כיכר השבת

ביטול הסבסוד במעונות

החרדים זועמים על ליברמן: "רשע"; "מרעיב ילדים"

שר האוצר בהחלטה אכזרית המונעת מאברכים את הסבסוד למעונות היום, וחברי ש"ס ויהדות התורה זועמים, גם על רה"מ נפתלי בנט, שהבטיח "לדאוג לחרדים"; כל התגובות (פוליטי)

129
רפאל כהן | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ז בתמוז תשפ"א | 07.07.21
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בתמוז תשפ"א | 07.07.21
ליברמן
ליברמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כחודש להשבעת ממשלת בנט-לפיד, ואשר יגורנו בא לנו. שר האוצר אביגדור ליברמן, שחרט על דגלו את שנאת החרדים במהלך מערכות הבחירות שחלפו, החליט על צעד דורסני ראשון נגד משפחות החרדיות: למנוע מאברכים את הזכאות להנחה במעונות היום, החלטה שתעלה באלפי שקלים בשנה את הוצאות המשפחות הללו, שממילא חיות בצמצום.

ההחלטה התקבלה בזעם רב, אך לא בהפתעה, בקרב המפלגות החרדיות - ששיגרו הודעות תגובה חריפות, המכוונות גם אל ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, שהבטיחו ש"ישמרו על האינטרסים של החברה החרדית", וחודש לאחר השבעת הממשלה כבר לא עמדו במילתם.

יו"ר יהדות התורה משה גפני זעם: "הקריטריון שקבע ליברמן הרשע ימנע מאישה עובדת שבעלה לומד תורה את הסבסוד לילד במעון ויפגע פגיעה כלכלית קשה במשפחות אלו. אנחנו ממתינים לבנט שאמר שלא יתן לפגוע בציבור החרדי והפגיעה הראשונה והקשה שנחתמה על ידי ליברמן הרשע מגיעה לעולם נגד הציבור החרדי, הנשים העובדות ולומדי התורה".

יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר: "ההחלטה הראשונה של שר האוצר הינה פגיעה בחרדים. ליברמן בצעד דורסני ומרושע החליט לפגוע במשפחות ברוכות ילדים רק בשל היותן חרדים. בנט וסער שהבטיחו 'לדאוג לחרדים' הקימו ממשלת שנאה שחרטה על דגלה את הפגיעה בעולם התורה".

ח"כ יעקב ליצמן השווה ברמז בין ליברמן לגזירות פרעה: "ליברמן מיישם בפועל את מדיניות 'פן ירבה' של ממשלת הזדון בראשות בנט ולפיד, נגד החרדים ומסורת ישראל. מדובר בפגיעה ישירה ומכוונת נגד משפחות חרדיות, מתוך סלידה ושנאה כלפי ציבור האברכים ומשפחות ברוכות הילדים. זהו חלק ממדיניות הממשלה הרפורמית שמנהלת מאבק כלפי כל הקדוש והיקר לנו, בתיאום מושלם למסרי ההסתה הפרועה, שמוביל ליברמן בשנים האחרונות. נוכחנו לראות כי בנט, שקד וסער, שהבטיחו 'לאזן' את איווט, אינם רלוונטיים כלל ושותפים מלאים לרדיפת המשפחות החרדיות".

ח"כ אורי מקלב הגיב כי "אלו גזרות לפיד בנט החוזרות עלינו כפי שהיה לפני מספר שנים. זאת אכזכיות של הממשלה המגיע מתוך רדיפה ושינאה. הנסיון להציג את זה כסבסוד לחרדים בשקר יסודו, אילו נשים שעובדות שעות רבות והשינוי הזה יביא רק נזק למשק. כמו גדולי הרודפים הממשלה גוזלת את לחמם של הילדים החרדים. - המדינה סותרת עצמה, אותם האנשים שהמדינה דורשת מהם להתייצב בלימודים כעת דורשים מהם לשמור על ילדיהם בבית".

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, תקף את ההחלטה ואמר כי "החלטתו השערורייתית של שר האוצר אביגדור ליברמן, לבטל את סבסוד מעונות היום לתלמידי ישיבה, היא רוע בהתגלמותו. זו פגיעה מכוונת בציבור עני שנעשית בדרך נוראה של פגיעה בילדים כדי להזיק להוריהם.

"החלטת ממשלת השנאה נעשית בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לטובת אינטרסים פוליטיים של אנשי התנועה האיסלאמית. גוש הימין חזק ומאוחד. אנו נמשיך לפעול ביחד להפלת ממשלת השנאה הרעה הזו".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, מסר: "בתקופה זו של ימי בין המצרים בוחר שר האוצר אביגדור ליברמן לחרחר ריב ושנאת חינם ומחפש איך לדפוק ולהזיק לציבור החרדי ולבני התורה שבזכותם אנחנו נמצאים כאן בארץ. האמת שממנו אני לא מצפה לכלום, אבל אני מצפה מנפתלי בנט שאמר ש'ידאג לשמור על צורכי הציבור החרדי' לדפוק על השולחן ולהעמיד במקום את שר האוצר שבמקום לדאוג לדברים האמיתיים מחפש כותרות ופושים".

ח"כ מאיר פרוש זעם, והשווה גם הוא בין שר האוצר לפרעה בימי עבדות ישראל במצרים: "ליברמן אינו שונא החרדים הראשון. שנאתו לחרדים בהתנכלותו לילדיהם הקטנים בגלל מחלוקות פוליטיות נובעת מהיותו פוליטיקאי מפוטם שקיבל חינוך במדינה קומוניסטית עם הרבה שנאה לדת. הציבור החרדי לא ירתע מליברמן שעם שנאתו לדת הוא מבקש לקטוע את ההתפתחות הדמוגרפית של החרדים שממשיכים את המסורת היהודית מאז הרדיפות של פרעה במצרים".

ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה תקף: "ליברמן, שחתם על 53 מיליארד שקל לרע"מ לאחר שהבטיח ש'לא יישב איתם גם לא ביקום מקביל' ואיים לשפוט אותם כמו 'פושעי הנאצים במשפטי נירברג', ממהר לפגוע בכבשת הרש של נשים חרדיות עובדות ובכך פוגע בכדאיותן לצאת לשוק התעסוקה. בנט וסער לא יינקו מאחריותם לפשע הזה".

ח״כ משה ארבל, הגיב ואמר כי "הפגיעה המתמשכת של הממשלה באזרחי ישראל שוברת שיאים. האחריות והאשמה לפגיעה בתעסוקת נשים חרדיות היא על שר החוץ לפיד ושר הרווחה כהן. השר הממונה על זרוע העבודה הוא האחראי על תוצאות הפגיעה. הסטת תקציב מסבסוד מעונות לתקציבי רווחה היא איוולת כלכלית שאין בה שום היגיון".

ח"כ אוריאל בוסו מש"ס הגיב: "בנט וסער, אשר הבטיחו להיות השופר והבית של החרדים, הם האחראים היחידים לפגיעה הישירה באוכלוסייה החרדית, הם אלו שנתנו את ברכתם לתוכנית הדורסנית של ליברמן. חבריי ואני לא נאפשר שהציבור החרדי ישלם את הוצאות ההסכם הקואליציוני של מנסור עבאס והמינויים בסיטונאות של הממשלה המושחתת הזאת".

ח"כ ישראל אייכלר כינה את ליברמן 'מרעיב ילדים': "שר האוצר מנהל מלחמה נגד אימהות חרדיות וילדיהן. כך החלה הדרך למריצות החרדים אל המזבלה. הוא יצא לקרב נגד אימהות חרדיות שחטאן היחיד הוא שהן אימהות ברוכות ילדים. ליברמן אומר שהוא רוצה שאברכי הכולל ייצאו למעגל העבודה - כבר אמרו לפניו ש'היהודים טפילים' ו'פן ירבה'. האמת היא שהוא רוצה להרעיב אימהות וילדים, על ידי התייקרות מחירי המעונות עד לרמה שלא ישתלם להן לצאת לעבוד. ליברמן שונא חרדים וותיק, ואין לנו ציפיות ממנו, אבל האשמה רובצת על ראש הממשלה ועל כל השותפים לממשלת הזדון. יש להם אחריות קולקטיבית במלחמה הזאת. כולם ייזכרו לדיראון עולם כלוחמי צבא ההתנגדות, ללומדי התורה ולמשפחות החרדיות".

ח"כ ינון אזולאי מש"ס תקף: "החלטת צאר האוצר מרושעת ואכזרית. לליברמן עצמו אין לי טענות, מדובר באיש רע שונא דת ושונא חלשים, שמנסה לבצע את מה שהבטיח לנסות לזרוק אותנו למזבלה. אני רק תוהה: איפה החברים שלו לממשלה? איפה בנט ושקד שהבטיחו שלא יתנו לפגוע בציבור החרדי, לפגוע בלחם ובחלב של הילדים הקטנים, אין לכם בושה? במה הם חטאו? בגלל שהם לא בקואליציית הקומבינה הזו? יש לי חדשות בשבילכם, אף אברך בן תורה שיושב ולומד יומם ולילה מתוך הדחק לא יעזוב את מקור מים חיים בגלל קיצוץ כזה או אחר. אברכים מוותרים על רמת חיים גבוהה, תפנוקים ושפע כדי ללמוד תורה והם ימשיכו לנהוג כך. לא תכניעו אותנו, נילחם עד חורמה שממשלת השנאה הזו תעבור מן הארץ".

גם יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הצטרף למחאה החרדית החריפה: "תורת ישראל היא זכות קיומנו כאן. הרעבת ילדי האברכים זו בושה ועוד אות קלון לממשלה הרעה הזאת. תתביישו לכם".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הצטרף ליו"ר הציונות הדתית ותקף: "הגזענות של ליברמן מוציאה אותו מדעתו. החלטתו האטומה של ליברמן בגיבוי בנט ושקד לפגוע בציבור החרדי פוגעת קודם כל בילדים עצמם וחבל שליברמן לא מבין זאת. אם לשר האוצר חסר כסף בקופת המדינה, שיבקש ממועצת השורא שתקצה לו חלק מתקציב ה-53 מיליארד שקל שהעניקה הממשלה לאחים המוסלמים".

ח"כ מוסי רז ממפלגת מרצ החברה בקואליציה, הביע התנגדות לגזירה של ליברמן ואמר: "שמח ששר האוצר מתאמץ כדי ‏לעודד יציאת חרדים לשוק העבודה. יש דרכים רבות לעשות זאת אבל אני לא משוכנע שפגיעה בתקציבי הילדים שתעמיק את העוני היא הדרך הנכונה".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי הגיב ואמר: "השטן בהתגלמותו. ביד אחת נותן 53 מיליארד שקל לאחים המוסלמים וביד השניה מרעיב את ילדי ישראל וחותך להם בבשר החי. מי שרוצה לשלוח חרדים במריצות למזבלה מתוך שנאה תהומית ומי שהוא עבריין מורשע באלימות ללא רחמים כלפי ילד בן 13 צריך לגמור מהר בפח האשפה של ההיסטוריה".

תוכן שאסור לפספס
129 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
מזל שיש ערבים זה לא יעבור. או פירוק הממשללה מלחמת אגו עבאס ליברמן
דיבורים כמו חול08.07.21
78
תחשבו רגע, לא ישלחו את הילדים למעונות ומשפחתונים בעלויות רגילות -בעקבות כך יסגרו הרבה מעונות , אמהות לא יצאו לעבוד , ליברדמן פוגע בכלכלה , מה יצא לו מזה?????
ימות המשיח08.07.21
77
לשחרר את החרדים מהעריצות של המנהיגים שלהם שרוצים שישארו בורים ונחשלים ויעשו כדבריהם
הגיע הזמן08.07.21

הצגת כל התגובות

76
זה הסכנה כשסומכים על מדינה כך זה עכשיו באנגליה וצרפת שהמדינה לא נותנת יותר מה שנתנה זה גורם למשבר אבל זה הכל רק ברגע הראשון אחרי תקופה קצרה רואים את שאלת השם למשה היד השם תיקצר פרעו המן ועוד כאלו לא יכלו לעם ישראל כך גם ליברמן לא יוכל לעם ישראל
לאה08.07.21
75
עוד 20 שנה אנחנו נהיה פה רוב ונקבל תקציבי עתק של 50 מילייארד ואפילו יותר כי 4 מנדטים זה 50 מיליארד אז 61 מנדטים זה יהיה תקציב המדינה כמעט אז אפשר לקחת הלוואות ארוכות טווח ולומר לבנקים שעוד 20 שנה נחזיר עם ריביות גבוהות כי נקבל תקציבים מטורפים היום שווה מאוד מאוד להיות חרדי כי החרדים כובשים פה תמדי
תדעו לכם08.07.21
74
חזיר אנטישמי....מתעלל בילדים??? חצוף רשע ואכזר.....
קובי07.07.21
73
ממש אכזרי, לגרום לציבור החרדי לנשוא בנטל שהציבור החילוני נושא מאז ומתמיד. בושה!
שם07.07.21
72
מעשה נבזה של ליברמן, אבל לתקוף אותו - מרעיב ילדים, זה לא נכון. אם ההורה ילך לעבוד, הוא יקבל סבסוד, זה לא שחרדים באופן גורף לא מקבלים סבסוד. ההורה שיבחר לא לעבוד הוא זה שמרעיב את ילדיו. וכדאי לשים לב לזה שאם החרדים מלכתחילה היו מעודדים עבודה ורואים בזה לכתחילה למי שזה מתאים לו, ולא תוקעים בכוללים מב
אבי07.07.21
אף בחור לא יסגור את הגמרא גם אם יהיה בבית רק לחם ומים.
אביבה07.07.21
71
ליברמן מרעיב ילדים? ואני חשבתי שזו השיטה שדוגלת בעידוד ילודה ללא דאגה לכלכלתם. ליתר דיוק, מצפים משאר אזרחי המדינה לכלכל אותם.
הכת החרדית07.07.21
חולי נפשי...
שימי07.07.21
יותר מתאים לכם להקרא "הכת האפיקורסית" שכן ידוע (לכל בור ועם הארץ) שלא העבודה מפרנסת, אלא הקב"ה זן ומפרנס. אז מה הענין להיות סתם ליצן?!
אסי07.07.21
אז תפנה לקב"ה שמעתי שיש לכם החרדים קו ישיר אליו... מה אתה רוצה מליברמן??
אחו08.07.21
חזל גם הם נכללים בכת האפיקורסית? כשאמרו כל תורה שאין עמה מלאכה. סופה בטלה וגוררת עוון? וכל מי שאינו מלמד את בנו אומנות כאילו מלמד את בנו ליסטות. אתה לא פחות מרפורמי היהדות שלי היא בת 3 אלפי שנה שלך ביקושי 50 שנה משנת תשמט
מפגר 08.07.21
חה חה
Yona07.07.21
70
הרי בנט בעינכם שקרן אז מה אתם לנים עליו
א08.07.21
69
ההגיון הוא פשוט: אם אחד ההורים לא עובד, לא צריך שהמדינה תשלח ידה בכיסם של מי שעובדים ותתן את הכסף שלהם למישהו שבחר שלא לעבוד. ההגיון בסבסוד המעונות נועד לסייע למשפחות ששני ההורים שלהם לא בבית וצריכים לעבוד ואין מי שישמור על הילדים הקטנים. אבל אם אחד מההורים בחר שלא לעבוד, יש מי שישמור על הילדים. אם
דנה08.07.21
המדינה לא שולחת יד בכיסם של אלו שעובדים ע"מ לסבסד!!! יש תקציב לכל משרד בממשלה ובין השאר גם למשרד הרווחה/הכלכלה. וזה שהוציאו 53 מיליארד מהמדינה לערבים זה כן הגיוני לך? חוץ מזה שאברכים לומדים גם יום שלם- משרה מלאה רק לא מקבלים שכר בתלוש. המשפחות שעובדות מסבסדות את שמירת הילדים? איפה השכל? את יודעת מה
נני08.07.21
דנה מה האיי קיו שלך? ההגיון אומר שאם אשה רוצה לצאת לשוק העבודה היא צריכה מסגרת לילדים. בלי קשר למה שבעלה עוסק או לא עוסק. גבר לא בנוי לדאוג לתינוקות ואוכל מזין לתינוקות ותעסוקה ומוטוריקה כמו שדואגים במעון. גם אם הוא לא עובד!!! זוהי הדרת נשים במיטבה - לשלול את הזכות של אשה שרוצה לעבוד משרה מלאה
...08.07.21
68
ליברמן הודיע שהוא פועל כדי לתמרץ את המגזר החרדי לצאת לעבודה ולתרום לכלכלה. לכאורה, מהלך של ליברמן כנגד החרדים, כי כידוע הוא דיבר על הנזק שהחרדים עושים. אבל לפי דעתי, יש פה משהו אמיתי, ממשי מאוד, שאני חוויתי אותו במציאות. משהו שקרה לפני כמה וכמה שנים, אבל זה רודף אותי במחשבות כל הזמן ומציק לי. עבדתי
ארווין08.07.21
אתה יודע כמה כסף הם חוסכים על הילדים? בין 1000 ל3000 בחודש כל המעונות הללו זה עד גיל 3 וחוץ מיזה אם מצאת מישהו אחד שעושה את זה זה לא אומר שכולם עושים את זה סטטיסטית יש יותר חרדים עובדים מחרדים שלא עובדים כמו שאומרים לך מי שזקוק לזה זה רק 18000 משפחות והציבור החרדי כידוע הוא בערך מיליון איש אז
איזה שטויות08.07.21
67
קיומנו כאן. הרעבת ילדי האברכים זו בושה ועוד אות קלון לממשלה הרעה הזאת. תתביישו לכם". יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הצטרף ליו"ר הציונות הדתית ותקף: "הגזענות של ליברמן מוציאה אותו מדעתו. החלטתו האטומה של ליברמן בגיבוי בנט ושקד לפגוע בציבור החרדי פוגעת קודם כל בילדים עצמם וחבל שליברמן לא מבין
يا له من نذل ال08.07.21
66
שהחזיר ליברמן ימח שמו וזכרו ילך בעצמו לעבוד ולא יגנוב מקופת המדינה
ללא שם08.07.21
65
החרדים הצביעו למען איחוד משפחות פלסטינים. זה עולה כסף. שישלמו
ירמי08.07.21
64
במקום להתלונן על הממשלה תיעתרו בתפילות שהמן הרשע ליברמן יפול אבל המפלגות גם "החרדיות" עשויות מאותו חומר רק להתלונן ולהתלונן במקום לפנות למי שאמר והיה העולם תמשיכו ככה נראה לאן תגיעו!!!
מרדכי היהודי07.07.21
63
ממשלת הרשע הזו, והדוברמן, הם שוט ומקל. צריך להתעורר בתשובה. ילדים רעבים, והורים דחוקים, הגיע הזמן שתצעקו לרבש"ע.
.07.07.21
62
חברים.אם לא תמחו לא יקרה כלום כשיש חוק גיוס כולם יודעים למחות מה קורה פה???
הזיה07.07.21
61
אני מציע לא להכיר ביהדות של הרוסים. בכלל. לא לחתן אותם. לא להתייחס אליהם.כולל שר האוצר
שימי07.07.21
אתה לא מבין שמי שמתנגד לנישואין האזרחיים אלו החרדים אתה סהכ משרת את האג'נדה של ליברמן
דמגוג08.07.21
60
צריך להסביר לליברמן כי על פי התורה החרדית אין חיוב לאב לפרנס את ילדיו, כי לימוד תורה חשוב מאוכל לילדים. גם אצל חכמי בבל שלמדו רק תורה, הבבלים פרנסו את ילדי האברכים.
נביא אמת07.07.21
59
אל. תישכח. לבוא. לרבנים
אבי07.07.21
58
ליברמן פוגע בנשים וגורם להדרת נשים. אם יש אשה שרוצה לעבוד משרה מלאה - היא זקוקה למסגרת לילדיה. ולסבסוד - כי אחרת כל המשכורת תלך למסגרות ולא ישתלם לעבוד. מה זה משנה מה העיסוק של בעלה? אם היא רוצה להיכנס לשוק העבודה זו זכותה. באיזו זכות "איווט האיום" נוטל ממנה את הזכות לעבוד? מה קשור העבודה שלה לע
...08.07.21
57
חברת הלומדים מיצתה את עצמה. אי אפשר לחיות על חשבון המיסים של החילונים בלי סוף.
די מספיק08.07.21
56
נתניהו כשר אוצר בתחילת אלפיים עשה מהלך דומה
בדיקה היסטורית08.07.21
55
ימות עוד היום. אמן.
ח08.07.21
אבא שלך. עכשיו צנזרו את שנינו
יי09.07.21
54
רק תבדקו הפעם מה קוררהעם סטודנטי ותספרו לנו סתם בשביל ההשוואה כמו תמיד
שלום07.07.21
53
בבקשה ממכם שאומרים את שמו של ליברמן יש להוסיף ולומר ברכו וברוך שמו
משה07.07.21
52
אפליה זה כשאדם עןבד מקבל פחות מזה שלא
יי07.07.21
מדובר על ילדי נשים עובדות
יודע לקרוא07.07.21
51
הגיע הזמן להפרד מהממשלה, אדרבא, שהחרדים יכריזו על אוטונומיה, כמו הערבים, לא משלמים מסים ובונים בתים בלי רשיונות, אבל זה מוסר השכל לאלפי החרדים שלא הלכו להצביע, שיראו מה שהם גרמו, אילו הצביעו היו לנו עוד שני מנדטים וכל זה לא היה קורה
יואל07.07.21
זה די קורה. יש בנייה לא חוקית אדירה בערים החרדיות וגם תשלום המיסים הוא נמוך יותר.
אבי07.07.21
50
מרן עובדיה יוסף זצוקל
בית של גוים מה אתם רוצים שהממשלה המחורבנ07.07.21
49
תצטרפו לקואליציה כמו שנהגתם עם ביבי ותקבלו .אתם מחרימים את הממשלה אז למה שיתנו לכם.גם ביבי היה נוהג כך
תצטרפו לקואליצי07.07.21
48
האמת היא: בנט התחנן לגפני שיכנס לממשלה--אך גפני האמין לביבי שהבטיח לו עריקים!!!
עקיבא07.07.21
גפני פשוט משום מה לא מאמין למילה של בנט
נו באמת...07.07.21
47
למה צריך ליראות את הפרצוף של הנבלה הזה מחייך באתר כזה תורידו את המנובל הזה
ישראל07.07.21
46
...מלכות הרשעה מהרה תעקר ותשבר ותכלם!!!! במהרה ביימנו אמן!!!!
טל07.07.21
בנט התחנן לגפני שיכנס לממשלה--אך גפני האמין לביבי שהבטיח לו עריקים!!!
עקיבא07.07.21
45
ליברמן לא ינהל לנו את החיים אף אברך לא יסגור את הגמרא ימצאו פתרון לגנים כל 5 אמהות ישמרו בתורנות יום על החמש בבקשה גן ללא תשלום בכלל🤣
ללא שם09.07.21
44
רשע רשע
מוני08.07.21
43
אנחנו עברנו את פרעה נעבור גם את זה. (את ליברמן). שעלה לישראל כיהודי ומתנהג אלינו כמו המן הרשע. אוי לנו לעלות לישראל הולכים על 2 לפגוע בבבת עינו של הקב"ה.הקב"ה יכלה אותו ואותם שהולכים נגד ה'.על אפך ועל חמתך אנחנו נתרבה למרות כל מה שעושים לנו בן פורת יוסף בן פורת עלי עין תעא"ו אמן
יח08.07.21
42
מה חשבנו? אנחנו נצביע בעד הכנסת מחבלים כי אנחנונרוצים להפיל את הממשלה והממשלה תשב בשקט? אם אנחנו רוצים לדאוג לעולם התורה אנחנו חייבים להפסיק להיות חלק מגוש כזה או אחר ולדרוש דברים תמורת הצבעות. רוצים חוק פיצול הליכוד? תנו תקציבים לישיבות. רוצים חוק למניעת איזרוח פלסטינאים? תנו שכונות חרדיות. פשוט מא
אלימלך השוטה08.07.21
41
פשוט תלדו והשם יכניס אותם למעון בעזרת השם
ללדת07.07.21
אתה רוצה ללדת?
"פשוט תלדו"07.07.21
בוטחים וסומכים על הקב"ה שהוא עשה עושה ויעשה, ליברמן הוא בסהכ רשע שגילגלו עליו חובה ליהיות שליח של השטן 🦝 עיבדו את השם בשמחה!😅
אור אור07.07.21
אתם ממשיכים לומר שהוא יזון והוא יפרנס וכו' .. אבל בפועל ממשיכים לדרוש מהחילונים לעשות זאת עבורכם... הישנה שפלות גדולה מזו?
תלמיד_חבר08.07.21
עוד 25 שנה בערך רוב המדינה תהיה חרדית ואנשים כמוך יתחננו לתקציבים מאיתנו אז נבוא חשבון אם כל החצופים
חכו 08.07.21
40
ליברמן או יותר נכון המדינה אמורה להאכיל את ילדכם ? מי שלא מאמין במדינה שיחזור למקום ממנו הוא בא ומהר! למה החרדים הקיצוניים גורמים לכולם לשנוא אותם? גאולה לא תבוא כל עוד הם יפזרו שנאה ופחד (ח ר ד ה)
חיזרו לגולה !07.07.21
אנחנו משלמים מיסים ומגיע לנו לא פחות מלעבאס אגב ללא אמונה בתורה ונתינת הארץ ע"י הקב"ה, אתם סתם כובשים מרושעים שרוצחים לוחמי חופש. אנחנו מאמינים בקדושת הארץ, ולא במדינה. אתה קורא לעשות לנו טרנספר...
חרדי07.07.21
שם נולדתם שם ינקתם את האנטישמיות פשוט לכו אל תתעלקו עלינו הישראליים. הסתדרנו מצוין בלעדיכם. אנחנו לא הולכים לשום מקום. כאן נולדנו כאן נולדו ילדינו כ כאן בנינו את בתינו כאן כל אלפי ידידינו
חזרו לרוסיה 07.07.21
39
ארץ אוכלת יושביה! זה. נבלה וזה טרפה מהרסיך ומחרביך ממך יצאו
אסתר07.07.21
38
פתרון אפשרי לבעיה- כל משפחה שיש לה ילדים בגיל המעונות, תתגרש בגירושין אזרחיים באינטרנט (אמנם דרעי לא אישר אבל ממשלה זו כמובן שתאשר). והאם תהפוך לאם חד הורית ואפילו תקבל סבסוד למעונות. חד הוריות נהנות מסבסוד במעונות היום של "ויצו" ושל "נעמת", בהתאם לתלוש המשכורת וההכנסה הממוצעת לנפש.
יעקב07.07.21
כך מחילונים לא ירגישו לבד. אחוזי הגירושים אצל החרדים יעלו פלאים...
מישהי ריאלית07.07.21
37
בבקשה... לא רציתם את הרב אריה דרעי שעזר ותמך בחלשים קיבלתם ליברמן מטובל בלפיד ובנט... בתיאבון גדול...
רק ש'ס07.07.21
36
עבור 3 ילדיי במעון אשלם 7500 שח במקום 2500 שח??? לא יתכן
עבור 3 ילדים07.07.21
אולי כדאי לעזוב את העבודה
רואה חשבון07.07.21
35
ההלכה קובעת שחייב אדם לזון את בניו. פלא על ליברמן הרשע שלא מכיר את ההלכה המפורשת הזו, וחושב שהמדינה צריכה לסבסד את הילדים במקומו.
צורבא08.07.21
34
ממש חושבים שיש מישהו בן אנוש שיכול לפרנס אברכים לגרוע מהם משהו ה' זן ומפרנס לכל ולא מעניין אף אחד את הגזרות של הפושעי ישראל האלו וד"א שאלו פעם את גדול הדור מה אנחנו צריכים את הכסף מהמדינה נקים עמותות עזרה ולא צריך אותם בכלל והוא אמר עד שיש זכות אחת למדינה תשאירו להם אותה שזה אומר שזה הזכות שהאברכים
ללא שם08.07.21
33
האבות החרדים מרעיבים את ילדיהם. כי משתמטים מעבודה.
נביא אמת08.07.21
32
חברים עם כל יום שעובר אני שמח שהצבעתי לבן גביר כי אחרי הכל ליברמן הוא הפנים שלנו והוכיח עד כמה חברי הכנסת שלנו החרדים היו יכולים לסדר הנחות ולא סידרו 10 שנות קואליציה....
יוסקה07.07.21
31
בענין התנכלויות ליברמן לציבור החרדי במקום להתבכיין, להתווכח ולהפגין, יש לנו כציבור גדול נשק אימתני! להודיע למר ליברמן שכל פגיעה בחרדים תוביל להחלטה גורפת של כל הרבנים להפסיק מיידית את כל תשלומי המשכנתאות של הציבור החרדי! הוא ירוץ על ארבע לבקש סליחה... זה ישבור את כל הבנקים בישראל! אנחנו ציבור מספיק
נחמיה07.07.21
אין לך שום נשק אמיתי נגד המדינה אתה תלוי במדינה הרבה מעבר למה שכל אזרח אחר תלחי בה.
הזוי08.07.21
שמעת על הוצאה לפועל? אנשים יפסיד דירות הרבה לפני שהבנקים יקרסו...
קצת שכל07.07.21
איזה הוצאה לפועל בראש שלך אם כל בני ברק לא תשלם משכנתא ואף חרדי לא יקנה דירה מהוצאה לפועל אז איך יפסידו בא תסביר הבנק ינסה למכור את הדירה ולא יצליח גם ב15 אחוז פחות למכור דירה זה לוקח זמן וגם ההוצאה לפועל לוקחת זמן של חודש או חודשיים עיכוב בתשלום מאה אלף משפחות שלא ישלמו לבנקים חודשים זה מכה כבדה
לקצת שכל08.07.21
הדיוט.....כל הכסף שלנו חייב להישאר בבנק, ולכן אין דבר כזה לא לשלם לגוף ממשלתי...
פלוני08.07.21
אני מסכים רק צריך שהעסקנים יפעלו בשביל זה כמו פירסומות וכו'
חיים07.07.21
שמענו... אם דבר כזה יקרה כולם יתנפלו עלינו וסביר להניח שלא מעט ימצאו עצמם מחוסרי בית.
אבי07.07.21
30
דוד המלך היה יותר אכזרי מליברמן, ביחסו לבעלי משפחות שלא רצו לעבוד ולפרנס משפחתם. עד כדי שגרם רעב בארץ.
נביא אמת07.07.21
מי שמדבר נגד ה' ומשיחו ישלם על זה, חבל עליך חזור בך. שערי תשובה פתוחים, זה דחוף!
סגור את פיך07.07.21
29
הם מחסים על הגרעון שהם גנבו מהמדינה ישראל בתינו !!!
ללא שם08.07.21
28
חסרים אלפי נהגי אוטובוס. לאחר הכשרה קצרה יוכל כל אברך לעבוד בעבודה מכובדת ומכניסה. החיים של ״תורתם אומנותם״ צריכים להיפסק ויפה שעה אחת קודם.
אריסטובולוס07.07.21
בושה וחרפה התורה היא זו שנותנת לנו זכות קיום כאן בארצנו
בושה08.07.21
חתיחת רשע וכופר כנראה שאתה מזרוחניק
דוד כהן 08.07.21
חתיכת אפס אתה כמו ליברמן רשע מרושע לך עם ליברמן במריצה למזבלה עוף מהאתר הזה לך לווינט לא יעזור לכם כלום האברכים ל-א יעזבו את הכוללים הנשים יעבדו פחות וקופת המדינה תפסיד הנשים החילוניות הפדלעות היו מתות לעבוד כמו החרדיות גדוד פרזיטיות שמביאות חצי ילד לעולם ועוזבות את העבודה 5 שנים כדי לגדל אותו חחח
איילת08.07.21
חסרים אלפי לומדי תורה. לאחר הדרכה נכונה יוכל כל חילוני ללמוד בכולל מכובד. החיים של "לעבוד כדי לעבוד" צריכים להיפסק ויפה שעה אחת קודם.
פלוני08.07.21
27
לכוין בתפילות שה' יבער את אביגדור איווט בן ... (לא יודע אם יש לו אמא ביולוגית, אדם כזה חסר רגש ונשמה נראה לי שהוא תוצר של תינוקת מבחנה או שכפול גנטי של איזו ממוטה.
עידו07.07.21
תוצר של "אימא רוסיה"
סובייט07.07.21
26
מי שמרעיב אותם זה הוריהם ורק הם
ללא שם07.07.21
25
הגזרות הבאות,-מס לימוד תורה, שלילת אזרחות מחרדים, המרתם בויזות ודרכונים ישראלים למרבה במחיר ברוסיה,
פשע07.07.21
תנוח. מי שבוחר ללמוד ולא לעבוד שלא יבכה שמרעיבים את הילדים שלו. באמריקה ובאירופה כולם עובדים.
א07.07.21
24
הדברים מובנים מאליהם, א. כנין ונכד של מורו ורבו הצאר ניקולאי הראשון יש"ו שגזר את גזירת הקנטוניסטים האומללה והמרושעת שהצליח לנתק אלפי יהודים מהוריהם ומהיהדות לדורות רח"ל כך בעל חבית ה"וודקה" שגדל והתחנך לאורו של סבו ממשיך כאן את מורשתו , אבל היו לא תהיה ומפלתו קרובה מתמיד. ב, הרשע הזה "כדברי גפני"
שילוב רוסי07.07.21
23
רק תורה תקפצו עד השמיים
רק תורה תפסיקו עם החטאים הכל יסתדר08.07.21
בינתיים אתם קופצים ותמשיכו לקפוץ
דאהוד08.07.21
22
שם רשעים ירקב אמן שמישהוא [יעני ביבי] יפסיק כבר את ההשתוללות חסרת הרסן הזאת וכמובן בעזרת ה' יתברך תיפול הממשלה השמאלנית הפריטטית הזו!
אני07.07.21
21
גזרה הבאה איסור לימוד תורה וברית מילה
לאה בנרוס07.07.21
20
לא מבין משהו. החכים החרדים מטנלים בריש גלי על בנט ושקד מהבוקר עד הערב - קוראים להם אפסים וטינופות... ואז כשליברמן מפעיל את השוט אנחנו שואלים למה הם לא מרסנים אותו? שמתם לב איך אתם מדברים? ציפתם לשיתוף פעולה עם כזה פה? על ביבי לא העזנו לדבר ככה ב2013 וב2008 כשהוא קיצץ את תקציבי הילדים לאפס. לא זוכ
גם ביבי07.07.21
בנט אמר שהוא ישמור על החרדים בלי קשר לנציגיהם. אגב, הוא גם אמר שלא ישב עם מרצ ולא יעשה רוטציה עם לפיד...
חרדי עם זיכרון07.07.21
19
ראש ממשלה
העיקר ביבי נשאר07.07.21
18
צריך לפנות לבג"ץ באופן מידי,ולטעון להפליה.
ללא שם07.07.21
זה לא יעבוד כי לצערנו אנו מאותו גזע...
עו"ד07.07.21
איפה האפליה? זוג שאינם עובדים בין חרדים ובין חילוים לא זכאים להנחה למעונות מאידך זןג שכן עןבד בין חרדי ובין חילוני זכאי להנחה
אפליה 08.07.21
17
לא מבין את הבכיינות, ב״ה שליברמן עשה את הגזירה ב 3 השבועות, וכמובן בע״ה הממשלה תקרוס במהרה, ע״י שהח״כ יתאמצו להפילם במהרה
ללא שם08.07.21
16
ליברמן - פני הרוע
חלבי07.07.21
אז מי אשם במירון
גם הוא?08.07.21
15
זו הממשלה שמתיימרת לשלב חרדים בשוק העבודה. בצורה הזו הם יוציאו נשים רבות שכבר עובדות מהשוק. להרבה לא יהיה כסף לממן את עבודתן.
מישהי ריאלית07.07.21
14
יכול להיות שיותר קל לסחוב את הילדים בעגלות למזבלה כשהם מורעבים.
אני רק שאלה07.07.21
הוא מחכה שהם ירדו במשקל.
אמריקאי07.07.21
כן את זה הבנו מושחתת
ח08.07.21
13
החינוך הציוני הוא לעבוד ולכן הציבור החרדי וציבור אוהבי התורה, הם צריכים להחזיק את האברכים ולתמוך בעין יפה, ולהתפלל לסיום הכיבוש הציוני האכזרי של ארץ ישראל.
הציונים לא הקימו מדינה בשביל להרבות אברכ07.07.21
מאיזו מילה מורכבת המילה ציונות ?
המילה ציונות 07.07.21
12
ליברמן, כמו הרמב"ם, חושב שתלמידי חכמים צריכים להתפרנס מיגיע כפם.
מר בחור07.07.21
בחיים שלך אל תשווה את ליברמן הרשע לרמב"ם הקדוש!!! חצוף!!
חצוף07.07.21
חצוף ה1 תתבייש לך !!!!!!!!
מר בחור מפגר!!08.07.21
חצוף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מטומטם ה1 הזה08.07.21
כמו סטאלין מעיף באלגנטיות כל מי שלא מסתדר איתו
ליברמן 08.07.21
11
אשריכם תלמידי חכמים שאתם מחזיקים את העולם מגיע לכם משכורת של חבר כנסת אתם נבחרי הציבור כמה ברכה אתם מביאים לעולם, חנינא די לו בקב חרובים וכל העולם ניזון ממנו!
ש08.07.21
10
בענין התנכלויות ליברמן לציבור החרדי במקום להתבכיין, להתווכח ולהפגין, יש לנו כציבור גדול נשק אימתני! להודיע למר ליברמן שכל פגיעה בחרדים תוביל להחלטה גורפת של כל הרבנים להפסיק מיידית את כל תשלומי המשכנתאות של הציבור החרדי! הוא ירוץ על ארבע לבקש סליחה... זה ישבור את כל הבנקים בישראל! אנחנו ציבור מספיק
נחמיה07.07.21
9
כמה טוב שיש לנו בורא עולם!!!! אנחנו יכולים להאשים את ליברמן לצעוק עליו להתווכח על פוליטיקה( כי אחרי הכל זה מעניין....🤪) אבל עם זאת לדעת שיש לנו אבא אוהב ומרחם! תודה לך אבא שבשמיים על הכל! אנחנו בוטחים בן ויודעים שהכל ממך!!!
נועה07.07.21
8
שיסבירו לציבור למה כן צריך לתת מה המדינה חייבת סתם לנבוח תסבירו
צבי07.07.21
7
כל הכבוד, ליברמן. חרדים באמריקה ובאנגלית מתפרנסים בכבוד ורק בארץ שיטה קלוקלת.
יהודי07.07.21
6
פרא אדם, פנים של גוי אנטישמי.
יוסף07.07.21
זה העונש שלנו משמים שסמכנו על גפני--בנט התחנן לגפני שיכנס לממשלה--אך גפני האמין לביבי שהבטיח לו עריקים!!!
עקיבא07.07.21
5
הוא הראשון לקיים את דברי הרמבם על תורה בלי מלאכה. ומחזק אץציבור יראי השם במה שאמרו כל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטלה וגוררת עוון.
ליברמן זכה08.07.21
4
לא מבין מה החרדים צריכים טובות כל היום לרדוף אחרי טובות של אחרים ממש נעבעך ההיתנהלות הזו תנו לנו זה ותנו ותנו מי צריך טובות הציבור החרדי ציבור של מעל חצי מיליון יכול לסדר לעצמו מה שהוא רוצה בלי טובות המדינה קצת כבוד הדדי בן אדם לחברו זה מה שחסר לציבור הזה
מני07.07.21
יש ועוד איך יש זה הציבור עם הכי פחות אלימות בני ברק זכתה בעיר עם האנשים הכי מאושרים במדינה חרמים על ילדים והתעללויות כמעט ולא קיימות בהשוואה למגזרים אחרים תקרא ותבין לפני שאתה כותב
ח08.07.21
3
שילמדו ליבה בכולל אולי הדוב ירגע וילך לישון שינת קיץ וחורף גם יחד
תימני ימני07.07.21
2
דברו עם הציבור גם בשפה שהם מבינים. ההחלטה תמנע מנשים רבות מלצאת ולהשתלב בשוק העבודה, זה פשוט לא ישתלם להן, כי רוב השכר יקוזז בתשלום למעון....
לחברי הכנסת07.07.21
1
לא הבנתי מה הכעס על דוברמן, סך הכל רוצה להצדיק את הקיום שלו
דוברמן07.07.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24