כיכר השבת

"לא היה קורה אצל ערבים" • צפו

הח"כים התאספו נגד אלימות המשטרה: "נהפכנו למרמס"

חברי הכנסת וסגני השרים מטעם ש"ס ויהדות התורה, התאספו הערב על הגג של עיריית בני ברק, כדי למחות במשטרה ולשגר מסר לראש הממשלה - "הפכנו למרמס, אנחנו לא נמצאים בכיסו" • צפו (TV)

195
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | י"א בשבט | 24.01.21
ראשי הסיעות הערב בבני ברק (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר האלימות המשטרתית הברוטאלית כנגד הציבור החרדי - במהלך היום וסוף השבוע האחרון, חברי הכנסת, השרים וסגני השרים של המפלגות החרדיות, התכנסו הערב (ראשון), כדי להביע מחאה ולהעביר מסר לראש הממשלה נתניהו.

בכינוס השתתפו כל מפלגת יהדות התורה; יעקב ליצמן, משה גפני, אורי מקלב, מאיר פרוש, ישראל אייכלר, יעקב אשר ויעקב טסלר. מטעמה של מפלגת ש"ס השתתפו, סגן השר יואב בן צור וחברי הכנסת; משה ארבל ומיכאל מלכיאלי, ינון אזולאי ואוריאל בוסו, וראש עיריית בני ברק, סגניו וחברי המועצה.

חבר הכנסת משה גפני אמר בכינוס: "אנחנו בתקופה מאוד קשה, אנחנו רואים את רמת התחלואה בכל הארץ - גם בציבור החרדי, אנשים צעירים נפגעים - כולל נשים בהריון ותינוקות ואנחנו שואלים - על מה עשה ה' לנו".

"זו התמודדות לא פשוטה, שיוצרת מצבים מאוד קשים, אך צריך לומר את הדברים - אנחנו לא מסכימים בשום אופן להתנהלות של המשטרה, לא ייתכן דבר כזה, המשטרה הייתה מעיזה לעשות את זה בתל אביב? ברמת אביב? נראה אם העונש הקולקטיבי הזה היה קורה, רוב מוחלט של תושבי בני ברק שומרי חוק וסדר, אין להם שום קשר למה שנעשה".

"שאלתי את מרן שר התורה מה לומר כאן, ואמר לי בשמו: להפסיק עם ההפגנות ועם האלימות, וביקש שאפנה למשטרה שתפסיק עם האלימות, משפחות בעיר לא אמורים להיות נענשים על מה שלא קשור אליהם. ועדיין הקריאה שלנו היא חינוך, משטרת ישראל מבקשת לשבת, להילחם בכל הכוח שלא נידבק בנגיף הזה של הכללה ושנאה, ושלא נדביק".

"למה המשטרה נכנסה לבני ברק ביום חמישי בלילה, מה זה מסע הנקמה הזה, אני קורא לחבריי מכל החוגים והעדות - תפסיקו את התופעה הזו של האלימות, אף פעם זה לא קרה אצלנו".

השר יעקב ליצמן אמר בכינוס: "באתי לכאן. זה לא דבר חריג אלימות משטרתית, היום ראיתי זה איום ונורא, לצערי עלינו פאזה. היום נעשה שימוש בנשק חם. עם מכות אסור לעבור לסדר היום, בוודאי לא נשק חם. אמרתי בישיבת הממשלה, בקצב הזה השלב הבא יהיה הוראת שר הביטחון להפעיל את חיל האוויר".

"גם החכי"ם מחוץ למגזר – טענו שזו פעולה קיצונית ללא צידוק. אנו דורשים בדיקה חיצונית. לא מח"ש. דרשתי שזה יהיה מבקר המדינה. לא משנה מי היורה אלא מי נתן את ההוראה. מי שזה יהיה – נעשה הכל שהוא לא ישרת במשטרת ישראל. זו תקופת בחירות אבל לא נרפה".

"נעמוד", הבטיח ליצמן, "בנושא כחומה ולכך נתכנסנו להביע עמדה משותפת של כלל המפלגות, מהיום תשתדל גם משטרת ישראל ותיזהר שלא להשתמש בכלים חריגים נגד המגזר. לא ראינו בהפרות בתל אביב של רבים רבים, גם בבלפור אם הייתה איכפה קשה מעט יותר – נזעקה המדינה. אנו עומדים על דעתנו לדעת מי אחראי לכך ושזה ייפסק".

סגן השר אורי מקלב אמר: מה שראינו בימים האחרונים בבני ברק זו אלימות חסרת רסן, שימוש באש חיה מול תושבים אנחנו קוראים לשר הבט"פ ולרה"מ למצות את הדין ולשנות השיטה הזו, ממתי המשטרה מתנקמת ככה באזרחים שומרי חוק?".

סגן השר מאיר פרוש אמר: "התחלתי לחוש מה שקורה כבר ביום חמישי בערב, ההתנגחות שהייתה מזכירה את מה שהיה לפני כשנה בירושלים, עם תחילת המגפה, המשטרה זרקה רימוני הלם בתוך מאה שערים, אין מצב שיזרקו רימונים בשטח בנוי עם אוכלוסייה, במגזר הערבי זה לא קורה, הם באו נגד הציבור החרדי. אם זו הדרך אנו נדע גם להסיק את המסקנות".

ראש העיר אברהם רובינשטיין אמר: "עיריית בני ברק על כל חלקיה ושותפיה גינתה ומגנה את מקרי האלימות נגד משטרת ישראל בהוקעה חד משמעית ובכל פורום. כל מקרה אלימות נגד אדם, נגד רכוש ונגד כל גורם שהוא, הוא פשע שלא יכופר, איננו מתקבל על הדעת ולא נסכים איתו בשום צורה שהיא".

"האירועים האחרונים יטופלו על ידינו בכל הרבדים, בפעילות רבנית, חינוכית ובטיפול עיקש בסיוע וטיפול בנוער מתמודד. האחריות היא של ראשי הקהילות, של הנהגת העיר ומה שקשור למשטרת ישראל – קשור למשטרת ישראל ורק מה שקשור אליה".

עוד הוסיף רובינשטיין: "ממשלת ישראל הוכיחה מאז ומעולם, כי לכל ציבור ובכל נושא מהותי מנהיגי הציבור וראשי הקהילות תורמים להרגעת הרוחות. בגלי המחאה מול הממשלה לכל אורך חודשי הקורונה בהפרות ענק. הכלה, הידברות, שיח, איפוק. ושוב איפוק. בלי נשק חם, בלי רימונים, בלי אלות ובלי פיצוץ אזרחים באלימות".

"הדרך היחידה היא הידברות והתייחסות שוות חוק לכל תושב בעיר ככל תושב אחר במדינת ישראל. הפסיקו עם ההכללות, עם הסטריאוטיפים ועם התנהלות כוחנית. אנו מנהיגי הציבור יודעים לקחת אחריות, גדולי התורה יודעים לקחת אחריות. איננו כלי משחק ולא ניתן לאף גורם להשתמש בנו באופן כזה. אנו קוראים להשיב את הסדר הציבורי לעיר, די לעיר עם התמודדותה, אנא הרפו".

חבר הכנסת ישראל אייכלר הסביר: "טוב עשה ראש העיר שכינס לכאן את הסיעות החרדיות, משום שהציבור החרדי בבני ברק ובארץ כולה מרגיש מופקר על ידי ההנהגה הפוליטית שאיננה עושה מספיק כדי להגן עליו. לא שהיא לא רוצה לעשות, לא שהיא יכולה לעשות הרבה, אבל לפחות עליה לזעוק את זעקתו של הציבור, וזה מה שאנחנו עושים כאן עכשיו".

"בכל העולם יש קורונה, ובכל העולם יש משטרה. האם ראיתם בעוד מקומות בעולם שמכים אנשים בגלל קורונה? האם ראיתם שמכים בדרכים מי שלא נסע כחוק? נותנים לו דו"ח. מה זה שמכים אנשים, ועוד אנשים חפים מפשע? ולמה רק במגזר החרדי? האם ראיתם מכות במגזר הערבי בקורונה?".

עוד הוסיף אייכלר: "זו לא המשטרה. המשטרה היא רק המקל של מערכת הסתה משומנת של התקשורת וההגמוניה האנטי חרדית. הם עושים דה לגיטימציה לחרדים, עוד לפני הקורונה. המקרה של הילד יענקי רוזנברג היה עוד לפני שפרצה הקורונה. הם יודעים שלאף אחד לא אכפת מהחרדים, ולמי שכן אכפת, לא יוכל לעשות כלום".

"היום כבר מכינים בתקשורת את דעת הקהל להתרת דם חרדים משום "שיש חשש שהחרדים יהרגו שוטר". כך עשו גם למתנחלים בהתנתקות מגוש קטיף אנחנו לא הורגים ולא מכים, ונגד אלימות. עומדים מולנו אנשים חמושים עם אלות ואפילו עם ירי בשטח בנוי. אפילו ביפו כאשר ישנן התפרעויות אף שוטר לא מעז לירות באוויר בנשק חם. רק פה בבני ברק אפשר לעשות את זה. עלול להישפך פה דם, ואף אחד לא יוכל לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה. האם עשינו כל מה שיכולנו?".

יו"ר הועדה לפניות הציבור יעקב טסלר אמר: "אני שומע את הדברים והזעקה, ואני שואל האמנם חשבנו שנצטרך להתכנס לכינוס בו נראה זוועות כאלו בעיר חרדית? תושבי בני ברק הם פושעים ועבריינים? המשטרה אשמה בזה והיא המזמינה של הכינוס הערב. במעט מחשבה ולקיחת החוק לידיים, לא היינו מוגיעים למצב הזה".

"אני קורא מכאן, נכנס מפכ"ל חדש שמגיע בוודאי עם רצון טוב. הדרך היה בהידברות, בהכרת אורח החיים, בהבנת השוני בין המגזרים. לא נח לנו עם האלימות, אנו מגנים אותה, אך תשועה ברוב יועץ – נעשה הכל בכדי שלא נתכנס שוב מול נתונים שכלה כאן ובכל עיר אחרת".

סגן שר הפנים יואב בן צור הסביר כי "מועצת חכמי התורה תמיד אמרה שצריך לקיים ונשמרתם מאוד לנפשותיכם וכל הכללים ככתבם וכלשונם, כך אומר יו"ר התנועה שר הפנים דרעי בכל פורום. ביום חמישי נפל דבר. ענישה קולקטיבית הייתה בעבר ביישובים של מחבלים, מעולם לא ביישוב יהודי".

"מישהו נתן את ההיתר ביום חמישי שתהיה מציאות כזו שבעיר ואם בישראל תהיה השתוללות שכזו, כלל ת ושבי העיר סבלו בגלל קומץ ראוי לגינוי. כפי שאמר הרב ליצמן, כוחנו באחדותנו, אם בסופו של תהליך נבטיח שהכל היה חד פעמי ולא יקרה יותר, השגנו את שלום העיר ושלום הציבור החרדי".

ח"כ אוריאל בוסו הסביר כי "בדיון בוועדת הפנים עלו דוגמאות של אלימות קשה נגד המגזר כאשר גם נציגי המשטרה בדיון אמרו כי הדבר מחייב שינוי מבחינתם, לצערי לא תוקן דבר. ביקשתי להקים מנהלת למגזר החרדי שיהיו שם אנשי ציבור. ראש העיר יודע מה לעשות ואיך. לצערי כעת אנו צריכים לרדת לשטח לעמוד מול נציגי המשטרה ולראות את הדברים ולמנוע אותם, מצב זה לא יקום ולא יהיה".

מ"מ רה"ע חנוך זייברט אמר כי "לא צריך לחפש את האשמים, הוא שלח אותה לבד "התגובה בוא תבוא, ומהר" כך כתב אמיר אוחנה והודיע ברור שזו נקמה. מי שנוקם בתושבים ולו רק בתגובה, אינו ראוי לכהן כשר המשטרה ולהיות אחראי על כוחות משטרה, אם הוא ימשיך בדרך הזו – הוא יבין זאת היטב מהיום והלאה".

סגן הרב אליהו דדון אמר כי "אנו מגנים כל אלימות. הציבור נהיה אסקופה הנדרסת, כל דכפין ייתי ויכה עד כדי ירי חי. תוצאה של הסתה קשה ומכאן הקריא לכל מי שיש לו יד, הורידו את רף השנאה, בחורים הזועקים או מתגרים, זו איננה סיבה לירי, לצערי רואים משטרה מנותקת מציבור ועל כך אנו מוחים".

סגן רה"ע מנחם שפירא אמר כי "הכינוס היום נותן את האמירה הברורה לציבור כי יש לו גב, אנו אמרים היום עד כאן שמשטרה שאמורה להגן – פוגעת. זהו קו אדום ברור ואנחנו זועקים זאת בקול ברור וחד".

סגן רה"ע יהושע מנדל אמר כי "מיד בתחילתו של האירוע ביום חמישי פנה ראש העיר למשטרת ישראל להרגעת הרוחות, כל זה לא הועיל והמצב רק החמיר וגם בשעות הלילה הקטנות, עדיין ראינו פעילות משטרה במטרת הרס ובהלה וגם מעצרים כמעט עד כניסת השבת. היום ראינו שוב את המחזות. לאורך השנים היינו בשיתוף פעולה טוב עם המשטרה, לא נסכים שזה יופר".

תוכן שאסור לפספס
195 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
169
שקרנים! לועגים לרש!!!!
אבי25.01.21
168
אתם זוכרים את השיר במשטרה ציונים אין אנו מאמינים😀😀😀😀😀😀
לאה24.01.21
167
תריבו עם הממשלה ואל תתנו להגדיל קנסות ואז תריבו עם הממשלה. תעשו חתונות וטיש טו בשבט ואז תצעקו "רדיפה!". "ח"כינו הנאמנים", נמאסתם. טמבל מי שמצביע לכם. תסמונת סטוקהולם
צבועים נמאסתם25.01.21

הצגת כל התגובות

166
בושו והיכלמו נציגי החרדים בכנסת עליכם לעשות חשבון נפש עמוק ויסודי איך אתם הגעתם עם הציבור שלכם ואתם בראשו למצב המסוכן הזה איך אין לכם בושה בכלל להראות את האף שלכם
אבי24.01.21
165
הח"כ מבלבלים את המוח ... לפתוח את כל מוסדות החינוך מיד !!!!!!
אחד העם 24.01.21
164
מקלב אתה מדבר יפה יפה תלך עם סער ותראה איך ביבי שוכב על הריצפה בשבילנו
דוד כהן24.01.21
163
אבלים איפה הייתם עד עכשיו ??חבורת מטומטמים יותר לא מצביע ג '
ללא שם24.01.21
162
איזה דבילים חברי כנסת במקום לבקר ולטפל בזבלה מהמגזר שלהם שגורמים להדבקה ותמותה הם בוחרים לבקר את השוטרים ממש דבילים-איך אפשר לבחור באלו בבחירות?
RAFI24.01.21
161
חבורת ליצנים את הקול שלי לא תקבלו יותר סמוטריץ עדיף עליכם עשרות מונים גם תורה גם דרך ארץ גם ארץ ישראל
דני24.01.21
160
גם אנחנו לא בכיס שלכם חברי כנסת יקרים. אם אתם מייצגים את האלימות אתם לא מיצגים אותי.
פישי24.01.21
159
מזל שיש סמוטריץ. לראשונה במקום להצביע לג' אצביע לו
שרגא26.01.21
158
פושעים בשביל מה הצבעו לכם מה זה הזלזול הזה בציבור
יוס25.01.21
157
יאללה תעופו לנו כבר מהפנים אוכלי חינם מתנשאים
מצקצקים בלשון25.01.21
156
כל יפי הנפש שמגינים על השוטרים. איפה הייתם שעצרו ילדה שאוכלת ברד ילד מוגבל ועשרות מיקרים של קיפוח והפליה למגזר החרדי שתועדו במצלמות??!! אני נגד התעללות והפליה למגזר החרדי כמו שאני נגד כל אלימות. אתם תמשיכו לשנוא אותנו והנוער שלנו ימשיך לחפש דרכים להפסיק את ההפליה וההתעללות. תתביישו לכם צבועים שכמו
סימה25.01.21
155
איך אבל האלימות עדין ממשיכה אחרי כל הדיבורים? הם לא מכירים את האמרה: אמור מעט ועשה הרבה?
מירי25.01.21
154
תפסיקו להיתמם! ברמת אביב אין "תרבות" של זריקת אבנים ומקלות על שוטרים ושריפת אוטובוס!
ללא שם25.01.21
153
מחובתי למחות כנגד החברי כנסת האלימות של המשטרה באה כתוצאה מהתנהגות מזעזעת של חלקים מהציבור שלנו הערבים הם אויבים אנחנו אחים ועדיין מתנהגים כאילו הם אויבים שלנו וזה מה שיש לכם לעשות למחות כנגד המשטרה חה חה חה
אבישי25.01.21
152
כמו החכים הערבים שמגוננים על המחבלים,כך אתם מגבים את המחבלים החרדים שמוציאים את דיבת ה' רעה גורמים לחילול ה' ולהשנאת החרדים. רק מכה בקלפי תעזור. רק סיעת רעמ חרדית תוכל לשנות את המצב.
ממש כמו הערבים25.01.21
151
בימים ההם אין מלך לצבור החרדי ומוטציות של מופרעים משועממים הורסות כל חלקה טובה
אנרכיה במיטבה25.01.21
150
מה שמשמח אותי זה התגובות פה. ב"ה נשארו חרדים שפויים והם כנראה לא בכנסת. גועל נפש שלא שמענו גינוי אחד על האלימות החרדית. חילול ד'. שוחד יעוור אתכם. תעמולת בחירות זולה ומזלזלת באינטיליגנציה של החרדים.
מה שמשמח הוא...25.01.21
149
עלובי נפש! ראו גידולים שגידלתם! כאילו המשטרה נכנסה סתם לבני ברק להכות. כאילו לא היה משהו שקדם לזה. כאילו אתם לא מפחדים לומר את האמת על חבורת חסרי חינוך שחלקה הגדול היא חוג המצביעים שלכם. אל תתפלאו שאנשים מחפשים אלטרנטיבות שפויות יותר מחוץ לחברה החרדית. חברה שקפאה על שמריה מבחינת עבודת המידות. שמקדשת
YAFFE25.01.21
148
תמהתני רבותי, אם כבר הייתם על הגג, למה לא קפצתם ???
ללא שם25.01.21
147
מה לגבי המתפרעים החרדים??? גינתם? התנערתם? או שלעולם תשחקו את המסכנים??? גדלות פה קבוצות מסוכנות ומאיימות על כל הצביון החרדי. קבוצות של נערי ונדליזם, משלוחי רסן, מציתי אש, מיידי אבנים וצווחי קללות. הם מסוכנים לנו יותר מאשר משטרה שבאה לשמור בעיר בני ברק (העיר שלי) שבה מכבי אש מפחדים לבוא לכבות שריפה
אריה25.01.21
146
עדיף ירייה אחת באויר [ואפילו כמה אלפים] מאשר כמות הנפטרים שזועקת לשמיים וכמות כפולה ומכופלת של חולים משוגעים רדו מהגג [תרתי משמע]
ג'פרי 25.01.21
145
עזבו אותכם הם ניהיו שפנים צריך להקים מפלגה חרדית של צעירים עכשו אבל כאלה שישנו עולם
ביבי25.01.21
144
נו הנה מגיע הבחירות. איפה היו כשעצרו ילדה עם ההעגלה ? מכות קשות לצעירים ?
ללא שם25.01.21
143
הם בזים לנו הרבה לפני הקרונה, משמצים אותנו ועושים לנו דה לגטמציה, לא שותקים, לא עוד, עלינו להתאחד ולעשות חרם צרכנים על המפרסמים שם, אומרים די להסתה,
Yona24.01.21
142
חחחחחחחחחחחחחחחחח ואחרי הנאום הארוך זרקו עליכם אבנים, וביצים...... היה שווה?
תהילה24.01.21
141
גם אני מצביע לסמוטריץ
מצביע ג לשעבר24.01.21
140
חה"כ גפני , היית אצל שר התורה ר' חיים שליט"א , האם לאחר התנהגות החייתית של מחבלי המשטראללה בראשות המפכ"ל החדש שגם מגדל זקן כמו מפקד החיזבאללה , האם תאסור על גבאי גדולי ישראל להכניס את מפקדי הטרור לבתיהם לקראת חג הפסח לקבלת ברכה , וכבר אמר יעקב אבינו ,,,מי אלה אומר רש"י שאינם ראויים לברכה גם מפקדי ה
מנחם 24.01.21
139
ומה התוצאה? המתפרעים זרקו אבנים וביצים על הרכב בו נסעו פינדרוס ורובינשטיין, עד ששוטר "אלים" הציל אותם מיד המתפרעים "הנרדפים". חברי כנסת נכבדים, חברי עיריה נכבדים, מה עוד צריך לקרות כדי שתתעוררו?
רפאל24.01.21
138
כל הכבוד,
דוד24.01.21
137
נו יצאתם ידי חובת מחאה במשטרה. ואז כשיצאתם חטפתם בלוקים וביצים מאותם מופרעים שעליהם אתם מגינים איזו עליבות.
שלומקה 24.01.21
ממש כךע
כ25.01.21
136
גם אני הפעם חרדים למען סמוטריץ
מנחם 24.01.21
135
מישהו מוכן להסביר לי מה יעזור הכנס חוץ מלעשות סעודה בסגר לגפני וליצמן??
???24.01.21
134
סליחה חברים. ומה עם אלימות הציבור ומעשי חבלה כגון זה של הערב?!
יצחק24.01.21
133
המפלגות החרדיות ישלמו על זה במזומן בקלפי כל ההתנהלות המזעזעת שלהם אתם לא מבינים כמה חרדים עזבו את הדת בגללם יש פה רדיפת דת.
חרדי אוהב כדורגל24.01.21
132
5 מנדטים בלבד
ביום הבחירות תבקשו את הקול שלנו ולא תקבל24.01.21
131
ירדן היא פלסטין ועמאן בירתה!
מנחם העסקן החרדי24.01.21
130
בושה בושה בושה. אני לא חרדי יותר. בושה של ציבור בושה של חברי כנסת בושה של חינוך
חרדי עד אתמול24.01.21
אם כן אז תנקום בהם ותתחיל לעבוד את הקב"ה. ובא לציון גואל!
סימה24.01.21
חרדי זה להשם. לא לחברי כנסת. אל תאבד את עצמך בבירור האחרון. זה הכל בשביל הניסיון.
מה זה משנה25.01.21
129
השוטרים נהפכו למרמס! מה התחיל הכל?
יעלוש25.01.21
128
נגד האלימות של מי???????????????????. ב ובוודאי לא נגד האלימות שחוגגת כבר כמה שנים ע"י הקיצונים כמעט יומיומי בווינדליזום וטירור ביזה ושוד הפקרות והשחתה כגרועים שבשונאי ישראל. בוודאי ובוודאי לא נגד האלימות של כת הפוחזים וריקים שחוסמים כבישים גוזלים הורסים ובוזזים שורפים ומשחיתים כמידי שבוע בוודא
חכמלוגים25.01.21
127
עלובי החיים. מה עם לגנות בתקיפות את האנרכיסטים? תתמקדו קודם כל בבעיות שלכם! יש לכם אנשים בעיר ("התורה והחסידות") שמתנהגים כמו חיות חסרות רסן! אתם חיים בתוך הבועה שלכם ולא מבינים לאיזה קרע עצום ונזק אתם גורמים... את הקול שלי (ושל עוד רבים) בבחירות הקרובות - איבדתם.
חני25.01.21
126
הזדקנתם. תודו! הגיע הזמן להחליף אתכם בזאבים צעירים ועירניים כמו שרוליק פורוש ואיציק רביץ
לא אצביע לזקנים. מצטער25.01.21
125
הבא להורגך השכם להורגו איפה זה כתוב????קדימה שנתחיל עם יום טוב ושונאי ישראל יסופו כתוב בספרים שיפלו עליהם אבני אלגבייש👹👹👹👹👹👹👹
לאה25.01.21
124
איפה אייכלר? אנו לא מאמין שבתקופת הנאצים והאצל חרדים היו מעיזים להתנהג ככה
יצחק 25.01.21
123
מצנזרים לכם פה תגובות של חילונים שכועסים עליכם, ללא כל שפה גסה. דעו זאת, הזעם עליכם עצום ואפילו בתגובות לא ניתן להגיע אליכם ולבטא זאת
סתימת פיות25.01.21
122
תפסיקו להאשים את המשטרה. יש חוקים במדינת ישראל והחרדים בזכות הרבנים הגדולים שלא מבינים מה זה פיקוח נפש מסכנים המון אנשים ופושעים וצריכים לשים את כולם בכלא. זה חילול ה' גדול ושידביקו אחד את השני
משה25.01.21
121
דיי לקשקש, לא מצביעים לכם יותר
אליהו 25.01.21
120
להצביע לשס או לסמטוריץ ג חייבת לחטוף.חזק חייבת. אין מצב הם מתנהגים החכים שלנו כמו עדת מטומטמים מה חשבתם מה שתקתם????????? זה וירוס יא מפגרים מה תורה עכשיו? אה כבר שס יותר אחראים ואתם ליטפתם את הפלג המפלצת גדלה חמודים.
ליטאית מיואשת מאד25.01.21
119
פתאום פתחו את הפה החברי כנסת האלה... חבורת צבועים מגעילים. איפה הייתם שאנשים מהמחנה שלכם זלזלו בחוקים, זלזלו בשמירת מרחק וכו. עדיף שוטר אלים מחרדי רוצח, שמזלזל בחיי אדם שמזלזל בחוקי התורה ולהבדיל המדינה. תפתחו את הפה שמזלזלים בהכל ולא רק שמתנהגים באלימות אבל ככה זה אצלם שקר רודף שקר..
מיכל25.01.21
118
גפני מקלב אשר פורוש ליצמן וכל יתר החכים העלןבים לא נצביע לכם תתפטרו
משה25.01.21
117
ואיל מרגיש הרב גפני? החכים צריכים ניעור מצוין
חיים 25.01.21
116
אחרי 30 שנה כפעיל שס אני וכל משפחתי לא נבחר שס יותר
יש מחיר25.01.21
115
אפשר ללמוד תורה גם עם האבא בבית וגם לעשות כיףוגם לחנך...אל תזרקו הכל על המוסדות...
לימוד תורה25.01.21
114
לשלוח את המטורפים החולים למחלקת קרונה בעזה שלא יתפסו מיטות של הנשמרים
ללא שם25.01.21
113
תומכי טירור!!! את הקול שלי וכל משפחתי לעולם כבר לא תקבלו !!!!!
ללה25.01.21
112
סמוטריץ' רק ישניא אתכם עוד יותר על המדינה. קיצוני סכסכן שמסתבך עם כולם ולא מקדם כלום.
ישי25.01.21
111
חבורת צבועים אנוכיים שלא עושים כלום עבורנו ! נגמר ! נ ג מ ר!!! נפעל להקים משהו חדש ! נגמר ממכם שקרנים נצלנים! גמרנו עם המניפולציות שלכם! הכינוס הזה עבר את כל הגבולות, הם משוכנעים שאנחנו מטומטמים , אבל לא עוד!!!! נ ג מר
שונא צביעות , מתעב צבועים 25.01.21
110
אם לא הבחירות לא היינו שומעים מהם כלום. כמו כל השנה האחרונה של הקורונה, עם כל ההסתה והתנהגות המשטרה כלפי החרדים הח"כים בדממה. מה שעניין את גפני זה המיסים של ביבי. עכשיו יש בחירות הם מתעוררים כאילו עושים משהו. גם אני לא מצביע לכם בבחירות הקרובות.
טוב שיש בחירות 25.01.21
109
איפה טסלעער מויז'ניץ ???????????.. מתחבא ????????? שיבוא להסביר מה עשו החסידים שלו ולמה ??? טסלעעער איכה ????
טסלעעער25.01.21
חזק וברוך
נתן25.01.21
108
במקום לקשקש בקומקום. תוןדיעו למשטרה שאם לא שוברים למפגינים את הידיים והרגלים אנחנו לא נצביע לכם בחיים. מספיק עם ההתחסדות וההתרפסות בפני קומץ הקיצוני התורן. גם לתושבי בני ברק מגיע לחיות.
בני24.01.21
וואו..לך תגור בעיר אחרת.אם אתה לא רוצה למצוא את עצמך עם ידיים ורגליים שבורות..השוטרים לא מבדילים בין מפגינם לתושבים כידוע
שונאת צבועים25.01.21
מאה אחוז נכון. אני לא רוצה לחיות בעיר ש"איש הישר בעיניו יעשה" לא רוצה הפגנות כל שני וחמישי מתחת הבית. מי שרוצה לחיות במערב הפרוע שילך לישוב ערבי אני קורא למשטרה להחיל ריבונות בבני ברק ולא לתת לכל זב חוטם לקבוע סדר יום
גוטוך25.01.21
107
תאיימו על הפסקת תמיכה בנתניהו ותראו איך המשטרה לא מתקרבת לבני ברק.....הבעיה שהוא מרגיש שאתם בכיס שלו.....
קובי25.01.21
106
שהחכים וראשי ערים יטפלו במטורפי מוטצית הפלג ואז לא יצטרכו משטרה.
ללא שם25.01.21
105
מעט מידי מאוחר מידי חברי כנסת. לא נצביע לכם אחרי ההתנהגות שלכם כלפי הציבור החרדי. ליקקתם את נתניהו ואנשיו. עכשיו תיראו מה עושים לנו. לא דאגתם לאכיפת המסכות בקורונה אלא רק לדוחות חניה של העיריה. הביתה חברי כנסת יקרים
חכי"ם להתפטר25.01.21
104
כל חברי הכנסת החרדים צריכים להתפטר במקום לרסן את הפלג הירושלמי באים בטענות למשטרה
החילוני25.01.21
103
חברי הכנסת החרדים מגנים על הטרוריסטים. בושה.
אהרון25.01.21
102
חבורת נוכלים צבועים, פוחדים על הכסא שלהם מבינים שנ מ א ס לנו מהם !! כלום הם לא עשו כלוםםםם, מתחילת הקורונה! מזעזע
מזועזע25.01.21
101
ה'ירחם
ללא שם25.01.21
100
דרעי תשכח מהקולות שלנו פתאום אתה לא יכול לדבר למה ממה אתה מפחד מהכתבי אישום שלך מהמצבעים המסורתיים שכבר מזמן לא מצביעים שלך איפה נעלמת
חברי כנסת צבועים24.01.21
99
כשמשקרים בפה מלא זה רק מחמיר ומעמיק את האי אמון שכבר נוצר בציבור החילוני ממילא. להגיד שהשוטרים רוצים ברעתינו, נפלתם על הראש! הנערים שהפגינו היום היו נערים של ישיבות ידועות בעלות שם מאוד מכובד וצעקו כמו פושטקים!!!!!!!!!!!!!!!!! הבריאות של התושבים נהפכה להפקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזו הסתה!!!!!!24.01.21
98
באמת ידעו למה להשוות! ערבים... חרדים וערבים שני אוכלסיות שחושבות שיש אפשרות לעשות מדינה בתוך מדינה. סוף סוף יש אכיפה ומתפלאים? זו מדינה ריבונית!
אריה24.01.21
97
תפסיקו להתנשא על הציבור בישראל. תודו על האמת שהציבור החרדי לא יודע להתנהג ולקבל מרות. למה לא יצאתם נגד טישים המוניים? איפה הייתם שנה שלימה??? כנראה שהבחירות הקרבות הוציאו אתכם לעם .
יעקב24.01.21
96
מה משנה מה שאתם אומרים בכינוסים שלכם תעשו דברים, תודיעו שאם ביבי לא מפסיק את את האלימות ולא קמה ועדת חקירה חיצונית לפשעי המשטרה שישכח מתמיכה בממשלתו
ארי24.01.21
אכן צריך לתמוך בלפיד וליברמן הם יעשו סדר ממילא כנראה שביבי הולך הביתה סוף סוף יהיה סוף לשיגעון הבני ברקי
דוד25.01.21
95
אם זה באמת אכפת לכם ואתם באמת חרדים- תפנו אל בורא עולם. תפסיקו עם השטויות. נמאס. גם הציבור החרדי לא באמת הכי הוגן שבעולם
אודיה24.01.21
94
אז צאו מהממשלה הזאת עלובים!
צאו מהממשלה24.01.21
93
במקום לקחת אחריות ולהסביר שאין זו "גזירת שמד" אלא שדואגים לבריאות כלל הציבור, עשו חברי הכנסת יד אחד עם המתפרעים במשא ההסתה נגד משרת ישראל.
רפאל24.01.21
92
מזל שיש בחירות ומזל שיש סמוטריץ
חנן24.01.21
91
לגנות את מפירי ההנחיות חס וחלילה. לא מצביע לג' אנשים מסוכנים לציבור
אבי24.01.21
90
מוטציה מסוכנת של תורה ושל הנהגה
ללא שם25.01.21
89
כל הכבוד לצעירים שומרי התורה! הם נלחמים על קידוש השם ועל עם ישראל. הגוים חושבים שעוד רופא ועוד בית חולים יצילם, רק אלוקים אדוניי אלוהינו אדוניי אחד יצילנו.
חשוב25.01.21
לך להבדק בראש
רפואה שלמה לך25.01.21
88
הייכלר החצוף שבחסידות שלו ציפצפו על הכל....שיסתום את הפה...
הייכלער25.01.21
87
אהה מריחים בחירות-ויודעים שהרבה חרדים עומדים לנטוש לכן יעני עושים משהוא? צבועים-הרי הם יכולים להפיל הממשלה בכל רגע שהם רוצים---ההפך ליצמן אמר לביבי שיעשה מה שהוא רוצה והם יתנו לו גיבוי--אפילו עבירות חמורות כמו חטיפת עשר אלף ילדים מהורייהם על ידי משרד הרווחה-מצעד סדום ו.............. על הכל יקבל גיב
יוסף25.01.21
86
בושה שאלו מייצגים אותי. רק בגינויים הם טובים. רק.מה עם מעשים?! לצעוק אנטישמיות זה לא עוזר לי
לא עוד!25.01.21
85
מתי הצבא הורס את בתי הפורעים בב"ב😉
אלי25.01.21
84
החרדים בהתפרעויות שלכם מצדיקים את כל השנאות שיש כלפיכם
כדאי שתרגיעו25.01.21
83
עכשיו אתם מבינים למה משווים את החרדים לערבים? מי שהוא מלאך חבלה יש לטפל בו באותה הצורה יורים אמצעים פיזור הפגנות על ערבים מפירי חוק יש לעשות גם על יהודים מפירי חוק ולא משנה איזה כיפה או שאין לו ולטענות גפני האם ראית יהודים בתל אביב מכים שוטרים כמו וייזניץ'? האם ראית בת לאביב וונדליזם של שריפת פחי
מזרוחניק25.01.21
82
למערכת בבקשה לדווח על ר' יצחק שיינר שנדבקו בקורונה!!!
אחסידישע איד24.01.21
81
מספיק עם הדיבורים . תעשו משהו . חושב ברצינות על סמוטריץ'
מאיר24.01.21
גם אנחנו המשפחה אבל שיתחבר לבין גביר
שלמה25.01.21
80
כואב לי שככה זה השליחים שלנו בכנסת... לא יכולים לעשות כלום חוץ מאיזה עצרת מסכנה על גג העייריה... גפני נמצא בועדת הכספים... יש לו מספיק אפשרויות לאיים... גם אריה דרעי כבר כמה שנים מתחבא ולא עושה כלום... רק אומרים כל הזמן שהוא פועל מאחרי הקלעים... תראו איך בית המשפט הצליח להשתיק אותו... על אגודת ישרא
כואב לי... כואב לנו... כואב לכולם...25.01.21
79
להקים כל זעקה גדולה על הפרות הנחיות ופיקוח נפש המוני. לא על אכיפת המשטרה. צריך להטיל קנסות כבדים ביותר כולל בית הסוהר כמו שקורה במקומות שונים בעולם על הפרות חמורות ובוטות לכל אדם בארץ. עשרות מתים בכל יום ואילמלא האכיפה חלילה מאות ואלפי חיים, מוטציות וסכנה גדולה. פיקוח נפש דוחה תורה ולא תורה פיקוח נפ
אחד 25.01.21
78
ודאי שלא יקרה אצל ערבים כי החדים במקום להיות אור לגויים החשכתם את העולם
יוסף25.01.21
77
אנחנו כבר לא נצביע לכם נצביע למפלגה שאכפת לה מאיתנו עוצמה יהודית!
נטע25.01.21
76
די די די הזקנתם תלכו תנו לצעירים . בושה וחרפה חילול השם עברים על הושמרתם לנפשותכם ,פיקוח נפש דוחה את כל התורה. במקום להיות אור לגויים , מה בלפור מה ערבים הם לא מקיים תורה ומצוות , על איזה שיטור יתר אתם מדברים ביום יום אתם לא מערבים משטרה ולא רואים משטרה אם היו שומרים על הנחיות לא היתה משטרה הבעיה
אליהו כהן25.01.21
75
רואים את פרצופם האמיתי של החרדים חבורות מתפרעים חסרי רבן, שורפים זורקים אבנים תוקפים מסתבר שבזה מסתכמת התורה הקדושה כל מה שרוצחם המנהיגים שמירת הכתות, הסגידה לאדם (אדמור) ומניעת יכולת של חברי הכת להשתחרר מכבליה
סוף סוף25.01.21
74
בלה בלה בלהב להב להבבלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
בלה25.01.21
73
לדעתי הרבנים כבר לא יגידו חובה להצביע ג או שס וכו. הם יגידו להצביע אבל לא ישכנעו ויגידו שמי שלא מצביע הוא כופר וכו, בגלל שהחכים החרדיים באמת לא עשו כלוווום!! מהיום סמוטריץ מייצג אותנו!! בן אדם אמיתי יהודי ואוהב את ארץ ישראל ואת ה'. פי מאתיים יותר ערכי ונורמלי מהחכים החרדיים. בואו נהיה פעילים שלו נעז
אני25.01.21
72
תבקשו את ההקלטות של הקשר הבריונים לבדוק תפלו מהרגליים אנטישמיות טהורה תבדקו.
רוצחים25.01.21
71
איפה אריה דרעי? דמינו אינו הפקר, אם לא תהפוך את הכנסת ותלחם עבורינו, עבור ילדינו, נערינו, זקנינו, משפחותינו, סיימת תפקידך.
אוהד25.01.21
70
כמויות של תושבים מזלזלים בהנחיות! למה לא הייתה אכיפה של פקחי העירייה? למה חיכו שיגיעו למס' מטורף של הדבקות??? הרבה אנשים מתחו את החבל יותר מידי!!!!!! רק היום נערים מישיבות ידועות התנהגו כמו חבורות של פושטקים, כשדחפו שוטר וצעקו וביזו אותו ועשו חילול ד' גדול ואתם שתקתם!!!!!!!!!!!!! תתביי לכם! תתביי
שומרי חוק?24.01.21
69
איבדו כבר את האימון מזמן טוב שניזכרו
אבי24.01.21
68
אני מסרב להיות טיפש,כמו שאיינשטן אמר מי שעושה את אותו הדבר ומצפה לתוצאה אחרת הוא טיפש...אז ג` לא הצביע עבורכם הפעם. אל תבואו אלינו כאשר יש איום על הכסא שלכם. תבואו עם רשימה מלאה עם פרוט מה תידרשו כדי להיכנס לקוהלציה וכולכם יחד עם מועצת החכמים חתומה עליה.אני מכיר רבים שלא יצביעו אם לא תעשו כך.
Mike24.01.21
67
ואף מילה על מפרי ההנחיות שרצחו ורוצחים בדם קר את המשפחות של כולנו. צר לי הפעם אכזבתם נחפש אלטרנטיבה שפויה יותר
חיים יענקל 24.01.21
66
רבותי הבחירות מתקרבות
נתי24.01.21
65
סמוטריץ צפה לעניין לפני כחודש רק שמסיבות שוליות הם בחרו להתעלם מהעיקר
ללא שם24.01.21
64
ככה זה ביבי שולח את המשטרע להכות בחרדים על מנת לזכות בקולותיהם של שונאי החרדים . כאשר הוא יודע שהחרדים עדיין ימשיכו להצביע ש"ס ו ג' היות שהם מקשיבים לכל מה שסובבי ולוחשי לגדול הדור שליטא ולכן הוא לא מפחד לאבד את קולותיהם של החרדים שנמצאים בכיסו וכל יושבי שס ו ג' למינהם בדואגים רק לביבי ולכיסא שלהם
דורשי צדק ואמת 24.01.21
63
תמיד הייתי פעיל של ג ישבתי בקלפיות כמשקיף חילקתי פליירים, ואפי' דפקתי בדלתות של אנשים לשכנע אותם שיצביעו ג הפעם לא רק שלא אעשה זאת אלא אני לא הולך להצביע להם ואפעל כמה שאוכל שגם הסביבה הקרובה שלי תנהג כך. לראשונה שומעים את החכי"ם של ג לאחר נמנום ארוך, אולי תדחפו להעלאת הקנסות כמה שיותר מה שיגרום לא
יונתן24.01.21
62
ושום מילנ כל ראש המערכת שהוא נתניהו. בושה! גם ביבי שם אותנו למרמס גם אתם עוד תלכו איתו יד בחד???? אני מאוד מתלבט עם להצביע לכם הפעם!
שרוליק24.01.21
61
איפה הייתם כשעשרות חסידויות צפצפו על ההנחיות בריש גלי. חתונות אדמורי"ם, טישים ובר מצוות כאילו אין מגיפה. עכשיו אתם נזכרים להזדעק?
שירי25.01.21
60
אפשר לתת חופשה וגימלים...להנהגה החרדית שאפשרה לעבריני הפלג להשתלט על העיר
ללא שם25.01.21
59
היפרד נא מעלי. שתי מדינות לשני עמים. כל החרדים יוגלו על ידי המשטרה לירושלים, וכל הציונים יוגלו מירושלים לבני ברק. כך יהיו שתי מדינות. מדינת ירושלים של החרדים והערבים, ללא משטרה, ללא צבא ללא מכבי אש. ללא קצבאות ותמיכות במיליארדים של הציונים. ולציונים תהיה אורה ושמחה במדינתם בלי החרדים הפרזיטים.
רבינו25.01.21
58
השוטרים עושים בלאגן ובעצמם עשו זאת, הכל כדי לטשטש ולהעלים את העניין התקשורתי מהנושא של הריגת הנער. וזריקת הקשיש לקור ....פתאום הכל מושתק, למה?? חיממו את הרחוב החרדי.... החרדים נפלו בפח ע"ח הדתיים הלאומיים. יום חמישי האחרון החרדים תפסו את זה שמדובר בשוטרים סמויים. היום לא.... כל הגופים במדינה עובדים
דוד25.01.21
57
בוקר טוב חברי הכנסת החרדים! היה כיף לישון, אה? להתראות בקלפי.
אסתי25.01.21
56
אנחנו נשבור לכם את העצמות כמו ששברנו לערבים , אתם יותר גרועים ממחבלים
יהודי עצבני25.01.21
55
אין על יעקב ליצמן ועל גפני ועל שאר חכים של ג' וש''ס
יוסי25.01.21
54
הגיע הזמן להעיף את הזקנים , ולהכניס כח צעיר , בלב בלב בלה נמאסתם לא עושים כלוםםםםםםם
חיים24.01.21
53
משה ארבל? אותו אחד שכתב בליל הבדולח תשפ"א המשטרה עשתה הלילה עבודה מצוינת"??????????? רק היה חסר בשביל ההצגה גם את אריה דרעי פלא על אנשי בני ברק שלא עלו על בנין העריה והורידו אותם משם, חבורה של לצים
משה מבני ברק24.01.21
החבר הכי טוב של דינה זילבר, הצביע נגד ועדת בדיקה לאלימות המשטרה, לא אצביע שס בגללו
משה ארבל25.01.21
52
בלה בלה בלה. היתה להם הזדמנות להקים ועדת חקירה למשטרה, והם לא עשו את זה. הגיע הזמן שילכו כולם הביתה!! והדרך היחידה לגרום חזה לקרות, זה רק אם לא נצביע להם בקלפי!!!
איש יהודי24.01.21
51
יאללה סמוטריץ
מצביע ג לשעבר24.01.21
50
סמוטריץ הולך לקבל הרבה קולות חרדים אחרי הכינוס הזה. אני ביניהם
דוד24.01.21
ועוד שניים מבני משפחתי
שס לשעבר24.01.21
גם אני אשקול זאת ברצינות
חיה25.01.21
שמענו עלייך... ברגע האמת תצביע ש"ס או ג'.
אהרון25.01.21
גם בני משפחתי אנחנו 5 נפשות
שלמה25.01.21
49
איפה דרעי? הלך לשתות עם ביבי???
י24.01.21
48
הקשקשת שלכם לא תשנה לא את המציאות ולא את העובדות. אגב, ההתנהלות השחצנית, הפרועה, המטומטמת וחסרת האחריות של החרדים האשכנזים בקורונה מסבירה היטב מדוע פוגרומים ורדיפות היו דווקא באירופה בעוד שבארצות המזרח לא היו כמעט כאלה. הבעל שם טוב ניסה לעשות משהו עם התת אנושיות של החרדים האשכנזים, בהתחלה נראה היה
בלה בלה בלה24.01.21
חוץ מלשנוא אתה יודע לעשות עוד משהו?
מה זה משנה25.01.21
אני מריחה גזענות ואני חושבת שהיהודים במזרח סבלו לא פחות מאלה שבאירופה..רק ששם דרכו עליהם בשקט..ובאירופה עשו מזה רעש..לא חסרים סיפורים מחרידים ממרוקו תימן וכל השאר...
שונאת צבועים25.01.21
47
בושה שזה מה שיש לחברי כנסת לומר. מי שנראה כן כמו כפר ערבי, זה קהל המתפרעים שבשם חינוך ילדים, משתוללים כמו מטורפים - חינוך למה?! להשתולל כמו מטורפים?!?! ולא זה לא שוליים אלא אם כן השוליים גדול יותר מהמיינסטרים....
יהודי ודמוקרטי24.01.21
46
נהפכנו למרמס, עוד מעט בחירות, גפני מקלב פרוש אייכלר, למה שתתקתם כמה שנים שהקיצונים הרשעים הארורים מפגינים שורפים בוזזים מפירים חוק וסדר יום יום
שקרנים24.01.21
45
לא ראיתי אותכם מגנים את ההפרות שגרמו לעשרה נשים חרדיות צעירות להיות במצב קשה. אני לבד מכיר חמישה מתים מקורנה איפה הייתם אז איפה האחידות שלכם כשרצו לתת כנסות למפירים דבר שהיה חוסך את האלימות והשתוללות של כל הצדדים. פשוט בושה
יצחקי 24.01.21
44
לא ראיתי אותכם מגנים את ההפרות שגרמו לעשרה נשים חרדיות צעירות להיות במצב קשה. אני לבד מכיר חמישה מתים מקורנה איפה הייתם אז איפה האחידות שלכם כשרצו לתת כנסות למפירים דבר שהיה חוסך את האלימות והשתוללות של כל הצדדים. פשוט בושה
חיה 24.01.21
43
עדין מדי ורופף אבל קצת שיפור
שרון24.01.21
42
תתביישו לכם חרדים! מגדלים דור שלם של עבריינים!! כל העבודה של המשטרה היא להציל חיים, ואתם עושים טובה ומתנשאים על כלל הציבור הישראלי אם תשתפו פעולה או לא. באלימות קשה, בקללות ונאצות, בלכלוך, בחוצפה ובגועל נפש של נוער שפעם היה מוגדר "שוליים" והיום הוא האמא של המיינסטרים שלכם. זה הדור הבא של הציבור החרי
משה24.01.21
אומר לאור חושך ולחושך אור ... השכל שלך עובד הפוך - דיוק מדהים של הפך האמת !
שמואל שמחה24.01.21
אתה חי בחלום, אחי. מתי תתעורר?
רפאל24.01.21
41
כשבני משפחה שלי בין במצב קש לא ראינו אותכם עומדים על הגג וזועפים
חיים 24.01.21
40
חחח חחח חחח
חיים 24.01.21
39
דבר טוב אחד יצא לי מזה אחרי 50 שנה אבא שלי כבר לא יבחר במפלגה חרדית
רפי24.01.21
38
במקום להאשים כל הזמן אחרים מותר להסתכל פנימה ולראות מה אנחנו מביאים על עצמינו זה חינוך מהבית ולצערי גם במקרים מסוימים ממוסדות החינוך זה השיח לפני 20 שנה לא היה שיח ולא היה כזו אלימות היום מתחצפים כנגד רבנים ואדמורים אז למה שלא ישרפו אוטובוס וירביצו לשוטרים פקחים .... אני בפרוש לא מצדיק את האלימות לש
חרדי25.01.21
37
החרדים הפכו להיות את בני ברק וירושלים להארלם יותר גרוע מהפורעים בארצות הבית והכל בשם התורה בושה וחרפה חילול השם צריך להפסיק לכם כל תקציב לא פלא שגפני מחבק את טיבי ואריה דרעי מחובר לערבים לא לחינם משווים את עצמכם לערבים
יהודה25.01.21
36
סמוטריץ' רק ישניא אתכם עוד יותר על המדינה. קיצוני סכסכן שמסתבך עם כולם ולא מקדם כלום....
ישי25.01.21
35
נתניהו וחברי הכנסת הצבועים הללו , עושים עלינו סיבוב אחרי סיבוב
לא יאומן השקר הזה25.01.21
34
מאיפו בכלל לעזזאל המשטרע קיבלה את הלגיטימציה להרשות לעצמה להכנס לנו לתוך הסלון לתוך בני ברק ולתוך ירושלים,מה הולך פה????מאיפו הכח שלהם להכות אנשים ברחוב,מאיפו הכח שלהם להתיז במכתזיות?לתוך בתים,ימ"ש
איש קרית ספר25.01.21
33
קראתי את כל התגובות אין אדם אחד בעד הכינוס המטורלל הזה אני כל חיי הצבעתי ג היום זה הקש ששבר את גב הגמל
יוני25.01.21
32
אני דווקא בעד שישברו טת העצמות ריסוק גמור לכל חןצפן בני ברקי... ראית שוטר תחשןב גדול הדור ניצב בפניך
חרדי ב100 %24.01.21
31
מה נסגר...תכלס המשטרה הייתה צריכה לשבור ידיים ורגליים למה זה לא קרה. צריך לפוצץ אותם בגז מדמיע.
רובי24.01.21
30
תומכי טרור!!!!!!
מישהו24.01.21
29
איפה הייתם עד עכשיו?? למה לא שמענו אתכם צועקים על מי שמפר שאת ההגבלות??? כמה רוצחים בלבוש חרדי מסתובבבים בשכנותינו ואתם שותקים!! אתם יודעים טוב מאוד כמה הציבור שלנו מתפרע רק נח לכם להפיל על המשטרה את כל הזבלה . מצטער , לא אצביע לכם שוב. הגזמם ואכזבתם!!
אבי24.01.21
אתה לא יר"ש שמפחד לרצוח אתה פחדן ומוג לב, והאיום שלך להצביע לליברמן, כן כל מי שלא מצביע בחרדים עוזר לו, זה עוד מחלה.
א 24.01.21
28
מה קרה? מריחים בחירות? כבר 6 שנים שוברים לחרדים ידים ורגלים תתביישו מי שמצביע לחרדים אדיוט
יהודי פשוט 24.01.21
27
למדתם מחבר שלכם אחמד טיבי הא? המשטרה אשמה, הממשלה אשמה, הגזענים אשמים, אתם טליתות צחורות נקיות מכל רבב, סתם "צדיקים" שהשוטרים המשועממים נטפלים אליהם כן? לכו תמכרו תותים חבורת עלובים, קחו אחריות על העבריינות והפראות הפושה במגזר החרדי, קחו אחריות על גדודי הרוצחים האגואיסטים שיוצאים מהמחנה שלכם. השוואו
למדו מטיבי24.01.21
26
בני ברק בטירוף ההנהגה איבדה שליטה אני מקווה שלא יאבדו חיים
שלום 24.01.21
25
בובות של ביבי......הרי אתם תזחלו אליו על ארבע בין כה וכה.......
קובי24.01.21
24
מה תגידו עכשיו על ההשחתה של הרכבת?
wd24.01.21
מה שרוצים לא לראות לא רואים.
רפאל24.01.21
23
הוצאת קיטור... לא יותר
חסר משמעות24.01.21
22
מה עם כל האלימות החרדית ?כמעט נהרגו שוטרים
יאיר24.01.21
כמעט נהרגו שוטרים????????????? אתה שומע את עצמך? מי שיכל למות זה מי שקיבל כדור באוויר,ושרק בנס התפוצץ באוויר או אשה עם תינוק שנזרק לעברה ,"רימון הלם" תתעורר. קצת רגש ואמת לא תזיק ידידי.
ענה24.01.21
כן, כמעט נהרגו שוטרים. אני יודע שבעיניך החיים של שוטר לא שווים הרבה, כי הוא לא מאנ"ש.
רפאל24.01.21
21
איפה דרעי הצבוע הזה
דוד24.01.21
דרעי אין עליו שאלות רק משקר כל היום ו 1% אחד אומר אמת.
פנחס בן אלעזר24.01.21
אני בספסופה סופר שטרות כסף זו עבודה קשה.....
דרעי25.01.21
20
אפשר לראות כזה כינוס על הגג של מעייני הישועה ובו קריאה חד משמעית, אחידה ותקיפה לא פחות לשמור על ההנחיות ולהימנע מחתונות, טישים וכדו????
ללא שם24.01.21
צודק במאה אחוז!
צלי24.01.21
19
התל אביבים חוטפים דוחות בשיעור גדול מכם פי כמה וכמה, בכיינים. העול על כתפיהם רק מוכבד, כי בשגרה הם מממנים אתכם מבלי שנשאלו לכך. והתחלואה אצלכם מעידה שהראשים שלכם שקרנים ומתקרבנים. אין להם טיפת מוסר או אחריות, רק רוצים להמשיך להפיץ מחלות ולחיות כל חשבון אחרים. עופו לנו מהמדינה!!! גיס חמישי
ישי25.01.21
18
הייתי חושה שתתכנסו ככה בעקבות ההרג ההמוני בהדבקה של זקנים ונשים, אבל כל זה כדי להגן על כמה מופרעים כדי שלא יגרעו לכם קולות בקלפי???
רק סמוטריץ נשאר הברירה להצביע25.01.21
17
הצגה בשביל בחירות חסר רק את הבצל של אריה
שירה25.01.21
16
עם כל הכבוד לעסקנים באמת עם יד על הלב את הנורמאלים שבנו והוא הרוב אנחנו מחונכים ולא צריך לחנך, אבל אין לכם כח בת לטפל במופרעים, כך שכל דבריכם בלה בלה זה העמדת פנים כלפי הקיצונים הללו במקום לטפל בהם
אפי24.01.21
15
תפסיקו להאשים את המנהיגים והמשטרה קחו אחריות על עצמכם!!!!! מי שמבין את חומרת המצב (שמעו את יהודה משי זהב איך מדבר מדם ליבו) לא צריך ביביסיטר של שוטרים ומנהיגים -מראש לא נכנסים למקום סכנה !!! ההפגנות היום בבני ברק זו חבורת משועממים שחיפשו אקשן וגרמו לחילול השם וצער לסובב...
אני24.01.21
14
לזרוק את החברי כנסת האלה לכל הרוחות. רק סמוטריץ'!!!
גם חרדי24.01.21
13
תמשיכו להרוג אחד את השני . לא איכפת לכם מכלום רק מהמשכורות שלכם. למה לא התאחדתם בקריאה לשמירת ההגבלות עד עכשיו?? למה חיכיתם? לראות יולדות מתות?? מעניין מי נפגע המשפחות שלכם שאתם כאובים לאחר שנה שלימה. בתחילה אמרתם שאין הסברה לציבור החרדי. מה עשיתם למען החדרת ההסברה לחרדים?? נתתם גובים למקורבים שלכם
ישראל 24.01.21
12
ביבי חושב שאנו בכיס שלו תנו לו להרגיש שנגמר זהו ואז לא תראו שוטר אחד לא בב"ב לא בבית שמש וירושלים שוטר אחד לא . רק סער וביבי קופץ טנגו
דוד כהן24.01.21
11
הערבים לפחות מועילים יותר מכם, רואים אותם בכל שדרות הכלכלה, ובהרבה מקרים הם אלה שמטפלים בכם בבתי חולים. אתם מה? אפסים! למי בכלל אכפת מצבור בטלן גזלן ופרזיטי שעסוק רק בנזקים ואינו מועיל במאומה לחברה בישראל?!
הערבים מועילים24.01.21
התורה של חרדי אחד מועילה יותר מכל הערבים גם יחד
שונאת צבועים25.01.21
10
*צבועים נמאסתם !!!!!!!!*
חכם24.01.21
9
החכי"ם שלנו לא עושים כלום למען החרדים כלומר עושים 2% ממה שצריכים לעשות ומביישים אותנו בלהתחנן לתקציבי ישיבות שבד"כ לא מגיעים לישיבות !!! חבורת רשעים החכי"ם החרדים שלנו, עד היום מעל 10 שנים לא הסדירו את חוק הגיוס וכל הזמן בממשלה !!!
לביא גוטליב24.01.21
8
בני ברק: אחרי הכינוס שהתקיים בעירייה נגד המשטרה כעת ראש העיר ומ"מ חנוך זייברט הותקפו על ידי בני נוער ברחוב השומר בעיר וברחו מהמקום. *לכל העדכונים
אוי וי 24.01.21
7
איפה אתם חודשים. לא חשבתם לעשות כינוס להוקיע את מפירי ההנחיות!! לאן חשבתם שזה יגיע שמחנכים את הילדים למשחקי שוטרים וגנבים החיידר כל יום. עכשיו נזכרתם...
תושב ביתר24.01.21
6
גפני מה אתה מבלבל את המוח תקום ותודיע אני הולך עם סער אין מי לשבת רק תלך עם סערררררררררררררררררררררר
דוד כהן24.01.21
5
רק סער זהווווווווווווווכן רק סער צוחקים עלינו רק סער אני לצערי נזכר בסיפורים של אימי ע"ה מה היה בגרמניה !
דוד כהן24.01.21
4
אחרי הבחירות נתראה, ביי...
לפני בחירות24.01.21
3
חחחחחחחחחחחחחח משקשקים מהבחירות הם בכיס האחורי של נתניהו. שפנים מסכנים
נער הייתי24.01.21
2
תתביישו תרסנו את כל פורעי החוק שעדיין רוקדים בחתונות של מאות אנשים ומסכנים את כולנו
חיים24.01.21
1
גם היה צריך לעשות אותו דבר כשהחרדים לא שומרים על האנחיות
חכמים גדולים24.01.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

ללא הלוואה או גמ"ח: כך יישאר לכם כסף לפינוקים בכל חודש

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24