כיכר השבת

קרבות הטלפונים בבני ברק

הרבי מסטריקוב והרבנית קולדצקי באו למחות; הרבי - נעצר

הרבי מסטריקוב והרבנית קולדצקי באו לבית בעל החנות "דידי פון", והמשטרה עיכבה את האדמו"ר; בעל החנות ל'כיכר': "רודפים אחריי"; עו"ד יהודה פריד: "האדמו"ר נעצר בטעות" • הגרסאות (בארץ)

138
שלומי מלוביצקי | כיכר השבת | ל' בתשרי | 06.10.21
הרבני קולדצקי האדמו"ר מסטריקוב. ארכיון
הרבני קולדצקי האדמו"ר מסטריקוב. ארכיון (צילומים: עזרא טרבלסי, שלומי טריכטר)

הקרב על הטלפונים הכשרים: האדמו"ר מסטריקוב עוכב אמש (שלישי) במשך שעה ארוכה על-ידי המשטרה לאחר שהגיע יחד עם חסידיו ועם הרבנית קולדצקי, לביתו של בעל החנות "דידי פון" למכירת טלפונים בבני ברק, בניסיון לשכנעו לקבל את עמדתם.

במשך חודשים ארוכים שבעלי החנות "דידי פון" בבני ברק זוכה להפגנות, מחאות ושאר התנכלויות מצד גורמים שונים, המנסים להניא אותו ממכירת טלפונים שלא תחת פיקוח.

אמש, הגיע האדמו"ר מסטריקוב, כאמור, לביתו של בעל החנות, בניסיון לשכנע את אשתו, באמצעות הרבנית קולדצקי, שבעלה יקבל את הפיקוח הנדרש למכירת הטלפונים הכשרים.

בשיחה עם "כיכר השבת", משחזר בעל החנות את שאירע: "הם דפקו במשך עשרים דקות, אשתי נמצאת בבית לבד עם הילדים, מסתכלת מהעינית ורואה קבוצה של חסידים עם איזו רבנית, מסתכלת למטה ורואה עוד קבוצה, כל הילדים התעוררו, חלקם התחילו לבכות, היא התקשרה אליי מבוהלת ממש, אני הייתי באותו הזמן בעבודה, מרחק 40 דקות מהבית, לא ידעתי מה לעשות, חוסר אונים".

"יש לנו משפחה גדולה שגרה באיזור, גם השכנים שמעו את הרעש וירדו למטה וכולם מנעו מהם לעבור ולברוח", הוא מספר, "היה רכב אחד שיצא בברוטאליות ופגע באחד האנשים כשברח כך החוצה, למפרע התברר לי שברכב הזה ישבה הרבנית".

"הגעתי לרכב של האדמו"ר", הוא מתאר, "שאלתי: 'מי שלח אותך? מי הסכים לך לבוא אליי הביתה? איך אתה מעיז להגיע ככה לבית עם אישה וילדים?', הוא ענה לי: 'אתה! אתה תסגור את החנות!' והתחיל לצעוק".

לדבריו, "עוד לפני שהגעתי כבר הזמינו משטרה, הם הבינו שזה חריג מאוד וזו לא פעם ראשונה או שנייה שהם באים או מאיימים, המשטרה שהגיעה אמרה שזה נקרא 'בילוש והטרדה' ועצרה אותם, לא הגשתי אפילו תלונה כי אני לא מחפש בלגן, במשטרה שאלו אותי מה היה, אמרתי רק שבאים להטריד אותנו בבית, לא מעבר".

"הם לא נקטו באלימות בכלל", הוא מדגיש, "הם עובדים מאוד חכם, אתה רואה את השנאה שלהם כלפינו אבל הם לא ינקטו באלימות או בכל דבר שיכול להוביל למעצרם. השכונה פה לא דתית, יש פה כלבים והכול והם כבר שמעו על ההטרדות, אבל הגיעה משטרה מהר אז הם לא פעלו ברוך השם".

"אין שום הגיון לבוא כמה גברים לבית של ילדים עם אישה ולנסות לדפוק לה בדלת בברוטאליות", הוא אומר בעצב, "באו לבית שלי כשהם יודעים שאני בעבודה ורק אשתי והילדים שוהים בו, אם הם רוצים לדבר - שיבואו אליי, אבל למה לעשות את זה ככה?".

"אני מוכר מכשירים עם סינון", הוא מדגיש, "אבל לא רק הסינון שהם רוצים, יש עוד סינונים מלבד אלו של ועדת הרבנים ואנשים צריכים גם אותם, לי עצמי יש פלאפון כשר". על המאבקים נגדו הוא מספר כי "הפכתי ל'שומר החומה' של כולם, אם אני יפול כולם יפלו, יש כאלו שבחרו למכור מכשירים לא כשרים 'מתחת לשולחן' אבל אני לא עושה את הדברים האלו, לא רוצה את השטויות האלה".

"מחפשים אותנו בכל דרך", הוא מוסיף, "רודפים אחריי בכל מיני טענות כאילו אני מוכר מכשירים לא כשרים, אמרתי להם 'אני מוכר מכשירים אבל לא בכשרות שלכם, יש כל מיני כשרויות'. הם מפגינים כל הזמן, ירדו לפסים אלימים, אם זה כלפיי ואם זה כלפי החנות, שברו לנו מנעולים. זה התגבר והתעצם כל הזמן, בחג הגיעו אליי לסוכה, לבית של אבא שלי, לחמי וחמותי, הם כל הזמן מחפשים את כל מי שקשור אליי".

"אני לא מחפש להכפיש את החברה החרדית כי אני לא בן אדם שרוצה להזיק אבל צריך שהמשטרה תראה ותבין במה מדובר", הוא מסיים.

מהצד השני, עו"ד יהודה פריד, פרקליטו של האדמו"ר מסטריקוב, שעוכב על-ידי המשטרה עד ששוחרר, מספר ל"כיכר השבת" כי המשטרה אפילו לא חקרו את האדמו"ר.

"לאדמו"ר מאוד מפריע כל עניין המכשירים הלא כשרים", מספר עו"ד פריד, "והוא סבר שאולי כדאי להביא אישיות רבנית נשית שתנסה לדבר על ליבה של אשתו של אותו מוכר, ותסביר לה עד כמה זה גורם לעוגמת נפש ושלא מתאים שתהיה חנות כזו בעיר בני ברק.

"לצורך כך, האדמו"ר גייס את הרבנית קולדצקי והם נסעו ביחד לביתו של המוכר. הוחלט שהרב יישאר למטה ברכב והרבנית תעלה לבית ותנסה לדבר, אם תהיה שעת רצון והיא תסכים לדבר גם עם האדמו"ר הוא יעלה. הרבנית עלתה ודפקה בדלת הבית, האישה שכנראה ראתה אותה, סירבה לפתוח את הדלת ולדבר, הרבנית, בראותה שאין תשובה ירדה למטה והלכה לביתה, האדמו"ר שראה את הרבנית חוזרת החליט לחזור גם הוא".

"לא רק שהוא לא דיבר הוא אפילו לא עלה לבית", מדגיש עו"ד פריד, "אף אחד לא בא לשבור דלתות, דפקו בבית, לא ענו, הלכו". לדבריו, כשהאדמו"ר פנה כבר ללכת, "פתאום התנפל עליו אספסוף, כנראה החברים העבריינים של אותו בחור, התחילו לדפוק על הרכב, לאיים ברצח ולהניף ידיים".

"שני הצדדים הזמינו משטרה", הוא מתאר, אך "בגלל הבלגן המשטרה הגיעה, ובטעות, בטעות, במקום לעצור את אלו שניסו לבצע לינץ', עצרו את האדמו"ר ועוד שלושה ממלוויו, והוא נלקח לתחנה, במקום לבדוק מה הסיפור, האנשים אמרו שהוא שבר את הבית ובמשטרה ראו שמדובר באנשים בלבוש חרדי אז עצרו אותם".

"כאשר הגענו לתחנה", הוא מתאר, "הסברנו את המקרה לשוטרים, במשטרה נוכחו לדעת כי אכן יש כאן טעות מצערת ובתוך כשעה שחררו את כל האנשים, אפילו ללא חקירה או עדות, הם הבינו מה קרה ושלחו אותם מיידית, לא פתחו תיק, לא טביעת אצבעות, ישבו בספסל והלכו".

תוכן שאסור לפספס
138 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
97
שקרן העו"ד הייתי שם מעניין שהרבנית בועטת ככה בדלת... ועצרו גם את הנהג שהיה בלי רשיונות ומצאו שם סמארטפון באוטו!!!
יוואווו07.10.21
נאה דורש נאה מקיים
צ' בסדום08.10.21
96
העולם השתגע נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.06.10.21
95
עורך הדין יהודה פריד. אם אתה מעז להגן על מלכה לייפר שמואשמת על מעשים שעדיף מפאת הקוראים לא לציין כאן - ואתה מייצג את האדמורים הללו- מעניין מה זה אומר על האדמורים ועליך יחד. הכסף יעוור עיני חכמים וטיפשים כאחד! תמכור את נשמתך יהדותך ואמונתך לשטן בשביל כסף שאין בו ברכה
מלכה לייפר 06.10.21

הצגת כל התגובות

94
אוחחח כמה ייאוש של רבנים ואדמורים על בעל חנות שרוצה להתפרנס. אין בלעדיות על כלום. גם לא על סוג כשרות. אם לא היה ביקוש - הוא לא היה מוכר שם. שהרבנים והאדמורים הצדיקים יפנימו ויתעוררו. בטח חשבו שזה עוד עסקן בנברקי שיציית להוראות שלהם.
לקוח חדש בזכותם06.10.21
93
למה לפגוע בפרנסה של יהודי? מי שלא מעוניין לקנות ,שימשיך הלאה. למה דווקא רבנים בוחרים להזיק?
אזולאי06.10.21
92
דידי פון חוטא ומחטיא, משאיל מכשירים פתוחים לילדים בני 14 כל מי שקורא טיפה היסטוריה יודע מה היה היחס בעיירות ובמקומות יהודים למחטיאי הרבים. טוב עשו! זה היהדות! ומי שהדעות הנאורות והליברליזם המזויפים שלו לא מסתדרים עם זה, שיחפש לו יהדות משלו.
הוא שקרן06.10.21
חבל שאתה אנונימי. צא מהמחבוא ותתבע על דיבה ולשון הרע.
נעם07.10.21
המציאות מוכיחה שאתה כאן השקרן מה הניסיון הזה לשקר בדבר שאפשר להוכיח יתכבד בבקשה המגיב הנחרץ ויילך לחנות . ב תווכח במו עיניך - ותתנצל
יענקי07.10.21
אתם כולכם שקרנים הוא לא מוכר לילדים תתבישו לכם אל סמך מה אתם אומרים את זה
תחשבו לפני שאתם06.10.21
91
למה עצרו אותו היו צריכים לגרש אותו לאפגניסטן. שם החברים שלו מאוד יכבדו אותו
דודו07.10.21
90
כל הכבוד לבעל החנות ורעייתו תחזיק חזק כנגד ניסיונות הפרוטקשן הנלוזים
חברונר07.10.21
89
אני רק שאלה! איך האדמור והרבנית לקחו עורך דין עם טלפון לא כשר?
איציק צבי06.10.21
88
כל הכבוד לאשתו שלא פתחה להם את הדלת. לא משנה אם זו רבנית אחת או עשרה גברים. איזה מין חוצפה לבוא אליה הביתה. במיוחד כשהם יודעים שבעל החנות לא בבית. פשוט ניצול. וגם ייאוש. הרבנים מגזימים. עד לאן הגענו.
מישהי06.10.21
87
אדמור והרבנית.....מעניין מה יש להם ביחד
ללא שם06.10.21
חלילה
אפי בצחוק06.10.21
86
איזה חילול ה'! הזוייי
מישהי06.10.21
85
לרגל 8 שנים של מרן בא נפגין מול חנויות של הפאות הפרוצות ואגב הבעיה של הפלאפונים זה לא של דידי אלא של אותם שהיתירו צרכי פרנסה ולכן זה נפרץ
מוטי06.10.21
אני איתך כל מילה לענייין
משה06.10.21
דרך חדשה לפסוק הלכות. ע"י הפגנות... מדובר במחלוקת הפוסקים.
נו באמת...06.10.21
זה ממש לא דרך חדשה רוב ההפגנות זה מחלוקת הפוסקים בענין פינוי קברים יש הרבה שמתירים בעניין ניתוחי מתים וכו' וכו'
אלי06.10.21
84
"אם אני יפול כולם יפלו" אם כך אולי ליברמן צודק שכדאי ללמוד ליבה?
סופק כפיו06.10.21
83
חבל שאי אפשר לחזור לטלפונים הציבוריים שהיו בחוץ ולטלפון עם החוגה שהיה בבית, איזו תקופה יפה
מימי06.10.21
82
מצחיק היה לקרוא בהמבשר את מודעת המחאה שבה נכתב שפגעו בהאדמו"ר מסטריקוב ובהרב יצחק קולדצקי.... הרי אשתו הייתה מעורבת בסיפור ולא הוא.
מנחם10.10.21
81
טלפון לא כשר הורג הרבה יותר מקורונה !!! האדמו"ר נהג בעדינות ! וכל המגיבים להיפך - גלוי וידוע שנכשלים בחדרי חדרים בסרטוני טינופת מבית מדרשם של יוטיוב וס"מ וגהנם !!!
יהודי של אמת06.10.21
אז גם אל תחזיק מחשב
גם מחשב זבה כמו טלפון07.10.21
אם אתה כזה יהודי של אמת עאלק, בוא תסביר איך יש לך גישה לאינטרנט. קשוט עצמך תחילה ואחכ תהיה לך זכות דיבור (אם בכלל)
יהודי מזויף07.10.21
ומה אתה עושה באינטרנט?!
יהודי חושב07.10.21
80
מהיום קונה רק בדידי פון אשריכםםםםםםםםםםםם ישרים וצדיקים!! כל מי שלקח כשרות מוכר מתחת לשולחן. מנסיון.
דבורה06.10.21
79
בכל בית יש גפרורים שזה דבר מסוכן והרסני, (עד"ז מכונית שזה כלי דורסני ומסוכן משתמשים בזהירות רבה עם טסט תמרורים וכללים) אלא מה נזהרים להשתמש בזה רק מוגן ולשימוש טוב ונחוץ, והילד לא נוגע בגפרורים אלא בזהירות באישור והשגחת האב, כך האינטרנט רק ערוצי נקיות וקודש בזהירות רבה מאד.
משה בן אברהם06.10.21
78
אין על החנות של דידי!!! הכל כשר או חסום מעולה. השרות מצוין. צריך לטפל בחוסר צניעות של הבגדים הקצרים, הפאות והאפליה בבתי הספר, הסמינרים והישיבות- ראשי הישיבות והסמינרים מקשיבים לרבנים רק לגבי הקורונה!!!!
12345606.10.21
77
לא משנה מה יהיה רק לא לדבר על רבנים כ יזה לא פשוט בכלל
2110.10.21
76
מאין ליתד חדשות ותמונות מכל קצוי תבל אם לא מהאינטרנט, ומי התיר לכתבי יתד שימוש באינטרנט? 2) גפרורים שהם דבר מסוכן מאד ויכול לכלות יערות ובתים נמצאים בכל בית אלא שמשתמשים בהם בזהירות למטרות חיוביות, מכונית שהיא דבר מסוכן משתמשים בה למטרות חיוביות עם כללים ורמזורים כך האינטרנט יש להשתמש בה בזהירות למט
משה בן אברהם06.10.21
75
מעניין כמה העורך דין לקח להם בשביל לשחרר אותם בלי טביעות אצבע בלי תיק ורק עם ספסל - לכאורה כמובן...
עורך דין06.10.21
74
מוטב להם ליהודים נאיביים כמו הסטריקובער שימשכו ידיהם מעסקי הציבור. בסוף היום הם הופכים לכלי שרת בידיהם של הנוכלים המאוסים ביותר. ואת הקולדצקיה הייתי שולח למקום אחר..
מאיר06.10.21
73
דידי פון - חזק ואמץ! אל תערוץ ואל תירא מפני הרשע שמחופש לרבנים ורבניות.
נעם06.10.21
72
מכיר את בעל החנות נשמה טובה ואוהב לעזור המכשירים שלו זה עם סינון מצויין אני מתעסק עם ציבור חילוני וצריך וואטצפ ומייל והכל במסלול כשר
י. מרמת השרון06.10.21
71
זכות הציבור להפגין. ודמעות התנין שלו לא מרשימות.
דמוקרט06.10.21
70
היה לי ה"כבוד" השבוע להיות במאה שערים כשכעשרים "אירנים" באו להפגין מול מעבדה לפלאפונים עם שלטים ענקיים ששם כתוב :החיים מאושרים בלי סרטים ובלי אינטרנט גם לא מכשיר כשר ולא אינטרנט מוגן"..... הם צעקו ואנשים המשיכו להכנס לחנות הצלחתי לצלם את ה"הצגה" מהמדרכה השניה. חסכתי כרטיס טיסה לאירן מטורפים, והבנת
אני10.10.21
69
כמה צביעות במגזר החרדי... אני מבקר בהמון בתים כמעט לכולם יש 2 פלאפונים אחד כשר ואחד לא כשר.. כולם רואים סדרות, כולם ראו שטיסל, כולם רואים שבבניקים... אז תפסיקו לשקר את עצמכם
קובי07.10.21
נשמה אם תסתכל מעבר לד' אמות שלך ושל ה"חרדים החדשים" כמוך. תגלה שיש כל כך הרבה בתים בלי אינטרנט ובלי סמארטפון וכן יש להם חיים יותר מאושרים.
לב13.10.21
68
מעניין איפה כל העסקונה מחפשת את הכסף אצל בעל חנות פרטי בדידי פון. למה הם לא הולכים לקניון רפאלי למשל?? בדיוק על המשך הרחוב. רוצים עזרה? זה רחוב רבי עקיבא 115. בדיוק מעבר לכביש. קצת יותר למעלה. זה קצת עלייה. מה קרה מפחדים לפנות אליהם?? יאכלו אותם ביום הראשון להפגנה בלי מלח? דידי פון מכבד רבנים אז זה
קניון רפאלי06.10.21
67
אל תעמוד על דם רעך
גזלנים רוצחים15.10.21
66
תחשבו שמדובר בחנות פאות ותעשו אותו דבר תמשיכו.
חיים 06.10.21
65
שמעתי על כל ההפגנות. כמה שזה מציק. מהיום קונה רק בדידי פון היקרים. רק בגלל שהוא לא נכנע לפרוטקשיין. די. רבנים. כולם יודעים כבר מה הולך מאחורי ההכשר. תפסיקו עם זה. לא מכבד אתכם בשום צורה!!!
הפגנות06.10.21
64
מאבקי הכת .
ללא שם06.10.21
63
אני קונה רק בדידי
בחור ישיבה 06.10.21
62
זה נמאס. כל מי שלא עושה מה שקובעים חבורת עסקנים - מייד סובל. כל הכבוד לבעל החנות. תמכור מה שבא לך. כל יום ממציאים הכשר חדש: פאות, מספרות וכדו'. עוד מעט יגלו שיש חשש שענמז במגבעות או חשש "אבן משכית" באסלות וצריך הכשר וכו'.
שירה06.10.21
61
לשון הרע על אדמו"ר ורבנית, בטוחה שהחנות שלך לא כשרה כמו הפה שלך. בעולם הבא תצטער שלא שמעת את התוכחה.
טליה06.10.21
הציבור חייב להגן על עצמו מפני רבנית ואדמו"ר העושים מעשה כמעשי הביריונים.
רפאל06.10.21
60
אני עובר שם כל ערב. שיטת המאבק האישית לוחצת פולשנית - נכשלה. בכפייה לא הולך כלום ולא יילך כלום. יש מישהו בועדה שנדמה לו שמה שלא הולך בכוח - ילך ביותר כוח - וזו טעות. יש להפסיק את המלחמה נגדם, שהיא ממילא לא תשנה כלום, ולהתמקד בדרכים אחרות - חיוביות. כאן המקום לציין כי לו הוועדה היתה מאפשרת כבר בתחילת
ללא שם06.10.21
59
האדמו"ר מסטריקוב והרבנית קולדצקי היו צריכים לדעת שאסור היה להם לבוא אל ביתו של בעל העסק כדי "לשכנע" אותו. מדובר בהפעלת לחצים פסולים שיש בהם כדי לסבך אותם בפלילים. בעל העסק סובל מהתנכלויות לאורך זמן. מאיימים עליו, מפגינים מול ביתו ועסקו וגורמים נזקים לחנותו.
יהושע06.10.21
58
חבל שמלא אנשים פה מתעסקים בלשון הרע ככה רק מרחיקים את הגאולה..
מ13.10.21
57
חנות יחידה שאני מסכים לילד שלי ללכת לקנות לבד. סומך עליו יותר מעל הבן שלי. בחיים לא מוכר משהו לא כשר. הכל שקר של הועדה!!
שלומי06.10.21
56
אשת חייל מי ימצא. יישר כוח לאשתו שעמדה בלחץ ולא הסכימה לסחיטה הזו כלפיה. מאחורי כל גבר צדיק עומדת אישה צדיקה עוד יותר. שאפו. מסירה את הכובע בפנייך. גיבורה.
פמיניסטית06.10.21
55
אדמורים יקרים. תחזרו להרביץ שטייגען. ביטול תויירההה. תפסיקו להתעסק בלהרוס חיים ופרנסה של אנשים. כל מי שלקח כשרות מפסיד כסףףףף. די די פון היקרים - לא להיכנע בחייםםםם כל בני ברק מאחוריכםםם חזקו ואימצו המשיכו ככה ותראו דוגמא לכולם!!!
זרובבל06.10.21
54
שימכור בתל אביב לא בבני ברק!
יהודי06.10.21
53
מזמן לא שמענו מהועד הזה היום הטרנד זה ועדות לטכמולוגיה וכו כדאי שהועד הזה יתעטרר שוב ומצא נגד הועדות החדשות... אדמורים נשואים מסתובבים עחם רבניות נשואות .... איפה הגענו.
אברימי06.10.21
52
מה שנשאר לאדמורים זה לתת לו תעודת כשרות ועוד לשלם לבעל החנות כסף. העיקר שהוא כבר ייקח תעודה בכל מחיר. והם יוכלו לנופף בעוד ניצחון שלהם. ולהמשיך להרוס עוד עסקים. ואחריהם המבול. לא באמת אכפת להם מה ימכרו. העיקר שבעל החנות לא יהיה החצוף שממרה את פיהם של האדמורים
ליבי06.10.21
51
מהיום אם אני צריך משהו בקשר לפלאפונים, אני הולך רק אליו!
ש06.10.21
אל תתלהב הוא די יקרן
משה06.10.21
ממש לא אני הולכת אליו תמיד והוא הכי טוב מתקן לי הכל מיד והוא הכי טוב בשוק המחיירם שלו לגמרי לא יקרים ודווקא תראו לאדמורים האלו שזה לא יעזור להם כלום !!!!!!!
אנ 06.10.21
50
נמאס מחרדים שכופים עלינו מה לעשות. תפסיקו להתערב לאנשים בחיים. ככה החילונים שונאים אותנו בגלל הכפיה החרדית. די. לי בא מכשיר רגיל. אל תתערבו לי בחיים.
שי06.10.21
אידה
מאיר אתה טיפש11.10.21
תגובה טפשית ביותר, הם שומרים על הכלל ככלל, והם כן אמורים להתערב לכלל.
מאיר06.10.21
אידה
מאיר אתה מזה חוצפן אולי גם אני יתחיל להת11.10.21
49
עד שהרבנים לא ישתלטו על כל השוק - הם לא ירגעו! מעניין מה הרבנים יחפשו אחרי שיגמרו להשתלט על כל ענף הסוללר בכל הערים החרדיות??? נהיה לרבנים יותר מידי תיאבון. צריך לעצור אותם דחוףףףף
יסכה 06.10.21
זה לא רבנים אמיתיים, זה עסקנים מחופשים
יעל07.10.21
48
איני נמנה על חוגי החסידים. ובלי קשר למקרה הספציפי של המקרה לעיל צריך להיזהר בכבודו של האדם הקדוש הזה. מי שמכיר יודע - ומשפחתי מכירה אותו הרבה לפני שהתמנה לאדמו"ר שאז היה ממש מופשט מכל עיניני עולם הזה - שהוא מזכיר אדמורים מופלגים מהדורות הקודמים בעבודת ד', בתפילות, בסיגופים, בתורה, בעזרה לאלמנות, בצד
שכן שמכיר את האדמו"ר עשרות שנים06.10.21
47
זה נורא ואיום שיש קבוצת אנשים שקוראת לעצמה ועד הרבנים לענייני תקשורת והיא שולטת ומחליטה איזה כשרות טובה ואיזה לא, למה מישהו הלך לרמי לוי והפגין על זה שהם מוכרים מוצרים בכשרות OU? או הלכו לשופרסל והפגינו שהם מוכרים מוצרים חלב נוכרי (השמות של החנויות רק דוג', כן?!) כל אחד שיעשה מה שטוב לו, ישאל את רבו
יעל06.10.21
46
רשע שבתל אביב יעשו אנשים חופשיים זה לא מתקרב לעזות מצח של אדם שמחטיא את הרבים בבני ברק איך רשע כזה יכול להתקיים. שיחזור בשאלה וימחה
רשע מחטיא הרבים אני לא יודע איך הוא עוד 06.10.21
חברה שמרו על הפה!!!!!!!!!!!!!!!
.06.10.21
לא הגיוני שאתה מגיב באופן חופשי ולך יש פלאפון כשר!... אין רשעים בין ישראל.חזור בך..ותבדוק את הפלאפון שלך..כי עצם זה שכתבת את כל מה שכתבת ,לא יכול לצאת מפלאפון כשר.
צדיק בדוק את הפלאפון שלך אם הוא כשר06.10.21
45
איך אדמור מגיע לשפל כזה? בשביל זה התמנה לאדמור?
חניתה06.10.21
השאלה הפוכה, וד"ל. והתשובה כי בא שלו היה אדמו"ר. אגב, מנשה מלך יהודה היה בן של חזקיהו ונכד של ישעיהו. ואם חזקיהו היה אדמו"ר... וזה לא הפריע לו לרצוח את סביו, ולעשות לאמו משהו שאפי' שהוא כתוב בחז"ל, לא יעלו את התגובה אם אפרש...
היסטוריון06.10.21
גם האדמור מוזן מעסקניו
כף זכות06.10.21
הרי אני מוחה. למה לדבר ככה על רב גדול.
חסוי06.10.21
כאשר רב גדול ומפורסם עושה כמעשה הביריונים, חובה גמורה למחות.
רפאל06.10.21
44
למה הרבנית קולדצקי נכנסת לתוך הסירחון הזה? חבל על השם הטוב שיש לה
ללא שם06.10.21
איזה שם טוב יש לה?
שיווקי ביותר!06.10.21
43
אין בעיה אתם רוצים פיקוח? תשלמו אתם עליו. אני מוכן שתפקחו רק שהתשלום לא עלי. אגב כל מי שיש לו ידע אפילו הכי קטן יודע שאין דבר כזה בעולם "מכשיר כשר" כי כל מחסום אפשר לעקוף. בסוף הכל נשאר בבחירה של האדם.
דניאל06.10.21
42
אין זכות מחאה?
חשבתי שאנו במדינה דמוקרטית06.10.21
עושים מעשה זימרי ומבקשים שכר כפינחס
כזבי15.10.21
41
אם אני הייתי מגיע לביתו של בעל העסק לשכנע אותו, המשטרה הייתה עוצרת אותי ולא רק מעכבת, ואף מביאה אותי בפני שופט בבקשה להאריך את מעצרי. תמוה שהמשטרה לא עצרה את האדמו"ר והרבנית. החוק שווה לכולם. אסור שתהיה הפליה.
יוסי06.10.21
על כגון זה נאמר: כולם שווים לפני החוק, אבל יש שווים ויש שווים יותר.
רפאל06.10.21
40
האדמור הוטעה על ידי עסקנים מושחתים, שמשתמשים בו על מנת להלך אימים ולסחוט באיומים בעלי עסקים תמימים. די לשחיתות העסקנים מועדת הרבנים!
רחלי06.10.21
מצד אחד אומרים שעסקנים הטעו את כבוד קדושתו, אך מצד שני ממשיכים לשאול בעצתו. מישהו מסוגל להסביר?
רפאל08.10.21
39
איפה קונים העסקנים את הפלאפונים הלא כשרים?
ללא שם06.10.21
38
רציתי להחליף לפון כשר אבל בגלל כל האנשים האלו שנאבקים והורסים לאנשים אחרים את החיים ואת הפרנסה אני לא יחליף. אם יש לי עברות כתוצאה מכך זה יהיה על הראש של הרבנים שבעד הפון הכשר. ככה לא מתנהגים. גועל נפש. זה פון עם סינון. מה אכפת להם איזה. מה עדיף שאנשים ילכו עם סינון כזה או בלי סינון בכללל לא מעניין
שונאת את ההתנהגות של החרדים בדם. למה לאמ06.10.21
בגלל אנשים אחרים תסכן את עצמך?
נתי06.10.21
37
בתור שכנה שלו, מחוויה אישית- רק שתדעו. מטרידים אותו כל הזמן! אותו, את המשפחה שלו, את אשתו, הילדים, הדודים, ההורים. מאיימים עליו! מטרידים את השכנים. משאירים לנו איומיים בדואר. הבן שלי התחננן לקנות ממנו מכשיר לא כשר. אפילו לא דרך החנות, ככה בשכונה. הוא ישב איתו לקפה ודיבר על ליבו והצליח לשכנע אותו
ללא שם06.10.21
36
הייתי פעם בכינוס של הוועדה לפגעי הטכנולוגיה וכדו'[איני יודע בדיוק איך נקרא הארגון הספציפי] בכינוס סגור של מעל עשר ראשי ישיבות מהחשובים ביותר כולל חברי מועגה"ת. האלימות של העסקנים הייתה מטורפת הם התחצפו לרבנים קטעו אותם לא ענו לשאלות שלהם ואנסו אותם לחתום על תקנה מסוימת אבל הראשי ישיבות לא הסכימו. לא
אחד שיודע06.10.21
מתוך רצון "לשמור עלינו בקדושה", לא מאפשרים לנו להתפרנס כדרך כדרך כל הארץ. אז חלקנו חיים בעוני מחפיר וחלקנו מלסתמים את הברייות ב"הכשרים" וב"וועדות לטוהר ה...".
רפאל08.10.21
35
מאמינה יותר לבחור בעל החנות ולא לעו"ד ומי שעדיין מאמין לעו"ד שיראה את תוכנית שהיתה בטלויזיה על כל השקרים של הכשרויות בטלפון! הכל כסף, כבוד, ועושר איכסה עליכם עסקנים חרדים מטונפים שעושים חילול ה'
אסנת06.10.21
לעו"ד יש טלפון כשר או גוואלד טרף ?
סתם מתעניין06.10.21
34
לא מכובד לא לאדמור ולא לרבנית ממש לא מתאים להם כנראה שמישהו מחמם אותם
ללא שם06.10.21
מתאים להם מאוד ביום רביעי השבוע נתקלתי בחבורה מטורפת כסו במאה שערים אותו סגנון צול חנות פלאפונים. חבורה פגאנית כת הזויים שבטים ברבריים
אני10.10.21
33
מעניין שלכל העסקנים שראיתי. החברי כנסת מנהלי החיידרים מנהלי המוסדות והארגונים הכתבים "ביתד נאמן" יש סמארטפון. הצביעות חוגגת.
משה וייס06.10.21
32
חרדים קשים. תנו לאנשים לחיות.
שושי06.10.21
31
כל הכבוד לרבי ולרבנית
שרית איינפלד06.10.21
30
ח
ן06.10.21
29
מוסר השכל: שכל אחד יעסוק בשלו. האדמו"ר יורה לחסידיו אילו מכשירים לרכוש, הרבנית תייעץ לשומעי לקחיה בענייני פלפונים כפי שהיא מבינה, בעל החנות ימכור פלפונים כראות עיניו ללקוחותיו, כרצון איש ואיש. השוטרים יוכלו להישאר בתחנה, ולקב"ה יהיה נחת רוח.
מוישי06.10.21
28
מזעזע. אני לא חושב שהאדמו"ר והרבנית הנ"ל הבינו את הסיטוצאיה אבל זה מזעזע לבא לאשה שבעלה לא בבית עם קבוצת אנשים [שמתוכם יש כאלו שאיימו עליהם]. אין אשה שלא הייתה נבהלת. פשוט בושה עוברים פה גבולות לא הגיונים. וגם יש לך בעיה עם הבעל מה אתם מערבים את האשה???
ישראל שרייבר06.10.21
בין אם הבינו, בין אם לא הבינו, לעמוד בראש הציבור אינם ראויים.
רפאל06.10.21
27
בלי להיות שם שומעים שהעו"ד לא היה שם כולנו מכירים את הדינמיקה של המיקרים האלה "החברים העברניים" אני לגמרי יכול לדמיין את השכנים החילונים מתעצבנים על ההפגנה החרדית שאיגנו להם מתחת הבית
אחד06.10.21
26
אדמור עם רבנית??? ומה עם "והייתם נקיים"??
ללא שם06.10.21
25
שתדעו לכם שאני בעצמי קניתי מכשיר לא כשר בחנות שתחת הכשרות האלימה הזו שמציקה לדודי פון. הם צריכים את הכסף עבור החותמת, ולא רוצים בכלל לשמר את חומות הדת. אבל כך פועלת חסידות זו - באלימות ובטרטור כל מי שלא שומע להם. כך זה לגבי המסכנים שנולדו אצלם וערקו למקום טוב יותר, וכך זה בכל נושא. נבלות ברשות התו
ירון בר06.10.21
24
עדיף שהאדמור יטפל בחסידים הפושעים שלו ולא יתערב בענינים של אחרים.
שיר06.10.21
23
עצם זה שעלו אליו לבית זאת חוצפה. ושעו'ד יפסיק להגן על החברה המגעילה הזאת. אנחנו מהמגזר החרדי יודעים כמה שחיתות יש בזה. למה לא מפגינים מול החניות שמוכרים חצאיות קצרות? פאות וכו?
משה06.10.21
22
איראן זה כאן
גד06.10.21
21
כמי שיש לו גם טלפון לא כשר,אפשר לזקוף זאת לועד הרבנים שחסם לי את הטלפון של אימי החולה שאני חייב לבדוק עם המטפלת שלה מספר פעמים ביום.וגם חסמו לי את הבנק.ולא עזרו לי כל הבקשות והתחינות.
רפאל06.10.21
20
ניכרים דברי עו"ד האדמו"ר והלואי שיצליח במלאכתו
?06.10.21
19
אזלת היד של המשטרה בטיפול במאיימים ובמתנכלים היא שגורמת להתפשטות הנגע גם למודיעין עילית ולמקומות אחרים. רק טיפול משטרתי כנדרש במתפרעים יביא להפסקת הוונדליזם נגד בעלי חנויות הסלולר שלא מוכנים לשלם דמי פרוטקשן.
אהרן07.10.21
18
איראן זה כאן !!!!!!!!
משה 07.10.21
17
משו.....למה העיר בני ברק טלית של כולה תכלת..... שיתחילו קודם בתופעת הלבוש של לא מעט מן הנשים ברחובות... הרבה יותר חמור!!!! להתעסק במה שלכאורה נראה להם קל... בטח......
אשדוד06.10.21
16
אני עברתי יום אחד ליד החנות וראיתי איך המפגינים מרביצים לבעל החנות. לא תרצח - מכירים?
זבולון06.10.21
15
מסכן הבנאדם ואשתו.
לילי06.10.21
14
החנות שלו מפוצצת כל היום. גם בהפגנות. שעושות לו חשק לעבוד יותר. תרדו ממנו. נגמרו הדברים החשובים באמת??
חדוה07.10.21
13
כאשר מתאספים בכיכר העיר במטרה למחות, אז ראוי לקרוא לזה "הפגנה". כאשר מתאספים מול ביתו של אדם פרטי במטרה להטריד, יותר מתאים לקרוא לזה "פוגרום".
רפאל06.10.21
12
משועממים. לכו תתעסקו בפאות הנוכריות לפני שאתם נטפלים לבעל עסק ישר והגון. וגם כל העובדים שלו
גבר 06.10.21
11
לא אמיתי שכל כך הרבה אנרגיה הרבנים משקיעים בבעל חנות אחד. מתעללים בו כל יום כבר כמה חודשים. מה זה הדבר הזה? איפה המשטרה? זה חוקי בכלל? כל הרחוב רעש. צרחות. מכל ההפגנות. נמאס מההתנהגות הברוטלית הזאת.
לא אמיתי 06.10.21
10
מה כל המהומה על טלפונים? לא חדש שמחזיקים שני מכשירים. רק על הטלפונים יש כעס עד כדי הפגנה? למה כש"רב" (לא יודע מה לקרוא לו) עושה מעשים מגונים (ללא מכשיר) מנסים להשתיק?- מעניין אם מי שמנסה להשתיק אם המקרה היה בתוך ביתו גם היה נוהג כך? חשבו מה עובר/יעבור על הילד/ילדה האלו? זה פחות חמור?- הרי לחנות מגיע
יעקב07.10.21
9
שאלו אותי פעם אם אני מעוניינת לפתוח חנות פאות בהכשר של ר' חיים שליטא שאלתי ובכמה יעלה לי ההכשר התשובה היתה (ומדובר על תקופה של מעל עשור אחורנית ) 23.500 ש"ח
רוב07.10.21
8
כבר שנים שעברתי בכל חנויות הפלאפונים בעיר. עוד לא מצאתי איש כזה צדיק שמסדר את המכשיר. משקיע שעות על הלקוח בסבר פנים יפות. ובסוף לא מחייב בכסף. צדיק. איש יקר. תמשיך ככה. אל תתן להם להפיל את רוחך
יצחק06.10.21
7
בטח לרבנית היה בכיס אחד טלפון עם הכשרות המהודרת של ועדת הרבנים ובכיס השני אייפון רחמנא ליצלן- חיים של שקר!! כל העיר הזאת עם 2 מכשירים!! אחד עם קידומת כשרה למוסדות חינוך ולחברה שאנחנו חיים בה - והשני - משתמשים בו בבית הכסא כשאפחד לא רואה. רק הקדוש ברוך הוא.
2 מכשירים06.10.21
והוי זהיר בגחלתן שלא תכוה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב..
היזהרו07.10.21
6
אין לקבל כאקסיומה שהמשטרה היא אובייקטיבית וניטרלית ואיננה בעלת עניין בסכסוך, אלא יש לקחת בחשבון שייתכן והמשטרה משרתת אינטרס סמוי ובשל כך המשטרה משתפת פעולה לטובת אחד מן הצדדים המסוכסכים. (כמובן, שאין הכוונה לשוטרי השטח מהדרגים הזוטרים, שרק ממלאים פקודות).
נקודה למחשבה06.10.21
5
למה הכשרות של רבני קרלין לא טובה????? כי אין שם רווחים. הבנתי!
ללא שם06.10.21
4
מאיפה החדשות והתמונות ביתד, מהאינטרנט
משה בן אברהם06.10.21
נו אתה מבין מה כתבת ברגע שיהיה אינטרנט אז יתד יכולה לסגור בסטה רק בשביל זה צריך לזעוק שאסור אפילו מסונן
מבין?06.10.21
3
המאבקים המטופשים הללו רק מחזקים את מתנגדי וועדת הרבנים להמשיך בדרכם…
נטע06.10.21
2
המשטרה לא אמינה בשום צורה. אבל גם וועדת ה"רבנים" ועושי דברם מתנהלים כמאפיה. אני לא מוכן לפרנס את היבואנית הבלעדית של מכשירי ועדת הרבנים הנ"ל. שהיא במקרה אשתו של אחד העסקני שם... לכן אני מקפיד לקנות רק תומך כשר, אם העסקנים יכולים לתת הכשר גם אני יכול. (כמובן הכל לכאורה...)
יש דין ויש דיין06.10.21
1
חבל שבעל החנות מתנהג וממציא המצאות כאילו רצו לפרוץ לו לבית מדובר באדמו"ר קדוש וצדיק וברבנית צדיקה שבאמת באמת אכפת להם רק מהעניין שיפסיק למכור בתוך העיר בני ברק את הטלפונים הפסולים, מה פסול ומה לא הרי לא קשור לבעל החנות ברור שהרבנים הם אלו שמחליטים בעניין זה.
יוסי06.10.21
עבריינים היה לי הכבוד לראות הפגנה השבוע במאה שערים וגם תקפו אותנו חבורת אשפה
אני10.10.21
שתתכבד הרבנית ותגיע לבד או עם מלווה אשה. אין שום הגיון שיגיעו 2 רכבים מלאים בגברים בשביל העניין חוץ מהפגנת כח בדרכים של מאפיונארים.
יענקי06.10.21
אם הכל לשם הסברה בדרכי נועם, למה צריך עדת חסידים במקום?
מישהי ריאלית06.10.21
יטמבל אני מכיר אותו הוא מוכר כשר אבל לא מה שהם רוצים זה כמו הכשרויות באוכל והם רוצים רק כסף
דוד06.10.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 08:18

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24