כיכר השבת

פרסום ראשון

המשטרה עצרה חשוד בהטרדת שוטרת חרדית

"השוטרת, אשר משתייכת למגזר החרדי, סופגת העלבות", תיאר נציג המשטרה בבית המשפט, בבקשה להארכת מעצר לאדם החשוד במעורבות במעשים. אך השופט שחררו למעצר בית (חרדים)

47
חיים גולדברג | כיכר השבת | ז' בכסלו | 23.11.20
שוטרת חרדית בבית שמש. אילוסטרציה
שוטרת חרדית בבית שמש. אילוסטרציה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: המשטרה עצרה לפנות בוקר (שני) חרדי, בביתו שבבית שמש, בחשד כי איים על שוטרת חרדית והטריד אותה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי אדם נוסף שניסה להפריע לעצר שביקשה המשטרה לבצע, נעצר אף הוא, אך שוחרר במהלך היום.

בדיון בבית משפט השלום בירושלים, אליו הוא הובא החשוד בן ה-20 לשם הארכת מעצרו בחמישה ימים, פירט נציג המשטרה רס"ב אבי שבתאי: "המשיב חשוד בהעלבת עובד ציבור והטרדה באמצעות מתקן בזק. הוא נצפה במחזיק שלט המסית נגד שוטרת המשרתת בעיר בית שמש".

"השוטרת, אשר משתייכת למגזר החרדי, סופגת העלבות. כמו כן, היא קיבלה טלפון ממספר אותו המשיב מחזיק, כדי לוודא שזו אכן אותה שוטרת", נמסר. "הבוקר הוא נעצר, הוא מסר את גרסתו ויש לנו עוד פעולות לבצע".

החשוד, עם שלט מחאה נגד השוטרת החרדית (באדיבות המצלם)

מנגד, עורך דינו רועי פוליטי טען: "השלט לא מגבש עבירה של איומים. גם אם כתוב את השם של השוטרת, הוא מתחיל במילים 'אנא ממך...' ו'בתודה מראש'. לא ראיתי כבר הרבה זמן שלט כל כך מנומס. איומים אין כאן, גם אם מצרפים שתי שיחות טלפון וגם אם שתי השיחות האלה נעשו על ידי המשיב".

"הטרדה באמצעות מתקן בזק?", טען הפרקליט: "מדובר בעשרות ולפעמים מאות שיחות, לא בשתי שיחות שמייחסים למשיב. אני לא יודע כמה פעולות יש לשבש, בסך הכל יש שש פעולות. אני מציע שהמשיב ישוחרר למעצר בית אצל אשתו שנמצאת כאן למשך מספר מקוצר ימים, עד שתיגמר החקירה".

לדברי עו"ד פוליטי, "זה לא מי שהמסוכנות שלו מיידית. צריך להבדיל בין מעצבן, מרגיז ומנג'ס, לבין מסוכן. לכן ההצעה שלי היא מעצר בית בביתו, למשך תקופה שבית המשפט יקבע, ובתקופה הזו אסור לו ליצור קשר, ובא לציון גואל".

הפגנת קיצונים בבית שמש על ענייני צניעות (צילום ארכיון: מוישי טובולסקי)

לאחר שמיעת טיעוני הצדדים, דחה השופט אורן סילברמן את בקשת המשטרה להארכת מעצר. למרות שקבע כי "קיים חשד סביר להטרדה והעלבת עובד ציבור", הסביר כי אין חשד לאיומים".

"לשלב זה", כתב השופט, "אני סבור כי את המסוכנות ניתן לאיין בחלופה של הרחקה ואיסור יצירת קשר. בנסיבות האמורות, בוודאי בימי קורונה, אני סבור כי אין מקום להארכת מעצר וניתן להסתפק בחלופה כדלהלן: התייצבות לחקירה ולבית המשפט לפי דרישה, מעצר בית מלא בביתו למשך יומיים נוספים, הרחקה ואיסור יצירת קשר ישיר או עקיף עם המתלוננת והתחייבות עצמית וערבות צד ג' על סך 5,000 שקל".

תוכן שאסור לפספס
47 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
25
כל הקיצונים האלה ... עושים הפגנה על כל מלפפון רקוב .......... ועוד חושבים שהם צדיקים?!
יעלוששששששששששש24.11.20
24
מעצר לא חוקי של משטרה מושחתת ולא דמוקרטית הפועלת בבריונות וכוח הזרוע.
רינה24.11.20
23
מי ישמע השוטרים טלית שכולה תכלת ה' ישמור מה שהולך שם ידוע מבפנים
יהודי פשוט24.11.20

הצגת כל התגובות

22
אנו עדיין בדמוקרטיה ולכן זכותה לבחור להתגייס למשטרה,וכיוון שהיא חרדית בטוחה אני שהיא פועלת על פי ההלכה. גם לאברך הצעיר יש זכות מלאה להביע את הזעזוע שחש מכך שתחת מטריה חרדית עומדים הוא בהשקפתו והיא בעבודתה. אז פשוט תרגעו שם כולם.
אם מבורכת23.11.20
21
כאשר בחו"ל חרדים נמצאים במשטרה, מכבי האש וכדומה הם בסדר גמור ועושים "קידוש ה'" חרדים בכל מקום מבינים שהם חלק מהמדינה וממשהו גדול יותר. רק כאן לעזור לעם ישראל זאת עבירה.
דרום אדום23.11.20
20
לא נמנים לשוטרים עד שכתוב בשמיים רשע גמור
יח23.11.20
19
כמו שלביבי מותר לעבור על אותם איסורים שבאבן העזר וחלק מהמגיבים פה מתירים לו כך גם לה מותר
ל123.11.20
18
מענין מתי המפגין הזה יחזור בשאלה. זה ענין של זמן. די תפסיקו להסתכל. תתחילו בשמירת עינים. כמו"כ מה זה ענינו של הצעיר בן ה20 .לעמוד עם שלט עם שם של אשה שומו שמים.
מנחם23.11.20
17
כנראה שהשלט דגדג לה ובקשר לטלפונים מה הבדל מצינתוקים היא יכולה מיד לנתק
אמת לאמתה24.11.20
16
שתי שאלות יש לי. 1) שוטרת חרדית??? 2)מטריד חרדי??? והתשובה אחת היא, לא הלבוש קובע מה מידת חרדיותו של אדם, וגם לא האדם עצמו קובע, אלא אך ורק מעשיו, אם הוא עושה את רצון השם, לומר ומקיים מצוות ולא עושה עבירות, הרי הוא חרדי, ואם לא אז לא.
חיים23.11.20
15
שוטרת חרדית ? - אוקסימורון !!!!! אם שוטרת - לא חרדית. אם חרדית - בשום אופן לא שוטרת.
שמואל23.11.20
משטרת ישראל היא גוף עם הרבה תפקידים. לא רק סיירים. יש שם עורכי דין, רואי חשבון, עובדים סוציאלים, חוקרים, תובעים משפטיים ועוד ועוד. אין שום בעיה שאשה חרדית תעבוד לפרנסתה בגוף הזה. כפי שנשים חרדיות עובדות במשרדים ממשלתיים אחרים.
שלומי23.11.20
בפאב או דיסקוטק יש הרבה תפקידים . ביניהם עובדת נקיון וכד' לאשה חרדית אין מה לחפש שם לא בגלל התפקיד הישיר אלא המקום ותרבות ההתנהגות. בשנים האחרונות כמחצית !!!!! מצמרת המשטרה נאלצו לפרוש מתפקידם עקב הטרדות .... וד"ל.
שמואל24.11.20
14
אין דבר כזה שוטרת חרדית! היא עוברת על לא ילבש ועוד איסורים מאבן העזר שביהרג ובל יעבור! היא רפורמית שבאה להעליל על בחורי ישראל ולהלחם בציבור החרדי!
אהרון23.11.20
מאיפה לך שהיא עוברת על לא ילבש - היא לובשת בגדי נשים. ואיזה עוד איסורים היא עוברת מאבן העזר - בתור אחד שמגיב באינטרנט אני מוכן להתערב שכבודו לא יודע מה זה אבן העזר כל שכן לא יודע מה כתוב שם... ואגב כנראה זה כל אלו המשועממים הנקראים קיצונים חרדים עלאק .... לא יודעים אפילו צורת אות ואפילו את השם שלהם
לאהרן החרטטן23.11.20
היא לא עוברת על לא תלבש מדי המשטרה לא בהכרח לגברים כמו שבל"ג בעומר אפשר לראות במירון חובשות מד"א חרדיות בלבוש של מד"א אבל אם חצאית אז גם הם עוברות על לא תלבש? גם השוטרת לבושה בלבוש צנוע עם חולצה של משטרת ישראל אז מה? מה הביג דיל נראה לך שהיא היחידה אפשר לשאר שיש עוד מלבדה
מישהו23.11.20
13
אני רוצה לשאול שאלה, מבלי להביע דעה, את כ-ל המגיבים באתר, לא רק על המקרה הזה. מה זה חרדי? מה ההגדרה של חרדי? כשאתה רוצה לומר על אדם מסויים, או על קהילה מסויימת, שהם לא חרדים, אתה קודם כל צריך לדעת מה זה חרדי! אז מה פירוש המילה חרדי? חרדי זה יותר מ"ח" "ר" "ד" "י"! מה מתכוונים, ומה ההגדרה. וממילא מי כ
ח חר חרד חרדי24.11.20
12
בתודה מראש, הקיצוני הזה פוגע ברגשות של כולנו, אנא ממנו דיסיר את התחפושת החרדית שהוא לבוש בה...
יענקלה23.11.20
חפש קשקוש יותר מוצלח
אורי23.11.20
11
אחרי הכל היא משתפי"ת עם האויב הציוני
משה23.11.20
האויב הקיצוני
נו באמת24.11.20
10
ממזרים אלה...איך הספיק כבר מהר כל כך להדפיס שלט בבית דפוס ולבוא מהר....כל זה מרוב שעמום לא עובדים ולא לומדים......
אבי23.11.20
9
לדעת המשטרה אלו שצועקים ביבי הביתה וביבי תתפטר, זה כבר האבא של הטרדה ומעניין אף אחד לא קיבל מעצר בית ולא 5000 ש"ח ערבות..... משטרההההההההה
משטרה23.11.20
משטרעעעעעעעעעעעעעעעע
ארי23.11.20
8
אבל למה היא דווקא עומדת שם? היא יודעת שזה מה שיקרה עוד פעם המשטרה רוצה עבד את האמון שבציבור זה לא יפה מה שהם עשו
שלמה24.11.20
רגע. אתה תקבע איפה השוטרים יעמדו? אתה כבר שרתת את המדינה כדי שבכלל תהיה לך הזכות המינימלית לומר לשוטר מה לעשות? תגיד תודה על מה שהמדינה עושה עבור החרדים. ולא רק זאת: המדינה עושה מאמץ עליון להציל את החרדים מעצמם.
124.11.20
7
היא לא עוברת על לא תלבש מדי המשטרה לא בהכרח לגברים כמו שבל"ג בעומר אפשר לראות במירון חובשות מד"א חרדיות אם הלבוש של מד"א אבל אם חצאית אז גם היא במדי משטרת ישראל אם חצאית מה הרעש יש סיכוי שהיא לא היחידה ויש עוד כמה וחוץ מזה יכול להיות שהיא קיבלה היתר רבני לשרת במשטרת ישראל
מישהו24.11.20
6
משה מינה שוטרים בעצת יתרו. מרוב התגובות פה, אני מבין ששוטר הוא בהכרח רשע/אכזר/נאצי/ערב רב. כמובן שאי אפשר להיות שוטר חרדי כמו שאי אפשר להיות חייל חרדי. החרדים האלה גורמים למשה רבינו ויהושוע בן נון להתהפך בקיברם.
ונשמרתם מאד ..24.11.20
השוטרים בזמן המקרא היו משגיחים שעם ישראל ישמרו את מצוות התורה! השוטרים היו קנאים לתורה וקנאים להשם! ולא נגד התורה כמו היום. יחי ההבדל.
שמואל24.11.20
טיפש משה לא מינה שוטרות אלא שוטרים גברים, שנית השוטרים של משה עבדו לפי חוקי התורה, צניעות והפרדה בין גברים לנשים, והכל לפי חוקי התורה והאמונה ולא לפי חוקי סדום של חילונים, שלישית כל גדולי ישראל החזון איש בראשם פסקו ששירות לאומי זה איסור חמור מאוד, רביעית כולם מודים שהשלטון עכשיו בארץ זה ערב רב, במדי
רכ24.11.20
אני לא סובר ככה
שקרן24.11.20
5
קנאים אינם יהודים
יהודי24.11.20
אתה מדבר על עצמיך, יש כלל גדול "כל הפוסל במומו פוסל" אם לא קפצת להגיד שהקנאים רשעים או משהו כזה, ורק קפץ לך להגיד שהם אינם יהודים, אז כנראה זה בגלל שזה מום שלך!!!
ע25.11.20
4
טוב עשה שהטריד אותה. מה פתאום חרדית עובדת במשטרה? הרי זה רצח לאור יום. כן ירבו כמוהו בישראל
מלחמות היהודים23.11.20
יש עוד מצוות שצריך לקיים, ולא רק להפגין נגד שוטרת, האם ראית כבר איזה מרביץ תורה שיקח לעצמו מצוות כאלה, רק הבטלנים הללו, שלא לומדים מלה, וחיים על חשבון הצבור, מחפשים לעצמם "מצוות" כאלה, שוטרות, זנבות סוסים, קברים שלא קיימים וכדומה
צבי23.11.20
השוטרת היא חרדית גמורה ממתי איו עובדים חרדים במשטרה? הבחור חולה נפש אם קבלות מי שמדבר אל צניעות מסתכל על בנות ורודף אותם פושע!!!!!!
אני23.11.20
וואיי אתה חולה
..23.11.20
מזה התגובה הזאת?? מזה 'טוב עשה שהטריד אותה'??.. אתה רוצה שיטרידו ככה את אשתך? הבת שלך? גיסה?דודה? אמא?? מזה הדבר הזה?? אז מה שהיא שוטרת!! אני מדבר פה על בת אדם! לפני התפקיד. תתבייש לך!
איכככ23.11.20
צודקת!! גם שוטרים לא חרדים הם בני אדם אז דיי עם כל ההחללות האלו
אדל24.11.20
3
מעצר בית אצל אשתו...חחח הרבה זמן לא שמעתי כזאת בדיחה טובה...
ניר24.11.20
2
אהבתי את המילה "מטריד". תודו שכולכם נכנסתם לכאן וחשבתם על משהו אחר. מטריד.
מוטרדת24.11.20
חחח נכווןן
תמרוש02.10.21
1
כמה שתנסו להכניס לנו לראש כביכול היא חרדית וכביכול יכול להיות כזה דבר, לא יילך לכם! כל גדולי ישראל מהקצה אל הקצה אמרו שזה ביהרג ואל יעבור, אין כזה דבר שוטרת חרדית, אבל יש כזה דבר, אחת שמתחפשת וקוראת לעצמה בתואר חרדית,
ד24.11.20
תרתי דסתרי: "גדולי ישראל" ו"להיות שוטר או שוטרת זה יהרג ואל יעבור"! ואתה עוד מוסיף: "כל" ו"מקצה אל הקצה" איזה טיפשות ושקר - והמושג "אהבת ישראל" אצלך לא קיים?! הנחמה היחידה שלי, שכנראה אתה לא מזרע ישראל (לא נראה לי שאחים שלי יכולים להתבטא כך)
שמריהו24.11.20
ידוע שהרבה מהחרדים ה"חסידים" לא יהודים... ואכמ"ל
חסידים=כוזרים24.11.20
ספרדי שלא יודע הסטוריה, לפי כל החוקרים הכוזרים זה העדה שלך, יהודים ספרדים מאזרבייג'אן, גאורגיה, ותורכיה, תסתכל ביוטיוב סרטונים של פרופסרים על יהדות צפון אפריקה שחלק מהם זה משבטים פרימיטיבים שהתגיירו, אז אתה והעדה שלך האחרונים לפצות בכלל פה...
ק24.11.20
הנחמה היחידה שלך, שכל גדולי ישראל לא מזרע יהודי, כי כולם פסקו ששירות לאומי זה אסור, ולכן כנראה שאנו החרדים לא יהודים ורק אתה והחילונים האומללים הם יהודים, רק בקשה אחת רד מאתנו ואל תנסה להתערבב בצבור החרדי שלנו... לנו החרדים לא אכפת מגויים כמוך שנפגעים, ולכן אתם אומרים שאנו לא יהודים, ככה זה היה תמ
ד24.11.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24