כיכר השבת

האלימות בחתונה

הצביעו נגד חקירת האלימות המשטרתית - ו"מזדעזעים"

אבי הכלה מספר ל'כיכר השבת' על האלימות המשטרתית למרות שחגגו את החתונה בחלוקה לקפסולות • ח"כים, כולל כאלה שהצביעו נגד חקירה פרלמנטרית, מזדעזעים (אקטואלי)

197
יוני גבאי | כיכר השבת | כ"ו בתשרי | 14.10.20
(צילום: לפי סעיף 27א')

במפלגות החרדיות מגנים את האלימות המשטרתית בפיזור החתונה הערב בגבעת זאב בירושלים. בין הח"כים המגנים: אלו שהצביעו היום (רביעי) בכנסת נגד הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת האלימות המשטרתית נגד החרדים.

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי הגיב: "אירוע מזעזע הערב בחתונה בגבעת זאב בירושלים. אין שום סיבה שבעולם ששוטרים יפרצו עם רובים שלופים לבית ויפצעו אנשים".

בהמשך מסר השר דרעי כי הוא שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אמרתי לו כי מדובר באירוע חמור ביותר שבו שוטרים פורצים לבית עם רובים ופוצעים אנשים. דרשתי בדיקה יסודית ע"י גורם חיצוני. רה"מ הבטיח לבדוק את הארוע עוד הערב".

ח"כ יעקב ליצמן: "אני מזועזע ונדהם מול התיעוד הקשה מחתונה שנהרסה הערב לקול בכי האורחים ובעלי השמחה, בשל אלימות משטרתית קשה. לצד החובה לשמירה על ההנחיות, אין לקבל התנהגות מחפירה כזו של השוטרים במקום. מדובר באיבוד עשתונות, תוך הפעלת כוח מופרז בחוסר חמלה וללא התחשבות מינימאלית".

ליצמן פנה אל "השר לבטחון הפנים אמיר אוחנה, אם אמון הציבור במשטרה חשוב לך, תמנה מיידית קצין חוקר לאירוע הקשה והמיותר הזה. לא נוכל לשתוק מול מראות מדממים ובלתי אנושיים אלו, ואין לעבור על כך לסדר היום".

סגן השר מאיר פרוש: "התיעודים של אלימות השוטרים מהחתונה בגבעת זאב קשים ומזעזעים. אין הסבר או תירוץ שיכול להצדיק אלימות כזו. מדובר באלימות קשה ומיותרת נגד הציבור החרדי. שאלתי היום בכנסת את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, בהמשך לאלימות המשטרה בסוכות, מי נתן את ההוראה להכניס כוחות רבים של המשטרה לריכוזים החרדים וליצור מהומה, אך עד לרגע זה לא קיבלתי תשובה".

ח"כ טסלר פנה במליאת הכנסת למפלגות שלא תמכו בהצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית: "איך תסתכלו בעיניים של הציבור שבחרו בכם לאחר שקיבלו מכות ואגרופים והתנהגו כלפיהם באלימות רבה ע"י שוטרים, מה תענו להם למה לא תמכתם בהצעה? אנחנו לא נוותר ונמשיך במאבק עד שיענקי רוזנברג, זיסי מרגליות וכל אחד מבנינו ובנותינו ידעו שהמשטרה אמונה על ביטחונם והגנתם ולא להיפך".

טסלר הוסיף, "בשעה זו שאני יושב כאן במליאה קיבלתי תמונות מחתונה שמתקיימת בירושלים, או יותר נכון כבר לא מתקיימת, היות ופוזרה באלימות רבה ע"י שוטרים. אין שום הצדקה בעולם שנראה מראות כאלו של חתן יוצא מחתונתו עם דם על הפנים".

סגן שר הפנים יואב בן צור: "אסור להפר הנחיות. נקודה! יש לאכוף את מפרי ההנחיות - כפי שנקבע בחוק. אבל מכאן ועד למראות המזעזעים שראינו הערב בגבעת זאב המרחק רב. על השוטרים להפעיל שיקול דעת ורגישות באכיפה מסוג זה. אין אף הצדקה לשלוח גדודי שוטרים ולהפעיל אלימות ברוטאלית שפוצעת את החוגגים עד זוב דם. משטרת ישראל חייבת להתאפס!".

ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר בכנסת: "משטרה שמתנהגת בצורה כזאת קורעת את אמון העם, איזה צורה יש לזה להיות חזקים על חלשים. אני קורא לשר אוחנה, שב ותצפה בסרטונים יחד עם מפקד התחנה ותדיח את מי שנתן את ההנחיה".

יו"ר עדת חוקה ח"כ יעקב אשר על התיעוד הקשה בחתונה בגבעת זאב: "לא משנה מה הייתה ההפרה אם הייתה, שום דבר לא יכול להצדיק השתוללות פראית כזו בחתונה שזהו אירוע בעל רגישות גבוהה. המשטרה חייבת להבין זאת, ושר הבט"פ אמיר אוחנה ומפקדי המשטרה חייבים לצאת לציבור ולתת תשובות ברורות".

הרב אורי פולק, אבי הכלה שנפצע יחד עם בנו מאלימות השוטרים בחתונה בגבעת זאב אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "החתונה נערכה בקפסולות, כל המשתתפים עטו מסכות, היינו 20 איש בחצר הבית תחת כיפת השמיים ו-10 אנשים בתוך הבית, כולם הקפידו על ריחוק וכללי".

"השוטרים נכנסו כאילו אנחנו משפחת פשע, אישתי העירה לשוטרים שצילמו והם בתגובה נהגו באלימות קשה, אנחנו לא תקפנו את השוטרים בשום דרך, רק התנגדנו למעצר ברוטלי".

"השוטרים שברו על הראש של הבן שלי בקבוק זכוכית והוא נפצע בפניו, כרגע הוא עצור כשהוא מדמם ללא טיפול רפואי. אני נחתכתי ביד וכעת תופרים לי בבית רפואה את החתכים".

תוכן שאסור לפספס
197 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
164
הייתה שם אלימות כמו של חרידים בהפגנות והשוטרים למדו מהחסידים החצופים!!!!! תשמרו על ההנחיות ולא תקבלו אלימות
שוטר אמיתי15.10.20
163
דרעי תכלס יצאת אולטרה סמרטוט סע הביתה כבר אין לך בייס ..
נהלל15.10.20
162
תוצאה מהשנאת חנם בין החרדים עצמם!
א.א15.10.20
מה הקשר?
אני30.08.23

הצגת כל התגובות

161
לצערי הכול מכוון זה לא ספונטני הם מקבלים הוראות להתנהג ככה הרי לכל הדיעות גם אים החלטתם שזה מסוכן אתם לא יכולים להתיר הפגנה וחתונה לא זה לא יאומן ולכן ההסבר היחידי שזה מכוון ואים המפלגות החראדיות באמת רוצים לייצג את בוחריהן שיצאו היום מהקואלציה
שי 14.10.20
160
ותבינו שממול הבית שלי יש תת של עצניקים פתוח
אבי14.10.20
159
נראה את השוטרים המוגי לב הללו עוצרים ככה חתונה ערבית בכפר ערבי.......הם גיבורים על חלשים......אכיפת יתר מטורפת רק בריכוזים החרדיים....
איתי14.10.20
אני אישית מכיר חתונה חרדית שנעשתה בכפר ערבי מסיבה זו
בחור מישיבת חמד15.10.20
158
אני הזדעזתי מזה שחלק מהמשתתפים עטו מסיכות על הצואר או רק על הפה. הפרו הנחיות - שישלמו. ממש לא מטריד. מטריד - חולים/נפטרים.
114.10.20
157
עכשיו נראה את חברי הכנסת המלקקים מה יעשו ולמי שהלשין שידע אין לו חלק לעום הבא שנאמר למינים ולמלשינים לא תהיה תקווה
רבקה14.10.20
מי הלשין??את אמיתית???מוזיקה בקולי קולות זה מספיק
יש לי את כל הסרטונים 14.10.20
156
דרעי לך הביתה!!! ויפה שעה אחת קודם הפלת היום את חקירות המשטרה ,למה? סגרת איתם דיל שיתנו לחברים שלך ולך להמשיך לשדוד את הקופה בשקט ,לכן הפלת את ההצבעה? בושה יש לנו 16 חברי כנסת בואופזציה ואף אחד לא דואג לנו חוץ מסמוטריץ.
ת14.10.20
גם אני מצטרף להנ"ל. חכ"י 'החרדים' תתעשתו ותפסיקו ללקק לממשל המזובל הזה
טוני14.10.20
155
אריה, עדיף שתסתום את הפה במקום לעשות הצגות. בזמן אמת הגנתם על בית המשפט ועל המשטרה. כנראה שגם אותך מחזיקים מהגרון... ואולי גם בצדק
אריק14.10.20
154
עד מתי עסקני ונציגי הציבור החרדי,יתעלמו מציבור בוחריהם.אולי הזמן ,לבחירת נציגים ,ירא השם וחוזרים בתשובה,שיקשה לקנותם בשררה ,כסף וכבוד,שהרי ויתרו על הבלי העולם הזה,למען תורת ישראל וקידוש אמיתי של שם שמים.הציבור החרדי ראוי לנציגים,שירוממו הציבור וכבוד שמים.
אליהו14.10.20
153
מה את מבלבלת את השכל.... את שם כדי להגיד שאין שם קפסולות??? ומה הקשר הודו ומדינות אחרות לפה בגלל ששם נותנים מכות אז גם פה יתנו? אם שם יש משטרה אלימה אז אמור להיות גם פה?? תחשבי ליפני שאת כותבת משהו..... עד שניה תביאי לי דוגמא שפעם בשואה היו רוצחים אנשים, אז תגידו תודה שלא רוצחים אותכם.... מה הקשר של
לתגובה 8115.10.20
152
לא מצביע יותר שס מילה שלי אני דואג לפחות למאה מצביעים שלא יצביעו מוציא 2 אוטובוסים על חשבוני לטיול מעלות השחר ועד לחצות בלילה של הבחירות הקרובות אין מישהו שראוי לקבל את הקולות שלנו בכנסת הזו וודאי לא דרעי ושרייך סוררים וחברי גנבים וכו'
יקותיאל14.10.20
151
אמאלה צריך לכתוב בהתחלה לא לבעלי לב חלש
שרי14.10.20
150
דרעי טוב שנזכרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חומי14.10.20
149
לצאת לרחובות
נמאסתם 14.10.20
148
מדינה קומוניסטית !!!! סגר בחגים ולא בחופש הגדול. איסור חתונות אבל לא איסור על הפגנות יבוא יום וכולם ישלמו את המחיר על מעשיהם
חנה14.10.20
147
חבל שלא ממנים כשר לביטחון פנים את אותו רב מחיפה שטען שיש להכות את מפירי ההנחיות פי 10 יותר חזק מאשר כיום. בכל מקרה יהיו גינויים כגון :" מזעזע.."
" מזעזע.." ?14.10.20
146
כמה אני שלם עם עצמי שלא נתתי את הקול שלי לפושעים משס . אני קורא לכולם פעם הבאה לעשות כמוני .. שס סו מפלגה שמנותקת מהעם .אבל רק חודש לפני הבחירות הם מחוברים לבוחרים . יום אח''כ הם לא מכירים אף אחד ! עדיף את בנט בית של גוים ולא בית של פושעים .
שמשון14.10.20
145
איך לכל הרוחות זה קורה???? בבלפור בעוד שלושה ימים חוזרים מפגינים ארורים באלפים!! בושה וחרפה!! חייבת להיות תביעה אזרחית נגד המשטרה!
אריאל14.10.20
144
יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי הגיב: "אירוע מזעזע הערב בחתונה בגבעת זאב בירושלים. אין שום סיבה
שקרן14.10.20
143
אעלק קפסולות. די לקחת את החוק לידיים שלכם. כולנו סובלים בסגר. בהודו ובמדינות אחרות, חוטפים מכות רצח. רק פה לא לומדים. ואחר כך ישאלו ״איפה החכי״ם שלנו..״. אני פשוט מתביישת. המכות האלו יכלו להימנע וגם חילול ה׳ מציפצוף על ההנחיות
ק14.10.20
142
תראו כמה שוטרים נכנסו לבית... לא היה מספיק שוטר אחד שיבוא ויספור? ואם יש יותר מהמותר, שיבקש מכמה מהם לצאת מהמתחם...! זו זווועה היכן הוא השר לבטחון פנים שאומר שהשוטרים מצילים חיים...? איזה טראומה היתה שם...
דובי14.10.20
141
המשטרה הזאת מזכירה תקופות אפלות בהיסטוריה של עם ישראל!!! היום זה בארץ ישראל שם יהודים אמורים להרגיש בטוחים אבל מרגישים כמו תחת משטר דיקטטורי !!
שושנה15.10.20
140
תמשיכו להצביע לשס הנבזים דואגים רק על הכיסאות שלהם ובועטים בפרצוף של בוחריהם מידי יום בכל תקופת הקורונה לכו הביתה ותעזבו אותנו לנפשנו הגיע הזמן שמישהו לא מהמפלגות החרדיות הישנות ינהל את הציבור החרדי פנו את מקומכם יש הרבה שיעשו את זה הרבה יותר טוב מכם
חיים ביטון14.10.20
139
אני מזועזעתתתתתתתתת עד עמקי נשמתי!! שבא לי לבכות! איזה חתונה כפרת עוונות לכל החיים מסכנים!! לא להאמין שהמשטרה פועלת בכזה חוסר רגישות ורשעות ממש כמו הנאצים!
יעל14.10.20
138
יישר כח עצום לאורחים שהמשיכו לחגוג במקום אחר...משטרה של רשעים
יהודי14.10.20
137
לא מעניין אותך הציבור שלך שבחר בך הפקרת אותנו בשביל הכסא שלך לא מצביע יותר שס
דרעי שקרן ורשע וצבוע14.10.20
136
חכי"ם "חרדיים", תשכחו מהבחירות הבאות... זה הסוף! חציתם את כל הגבולות! אחרי שלמשטרה יש אור ירוק לעשות כל מה שביכולתם, תשכחו מאיתנו...
משה14.10.20
135
מזעזעעעעע, קשה לצפיה, מזה אלימות בחתונה-אירוע רגיש-חתן כלה, לאן הגענו, שומו שמים, רבונו של עולם זה לא קורונה, לא- זה לא קורונה!!!!! זה מלחמה נגד חרדים, לא מאפשרים להתחתן, מה קורה פה???????????????? אני שואלת - מה קורה פה?????????????? יש למישהו תשובה????????????? אל תגידו שדואגים לקשיש בקצה הרחוב-לא
רות14.10.20
אויש אויש ממש כואב רואים לפי כמות סימני השאלה את חייבת להפסיק לשאול שאלות כאילו את מינימום משגיח דישיבת מחסה לחתולים וגם חלאס עם ההגזמות באמת הציבור התבגר ודי
הפלופ15.10.20
134
לכל החכחים החרדים הגיע הזמן להתפטר מהממשלה הזאת לפני שבבחירות הבאות תגרדו את שני המנדטים הראשונים בהצלחה
מוש14.10.20
133
איפה ש"ס שהתנגדו היום להצעת חוק??? לא להצביע יותר ךאריה דרעי וחביריו בושה וכלימה תתבישו לכם
אברהם עם דגש14.10.20
זה לא ש"ס זה הכל משמיים כדי לגרום לנו להבין שהחלום של מדינה שלא עפ"י ההלכה מתנפץ ומתפוצץ לנגד עינינו, כי שלטון כפרני אין לו זכות קיום, וזה רק היה שאלה של זמן עד שזה יקרה והנה זה קורהעורו יהודים והתעוררו וחיזרו עכשיו בתשובה גם שוטרים במדים יכולים לחזור אם יקבלו על עצמם מעתה להיות יהודים שומרי תורה ומ
משה14.10.20
אריה דרעי אויר ורוח רק אם יפרוש נאמין
שמואל14.10.20
132
בה
לייעזר14.10.20
131
ממש בושה לשוטרים הם אחרים להגן עלינו ולא להרוג אותנו איך השוטרים אחרי שהם ארסו כך חתונה יכולים לשון בלילה אין ממש אכזריות לחרדים אני גרה בנתניה ובגלל שזה לא עיר של חרדים כולם עושים פו מה שרוצים ואין פו שום אכיפה אתמול הייתי חתונה בנתניה נגד ההנחיות בנתניה ולא הגיעו שום שוטרים ממש מזעזע להן הגענו
רפאל חיים כלפון14.10.20
130
שס ירדו מהפסים לגמרי לא נצביע להם נותנים גיבוי
בושה לא אצביע שס14.10.20
129
נראה אותם חזקים על השמאלנים המפגינים בבלפור, בתל אביב!! נראה אותם חזקים על פוקדי החופים, הטיילות!! בושה לחברי הכנסת החרדים!!! תתעוררו!! תצאו להפגין!!!
שושי14.10.20
אבל להפגין בצורה מכובדת, בלי עוד אלימות.
עלום15.10.20
128
צריך לעשות הפגנות ואז אולי ע"י הלחץ אותו שוטר באמת יודח ואולי ע"י זה באמת השוטרים יותר יפחדו כמו שהם מפחדים מהשמאלנים בהפגנות
אא14.10.20
127
חיות בהמות
רות14.10.20
126
משטרת הפשע... רוצחים... אכזריים, קאניבלים...וכ"ו וכ"ו. אם היה החתונה במשפחה שלכם - הייתם נוהגים כך? איפה ה"לב" שלכם? פושעים אומללים, בשום מדינה נורמלית לא היו מתנהגים כך. רוצחים, תחזרו לגרמניה. ע"י רצח ולינץ' אתם הולכים לשמור אותנו מהקורונה? תתביישו לכם!
משה14.10.20
נסחפת אחי נסחפת אתה מהיצורים שכל דבר אצלם מעורר אסוציאציה לשואה תירגעו עם זה לינץ מה כאילו מה אתה יודע מה זה לינץ היית פעם אז מאיפה הסופרלטיבים לכל דבר
הפלופ15.10.20
125
אחר כך אי אפשר לעשות עוד למה מאשימים את החרדים
חיים14.10.20
על זה שהתחתנו...??
אני30.08.23
124
אם המפלגות החרדיות לא מתפטרות היום הם לא שוות הצבעה
חרדי החרד14.10.20
123
לא בוחרים שס
דן14.10.20
122
להקים מפלגה מחברי כנסת שאכפת להם מהבוחרים.חברי הכנסת החרדים כבר לא רלוונטים!!! חברי הכנסת החרדים מדושני העונג שאין להם שום רגישות למצב הבוחרים שלהם. חשוב להם הכיסא והמשכורת , שס , דגל ואגודת ישראל איבדתם את מהות התפקיד. אתם מכירים אותנו לפני הבחירות בשלל הבטחות שבשעת האמת אתם בזים לבוחרים שנתנו בכם
אני 14.10.20
121
מה שהזוי בכל הסיפור הזה, שזה בסך הכל ארוחת ערב משפחתית מורחבת כמו שרוב החרדים עשו בסוכות ועושים גם היום, אז בגלל המוזיקה נהיה כזה בלגן....
אבי14.10.20
120
אני בוחר שס ומתבייש. הערב לכו לעזאזל רק כסאות מעניין אתכם . וכל החברה כנסת של שס לפחות תסתמו ואל תרקדו על הדם
ניסו14.10.20
119
בושה וחרפה!
יוני-וזה כל מה שיודעים לעשות החכים שלנו 14.10.20
גם שניסו להקים ועדת חקירה למשטרה זה עדיין לא טוב? מתי תהיה מרוצה?
אחד14.10.20
118
אוחנה החנון החננה החננננניה
א14.10.20
117
תתפטרו מממשלת בזדון . על מועצת גדולי התורה להתכנס ולהחליט על יציאה מיידית מהמשלה.
ללא שם14.10.20
116
זה פשוט טרוף לאן הגענו. אפילו לאויבים שלנו לא היו מתנהגים ככה. בושה וחרפה!!! איפה החמלה של בן אדם לאדם. הם מתנהגים כמו חיות טרף ממש קלגסים. נראה שהמדינה שלנו מתחילה להיות פשיסטית. כמה נורא לראות שוטאות נשים שמאבדות מנשיותן כשהן משתתפות בפעולות כאלה. פשוט נראה זוועה
ללא שם14.10.20
115
בואו לא נחכה למוות של חרדי ונצא כמו האתיופים להבעיר את המדינהההההההההההההההההה אחים היא הקשה ביותר במלחמות!!!! עד מתי דמנו יהיה הפקר!!
תקשיבו חרדים!14.10.20
בעד
ואי14.10.20
מה אתה אומר שכולם יעשו מה שאתה מציע תתחבר למוח בזמנך הפנוי!
הפלופ15.10.20
114
הברירה היחידה להגיש תלונה מוסדרת במועצת זכויות אדם של האום ולגנות את ישראל כמו שמגנים את סוריה ואירן וצפון קוריאה
משלי שועלים14.10.20
113
יותר מזעזע .כשאנשים לא נזהרים ורוצחים. גם אם השוטרים התנהגו מחפיר יש עדיין אצלנו אנשים שנפטרו בגלל זלזול .או אבדו את הפרנסה . או שסובלים סבל רב מההדבקה.
בני14.10.20
.
י14.10.20
112
אתם לא רואים פה את האות משמיים? הרי דרעי ושס הצביעו נגד החוק לפקח על מעשי המשטרה בחרדים, כי השוטים האלו חשבו שזה מדובר, רק על רדיפה של משטרה נגד הצבור החסידי, ומי ששומר חוק והוא חרדי, אז כביכול המשטרה צדיקה, ומתיחסת אליו כבן אדם, והנה דווקא היום קרה הסיפור המזעזע הזה, למשפחה שמצביעה שס, והם מזועזע
כ14.10.20
ש"ס זה מפלגה פח, הרב יורם אברג'ל זצוק"ל צדיק האמת נתן תמיכתו באלי ישי בזמנו והוא גם ידע למה הוא ראה שבימים ההם אין מלך בישראל(הרב עובדיה זצוק"ל) איש הישר בעניו יעשה במפלה.
מממ15.10.20
111
שואה ........................
מ14.10.20
דביל....................
הפלופ15.10.20
מי שמדבר...
אני30.08.23
110
אם הלב שלהם נקי דהינו בלי כעס אלה נטו חוק אם לא בשמים לא מוחלים וזה קורה מהר רק מרחם שמידת הדין תפגע בהם
יניב14.10.20
109
אנחנו שקופים????מצביע נגד בדיקה ואחכ דמעות תנין(בצל)
אריה-כמה צביעות בגוש אחד????14.10.20
108
אריה דרעי תתפטר!!! יושב גדרות בטלן!!! בוגד בציבור כולו כדי לשמור על הקואליציה מי צריך ח''כ כנסת חרדים אם מותר למשטרה לרצוח את כולנו תתביש!!!!!!!!!!!!!
לייעזר14.10.20
107
בוודאי, בטוח, אין ספק, והניסיון הוכיח, שעוד יומיים ישכחו מהמראות. והפצע אצל הזוג הטרי ישאר לעוד שנים. בהיסטוריה היהודית ראינו שגדולי ישראל עשו מלחמה על רשעים כאלו כפילגש בגבעה (משבט בנימין - כשם הרחוב שבו הייתה החתונה בגבעת זאב) אך מה זה נוגע לשלוחינו הנאמנים לכבודם ולכספם...
משיקו14.10.20
106
יהדות התורה לפני חודש הפילה את ההצעה של סמוטריץ'. יצא להם טוב. טיימינג מושלם.
אויש נו14.10.20
105
משטרה שברתם מוסכמות עברתם כל הקווים האדומים רוצים לתת דוחות תנו כמה שתרצו אבל ככה ? מה זה מחבלים??? הלוואי הייתם מטפלים במחבלים ככה אבל להרוס בית של מחבל שרצח יהודי בגץ אוסר במקום זה צריך להרוס שמחות של יהודים??? משבר אמון לחלוטין. דוקא ממי שתומך מאוד בשמירת ההנחיות
רמי 14.10.20
104
דרעי!!!!! אהי מתבייש לומר את שלך!! ואני מתבייש שהצבעתי לך במשך כמה מערכות בחירות - כמו תמימים הלכנו אחריך!! היום כולם יודעים שפינדרוס ואייכלר צדקו!!!!!!!!!!!!!!!! להקים ועדת חקירה בדחיפות!!
אליה15.10.20
103
מזל שמשיח כבר בא בס"ד
nhftk15.10.20
102
אבל אשמים אנחנו מתחילת כל הסגרים ועד עכשיו תמכנו בכל הסגרים שהמדינה הציב מאינטרסים פוליטיקאים ותקפנו רבנים שהתנהגו לא לפי הכללים שהציב המדינה רק לפי דעתם שמיושב ע"פ התוה"ק עכשיו המשטרה הראה לנו מה הם יכולים לעשות
מנחם15.10.20
101
אנחנו הרי לא דוחים חתונות אז למה למען ה כל החכים וכו לא מסגים מתווה מסודר לחתונות וכל חתונה חרדית נראת פוגרום בשביל מה הם שם
דורש הבהרה15.10.20
100
חברי כנסת שחוץ מלדאוג לכסא שלהם לא עושים כלום לטובת הבוחרים . הגיע הזמן שיפנו את עצמם וכמה שיותר מהר
מוישי רוזנברג15.10.20
99
אני מציע לנו החרדים לסכם עם אולם בכפר ערבי ואז לא יהיה משטרה. תפיצו את הרעיון באהבה
ללא שם15.10.20
98
אני מאחל לשוטרים ולשוטרת שפתחה את האירוע רק רע כל ימי חייהם, וכן לרע לב שהתלונן למשטרה תחילה
יהודה14.10.20
97
דרעי וגפני הביתה !!!!!!
אחד העם 14.10.20
96
דרעי צריך ללכת הביתה הוא חתיכת כישלון כנראה שיד לו יותר מידי חמאה על הראש ולכן אסור לו לצאת לשמש קרי להלחם במשטרת ישראל
קובי 14.10.20
95
שנמצאים בג'קוזי בספסופה לא באמת מעניין אותך הבוחרים שלך.... אז לכן התנגדות לחקירת שוטרים
פרענקים של שס14.10.20
94
מישהו צריך לרסן אותם. ברור שזה ייגמר רע!! חלאות אדם עבריינים. עלאק משטרה. אם ככה נראים כאלה שאמונים על החוק עדיף שלא יהיה חוק. גם ככה הם עושים מה שהם רוצים עכשיו תורנו.
יענקי14.10.20
93
אסור לשוטר להכנס לבית בלי צו בת משפט..אסור להם להרים ידיים. .וכו וכו..הם עוברים על כל החוקים רק בשביל משהו עונתי שניתן לפרשנות. .וכו..
יוסי..14.10.20
92
הזוי!!!!!! מטרה מטומטמת משטרע רע רע רע רע
אלף בית14.10.20
91
הפושע דרעי - הביתה, ומיד!!!!
מוישה14.10.20
איי איי איי מוישה מה יהיה איתך תמשיך לכתוב מווווייישה כאילו אתה איזה הונגרי ולדבר כמו צ'חצ'ח מה נרא לך שאם תלכלך על דרעי חיך יהיו יותר טובים ממש לא חייך ימשיכו להידרד בדיוק כפי שהם עכשיו בדרדור ארוך ומתמשך בהצלחה למטה מותק
הפלופ15.10.20
90
באו מים עד נפש חייבים לצאת לרחובות בהמונינו לחסום צירים לשרוף פחים רבויתי טוטוס לא יעבור חיבים לצאת להפגין!!!
אזרח מדמם14.10.20
89
בושה למשטרת ישראל
פשוט בושה14.10.20
88
שסניקים צבועים
ח14.10.20
87
בושה וחרפה! פשוט לא יאומן. איפה הלב היהודי? מאיפה באה השנאה הזו? חתן וכלה ביום הכי קדוש להם ככה עושים? איפה הלב? מה קרה לנו? איך הדרדרנו ככה? מזכיר ימים של טרום שואה!!!!! איך נכנסו לבית פרטי בלי צו? במיוחד שכולם עם מסכות עד 20 איש למה אלימות כזאת? פשוט מחריד! אין מילים. זעזוע עמוק. שום דבר לא מצדי
אמת15.10.20
מותר להם באמת להיכנס לבית פרטי ללא צו?
ש15.10.20
אסור להם לפרוץ לבית בלי צו אלא אם כן פתחו להם את הדלת ולא חייבים לפתוח!
א15.10.20
86
נשבע! שלא בוחר יותר בדרעי
אבי15.10.20
85
דווקא הספרדים הכי שמרו על ההנחיות
אי15.10.20
84
תסתכלו בסרטון ותראו כמה אנשים עם מסכות כמו שצריך
משה15.10.20
83
אני אתיופי היי לכולם.. ראיתם סרטון אחד של אתיופי שמקבל דוח על מסיכה? לא ולא.. אתם יודעים למה? כי הראנו למשטרה שאנחנו מאוחדים ובאותה מידה חזקים. תתאחדו כל החרדים והרגע הזה תסגרו כבישים ותצעקו מה שכואב לכם.. אה וזה חוקי להפגין כבר.. א. ככה כל החרדים יוכלו להסתובב חופשי באופן חוקי איפה ומתי שבא לכם כי
אתיופי15.10.20
82
לרגע חשבתי איך לא הזמינו משטרה לאירוע כזה חמור . ואז קלטתי שהם הם אלו השוטרים . פשוט לא יאומן!!!
יעקב ישראל15.10.20
חזק!!
עצבנית16.10.20
81
איכסה גם ליצמן גם דרעי .דפקו על השולחן תשתוללו. מה לא אנחנו הצבענו לכם????
אני סיימתי להצביע לחכים המטומטים שלנו .ט15.10.20
80
צריך לארגן הפגנות בכל המדינה לשרוף את השטח רק ככה הם מבינים
גבר 14.10.20
79
הכל מהלך שאין על מי להשען ובטח שלא על חכי"ם
תכלס14.10.20
78
דרעי טוב שנזכרת יא א פ ס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חומי14.10.20
איזה איש מוזר אתה חומי כי בזמןשלב כולם על החתן והכלה אתה מתעסק בסגירת חשבונות מטופשת בין דרעי לאלי ישי אתה מריח לי בוחר יחד, אנשים מוזרים ילד עקם!
הפלופ15.10.20
77
אם שס לא הופכים עולם הגיע הזמן להקמת מפלגה חדשה
בושה וחרפה14.10.20
76
מי המלשין?? המשטרה לא מזמינה את עצמה!
טלי14.10.20
75
מזעזע ברמות משטרת ישראל תתבישו
לללל14.10.20
74
לכו תראו חתונות ערביות. שם אין פיזור
ללא שם14.10.20
73
איזו זכות יש לשס לדבר בכלל.. חצופים לפני כמה שעות הצבעתם נגד חקירה על המשטרה
ל14.10.20
72
שנים שאני מצביע ש"ס גם שזה נוגד לדעתי. הפעם אני לא מצביע החכים שלנו חייבים לעשות סטופ לאפליה סטופ לגזענות נגד חרדים. בקלפי הפעם הפתק שלי לא יהיה ש"ס!
דוד14.10.20
חחח מה שנקרא מאיים על אגד
יאיר14.10.20
איזה מאיים על אגד החכים החרדים הביתה לא עושים כלום!!! שילכו!!!! נמאס!!! בגללם אנחנו סוג ב דייי! אני מצביע סמוטריץ ואנ י חסיד של רבי חיים קנייבסקי אבל זהו נגמר המשחקים של החכים לתעתע בנו!!!
ברוך15.10.20
71
ממה אתם מזדעזעים ממה ששוטרים פצעו עשרות ילדים במאה שערים דם של ילדי מאה שערים הם לא בשבילכם יהודים??? חנפנים צבועים בבחירות הבאות לא פריירים לא מצביעים
נננ14.10.20
70
כל מי שגינו את האלימות אבל הצביעו נגד ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא הם צבועים מגעילים
שלום14.10.20
69
אולי תתפטרו מהממשלה מדברים הרבה ולא עושים כלום מתחנפים לרשעים מתחנפים לביבי לכו לעזאזל מי שמתחבר לרשעים בסוף יש לו דעות של רשעים ש"ס יהדות התורה אותו זבל מלקקים ולא עושים כלום רק צועקים הרבה ואחרי כמה ימים חוזרים לאותו מצב בלי ששום דבר השתנה במה עזרתם לציבור החרדי תגידו דבר אחד אחד
נננ14.10.20
שואה ........................
נטלי14.10.20
68
תגידו מה שתגידו המשפחה צודקת השוטרים צודקים... תכלסס לא מתנהגים ככה!!! למחבלים הם לא מתנהגים ככה הם נזהרים לא לשבור להם ציפורן! אבל כשזה מגיע לחרדים מותר הכלללללללל
נועה15.10.20
67
על מה אנחנו משלמים מיסים 1.על מערכת משפט שאיננו משתמשים בה 2. על משטרה שכמעט איננונו משתמשים בה 3. על בתי כלא שאינו משמשים בו הרצחת וגם ירשת
שטיינברג15.10.20
66
חבר סיפר לי שנגנב לו רכב הוא דיבר עם קצין במשטרה שאמר לו שכדי להיכנס לכפר הערבי הוא צריך אישור ממפקד מחוז ו-3 יחידות של יס"מ ואולי יצליחו.. זה ההבדל בנינו לבניהם ודי לחכימא...
מממ15.10.20
65
כל מי שבוחר ש"ס או ג נותן כח לסטרא האחרא להילחם בהשם ובתורתו רח"ל
עלמא דשיקרא15.10.20
64
דרעי הצבוע שבאחרונה גם הכתיר את עצמו לרב ומוכיח ומומחה בהלכות פיקוח נפש ( מעניין שבגל הקודם בסגר שהוא יזם בבני ברק ועוד ערים חרדיות התפרסם סרטון של סעודת סיום אם עשרות משתתפים בלי מסכות והרחקות ) מבשל לנו עוד סגר בלעדי למגזר ובשיטתו מכניס עיזים ומוציא הוא בטוח שהציבור מטומטם האו גזל לנו את הלחם של ה
חיים15.10.20
63
דרעי, מלכיאלי, בן צור צבועים נמאסתםםםםםםםםםםםםםם!!!!! הייתם אתמול בהצעת חוק?????????????????????
חיים15.10.20
62
אמרתם איפה המשטרה היא לא עושה כלום איזה מין סגר זה, עכשיו אוכפים כמו שצריך לא מתאים לכם אז מה כן. הם פורעי חוק ולכן צריך לנקוט איתם ביד קשה, אלפי אנשים נאלצו לדחות את החתונה או לחילופין לעשות אותה מצומצמת לעשרה אנשים ויש כאלה שמחליטים לקחת את החוק לידיים ולעשות ככל העולה על רוחם. כל הכבוד לשוטרים, ת
נתי15.10.20
החתונה היתה מצומצמת בבית פרטי עם המשפחה הקרובה בלבד. אלימות, חקירות משטרתיות, שתים עשרה ניידות על שש עשרה אנשים. מי נותן אישור לחיות כאלה שמתיחסות לחתן וכלה כמו אל פושעים מסוכנים לכפות תקנות. אם זה לא היה בסדר אז פשוט תתנו קנסות, תאמינו לי שזה מפחיד אנשים. לא צריך אלימות.
עלום15.10.20
61
עד שחרדי לא יהרג מעבריני משטרת ישמעל החכים לא יזדעזעו עזבו גם אז הם לא! רק הכסא מענין אותם צריך להיות כמו האתיופים מי מתעסק איתם? מרד בשלטון!!!
כבר לא מצביע שס ואישתי לא מצביע ג15.10.20
60
מדוע כזה יחס סלחני כלפי מארגני החתונה? הם הרי הרודפים האמיתיים. המשטרה רק באה להציל אותנו מידם.
רפאל15.10.20
59
צבועים החכים שלנו
צבועים17.10.20
58
נכון שלשמור על הכללים זה פיקוח נפש. אבל לעצור את האלימות המזעזעת!! של השוטרים-זה פיקוח נפש מוחשי!! 1. מזכיר תמונות מזמנים אפלים - אנשים מקבלים הוראה ועושים אותה בלי שכל ובלי רגש - בתירוץ אני רק בתפקיד - קיבלתי הוראה! זה מזכיר גם את ההתנתקות. השוטרים והשוטרות וכל המעורבים יסבלו מטראומות נפשיות שא"א ל
רלי15.10.20
הכל בגלל החסידים שהולכים בלי מסיכה ומשניאים עלינו את הציבור הכללי
יוסי15.10.20
57
דרעי תחזור לכלא נראה שזה המקום הכי מתאים לך ולבוס שלך
אברהם15.10.20
הבוס שלו זה חכם שלום
א15.10.20
56
דרעי צוחק עלינו ועל כל החרדים בפרצוף העיקר שהמשטרה לא תפיל אותו עם התיקים שלו. לא לדאוג אף שוטר לא יפוטר ולא יזוז ציפורן במשטרה. ולנו ימכרו בבחירות בשם גדולי ישראל להצביע ש"ס. די לא נמשיך להיות פריירים לאלה שדואגים רק לכיסאות שלהם.
שמואל15.10.20
55
איך אמר הרהי של נחלת צריך פי עשר מכות כול הכבוד לשוטרים
דוד15.10.20
אנטיפת
עלום15.10.20
54
מספיק עם הדיבורים! תפרשו כבר ממשלת הרשע הזאת שמבצעת פשעים כמו במדינות הכי גרועות!
שוקי14.10.20
53
צריך להכניס את כל המשטרה לאיפה שדרעי המושחת היה
אני14.10.20
52
הגיע הזמן שמישהו יפתח מפלגה שפוייה ולא כזאת שמחלקת מכות לבוחריה
שסניק לשעבר רק סמוטריץ14.10.20
51
ביהדות התורה מחככים ידיים בהנאה על הטיימינג המושלם. דרעי ממהר לשלוח את מרגי למזער נזקים - להצהיר על הצבעה נגד הממשלה. אבל תכלס, וועדה כזאת תזיק לציבור החרדי. היא תשאיר בכותרות את המתח בין המגזרים, ורק תזיק
זאבי14.10.20
50
אולי הגיע זמן לדפוק מכות רצח לשוטרים ? פשוט כל אחד יקח כלי שיכול לנטרל שוטר ויעשה כנידרש?
נון14.10.20
49
אלפי בני אדם שמצתופפים זה אין בעיה אבל חתונה עם מסיכות שמירת מרחק זה רצח ממש שינו את כל היהדות ערב רב עמלקים
נננ14.10.20
48
מעניין שבאופן תדירי האתר הזה מצדד לצד האלימות המשטרתית, ומדגישה שהחתונה נערכה נגד ההנחיות בלי לבדוק מה האמת
ישראל14.10.20
47
בטוחני שאם היה עובר אתמול החוק של פינדרוס זה לא היה קורה אני מתבייש שאלו הנבחרים שלי במקום לעזור לנו להינצל מאלימות המשטרתית . עזרו למשטרה לברוח מהדין ולהמשיך באלימות שלהם יום הדין יגיע והאשמים שמנעו דין וחשבון ישלמו ביוקר
ספרדי טהור15.10.20
46
איאוע מיותר מטופש חתונה אין כול יום במקביל הפגנות הזויות ללא הגבלות היה ראוי לתת לחתונה להסתיים בשלום טיפשות הדדית משטרה וחוגגים היו צריכים להגיע לעמק השווה
יהודי15.10.20
45
איזה אלימות מכוערת ואח"כ הח"כים של ש"ס ובפרט ארבל הצבוע יצרחו נגד השוטרים אבל ועדת חקירה הם מטרפדים יאללה יאללה הציבור לא מטומטם כמו שאתם חושבים נפגש בקלפי..........
האדם השפוי15.10.20
44
פשוט בושה וחרפה למשטרת ישראל קצת רגישות מבטיחה לכם שאם הבת של שר המשטרה הייתה הכלה אז הכל היה נראה אחרת שישלמו להם מהשמיים על הבזיון שעשו להם היום!!!
מירי15.10.20
43
חחחחחחחחחחחח דרעי על מי אתה עובדדדד כשהיו הסרטות שבוע שעבר על אלימות שוטרים לא שמענו אותך, כנראה בגלל שזה היה קנאים ממאה שערים או אשכנזים עם פיאות מסולסלים, אבל כשפתאום אתה רואה שמכים משפחות שנראות בפונטציאל כמצביעי שס, פתאום אתה זועק ומפעיל את ראש הממשלה אדונך. חחחחחחחחחח הצחקת אותנו
ימפל15.10.20
42
לפרק את הקואליציה!!! עכשיו לא מגיע לביבי שניתמוך בו אם הוא לא מגנה את התפרעות את חיות משטרת ישראל!!!! כל המילים , הזדעזענו , נחרדנו לא שוות כלום!! חכים חרדים תפרקו עכשיו את הממשלה!! ותעמדו על זה שהשוטרים המתפרעים יישבו מאחורי סורג ובריח!!! אבל כולם, כל מי ששיתף פעולה!!! הם מתנפלים כמו חיות צמאי דם!
חני14.10.20
41
אריה דרעי עסוק בסגירת התיק שלו על ידי הפרקליטות..לכן לא יעשה כלום למען הציבור שלו..ולמתווה הישיבות יתערב.רק בגלל שפחד מגדולי הדור האשכנזים...
יוסי15.10.20
40
מבקשיעם מאריה דרעי שיגן על המצבעים שלו ולא למנוע וועדת חקירה!! אייכלר צדק וצודק!! דיייי!!!!!
קריאה לסדר15.10.20
39
רבותי, הפגנות...
משה15.10.20
38
בושה לשוטרים שהגיעו עם נשקים,רובים,ווסטים,כאילו הגיעו לבית של מחבלים.תתביישו !!
אזרחית המומה15.10.20
37
דרעי לך הביתה צבוע. מתנגד בבוקר לחקירת המשטרה. ובלילה תוקף ומילל.
מזועזע15.10.20
36
נזכור את זה בקלפי!! בזמן אמת הפקרתם אותנו!!
שס הצביעה היום נגד ועדת חקירה למשטרה14.10.20
35
שוב דמעות הבצל של דרעי יצאו לפעולה
הקרנף הנודד14.10.20
34
אני לא צוחקת, אני רואה את הסרטון ויש לי דמעות בעניים. חייבים לעשות משהו. פשוט כואב הלב להרוס לחתן וכלה את היום הכי חשוב שלהם
ג14.10.20
33
תמשיכו להצביע לאריה דרעי וליצמן וגפני, בובות של נתניהו הנוכל שמגלגל את כל המדינה אל פי תהום. הדג מסריח מהראש/מהראשים!!!
טוני14.10.20
32
מזעזע לא רואים שם שם הפרת הנחיות.. מענין שלא רואים בסרטון תקיפת שוטר פשוט ימי אפילה...,
יעקב14.10.20
31
שסניקים צבועים נמאסתם . הליצן שלכם שיושב במשרד הדתות לא עבר על החוק ? מדוע התנגדתם להקמת ועדת חקירה בעניין אלימות המשטרה ?
חיים14.10.20
30
תמשיכו להצביע בבחירות ! ולתת כח לממשל שדוגל בשיסוע פירוד אפליה ועברה על חוקי היהדות ! מהפכה ועכשיו !
ללא שם14.10.20
29
מה קרה לכם אתם נורמלים למה לא הצבעתם בעד תסתכלו מה קורה תפתחו את העיניים הציבור מאס בכם ומה שיוכיח זה הבחירות
גרין15.10.20
28
חברים את הזבל לצמתים לא צריך להפגין... זה עובד הכי חזק !!! באותו יןם הם ירדו על הברכיים....
נהלל15.10.20
27
האם זה היה קורה בצפון תל אביב?
קרסיינסקי שולי15.10.20
26
הכל בולו בולו לא יהיה כלום כי הם לא יעשו כלום כי הם לא עשו כלום כי הם לא עושים כלום . ביבי הביתה ביבי הביתה ביב הביתה ביבי הביתה
שאלתיאל15.10.20
25
דרעי לך הבייתה יזבאלה, גנב שקרן, שחקן, נוכל, אין דבר רע בעולם שלא עשית עלאק חרדי, בושה
חרדי אמיתי 15.10.20
24
זה לא שוטרים זה מחבלים במדים!!!
רייכמן15.10.20
צודק, פשוט מזעזע!
עלום15.10.20
23
הלוואי ויהיו בחירות היום אני מסוקרן מאוד מהתוצאות. אין אחד שלא מאוכזב מהמפלגה שלה בחר בפעם הקודמת
פ15.10.20
22
אני באה להפגין תגיד מתי ואיפה
אני עם 1914.10.20
גם אני
עלום15.10.20
21
אני מזועזעת מכך ששוטר שמרביץ ממשיך בתפקידו במקום שיפוטר ויקנס ויענש
שיר14.10.20
20
אם דרעי לא יהפוך עולמות ,אם דרעי לא ישלח את רע-ני העמלקי לאלף עזעזאל,אין לדרעי שום מקום ליצג את היהדות בממשלה .
איש קרית ספר14.10.20
19
אפה החברי כנסת החרדים????????
יצחק14.10.20
18
מטומטמיםםםםםםםםםםםםםםםםם מדינה????????????????? ד ישלם להם חזרה בכפל כפליים על ההתנהגות המזעזעת הזו!!!!!
אאא14.10.20
אחחחחחחחחחחחחחחחי אתה מססססססססססטטטטטטטטטוווו נסגר עם האאאאאאאותיות מה יש לך פארקינסון ......
הפלופ15.10.20
17
מי הטיפש /הטיפשים שהצביע נגד חקירת האלימות המשטרתית . גם לפני המקרה של היום, היה די והותר על מה לחקור אותם, ולהעמיד לדין הרבה מהם !! למה להתנגד לכך ??? ההתנגדות האוילית היא זו שבעצם גרמה למאורע היום ! אוילות שנותנת רוח גבית לפושעים במדים . לאכזרים הכוחניים להכות כאוות נפשם הרעה ,שהולכת ומתגברת יו
מודאג14.10.20
16
איפה החברי כנסת החרדים אפו הוא תמונה....עציץ
המשטרה השתגעה בשידור חי14.10.20
15
לא מתביישים השוטרים האלה הם לא צריכים להיות שוטרים
דורית אודיה15.10.20
14
המשטרה לצערי זה נהיה ארגון פשע!!! עבריינים עם מדים..שוטרים אלימים חצופים גסי רוח אני מתבייש במשטרה ובשוטרים..גועל נפש בושה של אנשים.
שלמה15.10.20
13
בגידה בציבור , פשוטו כמשמעו !!!
ש"ס סיימו איתי 15.10.20
12
נורא פשוט נורא לכו הביתה פושעי ישראל
ישראלי נורמטבי15.10.20
11
איפה צביעות של אותם חכים
חיים15.10.20
10
לתת דין וחשבון !! שס הבייתה !!! התנגדתם לועדת חקירה על אלימות חיות האדם האלה שלובשים מדים למה?? ביבי הבייתה !!! בגלל שרצית לעצור את ההפגנות בבלפור הלכת להרוס את הפרנסה של אלפים להרוס את הישיבות לסגור את בתי הכנסת להרוס חתונות !!! נמאסת !! למה סופר מלא על 300 איש זה בסדר וחתונה עם 40 אנשים צריכים לחט
יוסי15.10.20
9
ערבים עושים בלאגאנים הרבה. אף פעם גם בלי קשר לקורונה לא ראיתי ערבי מדמם באזיקים .
ישראל15.10.20
8
אני בעד
לתגובה 6114.10.20
7
אעלק קפסולות. די לקחת את החוק לידיים שלכם. כולנו סובלים בסגר. בהודו ובמדינות אחרות, חוטפים מכות רצח. רק פה לא לומדים. ואחר כך ישאלו ״איפה החכי״ם שלנו..״. אני פשוט מתביישת. המכות האלו יכלו להימנע וגם חילול ה׳ מציפצוף על ההנחיות
לא ייאמן התגובות פה14.10.20
את באמת לא שמה לב שאכיפת ההנחיות חלה רק על החרדים??????(בעוד שאחינו החילונים עושי מה שבא להם????)פקחי את העיניים צאי לרחובות ותיראי מה קורה באירועים חילוניים שאותם התקשורת אינה מסקרת . אם צריך להשמר - כ-ו-ל-ם צריכים להשמר.
שושי15.10.20
6
רב הלצרים העבריין שם-לא נשכח לך איך זרקת תנגנים באולם בבית שמש לכלבים בלי אוכל רשע
414.10.20
5
במקום להכפיש כל הזמן את מי שמוסרים נפש להגן עלינו, תתחילו לעשות חשבון עם אותם מנהיגי ציבור המעודדים זילזול בהוראות וגורמים להתפשטות המגפה.
רפאל14.10.20
4
שס שווים לזבל אסור להצביע להם
א ש14.10.20
3
סגן שר הפנים יואב בן צור: "אסור להפר הנחיות. נקודה! יש לאכוף את מפרי ההנחיות - כפי שנקבע בחוק. אבל מכאן ועד למראות
אביטן14.10.20
2
80 שנה ??
האם כך היה לפני14.10.20
1
שוטרים אלימים שבאים לפרוק זעם ועצבים מהבית
משה בוזגלו14.10.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24