כיכר השבת

טור זועם

בנט! החרדים לא עדר כבשים // אבא טורצקי

"בנט היקר תבין, הציבור החרדי הוא לא עדר של כבשים עיוורים. לא שכחנו ולא נשכח את יחסך המזלזל בציבור החרדי כשעמדנו במאבקים מהותיים" • אבא טורצקי בטור זועם (דעה)

115
הרב אבא טורצקי | כיכר השבת | ב' בחשוון | 20.10.20
נפתלי בנט ואבא טורצקי
נפתלי בנט ואבא טורצקי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90; כיכר השבת)

לרגע אני עוצם עיניי ומנסה לדמיין איך נראית דמותו של נפתלי בנט, שר הביטחון לשעבר, כאשר הזדהה עמוקות עם היהדות החרדית - באומרו, שלנתק את החרדים מן הגמרא כמוה כלנתק אדם מן החמצן.

מחמם את הלב. בדמיוני עלתה דמות של נפתלי בנט עטור בזקן ופיאות המשתלשלות על פניו.

תגובתם של העיתונאים החרדים לא איחרה לבוא, בשקיקה גמעו את דבריו. ומזמורי ההלל החלו נשפכים מפיהם.
אינני מאשימם.

היהדות החרדית מוכה ומושפלת מצב רוחה ויחצניה בשפל. אמרה זו נתפסת כמשב רוח מרענן.

אלא שזו הסיבה העיקרית שבשלה אנו בשפל המדרגה מול גורמי השלטון והתקשורת. אנו נתפסים בעליבותנו דווקא בגלל אותן תגובות מעוררות חמלה ואמפתיה, שנאמרים על ידי כדאיניקים, שאין להם ולאמירתם שום קשר אמיתי, הכל מהשפה ולחוץ.

הכדאיניק הגדול ביותר, הוא נפתלי בנט הצלע והתאום של יאיר לפיד. גם הוא כאחיו יאיר, יהיר ושחצן שיודע לגלגל לשונו ובעיקר יודע שאת החרדים קונים בגרוש.

מכאן הוא שואב את חוצפתו לזרוק עצם של חנופה ללא שיש בו ממש. הוא זה שהמיט על כולנו את הגל השני כשדחף בכל כוחו לצאת במהירות הבזק מהסגר הראשון.

הוא זה שבחסות ספר שחיבר נתפס כמומחה לקורונה. הוא זה שלגלג והפך את הציבור החרדי לקבוצה מתקרבנת שרק מחכה למילות נוחם מפוליטיקאי שחצן, כדוגמת נפתלי הליצן.

לפני חודשיים: בנט בביקור תמיכה באלעד

כשאנחנו נפסיק להתקרבן ולהתרשם מאותם מלחכי פיניה תורניים, אולי יתייחסו אלינו קצת יותר ברצינות. אם לא ניפול ברשתם של אותם ציידים צבועים שמנסים לגדול על חשבוננו, אולי ואולי ניתפס אחת ולתמיד כאנשים רציניים.

לא יתכן שכל משפט אומלל של דמות מפוקפקת, תגייר באופן אוטומטי את אותו אדם שבכלל לא מתכוון לציבור החרדי, אלא בעיקר לתקוע אצבע בעינו של בנימין נתניהו.

נפתלי בנט היקר תבין הציבור החרדי הוא לא עדר של כבשים עיוורים אנו לא שכחנו ולא נשכח את יחסך המזלזל בציבור החרדי כשעמדנו במאבקים מהותיים כגון חוק הגיוס ולימודי הליבה.

אל תאמין לאותם עיתונאים שגומרים עליך את ההלל. הם לא מצגים אף לא אחוז מהציבור שלא שכח ולא ישכח לך כלום

תוכן שאסור לפספס
115 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
88
טול קורה מבין עיניך הרב טורצקי. פעם אחר פעם הציבור החרדי מוכיח כי הוא עדר, פעם עדר של רב כזה ופעם של אדמור אחר, נעדרים חשיבה עצמית וביקורת עצמית. דברים אלו בולטים במיוחד בימי הקורונה. בנוסף את הח"כים החרדים היום לא מעניינת שום אג'נדה (ימין או שמאל) אלא רק איפה שמונחים המזומנים (ע"ע גוש קטיף והסכם או
אבי21.10.20
87
לא הצבעתי בעד בנט או מפלגתו (היא מתחלפת כל בחירות), אבל אולי אעשה כך בעז"ה - לאור הבצורת בנציגים ראויים. לגופו-של עניין: הרב טורצקי - טעית, רוב החרדים הם עדר של כבשים, הנשרך אחרי אדמו"ר פלוני או יענקי אלמוני, ולכן אחוז החולים והנפטרים כה גבוה אצלנו.
יהודי ישראלי פשוט21.10.20
הוא דווקא צודק. הציבור החרדי איננו עדר כבשים, הוא עדר חמורים! אפילו הערבים התמודדו עם הקורונה טוב מאיתנו. אנחנו עסוקים בלילל קיפוח במקום בהתמודדות מצילת חיים....
יהודי21.10.20
86
בכיינות
א21.10.20

הצגת כל התגובות

85
בנט החרדים גם לא פריירים
ט......21.10.20
84
תוכן מרשים נא לשלוח יותר תכנים כאילו לכיכר אנחנו מאוד המתחברים
כל הכבוד לך אבא21.10.20
83
אבא היקר, כל מילה בסלע. תכלס אנשי תקשורת החרדים לא משקפים את דעת הקהל
עמית סגל20.10.20
82
רואה שבנט מהווה חלופה ראויה למצביעים החרדים שנוטשים את המפלגות שלהם, אז מנסה להחזיר אותם עם הכפשות כלפי בנט. לדעתי, המצב אילץ את בנט ללכת עם לפיד בעבר. הוא לא עשה זאת משנאת חרדים (כמו שאתה שונא אותו). וגם אם עשה טעות כשהלך איתו, אז מה? אי אפשר לעשות תשובה? הסתכלות צרה כמו של הכתב הזה רק מחזקת שההצ
אבי20.10.20
81
אבא טורצקי במקום לתקוף את נתניהו האנטישמי אתה תוקף את בנט
משה20.10.20
80
בנט אשם בגל השני?? הח"כ באופוזיציה עם חמשת המנדטים?? לא ראש הממשלה שמנהיג את המדינה ומקבל את כל ההחלטות? תשמע, כתבת כאן הררי שטויות, אבל גם לשטויות יש תחתית.
יוסי23.10.20
79
בנט לוקח היום מכל המפלגות. יהדות התורה תשלם במנדט שלם לפחות. הסיבה: כמעט כל האוהדים שאינם חרדים שהצביעו ליהדות התורה - נוטשים אותם (ובצדק רב). חרדים רבים נקעה נפשם מהטריקים והשטיקים והבלופים וההכאה על חטא על החזה של אחרים (בין היתר,האשמות שווא נגד ראש הממשלה). צמרת יהדות התורה בלחץ. יום נקם ושילם
מישהו21.10.20
78
הלואי והיית צודק החרדים הם לצערי כן עדר כבשים לא כולם אבל ציבור גדול בפירוש כן אם בנט יקנה דירה ליענקוש קנייבסקי החרדים ילכו עם בנט אלו שמאמינים בדת רשב"ם
ג'פרי 21.10.20
בושה. תתביישו לכם. הרי כל מי שמכיר את יענקי ואריה יודע שהם עוזרים למאות אנשים, לקהילות, לראשי כוללים ולהמוני השואלים שהם בכלל לא מכירים אישית, חינם ועם המון המון כאב ראש. אני עובד במוסד תורני שיענקי עוזר לראש המוסד בקביעות, נטו לשם חסד, בהצנע לכת ובסבלנות
יהודי שנעזר22.10.20
איך אתה כותב על בנש"ק, ינקי ואריה קנייבסקי, תמיד עזרו וסייעו ככל יכולתם לרב ולאותם שבאו לקבל את ברכתו, ואינם עושים שום פעולה משמעותית מבלי לשאול את מרן שליט"א.
משה21.10.20
אם כך השאלה עוד יותר קשה וד"ל
ג'פרי 21.10.20
לשאול??? אולי הרב שואל אותם
דת"ל22.10.20
לא יעזור לעצניקים כלום יענקי אדם אחראי ורציני ומסייע לאלפים וכל שבר שואל את רבנו שר התורה שליט"א
מישאל22.10.20
77
( ל"ת)
גם אתה לא מייצג את הציבור רק את דעתך האי21.10.20
76
בנט ושקד הם האחים התיאום של לפיד, ויוכלו להיות גם האח התיאום של ליברמן. בנט ושקד הוא כדיאייניקים מושלמים שלא בוחלים בשום דבר ע"מ לנסות להתקדם. הם בעטו בראש הממשלה כשהם עבדו במשרדו. את מידת שייכותם לדת, לא צריך לומר. הציבור החרדי לא יסחף, כי הוא יודע את האמת.
גבריאל21.10.20
75
אדון טרוצקי מעניין היכן הנציגים החרדים שלנו כשמכים בנו ללא רחם ? להזכירך ניצן הורוביץ ותמר זנדברג הם אלו שיצאו להגנתינו !!! אז כן אני ורבים מחברי חרדים אברכים נצביע בעזרת השם בנט
קורי 21.10.20
74
מה האבא הזה רוצה? שבנט לא יגיד דברים טובים על החרדים? אם היה מדבר נגדם אבא היה מגנה, ועכשיו שמדבר בעדם הוא גם מגנה. אי אפשר לרצות את הבכיין הזה.
יעקב20.10.20
73
אה, כן כי על פניו גפני ודרעי, הם בדיוק דואגים לציבור החרדי? הם דואגים רק לעצמם, והזמן האחרון מראה את זה. חרדי אמיתי מצביע ימינה!
יהודי20.10.20
72
מה שדוה גרוש אכן קונים בגרוש. עשיתם ואתם עושים להכעיס בנושאי המגפה. לא חשוב מה יקרה העיקר הגאווה המעוותת שלכם.
שמיל20.10.20
71
"מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך"
חיים27.10.20
70
אולי אתה לא מייצג את כולם בדעה שלך? אנחנו לא מחפשים חתן טהור אלא ראש ממשלה. אם אתה לא סולח לבנט, אז גם לא לנתניהו, וכנראה שלא ללפיד שהוא גורם הבעיה... אז עם מי אתה מציע שהחרדים ילכו? אולי ברוגז עם כולם עד שיבוא משיח....
נילי21.10.20
69
טורצקי מכניס את אפו לכל מקום, אבל שוכח שלבנט יש היום עשרות אלפי חרדים שעומדים מאחוריו, לא עשה שום רע לחרדים, ההפך ואם פעם שהיה צעיר ועשה טעות שהלך עם לפיד, מודה ועוזב ירוחם, בנט עכשיו מגן החרדים, ואתה במחילה תשב בקונכייה, מה אתה עשית עד היום לצבור החרדי??
בנט טוב לחרדים21.10.20
68
כולם מאושרים אבל בנט הוא מוקצה. העסקנים סוג ג מתחילים להריח את אחוז החסימה מלמטה והולך להיות עוד הרבה כאלה. אולי תעבדו במקום להתבכיין. אהה שכחתי אתם פוליטיקאים חברי כנסת. סליחה טעות
העיקר כשדרעי מנסה לסגור דיל עם ליברמן21.10.20
67
אבא היקר כמה שאתה צודק אבל קצת עדין אנחנו לא נשכח ולא נסלח לבנט את הברית עם לפיד שהרסה כל דבר טוב שבקדושה ונלחמה בתקציבים לישיבות ולמשפחות ברוכות גזירות שמקום המדינה לא היו על הציבור החרדי ודווקא משחקן עם כיפת גרוש בעורף שקרא לנו אחים ובסוף הראה לנו מי האח הגדול שלו לא נשכח ולא נסלח
יעקב21.10.20
66
לטענת אבא טורצקי אין מושג של תשובה מה לעשות שתורתנו חולקת עליו
יעקב21.10.20
ליעקב תשובה יש ! צביעות וחנופה אין !
אבי21.10.20
65
בכל אופן אני הולך להצביע לו בבחירות הקרובות מסיבה מאוד פשוטה שבזמן שהוא מנסה להסביר את העמדה שלנו הפוליטיקאים שאנחנו הצבענו להם ממשיכים לחמם את הכיסא ולא לעשות שום דבר בנידון וחוץ מזה לא עדיף להיות עדר כבשים שהולך אחרי ביבי
חרדי20.10.20
64
תודה רבה שפקחת את עיניי. לרגע האמנתי לו.
יהודי20.10.20
63
לא עדר של כבשים עוורים? ודאי שכן רק המשכוכית היא נתניהו....
אזרח20.10.20
62
בסך הכל משפט הסברה מעולה שבנט עושה לציבור החרדי.... יישר כח לנפתלי בנט! אולי עוד כמה יהודים יבינו שבעיני הציבור החרדי תורה זה כמו חמצן!
אלי20.10.20
61
טורצקי מה בלעת? מה עשה לך בנט?
חיים22.10.20
60
לשמחתי הרבה אתה לא מייצג בכלל את הציבור החרדי ולשמחתי רוצ הציבור בישראל ובכללם החרדים מעריך מאוד את נפתלי בנט כאיש עשייה איש מוכשר שהצליח ב"ה בכל אשר עשה בצבא בעסקים וגם בפוליטיקה. איש ישר דובר רהוט בעברית ובאנגלית בצורה יוצאת דופן מבין נושא בצורה מהירה ומקיפה ובניגוד לרוב האנשים בפוליטיקה לא צריך כ
יונתן21.10.20
59
בנט ר.ת בלון נפוח טמבל
ללא שם21.10.20
58
אם בנט הוא ''יקר'' בעיני החרדים. אזי אנחנו עדר של תיישים. אומרים כי בנט הוא רפורמי למהדרין, וכותלי בית המקדש יוכיחו. אומרים שבנט יש לו יד או רגל במרתפי הכספים של חוגי השמאל. אז מה רבי אבא שליט''א כי תלין עליו? אבל בכ''ז, מגיע לך רבי אבא, יישר כח
איימיצער21.10.20
לא, כי ביבי...
דת"ל22.10.20
57
מילים כדורבנות.לקחת לי את המילים מהפה.
אורי21.10.20
56
רבותי תפסיקו ליפול על נפתלי בנט על כך שפגע בקודשי הדת בו בזמן שהפוליטיקאים החרדים פגעו בציפור נפשם של הציבור הדתי לאומי בהכשרת מהלך ההתנתקות על ידי ישיבה בממשלת שרון ועל ידי הפקרת וועדת הכספים בדיון על פינוי פיצוי דבר שפגע בערכיהם המקודשים ביותר של הציבור הד"ל והמיט חורבן על משכנם של אזרחים ישרים שב
ד צדיק21.10.20
55
לא מכובד לתקוף את אבא שלנו. הניחו לו. האט ער געזאגט.
גבי20.10.20
54
טורצקי הד''לים ואחרים לא עדר כבשים זוכרים את אוסלו גם בג' חשוון ואת ההתנתקות פני דרעי וגפני... המסתכל על אדונו גפני משחרר. כל הזמן אמירות ס/שמאלניות ואומר שלא ישוב עוד לכסלה בגלל שהציבור ימני 😄😄 על מי שזה העבר וההווה שלו הסמוך ולו מצביע???
ללא שם20.10.20
53
שב בשקט, האם אתה טמבל ?? בנט אמר ששוב לא ילך עם לפיד !! אין עיניין לגרום לו להיות אויב . הבנת ??
חבל20.10.20
52
הציבור החרדי כן מתנהג כמו עדר כבשים. אנשים לא חושבים באופן עצמאי אלא הולכים לפי מה שאומר מנהיג החצר או המחנה שלהם.
אברהם הרש20.10.20
תתבייש חצוף! רנחנו גאים ללכת לאורם של גדולי ישראל!
ד.ל21.10.20
51
בנט לא אמין , תחמן וחושב שאנחנו עדר , אבל כאשר יחטוף הפסד ענק בע״ה , יבין שהחיבור שלו עם יאיר לפיד עזר לו למפלת חייו בע״ה ..ואז נגיד לו היה שלו ואל תחזור ..
מיכאל21.10.20
50
"הרב" טורעצקי, פחח
יהודה21.10.20
49
לא הבנתי מה נטפלת לנפתלי בנט היקר.. רוב הביקורת של הכותב ביא על החרדים, מה אתה רוצה מבנט?.. אגב, כדתיה לאומית, אני לא רואה שיש בכם כציבור כבוד לציבור שלנו.. אז מה הפלא, יחס גורר יחס..
ללא שם21.10.20
הנציגים שלנו במשמרת שלהם דאגו לכם הדתיים הלאומיים. מאיר פרוש כסגן שר השיכון דאג להתנחלויות. גפני לתקציבי הישיבות של המגזר שלכם. ובנט ייסר אותנו בעקרבים אכן, "יחס גורר יחס"?!
לא משנה21.10.20
48
בנט - גימטריא 61 61 - באותיות ס- א רשיי תיבות - ס-יטרא א-חרא
שמעון21.10.20
לא רוצה לפתוח את הפה על גימטריא של שמעון
לימודי ליב"ה22.10.20
47
בנט לא תמך ביציאה מהסגר כמו שהתממש בפועל!..הייתה לו תוכנית מדוייקת מאוד לאיך יוצאים מהסגר, זה שהוא עבר מהתפקידו ואף אחד לא לקח את יישום התוכנית )שבחלקה ממושה עי גמזו
וו21.10.20
46
אבא טורוצקי הגיע הזמן ממזמן שהחרדים לא יהיו זנב. אולי הגיע הזמן שהחרדים ידאגו לעצמם ולעולם גשמי משלהם ולא יהיו תלותי חילונים ובגויים. פתח כל מילון תראה מה הפירוש של "מפגר" : "אחד שלא יכול דאוג לעצמו". הגיע הזמן שהחרדים לא יהיו "מפגרים" . לא סתם קודשא בריך היא שם את האדם בארץ ולא בעליונים. לדוגמא :
מיכאל20.10.20
45
גם אני זועם! זה שאתה תומך בדרעי, ליאון ושאר מרעין בישין מתחבר לזה שאתה סולד מבנט... הכל מסתדר! זה ציר ה... מול ציר הימין הדובר אמת התורני.. הסמוטריצ'י... הכל מסתדר!
בועז20.10.20
44
ב2003 היה הכי שנוא בציבור החרדי ואגב הברית עם לפיד באה אחרי נסיון לברית עם החרדים שסירבו לבקשת ביבי שבסוף הלך איתו ועם לפיד...
אליה20.10.20
צודק בהחלט. ואת זה משום מה שכחו... אולי מצד בנט החרדים הם אלה שבגדו בו כשנכנסו לממשלה בלי לקיים את ההחלטה שנכנסים כל גוש הימין ביחד? אלא מה תאמר, חזרנו בנו? אז כמו שאתה יכול לחזור בתשובה כך גם הוא. ובוא נאמר שלא החרדים הם אלה שמקפידים לקיים את ההבטחה שלהם בפוליטיקה יותר מאחרים.
מחוכם20.10.20
43
אה, שכחתי. ביבי לא צירף לממשלה שלו בעבר ובהווה את לפיד, ציפי לבני, עמיר פרץ, בני גנץ, אבי ניסנקורן, בוגי יעלון ועוד שמאלנים... רק בנט אשם. בלי קשר לזה שכל הטור שלך הוא בלבול מוח אחד גדול ובינו לבין המציאות אין שום קשר
דת"ל21.10.20
42
יש בעייה אחת. להאשים את בנט בגל השני זה מגוחך. אף אחד לא התייחס אליו
יוסי21.10.20
41
החרדים נתנו יד לגירוש גוש קטיף תמורת שלמונים של 200 מליון דולר. תמורת השוחד הזה הם הביאו להחרבת בתי כנסת בתי מדרש וגירוש יהודים מבתיהם. איך אנשים המאמינים בה' יכולים היו לתת יד לזוועה הזאת?! לא הקב"ה מעניין את החרדים הצבועים אלא הכסף השוחד והשלמונים. שום דבר אחר! עוד יבוא יום נקם ושילם, הקב"ה לא נשא
מי שמדבר21.10.20
קשקוש בגרוש גם אם החרדים היו בעד ללא אגורה מהממשלה הם היו חייבים לעשות את זה כל ההתנחלות זו דת חדשה שלא קשורה בכלל למה שמשה רבינו הוריד מהר סיני בכלל הקדשו ברוך הוא השביעה את עם ישראל שלא ידחקו את הקץ
ג'פרי 21.10.20
החרבת בתי כנסת! החרבת בתי מדרש! לא מדבר אליך? יש לך לב של עמלק?! לידיעתך מודיעין עילית וביתר הן התנחלויות לכל דבר, כשיהרסו אותם ויגרשו את תושביהם משם - את דמעות התנין הצבועות שלכם תפנו ל"גדוילים" שלכם, אלה ש"רואים למרחוק"....
עוד טמבל21.10.20
שכחתי שמיד אחרי הר סיני הם הלכו לארץ הקדושה ברוקלין
לימודי ליב"ה22.10.20
40
פתחת את ההבלים שלך ב "תבין " פתיח ליטאי חסר משמעות מתחתית המדרגה ! ב' העסקנים של ש"ס ג' כנראה הביאו את הציבור חרדי לא להאמין להם לבוז להם , ואך טבעי הוא שהזליגה בא תבוא ! ב2003 נתניהו הביא גזירות קשות על הציבור שלנו והנה כולנו כאיש אחד הבאנו ומביאים לו כוח כבר מעל ל 12 שנים .. בקיצור כותב יקר ל
ליאון21.10.20
39
תתבייש לך שאתה מדבר כך על בנט,אתם הרי הפושעים הכי גדולים כל העסקנים שלכם בעיריות בני ברק,קרית ספר מתעללים בתושבים,תוקעים לנו קרוואנים של ישיבות מול הבנינים מבלי לשאול ,ובשבתות חופשה ובבין הזמנים המקום נהפך לבית הארחה הגורם סבל רב לתושבים,ומהווים מטרד לתושבים וכשמתלוננים,זה לא מעניין אתכם כי אתם רואי
יוני21.10.20
38
החרדות לא היתה קיימת אם לא הייתם עדר.הרצון של היחיד מתבטל למען העדר.אם זה בלבוש שחייב ליות אחיד עד למי להצביע...כמו הרועה שמחליט עבור הכבשים כך יש מי שמחליט עבורכם אפילו אם יאמר שמאל היא ימין....כי לכם אין יכולת ההגיון והוכחתם זאת במגפת הקורונה.
ליטל20.10.20
37
אבא טורצקי זאת לא חכמה ללכת אחורה חמש שנים ולהגיד תראו אנחנו לא זוכרים ואנחנו ואנחנו ,אז היה משהו אחר והיום זה משהו אחר ,אז לא היה קרונה והיום יש קרונה ,ואם היום הוא היחיד שמבין את הציבור החרדי ומה שביבי לא מבין הוא כן אז אנחנו נצביע לו בעזרת השם .
משה20.10.20
36
נו די
כן. נכון.. בנט אשם בכל תחלואי העולם והיק20.10.20
נתניהו אשם טמבל
י.פ21.10.20
35
מסכים עם כל מילה
דוד20.10.20
34
גם לא עדר של כבשים אחרי פוליטיקאים חרדיים שדואגים רק לחצר ולמקורבים שלהם. הגיע הזמן שתעמדו בשביל הערכים שלנו. כמו שנגמרה תקופת הנאמנות בחנויות וכל אחד קונה היכן שמשתלם לו. כך היום ניתן להשוות מי פוליטיקאי שמביא תוצאות. ומי שלא, גם אם אבא שלו היה טוב וגם הוא היה פעם טוב, הוא הופך ללא רלוונטי. בנתיים
קצת חכם21.10.20
33
אתה כותב להפסיק להתקרבן אבל כל הכתבה שלך זה התקרבנות אחת גדולה אם אתה אמיתי עם עצמך קח אחריות ותצא בשץף על הפוליטיקאים שלך שהתנהלו בצורה מחפירה הבעיות בקורונה היו של החרדים בעיקר אז ניקח אחריות זה מאיתנו
חרדי כואב21.10.20
32
החרדים לא עדר כבשים, וטורעצקי והלברטל לא דוברים שלהם
אלייאש'קע21.10.20
31
יש הרגשה שככל שהאדם מקצין הוא מרגיש צדיק גדול יותר ומה אנו עשינו לציבור הדל"י שמחקנו אותם? ומה עם לא תיקום ולא תיטור?
מאיר קליין21.10.20
את בני עמך הד"לים לא בני עמי נקודה
ג'פרי 21.10.20
כבוד הרב ג'פרי, תגובותיך באתר מעידות על בורות ושנאת עמ"י. זכה- נעשית לא סם חיים, לא זכה- נעשית לו סם...
דת"ל22.10.20
30
שתוקפים את החרדים- לא טוב, שמשבחים אותם -גם לא טוב, אז מה אתם רוצים?
רוטשילד21.10.20
הכוונה היא שאנחנו לא רוצים מדובשו ולא מעוקצו של בנט שישאיר את המילים הטובות לעצמו אנחנו לא צריכים את התשבחות שלו ואת הדאגה שלו ללומדי התורה משום שכל הרבנים וגם לומדי התורה יודעים מה טוב להם ומהי מעלת לומדי התורה. אז שישב בפינה ולא יתערב
יהודה21.10.20
לא הסברת לי -מה יתערב?? מה הבעיה? מה קרה? אסור לו גם לשבח את החרדים למרות שלא מגיע להם?
רוטשילד22.10.20
29
חזק וברוך סוף סוף מישהו אמיתי שזכור ולא ישכח בנט תעזור לימין ואל תלך להצביע נגד ביבי המלך
ל21.10.20
28
תתבייש לך איך שאתה מדבר על נפתלי בנט
ש20.10.20
27
ומה עם החרדים שבגדו בבנט כשנכנסו לממשלה בלי כל גוש הימין??? בקיצור צריך לתת לכל אחד אפשרות להוכיח שהוא יכול גם אחרת. במיוחד שכבר הוכח שבנט ניהל את הנגיף יותר טוב מנתניהו שמשנה את דעותיו כמו מטוטלת!
מחוכם20.10.20
גם בנט משנה כל הזמן את דעתו אם כבר אתה אומר את זה הכל צביעות החרדים לא מעניינים את בנט בכלל רק שיש לו אינטרס הוא יהיה בעד החרדים
שולי21.10.20
החרדים עקביים בדרכם, נכנסו לימין בלי בנט? בנט ברח מהימין. בנט הוא עלה נידף ברוח הסקרים של התשקורת, למצוא חן בעיני הפריצים מידיעות אחרונות הארץ ומעריב. מאמר צודק
משולם21.10.20
26
אבא שבשמיים למה למען השם אי אפשר לחשוב על אדם שאוליי השתנה אולי גם הוא עבר יום כיפור ורוצה לתקן את שעשה בעבר אל תשפטו נחיה ונראה
אבא20.10.20
25
חזק ואמץ!! צודק ב-100%
שי20.10.20
24
חזק וברוך.
י21.10.20
23
ומי כן אנחנו רוצים שיהיה ראש ממשלה? איזה אלטרנטיבות בכלל יש לנו? לאחר עידן ביבי אנחנו הולכים לאכול קש, והרבה...
ומי כן?21.10.20
22
יש מי ששכח את ברית האחים עם לפיד, את השנים שהקצבאות קוצצו באופן דרסטי. חוק הגיוס.... גם ב 2003 המפד"ל הלכו עם לפיד האבא. נכון יש כעסים על ביבי ואני לא מעריץ שלו וחושש מהיום בו בנט יהיה בחזרה בממשלה. לזכור שכל הפעמים שהחרדים היו מחוץ לממשלה זה היה בזכות חבירה למפלגות שמאל של המפד"ל . נכון בתקופה הזו
ברית האחים 221.10.20
ומי נתן יד להחרבת בתי כנסת ובתי מדרש ולגירוש יהודים מבתיהם תמורת 200 מליון? אפילו המוסלמים והנוצרים לא יעשו ככה בנוגע לבתי התיפלה שלהם, אצל החרדים אין גבולות, תמורת כסף הם מסוגלים להכל!
וגוש קטיף?21.10.20
21
חרדים בהגדרה לא צריכים לחשוב הם בהחלט עדר והכל מתנהל כעדר
אבי21.10.20
20
אבא היקר הפעם אני מזדהה עם כל מילה
יהודה21.10.20
19
יכול להיות שאתה צודק. אני בכל אופן לא חושב. לא קיללתי לא תקפתי, רק אמרתי שלדעתי אתה טועה. במיוחד אם נסתכל על כך ממבט של אזרחים ולאו דווקא חרדים, הרי בגל הראשון כשבנט היה בעניינים חד משמעית הכול התנהל יותר טוב, ובזה גם אתה מודה. בנוסף לכך. הרי סמוטריץ יהיה איתו באותה מפלגה ככל הנראה, ואם החרדים יתמכו
מחוכם20.10.20
18
החיבור עם לפיד היה כורח המציאות, בגלל שהחרדים לא הסכימו לברית עם בנט אז. זו אשמתם. ודאי שבנט לא מתקרב לגישה של לפיד. נכון שהוא לא דוס במיוחד כלפי חוץ, אבל הוא עם אמונה בקב"ה ובתורה ובעם ישראל. אוהב תורה ומוקיר רבנן.
מחוצף כפוי טובה20.10.20
17
וואי וואי, החרדים נוהרים אל סמוטריץ' ובנט והעסקנים הקטנים נלחצים....
מסטיק מנטה20.10.20
וואלה צודק! מה הלחץ אם מתלהבים מבנט, אחלה בן אדם, הלוואי יהיה ראש ממשלה אמן!
גרמן20.10.20
16
הצבעתי כל חיי ג' אך לא עוד. בבחירות הבאות אצביע לבנט בעיקר בגלל בצלאל סמוטריץ', הוא יותר חרד לצרכי החרדים היומיומיים מכל חברי הכנסת החרדים וגם בנט הוא נפלא
משה וייס21.10.20
15
בנט גימטריה שטן. הב וש מתחלפות בכלל א.ת ב.ש ג.ר וכו.
בנט=שטן21.10.20
תלמד חשבון לפני שאתה משפיל את עצמך
יוני21.10.20
14
לא נישכח איך שבנט הלך ביחד עם לפיד וזה היה התקופה הכי קשה לציבור החרדי !!!!
שי21.10.20
לא נשכח ולא נסלח שתמורת שוחד שפל של 200 מיליון החרדים עם הזרנים והטריימלים נתנו יד להחרבת ושריפת בתי כנסת ובתי מדרש בגוש קטיף. בזה הוכחתם שתמורת כסף אין לכם בעיה למכור את הקב"ה ואת כל קדשי ישראל. יום יבוא וזה מה שיקרה בביתר , מודיעין עילית וכו'. הצעקות והבכיות שלכם יפלו על אזניים אטומות, אל תשכחו מי
לא נשכח21.10.20
13
אני משפשף את העיניים! אבא טורצקי קורא לנפתלי בנט ליצן?????
מאיר21.10.20
12
כל מילה יהלום צודק במליון
חרדי גמור21.10.20
11
הכותב הוא הוכחה מוחצת לכך שלא כל מי שנושא בתואר רב הוא גם חכם . ברור שבבחירות הקרובות בנט יהיה בתפקיד בכיר ומשפיע, גם ידוע שהוא לא נמנה עם שונאי היהדות. למה כבר עכשיו לשרוף גשרים ולתקוף אותו. אם אתה כזה גיבור תתנתק מהתקציבים ובכלל מכל מוסדות המדינה כפי שעושים הקיצונים ואז תשתולל תשמיץ ותקלל כפי יכול
יואב120.10.20
10
אבא טורצקי את כל השטוית תקשקש למישהו אחר לא לי איפה היו כל החברי כנסת כשר' חיים נתן הוראה לחזור ללימודים ?? בעניים שלי הם כמו לפיד
ראובן 20.10.20
9
אבא אתה כ"כ צודק פשוט לא יאומן שהציבור נפל לשקריו של האיש ושכח את פשעיו כל כך מהר
יוסי20.10.20
8
התגייסות הקוזקים של בנט על האתרים החרדים, ומקהלת המעודדים שלו כאן, מוכיחה כמה טורצקי צודק, 70 שנות עשייה מסורה ואחראית של דגל התורה ואגו"י, לא נמחקת בהבל פיו של המזגזג המגייס את כולנו לקידום אישי!!
אינטלגנט25.10.20
7
החרדים נתנו יד לגירוש גוש קטיף תמורת שלמונים של 200 מליון דולר. תמורת השוחד הזה הם הביאו להחרבת בתי כנסת בתי מדרש וגירוש יהודים מבתיהם. איך אנשים המאמינים בה' יכולים היו לתת יד לזוועה הזאת?! לא הקב"ה מעניין את החרדים הצבועים אלא הכסף השוחד והשלמונים. שום דבר אחר! עוד יבוא יום נקם ושילם, הקב"ה לא נשא
יוסי21.10.20
6
דווקא בנט היחד שראוי להחליף את ביבי ולכהן כראש ממשלה, הגיע הזמן לתת הזמדנות למישהו אחר!!!
עובר אורח21.10.20
5
אין לי מושג מי אתה אבל מלקרוא מה שאתה כותב אתה קשקשן.. היה אומר דברים לא טובים היית יוצא עליו אומר דברים טובים אתה יוצא עליו.. אז מה לכל הרוחות אתה רוצה ?
דוד פרישמן 21.10.20
4
וואו איזה בריון. מה קרה? דחוף לך לטפל בדימוי העצמי הנחות שלך. נפתלי בסה"כ הבין שלחרדים התורה חשובה. למה להתנהג בנקמנות קטנונית כזאת?
גלית21.10.20
3
בנט מחפש טרמפ על חשבון הסבל שלנו
אמיר אוחנה20.10.20
2
כבוד הרב אבא! החרדים ועסקניהם למינהם הם בהחלט עדר של כבשים תראה איך נדבקו לנתניהו כמו עז עיוורת וקיבלו ממנו אצבע בעין, בנט בינתיים לא כזה וכל עוד לא הוכח אחרת הוא בהחלט שווה נסיון כי עם נתיהו סיימנו הדבר האחרון שמעניין אותו זה החרדים והדבר הראשון שמענין אותו זה רק נתניהו ושכל העולם יישרף אתה הבנת את
משה20.10.20
1
אבא טורצקי הנורמלי הראשון! סוף סוף אדם שיודע מי זה בנט. מקווה שירבו האנשים שיודעים את האמת על בנט!
ינון20.10.20
לא קשה לנחש מי מדבר מגרונך. בנתיים התברר שאל מול מאות שקרים וספינים שאינם עומדים יום אחד של נתניהו, כאן עומד אדם אמין ורציני. שיהיה ברכה גם לאינטרסים של היהדות החרדית. לא תצליח לקלקל את הרושם הזה.
טורצקי. לא.21.10.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24
ש

בשיתוף אנשי מקצוע

האם אתה תהיה מה"משפיענים" שמשנים באמת אלפי בתים בישראל?

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24