כיכר השבת

טור מטלטל

רצינו שטראמפ ייבחר, טוב שלא נבחר // הרב אבא טורצקי

בטור מיוחד מסביר הרב אבא טורצקי, כמה חשוב לעם ישראל שיש לו אהבה עצמית - שהנשיא טראמפ ייבחר, אך במחשבה שנייה, הוא מעלה נקודה מדוע טוב שטראמפ לא נבחר (דעות)

98
הרב אבא טורצקי | כיכר השבת | כ"א בחשוון | 08.11.20
טראפ וטוורצקי
טראפ וטוורצקי (צילום: שאטרסטוק)

שבוע של סערה עבר על רובנו. היינו בציפייה דרוכה לראות שוב, את ידיד האומה היהודית הנשיא דונלד טראמפ, ממשיך להוביל ולהיות אוהב ישראל.

רוב העם היושב בציון שאוהב את ארצו ודואג לעמו, ייחל וקיווה שנשיא אוהב ישראל כדוגמת טראמפ ימשיך. קיבלנו את התוצאות בלב כבד, מכיוון שדאגתנו לעמנו חשובה לנו.

מצד שני אני מרוצה בתוצאות.

אני אף שמח שגו' ביידן נהפך לנשיא ארה"ב. מדוע? כי ההליך הזה שם בארצות הברית של אמריקה, היה בירור נוקב ועוצמתי על עמנו אנו.

זה היה תהליך נוקב על הצד השמאלי של החברה הישראלית, פשוט בושה וגועל לראות את אנשי השמאל המבחילים שמחים ועליזים, הנה נתניהו הפסיד, חבורה של מטורללים עם הרס עצמי וכיליון לאומי.

אנשים שמתגלים אצלי מיום ליום כאנשי רוע, שכל מה שמעניין אותם זה נהנתנות מקומית ועכשווית, ללא שום קשר לאומי ואחריות מינימלית של העם הזה.

אין באנשי השמאל המטורללים הללו שום אידאולוגיה פנימית. רק "אכול ושתה כי מחר נמות".

הרדידות הזו מבחילה ומבהילה כאחד, בשביל לחסל את נתניהו, הם מוכנים שלאיראן יהיה פצצה גרעינית ואבו מאזן ייסע על הקו של רמאלה - וושינגטון.

הם כל כך קצרי רואי הם, כל כך תאבי עצמם הם, שמוכנים לאבד כל מה ששייך לעם הזה, העיקר שנתניהו יפסיד.

אומר את האמת, אני נגעל שבעתיים לראות שידורים מכנסת ישראל בדמותם של אותם מושחתים תאבי כיליון של עמם.

בעיני רוחי עולה שוב ושוב שאלתו של מרן הרב שך זצוק''ל אוכלי שפנים וחזירים במה אתם יהודים?

כן. אני שמח ואלי גם מאושר שביידן נבחר, לחבורה מזוהמת כזו לא מגיע שטראמפ יהיה נשיא. תודה לנשיא טראמפ שבזכותו אנו יותר ויותר בדלים ונגעלים מאותם אנשי שמאל.

ייאמר ברורות, דונלד טראמפ, התנהג לעתים בצורה קצת מחצינה ואולי אף מעבר לכך. זה לא בא מחולשתו. אדרבה זה בא מעוצמתו, הוא הבין באופן מלא שישנם חלקים רדיקליים, כדוגמת אנשי השמאל בתוכנו שרק בצורה כזו יש לנהוג בהם.

האופן הישיר בה הוא העביר מסרים, דילג על גבי מסכות של צביעות שקר ואחיזת עיניים של מנומסים, שלא מפסידים שום הזדמנות לתקוע סכין בגב.

כך הם אותם פוליטיקאים צבועים שחוץ מאת עצמם לא מעניין אותם כלום. הנשיא טראמפ הבין מה שאנו לעתים לא מבינים או מפחדים להרים ראש.

בעולם שאיבד רסן ובושה. בעולם של ניצול ציני של חופש הביטוי לטובתם הבלעדית של אנשי שמאל שונאי דת וישראל בחסות מנגנוני השלטון, אין ברירה ומקום להסברים ונימוסים, במכת מחץ פוליטית עוצמתית צריך לרסן אותם, ממורשת טראמפ נלמד שלא הכל הולך בדיבורים.

ומי יודע אם זה לא הדבר הטוב ביותר שעשה נשיא יקר זה.

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
71
קראתי את הכותרת ר אבא היתי בטוח שהסיבה שאתה שמח כי חשבנו שהגואל שלנו זה טרמפ, ועכשיו אנו יודעים
Yosef11.11.20
70
מצהלות,בתשקורת הישראלית,בשמאל,באירן,בחמ ארה"ב הידידותי ביותר לעם ישראל מאז קום המדינה,לכאורה , הפסיד בבחירות.בשורש הדברים,המדובר בשנאה עצמית חולנית,לזהות היהודית.אין לנו על מי לסמוך,אלא על אבינו שבשמים,שזו ההכרה שכולם יגיעו אליה,ובקרוב ממש.
אליהו09.11.20
69
לא ברור מדוע אתה לא בוחרים כותבי מאמרים באיכות גבוהה יותר. בושה.
שירה09.11.20
מאמר זה על רמה גבוהה ואיכותית אנו רוצים עוד כאלו מפי הרב טורצקי
ישראל10.11.20
אי אפשר לקרוא לזה מאמר. גיבוב של כמה משפטים בלי קשר.
ימי24.11.20

הצגת כל התגובות

68
באמת, איזה תפיסה מוטעית של השמאל. בתור שמאלן, אני דוחה בתוקף את הרעיון ״שכל מה שמעניין אותם זה נהנתנות מקומית ועכשווית״ היא פשוט מעליבה. האם הוא דיבר עם שמאלן בזמן האחרון? יש לנו תפיסה שונה של הדרך להתקדם, שנובעת מאהבה למדינה.
ערן09.11.20
67
טול ורה מבין עיניך. אתה מוכן שביידן יבחר ,שלאיראן יהיה פצצה גרעינית ואבו מאזן ייסע על הקו של רמאלה - וושינגטון רק כדי להיגעל מהשמאל. אתה מוכן להפסיד את הכל בשביל להיבדל מהשמאלנים. זה לא הייתה ההאשמה שלך כלפי השמאלנים?
אתה לא קולט?09.11.20
66
טור חזק !!!
ליזי09.11.20
חזק ביותר!!!!!!!!!
דורית נווה10.11.20
65
מאמר מוזר טראמפ נכשל בעריות יותר מאשר ביידן, השם ישמור מה הוא עשה, וגם למצער נתניהו שלנו נכשל שם יותר מאשר בנימין גנץ קשה לתת כבוד לרב כזה, אני ממש מצטער שאני כל כך בוטה
יונתן09.11.20
גוי זה גוי!! אין מה לעשות! לא מודדים נשיא גוי על פי היראת שמים שלו, אלא כמה טוב עשה לישראל. והוא עשה הרבה!
ישראל09.11.20
64
28 משה הסמולני הנתעב. בטח שמך האמיתי מוחמד מעזה. רבין שלך היה באמת גנב ושופך דמים. ביבי להבדיל מאנטש אינו רוצח ואינו גנב. אתם אתם הסמול הארור מרוב קנאה וטינה הלבשתם עליו תיקים עלילתיים שאין בהם שום ממש. אויר. עורבא פרח. בלון נפוח עם סיקה קטנה בוםםם על ראשכם הטמא. סיקור אוהד זה עבירה. אם כך מה עם הכ
ללא שם09.11.20
תגובה ל28 . ממש אהבת ישראל. אני לא ערבי אלא יהודי שומר תורה ומצוות מתפלל 3 פעמים ביום ולומד תורה בקביעות . באשר לרבין הוא היה אדם עתיר זכויות ששרת את המדינה בצבא ובממשלה אך הולך שולל ע"י עראפת ואנשי מרצ שמכרו לו אשליית שלום.. באשר לביבי יתנהל משפט בחודשים הקרובים קצת סבלנות ונראה מה יהיו פסקי ה
משה09.11.20
63
מאכזב לגלות שאתה מטורלל עם הרס עצמי וכיליון לאומי. מסתבר שאתה מתאב את 77% מהיהודי ארה"ב ששמחים מאוד עכשיו על כך נפטרו מנשיא מגלומן מזיק ושקרן. קצת סולידריות לאחיך היהודיים לא תזיק לך.
סבתא טרוצקי09.11.20
62
ההגיון הבריא אומר שאדם שיש כנגדו 3 כתבי אישום לא ראוי שישמש כראש ממשלה .רבין התפטר בשעתו בגלל דבר קטן הרבה יותר.
משה08.11.20
היום יודעים שרבין התפטר לא מ"צדקות" אלא כי איימו עליו. נא לבדוק, היום הכל פתוח.
סליחה טעות09.11.20
רבין התפטר ממועמדות מפלגת העבודה לראשות הממשלה ב1977 ביוזמתו בגלל חשבון מטבע זר שהיה לזוג רבין באר"הב וזאת בניגוד לחוק הפיקוח על מטבע זר. בסופו של דבר שילם רבין כופר על כך שעבר על החוק.
משה09.11.20
61
אדון אבא כל כמה שורות משמע מדברך שאתה שמאלני! תפסיק לשחק אותה! דרך אגב - בית המשפט יש לטראמפ עוד סיכוי לנצח ואז מה? ''אני שמח שטראמפ נבחר,מדוע? - בפרק הבא...'' אבא מסכן
ינון08.11.20
60
יפה מאוד!
יהודי08.11.20
59
זה נקרא הדיוט קופץ בראש! יש עדויות לזיופים בהיקפים נרחבים ביותר במדינות המפתח, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.... הבחירות האלה ילכו לבית משפט עוד מוקדם להספיד את טראמפ.
אני09.11.20
מי שמדבר על אדיוט... רב אבא טורצקי אדם נבון וחכם יותר מכל מי שמעורר על דבריו לכן אין בזכותכם לומר אף מילה לגנאי..
רבקה10.11.20
58
מצטרף למחאה של רבים אחרים כאן על הדברים הקשים ולא נכונים בכלל שנכתבו במאמר.
הערשל09.11.20
57
כל הכבוד. מאמר נוקב ואמיתי. השמאל דוגל ב"תמות נפשי עם פלישתים". נסלק את נתניהו מהשלטון גם אם נחריב את המדינה.
אורי אשקלון 09.11.20
56
תוכן חלול, מעניין מה היית כותב אילו טרמפ היה נבחר? דמגוגיה בגרוש, אי דיוק בעובדות, העיקר לעורר פולמוס עם הרבה תגובות. עם כתבים כאלה התקשורת החרדית לא תגיע רחוק.
ירושלמי09.11.20
למה לקנאות באיש חכם במו ר אבא למה? תתנו לו את הכבוד המגיע לו ויש הרבה מאוד מה לתת רוב תודות על מאמר יפה כמו זה...
רבקה10.11.20
55
כל האידאולוגיה שאתה מציע זה שנאה? אתה צריך לעשות חשבון נפש דחוף. נעשה לך סם המוות
מנחם09.11.20
תתחילו להפנים את האמת!! כל מה שהוא אמר היא האמת לאמיתה.
אילנה 09.11.20
54
הכותב אמר כאן על עצמן ורמת תבונתו וחשיבתו לאין שיעור יותר מתרומתו לשיח.. אני מבין שהוא מאוכזב וכואב אבל..
מאיר09.11.20
53
מדבר לענין.ממש איש אמת
דתי08.11.20
52
ענקקק
ללא שם08.11.20
51
קודם כל אתה לא יהודי, אתה ציוני נלהב ולאומני. יהדות איננה ציונות, ורק שכחת לציין שטראמפ פעל בשם הנצרות האנוונגליסטים המסוכנת שרואה בציונות ובמדינת ישראל מטרה להתגלות אותו האיש ימ"ש וחיסול העם היושב בציון. אתה מייצג יהדות ודעת תורה כמו שסין מייצגת את ש"ס. טראמפ היה איש בור, ביריון שפל שחיבק כל מה שמו
ללא שם08.11.20
אלף כמוך ואלף ביידן יסתלקו מן העולם ומדינת ישראל תישאר.מים שאל חלב נתנה.מים ר ת" מדינת ישראל מה? חלב נתנה .חלב רת" חרדים לא בהסכם.השם לא שואל אותם .אין מי יאמר לו מה יעשה ומה יפעל כי הכל מעשה ידיו.אפילו האנטי ציונים.הבה נגילה הבה.
אבאתו08.11.20
מה יש לך כבר נגד ביידן? הוא אפילו לא היה נשיא יום אחד ואתה כבר מדבר נגדו. הרקורד שלו עשיר בתמיכה ואהבה לישראל. אתה פשוט מוסתים.
תגובה לאבאתו09.11.20
50
כל מי שעיניו בראשו מואס בסגידה לאלילים הפוליטיקאים נתניהו וטראמפ.
למגיב 62 - אתה צודק בכל מילה!! 09.11.20
49
ליצן
נתי09.11.20
48
צודק במאה אחוז, אבל עדיין חבל שהוא לא נבחר
אורי09.11.20
47
נשיא ג.ו ביידן ר.ת גנב. אוטוטו טראמפ דרך בית המשפט יעיף ביידן הרשע פרו ערבי. תתביישו סמולנים נתעבים המוכנים להחריב המדינה משנאתם לימין לעם ישראל חי. בושהההההה
ללא שם09.11.20
46
הסתה פרועה והוצאת שם רע על הרבים בעם ישראל. סגידה מגעילה לעגל הזהב לנוצרי וולגרי ולמושחת משומד.
חיים09.11.20
45
אדוני הרב תחליף את השמאל בימין בכתבתך המלומדת וזה יכול להיות בדיוק אותו דבר השמאל אוהב את ישראל לא פחות ואולי יותר והשמאל תרם למדינה לא פחות מהימין ואולי יותר ולתוצאה אין אני נביא ולא בן נביא כדי לדעת את העתיד מקווה שהכל יהיה לטובה לעם ישראל לשמאלנים ולימניים.
מייקל08.11.20
44
נו באמת לאיראן לא תהיה פצצה גרעינית וכל הסכמי השלום האחרונים עם מדינות המפרץ מוכיחים זאת יש כאן אינטרס משותף לשמר את הנורמליזציה במזרח התיכון ולא משנה מי יהיה נשיא בארה"ב ודי כבר לעסוק בהפחדות, ואם כבר מדברים על אנשים שמרוכזים בעצמם אז שהנציגות החרדית בכנסת תיטול קורה מבין עיניה כי חוץ מללטף את עצמה
טרנספורמטיבי08.11.20
43
יפה מאוד אבא.
כתיבה יפה.08.11.20
42
44 משה תקשיב לעצמך. הודית רבין הולך שולל. אז הוא בסדר? 2000 קרבנות פיגועי אוסלו זה בסדר? למי אתה מתפלל 3 תפילות ביום, למי שציוה ונשמרתם לנפשותיכם לא תחנם ... או דין מוחמד סייף. יש.ו
ללא שם10.11.20
41
זה נכון מה שהוא הגדיר את קומץ השמאל שהוא הולך ונידעך האידאולוגיה שלהם דומה לפלסטינים לא שבאמת הם אוהבים אותם ולזה הוא התכוון אחיזת-עניים והרמת ראש ובגלל זה העם סובל. גם בגלל שינאת חינם ...
ציוני אמיתי09.11.20
40
איש יקר ר' אבא! לא חשוב אם תמציא ק"נ טעמים על היופי שבאי בחירתו של טראמפ. במחוזותינו נוהגים להכיר טובה למי שמיטיב עימנו. גם אם אתה רוצה להיות שונה ומעניין, כפיות טובה היא עדיין מידה לא טובה. יותר פשוט לא להתבטא ולהכניס רשימה כזו למגירה לאחר שמיצית את סיפוקך להביע. יצאת לא טוב ממש לא טוב. מי שכופר ב
בן העם09.11.20
39
מי אתה שתקרא לחלק גדול מעם היהודי מטורללים ומבחילים רק כי דעותיהם הפוליטיות שונות משלך? שנאת השם במסווה של חנפנות. תתבייש, שמך מבייש את אבא
יונתן09.11.20
האנשים האלה כבר מזמן לא רוצים להיות חלק מהעם היהודי והם גיס חמישי
נח09.11.20
38
לשאלתך. אוכלי שפנים יהודים. מפני שהם נולדו כיהודים וימותו כיהודים!!! ובכל אופן. זה וודאי שהקב״ה ששמר עלינו אתמול ישמור עלינו גם מחר. ובכל זאת צריכה להיות לנו הכרת הטוב עצומה לאדם זה שנהג עם יהודים לפנים משורת הדין ובאופן שהשתיקה יפה. ומי שיודע יודע...
שם משמואל09.11.20
37
אלו הסיבות שטוב שלא נבחר טראמפ? באמת יש לך מושג בהיסטוריה? אינך רואה שבעולם אין מנהיג ואין היררכיה? מה לחרדים לתערב בפוליטיקה עולמית האם לא ידוע שזה הקב"ה שמנהיג את העולם? וממתי חרדים נהפכו לאוהבי מדינת ישראל???
יהודה08.11.20
וגם אם לא, אין בררה, היו תזכורות כואבות מלאות בדם מהי ארץ היהודים... רמז: לא בארופה...
ישראלית גאה08.11.20
איזה התערבות ראית? יהודי חייב לקחת מוסר ומסר מכל דבר שקורה בעולם. כל דבר שקורה זה בשביל ישראל. איזה אהבת המדינה ואיזה בטיח? יהודי צריך להיות אכפת לו מיהודים אחרים וממה שקורה איתם גם אם הם ציונים. תשפר את הבנת הנקרא ואת ההשקפה העקומה שלך.
נתי09.11.20
36
כלל נקוט בידינו מי שבדבריו רק מרשיע את הצד השני בלי לברור טוב מראש הוא מאן דלא גלי מסכתא ובכל אשר יפנה ירשיע את הזולת. המאבק האמיתי בשמאל אינו בלדמיין שאין בהם שום אידיאולוגיה. אלא בלהאיר הארה גדולה של תורה שתלקט גרעיני הקודש שנפלו שם. חבל על עוד מאמר של שיח מפלג
דני08.11.20
35
נו טוב, לעתים גם אבא יכול לכתוב טורים שאינם מכבדים אותו וחבל, הוכח כבר שבארץ זה לא משנה אם נשיא ארה"ב הוא ביידן או טראמפ או אחר. משנה דבר אחד מהו מידת המוסריות שיש לראש הממשלה הנבחר.
הפוך על הפוך08.11.20
אם אין לו מוסריות,כטענתך, הרי למי שתפר לו את התיק היינו גב' בן ארי והרועץ המן-דלבליט וכמובן לשופטוני ישראל החל מנשיאת בג"ץ וכלה באחרון השופטונים, אן מוסריות יותר ממנו להיפך. ולו רק בגלל זה, הם לא ראויים להגיש נגדו כתב אישום וודאי שלא לשפוט אותו. כמאמר חז"ל "קשוט עצמך תחילה ואחר כך קשוט אחרים".
אבי 08.11.20
אבא צודק ביגלל שביבי חבר של טרמפ. אז הם שמחים על נפילתו. מה עשה טרמפ לשלי יחימוביץ . מה הוא רק עזר לעם ישראל. איזה שנאה עצמית פשוט גועל.פו פו פו
מנחם08.11.20
34
קשקשן
ללא שם08.11.20
תגובה מנומקת ואינטליגנטית. אתה חייב להיות שמאלן משכיל...
ש.08.11.20
התגובה הזאת היא כאין ואפס נגד תגובות כאן מאנשים המגדירים את עצמם "ימין" ו"אוהבי ישראל" תעבור ותראה את הרמה האינטלגנטית של הימין.
תגובה לש.09.11.20
33
למה לטנף ככה על שמאלנים? כשמטנפים ככה על חאדים זה לא לעניין, אז על שמאלנים כן?
מה יהיה10.11.20
צודק
ימי24.11.20
32
הכותב הנכבד צודק אבל מזוית אחרת לגמרי. בשנים האחרונות האנטישמיות בארה"ב התפרצה לרמות גבוהות עד שכמה חברים שם דיברו איתי שהם מרגישים כמו בגרמניה בשנת 1938 והם חושבים ברצינות על עלייה לארץ. בכל מקרה אסור לנו לשכוח שד' הטוב מנהל את העולם והוא יודע מה טוב ליהודים בארץ ובעולם. וגם בהחלט לא ברור איך טרמפ
ישראלי פשוט09.11.20
31
טראמפ נבחר הוא הנשיא ה46 מזל טוב
תומר09.11.20
30
צודק מאה אחוז בימיו נתגעגע לאובמה, ביידן הוא אולי לא כל כך גרוע אבל הצוות סביבו יאכיל אותנו מרורים, הוא כבר אמר שיחזור להסכם עם אירן שפירושו עידוד הטרור העולמי וימשיך להזרים כסף לפלסטינים בקיצור שוב התרפסות אמריקאית לפני טרוריסטים, ובזה תומך השמאת שהם גיס חמישי במדינה, כי אם ביבי ראש הממשלה הם מעדיפ
יואל08.11.20
בזמן טראמפ איראן הפסיקה עם הטרור? ולמה? והאם החמאס רעד מטראמפ? ולמה? זה לא חכמה גדולה להיות גבור על אבו מאזן החלש. החמאס לא הפסיק לרגע אחד את כל מעשי הטרור, קרי: שריפת שדות, יריית טילים, כריית מנהרות, התחמשות ועוד ואתה יודע מתי הם הפסיקו? רק כשביבי כרע על ברכיו והסכים לתת להם כסף מקטאר.
תגובה ליואל09.11.20
29
לא זו דרכה של תורה, להשפיל ולהעליל על ציבור שלם
דודי08.11.20
28
גם אתה מעריץ את האליל טראמפ?
טרוצקי תרגיע08.11.20
27
אבא אתה צודק בכל מילה רק רבי נחמן יעזור לנו
נתן 09.11.20
26
הבלים, אנשי שמאל לא תומכים בביידן רק כי זה יסייע להחלפת נתניהו אלא גם כי (חלקם, "שמאל" יכול להתייחס להרבה קבוצות שונות) חושבים ששיפור המעמד הבינלאומי של אבו מאזן והגדלת הלחץ על ישראל למסור שטחים עשויים לעזור לישראל (בין אם כאלו שעדיין מאמינים באפשרות שזה יביא שלום ובין אם כי הם חושבים שעדיף שלא נשלו
אריק109.11.20
25
מה הקשר בין חיים של תוכן לימין ושמאל? זהו הבדל בין שומר מצוות למי שאינו שומר מצוות. ימין ושמאל היום זה לדאוג לחיים של החיילים שלנו ולזכויות הפרט או להיות משיחיסט המוכן להקריב אנשים על מזבח שבתאי צבי החדש.
אלי08.11.20
24
חבל שלחלק מהיהודים שם גם לא מגיע...
ישראלית08.11.20
23
לך תעשה חמוצים
כל כך פשוט08.11.20
22
צודק לגבי מורשת טראמפ
סטודנט08.11.20
21
"טור מטלטל"? התכוונתם טור ילדותי ותת רמה. אכן, מתאים לחסיד של טראמפ.
יעל09.11.20
אם את מתכוונת לילדותי את הילדותית היחידה שנמצאת כאן!!!!!!! כנראה תוכן זה לא מתאים לרמה כמוך זה נועד לאנשים עם רמה שכלית גבוהה ביותר...
רבקה10.11.20
עוד איזה מתייפייפת... מגעילה
יש מה להסביר09.11.20
20
מתוק מדבש שפתיים ישקיע משיב דברים נכונים. ..
ציון09.11.20
19
לדעתי הקשר עם טראמפ היה טוב לאינטרסים של ישראל, אבל בטווח הארוך הסגנון שלו והשחיתות המוסרית שלו היו מזיקים לקשר של ישראל ואמריקה
יוסי09.11.20
18
אבאל.ה אמר את האמת בפרצוף. הסמול זה לא עם ישראל. תזכרו דברי עוד 20 שנה סמולנים ישרדו במוזיאון
ללא שם09.11.20
היטלר הכין בפראג מוזיאון לעם היהודי, שיזכרו איך נראה העם הנאלח הזה לפני שנכחד. מתאים לך שהשמאלנים יעברו לשם?
שמאלני גאה09.11.20
17
מי
הרדיפות האפילות08.11.20
16
האירופאים ימי שמם וזכרם שחטו כל כך הרבה מבני עמנו
משה08.11.20
15
יאללה נמאסתם. מספיק להשתחוות לאליל טראמפ ולסגוד לו. הנואף טראמפ הוא לא הגואל.
עוד פופוליסט שמעריץ את טראמפ08.11.20
14
ר' אבא כל הכבוד לך על האומץ לצאת כך נגד השמאלנים היטב הצלחת להגדירם! ו... אל תשים לב לסמאלנים או לשלוחיהם הרבים שקופצים בראש כאן נגדך...
יישר כוחך אבא09.11.20
13
חושב שקצת נסחפת, גם לדעתי חוסר בקיאות בעובדות זה לא כמו שמצטייר בצורה שטחית שטראמפ זה נגד איראן, וביידן בעד איראן, בא ניכנס לפרופורציות זה הרבה מעבר למחשבה הזו, אל תשכח שרוב היהודים באמריקה תומכי המפלגה הדמוקרטית, ותאמין לי הם לא רוצים בכישלונה של מדינת ישראל, אולי נדבר על חלקים מתוכנו שמתנגדים למדי
דודי09.11.20
12
תמיד אחרי שמשהו לא מצליח מישהו נזכר לחשוב שאולי באמת טוב שלא הצליח. גאוןןן
יהודי פשוט08.11.20
11
שטויות! זה יום רע מאוד לאמריקה ולישראל רח'ל אתם לא מבינים את גודל האסון רח'ל
א08.11.20
10
כל מילה דבש פנינים ומרגליות
המגיב08.11.20
9
תבדוק מה עשה המשיח שלך ביבי,שהתחתן עם גויה אוכל שרצים,בגד בכל נשותיו אותו הפכתם לאליל שלכם. גם הג'ינג'י שאתם מעריצים כמו עיוורים מחפיץ נשים (אם אתה יודע מה זה בכלל) גזען,ומחולל אנטישמיות
ללא שם09.11.20
אין בושה לאנושות כך אתה מדבר על איש חסד משמח הלבבות כמו אבא טורצקי? איש שכולו טוב...
חיים10.11.20
8
לא אהבתי כלל את הטור. טור משתחצן.
מרדכי ישורון09.11.20
7
צודק שמאלנים נמאסתם הסרטן של המדינה
משה 08.11.20
איך יהודי מסוגל להוציא מפיו משפט כזה על יהודים אחרים? ק"ו מי שמגדיר את עצמו כימין אוהבי ישראל.
שאלה09.11.20
6
חקיין מצוין !! אבל לא גרויסער חוכם
james08.11.20
5
אבל התפילות כמו בעד טראמפ, נגד המחלות, מלחמות, דינם להיגמר בשום דבר.
גם התפללו09.11.20
4
בזכות טראמפ אתה ועוד חברה טובים יכולים לכתוב מאמרים בסגנון כזה. טראמפ כרת את ראשם של כל העיתונאים בעולם כשהמציא את הביטוי ''פייק ניוז''. היום אף אדם לא מאמין לכלי התקשורת. וזה פעל יפה שבעתיים בארץ הקודש. תודה לך הנשיא טראמפ בשם רוב עם ישראל הכשר. נזכור אותך תמיד. דימו אותך לכורש. אבל בשבילנו היתי דו
איש יהודי09.11.20
טראמפ עצמו היה הפייק ניוז הכי גדול בעולם. כמות השקרים שהוא אמר עולה על כל מה שאחרים אמרו. אתה לא צריך להאמין לי. אתה יכול לבדוק בעצמך.
תגובה לאיש יהוד09.11.20
3
הגם שאתה צודק יש דברים שלא כותבים כי הם השרשת שונאת חינם בעמינו. ואת זה לא צריך. וזה לא פלא שהדוגמא שהבאת לשינאת חינם זה הרב מבני ברק שכל פרי עמלו הוא פילוג החרדים
לויצחק08.11.20
2
כולנו אחים תמיד צריך להתנהג בקירוב ולא להיפך ח"ו
עם ישראל 08.11.20
1
מה שבטוח שהתגלו כל אנשי הדיפ סטייט והקאבל ימ"ש
ת08.11.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

בעלי עסקים?

כך תזהו חשבונית פיקטיבית • מסייעים למניעת פשיעה וטרור 

כיכר בשיתוף רשות המיסים | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24