כיכר השבת

מועצת חכמי התורה:

"הנותן יד לממשלה הזו אין לו חלק ונחלה עם אלוקי ישראל"

"סכנה רוחנית שאין דומה לה, משנאי הדת נשאו ראש וכל העניינים אשר הם ציפור נפשנו נמצאים בסכנה חמורה ומיידית", כך כותבים חברי מועצת חכמי התורה במכתב נגד 'ממשלת השינוי' (בארץ)

65
ישי כהן | כיכר השבת | כ"א בסיון | 01.06.21
"הנותן יד לממשלה הזו אין לו חלק ונחלה עם אלוקי ישראל"
(צילומים: יעקב כהן - פלאש 90)

מועצת חכמי התורה של ש"ס מפרסמת הבוקר (שלישי) מכתב חריף נגד הכוונה להקים 'ממשלת שינוי' בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד ומכנה את הממשלה כ"ממשלת זדון".

בפתח מכתבם כותבים מועצת החכמים: "נמצאים אנו בזמנים קשים לעם ישראל ברוחניות ובגשמיות, אומנות אבותינו ‏בידינו ואנו מתפללים להשי"ת שניוושע ונגאל גאולת עולם.

"והנה, הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים, ניצבים אנו בפני גזירת כליה רוחנית ‏מיידית המרחפת על כלל ישראל. סכנה רוחנית שאין הומה לה, משנאי הדת נשאו ראש וכל העניינים אשר הם ציפור נפשנו, שבת, גיור, טהרת עם ישראל, עולם התורה וצביונה היהודי של ארץ ישראל נמצאים בסכנה חמורה ומיידית".

מכתב המועצת הספרדית

הרבנים ממשיכים ומבקשים: "יש לעמוד בפרץ ומחובת ההשתדלות לעשות הכל למנוע את הסכנה ‏ולהתחבר אל הקדושה, להקמת ממשלה יהודית עם הימין ולמנוע הקמת ממשלת זדון אשר עיקר תכליתה הוא רדיפת הדת וכל דבר אשד ריח יהודי בו".

בשלב הזה הרבנים מעבירים מסר לנפתלי בנט ו'ימינה': "כל הנותן ידו להקמת ממשלה כזו, מצהיר הלכה למעשה אין לי חלק ‏ונחלה עם אלוקי ישראל וכל מפלגה המצטרפת לממשלה כזו, אף היא בכלל ‏זה, ואנו קוראים למפלגות אלה לחזור בהם מכוונתם ולמנוע הקטרוג הנורא הקשה על עם ישראל".

ההתחייבות של שקד: לא נשב עם יאיר לפיד

כזכור, כפי שפורסם אמש ב'כיכר השבת', מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', פרסמה הלילה מכתב מיוחד נגד הקמת ממשלת השינוי, מכתב המכוון לנפתלי בנט: "עגמה נפשנו לשמע הכוונה לכונן ממשלה חדשה, אשר חלק מרכזי ומשמעותי מתוכה, כולל מי שמבקשים, חלילה, לפגוע ביסודות הדת, לפרוץ פרצות חמורות במהירות, לקעקע מורשת הדורות עליה נשען בית ישראל.

"כוונותיהם של אלו קשות, רח"ל, לענין שמירת השבת, שמירת היחוד של עם ישראל, פגיעה בחינוך הטהור המסור מדור לדור ועוד כיוצא באלו".

בשלב הזה עוברים גדולי ישראל לתקוף את סיעת 'ימינה' בראשות נפתלי בנט: "ותגדל התמיהה שבעתיים, ורב הכאב על חילול ה' - כאשר מי שעומדים כבסיס מרכזי להקמת ממשלה כזו, הינם חברים בסיעה הנקראת 'ימינה', המצהירים על עצמם ומציגים עצמם כיהודים מאמינים בה', שומרי תורה ומצוות.

"לא יאומן כי יסופר הדבר, ואם חלילה וחס יקום ויהיה - הרי זה מעשה שהינו התרסה כלפי שמיא ח"ו והוא עוון מר וקשה. מחשבה שאינה טובה אין הקב"ה מצרפה למעשה".

מכתב המועצת הליטאית

"ועל כן", פונים הרבנים: "הננו קוראים לכל יהודי מאמין בה', לכל מי שמגדיר עצמו כנוטר מסורת ובוודאי כשומר תורה ומצוות לחזור בו מכוונתו ולא לתת יד למעשה שהינו בגדר של עקירת דת ופגיעה ביסודות הלכה. וכולנו בתפילה על אחים תועים שהקב"ה יערה עליהם רוח ממרום וישובו בתשובה ולא יכשלו בשרירות ליבם".

את המכתב מסיימים חברי ה'מועצת': "וה' הטוב הבוחר בעמו ישראל באהבה, ישפיע שפע טוב ממרום לכל ההולכים בדרכיו, יפרוש סוכת שלומו עלינו ועל כל ישראל - ואך טוב וחסד ישיגונו כל הימים".

תוכן שאסור לפספס
65 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
58
כי אין שום הוכחה לקיומו, גם אלה ששומרים את המצוות נפגעים וחולים לפעמים ואף סופית. אז למה להאמין? התשובה: כסף ושליטה
אין02.06.21
57
כל הרבנים של ש'ס=צבועים-
david saadon02.06.21
56
לכל התגובות: כולי משתומם, היכן יראת השמים שלכם? אתם הכותבים השונים הזהרו שלא תכוו, מדובר על רבנים שתורותם אומנתם, יושבים כל היום ועושים רצון קונם. גם אם אינם הרבנים שלכם, אבל כולנו אחים בני שבטי יה, שבורא עולם אחד לכולנו ומדוע אינכם יראים לדבר בעבדי במשה? עדיף לשתוק, דום ל ה' ... יכולים אתם כעת לבקש
חילוני01.06.21
מאחר שאין חתימות על המסמך וגם לא פורסמה אף תמונה מן הכינוס של ה"מועצת", יש יסוד סביר לחשוד שה"מועצת" כלל לא נתכנסה ואין לה כל אחריות על תוכן המסמך.
רפאל01.06.21

הצגת כל התגובות

55
יהי רצון מלפניך, ה´ אלוקינו ואלוקינו אבותינו, שתחתור חתירה מתחת כסא כבודך, להחזיר בתשובה שלמה לפניך כל חוטאי עמך בית ישראל, ובכללם תחזיר את נפתלי בנט בן ג'ים ז"ל בתשובה שלמה לפניך, כי ימינך פשוטה לקבל שבים. ברוך אתה ה´ הרוצה בתשובה
נרי01.06.21
54
נו, ברצינות. די עם דברי ההבל שלכם. מי שמכם לדבר בשמו של אלוקי ישראל? מהיכן אתם יודעים מה אלוקי ישראל רוצה או חושב? אני מניח שאלוקי ישראל רוצה שתעסקו בתורה ולא בפוליטיקה. את זה תשאירו לנציגים שלכם בכנסת. בעיקר תנחו אותם להיות אנשים ישרים והגונים כי במבחן הזה הם נכשלו כישלון חרוץ.
שאול א.01.06.21
53
על טיפשות משלמים, ובמזומן. יכלו לשבת עם בנט ולפיד, בלי הביבי ובלי ליברמן הרשע. אנחנו לא ימין ולא שמאל. אנו חרדים.
בעיה שלהם01.06.21
איזה שטויות אח.לטנגו צריכים 2.ביבי שותף אמיתי לתורת ישראל מבחינת זה ראה וקדש.עיין בכל כהונתו שיתף פעולה בכל הקשור לתורת ישראל ומנהיגיה
היידה ביבי01.06.21
52
על"ה ביד"י = 131 כמנין הס"מ
לא יעלה ולא יבוא01.06.21
51
השנאה זה הגורם המאחד, חוץ מזה גם הכבוד, חוץ מזה גם התאווה.
יהודי מזועזע01.06.21
50
לדעתי, מי שנתן את היד לממשלה הזו הם ה"קנאים" ה"צדיקים" שלא הלכו לבחור בגלל "קנאות" קיצוניות, "נגד" המפלגות החרדיות... הם חיים בהכחשה, זה כמו אדם שקודח לעמו חור באוניה.. לו "ה"קנאים" כולל הפלג היו בוחרים במפלגות החרדיות, היה לנו קול נוסף, לא משנה אם לש"ס או לאגודה, אך היה לנו עוד נציג חרדי, עוד נציג
ירושלמי01.06.21
49
חחחח עוד מנהלי חשבונות של הקב״ה ..... איפה הם היו אחרי אסון מרון????
אבי כהנא01.06.21
48
ש"ס עצמה ישבה עם מרצ ושולמית אלוני באותה ממשלה. מה נשתנה מאז? הזיזו אותם מהעוגה?
ליטאי01.06.21
אתה צודק לגמרי. חוסר יושרה מצדם
חסיד01.06.21
דגל שהיא סמל למחיצות וגזענות ישבה עם לפיד האב . אבל ששס ישבו עם אלוני שלא עשתה שום דבר בפועל כמו לפיד בחוצפתם ביזו את מרן אותו רב מפונוביץ.
פרענק01.06.21
47
אז לרבנים שלנו?
יעקב01.06.21
46
לפיד להיות ראשון והצליח, ויתר על המון ונתן לבנט שהם חצי מיש עתיד להיות בראש. יש ויתור יש הצלחה, (עיין אפילו דור הפלגה) ביבי לא ויתר, היה צריך לזוז למקום 2 בליכוד והיו מצליחים. מויתור למען השני הכל יכול לקום, גם לרשעים..
דני01.06.21
45
אפילו לא טרחו לזייף חתימות. אמין מאד.
נתי01.06.21
44
אין לו חלק ונחלה עם אלוקי ישראל? בוודאות אין לו חלק ונחלה בליבותיהם של סיעת ש"ס, אבל מי מאיתנו יודע חשבונות שמיים ומהלכי בית דין של מעלה? הלוואי והממשלה הזו לא תקום, והלוואי ויהיו דברי חכמים בנחת מושמעים ואז גם יהיו בנחת נשמעים.
מוישי01.06.21
43
האמת אי אפשר לדעת...אולי הממשלה הזאת תהיה יותר טובה למגזר החרדי מאשר ח"כ החרדים העסקנים. דווקא עכשיו השמאלנים "יראו" לכולם שהם ממש לא נגד החרדים (חוץ מהליברמן המאוס)
שחורי02.06.21
42
מדוע לא הצטרפנו לממשלת האחדות ונדבקנו לביבי שעושה שטיקים וטריקים????
שלמה01.06.21
41
"סב"ל", סער בנט ליברמן, גרמו לימין הרבה סבל וצער, והכול בגלל "שנאת חינם" לאדם אחד ולכן התפלגו ללא שום סיבה הגיונית, תיכף נקרא בפרשת "קורח", והסוף כבר ידוע הם פשוט יתפלגו ויתפוררו בבחירות הקרובות, זה המחיר לשנאת הזולת!
"משה רבנו"01.06.21
אתה מתעלם מחילוק מאד ממעותי: משה רבינו התמנה מפי הגבורה. נתניהו לא התמנה מפי הגבורה.
רפאל01.06.21
40
ממשלת האחים (בנט-לפיד) והמוסלמים
האחים המוסלמים02.06.21
39
איזו פניקה
יוסי01.06.21
38
חוזרים על אותה מנגינה כמו בתשע"ד, שאז התגייסו כל החרדים להכריז שזה ממשלה של עמלקים, אני זוכר אז את העצרת ברחוב שרי ישראל,
ר01.06.21
37
אם זאת הייתה כותרת בעמוד אינטרנט חילוני הייתם צועקים גוועלד אנטישמיות. אם חרדים לא יושבים בקואליציה זה לא אומר שזה ממשלת שמד זדון רוע ושאר כינויים ששמורים לשונאי ישראל. יש בממשלה הזאת רמטכלים אנשי מוסד שבכ משטרה וגם אפילו דתיים !!! לא בחרתי בממשלה הזאת אבל לא אסכים לקרוא להם בשמות שאני קורא לעמי ה
יואל01.06.21
צודק במאת האחוזים. הצבור יקבל מה שמגיע ביושרה ולא בקומבינות, וד"ל.
בני ברקי01.06.21
36
איך לא מתביישים להסית--מצער שלא נכנסנו לממשלה בגלל עיוורון
שלמה01.06.21
35
לא זכור לי פשקווילים והצהרות דומות בממשלה הקודמת (שדרעי ערב באופן אישי לקיומה) כשהדתיים הלאומיים נזרקו החוצה. זה לא שהתייחסנו יפה מדי לבנט ולסמוטריץ - אז מה לנו כי נלין? בישלנו את הנזיד ועכשיו צריך לברך.
תלונות?01.06.21
34
המועצת מתכנסת רק בסוף עולם. מישהו זוכר מה זה מועצת שס. מכלוף הנגוף לך . נמאסת
ללא שם01.06.21
33
למה הגדולים לא נפגשים עם הרב דרוקמן ? יש דרך להפיל את הממשלה ניר אורבך מצביע נגד ונגמר הסיפור
הרב דרוקמם01.06.21
32
למה לבחור בנשמות שמחתיאות את ישראל בכל דור ודור ? לא עשיף ממשלה אחרת ? לא נמאס לכם מרודפי כככ כמו מיקי ? באמת מעדיפים את רודפי כככ ?
כככ01.06.21
31
הם אחד הגורמים האשמים בזה 'חכמי' התורה האלו, עליהם נאמר 'כי דבר ה' בזה'. עוסקים בטפל ועזבו את העיקר.
משה01.06.21
30
...ומי שלא קונה מהחנות שלי מחלל שם שמיים ....
קניידלך אפוי01.06.21
29
כל רבני ש'ס צבועים=שס-ר''ת-שקרנים ספרדים
david saadon01.06.21
הוה זהיר בגחלתן שלא תכוה מה עוד שהרבה מאוד מהיהודים יראי ה זה בזכות תנועת שס גם אם יש דברים שאתה לא מסכים דבר נוסף כשיש שאלות קשות בהלכה למי פונים אם לא אליהם לכן שמור פיך
יהודי01.06.21
28
למה לא יעשו בלוק של ש"ס, ג, סער, ובנט ואז יבוא ללפיד שיצטרך אליהם בתנאים שלהם?
ללא שם01.06.21
27
יהי רצון מלפניך, ה´ אלוקינו ואלוקינו אבותינו, שתחתור חתירה מתחת כסא כבודך, להחזיר בתשובה שלמה לפניך כל חוטאי עמך בית ישראל, ובכללם תחזיר את נפתלי בנט ג'ים ז"ל בתשובה שלמה לפניך, כי ימינך פשוטה לקבל שבים. ברוך אתה ה´ הרוצה בתשובה
נרי01.06.21
26
האם יש לכם איזה סרגל ובעלות על התורה, להגיד שרק לשבת עם השמאל אין לו חלק באלוקי ישראל, אבל לשבת עם הימין שגם מעביר חוקים נגד היהדות כן יש לו חלק באלוקי ישראל?? עד כדי כך הכסף שהציונים נותנים לכם מעוורים את עיניכם?? הרי מה החילוק בין ממשלה ימנית או שמאלנית? אצל שניהם יש חוקים נגד התורה וההלכה, אצל ש
א01.06.21
25
איזה צביעות!! למה כשזה ממשלה ימנית שאולי לא אנטי תורה כמו השמאל, אבל עדיין אחראית למצעדי תועבה, ולחילולי שבת, ולהזרמת כספים לכנסיות ועבודה זרה, ושותפות מליאה בכל החוקים המנוגדים לחוקי התורה, למה אז מי שנמצא שם ותומך בזה, המועצת לא אומרת שאין לו חלק ונחלה באלוקי ישראל??? רק בגלל שבממשלה ימנית אתם מק
צביעות מטומטמת01.06.21
24
גם עם תקום ממשלה זה לא יחזיק מעמד יאיר לפיד ובנט חבל על האנרגיות המיותרת זה ירד בדיוק כפי שעלה
אין לזה סיכוי01.06.21
23
יאיר לפיד לא בראש
היא לא שיקרה.01.06.21
22
הילדון המגודל, הצבוע והדמגוג בנט מבצע פשע הכי גדול בהיסטוריה נגד הדמוקרטיה, נגד עם ישראל, נגד ארץ ישראל ונגד תורת ישראל. תארו לעצמכם מירב מיכאלי, ניצן הורביץ ותמר זנברג היו מעבירים את המנדטים שלהם לימין בכדי להקים ממשלת ימין. כל העולם היה מזדעזע ת"ק פרסא על ת"ק פרסא. הילדון המגודל בנט מעביר מנדטים ל
עילאי01.06.21
21
חושבים אותם שהם דתיים, מפד"ל, קוראים אותם מפד"ל. מי אלה האנשים, קוראים אותם הבית היהודי. זה בית היהודי של גויים. הם רוצים לעקור את התורה, לעשות נישואים אזרחיים, לעשות תחבורה ציבורית בשבת. אלה דתיים אלה? אסור לקרוא אותם דתיים, אסור לבחור בהם. מי שבוחר בהם הוא כופר בתורה
פיני01.06.21
20
יכולים ללמוד רק כשליברמן מרשה ? מה הקשר בין ממשלה זו ליכולת ואפשרות הלימוד ?
ההגיוני01.06.21
19
"ואנוכי הסתר אסתיר פני ביום ההוא, על כל הרעה אשר עשו". כך ה' הסתיר פניו מהרבנים לפני השואה באירופה, ומתו 6 מיליון חרדים. וכך הסתיר פניו מהרבנים בארץ, ומתו 2 מיליון חרדים. כי אסרו עליהם ללמוד מקצוע, וחיו מצדקה כשהם מלסטמים המדינה. ועני חשוב כמת.
נביא אמת01.06.21
18
תנורו של עכנאי.
מיכאל01.06.21
17
אולי די עם הקישקוש שנתניהו זרק את בנט בבחירות הקודמות? על 6 מנדטים הוצע לו תפקיד שר החינוך, אולי התפקיד הכי חשוב ונחשק בציונות הדתית. אבל נפתלי רצה רק שר ביטחון, כמו שהוא רוצה רק ראשות ממשלה. ושהמצביעים והגוש יקפצו לו.
זיו01.06.21
16
רק חכה ותראה נפתלי איזה קציצות על האש הם יעשו ממך טוב טטב באם תלך להיות ראש ממשלתם רק חכה ותראה הטיפשות שלך עברה כל גבול והבוגדנות שלך אתה עוד תבכה ולא רק על עצמך שאתה כל כך רוצה להיות ראש ממשלה כמו ילד קטן אלא על כל עם ישראל שמכרת תורת ישראל ארץ ישראל החיים שלך לא יהיו חיים עם האנשים הרעעעעים האלה
ללא שם01.06.21
15
חח אפילו מילה אין
א ש01.06.21
14
נפתלי בנט: חייבים עכשיו ממשלת חירום! חייבים עכשיו ממשלת חירום! חייבים עכשיו ממשלת חירום! איילת שקד: למה? נפתלי בנט: כי אם עכשיו יהיו עוד בחירות, אין לנו אפילו מנדט אחד!
מזרחי01.06.21
13
זה בדיוק מה ששואל כבר שנים מתי תצאו מבית השן לרחובות לזעקה לא רק להילולות וחגיגות לרחובה של עיר בלבוש שק ואפר ותתנו דוגמא אישית לכל עם ישראל
יוסף הקטן01.06.21
12
אם רבנים אמיתיים ודעת תורה היו מפעילים את העסקנים היינו היום במקום אחר לגמרי. מה לעשות שהעסקנים ממנים רבנים ואף מפעילים אותם. המצב שבו אנחנו נמצאים זו תוצאה של שנים רבות של עסקונה, של עיסוק בפוליטיקה (כולל פוליטיקה פנים חרדית) במקום למסד ולבנות את עולם התורה. זה נכון לש"ס, וזה נכון עוד יותר למפלגות
חרדי01.06.21
11
עיני ישראל רואים כבר את הנזקים של כל הרשעים הללו מהרה הפר עצת הראביי הרפורמי וקלקל מחשבת ניצן הורביץ
יהודי01.06.21
10
חייב נידוי.
בנט רפורמי 01.06.21
9
סער ואלקין, בנט ושקד: הנדל והשכל: אחרי כל השנים בימין-מרכז הפוליטי, הגעתם לצומת דרכים מצד אחד נמצא המחנה הלאומי, ומצד השני מרצ והמשותפת, אתם מתלבטים? מה זה אומר עליכם? מה זה אומר עלינו שהחזקנו מכם אנשים ערכיים וישרים? הצלחתם לעבוד עלינו?
צבי01.06.21
8
חייב נידוי ברבים.
בנט רפורמי 01.06.21
7
קמתם בבוקר וההוא עם השבעה מנדטים עדיין לא הקים ממשלה עם מחבלים תומכי טרור? זה מצויין כל השאר זה בונוס.
עובד01.06.21
6
החכי"ם שלכם הלינו עליהם בדברי שקר לא להחליט
ציון01.06.21
5
עמוס שוקן לשרון גל : נוציא את ביבי מבלפור ואחר כך נריב עם בנט . הוא זמני , המטרה היא להכניס את לפיד והגוש שלנו לבלפור . כרגע צריכים את בנט כדי שיזיז את ביבי . נתניהו מנהיג ימין חזק מדי ולא נצליח לנצח אותו בלי עזרת הימין . בנט אדם מסוכן , תמך בחוק הלאום . נטפל בו אחר כך .
פיני01.06.21
4
במהלך סוף השבוע התפתח נרטיב באולפנים: נתניהו העדיף לשמר את החמאס כדי לא לשהות חלילה בדיונים עם הרשות הפלסטינית על פיתרון מדיני. 1450. אדייק: זה לא היה הנרטיב. הנרטיב היה - תראו כמה אנחנו סובלים, כמה חיילים נהרגו במבצעים, כמה העורף ספג, וכל זה בגלל מה? בגלל שנתניהו עד כדי כך פוחד מהשלום עד שהוא מעדיף
גלית01.06.21
3
צריכים להחליף את האריה האזוק. זה מוביל אותנו להרס היהדות.
יח01.06.21
2
גידון צער, ראינו את הקריצה שלך. אתה שלא קורצת מהחומר של מנהיג, על מה הקריצה? אם לא תתעשת בסוף הסרט נראה את ההלוויה הפוליטית שלך
ישראל01.06.21
1
איך זה שאין הדלפות מישיבות הקבינט..? אהה שכחתי... בנט וליברמן לא חברים במועדון
נחמן01.06.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 11:48

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 11:31

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 10:24

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24
ש

"על אלה אני בוכיה"

העדויות, הניצולים והזוועות: ספרי השואה שאתם חייבים לקרוא

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

"מיהרו לנכס לעצמם פעילות"

אבידן: "לא להעסיק בשום דרך את זק"א ת"א, הדליפו פרטים"

שאול כהנא | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

והאיש משה עניו

כך הגיב הגר"מ שטרנבוך למי שבירך עליו 'ברוך שחלק' | צפו

חיים רוזנבוים | 03.05.24