כיכר השבת

"אבסורד ותקדימי"

"רבי יקותיאל וילדיו יאלצו למכור את דירותיהם"

במעונו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא מגיבים להחלטת בג"צ: "הרב וילדיו יאלצו למכור את דירותיהם בכדי לשלם מס זה שנכפה עליהם, שלא בצדק ושלא בדין" • התגובה (חרדים)

68
ישי כהן | כיכר השבת | ד' בחשוון | 22.10.20
האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא
האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא (צילום: David Cohen/Flash90)

לאחר ששופטי בג"צ, בראשות השופט מני מזוז, דחו את הערעור שהגיש האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא וקבעו פה אחד כי מכיון וכספי תרומות יועדו לשימוש אישי ולא לצרכי הקהילה, הוא מחוייב לשלם עליהם מיסים כמו משלוח יד, במעונו של הרב מגיבים.

לדבריהם: "בערעורו של רבי יקותיאל נדונה השאלה המשפטית האם ניתן להטיל מס על מתנות שנתקבלו באירועים ושמחות של ילדיו הבוגרים של הרב. בפסק הדין שניתן קבע בית המשפט העליון הלכה חדשה לפיה באופן דרמטי וחסר תקדים במדינת ישראל שאמנם כן ניתן להטיל מס על מתנות שהתקבלו באירועים ושמחות שערכו ילדיו הבגירים של הרב אבוחצירא".

"לפסיקה זו של בית המשפט העליון עלולות להיות השלכות רוחביות", הוסיפו: "אשר יטילו חוסר וודאות בקרב הנישומים.
עיקרון העל בדיני המיסים הינו המקור. לפיו, כדי שהכנסה תהיה חייבת במס דרוש שיהיה מקור (כגון פעולת שירות) ממנו נובעת ההכנסה ושכנגדו ניתנה התמורה.

"פסיקת בית המשפט העליון דנא הינה תקדימית ומרחיבה את הפירוש שניתן עד כה למקור. שכן, לפי פסק הדין שניתן עולה כי מתנות המתקבלות בחתונה או בר מצווה הינן הכנסה החייבת במס וכי הרב אבוחצירא, עצם אישיותו, מהותו וקיומו בעולם הינם לא פחות מאשר המקור להכנסות אלה! שכן גם אליבא דבית המשפט העליון, לא הייתה שום פעולה אקטיבית ושום פעולת שירות מצד הרב לקבלת מתנות אלה בחתונות הילדים ובאירועים".

לדבריהם: "פסיקת בית המשפט הינה תקדימית גם בכך שהיא סוטה מחוזר מס הכנסה "מיסוי שירותי דת" הקובע כי הענקת כספים הנעשית מטעמי צדקה או מעשר כספים הינה מתנה שאינה חייב במס. ואילו בפסד הדין עולה כי בניגוד לחוזר מס הכנסה לעניין שירותי דת המתנות שקיבלו ילדי הרב בשמחות דווקא יהיו חייבות במס".

"יש לציין", הוסיפו: "כי רשויות המס חיפשו על פני למעלה מ 15 שנים כספים וחסכונות אצל הרב וילדיו אולם לא נמצאו בחשבונות הרב וילידיו לא כספים ולא חסכונות. בצר להם, החליטו הרשויות, באופן אבסורדי ותקדימי, למסות את הרב אבוחצירא על דירות ילדיו הבוגרים שניקנו באמצעות מתנות שקיבלו בחתונות שלהם ומשכנתאות שלקחו. בשים לב, כי הרב וילדיו הבוגרים הינם אישיות משפטית נפרדת אך למרות זאת סיווגו רשויות המס את המתנות שקיבלו הילדים הבוגרים של הרב כאילו המדובר בהכנסה של הרב אבוחצירא עצמו".

"יודגש, כי פסיקת בית המשפט העליון מעבר לכך שהיא חדשנית ודרמטית בכך שהיא ממסה מתנות שהתקבלו בחתונות של ילדיו הבוגרים של רב בישראל, היא חסרת תקדים גם בכך שפסק דין כה תקדימי ודרמטי הסותר כאמור את דיני המס במדינת ישראל, מוחל באופן רטרואקטיבי על שנות המס 2003 – 2009".

עוד טענו בחצר הרב: "המדובר בחיוב מס בגובה של לא פחות מ 4.6 מליון ש"ח אשר לא נמצא בכיסו של הרב שכן הרב אבוחצירא מעביר כמעט את כל התרומות שהוא מקבל לעמותות צדקה וחסד. כך, שלצורך תשלום המס לאור פסק הדין שהתקבל, יאלצו הרב וילדיו למכור את דירותיהם בכדי לשלם מס זה שנכפה עליהם, שלא בצדק ושלא בדין".

לדבריהם: "כל זאת על אף שכב' השופטת וילנר קבעה שהוכח כי לא נמצא כל קשר בין הכסף שניתן בחתונה לבין עיצה וברכה. וכן, כי קיימת בעיה משפטית למסות את הכספים שנתקבלו בחתונת הבן ולהשית את המס על אביו".

"זאת ועוד", הוסיפו: "כב' השופט מזוז אמר לרשות המיסים שכאשר הוא היה יועמ"ש של רשות המיסים הוא ביקש שהרשות תסדיר את חוסר הוודאות של מיסוי רבנים וכי ההישג הגדול מבחינתם של רשות המיסים הוא מכאן ולהבא, אך לא רטרואקטיבי.

"למרות אמירות מפורשות אלה של השופטים בהרכב, החליטו אלה לדחות את הערעור מסיבות אחרות שאינן קשורות לרב אבוחצירא אלא בגלל תיקים אחרים שעומדים לפתחו של בית המשפט ולקחו את הרב "קורבן" בכדי שיהווה תקדים לתיקים אחרים".

"לסיום", טענו בחצר הרב: "מעבר לפגיעה שספג הרב אבוחצירא, הן פגיעה בכבודו ובשמו הטוב וכמובן פגיעה כלכלית אנושה בו ובילדיו, יש לקחת בחשבון כי המדובר בפסק דין של בית המשפט העליון שהינו כידוע פסק דין מחייב והמשמעות בהיבט המס היא כי מעתה כל רב בישראל, איש ציבור, ידוען כזה או אחר יהיו חשופים לכך כי מתנות אשר מתקבלות באירועים שהם מקיימים, להם או לילדיהם הבוגרים, הינם חשופים להטלת מס! טוב יעשה המחוקק אם ייתן את דעתו להשלכות פסק דין זה ויקבע ויעגן בחוק את מיסוי המתנות שמקבלים רבנים ואדמ"ורים בישראל".

תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
לכל המצקצקים למניהם הזהרו בגחלתן!!!!!!!!!!!!!!
חרד23.10.20
53
נדרש לשלם מס כיתר אזרחי ישראל זעזוע נורא, עושק אלמנות ויתומים כמעט כמו שעושקים את הציבור החילוני העובד
איום ונורא22.10.20
52
אבל רשמו שלרב יש מעל 8 דירות, חשבונות בנק מנופחים וכו'. אז מאיפה כל הכסף לדירות שהם קנו אם לא מתרומות? שישלמו מס כמו גדולים ויפסיקו לבכות. אסור להפוך את התורה לקרדום לחפור בו!
חן28.10.20

הצגת כל התגובות

51
מציע לכל הבבות שיעזבו את מקצוע אחיזת עיניים שלהם וילכו ללמוד מקצוע אמתי, גדול הנהנה מיגיע כפו יותר מאוחז עיניים
מס הכנסה23.10.20
50
האדמו"ר הקדוש בנם של קדושי עליון "הוי זהיר בגחלתן שלא תכוה, שנשיכתן נשיכת שועל ועקיצתן עקיצת עקרב...... וכל דבריהם כגחלי אש".. התרחקו מהרב הקדוש ראו הוזהרתם - לטובתכם!!! כל מילה מיותרת!!!!!!!
אסתי23.10.20
49
פסק הדין הינו מעניין לצערי השופטים פספסו הבנה רבה בתיק ובראיות בעייתי מאוד הפסק דין וחבל שהגיע לעליון אני נזהר זמן רב עם לקוחותי טרם פסק הדין בעניין
רואה חשבון23.10.20
48
אילו פלפולים רק כדי למצוא את זה אשם. לא יודע כמה יש לו, אך עדיין זו חוצפה למסות על מתנות בטענה שמדובר במס פירותי מעצם האישיות. זה פתח למסות כל אדם על מתנות. הם ישפטו כל אדם לפני ישפטו את עצמם.
חוצפה22.10.20
47
אולי נאסוף למסכן כסף? רגע גם על מה שנאסוף הוא יצטרך לשלם מס?
היי22.10.20
46
גם מנהלי תלמודי תורה וישיבות חשופים כעת לתביעות....על המתנות בפורים ועוד....
קובי22.10.20
45
מסכן!!! רחמנות!!! שיפנו לקופת העיר נעשה מגבית.
חיים ביטון22.10.20
44
מתי נבין שהגלות הציונית היא מהקשה שבגלויות
משה יעקבהורוויץ22.10.20
43
לא מובן מה הצעקות על השופטים. כולם שווים בפני החוק כן וגם רבנים צריכים לשלם מס לא רק תלמידיהם העניים . אני בעג מיבוי גם למוהלים סופרים וחזנים כולם ישלמו לא רק אני וכל שאר שכירי ועצמאי ישראל
שכיר 22.10.20
42
חכו תיראו שבלטה אחת לא יצטרכו למכור. המשפחה הענפה היא מהעשירים ביותר בישראל.
באבא22.10.20
41
נעשה עסק אם זה?
מה אם הסיגרים של ביבי?22.10.20
40
אני נמנה עם אוהדיו של הרב אבל איזה הגזמה למכור את הבית משכנתאות לילדים אל תעשו צחוק מאיתנו בית משפט מנוול שעושק את הרב אבל לא לעשות אותו מסכן זה לא מכבודו
לא להגזים22.10.20
39
תזהרו בבניו של קודש הקודשים.מלאך השם צבקות.אל תביטו עליהם עכשיו.הם התייתמו מאימם בגיל תשב"ר ועברו את כל הקשיים שאפשר וליבם נשאר דבוק בקב"ה ואהבת ישראל.אף פעם לא התלוננו על מצבם.תמיד שמחו במה שיש והודו להשם על הכל.עברו עניות וצער ותוך כדי זה עבדו את השם באהבה.והתגדלו בתורה וביראת השם טהורה.טוב אחריתם
סאמי25.10.20
38
מזוז משחק באש עד לאן הרדיפה אחרי החרדים כמה עצוב וכואב שנזכה לגאולה שלמה וביאת המשיח במהרה אמן
תמר22.10.20
37
מספיק שימכור את הדירות של אזרזר ממה שמכניס בקבלת קהל עוד לפני מה שנותנים לרב זה יספיק וישאר עודף
יקותיאל אבו22.10.20
36
לא לדאוג אף אחד לא ימכור דירות סה"כ המדינה הרויחה עוד קצת כסף
חיים22.10.20
35
מי שמכיר קצת את אופיו והתנהגותו - ובפרט מול החרדים - של הפרע....מזוז לא מתפלא על פס"ד מעוות שיצא מתחת ידו, וכבר אמר החכם מכל האדם "עבד כי ימלוך"
מקורות22.10.20
34
הכל בלוף יעשו לו בדיקה הוכחת יכולת וישלם 10 שקל בחודש
דויד22.10.20
33
הבגץ תמיד נגד עם ישראל ותורתו !!! ותמיד הוא יהיה בעד הריסת בתי כנסת ונגד הריסת בתי מחבלים הבגץ הוא דבר שצריך לעקור אותו מהשורש שקץ תשקצנו
שי23.10.20
32
ממש חוצפה כמו שאצטרך לשלם מס על כספי מתנות החתונה לא מעוגן בחוק
שירי22.10.20
31
תפסיקו להתמם, אנחנו חברה שרואה בתשלום מס המלצה שמצווה להתחמק ממנה....
אבי22.10.20
נכון בדיוק כך מה פתאום שאני יתמוך בכספי שעבדתי עליו לממן את המדינה הארורה הזו שהיא מגדלי האנטישמיים בעולם מה פתאום שבכספי אממן כנסיות ומסגדים בארצינו הקדושה מה פתאום שבכספי אממן כל שגעון של אוכלי הנבלות והטריפות שבכנסת המינים מה פתאום שאממן בכספי מצעדי תועבה מי הוא הרב שהתיר זה כבר פסק החזון איש שאי
משה22.10.20
משה חזק ביותר, מה שאמת זו אמת
דוד22.10.20
30
סדום ועמורה עוד יכולים ללמוד מהמדינה הנוראית הזאת.
.בני22.10.20
29
אנו מכריזים על מגבית עבור מסכנים אלו
קופת העיר22.10.20
28
מי שיכול לקנות דירה אפילו קטנה או משכנתא ממתנות חתונה לא יותר טוב מראש הממשלה שקיבל מתנות בתוקף תפקידו. אצלנו בקושי מכסים הוצאות חתונה
לקנות דירה?23.10.20
27
בושה וחרפה גלות גלות גלות תבינו שאנחנו בגלות
אלי22.10.20
26
משלמים מס. רשות המיסים גם אותם רודפת. אל תספרו סיפורים...
ידוענים שמקבלים מתנות22.10.20
25
אז לפי התגובה דחיית הערעור לא קשורה דווקא לרב אלא לתיקים הבאים שיבואו לפתחו של בית המשפט העליון. לדעתי מי שסבור כך הוא מעט תמים. לא קראתי את הפסיקה, אבל גם בלי לקרוא ברור לי מאליו שמראש תנאי הרקע היו כנגד הרב. בתי המשפט באופן כללי ובית המשפט העליון בפרט, ועוד יותר השופט מני מזוז, רחוקים מאוד מההווי
אחד שיודע22.10.20
צודק. כל מילה בסלע. אע"פ שכל הקוראים יאמרו. נו מה חסר לו כסף. וגם רבנים מעלימים מסים. וכל מיני דברים כאלה. ברור כשמש. מני מאזוז. הוא סובל משנאה עצמית כלפי מוצאו החרדי מזרחי ומכוח זה כל פעם מנסה להוכיח לעצמו מחדש שהוא לא שייך למוצא שלו ע"י פסיקות נגד חרדים (זו תופעה פסיכולוגית ידועה). מלבד זה שרק תמי
אמת22.10.20
24
יש לי יחידת דיור. אני מוכנה לעשות חסד עים מסכנים אלו ולתת להם לתקופה במחיר מתחשב
מרגלית22.10.20
אינשלא שלא תצליחי לעולם להשכיר את היחידה הזו בגלל החוצפה שלך
שירי22.10.20
23
מדינה מכניסה יד לכיס ולאף אחד לא איכפת. היום זה מתנות לחתונה של רב יקותיאל, מחר זה יהיה בחתונה שלכם
לא מבינה את המגיבים כאן 22.10.20
רק של חרדים
אלמוני23.10.20
22
שחילונים יש עשרות בתים לא רודפים אותם אבל דתי רודפים כמה חילונים מלבני הון שיתפסו את אנשי הרשע האמיתיים ולא בני תורה
אורלי בן25.10.20
21
אף אחד לא מדבר על מתנות ששופטים מקבלים בחתונות הילדים שלהם... ע"פ השמועה הם מקבלים הרבה כסף... זה מוסר כפול, מחילים על רבנים כללים שלא מחילים על השופטים.. זה דו פרצופיות! ולא די אלא שהשופטי בג"ץ מקבלים פנסיה חזירית ומשכורת חזירית על הגב שלנו! מדוע איש צבא שסיכן את חייו 30 שנה מקבל פנסיה נמוכה בחצי ו
נתין במדינת בגץ22.10.20
20
זכותם של מרן האביר יעקב, ורבי מסעוד, ובבא סאלי ובבא מאיר זי"ע יופיע ותפול במהרה על ה"שופטים" הרשעים הללו עד שהם בעצמם יבטלו כל ה"פסק דין" מרוב פחד ויתקדש שם שמים ושם עבדיו צדיקי בית אביחצירא המלומדת בניסי ניסים אמן
אפרים22.10.20
19
מהו הסכום הכולל של נכסיו של הרב וילדיו?
ללא שם22.10.20
מליון שקל נכון ל2012
2522.10.20
18
מני חזור בך.מסכן מתעסק עם נצר קדושים למשפחת אביחצירא.מפחד בישבילך.
יורם23.10.20
17
לא הבנתם .הם צריכים למכור את הדירה מס' 8.9.10 כל שאר הדירות נשארות בחזקתם
צבי22.10.20
זה ברור שאתה אשכנזי שונא ספרדים ורבנים
שירי22.10.20
16
זה כמו אצל נתניהו שהשופט או היועץ או הפרקליט קובע 'דינים' חדשים כפי ראות עיניו וכפי דעותיו הפרטיות ובמקרה הזה השופט מזוז דעותיו האנטי דתיות ידועות היטב. 'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו'
יוסי22.10.20
15
אם בשביל לשלם את המס צריך למכור דירות, מה היה שווי המתנות שהרב קיבל?
תהילה22.10.20
14
קנה דירות לילדים ממתנות? אתם חושבים שהשופטים מטומטמים? הם לא יודעים מה קורה בחצרות?
ללא שם22.10.20
כמו שרשום בכתבה, הילדים לקחו משכנתא כדי לקנות את הדירות. כמו כל אדם אחר במדינה. אז כספי המתנות לא בשווי דירה אלא בשווי ההון העצמי הדרוש ללקיחת משכנתא. אם אדם ממוצע מקבל בחתונה מתנות בשווי 50k, הגיוני מאד שסכום המתנות בחתונה של רב מפורסם המונה מאות עד אלפי משתתפי, יגיעו ל 200k לפחות...
חוצפה23.10.20
13
צדיק יסוד עולם
יוסף חזות23.10.20
12
לא יאמן. במשך 6 שנים קיבלו מתנות באירועים ששווי המס עליהם הוא 4.6 מיליון ש"ח. כלומר הערך האמיתי כנראה יותר מ 10 מיליון ש"ח. אדם סביר מביא מתנה של בין 200 ל 400 ש"ח (ואני חשבתי שבמגזר החרדי אין כל כך הרבה כסף). כלומר במשך 6 שנים היו מספיק אירועים שהכילו יחד 25000 אורחים שכל אחד נתן 400 ש"ח ? אתם חושב
יעקב22.10.20
במחילה ממך רבי יעקב, נכון שבחתונה של חבר מביאים 200 או 400 ש"ח אבל בחתונה של מורה דרך רוחני יתכן שמביאים קצת יותר, לא יכול להיות?
דוד22.10.20
11
ממש רחמים על הרב. הגיע הזמן שישאו בנטל כמו כולנו. לא ייתכן שאשת אברך תפריש מיסים ממשכורתה העלובה, והבאבות יכניסו מליונים ללא הפרשת מס. קצת צניעות לא תזיק להם.
מאור22.10.20
10
תעזבו את הארץ כמו הרב פינטו זה לא מקומכם זו ארץ אוכלת יושבה
משה23.10.20
צודק! זו ארץ ליהודים שומרי תורה, לא לנוכלים מלביני כספים המסרסרים בדת מבצע כסף.
גוטה23.10.20
9
אם היה שופט גוי בכל מדינה לא היה נותן פסק כזה.כאן בארץ ישראל נתרבתה השינאה לתורה ולתלמידי חכמים ולצדיקים.ולפי דעתם הם צריכים להסתפק הלחם ומיים.ואם יטעמו פעם כנך של עוף לתעתם וודאיכנף גזול.
בנימין השופט22.10.20
8
כמעט כל התגובות הם של קנאים.שמפריע להם כל שקל שנמצא בכיס של אחר.הכל מקבחים מהשמיים.ומי שלא מצדיק מתנת שמיים.הוא מדיר עצמו ממתנת שמיים.הבנים של בבא מאיר הקדוש כולם בעלי צדקה וחסד מחזיקים מוסדות תורה מכספם הפרטי.אוהבי השם ואוהבי עם ישראל.משפיעים ישועות לכלל.הזהרו!!!! גחלתם לא נכבת!!!@
עמנואל22.10.20
7
נגמר להם הכסף מסכנים. גם לרבי דוד אין איך לעזור לו, גם לרבי פינחס ורבי ברוך. בואו נפתח מגבית, מסכנים
תביאו לי טישיו דחוף22.10.20
איכס חוצפה וגועל נפש איך פרסמו את דברי הבלע שלך
שירי22.10.20
6
לולא שהיה מוטל מס על תרומות לכבוד הרב היינו מסדרים עבורו מגבית
מגיב מגניב22.10.20
5
יש מעט רבנים צדיקים שלא לוקחים כסף מהקהל. הרב מרדכי אליהו הקפיד שלא לבקש כסף על נתינת עצות. הגיע הזמן שתכירו את גדולת הבן שלו הרב שמואל אליהו שלמד ממנו. הוא נותן עצות למי שצריך בלי תמורה
קבלת קהל23.10.20
הוא אכן ענק שבענקים נא לשכוח הוא רב עיר עם משכורת מכובדת וגם אשתו עובדת ומצבו הכלכלי מצויין הלוואי על כולנו בלי קבלת תמורות שגם לא מובטחות כל כך עבורו
יוסי23.10.20
4
אם בארזים נפלה שלהבת. רבי יקותיאל צריך לשמוח שלא הכניסו אותו לכלא, כמו ציפי רפאלי, אמא של בר. וכמו קובי פרץ. ועוד סיבה לשמחה: המיסים הולכים לטובת מדינת ישראל, שמתקצבת ישיבות וכוללים. ועוד סיבה לשמחה: הוא לא באמת יצטרך למכור את הדירות ולפשוט יד לצדקה.
אז למה שמעמד הביניים יקפידו על תשלומי מי22.10.20
לשמוח שלא הכניסו אותו לכלא?! אולי לשמוח שלא שברו לא השוטרים ת'ידים (כמו שהם עושים לחפים מפשע). מדובר בפסק דין תקדימי!
?22.10.20
כן כן, מדנת ישרל מתקצבת ישיבות וכוללים וגם מתקצבת כנסיות ומסגדים ומצעדי תועבה וכל הזבל שבעולם.... ובכלל החזון איש כבר פסק שאין להם דין מלכות אלא של לסטים מזויין ממתי הם נהיו שותפים שלנו??????
משה מבני ברק22.10.20
3
ממש לא מרחם עליהם, שיתחילו להוציא מתחת הבלטות
הצחקתם אותי 22.10.20
2
אתם שונאי ישראל בקרוב לא יהיה בגץ רק שלטון של משיח🌸🌸🌸🌸🌸🌸
לאה22.10.20
1
זה תיזכורת למי שתוהה באיזה מדינה אנו חיים מדינה שאין קשר בין ערכים ותורה לעם ידראל מדינה שמנסים לנתק בין הציבור לבין רבנים ולתורה
אליקים22.10.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24