כיכר השבת

ריאיון, באולפן 'כיכר'

גפני: בנט לא יכול לנהל קיוסק; הקב"ה לא חנן אותו ביכולות

בריאיון מיוחד ב'אולפן כיכר' מספר יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני על הסכנה הגדולה שבממשלת בנט-לפיד, מאבקי האופוזיציה, הבוז שהוא חש כלפי נפתלי בנט וההתעלמות מגלעד קריב (אקטואלי)

110
ישי כהן | כיכר השבת | ו' באב | 15.07.21
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אברומי לינשה)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לממשלת בנט-לפיד, תקף את ראש הממשלה ושר האוצר והסביר למה לא הסכים לקבל את ראשות ועדת הכספים ומדוע הוא לא מכיר ביו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"הממשלה לא טובה", אומר גפני, "ואנחנו לא מכירים רעה כמוה בכל ההיסטוריה המוכרת לנו שעושה הסכמים קואליציוניים שבעצם מחסלת פה לפי ההסכמים הקואליציוניים - אני כולי תקווה ותפילה שהם לא יצליחו ליישם את ההסכמים האלה, אבל הם בעצם מחסלים כל זיק של יהדות במדינת ישראל, כל מה שנוגע לנושא של שבת, כל מה שנוגע לנושא של טהרת המשפחה, כל מה שנוגע לנושא של גיור, כל מה שנוגע לעולם התורה, כל הדברים האלה, הכל בעצם, על פי ההסכמים הקואליציוניים האלה, נמחק".

אותו בנט שאתה מגדיר אותו "פרחח" אומר שיש לך נקיפות מצפון. למה? כי בגלל נאמנות עיוורת לבנימין נתניהו, אתה לא מצטרף לממשלה, אתה ממשיך להיות באופוזיציה למרות שאני ראש הממשלה מציע לך להצטרף לקואליציה, ועל הדרך אתה פוגע בציבור החרדי כולו...

"אני מציע שאת השאלה הזאת ששאלת עכשיו תשאל אתה. למה אתה צריך להסתמך על זה שאיננו מסוגל לא רק להיות ראש ממשלה אלא לא מסוגל אפילו להיות מנהל קיוסק, אין לו יכולות, מה לעשות? הקב"ה לא חנן אותו ביכולות כאלו.

"ולכן, השאלה היא שאלה, למה אנחנו הולכים עם נתניהו? אנחנו הולכים עם נתניהו, אני אין לי שום נקיפות מצפון שאני עושה את מה שמורים לי גדולי התורה וזה דבר מובן מאליו, אני למדתי את זה מהם לא מהיום. גם היום, אבל לא רק מהיום. אנחנו הולכים עם הציבור המסורתי שנמצא בליכוד שתומך בנתניהו. אם הליכוד היה שם מישהו אחר היינו הולכים אתו. אנחנו לא ניתן בשום פנים ואופן לנתק אותנו מהציבור המסורתי".

אגב, מה אתה אומר לנפתלי בנט? אומר לך נפתלי בנט יש לי זכות ווטו בכל מה שקשור לנושאי דת ומדינה, בכל מה שפוגע בצביונה היהודי של מדינת ישראל?

"אבל עם כל הכבוד, אני לא אומר לו".

אתה ביקשת פגישה איתו, לא?

"לא לא, אין לי פגישה איתו, אני לא אומר לו והוא לא אומר לי. אני לא מאמין לחצי מילה שלו. הוא ישב וחתם וכולם יודעים את זה שהוא לא הולך עם השמאל, שהוא הולך עם הימין. הוא חתם לעיני כל ישראל. מילה שלו זה לא מילה, הוא לא מדבר אמת בכלל וכשהוא מדבר אמת הוא מסמיק".

אם הוא יקרא לך לפגישה לא תלך?

"לא".

גם אם אתה יודע שבמהלך הפגישה הזאת תוכל למנוע גזירות על הציבור החרדי?

"לא לא. תראה, יש מצב שבו הכהנים מסרו את המפתחות לידי הקב"ה, יש דברים שאנחנו מחויבים לעשות. מחויבים בהשתדלות ודיבורים על כל מיני סוגים מהסוג הזה. יש דברים שאנחנו לא מחויבים - אני לא מחויב לדבר עם השקרן הזה!".

גם במחיר של...

"בשום מחיר! זה לא למנוע גזירות, אם הוא רוצה למנוע גזירות שימנע גזירות, זה בידיים שלו - הוא ראש הממשלה, והוא יש לו זכות ווטו כמו שאמרת, הוא לא צריך אותי. הוא רוצה למנוע גזירות, בסדר. אם הוא רוצה אותי בתור מישהו שהוא יכול לעשות עליו סיבובים - אני לא שם".

הציעו לך באופן אישי את ראשות וועדת הכספים בתמורה לאי מלחמה בממשלה הזאת?

"כן".

מי הציע לך?

"אני לא אומר, הציעו לי ואתה יכול לסמוך עליי שאני אומר אמת".

ולמה סירבת, אם זה ללא הצטרפות לקואליציה?

"אנחנו לא הולכים לקואליציה הזאת".

עד כמה אתה מודאג מהמינוי של גלעד קריב ליו"ר וועדת חוק חוקה ומשפט?

"אני לא מכיר בו".

אתה לא מכיר בו?

"לא".

בתחילה אמרתם שלא תשבו בוועדה ובסוף אתם יושבים?

"לא אמרנו שנחרים את הדיונים בוועדה. אנחנו לא מינינו אנשים לוועדות. בכלל. ולא מינינו בן אדם לוועדת החוקה. אנחנו שולחים אנשים, נמצא שם חבר הכנסת מקלב, וגם אני הייתי שם, אנחנו לא משאירים את הכנסת לזירה כזאת שאנחנו לא מצויים בה.

"אבל אתה שואל אותי ספציפית לגבי גלעד קריב, אני לא מכיר בו. הוא לא נמצא, יש יושב ראש וועדת חוקה, לצערנו הרב אני באתי בטענות למפלגת העבודה שהם שמו אותו במקום כזה ובזה נגמר העניין. אני בא, אני לא חבר שלו, אני לא מסתובב איתו, מה שאני עושה עם חלק ניכר מחברי הכנסת. גם בשאלות שלום זה לזה, וגם בשאלות מתוך נימוס".

אתה רואה אותו כמו אוויר לידך?

"הוא כמו אוויר לידי".

האם אתם מצהירים היום שאתם לא יושבים בממשלה עם נפתלי בנט לעולמי עד, כמו שאמרתם "הוא רשע, שקרן, פרחח" וכו'?

"לא, שום דבר, אנחנו לא ישובים איתו. אני לא יודע מה זה לעולמי עד, אני לא יודע מה זה כל הדבר הזה, אין לי מושג. אנחנו עוסקים במערכת פוליטית, שאנחנו לא נשב איתו, נקודה, מספיק וזהו".

תוכן שאסור לפספס
110 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
89
בנט הוא ראש הנחש ליברמן הבטן של הנחש לפיד הטבור ניצן השמש.. מיכאלי העכוז. סילמן וטופורובסקי הנוד הנפוח לפיד ציפורני הרגליים
רעים ומסוכנים 16.07.21
88
הקב"ה חנן את גפני בפה מפיק קללות וחרפות--בושה לנו --לציבור החרדי!!!
יאיר16.07.21
87
אני חולק על גפני. לדעתי קיוסק הוא יכול לנהל.
יהודי15.07.21

הצגת כל התגובות

86
מעניין שהאתר כאן לא מביא את כשלונות הנציגים החרדים סוגדי ביבי,שבילעדם בנט היה עתה שר החתולים.הם בחרו רק ביבי ולא ברקת.בושה וחרפ
א15.07.21
85
הסחטן בנט עם שש מנדטים רוצה שיקראו לו ראש ממשלה
רות15.07.21
84
רגע הוא לא דתי, אין לא כיפה על הראש, אסור לו לתת יד לאשה שאינה אשתו ועוד עוכרת ישראל. בנט אתה שקרן ונוכל במסכה ובתחפושת של דתי.
רועי15.07.21
83
נראה שגפני איבד את זה לגמריה. כולו נוטף שנאה, מקלל, מעליב ומגדף כל היום. ביזיון לאדם שמתיימר לייצג בני תורה. מותר לחלוק, להעביר ביקורת אבל בדרך מכובדת. במקרה של גפני, זה נראה אובססיסביות של שנאה שמעבירה אותו על דעתו, פוגעת בו ובציבור החרדי !
יוסי15.07.21
בפרוש לא אתה מסכן
דוד כהן15.07.21
ומה עמדת מועצת גדולי התורה כלפי התבטאויות אלה? האם היא עומד מאחוריהן או שמא אינן לרוחה, ואם תאמר אינן לרוחה, מדוע אין היא מתנערת מהן?
רפאל15.07.21
82
בחודש האחרון פרצופו האמיתי של גפני התגלה,הוא לא אדם אינטיליגט כלל.במקום ויכוח ענייני הוא מקלל ברמה הנמוכה ביותר מחליט מי דתי ,מי יהודי, ממש מגעיל אותי שהצבעתי עבור אדם כזה.מרבה שינאה בעולם.
אבא15.07.21
81
גפני אדם גס רוח בלעם הכנסת, לא רק שהוא המליך את בנט בכך שסוגד לביבי , מנסה להערים עלינו בכך שמקלל כמו תגרן בשוק.
א15.07.21
גיגי צער הבהמה זה אתה?
חחח15.07.21
80
פעם] מחיתה על ההםליה אתה לא יחנת בלמנוע הפליה הבנות... הת"ת שי להם ממון
איייייייייייייי16.07.21
79
את המדינה לא יכול. על הקיוסק ומקולת אמירה מיותרת. אחרי הכל עשה עשרות מיליונים באקזיט
ללא שם15.07.21
78
נכון שבנט הרוויח הרבה מיליונים מהייטק. אבל גפני לסטם מיליארדים מהציונים.
נביא אמת15.07.21
77
גפני הנבל. מילא העברת כספים לאנשי שלומך, אך לא נסלח לך על שנתת העדפה בניקוד לדירה לאנשי שלומך יותר לני ששירת בצבא...
ללא שם15.07.21
76
אם זו היתה מועצת החכמים של שס או גדולי התורה או הרב קנייבסקי. ערוצי החדשות היו מתפוצצים משנאה. ממשלת השינוי החליפה את הדת היהודית בדת השריעה
פורר15.07.21
75
ראש הממשלה נפתול בנטיטוס הכי שנוא רמאי בתולדות ישראל...ביזיון ,
זיו15.07.21
74
חחח שמע הבנאדם ניהל חברת הייטק ועשה אקזיט של מיליונים, אז הייתי קצת נצמד לפרטים לגבי הקיוסק
גלעד15.07.21
73
שתיפול כל הממשלה ההזוייה הזאת
קובי15.07.21
72
נו באמת... לא יכול לנהלל קיוסק? בא נשווה את חשבונות הבנק של בנט וגפני ונבין למי ישי יכולות... גפני איש מוכשר אבל קצת איבד את זה על ספסלי הקואליציה.
לא רציני 15.07.21
71
לבנתיים הוא ניהל עסקים בצעירותו בניגוד אליך!! חתיחת רמאי!!
מאיר16.07.21
70
כל המלעיזים על נציגי התורה לא מבינים מה המזימות שלהם הזוהמה שהם רוצים להביא -פתיחות מתירנות מחר לא יהיה מוסד נישואין רוצה ילד לך לחפש פונדקאית ומי ישלם כמובן משלם מיסים וכל שני גברים יאמצו ילד וכל זה יגיע לבתים שלנו חס וחלילה ולילדים שלנו מתירנות עשו עגל במידבר רצו שיתירו להם עריות בפרהסיה. רוצים
אלמוני16.07.21
69
ה' גם לא חנן את בנט בקללות וגידופים כפי שה' חנן את גפני.
נביא אמת15.07.21
68
חיינו הופקרו לממשלה של נוכלים, שקרנים, מופקרים ופופוליסטים. הדבר היחיד שהם עושים בקרונה, הם מזהירים אותנו שאם לא נקפיד, יהיה סגר. למה הדבר דומה, לא יעצרו רוצחים, אנסים, גנבים, גזלנים, שודדים רק יזהירו את העם, מאוד תזהרו מהם, כי אם לא, זה יהיה הסוף שלכם.
ניקו15.07.21
67
מצאו את ההבדלים ליברמן אבעס בנט לפיד
קשה מאוד15.07.21
66
חבר הכנסת נפתלי בנט כבר ניהל בהצלחה יותר מקיוסק. על כגון זה שנינו באבות: איזהו מכובד המכבד את הבריות שנאמר כי מכבדי אכבד ובוזי יקלו.
רפאל15.07.21
65
בעז"ה כל החוקים שלהם יפלו
יוסי15.07.21
64
אתם אלופים שלנו חיזקו ואימצו כולנו מאחוריכם עד הפלת הממשלה הרעה והמסוכנת הזו
מלכה15.07.21
63
יישר כוח משה גפני על פועלך המבורך, למען עתידו הרוחני של עם ישראל
פריד15.07.21
62
נכון, הוא לא יודע לנהל קיוסק אבל מנהל את המדינה, וזה מוכיח שמי שלא יודע לנהל קיוסק יכול לנהל את מדינת חלם שקרויה מדינת ישראל,
צבי16.07.21
61
שיהיה לבנט בהצלחה! הצלחתו הצלחת המדינה. נקווה שיהיו 4 חכים שיחליפו את רעם.
שולתתתתת115.07.21
בנט=כישלון למדינה!!
רחמנא ליצלן16.07.21
60
זה מביש שח"כ חרדי שמייצג ציבור שומרי תורה ומצוות מקלל, מגדף, מחרף כמו בסטיונר בשוק.
יעקב15.07.21
לא קילל ולא גידף. לכן מכובד ומוערך גם על יריביו הפוליטיים. תגובתך היא התייפיפות צבועה מצד התומכים במרימים יד בתורת משה, שבת, כשרות, גיור, נישואים פסולים רח''ל. עושים שואה ליהדות ואומרים לא יפה לכנות אותנו בכינויי גנאי...
ש.15.07.21
אם רוצים נציגים שלא יעשו לנו בושות, הדרך היחידה היא לעמוד על קייום בחירות מוקדמות (פריימריז) במפלגות החרדייות.
רפאל15.07.21
59
אם מהקואלציה אתם לא מסוגלים להעביר חוק ונאלצים להיתמך באופוזציה. תעברו לאופוזציה, כך הסיכוי שלכם להעביר חוק יהיה גבוה יותר.
מנדלבליט15.07.21
58
לגפני אין בושה!! אבל לנו החרדים יש בושות ממנו!!
שלמה15.07.21
57
מתנגד לבנט באופן מוחלט. אבל: 1. היה קצין בכיר. 2. עשה קריירת ניהול בהייטק מפוארת. 3. גידל משפחה לתפארת. ואתה בא ואומר "לא חנן אותו ביכולות". גפני - אתה פשוט קריקטורה עלובה של עצמך.
יוסף המספר15.07.21
56
כתוב: תרחק מדבר שקר . קל וחומר מאדם שכולו שקר
רון קובי15.07.21
55
כל הכבוד, רק שתדע בקצב הזה המפלגות החרדיות שמגלות עמוד שידרה אידיאולוגי בלי לזגזג, יהיו הפתעת הבחירות הקרובות. אני בחיי לא הצבעתי להם לאחר אוסלו והגירוש מגוש קטיף, יש מצב לחישוב מסלול מחדש
נתן15.07.21
גם המשותפת מגלה עמוד שדרה אידיאולוגי. אולי באמת כדאי חישוב מסלול מחדש...
המצליפה15.07.21
54
סגנון פוגעני ולא ראוי , אין הלבנת פנים אין לשון הרע אין מוציא שם רע - הכל מותר אתה יכול לא להסכים אבל לא לבזות הראה לי שלא צריך לזלזל יותר מידי הבן אדם עשה משהו בחיים שלו שירת בסיירת מטכ"ל הקים חברת סרטאפ מצליחה וחוץ מזה אם אתה פוליטיקאי גם אתה שקרן כי אין פוליטיקאי לא שקרן אתה כל הזמן מתהדר בגד
בן ציון16.07.21
53
אני חולק על גפני ואפילו לא סובל אותו. אידאולוגית. אבל בנט הוא השטן אני לא חולק על בנט אני שונא מתעב משמיץ הדפקט הארור שנקרא בנט.
ללא שם16.07.21
52
כמה עלוב גפני זה...
י15.07.21
כמה עלוב בנט זה... משול הוא נפתלי לילד הקטן שלא התאפק וגנב את כל הממתקים...
בנט ילד טיפש16.07.21
51
מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים. כמה מטומטמים בממשלת בנט לפיד אחת כמה??!!
שיר15.07.21
50
בלי להכנס למי צודק ומי לא, מאוד מאכזב לשמוע לשון הרע ממי שאמור לייצג ציבור ירא ה'. לא מבין איך אפשר פעם אחר פעם לתת דרור ללשון בכזו קלות כאילו אין לנו תורה. האם באמת ח"כ גפני חושב שהוא משיג משהו חוץ לבוז לעצמו-בעצמו .?
שמירת הלשון15.07.21
49
גפני השתבש. פוגע בכבוד העצמי של עצמו. סגנון דבור של שבבניקים זולים התלהמות של רחוב. חבל....!
חבל מאוד!!15.07.21
מסכן ומסכן
דוד כהן15.07.21
48
תודה לבורא עולם שאפו ענק לאופוזיציה הלוחמנית
ידידה15.07.21
47
תענוג להתעורר לבשורות טובות המשיכו בכל הכח, אלוקים יעזרכם
גיא15.07.21
46
לומר על בנט שהוא יכול לנהל קיוסק שוויז הציעו לו להיות המנכ"ל וגם עשה אקזיטים מטורפים
קצת קשה15.07.21
בנט הוא זה שהקים חברת סטרטאפ ומכר אותה ב-135 מיליון דולר! בנט הוא זה ששירת בסיירת מטכ"ל וכו'! בנט הוא זה שעזב את החברה המצליחה שלו בשביל לצאת ולהילחם בלבנון ובמבצע חומת מגן וכו'!!!
צודק15.07.21
45
ברוך ה' אותך הקב"ה חנן בלקלל כל היום את בנט איזה יופי
איש האמת16.07.21
44
הרבה עושים הייטק ואקזיט השגעון לא עלה להם לראש. להיפך הרבה הפרישו מעשרות לתורה ולחסדים ולנזקקים ולחולים וכתוצאה מזה בורכו באריכות ימים ושמחת חיים. הכאלב בנט כמו בלעם. ככל שיש כסף יש גאוה שחנות שנאה לדת וכו. ממש נהוכדנצאר וקדאפי מחכים לו
ללא שם16.07.21
43
קודם כל גפני חבל על הסגנון הירוד שלך וראש הממשלה בנט ימשיך להיות ראש הממשלה החרדים שמחים כשאתה באופוזיציה מכיוון שאתה פוגע בכל דבר שבקדושה עיין ערך כבוד השבת בירושלים ועד הרכבת אנחנו זוכרים ! ומה עם כל הבנות הספרדיות שסובלות כל הזמן ממך!!! אני אומר לך שיש המון חרדים שכל התפילה שלהם שתמשיכו לצרוח מבח
חח15.07.21
נכון, אני גם מעדיף את בנט על גפני. ובכל מקרה, בנט מאוד מוכשר, גם אם לא מסכימים איתו, אי אפשר לקחת לו את זה. דיבורים כאלה על מתאים לנהל קיוסק וכדו' רק מורידים מהרמה ומהאמינות של מתנגדיו.
אבי16.07.21
42
'קוראים לי נפתלי ואני ראש ממשלה אנונימי. חבר הכנסת ביבי נתן לי מדינה מחוסנת עם חמישה חולים חדשים ביום ותוך פחות מחודש הצלחתי להגיע ליותר מחמש מאות', פתח בנט חיוור את פגישת קבוצת התמיכה של ראשי ממשלה אנונימיים. קולו רטט וידיו רעדו. ניכר עליו שהוא מדבר בהתרגשות. 'אוהבים אותך נפתלי. המשך.ה בדיוק בשביל
ידידה15.07.21
41
עוד יהיו הרבה דרמות לקבוצת הטירונים בקואליציה
סול15.07.21
40
אין לו אפילו שש מנדטים ,מאחר והושגו במרמה . זה בעצם ראש ממשלה שלא עבר את אחוז החסימה . כי המנדטים שלו שקריים ואם מעשיו היו ידועים מראש ,אזי לא היה עובר את אחוז החסימה . לכן בנט ראש ממשלה רמאי שקרן שלא עובר אחוז חסימה ,כך שאפילו שש מנדטים
ראובן15.07.21
39
חוצפן. אני לא רוצה גם את בנט אבל למה אתה מדבר בשם ה'? שלא חנן אותו ביכולת כזאת או אחרת? עובדה שהבנט הזה הצליח בתחומים כמו בצבא ובעסקים. תגיד הוא לא הולך לפי דרכנו ואנחנו רוצים להחליפו בסדר גמור. אל תדבר בשם ה'.
רם15.07.21
מסכן
דוד כהן15.07.21
38
תלכו לעזאזל ממשלת אסון לאומי
ועקנין15.07.21
37
בע"ה וישועותו כך רשעים יפלו מהממשלה הזאת אמן כן יהי רצון
נחמן15.07.21
36
כואב ועצוב לשמוע את הסגנון הזול והנמוך של חברי הכנסת שלנו . שנים של שהייה משותפת עם אנשים גסים ופחותים משפיעה גם על הטובים והמוצלחים .ועל זה נאמר אוי לרשע ואוי לשכנו . על עוון לשון הרע חרב הבית . משה תתעשת...
אלי16.07.21
מה רצית שיכבדו ממשלת נוכלים גנבים ורמאים שמסרו את הנגב לערבים
צבי16.07.21
35
האם יש תורה נוספת לציבור החרדי" אני נגד נפתלי בנט באופו גמור ומוחלט גם אם היה גוי , גם גוי לא מעליבים הדבר הזה נותן זכויות ולא לנו חלילה. חמור מאוד. בלי קשר אולי ה' לא חנן אותו בלנהל קיוסק רק להיכנס לחברת הייטק ולהפוך למיליונר מה זה הדברים האלו סייג לחכמה שתיקה. שעובדות ומעשים יוכיחו את צדקת ד
בת ישראל 15.07.21
נכון... רק לבנט מותר להשתלח בחרדים... אבל החרדים חייבים לשתוק... אלק בת ישראל...
את בת ישמעאל הי16.07.21
34
ממשלת הרס בקרוב תיפול
רין15.07.21
33
כמה עלוב הגפני הזה...רק בחודש שעבר בנט הרויח 5 מליון דולר מהשקעה בחברה שנמכרה תבדקו. גפני מעולם לא ניהל עסק אז גם דוכן פיתות בשוק הוא לא יוכל לנהל.. הוא עסקן שהונחת עלינו נקודה.
דרעי הזכאי15.07.21
32
מי אתה אדון גפני שתחליט מיהו דתי? מה גודל הכיפה שצריכה להיות? הכל אצלך רק כסף וחיצוניות? אם בנט היה מזרים לך כספים שמו שאתה רוצה לסחוט , הוא היה מלך העולם וזה היה מאת ה. אבל עכשיו שהברזים נסגרים אתה מתלעם , מקלל ומבזה את עצמך. תתחיל להתפלל לה !! להזכירך מי שעשה סיבובי אקזיט מכובדים יכול לנהל 100 קי
ציון בכסף תיפדה15.07.21
טיפש. בנט היה מת ל'הכרה' מהחרדים והיה מוכן לתת כל הון שבעולם... אבל שודדי הקופה מוכרים את המדינה לערבים ולרוסים, אחרי ששדדו את קולות הבוחרים. סיירת מטכ'''ל??? אם זה הזבל שהצבא מוציא (ג''כ האלופים ברביבאי ומזהה התהליכים גולן) צריך להתרחק מהג'יפה הזו כמה שיותר! הם הורסים את המדינה יותר ממה שהגנו עליה!
ש.15.07.21
31
אל תדאג גפני ה׳ ישלם לו , הוא יזכר לדראון עולם
דן15.07.21
30
מצאו את ההבדלים ליברמן אבעס בנט לפיד
קשה מאוד15.07.21
29
אני לא שייך ב"ה לאף מפלגה, אבל על האמירה של בנט; אתה ממשיך להיות באופוזיציה למרות שאני ראש הממשלה מציע לך להצטרף לקואליציה, הרי איווט אמר שבשום פנים ואופן לא מוכן שיצטרפו חרדים, ועל זה הם חתמו הסכם קואליציוני, אז מה זה השאלה כאן? לא הבנתי....
הערה15.07.21
28
מנכ"ל הקרן החדשה: תומך בבנט לראשות הממשלה
עדי15.07.21
27
בנט היה קצין מעולה, וניהל חיילים תחת אש חיה. הוא אחד ממייסדי יחידת מגלן (הוא גם כתב את ההמנון של היחידה). הוא היה גם מנהל בכיר של חברת הייטק שיסד בעצמו, קיבל החלטות כלכליות לא פשוטות בכלל תחת לחץ גדול (הם נאלצו להחליף את כל המוצר שלהם כדי לחתוך הפסדים), והוביל את החברה לאקזיט. הוא התמנה לניהול בכי
חנן. ב.16.07.21
26
מה הקשר לעשה מיליונים יש מלארדר ולא יודע להכין חביתה יש אנשים שלא למדו 1+1 ויש להם הרבה כסף
אלמוני16.07.21
25
הביקורת שלכן מוצדקת אבל לא עניינית. להזכירך בנט ניהל חברת הייטק בשווי מיליארדים. אז קיוסק הוא יכול לנהל. ככל שהטענות שלכם לא ענייניות זה עושה רושם שהם לא באמת כאלה גרועים אז חבל
יוסי15.07.21
24
הרב זוננפלד פעל לביטול הצהרת בלפור, הציונים רצחו את דה האן, הפעילות הדיפלומטית הסתיימה, ההתנגדות האידיאולוגית נמשכת ולא השתנתה במאומה.
להתפלל לסיום הכיבוש הציוני של ארץ ישראל15.07.21
דה האן היה הראשון שקירב הערבים לחרדים, ואפילו נהג לארח בביתו ערבים.
נביא אמת15.07.21
23
אדוני היושב ראש, כנסת נכבדה. ועדות רבות העמיד משכננו המכובד, ורק ועדה אחת, מקומה נפקד. ועדת נקיון הפה. יושב ראש כבר יש. ושיטותיו, מאוד מקוריות, כמיטב מסורת הרפורמה... גִּלְעָד מְנַקֶּה הַכֹּל... אֲנִי גִּלְעָד מְנַקֶּה הַכֹּל, גַּם לַקָּטֹן, גַּם לַגָּדוֹל. אֲנִי "חוֹלֶה עַל נִקָּיוֹן". אוֹבְּסֶסִיב
תמר15.07.21
22
בכל מקרה איש שהיהדות האמיתית רחוקה ממנו. הכסף מנהל את נשמתו
דבר השמים15.07.21
21
חברי הכנסת החרדים היקרים, מחזקים את ידיכם במלאכת הקודש, אשריכם שזכיתם להמנות על שלוחי דרבנן ושלוחי דרחמנא, לשמור על אוצר התורה וקדושת ישראל, יהי רצון שחפץ ה' בידכם יצליח, ותזכו לקדש שם שמים בכל מעשיכם ומפעליכם המבורכים
הלפרין15.07.21
20
כל הכבוד לאופוזיציה!! להשאר מאוחדים ולהפיל את הממשלה המסוכנת למדינת ישראל היהודית והדמוקרטית. כל דקה שהממשלה הרעה קיימת נזק בלתי הפיך
רוני15.07.21
19
חברים רק יאיר לפיד יכול להציל אותנו לוחם וקצין בסיירת מטכ"ל כלכלן עם תארים מהאוניברסיטאות הטובות בעולם MIT ואוניברסיטת הרווארד יכול להיות ראש ממשלה ולהנהיג את המדינה!!!!
פורר15.07.21
18
יפה לראות שיש לא מעט אנשים שמבינים קצת מתחת לפני השטח ולא מקבלים את ההתנהגות של גפני. מסתכלים עניינית לגופו של כל עניין ולא מגנים אוטומטית את בנט גם כשלא צריך לגנות. אני קורא תגובות גם כאן וגם באתר דתי לאומי, בהנחה שפה רוב המגיבים חרדים ושם דתיים לאומיים אפשר לראות שאצל החרדים יש הרבה יותר מגיבים ענ
אבי16.07.21
17
גפני לך כבר הביתה .. אתה לא עשית 10% ממה שעשה בנט , לא בעסקים לא בפוליטיקה לא למען המדינה ולמען התורה ... תתביש לך ליטאי חצוף מחוצף
אורי16.07.21
16
אין כמו גפני אין כמו גפני ישר אמין בנאדם בקיצור מלך כל מי שלא חושב כך מסכן ולא קטן גפני מלך הקב"ה נתן לו כוחות אל טבעיים רואים את הסייעתא דשמיא שיש לו הקב"ה נתן לו נותן לו ויתן לו בריאות חשבו כבר שסוגר עיניים אבל הקב"ה נותן לו כוחות האיש נהייה צעיר לא יעזור לאף אחד השמן צץ למעלה
דוד כהן15.07.21
15
ברוח הימים הללו בנט הוא היוספוס פלביוס של החורבן שחצה את הקווים אל הרומאים יותר מיוסף בן מתתיהו שהגן על היהדות והיהודים
סילביה15.07.21
14
בנט לא יכול להיות ראש ממשלה אדם שגנב את קולותיהם של אנשים שהאמינו לדבריו ולאחר מיכן שקר להם אין לו זכות לדבר בשמם ולבצע פעולת כנגד כל הערכים שהאמינו. יתרה מזאת למכור את המדינה שלנו לתומכי טרור כדי לשבת על כיסא ראש ממשלה. ה' יבוא חשבון איתך.
פוקס15.07.21
13
איך הוא מדבר בשם ה׳? אין לו זכות לדבר ככה! תוריד כיפה שחורה!!!
איך הוא מדבר?15.07.21
12
הקב''ה חנן אותו בהרבה יכולות. כשחילקו את מידות: השקר הגניבה הנוכלות והרמאות. הוא עמד הראשון בתור.ובזה הוא ניחן בכמויות מסחריות
חני15.07.21
11
רק מי שמחלק כסף לבטלנים כמוך, יכול לנהל קיוסק
לייבלה18.07.21
10
בנט הוא רשע. אין לו מילה. אז וייז הייטק שמייטק ממש לא מעניין אותי. מה לו וכנסת אם כך? שב בהיי טק שלך אל תתערב חתיכת שמוק דתילוני
ללא שם16.07.21
9
מותר גם לקלל אותו מבית ומדיח לא מלמדים עליו סנגוריה.כולם יודעים מה העונש של מסית ומדיח.אומנם בית דין בטל אבל 4מיתות בית דין שמים לא בטל.עוד חזון למועד ודי לחכימא
ללא שם15.07.21
עושים את התורה כלי עזר למפלגה. מחלל שבת ואוכל נבלות שמביא תועלת למפלגה מתקבל בכבוד מלכים בבתיהם של גדולי ישראל. שומר שבת שמפריע למפלגה מיד הופך ל"מסית ומדיח" ומתירים את דמו.
רפאל16.07.21
8
גפני התחרפן, איבד השפיות, ומקומו במוסד גריאטרי, כי בכנסת הוא מבזה את עצמו ואת הציבור החרדי.
נביא אמת15.07.21
התבלבלתי. התכוונתי בתגובה 68 לבנט. בטעות כתבתי על גפני.
תיקון טעות.16.07.21
אתה כנראה לא ההית בכיתה א עדיין אתה אם אתה אומר על גפני גפני כמו יין משובח ועתיק כמו שהמשנה אומרת מי שלא למד דעתו נטרפת עליו כשמזקין
אלמוני16.07.21
7
ממשלה מחורבנט
שולמית15.07.21
6
ממששת מדנטים מצויין!! תמשיכו לטעות! אתם עושים לנו אחלה עבודה
דינה15.07.21
5
החכים החרדים מנסים לכסות על כך שהם האחראים הישירים לגזרות שניחתות על הצבור החרדי. מי שמתנהג כמו בסטיונר ולא יודע את אומנות הפוליטיקה - שיתכבד ויפנה מקומו לאחרים. הם נמצאים בכנסת כדי להביא לנו תוצאות, לא לקלל ולצרוח את השקפת עולמם ברבים. ביום שהם יתחילו לשלם מכיסם על הטעויות שלהם - הם כבר יתחילו להתנ
עוד אחד15.07.21
צודק במאה אחוז-- צריך להתפלל שהקב״ה ישחרר אותנו מעונשו של גפני!!
יעקב15.07.21
4
חבל שלא מצאת את התבונה לחפש את החיובי בשינוי הבלתי נמנע הזה ולשתף פעולה
השלטון משחית15.07.21
הוא לא הלך עם בנט כי ביבי הבטיח לו עריקים--עכשיו הוא מוציא התיסכול על בנט!!
שלמה15.07.21
3
איזה איש שטוף שנאה. נהיית מזכירו של הקב"ה? אתה לא יכול לנהל ויכוח ענייני, בלי השמצות חסרות שחר. יש חבר כנסת אחד אצלכם שהספיק לנהל מה שהוא ניהל בחייו? "לא יכול לנהל קיוסק", " הקב"ה לא חנן אותו ביכולות"... יש לך את זה ביותר פאטתי? יש עוד מישהו בעולם מלבד שומר התורה והמצוות המלך המשיח ביבי? תרגעו כבר.
אלי15.07.21
2
גפני מזיק לנו החרדים מאוד!!! חייבים להחליף את גפני!!
שלמה15.07.21
1
יכולות יש רק לגפני
אברהם ויצמן15.07.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24