כיכר השבת

19 שנים לפטירת הרב שך

בכיר רבני 'הפלג' במתקפה משולבת נגד חב"ד ודגל התורה

הגאון רבי צבי פרידמן, מבכירי רבני 'הפלג הירושלמי', יצא במתקפה חריפה ומשולבת נגד 'דגל התורה' וחסידות חב"ד, בנאומו במלאות 19 שנים לפטירת מרן הגראמ"מ שך זצ"ל • בפנים: ההקלטה (חרדי)

279
אבי רבינא | כיכר השבת | י"ד בחשוון | 01.11.20
הגר"צ פרידמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הגאון רבי צבי פרידמן, מבכירי רבני "הפלג הירושלמי", יצא אמש (מוצאי שבת) במתקפה חריפה ומשולבת נגד תנועת 'דגל התורה' וחסידות חב"ד, בדברים שנשא בהספד במלאת 19 שנה להסתלקותו של מרן הגראמ"מ שך זצ"ל. לטענת הרב פרידמן הם התנתקו מתורת מנהיגיהם וחברו לשלטון הציוני.

את דבריו פתח הרב פרידמן ואמר כי "כידוע הרב שך עשה מלחמה על חב"ד. דיברתי אתו, לא בגלל הרב'ה או המשיח. משהו אחר. כי חב"ד התקרבו לחילוניים ולמדינה, והטיפו לעשות מלחמות עם הערבים. הם נהיו חברים בארץ החילונית.

"אני מסתכל בעלונים שלהם, אף פעם אני לא מוצא מחאה נגד גזירת הגיוס. רק על מתנחלים וערבים כתוב שם. על ידי זה הם מכניסים דעות לאומיות של החילונים והמזרחי, על זה הייתה המלחמה של הרב שך".

הרב פרידמן הוסיף והרחיב מדוע לטענתו חב"ד של היום בגדה במקורותיה: "המייסד של חב"ד היה בעל התניא. הייתה מלחמה בין צרפת נפוליאון לרוסיה. הייתה מחלוקת בין האדמו"רים אם להיות בעד נפוליאון כי ברוסיה סבלו מרורות מהצאר הרוסי, לעומת נפוליאון שהבטיח שוויון זכויות.

"בעל התניא היה נגד זה ואמר שנפוליאון יכניס דעות ללמוד באוניברסיטה והשכלה. יותר טוב שיהיו ברוסיה עם כל הסבל, מאשר שיהיה שלטון שיטיף להשכלה. הוא היה מהיחידים".

הוסיף הגר"צ פרידמן והשווה לימינו ואמר כי "בזמננו שיש רדיפות נגד הדת וגזירות על הגיוס והחינוך, חב"ד היו צריכים להיות בראש. הם לא נלחמים מול השלטון כלום. הם ממשיכים ללקק את השלטון, להתחנף לו. רבם דקרו, הם זנחו את כל החינוך של בעל התניא".

בשלב זה עבר הרב פרידמן לדבר על 'דגל התורה' ואמר: "למה הרב שך הקים את דגל התורה? גם בגלל חב"ד. הוא פחד שהם יכניסו דעות להתקרב למדינה לראות עניין גדול בצבא.

"הרב שך עשה מפלגה חדשה דגל התורה בלי השפעה של חב"ד. מה קורה היום? קרה דבר נוראי, דווקא דגל התורה הם התומכים של הציונות יותר מחב"ד. חלקים גדולים מדגל התורה משתתפים בארגון הזה שהאידיאולוגיה שלו שעם ישראל לא צריך תורה".

תוכן שאסור לפספס
279 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
150
והוא אחראי ועוד כל חבדניקים לפני הרב יורם זה המציאות
...12.06.21
149
רצוי קודם לטפל בלבן שזרקו היום על מגיד שעור בגבעת המחלוקת
רוכלין02.11.20
148
19 שנה לפטירת הרב מי...?
אי רלוונטי01.11.20

הצגת כל התגובות

147
זה שינוי גרסא שקרית חבד היו גם עם רוסים ווגם עם כל מה שרע נפוליאון רצה שיופץץ דמוקרטיה שהיה מקום טוב לתורהרבינו וכדומה כל השאר זה שדינוי דפוס וגרסאות והפצה שקריות נוספות וב של חבד זה נצרות
...25.03.22
146
בתוך שאר שונאי ישראל, אמן
שילך לעזאזל.02.11.20
145
כל ההפגנות של הפלג זה אך ורק חילול ה' פשוט כל התורה שלמדתם לפח
נתנאל המלך 702.11.20
144
כל הכבוד שקורא כל פעם עלונים של חב"ד
יוסי07.10.21
143
החבדניקים הכי טובים
נתנאל החבדניק28.08.22
142
אלוקים נמצא אצלי בכיס זה בסדר
.01.11.20
141
טוב שנתת בכותרת בעזרת ה' יש נחמן ומי שמקרב בכך ואין מקום כזה כמו שאמרת .ל143.
...10.07.21
140
לך לעזעזלל
שניאור בן ציון29.06.21
139
הם עשו ועושים נזקים לישראל ואפילו עם הגווים
...12.06.21
138
וגם הרב יורם לא שצריך לקרוא תעוררו למציאות .
...10.07.21
137
ישראל עם לא היה בכוונה מילא אבל הכל מכוונה תחילה
רק רע וצרות לעם15.06.21
136
גם הרב שך שיתף פעולה עם הציונים בכך שהוראה להצביע בבכירות והלא הכנסת היא בית מינים שאסור לשבת בה
אהרן ישי07.06.22
135
למגיב 119 קצת התבלבלת בין "יעקב" שלמד במרכז. לבין "צבי" שלמד בפונוביז'
יהודי02.11.20
134
חבל שזו גישה של רבים מהציבור הלטאי בנוגע לחב״ד… והכל עשה אדם אחד… ההוא מבני ברק, ומה? נגרמה מחלוקת נוראית בעם ישראל אשר עד עכשיו לא נראה קיצה, ו ״מלחמת ה׳ במדין (מלשון ריב ומדון) מדור דור״ ודי למבין…
חבל19.06.22
133
יש זכות דמוקרטית להביע דעה כל עוד אדם חלילה וחס לא עובר על החוק יש זכות להביע דעתו כל שכן באמת כזאת שחשוב היה הרבה לפני להגיד אותה..
...12.06.21
132
טפשות וחילול ה. הגיוס בארץ ישראל זו מצווה
הלוי03.11.20
טפשות וחילול ה' אין דיני מלחמה בזמן הזה בלי מלך סנהדרין ונביא ולפי הרמב"ן צריך גם אורים ותומים
44411.01.21
131
העיקר שעבודת ד', היא מהלב לא כל מי שיש לו השקפה כמו שלך, זה מוכיח שיש לו חותמת כשרות. אף אחד לא נכנס לגן עדן רק בגלל שהוא משתייך לזרם מסויים.
עבודת ד' מהלב02.11.20
130
חבייד זה חסידות קדושה אבל מה חבל שיש המתפללים ב1 שחרית שזה ממש ברכה לבטלה לפי כל הפוסקים וחבל שיש שם ספרדים שפתאם נהיו חבדניקים שמברכים על ההלל שלפי מרן הב''י זה (ספק)ברכה לבטלה וכן ברכות ק''ש אחרי זמן תפילה האדמו''ר הזקן הביא את זה בסידור בגלל שהיה באשכנז אבל ודאי מודה שלספרדים זה אסור (וכך כתב בע
יאיר 02.11.20
במחילה מכת"ר אבל זה שתמצא תופעות כאלו זה לא משהו חבדי אלא בכלל מושג שיש אצל חסידים תלמידי הבעש''ט ואני מקווה מאוד שאתה לא פוסל את דרכי תלמידי הבעש''ט שינקו את תורתם ודרכיהם ממנו. מאיפה הבאת את הדין שמי שחוזר בתשובה ע,י אשכנזי כן יכול לנהוג כאשכנז? וגם לא ראיתי שאצל יהודי ליטא יש דגש על מרן הב"י
במחילה02.11.20
129
למי שלא יודע היה סיפור שלם שלא נתנו לחבד להיות זרם נפרד במשרד החינוך הגיע הרב זושא וילמובסקי עבד על המזכירה ששר החינוך הסכים וכך יש היום את רשת אוהלי יוסף יצחק
שלמה02.11.20
נכון. הרבי אמר עליו שהוא שליח הס"מ שבדור!
שרה02.11.20
128
אמנם הם מקרבים רחוקים, אבל גם מרחקים קרובים בחדא מחתא. וכאן טמון כל הסוד. לכן מורינו ורבינו רבי צבי פרידמן שליט''א, אמר מה שאמר. ורבים רבים מבינים אותו.
קאפוסטער02.11.20
127
סוף סוף השקפה אמיתית ללא מעורבות חרד"קית
חגי02.11.20
126
מרן הגאון רבינו צב''י פרידמן שליט''א מקבל באהבה את כל התגובות המחוצפות, והא מעלה את ההשערה, כי כל המגיבים הללו נדבקו בקורונה הארורה, בבחי' מוטב יהיו שוגגין וכו' ולא יענשו מן השמים בגללו, כמובא בחז''ל. ורבינו מוחל בלב שלם לכולם.האמת ההיא, כי כולם יודעים שרבינו צודק. למען אחי ורעי וכו'
קאפוסטער02.11.20
היום הרעיונות של חב"ד מתקבלים אצל הרבה חרדים ועובדי ה', היום תנועת החזרה בתשובה שהיה עליה הרבה התנגדוית והסתה, לא רק שלא נחלשה, אלא חדרה ברוב שכבות המגזר החרדי, המציאות מוכיחה מה הציבור חושב. זה לא חוכמה כל הזמן לפלג, ולמען האמת לציבור די נמאס..., יעידו על כך ריבוי המחאות, הגיע הזמן להתחיל
די להסתה02.11.20
חבל שאתה הולך בדרך של מחלוקת ופילוג, המחלוקת פוגעת במי שמתעסק בה, ואם מדברים על רבינו בעל "התניא" וה"שלחן ערוך הרב", כדאי לזכור שהוא אמר "שה' יצילנו ממחלוקת שהיא לשם שמיים", והדברים מבהילים..., אין ירושלים חרבה בגלל שלא יצאו להפגין אלא בגלל שנאת חינם, כלל גדול בתור
די להסתה02.11.20
125
שבני הישיבות יחסמו כבישים ולהיות כמה שיותר קנאי וקניתי את אלוקים זה בסדר
.01.11.20
124
שאם היה לומד היה יודע לומר שחב"ד ציונים? זה בדיוק הפוך מדעת הרבי חבל שלא לומדים הרבי בניגוד לאחרים משנתו סדורה בדיוק מופלא בספרים שהשאיר ובהקלטות האין סופיות שלו אגב בזמן שהרב מדבר עוד מאות יהודים הניחו תפילין בזכות יהודי שלא נמצא פה.... שאלה לליטאים איפה אתם? חבד טועים? לכו תעשו אתם במ
לא יודע.. עלונים? יש מאות!!! ספרי חבד. 01.11.20
חב"ד תחת רשת חינוך ממ"ד!
זו עובדה01.11.20
זה לא הופך אותנו לציונים....
דקכדע02.11.20
123
בושה גדולה האם כבוד הרב עשה מעשה כמו שעושים כל חסידי חב"ד לזכות את ישראל בתפילין ,כשרות ,הכנסת אורחים ? אתמהה
גלעדי חיים01.11.20
122
זה הרג ששמעתי הקלטה מפי קודשו שהפגנה אלימה שחוסמת כבישים עדיפה בהרבה על מצות תפילין כשאי אפשר לקיים שתיהם ככה נראים כל הפסקים והדבורים של הפלג עץ בני תורא
זה רב זה?01.11.20
121
אפילו מנהל צעירי חב"ד יוסף אהרונוב היה בבית הסוהר על שחיתות.
תתבייש לך01.11.20
מי שמדבר העצניקים כולם במעצר.
דוד02.11.20
אם היית במאסר בסדום ועמורה סימן שאתה צדיק וישר
משה בן אברהם01.11.20
120
איש מסכן שחוץ מלשבת על הכיסא ולדבר שטויות לא עושה כלום בחיים שלו כל התורה שהוא למד לא שווה כלום!!!!!!!!!!!!!
לא שווה כלום!!!01.11.20
119
חבד לא מתקרבים לחילונים. חבד מקרבים את החילונים ליהדות. בושה פשוט בושה שאתה קורא לעצמך חרדי איך אתה מסוגל להעלות כאלו מילים על דל שפתיך תעשה חשבון נפש. אתה לא פוגע במישהו אחד אתה פוגע בחסידות שלמה. אולי אתה לא אוהב את הרבי שלנו אבל הרבי שלנו אוהב אותך
חבדניק01.11.20
118
עיין ספר כתר שם טוב תורת העש"ט הק' סימן קמ"ח וד"ל
כתר שם טוב01.11.20
117
פלג הם האחים המוסלמים של העולם המוסלמי מדובר על הבריונים של העולם המודרני
פלג01.11.20
116
עד מתי עד מתי??????.........??????
יעקב01.11.20
צודק לגמרי
עובד השם01.11.20
115
כחצי שנה היה במחתרת ולא שמעו ממנו כלום חכמולגיות בעניני קורנה והשקפפע הנאורה בשיטת הסיקריק. מה מה מה הסיבה, מדובר בסיכסוכים של כת דור הפלגה הפלג'לך שלא נתנו לו להביע את דבריו המרתקות את הסבתות בבתי אבות??
הפלס,טיני01.11.20
קודם שיסתדרו בדגל התורה בין הרב קנייבסקי לרב אדלשטיין אסור לפתוח, מצווה לפתוח, אסור להלשין, מצווה להלשין, יענקוש דודוש וכו וכו'
חיים01.11.20
114
עכשיו הזמן להתאחד לא להתקיף נגמר הזמן הזה ר תרד מהעץ
שמואל01.11.20
113
החפץ חייםאמר שהסיבה שגלגללו משמים שהגאון מוילנא יתנגד לחסידות זה בשביל לבלבל את הסטרא אחרא שיראה אדם קדוש כהגאון נלחם יראה כאילו חסידות זה לא טו וכך היא תוכל להתפרסם(הובא בקובץ מאמרים(של אור אלחנן) ח''ב עמ' יח) ונראה שזאת הסיבה שסיבבו משמים שהרב שך זצ''ל נלחם בחב''ד הקדושה שהרבי היה חולה הרב שך אמ
יאיר 02.11.20
112
איי איי איי הגאון רבי צבי פרידמן שליט"א בוגר הישיבה הקדושה מרכז הרב...
דתי לאומי02.11.20
111
להתגלח לכבוד שבת זה בסדר
.01.11.20
110
הרב פרידמן!! חב"ד ודגל התורה מקיימים את ועשית ככל אשר יורוך. כל אחד לפי דעת רבו, אתה מסלף דברים למען המחלוקת וזה הרי איסור תורה הרבה יותר חמור אז אל תטיף לאחרים.
שלמה01.11.20
109
כל אלו המוכיחים את הזולת כדאי להשים לב לכמה נקודות: א. על מנת לקיים את המצווה "הוכיח תוכיח את עמיתך", התורה מצווה לנו כתנאי לדבר צריך להיות לפני זה "לא תשנא את אחיך בלבבך" (ויקרא יט, יז). ב. לפני שמוכיחים כדאי ללמוד טוב הדינים בשולחן ערוך איך להוכיח ומתי להוכיח (גם בשו"ע או"ח וגם בחושן משפט). ג. לקי
אברהם בן מאיר01.11.20
108
אולי קצת מילים טובות על עם ישראל????? נא לעיין בהקדמת הנצי"ב על התורה בביאור העוון שבגינו נחרב הבית
רק להתנגד01.11.20
107
"אני מסתכל בעלונים שלהם," תגידו מה שתגידו לא חשבתם שיאמר כזה משפט... חתיכת סקופ קיבלנו...
מעין בעלוני חבד01.11.20
106
טעית. אחוז הנושרים הגדול ביותר הוא אצל מצביעי שס בעלי התשובה, שילדיהם חוזרים להיות חילוניים (מירב ארלוזרוב בדה מרקר).
לבית שמש (17) 01.11.20
105
טוב שאתה מסתכל בעלונים של חב"ד אולי בסוף משהו יתחלחל לך!!!
מסכן01.11.20
104
חב"ד מתרחבת מקצה לקצה יותר ויותר קירוב לבבות ויותר ויותר ישיבות של תורה נגלה וחסידות יותר רבנים ויותר משפיעים משיח אוכף כל העולם כפי פסיקת הרמב"ם הנשר הגדול לקראת הגאולה
מנחם01.11.20
103
שאלה : תולדות אהרן, העדה"ח , ועוד , לא לוקחים כסף מהמדינה והם "אנטי ציונים" מובהקים. ולא שומעים מהם לא דברי פילוג ולא מחלוקת. למה רבני הפלג הירשלמי מתעסקים עם מחלוקת והשמצות. אם הכסף הוא האלוקים לכו אחריו ואם תורה אתם רוצים, תשבו בשקט ותלמדו מאחרים איך לחיות בלי מחלוקת.
ליאון 01.11.20
102
אצל הפלג למיניהם אי אפשר להתקיים ללא מחלוקת, וכשכבר אין את הרב שטיינמן אז צריך למצוא אובייקט חדש ולפעמים קצת למחזר. וזה בדיוק מה שקורה פה. סתם מקשקש ותו לא.
אבי 01.11.20
101
דרכיה דרכי נועם.. חושך לא מגרשים עם מקלות ואבנים חושך מגרשים עם אור!!
מענדלעעע01.11.20
100
שנאה מחלוקת הפגנות אלימות חרופים גידופים=עץ פלג בני תורא
כת עץ בני תורא01.11.20
99
לכו תיראו בתל אביב איך החבדניקים מזכים את הרבים בהנחת תפילין, פרקי תהילים, 12 הפסוקים וכו'............... אז אל תדברו על אחרים אתם חושבים שאתם מקיימים מצוות, להיפך עם כל ההפגנות שלכם אתם עושים חילול ה' גדול ואין דבר יותר גרוע מחילול ה'
נתנאל המלך 702.11.20
בתל אביב ?ודי למבין
המלך 211.01.21
98
העצניקים עשו בכל הקיץ כדעת הרב קנייבסקי , אני מעיד שלמדו בפונביז בכל העוצמה ,ולא כחרדתיים ,אלא כמשל השועל להדגים ,בסתר הביתי עצניק
בצלאל01.11.20
97
להניח ערך של יהודי ח"ו
.01.11.20
96
בצבא יש את 3 העבירות שבתורה!!!!נקודה. מי שלא מאמין סימן שלא היה שם! ומי שהיה שם ומתנגד סימן שהוא אחד מהם ולא נאה לו להודות בכך! כל מי שמצדיע ללכת לצבא פסול!!!לא משנה מי זה יהיה, אני ראיתי הרבה נכנסים לשם אבל לצאת משם יוצאים חילונים גמורים זה שהלבוש נשאר לפעמים זה לא אומר, הפנימיות שלו חתיכת חילוני!
י01.11.20
אולי תלכו להתייצב ואז החברותות של מרקוביץ יפסיקו להתגייס
דוד02.11.20
הרבי התנגד לגיוס בני הישיבות
באהבת ישראל ישראל נביא את הגואל02.11.20
95
אמת לאמיתה של תורה!! אשרינו שיש גדולי ישראל שלא מפחדים מכלום!!!!!
תלמיד ישיבה01.11.20
למה לבלבל את המוח ???? תידע מה זה חבד ונדבר טמבל חבד זה לא ציונות וגם כן שח הזה לא דוגמה ל כ ל ו ם !!!!! פרזיטים
למה לבלבל תשכל01.11.20
גם אם אתה חושב אחרת צריך לדבר בכבוד לרבנים
אלחנן02.11.20
94
בגלל הטירוף שלהם להקים מדינה על חשבון העם הפלסטיני, הם אחראים למותם של עשרות אלפי יהודים הי"ד במלחמות מיותרות ובפיגועים רצחניים.
יוני01.11.20
שקר. כשהקימו את המדינה עוד לא היה מושג כזה "עם פלשתיני"
נו באמת01.11.20
האחריות היא על הערבים (המחבלים שבהם) ותומכי הטרור למיניהם, זו עבודה שמאז ומתמיד יהודים נטבחו ללא קשר למדינת ישראל, והערבים רצחו וטבחו בקהילות יהודיות שהיו בשטחם לאורך ההיסטוריה, וכתוב שעשו שונא ליעקב וזו הלכה, בלי קשר אם יש לו מדינה או לא!! זה פשוט לא בסדר לדבר כך בלי לדעת עובדות פשוטות אלו- אתה מט
די להסתה02.11.20
מי הפריע לכם להשאר באוקראינה ופולין? מי הפריע לכם לסיים באושוויץ? מי הפריע לכם להמשיך להנות בפוגרומים? ביום אחד באושוויץ נרצחו יתר יהודים מאשר בכל מלחמות ישראל מיום היווסדה. מי האהבל שמלמד את החרדים המפגרים הסטוריה, מי?!!!
איזה מפגר01.11.20
החילוק היא, שאם גוי הורג אותך בגלל שאתה יהודי, זה גזירה משמיים, אבל אם גוי הורג אותך כי הלכת להתגרות בו, ולכבוש את חצר ביתו, זה כבר מכניס עצמיך לסכנה, ולכן כל החיילים שנהרגו, זה בגלל שהם כבשו שלא כדין את את הארץ, במקום לתת לפלסטינים לשלוט פה, אם אתה נמצא במדרכה ומכונית דורס אותך אתה לא אשם, וזה גזי
אתה המפגר המצומ01.11.20
עכשיו הוכחת שאתה גם כופר!!! מה עם מצוות מלחמה שכתובה בתורה? לכבוש את הארץ והרמב"ן שמצווה זו קיימת בכל הדורות , האינטרנט הפ]ך אותך לאפיקורס שהוא גם פוייער
לשוטה01.11.20
אין שום מצווה לכבוש את הארץ, רבי יצחק די ליאון בעל מגילת אסתר, מדורו של הבית יוסף, והרשב"ש נכדו של הרמב"ן, מהראשונים, שניהם מבארים דעתו של הרמב"ן, שאין כוונתו לזמן הזה, וזה גם לא מצווה "חיובית"
האמת מתסכלת אות02.11.20
93
סוף סוף אחד שאומר את האמת בלי לפחד
נתי01.11.20
92
כנראה שהרב פרידמן לא הבין כמה דברים והם: א': אידיאולוגית, חבד לא שונה מהפלג והקנאים. מהרבי הרשב ועד הרבי הנוכחי. כולם התנדנו בהחלט לשיטת הציונות. והיו התבטאויות מאוד קשות מהרבי לגביי כל העניין הזה. אבל ההבדל הוא בגישה. בזמן שלשיטת הפלג, רואים בכל חילוני את הצד הרע והחשוך לגמריי, רואים צורך בלזעזע א
אנונימי01.11.20
91
ההשוואה בין נפוליאון ליהודי שאינו שומר תורה ומצוות לעת עתה מראה את ההבנה מה זה יהודי. חב"ד מקרבים את היהודים הללו בעוד אחרים מתייחסים אליהם כאל נפוליאון. ודווקא המפלגות הנ"ל הם אלו שמוותרות על ענייני הלכה פשוטים בשביל רווחה גשמית (ולדוגמא סימן שכ"ט בהלכות שבת, ועניין 'מיהו יהודי' וכו').
מוישי01.11.20
90
נו שוין... בסדר
חבדניק01.11.20
89
די כבר! באו נחיה בהרמוניה וביחד, כל הכבוד לליטאים שמתחברים עם המדינה ועם חב"ד. ואתם העצניקים תפסיקו להיות חשוכים.
משה חנון01.11.20
88
מה אתם רוצים מהרב פרידמן? בסך הכל הוא מצטט "בעדינות" את דעת רבו הרב שך, אם יש לכם תלונות על הרב פרידמן, תשפכו את זה על הרב שך, מה הקשר הרב פרידמן? אם משה רבינו היה מחנך אותכם בשיטה מסויימת ומבהיר ששיטה פלונית אסורה, אז אתם מצפים מתלמידי משה רבינו, שיסתירו ויפחדו, לצטט את דעתו של משה רבינו? דגל
א01.11.20
מי שחוזר על שטוית של אנשים שטעו גם הוא טועה...
יוסף01.11.20
מה אתה משווה אותו לתלמידי משה רבינו???????? היה חולם להיות עפר רגליהם!!!
א01.11.20
כל כך צודק דגל התורה מתנהלת בשני פנים, מצד אחד מנפנפת ברב שך, ומצד שני בועטת במורשתו
שמעון01.11.20
ההקבלה למשה רבינו יותר מסתדרת עם הרבי מלויבאויטש שדאג ממש לכלל ישראל כמו משה רבינו שדאג לכלל ישראל מכל השבטים, אני אישית בן להורים שהתקרבו ליהדות ע"י חסידיו של הרבי וחב לו את יהדותי ושנותיי בישיבה, וכמוני יש ב"ה רבים מאוד, אז בבקשה מי שרוצה לדבר על חב"ד שיעשה קודם רבע ממה שחב"ד ע
באהבת ישראל ישראל נביא את הגואל01.11.20
חלק גדול מהיהדות שנשארה אצל יוצאי מרוקו - בזכות חב"ד
לא חבדניק01.11.20
87
קונבנציונאלית
מתקפה משולבת01.11.20
86
תכלס הוא צודק בכל מילה !!!!!
אחד העם 01.11.20
סך הכל עץ פלג בני תורא מסכנים נשאר רק לרחם עליהם
רחמנות עליהם01.11.20
כחצי שנה שרבניך שלחו את מיטב הנוער שלהם אלפים אלפים לרחובות להסתובב בחוסר מעש או במעש אייפונים כלאו את ילדיהם בבית בחוסר מעש עד לשגעון סגרו בתי כנסת והשמידו במשך חצי שנה דורות של יהודים. אתה מדבר על הפלג? הרי הם שפתחו מיד הכל הם שהמשיכו להתפלל בבתי כנסיות במסירות נפש הם שקלטו שהכל פוליטיקה? רשע מרוש
רחמנות עליך01.11.20
הוא צודק מה אפשר לעשות
חסיד אמיתי01.11.20
85
בלי לזלזל, אין לאף 1 פה זכות לדבר כך על חב"ד אחרי הפגנת בורות שכזו! חב"ד ידעה מה הציונות עשתה, ולשם שינוי עשתה משהו בנידון- גרמה לחזרה בתשובה שלמה אצל אלפי אלפי יהודים! לצאת להפגנות אלימות כל שני וחמישי זה ממש לא עיקר ביהדות (אם בכלל), חזרה בתשובה- כן! לימוד תורה- כן! להוציא בחורי ישיבות כ
די להסתה 03.11.20
84
תעמוד בחום ובגשם ותזכה יהודים להניח תפילין. כך לא יהיה זמן מיותר לדבר כל מיני..
ללא שם01.11.20
83
אין על חבד חבד זו המהות של כל יהודי מי שלא חושב כמוהם לא חייב וגם כאלה שהקב"ה שכח לשים להם ( כגון שח או הפרידמן הזה)שכל צריכים להבין שאין על חבד בעולם אני לא יכול בלעדיהם אם לא היה חבד היו צריכים להמציא אותם אבל להבדיל שח או פרידמן אסור היה שיולדו אנשים כאלה צריכים להרביץ להם
רב בית כנסת 01.11.20
אני מוחה
ואהבת...08.08.22
82
"כל מה שכתוב שם זה רק על ערבים..." איפה הוא חי?
מגוחך01.11.20
81
כמה שטיות
הנר01.11.20
80
במחילה אין לרב שום שיג ושיח בתורתו הארוכה של הרבי ובטח לא בעומקה כך שלפני שהוא פותח את הפה א. שילמד תניא וליקוטי תורה לאדה"ז ב. שילמד שיחות של הרבי לפחות בפשט פשוט ג. שיסתכל במכתבים של הרבי לשז"ר שנזהר שלא לכנותו נשיא וכן מכתב לגברת גאולה כהן למה אין לקרוא לארץ ישראל בשם מדינה ד. בנוגע לצרפת . עיין
מנחם01.11.20
79
שהשם ירחם
נו נו01.11.20
78
מייצג פלג קטן בתוך פלג מפולג מתפלג בפילוג בפלגנות מפולגת בפלג פלגני
נשמות שחורות01.11.20
77
כל יהודי במשך השבעים שנים האחרונות שלא קבל טובה מחב'ד. הוא שקרן או לא יהודי
יצחק01.11.20
מה הקשר לדיעות? ואם רופא השיניים שלך חילוני, אתה מתחיל לסוע בשבת?
מ01.11.20
מה זה קשור הענין עם הרופא? יצחק התכוון לומר שאין מצב בעולם שיהודי לא קיבל טובה מחב"ד במשך 70 שנה כי הם עוזרים תמיד בכל מקום ובכל זמן. והוא צודק. אני מסכימה איתו ב200%!!! רוב מוחלט של התגובות כאן נגד הדברים של "הרב". רובם צודקים. אך פה ושם יש ערב רב שאומרים שהוא צודק..
רבקה01.11.20
76
כיף להיות חבד אפשר לעשות מה שרוצים ואיך שרוצים ומתי שרוצים (ואפילו לעצור באמצע כביש ראשי ושכולם יתפוצצו מעצבים כי אף אחד לא סופר אותם) רק מדי פעם צריך לדפוק את הראש בוודקה ולשיר בדביקות שירי משיח ואהבת ישראל ובעיקר לשנוא ליטאים וחרדים כי הם לא בגדר אהבת ישראל ומובטח לך עולם הבא
סוכנות בילויים וטיסות בע"מ01.11.20
סליחה, האם ליטאים יהדות?
שלמה01.11.20
להפך, יותר כיף להתבטל ולצאת להפגין, ומדי פעם לצאת נגד משהו או מישהו, מאשר להשקיע את הראש בלימוד ובשעות ארוכות של קירוב יהודים לקב"ה, אני רואה שאתה קצת לא מעודכן, אז לידיעתך חב"ד זו דרך מאד עמוקה בעבודת ה', ויש שם עובדי ה' ולמדנים לא פחות מהפלג, כדאי שתתחיל להסתכל פחות שטחי ולהכיר
די להסתה02.11.20
75
עצוב. אין אפילו טעם להתווכח כשאינך מנסה להבין ובטח שלא לקבל את דעת השני.
חבדניקית01.11.20
74
חב"ד לא רצים בבחירות, אבל 'עץ' כן תגידו אתם מי מכיר בציונים.. ההתנהגות של חב"ד כלפי החילונים והמדינה הוא בדיוק הפוך מהרושם שנוצר אצל ה'מתנגדים' - חב"ד מקרבים אותם אל הדת ולא הפוך ולכן גם הדרך היחידה לעשות זאת היא בקירוב לבבות ולא בדרך של פילוג ושיסוי. מי מדבר? מי שמהציבור שלו כל שנה הכי הרבה יוצאים
משה01.11.20
73
שיכוץ עוד את הענייםם!!! ככה ניהיה בטוחיםםם שהוא צדיק גמורר
רותם01.11.20
72
הסיבה לזה היא שגם בדגל התורה הבינו שהמטרה היא לקרב יהודים לאביהם שבשמים בשונה מהפלג שעדיין לא הבין את זה
חים01.11.20
תודה רבה, זה מה שאנחנו תמיד טוענים שהם שינו את השקפת דגל התורה
עץ01.11.20
71
רחמנות על המסכנות...
סענדר01.11.20
70
בושה וחרפה שהרבנים עצמם ככה מזלזלים בחב"ד אני חושב שאין מי שלא מכיר את חב"ד ואת עבודת הקודש שהם עושים "אין על חב"ד"
אבי02.11.20
69
כל הכבוד. גודר גדר ועומד בפרץ.
כל הכבוד לרב צבי פרידמן מאנשי אמת היחידי02.11.20
68
הזוי שיש 'גדול' שמחזיק מ"מי שלא חושב כמוני - ערב רב"
מגוחך01.11.20
67
בשל הקנאים חרב בית המקדש. הקנאות מעבירה על השכל הישר. סה"כ מאז החורבן לא היתה תקופה כל כך טובה ללומדי התורה בארץ.
יואב101.11.20
רבי יונתן אייבישיץ אומר שהכוונה שנחרב הבית בגלל שנאת חינם, "כי לא מיחו נגד עוברי עביכה" ורבי יונתן כותב שזה השנאת חינם הגדולה, כי כל אחד אמר מה אכפת לי שהיהודי השני מתדרדר ועושה דברים אסורים, כל אחד חי לעצמו
ע02.11.20
מה זה "מיחו"? לזרוק אבנים ולחסום כבישים ולחלל את ה'? בדרך הזאת לא רק שאפילו עובר עבירה אחד לא מתקן את דרכיו, אלא גם אלה שהם חרדים - חלקם הופך להיות עובר עבירה ומפתח תיעוב כלפי היהדות. "להוכיח" פירושו להשפיע ולהחזיר למוטב, ואין כמו חב"ד בעולם שעושים את זה הכי טוב מכולם הן בכמות והן באיכות. הרבי מליוב
איש מפגר02.11.20
66
איזה עסקן בלבל לרב את השכל? הנה העובדות בלי סילוף של הסטוריה: א. חב"ד הינה תנועה א-מפלגתית שרואה את היהודי (בעל הנפש האלוקית) כערך עליון ללא התחשבות בשוני בדעותיו. אפשר לקבל יהודי בשלימות גם אם לא מקבלים דעותיו. ב. חב"ד וחב"דניקים מעולם לא תפשו עמדות פוליטיות מלבד ענינים של פיקוח נפש כדברי הרבי - ש
ממ"ש01.11.20
65
אתם כבר לא רלוונטים
הפלג?????? 01.11.20
64
עם כל הכבוד לא זה מה שדרוש היום ליהדות החרדית, המצב עדיין לא כל כך טוב שיהיה אפשר לחזור למחלוקות הישנות, ואגב מה אתם הועלתם עם ההפגנות המופקרות מלבד הגדלת השנאה ליהדות החרדית, אתם אשמים במלחמה המכוערת נגד גדול הדור הגריא״ל זצוק״ל בארץ ובפרט בארה״ב, ומי יודע אם החרון אף שישנו היום שכל כך הרבה גדולים
יואל01.11.20
קידוש השם ההתנגדות לאותו רב, שקירר את המלחמה בגיוס ובעוד יסודות של אידישייט
ן01.11.20
מי קירר את יסודות הדת???????????????? אם הרב שטינמן זצ"ל היה אומר לא ללכת להתייצב הייתם הופכים למתנחלים העיקר ההפך מי הגדולים שלכם??????????? ר' צבי פרידמן הוא היה דיין קטן בבי"ד בשל ר' ניסים פתאום נהיה גדול הדור
דוד02.11.20
63
מה אתם מתחכמים?
הוא צודק01.11.20
62
למה ה"קנאי" מדבר בשפה של בן יהודה ובן גוריון?
סענדר01.11.20
61
פשוט מזעזע! איך אפשר לכתוב דברים שכאלה על אנשים שהכי הכי מקפידים?? מי הכי מקפיד בפסח? החבדניקים לא אוכלים אפילו דברים שנעשו במכונה. מי נמצא ב"חורים" בעולם? מי עוזב את הכל אבל הכל בשביל שעוד יהודי יניח תפילין? לא הבנתי מה יעזור לצאת נגד המדינה? זה רק יגרום ללא דתיים לשנוא אותם כפי ששונאים
אנונימית01.11.20
כל מה שאת מתארת, גם אם הוא נכון, לא מוחק את העובדות הפשוטות, שהחבדניקי"ם בכללותם כמעט המוחלטת, רחוקים מהיהדות כרחוק מזרח ומערב. אוהבים את החילונים.. ומניחים בניכר תפילין ליהודים עוזבי היהדות. מה עם היהדות עצמה???
Danny01.11.20
לאנונימית הקפידות בפסח זה בגלל שככה חונכו שיקראו קריאת שמע בבוקר בזמן יותר חשוב שנשותיהם ילכו בצניעות יותר חשוב ושלא ילכו במקומות טינופת להחזיר אנשים בתשובה שהנזק לא יהיה יותר מהתועלת כמה מהם יש אייפונים כשרים כמה מהם לא מטמאים את העיניים זה חומרה ולא הפוך אם כתוצאה מכך אתם לא מתחזקים סימן שאתם פועל
דויד01.11.20
מדויק
עובד השם01.11.20
זה השקר והצביעות, להקפיד בפסח על כל מיני דברים קטנים, שאם אחד לא יחמיר הוא לא ירד מהרוחניות ומהדרך התורה, אבל הפיאות הארוכות והפרוצות, והבגדים הצרים של הנשים שלהם, פה לפתע חבד לא מחמירים, זה ידוע שהיצר הרע חכם גדול, ונותן לאנשים להחמיר על דברים קטנים, ולעשות הפרשת חלה, וכל מיני דברים כאלו, העיקר שהו
אנונימי01.11.20
אפילו שהן לובשות את הפאות הפרוצות וכ'ו. כמו שאמרתה הם עדין לא ''ירדו מהרוחניות ומדרך התורה'' אז מה זה משנה????.....
מישהו/י 01.11.20
הן ירדו ועוד איך, אתה לא יודע כלום, יש נוצריות בכנסייה שמתלבשות יותר צנוע, ולכן אתה חושב שבחבד כביכול לא ירדו, אני לא יכול לכתוב פה, אבל תברר ותחקור
ה01.11.20
ראשית חכמה שנאת מריבה,נצור לשונך מרע
נצור לשונך01.11.20
תתביש לך חב"ד נמצאים בכל העולם להחזיר יהודים בתשובה ואגב חב"ד בפסח מחמירים הרבה יותר מכולם לא משתמשים בשמן אפילו וגם את כל הירקות מקלפים תתביש לך יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
אלמוני01.11.20
אתם הזויים
דויד01.11.20
60
אוי זה כל כך חשוב להרבות מחלוקות, במיוחד בימנו זה באמת חסר!
התרחקו מן המחלוקת01.11.20
59
למגיב על מספר 58 אתה צריך לפנות לרופא נפש דחוף, כי השכל שלך פשוט מעוות
חיים02.11.20
58
תמיד אתם חזקים בלהשפיל אחרים. מה יש לכם למכור חוץ מהפגנות מסריחות אין ולא יהיה על חבד!!!!!
אני01.11.20
57
על המחלוקת האידיאולוגית בין הרב שך לרבי מליובאוויטש - אין לנו מה לדבר. אם כל הכבוד לגר"צ - ראוי שיכיר את מקומו ולא יכניס את ראשו בין שני הרים אלו, ויצא נגד הרבי מליובאוויטש. מי הוא שהוא יכול להמציא עליו. בפרט שהטענות מגוחכות, ילדותיות ותניוקיות
מכניס את ראשו ב01.11.20
56
000000000000תזהרו אתם וצאנכם הצעים שלא מתקמים בלימוד תורה, כי כל הזמן שלהם ושל האברכים כביכול, הולך על הפגנות וקללות על רבני דגל הצדיקים, אתם כת "שבתאי צבי" שקם בדור הזה, בזויים ולא יעזור כמה שתצעקו כמו כרוכיה הכל לשווא אתם השקר והדרך המסולפת, אין לכם לא סליחה ולא כפרה גונבי בתי כנסת.
תזהרו אתם 01.11.20
על מי דיברת? על הפלג או על חב"ד?
בה02.11.20
55
ל33 משה בן אברהם קודם כל, כשיצא הפיאה הנוכרית, רוב הפוסקים אוסרו פיאה נוכרית, אפילו אז מלפני 150 שנה, אז צבועי חבד למה בפסח אתם מחמירים ולא בצניעות? שנית המשנה ברורה, אם הוא מתיר בכלל פיאה, זה מקש מלפני 130 שנה, ולא שיער יותר יפה מהטבעי, גם ילד מבין זאת, שלישית למה אתה לא מביא גם פוסק, שמתיר ללכת ג
א01.11.20
והרבי מתיר פאה, גם אם היא לא קש סוסים. תתנצח אתו... אתה מוזמן...
עכ02.11.20
אני טברייני, נשות הרבנים א.ד. אוירבך ומנשה ועקנין עד היום עם פאה, תבין שזה הילכתי ותבינו שזה כמו קטניות בפסח שלמתירים מותר לחלוטין
משה בן אברהם01.11.20
54
שאלה לפלג. במה דגל התורה תומכים של הציונות יותר מזמן הרב שך? בזה שהם יושבים בממשלה ציונית? הרי הרב שך גם ישב, הרב אלישיב הגדיל לעשות, לשבת בממשלת שמאל של ברק יחד עם יוסי שריד... בזה שהם משתתפים בבחירות הטמאות? גם הרב שך ואפילו הפלג בזמן הרב אויירבך השתתפו, ולבחירות לעיריה שיש סיכוי לג'ובים הם עדיין
ש.01.11.20
שויטה רואים שאינך מבין
קובי01.11.20
בלי להכנס לברברת, אתה כנראה לא מבין כלום, ולא יודע היסטוריה. רק מזכיר לך שעל הובלת משחן חד פעמית בשבת, הפילו את ממשלת ברק.... זה היה אז...היום? כל שיפוצי הרכבת נעשה בשבת כשהם יושבים ומחממים את עור הצבי. פשוט בושה וחרפה. לא מצליח להבין איך אנשים טפשים ממשיכים להצביע להם.
Danny02.11.20
שמעת על ההסתדרות הציונית שדגל תומכים ושותפים בה? הרי הם עצמם לחמו נגד זה בזמן הרב שך והרב אלישיב, וכיום הם שותפים
ע01.11.20
53
אני רואה שהפלג הם אנשים אמיתיים
פלדשטיין01.11.20
52
השנאה מקלקלת את השורה. גם אצל גדוילים יש בלבול לפעמים.
אבי01.11.20
מה זה גדוילים
ג'פרי 01.11.20
51
חידה "יודע את תולדות בעל התניא ומעיין בעלוני חב'"ד והוא נגד דגל" מי זה?
משה בן אברהם01.11.20
ווואי קשה...
....01.11.20
50
הדביל לא הגאון מי שלא מקפיד על הנחיות הקורונה יש לו דין עם הארץ הגמרא מגדירה עם הארץ על חייו לא חס
ג'פרי 01.11.20
הרב הזה הקפיד ומקפיד על שמירה הרחקה ומסכה. אם אתה לא יודע, נא לא לדבר
חיים01.11.20
49
"הרב" פרידמן, חב"ד מחכים לך כדי להחזיר אותך בתשובה. אל תשכח יש קונה עולמו בשעה אחת! תזדרז!!!
"הרב" פרידמן, חב"ד מחכים לך כדי להחזיר א01.11.20
נראה אותם מעיזים להתקרב אליו....
אדרבה...01.11.20
48
אין על חב''ד... אני בעצמי היתי פעם חילוני והם קירבו אותי...אז בבקשה לא לרכל על חב''ד.
קרית מלאכי01.11.20
להבדיל גם שבתי צבי, עשה בעלי תשובה, אני חלילה לא משווה את חבד לש"ץ, אני רק מביא דוגמה, שלעשות בעלי תשובה, זה כלל לא ראיה על אמיתות הדרך, גם ברלנד עשה אלפי בעלי תשובה,
ח01.11.20
להבדיל גם קרח עשה מחלוקת אני לא משווה חלילה את הפלג לקרח אני רק מביא דוגמא
משה בן אברהם 01.11.20
נכון קרח עשה מחלוקת, והתלוצץ ממצות ציצית ורצה את הכסא של משה, אבל הפלג סך הכל רוצים להמשיך בדרך רבם הרב שך, ולגלות את פני הצבועים של דגל, שטוענים שהם כביכול ממשיכי הרב שך, ומצד שני הדגל, בוגדים בכל האידאולגיה של הרב שך, לא רק בענין חבד,
א01.11.20
צודק לגמרי
עובד השם01.11.20
47
חבד מתקרבים לחילונים ולמדינה בגלל שהם רוצים להחזיר בתשובה ולא בגלל שום דבר אחר בושה וחרפה מה שהוא אמר
אלי01.11.20
אני חב''דניק ואני חונכתי לאהוב כל אחד באשר הוא כדרך הבעל שם טוב כ'ו ואנחנו מנסים לקרב כל יהודי לא משני מי הוא!
חרדי באמת01.11.20
46
אשרינו מה טוב חלקנו שיש כזרות, גזרות, גזרות. מה היינו עושים בלעדיהם?
שמוליק02.11.20
45
יהודי לא יכול להיות "חילוני", יכול להיות שנשמה הקדושה נכנסה לבוץ והתלכלכה, אבל הנשמה נשארת קדושה! תלמיד חכם, או יותר מדויק מי שקורא לעצמו "תלמיד חכם", כמה שלא למד תורה, אם הוא קורא ליהודי "חילוני" שזה ממילה "חול" שהוא הפח ממוסג "קודש". הוא בעצמו חול והתלכלך בעינינים שונים של עבירות ודברי חול!
שלמה01.11.20
כתוב אל תתחבר לרשע אפילו כדי להחזירו בתשובה אבות רבי נתן מפורש
עעע11.01.21
44
אני כותב לכם משהו שרוב החבדניקים לא יודעים אבל תבדקו לבד מה הרבי הרשב אמר בחשוון תרסא ומה קרה אחרי 50 שנה ומה קרה אחרי 100 שנה לראות ו(לא)להאמין השיחה היא כל היוצא למלחמת בית דויד מופיעה בספר התולדות
הנבואה של הרבי כנסו..01.11.20
גילת לחב''ד את אמריקה...
ייש''כ גדול!...02.11.20
43
ברור שמדובר במחלוקת לשם שמיים. מי שחושב אחרת - לא טועה!!
101.11.20
42
א] קודם כל הגדרת ציונות היא כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה. ניקח את גורלנו בידינו, ותנו לצהל לנצח. אבל הקבה אמר ומלחמות אני עשיתי. ברגע שהרבי מחבד אמר לכבוש את דמשק זה כוחי ועוצם ידי, וגם זו תפיסה איסטרטגית ברמה נמוכה מאוד, לשלוט על מליונים רבים של ערבים שונאים, ולקבל גבולות עם עירק ופרס וטורקיה,
אישי01.11.20
למה אתה מברבר שטויות? הרבי אמר לכבוש את דמשק כדי ש1 זה יגרום להרתעה גדולה לצד הסורי וויוריד את עוצמת הלחימה כדי שיהיה אפשר לישראל להתמקד יותר בלחימה נגד המצרים.2 הרבי ראה כבר אז את החשיבות של מלחמת תודעה וכשאתה כובש עיר בירה זה הרתעת ערבים לדורות שהיו מפחדים מהיהודים ומי יודע כמה פעולות איבה היו נחס
חבדניק25.03.22
מה הקשר "כוחי ועוצם ידי" ללכבוש את דמשק? מדובר במלחמת מצווה ופיקוח נפש!! וגם אם זה היה במלחמת רשות מה הקשר עוצם ידי? מישהו דיבר על עוצם ידי?? הרבי אמר כמו שכל חהודי צריך להאמין שהניצחון מהקבה? למה יש יהודים עם מבט מטופש וצר כל כך כמו שלך???
יהודי25.03.22
41
מוזר. הפלג לוקחים את כל הכסף מהמדינה, להבדיל מהעדה החרדית. כסף כן....
אלהי זהב01.11.20
מוזר חבד התמהונים טוענים שהם הכי אנטי ציונים, וממשיכי דרך הרש"ב, ולמעשה הם הכי ציונים ונמצאים מעורב עמוק בתוך הציונות והכסף של המדינה וסלפי עם נתניהו וכל ראשי הציונות
ע01.11.20
חב"ד אנטי ציונות ולא אנטי ציונים שים לב להבדל... הרבי האחרון בעיקר ביקש תמיד מהחסידים לא להתערב בפוליטיקה, הוא שלח את האנשים לקלפי כדי יתמכו במפלגות חרדיות ושיעברו את אחוז החסימה ויוכלו לדאוג ליהדות..
...01.11.20
מדבריך רואים שאתה לא מכיר את חב"ד, לך קצת ללמוד חסידות ואולי תפטר מהבורות שאחזה בך! חב"ד ממש לא תמהונים, האם למדת מחסידות חב"ד פעם? האם פתחת לקוטי שיחות ולראשונה הבנת גאונות מה היא?! תפסיק לקטרג ותמצא אפיק חיובי יותר לעסוק בו.
תפסיק לפלג01.11.20
40
רבינו בחיי בספר חובות הלבבות – שער הכניעה פ"ו – "נאמר על אחד החסידים שעבר על נבלת כלב מסרחת מאד, אמרו לו תלמידיו: כמה מסרחת נבלה זאת! אמר להם: כמה לבנות שיניה! ונתחרטו על מה שסיפרו בגנותה, וכיון שהוא גנאי לספר בגנות כלב מת, כל שכן באדם חי... והיתה כונתו להוכיחם, שלא ילמדו לשונם לדבר רע, וישוב להם טב
לשון הרע01.11.20
39
חב"ד בכל העולם עושה מעשים טובים ועוזרים לכולם בלי לשאול שאלות אני כחילוני נזקקתי מספר פעמים לעזרה שלהם פעם בהודו ופעם בתיילאנד ישר כוח חב"ד אין עליכם בעולם.
עופר01.11.20
38
לידיעת כולם להודיע ולהגלות הר' צבי פרידמן נולד בבית מזרחיסטי פושר וגדל בשכונת קטמון. הגאון הגדול החסיד עמוד ההוראה רבי דוב בער אליעזרוב זצוק"ל גאב"ד קטמון ובעל "שאלי ציון", מגדולי חסידי חב"ד ליובאוויטש ונכד רבנו הזקן, הוא זה ששכנע אותו ואת משפחתו שילך לישיבת פוניבז' ומשם צמח האיש. לולי פעילות הרב
קטמוני01.11.20
ומכאן, שראה את שני הצדדים והבין את הבעתיות בצד ההוא...
עופר02.11.20
היום הוא לא חילוני? חילוני יכול לחזור בתשובה בנקל, אחד כמו "אחר" יהיה לו מאוד קשה, כמו להכשיר "הדבר אחר".
דובער01.11.20
לא ראוי לקרוא ליהודי בשם "חילוני"...
ואהבת...08.08.22
מכאן שגם חבדני"ק ירא שמים מבין שבשביל להיות חרדי צריך ללמוד בפוניבז'
רינה01.11.20
אפילו אם זה אמת, מה שאתה כותב, כבר מצינו בגמרא מעשיות כאלו, וגם תוכו אכל וקליפתו זרק
א01.11.20
למגיב 42 כתבת דברים מאוד מעניינים... האם יש לך תיעוד וסימוכין או ראיות לכך?! נשמע מעניין מאוד... תודה.
לקטמוני01.11.20
מה זה קשור שויטה
נתי01.11.20
שבזכות חב"ד הוא לא חילוני היום
....01.11.20
אם היה נשאר בדרך האמת והישר וצומח בישיבות הדת"ל לאהבת התורה וישראל והארץ ושמירת המצוות באמת ובשמחה וטהרת הלב, לא היה יורה חיציו נגדם בקנאות ובזעם,
קטנוני01.11.20
אין לו שום דבר נגד חב"ד הקדמונית, מה שהוא טען זה שחב"ד של היום סטו מהדרך של ההתנגדות לציונות
אתה צודק01.11.20
37
ל"אנונימי" שהגיב ל"אנונימית" 1) כף החיים והמשנה ברורה (או"ח סימן ע"ה) מתירים פאה אפילו שנוצר משער עצמה. 2) דתי שחוטא אין זה אשמת התורה והדת כך חבדני"ק שחוטא אין זה אשמת תורת חב'"ד.
משה בן אברהם01.11.20
בחבד אסור ללכת עם מתפחת ברחוב!!!!!!!!!!! מתפחת היא לא צנועה!!!!!
חבדניק01.11.20
כל ילד בן ארבע יכול לכתוב ''חבדני''ק'' ולכתוב ''מתפחת'' ולהוציא לעז על כל הקהילה
משה בן אברהם01.11.20
מטפחת או מתפחת
חחחחחחחחחחחחחחח01.11.20
לא למדת בבית ספר? כותבים מטפחת!!!! לא מתפחת!!!
תהילה01.11.20
בטח מקורב ליהדות על ידי חב''ד בחו''ל ושפת האם שלו אינה עברית
משה בן אברהם01.11.20
חבד הולכות רק עם פאות.
לא נכון01.11.20
וכן הפרי מגדים באשל אברהם סימן ע"ה, לא וכן הוא נכתב לפניהם
ג'פרי 01.11.20
36
מי שמתעסק באש. שלא יתפלא שהוא מקבל כוויה. סע לניו יורק ותתנצל. ותבקש עליך רחמים. אחרת מי יודע אם תסיים שנתת
לא יסיים את שנתו01.11.20
35
מי הוא זה שיטיף לחסידות חב"ד. בזמן שנערים מישיבתו יורדים רח"ל מהדרך חב"ד מקרבת אותם. בושה לרבנים כאלו
תגובה01.11.20
אל תנסה להיתמם. אחוז הנושרים בחב"ד הינו הכי גבוה בציבור החרדי.
בית שמש01.11.20
חי בסרט בחבד בקושי יש נושרים!!!!!!!! רק אצלכים כולם הופכים לחילונים ואז חב"ד מחזירה אותם בתשובה!!! בחבד מחדירים את היהדות מתוך אהבה!!!!
חבדניק01.11.20
אחוז השטויות שכתבת במשפט אחד.. זה שיא חוץ מזה שאחוז הנשירה בחב"ד נמוך יחס לציבור הכללי. בחב"ד זיהו מזמן את בעית הנשירה, יש ישיבות מעולות לנוער נושר.. ו90 אחוז ממנו במסגרת ישיבתית.. דבר איתי על אחוזי הנושרים בקהילות אחרות במסגרות ישיבתיות
יעקב כהן01.11.20
34
אין צומי בישיבות מה יעשה?
משה בן אברהם01.11.20
33
שמעתי הקלטה בו פוסק ה'רב' הזה שמצות הפגנה אלימה של חסימת כבישים היא יותר גדול ממצות תפילין ד' ישלח לו רפואה שלימה לו וכל חסידיו השוטים
יואל פרידמן02.11.20
32
למען השלום ות''ח מרבים שלום. כדאי לחשוב על רעיון שמרן הגאון רבינו צבי פרידמן שליט''א להכתיר את הגרצ''פ כרבי מחב''ד לקבוצה מסויימת בחב''ד. והכל יבא ע''מ בשלום
עמית גלס01.11.20
31
מרן הגר''צ פרידמאן שליט''א ממשיך שיטת מרן הגר''א ש''ך זיע''א. שכוונתו היתה, לבל יתדרדרו ח''ו לעבר פי פחת אנשים מסויימים מחסידות מסויימת . אשרי הדור שיש לו מנהיגים כרבינו הגרצ''פ שליט''א. עלינו לשמוע כל מלה היוצאת מפיו. והמגיבים היזהרו בדבריכם ומגחלי אש ומעקיצת עקרב וכו'. וה' הטוב יסלח להם
קאפוסטער01.11.20
ממשיך את שיטת..... זה לא מעלה זה חיסרון גדול מאוד אין מה להתגאות במורשת של מחלוקות ואת הד"ר שהשאיר..
ליטאי01.11.20
אני ראיתי בגמ' שבמקום של חילול ה' אין חולקים כבוד לרב ולכן אני מבקש שהציבור יתאפס ושהעצניקים יפסיקו לעשות כל דבר ההפך ממה שיורו גדולי ישראל.
אי"ש02.11.20
לטובתך תפתח קצת ספרי חסידות חב"ד ותחכים... לא עלונים, יע?! תדע שמי שצריך להזהר בגחלתן זה מי שמדבר כך נגד נגד מרן הרבי מחב"ד, תדע שחב"ד זה גם עולם התורה והם למדנים ושומרי תומ"צ לא פחות מהפלג, בזמן שהפלג יוצאים להפגין ולקלל וכו... חב"ד פועלים ומקרבים יהודים לקב"ה. אשרם ו
א01.11.20
שמעתי הקלטה בו פוסק ה'רב' הזה שמצות הפגנה אלימה של חסימת כבישים היא יותר גדול ממצות תפילין ד' ישלח לו רפואה שלימה לו וכל חסידיו השוטים
זה רב זה???01.11.20
הרי ''ובלכתך בדרך'' = גם הפגנות. נאמר לפי ''וקשרתם''. ממילא מצוות הפגנה קודמת להנחת תפילין. ועי' בזה ב''דברי אביגדור'' חלק ב עמ' 55
קאפוסטער01.11.20
איזה שטויות... ובעשרת הדיברות כיבוד הורים כתוב לפני "לא תרצח" אז כיבוד הורים חשוב יותר מ"לא תרצח" וקודם לו?
...02.11.20
30
כדאי ללמוד בשולחן ערוך איך להוכיח לפני שמוכיחים, בוודאי מי שקשור לשנאה ואיש מחלוקות לא יוכל להוכיח השני, לכן נאמר בתורה "לא תשנא את אחיך בלבבך" לפני מצות "הוכיח תוכיח את עמיתך". עוד נקודה אם אתה חושב שאתה "נשמה כללית" שבאתה לעולם לתקן הדור, כדאי לברר את האנשים שאתה מוכיח מה יש להם להגדי בנידון שאתה
אברהם בן מאיר01.11.20
29
שכחתם מה זה אהבת ישראל תמשיכו ללבות שנאה ככ המשיח יגיע קודם החורבן מתקרב
יוסף01.11.20
28
הרב המפלג לא ראוי כלל.
חזקי01.11.20
27
שהרב הדובר הורה בקולו להצביע לעופר ברקוביץ'.
רק מזכיר01.11.20
ופה הוא דווקא צדק
ג'פרי 01.11.20
26
הרבי מלך המשיח הורה לחבד לא להיות בפוליטיקה, אז לא היה צורך להקים מפלגה בשביל לנטרל השפעות חבד כביכול. חבד לא בפוליטיקה כי חבד לא שייכת לסקטור אחד! חב"ד- חכמה בינה דעת - שייך לכל יהודי!!!! הרבי תומך בעצות מעשיות לשרים במדינה ולאנדי צבא- משום פיקוח נפש של יהודי. והרבי בכמה הזדמניות יוצא נגד לימוד
חב"ד בדם!01.11.20
הרבי מחב"ד הוא ל א מלך המשיח!!! ולפלא גדול על כיכר שפירסמו כזאת תגובה!
חבדניק שפוי01.11.20
מי אמר לך שהוא לא? ומאיזה צד אתה חבדניק?
לא חבדניק06.11.20
ה' יודע מי המשיח אלא אם כן אתה נביא ויודע נסתרות, כשה' יחליט מיהו משיח הוא יבוא לשאול לדעתך מי כן ומי לא?.
משה בן אברהם01.11.20
וב"ה יש לנו את הרמב"ם שנתן לנו בתור הלכה סימנים כדי לדעת עוד בזמן הגלות מי הוא מלך המשיח
ללא שם28.01.21
25
דברי אמת ! בלי קשר למי שאמרם ומה האינטרס באמירתם.
דוד01.11.20
24
על פי תורה יש לך טענה על מישהו? תרים טלפון, לרבני ושלוחי חב'"ד, תשאל, אולי יש תשובה מניחה את הדעת, כתוב "הוכח תוכיח (ביחיד) ולא תשא עליו חטא (בהלבנת פנים), וכתוב "שמוע בין אחיכם (שמע את הצד השני ואז) ושפטתם צדק.
משה בן אברהם01.11.20
ר' משה; אולי יש לך את המספר של הרבי??
האדיצר01.11.20
אין מספר לרבי אבל יש מייל שאליו אתה יכול לשלוח את כל השאלות והבקשות והרבי ימצא את הדרך לענות לך: כתובת האימל: ohel@ohelchabad.org - הציון של כבו"ק הרבי מחב"ד זי"ע, וכל השאלות ובקשות מונחים על הציון הקדוש בערך כל שעה
אין מספר01.11.20
הוא אמר שתתקשר לרבי?! הוא אמר שתתקשר לרבני ושלוחי חב"ד. אם לא הבנת - אני אסביר שוב - תתקשר לרבני ושלוחי חב"ד.
ד01.11.20
23
לא בריא כל הזמן לצאת נגד אחרים. עדיף להרבות אור ולא לקלל את החושך.
חנן. ב.02.11.20
22
כול עם ישראל אחים צריך לדעת לאהוב מה שהיה היה מלחמות לא חשובות כרגע אנחנו במשבר מאוד קשה של קורונה ומה שהכי חשוב זה לעזור אחד לשני ולא ליתקוף אחד את השני רבותי להיתעורר ימות משיח בפתח
שמעון גבאי 01.11.20
צודק
נתנאל המלך 702.11.20
21
שואלים למה חב'"ד תחת הממ"ד אז 1) יש לחב"ד עצמאות בתכנים הלימודים. 2) הרבי הביט לתוך נפש הרבה הורים שלצערנו אם חב'"ד לא תהיה בממ"ד הם יכניסו את הילד לחינוך ממלכתי חילוני, בפרט שהיום חינוך חילוני יכול להביא את הילד לנישואי תערובת בחו"ל וניתוק הקשר עם העם היהודי ופיקוח נפש דוחה סמנטיקה.
משה בן אברהם01.11.20
גם קלויזנבורג (הנקראים צאנז נתניה) היו הרבה שנים תחת ממ"ד. בודאי היו סיבות טובות
יהודי חרד01.11.20
20
בורות והבל. מי שלא מכיר את החינוך של חב"ד, ייטיב עם עצמו שלא ידבר. בתחבולות תעשה לך מלחמה. חב"ד לא רבה עם כולם ומשניאה את החרדים על כולם, אלא מגיעה להישגיה בדרך חכמה ויהודית, בדרך של קידוש השם ולא חילול השם ח"ו.
בורות והבל.01.11.20
19
עצנקים נמאסתם! עלובי נפש מדבררים עצמם לדעת, מי אתם שתדברו על חב"ד על דגל התורה? תלמדו את ההיסטוריה משכתבים את ההיסטוריה, קנאים לדבר שלא קיים לא כופים על אף אחד גי, רק מה דגל הולך להסדיר זאת בצורה של חוק המדינה, הם אנשי הפלס עושים הפוך, היות וזרקו אותם מהעיתון יתד, למה לא הייתם קנאים ועצניקים לפני
עצנקים שקרניים01.11.20
18
כל הכבוד סוף כל סוף מישהו אומר את האמת
מעוז01.11.20
17
מה שנכון נכון!! אדמור"י חב"ד לדורותיהם היו מתנגדים חריפים לציונות ולחילוניות! עד שהגיע הרבי האחרון והפך הקערה על פיה 360 מעלות! מה שאמת אמת! ניתן לעיין בספריהם ובאיגרותיהם! א"א לשכתב את ההיסטוריה!
חסיד שפוי01.11.20
חושב שאתה שפוי??!!! חח
יהודי 01.11.20
כואב לך האמת???.... חחחחחחחחחחח
ר01.11.20
כותבים 180 מעלות... לא 360.... אבל כנראה שאתה צודק...
אוקיי...01.11.20
בדיוק כמו שאני בתור חב''דניקית לא אומרת שום דבר ושום דעתי על מה שהרב הזה אומר כי אני מכבדת את דעותיו כך אתהההה צריך לעשות !!! אף פעם על תוציא דבר רע על רבנים גם אם אתה לא הולך בדרך שלהם!!! אני מכבדת את הדך שלך אבל תכבד גם את אתה ותוכיח למה אתה הולך בדרך הזו
מנוחה01.11.20
שפוי?! 360 מעלות חוזר לאותו מקום..:)) נראה לי ששני הצדדים שנלחמים על השפיות ובנתיים מדינת ישראל קמה פורחת ומשגשגת ומוציאה מיליונים רבים על על לימוד התורה בארץ ישראל יותר מכל הגבירים ביחד!! וכן, תמשיכו לריב והעגלה השפויה נוסעת.. בהצלחה לכל ה"שפויים"
יהודי לא שפוי01.11.20
כל האדמו"רים כולל האחרון התנגדו לציונות הרבי האחרון ידע להפריד בין אידאולוגיה למה שיצא ממנה. הוא מבין שקמה כבר מדינה והשאלה מה עושים הלאה במקום להיתקע בעבר. הוא פעל למען עם ישראל ולא למען המדינה, הוא שלך שלוחים בשביל להאיר עוד נשמות בזמן שהפלג הלכו ללכלך את עצמם בהפגנות חסרות תועלת...
...01.11.20
16
דברי הרב פרידמן אינם נכונים מבחינה היסטורית. אמנם נכון שהיו ויש טענות בהנהגה החרדית נגד דרכה של חב״ד שלא הצטרפה למערכות הפוליטיות של היהדות החרדית. מספרים שהחזון איש בשעתו בערב יום כיפור עשה אסיפה בביתו שבו מחה נגד הצטרפותה של חב״ד לזרם הממלכתי דתי. אבל הסיבה שהרב שך יצא בשעתו נגד האדמו״ר היתה בעיקר
יוסף בן הילל01.11.20
שכתוב היסטוריה חב"ד הצטרפה לממלכתי דתי שנים רבות לאחר שהחזון איש נפטר והם בכלל לא היו החרדים הראשונים שהצטרפו לממלכתי דתי
ג'פרי 01.11.20
המגיב לא פחות שקרן. הרבי מלובאוויטש זצוק"ל מעולם לא רמז על עצמו שהוא משיח, ואדרבה שלל זאת בתוקף. מה לא עושים בשביל להכפיש את חב"ד, שמוציאה אותם מדעתם בפעולותיהם הענקיות למען התורה וקדושת ישראל.
אבי01.11.20
15
מי אתה שתיתן חינוך לחב"ד? התמימים של חב"ד הם דוגמא לכל תלמידי ישיבות בעולם ביום שישי בזמן שהבחורים בישיבה שלך הולכים לים הם הולכים להניח תפילין לאנשים
אורי01.11.20
14
איך אשכנזים אוהבים שלום זה משהו שנאמר "ת"ח מרבים שלום בעולם" ומי שלא ת"ח מרבה מלחמות בעולם כי הרי "הוי מתלמידיו של אהרון הכהן אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה" ואשכנזים יודעים לעשות את זה בהידור רב כל הכבוד אוהבים את כולם ומקרבים את כולם. תקנו אותי אם אני טועה
RAFI01.11.20
13
מילים כדרבנות. זה אכן דעתו של הרב שך... לא ברור איך התדרדרו דגל התורה כל כך למצב של היום.
עופר01.11.20
12
הכלבים נובכים והשיירה עוברת
דולר = 4 ש"ח01.11.20
11
מרגיש שימיו ספורים. איש זקן וכסיל. הזהר בגחלתן. מעכשיו תתחיל לספור לאחור. חבל
לקראת סוף ימיו01.11.20
תגובה על רמה גבוהה של מי אתה תלמיד שלמדת לדבר "בחכמה" כל כך
חיים01.11.20
צודק לגמרי
עובד השם01.11.20
10
שמעתי הקלטה שלו שהפגנה אלימה עדיפה ממצות הנחת תפילין כשאין אפשרות לקיים שניהם. אלו הם הרבנים שלהם
גם זה רב?01.11.20
9
מפחיד ממש!! הגאון שליט''א אומר דברים נכוחים. אולי חב''ד צריכים לעשות חושבים בעידנא דידן? הרי רוב החילונים שונאי הדת הם. שונאי זקנים ופאות. בהפגנות השמאל רואים חילונים רוצחים ממש. ואיך אפשר לקרב אותם בכלל? הרי האדמו''ר הריי''צ זיע''א התבטא נגד המזרחי ואמר, ''כי הם מקרבים את התורה לאדם, ואילו חב''ד מק
קאפוסטער01.11.20
כל יהודי יהלום, כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא, בעמך כולם צדיקים
לא תרצח01.11.20
א. דגל התורה קיבלה הוראות ברורות ממרן רבינו הגראי"ל זצוק"ל שקירב את חב"ד והבין אותם, ומעולם לא יצא במחלוקת נגד אף אחד. גם היום ההוראות הם ממרנן רבותינו הגרי"ג שליט"א והגרח"ק שליט"א. יסכרו פיהם של אלו שמחציפים נגד דעת תורה זו. ב. אני מקוה כי צעירי חב"ד לא יתפתו לענות לרב פרידמן. בין אם מתכוין בתמימות
ישראל01.11.20
חילונים שונאים דת כי הם לא מכירים והם מפחדים ואולי גם מקנאים, בחב"ד מאמינים שבכול יהודי יש ניצוץ אלוקי, רק שהוא מכוסה בקליפות ובטומאה והתפקיד לנו להאיר את החלק האלוקי בכל יהודי. הרי הייתה כתבה בכיכר השבת שאנשי הדגלים החורים עצרו ליד כפר חב"ד ונטלו שם ארבעת המינים... וגם לא כולם שונאי דת...
...01.11.20
מי אתה שתגיד שרוב החילונים שונאי דת??? פעם ניסת לקרב יהודי לתורה ומצוות??? פעם הלכת להניח תפילין ליהודי??
חבדניק01.11.20
מה אתה אומר? אנחנו בחב''ד הלכנו בסוכות לנענע ד' מינים לאנשי השמאל והם הסכימו בשמחה ובששון!!!!!!!!!!
חרדי באמת01.11.20
8
חבל שדגל התורה ממשיכים להיות עם הליטאים השמאלנים האלה
שמוליק01.11.20
7
שנאת חנם מחלוקת לשון הרע גידופים ואלימות זו דרכם של בני תורא עץ הפלג ואחרון הכביד בזוי תלמידי חכמים
שנאה וגידופים 01.11.20
6
הכי מדהים זה שהוא מחותן של רבי יעקב אידלשטיין זצ"ל.... ויש להם נכדים משותפים...
מדהים ביותר01.11.20
5
פלג מגיע מהמילה פילוג יש הקבה בשמים מי שפותח את הפה על הרבי מחבד סופו מי ישורינו.
בושה01.11.20
4
לצערי ,הפלג עקביים , בישיבות הם למדו כל הקיץ וכן היו רבנים גם למזרחי ומי שנכנס לתנועה הציונית הוא מיזרחסט
יעקב01.11.20
זה באמת עבירה מה שהם עשו
ג'פרי 01.11.20
3
רפואה שלמה
אביגדור 01.11.20
2
יש לו קצת יראת שמים, הוא מזכיר את בעל התניא בהערצה.
משה בן אברהם01.11.20
אם הבעל התניא, והרש"ב מחבד זי"ע, היו חיים כיום, הייתם קוראים להם קנאים, הרש"ב מחבד, לא היה רק נגד מזרחי, אלא גם נגד אגודת ישראל, ממש כמו סאטמער, ולא רק נגד הציונות בגלל החילוניות שבו, אלא נד הציונות בגלל שזה מנוגד לגלות, ולאיסור 3 שבועות, ממש היפך שיטת הרבי האחרון מחבד שטען שכביכול צריך לעבור על הש
י01.11.20
התקופה השתנתה - הציונים הראשונים היו כאלו שעשו זאת להכעיס ולכן הרש"ב יצא נגדם כמו שיצא. הציונים של הדור המאוחר יותר היו כבר בגדר "תינוקות שנשבו" ולכן הרבי האחרון קירב אותם אבל ההשקפה בנוגע לציונות לא השתנתה כלל. המשפט "ממש היפך שיטת הרבי האחרון מחבד שטען שכביכול צריך לעבור על השובעות ולכבוש את כל
הפגנת בורות01.11.20
עד היום!!!!
יהודי01.11.20
אמת ויציב
עופר01.11.20
חב"ד לא שינתה שום דעה בנוגע לציונות, אלא שהגישה של חב"ד היא שלא עוצמים עיניים אלא צריך להתמודד עם המדינה לא יעזור כלום אם נילחם בדרך של הפלג לא נשנה כלום, ורק נגרום ליותר גרוע, לכן עדיף שלפחות יהיו חוקים לפי דרך התורה,
אחד שמבין01.11.20
שטויות. לך, תעשה שיעורי בית. האדמו"רים הקודמים התנגדו כל זמן שהציונות הייתה תיאורטית. היום, כשהציונות היא כבר מדינה קיימת - מה השאלה בכלל שאסור ללחום בה? הרי בארץ חיים כמות עצומה של יהודים. וכי בגלל שאנחנו חולקים על דרכה של הממשלה - נעז להפקיר את חייהם של כל היהודים? זו עמדתו של הרבי מליובאוויטש
לוי01.11.20
1
מעניין שהדובר נמנה על פלג ירושלמי ובעבר על עץ או דגל שרצו לבחירות ואילו את חב"ד והרבי שלא רצים בבחירות הוא מאשים בציונות . בורות לשמה
ישראל מאיר01.11.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 14:23

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 13:38

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 11:45

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24