כיכר השבת

החרדים במתקפה חסרת תקדים

'נפתלי בנט - שם רשעים ירקב; תוריד את הכיפה שלך' • צפו

לקראת השבעת הממשלה החדשה, התכנסו יהדות התורה וש"ס לישיבה חריגה, כדי להיערך לתכניות האנטי-חרדיות, כפי שנכתבו בהסכמים הקואליציוניים. צפו במתקפה האישית על רה"מ המיועד (ארץ)

193
ישי כהן | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ח בסיון תשפ"א | 08.06.21
הכתבה פורסמה ב-כ"ח בסיון תשפ"א | 08.06.21
(צילום: ערוץ כנסת. תמונות: חיים גולדברג)

בשעה זו (שלישי) מתכנסים 16 חברי הכנסת של ש"ס ויהדות התורה, באופן חריג, לישיבת סיעה מאוחדת, לקראת השבעת ממשלת השמאל-מרכז, המתוכננת ליום ראשון הקרוב.

ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי ומשה גפני, שבקרוב צפויים להיפרד מתפקידיהם הבכירים במשרד הפנים ובוועדת הכספים, נשאו בפתח הישיבה דברים תקיפים נגד הממשלה, שכוונותיה האנטי-חרדיות נחשפו אמש.

יו"ר תנועת ש"ס פתח את סבב ההצהרות, ואמר: "לאחר שפורסמו חלק מההסכמים, החלטנו לקיים את הישיבה המשותפת, כדי לדעת איך להתמודד מול הסכנות הגדולות".

"לפני 73 שנים, כשקמה המדינה", חזר השר דרעי להיסטוריה, "גם בן גוריון הבין שכדי לקיים חברה משותפת, חייבים לסכם על סטטוס קוו, לפיו יחיו חרדים וחילונים, כדי לשמור על זהות המדינה. תמיד היו מאבקים, אבל כולם הקפידו לשמור על סטטוס קוו".

"לאחר חשיפת ההסכמים, מתברר שנפל דבר בישראל", הוסיף דרעי: "המדינה היהודית בסכנה, מדובר בעקירת הדת. בחסות חובשי כיפה, הם הולכים להגשים את חלומם רב השנים של מרצ, העבודה, הרפורמים וליברמן".

לדבריו, "המדינה, בראשות בנט, הולכת להרוס ולהחריב את כל מה ששמרנו שנים - זהות המדינה היהודית. הממשלה הזו תחריב את השבת, הכשרות, הרבנות והגיור, ונצטרך לחזור לספרי יוחסין".

"אני רוצה לומר עוד משפט אחד", הוסיף דרעי. "ידעתי על ההסכמים האלה ימים לא מעטים, גילו לי את זה בסוד. אבל אפילו אני הזדעזעתי כשראיתי את זה בגלוי. אני שומע את התדרוכים 'אל תדאגו, נשמור עליכם'... על מי נסמוך? על מי שב-2013 רמסו כל דבר שקשור לעולם החרדי? עכשיו נסמוך? אז הייתם עם הליכוד, היום אתם הולכים להקים ממשלה עם מרצ והעבודה! נסמוך על מי שהולך לתת גיורים לרבנים שלא רוצה להזכיר את שמותיהם? לכן חברים, יש מצווה לא להיות תמים. כשיורקים עליך אל תגיד שזה גשם. ויורקים עלינו!".

אחריו, עלה יו"ר יהדות התורה, ח"כ גפני לדבר, והחל לתקוף: "נבלה נעשה בישראל, הרבה שנים אני בכנסת, ואני לא זוכר כזה מסמך של התרסה נגד שמיים. התרסה שאין לנו חס וחלילה חלק באלוקי ישראל. לא זוכר נייר כזה".

"נפתלי בנט - שם רשעים ירקב", צווח גפני, "האיש שטוען שחובש כיפה. העיקר שהוא יוכל למנות רבנים. הוא מחכה שיבואו אליו כל אלה עם הכיפות סרוגות כדי להיות ראש מועצה דתית, רב ראשי או רב שכונה. לא ניתן לו. תהיה מלחמה! לא יהיה שום דבר שהוא יוכל לעשות, הרשע הזה. השותף להסכמים האלה".

בשלב זה קרא גפני למצביעים של ימינה: "תחרימו את האנשים האלו, שלא יהיה לכם חלק ונחלה איתם. להוציא אותם מכלל ישראל בעניין הזה".

"תעופו לנו מהעיניים", זעק גפני, בבקשה גם מהעיתונאים החרדים: "אל תתנו לחברי הקואליציה הזאת שום דריסת רגל".

השר יעקב ליצמן אמר: "מה שאנו רואים לנגד עינינו, זו ממשלת שמאל קיצונית שאיבדה דרך, איבדה ערכים ואיבדה מצפון. כל הצביון היהודי במדינה, בסכנה. מסורת ישראל, ערכי הדת ועיקרי היהדות, מושלכים לפח רח"ל. גיור, בני ישיבות, עולם התורה, שבת קודש, הכותל, הכרה ברפורמים - הכל כאן נפרץ ועובר לידיהם של שונאי הדת ליברמן, בנט ולפיד.

"חז"ל אומרים, כיון שעבר אדם עבירה ושנה בה, נעשית לו כהיתר", ציטט ליצמן, והסביר: "פעם ראשונה, כשבנט עשה ברית אחרים עם לפיד, הוא אמר טעיתי וזה לא יקרה שוב. האמנו לו. היום אנו כבר רואים איזה ערך יש להבטחות ולאמירות שלו. לא רק שלא מאמינים לו יותר, אלא אנו מבינים שגם בפעם קודמת זה היה מתוכנן ולא טעות".

השר הוסיף: "חברים, אל תאמינו לימינה שכותבים שיישאר הסטטוס קוו בדת ומדינה. אף אחד לא מאמין להבטחות שלכם. גם הבטחתם שלא לשבת עם לפיד, ולא לעבור לשמאל ובגדתם".

"נוכח ההסכמים הקואליציוניים, הכוללים פגיעה בכל הקדוש והיקר לנו, אני כאן אומר לנפתלי בנט: אתה לא צריך להסתיר את הכיפה, אתה יכול להסיר אותה, כמו שותפך וידידך יאיר לפיד", סיים ליצמן את המתקפה האישית הקשה.

בתום ישיבת הסיעה המשותפת, פורסמה הודעה לתקשורת על ההחלטות שהתקבלו, בה נכתב בין היתר: "הסיעות קראו בתדהמה את ההסכמים הקואליציוניים שפורסמו, לפיהם, הממשלה המתגבשת תפרום כל סממן יהודי".

"זכותנו על ארץ ישראל היא מכח התורה. ההתפרקות מן השבת, מעמד בני הישיבות, טהרת היחוס, גיור, כשרות, עולם התורה, החינוך הטהור, מהווה סכנה רוחנית וגשמית ליושבי ארץ הקודש".

"הסיעות תפעלנה במשותף בכל הדרכים העומדות לרשותן, בפרסום בארץ ובעולם, להתריע מפני הסכנה, ותאבקנה משותף בכל דרך פרלמנטרית וחוץ פרלמנטרית, לבל יצליחו במזימתם לממש את יעדי ממשלת השמאל החילונית!".

"התפילה לבורא עולם, לבל ייצאו מחשבותיהם ורצונם לפועל, ואנו קוראים לכל מי שיש בידיו השפעה, למנוע חילול השם זה, או שיש לו השפעה על חברי הכנסת המתכוננים להיות שותפים לממשלת זדון זו, לבוא לעזרת השם בגיבורים".

נפתלי בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בתגובה למתקפות הבוטות של גפני וליצמן, פרסם ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, את ההודעה הבאה: "הצטערתי מאוד לשמוע את הביטויים הקשים בהם השתמשו חברי הכנסת גפני, דרעי וליצמן. אלה ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות".

"רק לפני שנה, כשהוקמה ממשלת האחדות הנוכחית, ימינה נשארה בחוץ, והחרדים ישבו בפנים, ולא ראיתם אותי קורא לגפני להוריד את הכיפה. הייתה ממשלה, לא היינו חלק ממנה, והשמש זרחה בבוקר".

בנט הוסיף: "חברי הכנסת החרדים לא ילמדו אותנו מהי יהדות ובוודאי לא מהי ציונות. כראש ממשלה, אדאג לציבור החרדי ולעולם התורה. לאזרחי המדינה החרדים אני אומר, שוב: אין לכם מה לדאוג. להיפך, השנה האחרונה הראתה שאתם אלה שמשלמים, בחייכם ממש, על תרבות פוליטית של הזנחה, העדפת מקורבים והנצחת בעיות".

"אם הכוונה בהשתלחות ההיסטרית הזו היא להרתיע אותנו מהכוונה להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון - זה לא ילך. נהרגו 45 אזרחים ישראלים. מישהו צריך לתת תשובה", חתם רה"מ המיועד.

צפו בווידאו

תוכן שאסור לפספס
193 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
160
התבטאות של אחרוני שונאי ישראל. קשטו את עצמכם תחילה, כל אחד עם הקופת השרצים שלו מול קונו ומול עמו. אין ביניכם לבין בנט ולא כלום, רק כואב לכם שהוא הצליח לעשות את מה שהייתם אתם מתים לעשות. בנט לא יותר גרוע מאף אחד מהחכים החרדים לצערי. והוא אכן גרוע מאוד!!! בסחר מאכר של הפוליטיקאים החרדים מכרו את נפשם
מי אתם ש...09.06.21
159
מי אתם גד"ל פרע להחליט מי יוריד כיפה ומי ישים כיפה אגב למה אתם מתעלמים מהגורם הישיר להקמת מפלגת שינוי בראשות טומי לפיד, עיין ערך פופוליטיקה שהיה אחד מתגרה בו ונלחם אתו על כל הגה דבריו, זאת מגיעה מקיצוניות מרושעת
גיוואלד09.06.21
158
בנט אתה חתיך המחץ
היידה בנט08.06.21

הצגת כל התגובות

157
ממשלת "האחים + המוסלמים"...
יוסי08.06.21
156
אם יפתחו בחקירות על פוליטקאים החרדים ימצאו יותר חשדות מביבי
חזקי08.06.21
155
ב. ל. ל. לשון בלבול שה' יבלבל את שפתם של ב,נט ל,פיד ל,יברמן. בנט. הפסק להתבייש בכיפה ולהסתיר אותה תעשה על הקרחת כתובת קעקע בצורת כיפה לדתיים שכה יראה כיפה ולחילונים קעקוע כמו כולם. לא מתבייש הולך לבתי מלון של גויים ואוכל יעני רק מה שכשר ביצים ועוד מה עם הכלים שבשלו בהם סרטנים? בישול גוי? בישול בש
תימני ימני08.06.21
154
די עם ההתבכיינות, החלטתם לדבוק בביבי עד הסוף וזו התוצאה.
בנט ניצל את המצב08.06.21
153
מסקנותי. בעיני הח"כים החרדיים- דת שווה כסף ולהיפך. אם הכיפה מסמלת את המידות שליצמן דוגל בהן עדיף ללא כיפה.
ברנדייס08.06.21
152
די לשנאת האחים, לריב ולמדון. אחיי שולח חיבוק ענק לכם יקיריי. אוהב אתכם אחים יקרים. מספיק עם השנאה והאלימות. באהבת חינם תיבנה ארצנו! (הרבי מיבלונה)
מצביע ימינה 08.06.21
151
איזה בושה! קצת ענוה לפני הקללות הדם של קדושי מירון הדם עדין מבעבע בגלל ההתנהלות שלכם זה החילול ה' הכי גדול שאתם צועקים חילול ה' ואתם במרמה ובשוחד ובהתנהלות מופקרת של פולטיקאים שרק מרווחים שמצבו של הציבור החרדי קשה ועני ללא הזדמנות שווה לעבודה ולימודים וכך מנצחים את המצבעים שלכם כקהל שבוי שלא יכ
הדם של מירון08.06.21
150
רבנים וראשי ישיבות מהציבור הדתי לאומי לא הצביעו לבנט . ומי שכן הם לא כ''כ רבנים
דתי לאומי08.06.21
149
דוד
לך הביתה גפני,דרעי, ליצמן. עלובי נפש. 08.06.21
148
לא הבנתי מה הבעיה, זה לא הרע במיעוטו?
לא הבנתי מה הבע08.06.21
147
גפני לא לבכות תפסיקו עם ההפליה במוסדות הציבור. תענה על השאלות למה לא מקבלים ספרדי בן 3 שאבא שלו אברך והילד רוצה ללמוד יש עליו עוון שהוא ספרדי. למה הבנות שהיו מכיתה א מפרידים אום בעל יסודי כמו אושוויץ לא שמענו אותכם סוגרים להם תקציבים. "קול דמי אחיכם צועקים" הנה הגיע יום התשלום אנחנו לא בכיס
לא לבכות08.06.21
146
מה קרה לקחו לכם את הג'ובים מה יעש המקורבים שלכם חסרי ההשכלה באמת בעייה קשה...
א.ל.08.06.21
מי שמסדר גו"בים זה בדיוק החברה שעומדים ליכנס...
יעקב08.06.21
145
ניר אורבך חתיכת נוכל. כפיל של בנט. זה ההבדל בין חרדים לדתיים. חרדים נשמעים לרבנים שלהם וכל מילה שיוצאת מפי רב קדושה. דתיים מתחצפים לרבנים שלהם ולא מעניין אותם כלום. עושים מה שבא להם. זה למה להיות חרדי ולא דתי. מוגש כחומר למחשבה מטעם עמותת ''פוליטיקה קטנה''
רק בן גבירררררר08.06.21
הצחקת שחרדים נשמעים לרבנים שלהם. שטויות במיץ
חחחחח08.06.21
צודק ממתי חרדים מודרניים שומעים לרבנים
משה08.06.21
144
נפתול תעלול רב נוכל שמכר את נשמתו לשטן....
קובי08.06.21
אלוקים. הכל נעשה בדברו. מי אתה שתגיד לו אייך לנהל עולם
גרונר08.06.21
מי אתה שתקבע לאלוקים איך לשלם לרשע בנט?
בשלמת רשעים תרא08.06.21
143
"אם בחוקותי תלכו... ןנתתי" (יהיה גן עדן). "ואם בחוקותי תמאסו".. והבאתי עליכם.. זה נאמר בעיקר לחרדים..
דוד08.06.21
142
גפני ישתגע
ירושלים25.06.21
141
א'מחיה... לשמוע את העצניקים החדשים... חבל שצריכים להיות באופוזיציה כדי להזכר שהם חרדים...
Danny09.06.21
140
לא הבנתי מה רוצה גפני הרי הוא בגלות ככה הוא דורש כל הזמן.... אז זה הגלות זה מה יש..... אגב שמתם לב שהוא עשה קמפיין לסמוטריץ.....
אלי08.06.21
139
לא מבין את הבעיה , הרי מיכאלי תדאג לגפני
גוחא08.06.21
138
הם הקריאו תכתיבים של נתניהו. הבוס משתולל! צריך מהר לרצות אותו! הוא רוצה הופעה מרשימה! ''להיכנס בהם'' אמר רוח המפקד.
טל08.06.21
137
סוף כל סוף, גפני מתחיל לחזור לימים היפים שלו, שהוא נלחם על עקרונות היהדות ולא רק על תקציבים לעולם הישיבות והכוללים(שזה גם דבר חשוב בפני עצמו). לפעמים כשאדם עובר תקופה לא פשוטה, זה מה שמנער אותו ומחזיר אותו לדרך הנכונה. חזק ואמץ , גפני.
אדם שחושב08.06.21
136
בזמן אמת, כשגזרתם גזירות על הציבור, סגרים וקנסות, סגרתם בתי כנסת ותלמודי תורה, הזהרנו אתכם שלא נצביע לכם. צחקתם עלינו... אבל צוחק מי שצוחק אחרון. אתם - השרים והחכי"ם החרדים המנותקים, שישבתם בממשלה ובועדת החוקה, הובלתם את עצמכם למקום הזה.
שי08.06.21
135
נא להוריד את המסיכה והכיפה גם יחד
מסיכה וכיפה08.06.21
מן האחד
טובים השניים..08.06.21
134
ועדת חקירה למירון זה מה שמלחיץ אתכם באמת
קדשוי מירון08.06.21
133
אני לא אוהב להיות נודניק אבל איפוא אתם כשארבעים וחמישה חרדים מתו?
a08.06.21
132
ממתי לבוש דתי או חרדי מהווה תעודת יושר?
ר08.06.21
דוגמאות טובות--לצמן ודרעי!!! בנט ישר לא הורשע ולא נאשם בפלילים!!!
שלמה08.06.21
131
לא תקום ממשלת אוייבי ה !!!
היה לא תהיה!!!!08.06.21
130
ליצמן שב בשקט עננה של שרצים יש מעל לראשך
מעוז08.06.21
129
ועדת חקירה למירון !!! עכשיו !!! אחר כך תדברו על ממשלה כזו או אחרת...
חקירה08.06.21
128
האם כיפה שחורה זה היתר לגזענות שיש בציבור החרדי בצורה מבחילה... כמה מורות ספרדיות או מנהלות יש במוסדות עירייה שהוא מכסף של כווולם. הכל נמדד לפי צבע כמו מימי הביניים החשוכים בארופה .... פשוט התרגלנו לכל הכיעור הזה . במעטפת של לא פחות השקופה . לסיכום אין זכות להטיף מימי שגזעני
יהודי08.06.21
127
שיפנו את הישובים שלכם ביהודה ושומרון תלכו למר״צ ולמירב מיכאלי שיעזרו לכם לא לבוא אל הליכודניקים מהפריפריה ומרחבי הארץ ! אדון לחיאני עבר עם גדעון סער ל״תקווה חדשה״ ואדון יוסי דגן נשאר חפרפרת של גדעון בתוך הליכוד . 2אלה היו אמורים להפוך עולמות ולמנוע ממשלת שמאל . הכפויי טובה עוד יש להם טענות נגד רא
יצחק08.06.21
איזה ליכודניקים? אותם אלו שביבי גפני ודרעי מכרו לחמאס בנזיד עדשים? הליכודניקים האלו?
פישלר08.06.21
126
הפספוס של החרדים הוא שהם לא מבינים שהציבור הדתי אינו אחיד.. למעשה יש היום 2 ציבורים: א. ציבור חרד"לי שסולד מבנט ומעשיו. ב. ציבור ליברלי שהצביע לבנט - ולדעתי גם הוא לא מרוצה ממה שהוא מייצג.
יוסף המספר08.06.21
125
אנשים שישבו בכלא מטיפים מוסר. לאן הגענו
נורי08.06.21
124
מכלוף עוד לא הבנתי מה ההבדל בינך לבין בנט בנט עושה אירועים מעורבים גם אתה עשית שבע ברכות מעורב בנט מצפצץ על רבנים גם אתה מצפצף רק עם תוספת בצל בנט צוחק על בוחריו גם אתה צוחק על המוסדות הספרדים ולוקח חתנים רק מישיבות אשכנזים אז לסיכום עדיף שתמלא את פיך בעוד קצת בצל ותשתוק
תימני09.06.21
123
מספיק עם השקרים של חברי הכנסת החרדים! נתנו לכם הזדמנות להיכנס לממשלה ולהציל את עולם התורה אך העדפתם לטבוע עם ביבי בים. הציבור החרדי לא מטומטם!! די לשקרים של נציגי חסידות גור! בושות עשיתם לנו!
דניאל08.06.21
122
נכון שבנט לא דתי אבל למה הוא מזלזל ברבנים הדתיים הם קדושי עליון איך הוא מדבר???
חוצפה08.06.21
121
הטעות הגדולה של הפוליטיקאים החרדים, שהם מתחברים לכופרים הציונים הארורים שפלשו לארץ הקודש, כדי לטמא אותה ולחלל שם שמים.
להתנתק מהציונות לגמרי אסור להצביע בבחירו08.06.21
120
אדון בנט נתפס שקרן, נוכל, מוכר הכל בעד נזיד עדשים כמו עשיו. אנחנו יודעים ולא מנסים לשכנע אותך, הרמאי תמיד טוען שהוא צודק. לאורבך אמרו הרבניות , לסילמאן ה"נרדפת" (רחמנות יותר מביבי)וליתר חסרי עמוד שדרה. נוכלים
דיינו לכו לע08.06.21
119
הכאב הגדול הוא על הרצון לפגוע בתורת ישראל בקודשי ישראל בר מינן לא על ההליכה לאופוזיציה ואפילו לא על הפגיעה בציבור שלנו!!!!!!! הם לא מבינים.. וכן מי שרוצה לפגוע בקודשי ישראל הוא רשעעעעע!!!!!!!! ועוד איך הרשע הכי גדול שיש!!!!!!!!!!!!!!!!
ללא שם08.06.21
היה נכון אילו מישהו אכן מתכוון היה לפכוע בקודשי ישראל. אין באמת מישהו כזה. אי אפשר להתחמק מן האמת הגלויה לכל מי שעיניים לו לראות - זו היתה הצגה מתוזמרת, ניכר היה שהמגדפים לא האמינו בעצמם למה שיצא מפיהם. אוי לנו שאלו מייצגים אותנו. אוי לנו שזו השפה. גם לו ליברמן באמת היה רוצה להרים יד בה' ובתורתו, ו
היה נכון אילו..08.06.21
118
אני מסתכל על תמונת שלושת העסקנים האלו ונדהם מחוצפתם.הם השלושה האחראים לממשלת השמאל עם הסגידה שלהם לביבי.אם אתם חושבים להפיל אותנו עם ביבי,אנו נפיל אותכם בבחירות הבאות.
אבא08.06.21
117
גפני תבורך בורא עולם אנא עזור לנו עמך ישראל היהודים ומחה מעל האדמה את כל שונאי ישראל
ידידה08.06.21
116
לימינה לא יהיה להם חלק בנחלת ישראל. מוייסרים
פריד08.06.21
115
בנט משווה בין הממשלה שקמה לפני שנה שהתחייבה לשמור על עיקרי היהדות לבין ממשלה הזאת ממשלת השיסוי והחרמות שעתידה לפגוע בעולם התורה
יאיר08.06.21
114
גפני שתוק
ללא שם08.06.21
113
עסקנים מושחתים תמשיכו לעשות את התורה קרדום לחפור בה. משתמשים בדת בשביל גובים והפצת שנאה . אותי אתם כבר לא מייצגים!!
חרדית08.06.21
112
זעקות שבר כאילו התורה הקדושה תלויה בממשלה אזרחית. חבורה של מושחתים שאגרו כסף לעצמם ולא דאגו לציבור.
עכשיו כשרואים איך הם מדברים אולי באמת הג08.06.21
111
קמפיין הגוועלד. דמעות תנין בכי ונהי. אכלו לי שתו לי. לא על עולם התורה הם מתאבלים אלא על הכסף והתפקידים. מאפיה ושמה פוליטיקה מגזרית
ברוכי08.06.21
110
דרעי איפה הבצל, זכרנו את הבצלים
בצלצול08.06.21
109
גפני, ליצמן ודרעי אתם פשוט לא מעניינים. מוכנים לאופוזיציה עם השותף הטבעי שלכם? נתניהו הכושל.
אזרח08.06.21
108
אני לא מבין חברים יקרים , למה צריך להמתין רגע לפני שאנחנו בחוץ לישיבה מאוחדת? אם היינו רצים יחד כמפלגה אחת ה׳ היה כל כך שמח על האחדות עד כדי שהיינו בראש
ללא שם08.06.21
107
למרות שאני נגד בנט, קצת הגזים גפני. לשון הרע עברה לא פחות חמורה
אסתר08.06.21
תתבייש לך
רב08.06.21
אסתר מחילה את טועה במקרה הזה
טל08.06.21
אין לשון הרע בדברים הידועים לכל, בדברים שאדם פירסם על עצמו בדברים שלא מקבל עליהם תוכחה. לפני שאת פוסקת הלכות תבדקי! ועוד מי שיוצא נגד תורה בפרסיה מצווה לפרסמו על זואת, וחובה להוציא אותו מן הכלל!
אין לשון הרע! 08.06.21
106
דמעות תנין דרעי לך תחפש בצל
אלי08.06.21
105
יותר נכון לומר ״בנט צריך להוריד את המדבקה״
עומר08.06.21
104
תפסיקו להפחיד אל תבלבלו את המח, הציבור מבין טוב מאד מה באמת מעניין אתכם.
הרשל09.06.21
103
אני מבין אין יותר גובים לא משנה אתם לא תזדקקוו לקקוופפתת ההעעיירר.
.....09.06.21
102
איך מסוגל אדם כבנט שתמיד דיבר על הימין, היהדות וכו' לשנות את עורו לצד השני לגמרי.... בשביל כבוד ובצע כסף... תסבירו לי רק איך???? הוא מבין הרי טוב מאוד שהוא הורס את כל היקר לימין ולציבור הבוחרים שלו, כולל הדתיים, החרדים, והמסורתיים. צריכים לגנות אותו מעל כל במה, שיהיה מוצפים הודעות בכל מקום, שאולי הו
יהודי כואב...08.06.21
101
כן. תוריד רגע את הכיפה, תלבין פני חברך ברבים - והנה. תחזיר אותה למקום. שתסתדר לך יפה עם הזקן. זה מה שה' רוצה.
דב08.06.21
100
נסתדר בלעדיכם . זרק ההתחלה ! אנחנו הציבור שביקש עזרה ממכם ולא קיבלנו כי יעניין אתכם רק המקורבים סגנון שס ג' ליצמן .. וכך פעלה השיטה של ליצמן לפי הפרסום .. קודם הרבה . אח"כ גור אח"כ שאר העם תתבישו לעם כנופיית מטופשים ! רק בן גביר סמוטריץ !
חיים 08.06.21
99
גפני מוציא שם רע על רבנים
דתי לאומי08.06.21
98
מצוין בנט--לך בכחך זה והושעת בע״ה את עם ישראל
משה08.06.21
97
אוי אוי אוי. אופוזיציה. מי ימנה את עברייני שס ודגל להסתדרות הציונית. מי יטייח את אסון מירון. אוייי איזה שמד
חן08.06.21
96
תתבישו לכם כל העבריינים שלכם תועוה וחטאים לא קראתם להם להוריד את הכיפה. מלבד זאת מי מינה אותכם לקבוע מי מותר ומי אסור לחבוש כיפה?? האם אתם הקובעים גם מי יהודי ומי לא??. או שימה הפחד על הכיסא מתיר לכם הכול לפשוע?
עליזה08.06.21
95
נגמר הכסף, התחילו לקלל קנאה מזוקקת על ההנהגה החרדית לעשות בדק בית דחוף, ביחוד לאור הפרשיות האחרונות
יוני08.06.21
94
נפתלי בנט פונה בהודעת sms לבוחריו מהימין שהתאכזבו: תודה רבה על האמון שהענקתם לי, לאן תרצו שאשלח מכתב תודה ופרחים. אנא הקישו את בחירתכם: 1. לכתובתכם הנוכחית? 2. בעוד שנה לכתובתכם שתעודכן לגבולות 67.? 3. בעוד שנתיים שנחזור ל48.?
ועקנין08.06.21
93
מה עם מירון ? תטפלו ? וועדת חקירה? משהו? לא מאמינה למילה שיוצאת לכם מהפה לא ליהדות התורה ולא לשס וגם לא מאמינה שאתם מקשיבים לרבנים
מה עם מירון? 08.06.21
92
ילדים זועמים ומקללים שלקחו להם את המשחק שלהם עבורנו, בציבור החרדי, טוב מאוד שה׳מנהיגות׳ הזו, ש׳הנהיגה׳ אותנו בשנת הקורונה תעלם לדאבון ליבי, חילול ה׳ הגדול ביותר בשנים האחרונות הוא אנחנו בעצמנו והגידופים הנוראים פה הם הדגמה מצויינת לזה שמעתם פעם חבר כנסת מהעבודה מקלל ומחרים ומלבין פנים של חבר כנסת אח
יהודי08.06.21
זה שלא שמעתי לא אומר שלא קיים. הם לא צריכים לקלל הם שולטים בהכל. בתקשורת במערכת המשפט, בתרבות בהכל. אז למה שיקללו. חוץ מזה, היית בבלפור בזמן האחרון ??? כל ההלקאה העצמית (המזוייפת) הזאת מזכיר את היהודים בתפוצות שיוצאים נגד יהודי ישראל כשהם מבצעים פעולות הגנה ותגמול נגד החמאס.
מנגנון הרס עצמי08.06.21
91
ישתבח שמו לעד, שפקח לבנט עיניים, ויברך אותו ואת משפחתו!
ללא שם08.06.21
אם אתה רוצה לחיות כמו גוי אתה יכול בשקט לנסוע לגרמניה
צבי08.06.21
גם אני כחרדי שמח שהקב״ה עוזר לבנט שהוא אדם ישר דרך ואיננו מושחת!!!!
יאיר08.06.21
90
גפני יש לך הרבה על מה לבכות כשאתה לא בממשלה טוב שהתחלת מעכשיו...
יאיר08.06.21
89
צריך לפחד מה׳
יום הדין קרב08.06.21
88
״כִּי רָשָׁע מַכְתִּיר אֶת הַצַּדִּיק עַל כֵּן יֵצֵא מִשְׁפָּט מְעֻקָּל.״ - הערה לח״כ גפני שלום רב ח״כ גפני, תחזקנה ידיך על דבריך נגד בנט שרוצה למנות רבנים, אלא שאני נאלץ להגיד לך: אתה האיש, שכן אינך תובע ברצינות הפרדה בין רבנות למדינה ובכך אתה מאפשר לרשעים לממש תכניתם לשלוט בדת ישראל. הלוא מלכתחי
מכתב לגפני08.06.21
ממליץ לשמוע את דברי הרב נויגרשל שמעיד על הוראת גדולי ישראל שלא להפריד דת ממדינה רק מהסיבה שחובתינו לדאוג ליהודי ביפו, ובשביל זה אנו מתבזים ומושמצים.
כתלמיד הדן08.06.21
87
זה רצון ה' אם תהיה השבעה או לא, מקווה שלא, עברנו את פרעה נעבור גם אותם, רק צריך להיתחזק באמונה שהכל מהשם
ללא שם08.06.21
86
שהאדמה תבלע את כל שונאי ישראל אמן כבר. אין זהו חייבים משיח כאן ועכשיו!!!! בשבת תהיה תחבורה ציבורית? אין בעיה נחזור לשנת 2000 לפיגועי אוטובוסים רק בשבת!!!! ה' ירחם שרק יהיה על שונאי ישראל שילמדו לקקחחחחח אחת ולתמיד... כל המרחם על האכזרים סופו להתאכזר על הרחמנים... ממשלה שמאלנית דבילית ומטופשת חחחחח
טיש09.06.21
צודק ובגדול
הרב הראשי לישרא09.05.22
85
גפני יישר כח
יוסף08.06.21
84
20 שנה של חוסר עשיה ציבורית בושה שעוד חושבים על הכסאות וחלוקות תפקידים ומלחמות לא עשיתם כלום למען עם ישראל ואהת לרעך כמוך זה גם מצוות עשה דאורייתא מי שלוקח מה שלא שלו גם את שלו יקחו ממנו אין דין בלא דיין איפה הציבור שעדיין יושב מדושן ולא יוצא להפגנות על אובדן זהות המדינה רק לחסום רחובות על אי
יוסף הקטן08.06.21
לא לשכתב הסטוריה
שקרן09.06.21
83
שיפנו להם כמה ישובים אינשלה שיאכלו אותה קצת הדתיים
אזרח רגיל09.06.21
82
דמעות תנין של נציגינו הקדושים והטהורים. את מי אתם מנסים להפחיד? זה נשמע כאילו מובילים את כולנו לשמד. מסע הפחדה מיותר עם טרמינולוגיה גאוותנית ונטולת נימוסים בסיסיים. אם הציבור החרדי היה קצת יותר מודע לעצמו לא היה מאמין לכם כמו לדברי אלוקים חיים. כסף וכסף וכסף וכסף זה מה שעומד בבסיס הכל. ואיפה
רונה09.06.21
אחר כך תבכה שמורידים קצבאות
caf100@gmail.co09.06.21
81
יישר כוח לח"כים החרדים! בשביל זה בחרנו בכם! תרעישו עולמות!
me09.06.21
80
גפני אל תזלזל הרבנים מהציונות הדתית שמור את פיך פן תיכווה בגחלתן
משה08.06.21
79
כל כך מנותקים החכי"ם הפטתים שלנו שזה פשוט מעורר רחמנות
חכים פתטים עם ילדונים שמחזיקים את כל הצי08.06.21
78
הדבר היחיד שהולך לפח זה הג'ובים שלכם... עלוקות וגנבים...
הדבר היחיד 09.06.21
77
ליצמן!!! תן לבבצ'יק לסדר לך הסכם עם לפיד. אני בטוח שהוא יצליח לסובב אותו. כמו שראינו !
טל08.06.21
76
היה שווה לכם? עד כדי כך נתניהו הצליח לטמטם אותכם?
טל08.06.21
ככה גדולי ישראל אמרו להם לעשות
דוד08.06.21
75
העבריין דרעי הוא לא חרדי. דרעי הוא גנב שעדיף שיתפוגג. גיהנום מצפה לו ולשותפיו
פישמן08.06.21
74
גפני,כל כולך שינאת ישראל. גפני מגרועי השמאל הישראלי,איש של רשע. לא לעולם חוסן.הכאב הוא בעיקר בכיס
אזולאי08.06.21
73
לא מבינה את האנשים שאומרים תוריד את הכיפה תגידו תחזור בתשובה!!!!!!!!!!!! למה תוריד תכיפה להגדיל עוון על פשע?????? תגידו תחזור בתשובה!!!!!!! למה מתביישים להגיד תחזור בתשובה תחזור בתשובה תעשה תשובה על מעשיך הנפשעים ככה צריך להגיד!!!!!!!!!!!!
ללא שם08.06.21
כי גם הם צריכים לחזור בתשובה
שלום08.06.21
כתוב שעבר ושנה נעשה לו כהתר. וזה המצב של בנט. עדיף שעד שיחזור בתשובה יוריד את הכיפה הקטנטנה. לפחות לא יהיה חילול השם.
איש08.06.21
72
התגובות כאן מראות שב״ה חה״כ שלנו החרדים אין להם תומכים חרדים!!!! חייבים להחליף אותם או להקים מפלגה חרדית ישרת דרך!!!
משה08.06.21
71
אני תובע את עלבון הכיפה... מה שיש לראשו של בנט זה בקושי ראוי להיקרא סמרטוט... והיהדות של הרפורמי בנט שווה כמו הסמרטוט שיש לו על הראש... שאין לו...
כיפל'ה08.06.21
70
אולי מי שלוקח שוחד ומחלל את ה' צריך להוריד את הכיפה?
רוזנברג08.06.21
69
גפני ליצמן ודרעי שייכים לשונאים או למחבלים? "תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם"
ללא שם08.06.21
68
הטעות הגדולה של הפוליטיקאים החרדים שהם רוצים להיות חלק משלטון הכיבוש, תמורת תפקידים וכספים, ולא מתנתקים מהכופרים לגמרי.
להתפלל לסיום הכיבוש הציוני של ארץ ישראל08.06.21
67
להיות דתי זה להיות קודם ישר ואמין ולא שקרן דרך ארץ קדמה לתורה יציאתה בהצהרות של שקרים בפני כול העולם
טלי08.06.21
66
הימינים שעדיין תומכים בסער ובעיקר בבנט מצויים עדיין תחת השפעתו של לחש -כישוף, ולכן לוגמים בצימאון את הנקמה בביבי. כמו טרולים מהופנטים הם עדיין חוזרים על המנטרה "אבל גם ביבי" והם לא מבינים ששיתוף פעולה עם הנדסת התודעה הזו הופכת אותם לסמוראים בשקל של המאסטר הנפתולי אשר למענו הם מבצעים בעצמם חרקירי פול
מלכה08.06.21
65
כמה טוב לראות את תגובות החרדים שונאי עצמם המריעים לאווילים בנט ולפיד ומשמיצים את חברי הכנסת שנאמו מגרונות מאות אלפי יראי השם שאינם כמוכם חנפנים מלחכי פינקה .הבדלו מאתנו כל השמוצניקים רוקדי מה יפית ולכו התחבקו עם כל שונאינו לפיד ליברמן וניצן הורביץ .פשוט אנשי חרפה והבל הנכם !!!!!!!!!!!
המצליף08.06.21
64
מי שכבר הוריד את הכיפה זה החכים החרדים והעסקנים שלא מפסיקים לחלל שם שמיים, לגנוב ולשקר
אבריימי08.06.21
חילונים החוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בושה08.06.21
אני בדיוק חושב כמוך וגם רבים ממכירי החרדים!!! ח״כ החרדים גורמים לחילול השם נורא--חייבים להחליפם!!!
שלמה08.06.21
63
עבריין מחסידות גור, אסיר משוחרר מש"ס ועוד טינופת מדגל באים ללמד את בנט ציונות.
יוני08.06.21
אתה מטיף לאחרים וזה מה שיש לך לומר... אתה גם עם ראש חילוני וחולני שמעניין אותך יהדות כמו הרפורמים והשמאל הערב רב... צא צא מהאתר הזה ולך לאתרים של אשים עם דעות נהנתניות והזויות כמו הראש שלך הרי הממשלה שלכם עולה רק בשביל להתרסק יותר טוב לנו זה ברור אתם קידשתם מלחמה לא נגד החרדים אלא נגד אלוקי ישראל...
צדיק בסדום...08.06.21
62
שלא יתקיים אמן תיפול עליהם אימתה ופחד הגדול זרועל ידמו כאבן וכן יהי רצון אמן
צבי08.06.21
61
לא צריך להכריח את אף אחד להאמין, כל אחד וחשבון נפש שלו כלפי מעלה. לא להכתיב, לא להתערב... תנו לאנשים להיות חופשיים
ללא שם08.06.21
60
זעקת הקוזאק הנגזל
משה08.06.21
59
אתם יראי שמיים? עם הקללות.שלכם? עם השחיתות של חלקכם? הרבנים של בנט טובים מהרבנים שלכם! אתם פשוט פוחדים לאבד שליטה. הגיע הזמן שבחורי הישיבות שלכם יילכו לעבוד וילמדו בשעות הפנאי, כמו שהחברים של בנט עושים. ברגע שאתם חוששים לתקציב מתגלות הפנים האמיתיות שלכם
לאה08.06.21
לאה צודקת--כולנו מלאי בושה וכלימה מנציגינו המקללים!!!!
שלום08.06.21
58
צודקים כיפה לקישוט עליהם מִהֲר֖וּ בָּנָ֑יִךְ מְהָֽרְסַ֥יִךְ וּמַחֲרִיבַ֖יִךְ מִמֵּ֥ךְ יֵצֵֽאוּ׃ (ישעיהו פרק מט יז)
רונן08.06.21
57
שיזרים כסף לחרדים כמה שיותר מהר עד יום ראשון
אור08.06.21
56
כולם בטוחים רק לא ביבי אז מהר מאוד יראו איך הקב"ה מהר מאוד יראה לעם שאף אחד אחר לא מתטים לתפקיד
אור08.06.21
55
החזירו לנו את הקולות מהימין בנט הפרת את הבטחתך לא להקים ממשלה עם לפיד הצגת מסמך ואמרת " לא אשב עם לפיד באותה ממשלה" פשוט בלתי נתפס על הדעת שאדם שחושב כיפה מצהיר בפומבי בערוץ נחשב ומבכובד ואינו מכבד את המילים שיוצאות מפיו אנו מבקשים משתי המפלגות הימניות להחזיר את המנדט לבוחרים שהצביעו בעדם והאמינו
ללא שם08.06.21
54
מענין שדרעי הזכיר את יבנה וחכמיה- זה היה דרישה של ריב״ז לפני חורבן הבית. האם אתה רומז שחורבן הבית קרב? אתה לא רוצה לחזור לבית המקדש?
דניאל 08.06.21
53
כל השלושה צריכים להוריד את הכיפה חלאות אדם ליצמן דרעי וגפני חחחח
אורה כהן08.06.21
52
בושה לכם עם הקללות--חלילה הם יחזרו עלינו החרדים--אנו חייבים להחליף אתכם בנציגים שפויים--בע"ה נצליח!!!!
שלמה 08.06.21
51
גפני , איזה סגנון אלים תרגע החברות שלך מירב מיכאלי ושלי יחימוביץ לא בדיוק בוגרות בית יעקב
יהודה 08.06.21
50
אם ג' וש"ס התאגדו וצופפו שורות זה אומר שהמצב קשה. עד עכשיו עוד קיוו שיהיה איזה שטיק וטריק שימנע את הקמת הממשלה הרעה הזו, מסתבר שכלו כל הקיצין, "אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים"
חרדי08.06.21
49
אפילו כשלא מסכימים אסור לחרף בקללות, ולמען האמת אף שמהקמת המדינה שמרו על סטטוס קוו, אבל לצערנו לכולם ברור שהמפלגות החרדיות הקצינו בעשור האחרון פי אלף במלחמתם על דברים שגדולי ישראל דאז לא התנגדו נחרצות, וזאת מדרדרת לתסיסה נוראית והסיבה שגדו"י דאז ניווטו דרכיהם רק עם האמת כי לא נרתעו מכת הערב רב הקיצו
אמת ונכון08.06.21
48
חיזקו ואימצו, תילחמו את מלחמת ה', הם לא יצליחו
ללא שם08.06.21
47
מגיע לכם
ללא שם08.06.21
46
ההודעה הצפוייה של המתייסר הלאומי בכאילו ניר אורבך עם המילים הגבוהות: “זו לא החלטה פשוטה אבל היא מחוייבת במציאות של חוסר יציבות שילטונית, במשבר אזרחי, בשיח אלים, בתחושה של כאוס. על סיפה של מלחמת אחים״. עוד שקרן: בנט ואורבך ניהלו בהפקרות פיננסית את מפלגת הבית היהודי עם אי סדרים של מיליוני שקלים - ותלו
גיא08.06.21
45
שיזרים כסף לחרדים כמה שיותר מהר עד יום ראשון
אור08.06.21
44
מי שיש לו חמאה על הראש-עדיף שלא ילך בשמש
מנוחה08.06.21
43
גפני ודרעי ליצמן הנכם חשובים בחברה הישראלית היהודית הנכם מגיני התורה ועם היהודי והזות היהודית בארץ ישראל למען עם ישראל ולמען מדינת ישראל
ללא שם08.06.21
42
צריך שגדולי התורה ינדו ויחרימו אותם בעולם הזה ובעולם הבא. גפני קורא לציונות הדתית לנדות אותם? צריך שכל גדולי התורה יתאחדו והם שינדו אותם בכל העולמות ויאסרו להתפלל איתם במניין. ואז שגפני ידרוש בצדק שכולנו נבצע. אבל אם אתם לא עושים כמעט כלום, מה מצפים מהחברים של בנט???
ממשלת שמד08.06.21
41
כרתו ברית חדשה נפתלי בנט ויאיר לפיד הרשעים עם השמאל וסיעתו הרוסים הערבים הרשעים נגד התורה עם ישראל וכבוד אלקים ארבע מיתות נמסרו לבית דין סקילה שריפה הרג וחנק עונשים למורדים במלכות דוד וספר תהילים
לוי כהן08.06.21
40
אני מצביע ביבי אבל מה שחברי הכנסת החרדים עושים זו הסתה חמורה ביותר ומי שצריך להתבייש זה חברי הכנסת החרדים על ראש הגנב בוער הכובע לא יקרה כלום עם תהיו בחוץ ויהיו לכם פחות תקציבים ויהיה לכם חוק גיוס כי בלי חובות אין זכויות.
החילוני08.06.21
39
מתנהגים כמו ילדים שלקחו להם את הצעצוע. רוצים להמשיך לייצר דורות של חסרי תועלת למדינה היהודית.
חצופים08.06.21
38
לומדים להתאחד בצרות....
108.06.21
37
בעקבות הקמת ממשלת השינוי קוראים גדולי ישראל, חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס לקיים את ערב ראש חודש תמוז כיום תפילה וזעקה. במכתבם שמתפרסם הבוקר בשער עיתון 'הדרך' היומי, כותבים גדולי ישראל: "הנה החושך יכסה ארץ, ועת צרה היא ליעקב, והצרות מתרבות מיום ליום, הן בצרת הפרט והן בצרת הכלל, ה' יצילנו". "ובפרט
דביר08.06.21
אלה גדולי ישראל?עלובי נפש.לא ראינו כינוס אחד שלהם כשהיתה פה מגיפת הקורונה ולא הי מי שינחה את הציבור ורבים מתו פשוטו כמשמעו.גם אחרי אסון מירון לא מצאו לנכון לקיים ולו ישיבה אחת .רק כשנוגעים להם בשמנת ובקצפת הם מתעוררים
רפול08.06.21
36
אם הם היו משתוללים כך על ביבי יוותר יותר שהמנדט היה עוד בידו תחילה. היה לנו ממשלת ימין על מלא מלא מלא
אריה08.06.21
35
בחיי הוא חולה נפש. להחרים את בנט? נחרים אותך הרבה קודם לא זוכר כשביבי ייבש אותם באופזיציה הלכתם לבקש שידאגו למי שהיה איתכם בגוש - אז מאיפה העזות פנים עכשיו להתלונן???
שם רשעים ירקב" 08.06.21
34
עבריינים שמדברים עבריינית. יאללה לאופוזיציה
שרלי08.06.21
33
בנט קיבל אישור לכך ממועצת השורא?
מזרחי08.06.21
32
למזרחי של היום נשארה מצוה אחת "לא בחירות חמישיות", וזה מצדיק עקירת כל התורה כולה, גם ניר אורבך חושב כך, בא בנט והעמידן על אחת
צבי08.06.21
31
כל הכבוד לכם על המתקפה הגיע הזמן. והחברה פה שכותבים נגד גפני דרעי וליצמן מכיר אתכם מהטיפוסים שלא משנה מה ומי תמיד תהיו נגד לא משנה מי העיקר להיות נגד
גיא08.06.21
30
רק אתם אשמים, הולכים בעיניים עצומות אחריי נתניהו, הייתם צריכים לדרוש ממנו מההתחלה שיוריד פרופיל ותוקם ממשלת ימין אמיתית, ואם היה מסרב הייתם צריכים להיות הראשונים לחתום עם לפיד ולהגיע להסכם פשרה שיהיה מקובל גם על החרדים, יצאתם קרחים מכאן ומכאן.. אל תאשימו אחרים בטעותכם... וככל שתצעקו ותגדפו יותר זה
ללא שם08.06.21
29
אני עם בנט , נמאס מהעסקונה שכל הזמן מנפנפת באמירות על לשם שמים ובחילול השם וכל מיני אמירות מוזרות שלא תורמות כלום לאזרח הפשוט אולי יבוא מישהו ויוציא אותנו מהעוני מההזנחה והאפליה המתמדת בחסות המפלגות ששלחנו שנים לכנסת די לראות את מודיעין עילית לעומת מודיעין, את הקהילה החרדית בנתיבות מול שאר העיר, את
חיימקה08.06.21
28
בנט לא נמנע יותר על הציונות הדתית על כול שלוחותיה. אדם שגנב את רצון רוב העם לממשלה ימנית, והולך עם מר לפיד המסמל את הבינוניות הפלצנית זה האחרון אומר בקולו החלקלק 'נכון הבטחתי ממשלה של 18 שרים אבל לא הצלחתי לעמוד בזה'. מר לפיד החלקלק, למה תקפת ללא הרף את בנימין נתניהו בנושא הזה. ???? אוי לו לעם ישראל
יריב גולן08.06.21
27
המפלגות החרדיות וכו' כרתו ברית עם מפלגות הימין ובפרט הליכוד, והליכה עם מפלגות השמאל תתפש בקרב הציבור הימני שהוא מסורתי מעין סוג של בגידה, לאחר הליכה משותפת של עשרות שנים שללא ספק שינתה את פניה של מדינת ישראל. בנוסף, רוב גדול מאד של הציבור שמצביע למפלגות החרדיות הוא ימני מאד לאומי מאד ולכן מתנגד לצעד
זיו08.06.21
26
גם בדור הפלגה הקב"ה בלל את שפתם כך יהיה בעז"ה בקרוב "בלל" ראשי תיבות בנט לפיד ליברמן
דוד08.06.21
אתה גאון.... בלל זה גם ראשי תיבות של ביבי לך לעזאזל.
שְכּוֹיֵיח08.06.21
אתה עוד יותר גאון... בלל זה גם ראשי תיבות של בנט לך לעזאזל.
שכוייח08.06.21
25
העיקר נגד הרבי מחבד יצאתם כשהוא ביקש להלחם על חוק מיהו יהודי ???? תתבייש .
גפני התעוררת ??? 08.06.21
24
אין לנו על מי להשען, אלא על אבינו שבשמים!!!!
דוד08.06.21
23
בנט העמלק
טרבלסי08.06.21
22
באיזה חוצפה הוא מאשים את העיתונים??? שיאשים את עצמו והחברים שלו הם לא עשו כלוםםםםם חוץ מלהתרפס לביבי. בושה
בושה של ח"כ09.06.21
21
דרעי גפני וליצמן, אתם האשמים. היה עליכם להצטרף במקום להידבק לביבי ולשמור על הסטטוס קוו
אלי08.06.21
20
גם אם הם צודקים. חבל שמשתמשים במילים לא עדינות כלפי בני אדם מהציבור שלי,החרדי. אני מתה שדיברו במילים ענייניות לא כמו שאר הפוליטיקאים במקום לומר :שקרן, בזבזן, תוריד את הכיפה וכדומה תגידו:דרככם נוגדת את התורה . העם שלנו כואב לחייב להגן על היקר והחשוב לנו........וכו' וכו
ב'.ט08.06.21
19
השחיתות הו השחיתות.... כגודל הצחנה גודל הזעקה. לא על עולם התורה הם מבכים אלא השחיתות שהולכת להיחשף עכשיו שירדו ממרום כבודם. לא על הכיפה של בנט הם מלינים אלא כיפתם שלהם. איש ישר היה הופך עקום ליד אלו
בניהו08.06.21
18
עד עכשיו התלבטחי האם לתמוך במעשי בנט אם לאו.עכשיו כשאני רואה את הגידופים והנאצות והקללות וההיסטריה אני מתחיל להסכים עם בנט.עדיין לא קרה כלום ורק הזיזו את ליצמן דרעי וגפני מעטיני הפרה החולבת וקמה צעקה נוראית עם אף טענה ענינית אחת
רפול08.06.21
17
בנט, אתה מסכן את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. תפרוש מהחיים הפוליטיים ותקנה את עולמך ברגע אחד.
עדי08.06.21
16
יישר כח הרב משה גפני תעביר ממשלת זדון מן הארץ אמן ואמן
נתן08.06.21
15
טינופת חרדית. שמך ירקב בקרוב גפני וליצמן.
מורי08.06.21
14
שמתם את ביבי מעל ה׳, עכשיו תשלמו את המחיר. הרי יכלו לנטוש את ההסכם עם נתניהו ולהצטרף במקום כל מפלגות השמאל, אבל ביביתם-אמונתם. כל מה שנותר להם זה לגדף את בנט.
יב09208.06.21
13
גפני תוריד את המגבעת שלך ולך לכולל ללמוד מהי תורת אמת
ללא שם08.06.21
12
מנסיון העבר אל תהיו בטוחים שהם לא יחברו לבנט וליברמן. עד היום כל האמירות החריפות של החכים החרדים לא מומשו. רק תזכורת: דרעי אמר לפני חודש כשהוא ישב בקואליציה. שהוא היה מוכן לחתום על חוק הגיוס של ליברמן העיקר שליברמן יצטרף לממשלה
נער הייתי08.06.21
11
האשמים היחידים זה אתם חברי הכנסת החרדים שדחפתם את בנט לשמאל. מה הוא יכל לעשות במקום כדי להתחיל להוציא את המדינה מהבוץ? הרי ידעתם שהוא ליברל שלא אכפת לו מהדת. אבל אתם התעקשתם ללכת עם ביב במקום להגיד לו לזוז הצידה או אפילו להיכנס לממשלה עם השמאל. איך אומרים, מי שלא טורח בערב שבת, מה יאכל בשבת?
האשמים היחידים 08.06.21
10
ככה אני אוהב אותכם יישר כוח
מצביע שס 08.06.21
זה מה שלמדת בש"ס-לעודד קללות????????????
שלמה 08.06.21
9
מענין שעל ראש הגנב בוער הכובע.אדון דרעי המושחת הראשי הגנב בהרשעה ובישיבה בכלא בא להטיף מוסר חחחחח עדיף שכפי שאמר שהוא מתפטר מהכנסת לתמיד ברוך שפטרנו.
משה08.06.21
8
השם ישמרנו
ללא שם08.06.21
7
בוקר טוב
ללא שם08.06.21
6
פתאום החרדים נהיו אנשי דת ומאמינים בה' ותורתו? אחרי חילול ה' הנורא שעשו בכל מה שקשור לקורונה אין להם טענה על אף אחד! מהגמ' ביומא דף ט: אבל מקדש שני, שאנו בקיאים בהם, שהיו עוסקים בתורה ובמצוות ובגמילות חסדים, אמאי אחרב? מפני שנאת חינם שהיה ביניהם. ללמדך ששקולה שנאת חינם נגד שלשה עבירות, נגד עבודת ג
מו08.06.21
שאתם בפשיטת רגל גמורה ומעיזים להטיף מוסר לחרדים ולהגן על אנשים שאיבדו את כל הערכים... במקומך הייתי סותם.
יעקב08.06.21
5
מי שמקלל, או שהקללה עובדת. ואם זה לא רצון ה', הקללה חוזרת למקלל. גפני זקוק לרחמי שמים.
נביא אמת08.06.21
אוי מה היה לנו. חייבים להחליף מייד את נציגינו החרדים. הם מוליכים אותנו יחד עם ביבי לתהום.
שלמה08.06.21
4
זבל אנושי בגד בעם רימה את הבוחרים שלו
אבי08.06.21
3
שיזרים כסף לחרדים כמה שיותר מהר עד יום ראשון
אור08.06.21
2
יהי רצון ותטה לב המלכות עלינו לטובה ותגזור עלינו גזרות טובות... השם ירחם
יהדות התורה ושס08.06.21
1
רק בגלל התנהגות כזו של קללות חשוב שנהיה כמה שנים באופוזיציה--יותר חשוב להחליף את גפני, ליצמן ודרעי בצעירים נורמליים
שלמה 08.06.21
אייך אתה מדבר תראה מה עשו הצעירים כל הנותן עצה מן הזקנים אינו נכשל הם מנוסים בניגוד אליך ואל הצעירים
רעות בלכמן08.06.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

הרי אתה מקדש!

מאות כבר הוכשרו: קורס מקיף לעריכת חופה וקידושין

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24