כיכר השבת

הפגישה והביקורת

השר יועז הנדל: "אמרתי לרבנים את האמת"

השר יועז הנדל הגיב לביקורת נגד התנהלותו בפגישה עם האדמורי"ם והרבנים: "לא חבשתי כיפה כי אני לא חובש כיפה בפגישות במשרד התקשורת, לא מאמין במריחת נתונים" (ארץ)

95
ישי כהן | כיכר השבת | א' בטבת | 05.12.21
השר יועז הנדל
השר יועז הנדל (צילום: פלאש 90)

"לא חבשתי כיפה בפגישה כי אני לא חובש כיפה בפגישות במשרד התקשורת, אני לא מאמין בדרך הכחש ובמריחת נתונים. לכן אמרתי לרבנים את האמת.", כך הגיב השר יועז הנדל לביקורת על הפגישה עם האדמורי"ם והרבנים בעניין הרפורמה שתפגע בוועדת הרבנים לענייני תקשורת.

מיד בתום הפגישה, בה השתתפו בכירי הרבנים והאדמורי"ם, נמתחה ביקורת קשה על התנהלותו של הנדל בפגישה. בין היתר בשל העובדה שלא חבש כיפה וכן על סגנון הדיבור שלו מול הרבנים.

השר הנדל דוחה את הביקורת. בפתח דבריו הסביר את הרקע לפגישה: "נפגשתי עם שורה של אדמורי"ם, ראשי ישיבות ומנהיגים של הציבור החרדי. הם ביקשו להיפגש בנושא של דיון מקצועי על קווים כשרים. אחרי החלטה שלי שאין לחסום מספרים שרירותית ועיסוק בנושא התחרות בקווים הכשרים. כך הגיעה אליי משלחת של רבנים ובמשך שעה שלמה ישבתי והקשבתי לטענותיהם".

באשר לביקורת על אי חבישת הכיפה, הסביר הנדל: "לא חבשתי כיפה בפגישה כי אני לא חובש כיפה בפגישות במשרד התקשורת. הרבנים המכובדים ביקשו להיפגש איתי. מי שיראה אותי בשבת עם חולצה לבנה בדרך לבית הכנסת יראה כיפה. כך גם אם אגיע לישיבה או טקס דתי אצל אחד האדמורי"ם".

השר הנדל: תם הכאוס בשוק הסלולר החרדי

לדבריו: "אני לא מאמין בדרך הכחש ובמריחת נתונים. לכן אמרתי לרבנים את האמת. לפחות 50% מהחרדים (יש כבר אינדקציות על 65%) מחוברים לאינטרנט. זו המציאות, אי אפשר להתעלם ממנה".

בחצי עקיצה למבקריו הוסיף הנדל: "צר לי על התגובות מצד חרדים מסויימים - ברשתות החברתיות, באינטרנט שבו אסור להשתמש - היו מהצד השני תגובות אוהדות רבות מחרדים אחרים. תפקידי כשר ממלכתי לוודא שלכל אזרח בישראל ללא קשר לדפוסי הצבעתו, דת, גזע ומין יש שירותים זהים"..

"אני מכבד את הרבנים. עיניהם היו טובות, ואני יודע שהם רוצים טוב. גם אני רוצה טוב. דלתי תמיד תהיה פתוחה", סיים את דבריו.

כזכור, בריאיון בלעדי באולפן 'כיכר השבת' התייחס השר הנדל לרפורמה בשוק הסלולר הכשר ואמר: "אני לוקח כפרויקט לעשות סדר, אני לא מוכן שיהיו אזורים שבהם לא נוגעים. ראיתי את זה כבר בפעם הקודמת, היו טלפונים שנחסמו שלא בצדק. אני מבין למה אתה חוסם תוכן לא ראוי, אבל אני לא מבין למה אתה חוסם (חנות. י"כ) פיצה שהיא מתחרה איתך, נחשפתי להרבה מאוד חסימות שהן לא מן העניין".

פגישת האדמו"רים והרבנים עם הנדל

"עלו סימני שאלה", הוסיף השר הנדל בהתייחס לוועדת הרבנים, "יש לי חוות דעת ויש לי תלונות של אנשים שאני מכיר אישית, לא איזו חברה עסקית - ובטח לא רפורמים, וכל מיני טענות שאני שומע".

באשר לאפשרות של ניוד מספרים כשרים למכשירים לא כשרים, אמר הנדל: "את ההחלטות והטיעונים נשמע בשימוע, אנחנו מגיעים פתוחים. התפקיד שלנו הוא להסדיר את השוק, לייצר תחרות וחופש לכולם. לא אמנע אפילו מאדם אחד שיהיה לו טלפון כשר, אני מבין את הצורך".

אבל אתה הורס את תעודת ההכשר במגזר...

"אני מבין שכשאין סדר וכשיש כאוס, צומחות תופעות לא בריאות. אמרתי מזמן, איפה שלא מסדירים, מי שחושב שהוא יצור איזו אוטונומיה ולא יסדיר ויתעלם וכל הזמן ילחץ, הוא טועה. אני לא עובד כך".

"תם עידן הכאוס", הכריז שר התקשורת, "אנחנו הולכים להסדיר. אנחנו נשמע הכל, יכול להיות שהטענות יהיו חכמות. זה ישפיע על הכל. חוסר הסדר נובע משם. ברגע שאתה מחליט למישהו מונופול על הכל, אז יש לו מונופול על הכל".

הנדל התייחס לתגובות שהוא מקבל מהרחוב החרדי: "לא קיבלתי אפילו תגובה אחת שלילית, רק תגובות טובות. לא נעים לי להגיד לך ממי, כולל פוליטיקאים, כולל עיתונאים, רק תגובות טובות. וזה רק מתוך הפרסום מבלי שאמרתי דבר על ההחלטה הסופית".

תוכן שאסור לפספס
95 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
73
כל הכבוד לשר
יהודי כשר06.12.21
72
מה רוצים מהנדל? למה שיחבוש כיפה ולא מגבעת? כשיגיע כומר למשרד התקשורת הוא צריך לשים צלב?
אולי שילבש שטרימל?05.12.21
71
שר התקשורת היקר ! הוכחת בעצם הפגישה שלך והתנהגותך כמה באמת העגלה שלך ריקה , ריקה עד מאד אתה אדם יהיר שחצן וגס רוח, ככה מתנהגים לגדולי ישראל . בז לך .
עוזיאל06.12.21

הצגת כל התגובות

70
ועדת הרבנים הגדישה את הסאה בהשתוללות שלה ועל כן היא תאבד את השליטה. כדאי שאדמו"רים, פוליטיקאים, מנהלי ישיבות, וסמינרים, שחושבים שהציבור החרדי נמצא בכיסם והם יכולים לעשות בו כטוב בעיניהם, שילמדו מהמקרה הזה לקח.
מאיר05.12.21
69
גם אם הוא צודק יש מושג שלכבד רבנים קצת כבוד מה זה להיות בלי כיפה בפגישה אפילו בן גוריון הגיע לחזון איש עם כיפה קצת כבוד לא יזיק ובמיוחד שבאים כאלה רבנים חשובים איך לא רעדת ויכול להיות שגםאתה קצתצודק היפא הכבוד תתבייש לל אתה והממשלה שאינך חברבה
עע05.12.21
68
א. כמו הרבה ישראלים איו להם שום כבוד לאף אחד.כמו שאני בא לחתונה שזה בטכס דתי אני רואה הורים של החתן או כלה לבושים כמו שהולכים לים בלי כבוד לרב המקדש .מר הנדל מה קשור איפה מתנהל הפגישה תכבד עצמך ותכבד הרבנים ותכבד התורה שהם מייצגים. זה לא החינוך שאתה קבלת .תבקש סליחה בגלל פגעת בכבוד התורה.
אליהו 05.12.21
67
שחררו אותנו מהעסקנים
תודה להנדל06.12.21
66
ואני חרדי מביתר רק חבל שאין לנו בכלל קליטה ברחובות שלמים בעיר
ללא שם10.01.22
65
"וועדת הרבנים" הפכה מזמן לשם נרדף לשחיתות והתעמרות בעסקים. אין בינה לבין בנים שום דבר, ולעניין המפגש, לא ראיתי שום זילזול. בסוף יום הוא אדם מכבד ושומר מסורת אפילו שאין לו כיפה.
חרדי פשוט06.12.21
64
אינני סובל את האיש ואת מפלגתו, אבל התגובות כאן מוכיחות שהוא צודק בשתי נקודות: א) העולם החרדי כבר רווי באינטרנט (וידוע לי שמשום-מה לא אצל כולם יש סינון). ב) רבים בעולם החרדי בוחלים במונופול של ועד כלשהו על הטלפון הכשר שלהם.
יהודי ישראלי06.12.21
63
ועדת הרבנים :) כל חרדי יודע שמדובר בביזנס ...... על מה אתם מדברים בכלל ....
james06.12.21
62
עשו שטות ללכת לאדם אנטי דתי עם רשעות וזילזול כנראה שזה הסוף שלו בכנסת צריך סבלנות ותפילות שזה יעבור מהר
אשר06.12.21
61
כל הכבוד לשר ולא להגיד שטויות הוא לא ימח שמו הוא רק בן אדם שבא לעשות סדר
יהודה יאיר06.12.21
60
עם רבות מדעותיו אני (כמובן) לא מסכים. אבל האיש ישר והגון. וודאי שהוא מכוון לטובה. יה"ר שנראה כולנו ברכה במעשיו!
ללא שם06.12.21
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שיתפגר כבר
חחחחחחחחחחחחחחח06.12.21
59
האמת שלך נו ונגיד ונאמר רק רב יודע את האמת והם למדו 20 שנה 30 שנה. ואתה רק שנה ראשונה
אןר05.12.21
58
איזה גבר סוף סוף שר שאכפת לו מהחרדים
משה06.12.21
57
כל הכבוד ליועז הנדל מי שרוצה טלפון כשר, בבקשה, אהלן וסהלן, כל הכבוד, אבל לתת לעסקנים אפשרות להיכנס לקישקעס של כל אחד ואחד לדעת מה שנעשה אצלו, עד כאן !, ויועז הנדל הרי יודע שרוב הציבור החרדי הדומם תומך בו.
הרשל06.12.21
56
ראיתי את הסרטון מהמפגש של השר הנדל עם הרבנים - לא ראיתי שום זלזול וגם ההודעה לתקשורת די מכובדת... הוא התנהג בהרבה יותר כבוד מההופעות הצווחניות של ליצמן וגפני (דווקא שס נוהגים בנימוס לאחרונה) בחצי השנה האחרונה. אני גם לא מצפה מאדם חילוני ללכת עם כיפה - ואני לא מצפה מחרדי עם שטריימל להחליף לכיפה סר
לא הבנתי 05.12.21
יפה כתבת.
מוישה06.12.21
55
אתה כל כך רוצה לעשות רפורמות לציבור החרדי? אדרבה בא נראה אותך מביא קליטה סלולארית איכותית לערים החרדיות, בלי תירוצים של סיבים אופטים וכו'
רוצה טוב05.12.21
54
צריך למנוע את ניוד הקווים הכשרים לחבילות לא כשרות וצריך לחסוםאת הצינטוקים של קווי התוכן מכל סוג שהוא. החוצפה של הצנטקנים עוברת כל גבול!. הם מתקשרים תמיד בזמן הכי לא מתאים. כן זה גום קופת העיר!!. לגבי האפשרות להתקשר לקווים כאלה או אחרים שוועדת הרבנים חוסמת מלהתקשר אליהם אני משאיר למגיבים אחרים להביע
אלי05.12.21
53
השר יועז הנדל עושה חסד גדול עם הציבור החרדי שסובל מועדת הרבנים לענייני תקשורת. תחזקנה ידיו.
יעל05.12.21
חכי. הוא עוד לא עשה כלום. בינתיים זה רק דיבורים.
משולם05.12.21
כנראה שאתה מייב'ין יותר גדול מכל גדו"י...
עובר אורח05.12.21
52
כל הכבוד לשר הנדל שלא מתרפס ומכיר בצורך להסדיר את המצב הבלתי נסבל. אסור להפקיר את הציבור החרדי לחבורת ועדת הרבנים שרומסת ברגל גסה את הזכות לפרטיות ועושה ככל העולה על רוחה. חזק ואמץ.
יהושע05.12.21
כן כך אני מרגיש וכך אני מבין. ואני חרדי מדורי דורות וצאצאי יהיו חרדים לעוד מאה דורות. אתה תתעלף אם הייתי כותב את שם המשפחה שלי ואת המשרה שלי שהיא יותר חרדית מכל המגיבים כאן גם יחד! ישר כוח השר הנדל!
שמואל05.12.21
האם אתה מרגיש שגדו"י רומסים אותך??
מתעניין05.12.21
51
אתה שקרן ראש הממשלה שלך ארכי שקרן לא מאמינים לשקרנים לך תספר את השקרים של למנסור עבאס
אפשטיין חרדק05.12.21
50
במשך שנים המשל הזה היה קצת לא ברור, עד שהגיע יועז הנדל והראה כמה העגלה שלו ריקה. לחזון איש הייתה ראיה למרחקים.
אלדר05.12.21
49
מה זה נקרא "עגלות ריקות" בציבור הכללי ל-94% מהילדים מעל גיל 10 יש סמארטפונים, אך ל-95% מהוריהם אין מושג להיכן הם מגיעים במכשיריהם. הילדים נחשף לתכנים שנפשו הצעירה אינה מסוגלת לעכל. הם מעוותים את נפשו והורסים אותה. לזאת לא יוכל הציבור החרדי להסכים.
איתן05.12.21
48
הנדל הציבור החרדי ברובו מתפלל שלא תכנע
בני ברקי 05.12.21
אני לא יודע על מי אתה מדבר, בכל אופן את כל מי שאני מכיר מתפלל ומאחל שיכשל ובגדול!!!!
ביתרי05.12.21
47
הנדל מביא אסון עם זה שאיפשר הצבת אינטרנט סיבים אופטים ואטנטנות כאלו בכל הארץ. תבינו זה קרינה גבוהה ומסוכנת. מגיפת המחלה הארורה היא לא פחות מסוכנת ממגיפת הקורונה. אין שום בעיה באינטרנט שהיה עד היום, למה צריך לחסל את הבני אדם למען שיכלולי הטכנולוגיה? רק בגלל שבעלי ההון שמים כסף שם...
דוד06.12.21
46
יישר כוח!
חרדי 05.12.21
45
יועז ההתנהלות שלכם עוד תישפט בדרכים רבות בזכותכם המדינה היהודית היקרה שלנו תלך לאבדון ותאמין לי אף אחד לא יסלח לכם תחיו עם הכתם הזה לנצח
ידידה05.12.21
44
יועז אל תירתע.! הגיע הזמן לעשות סדר. האזרח החרדי רוצה מזמן להשתחרר מכל מיני "תוצרים" שהם תולדה של 'עסקונה מסואבת'
חרדי פשוט05.12.21
43
קרא נקראטקרא
קראטקרא05.12.21
42
כל הכבוד לשר הנדל שלא נכנע לעסקנים למיניהם, הציבור החרדי לא רוצה חסימות לקווים של תוכן, אם יש בעיה שבחורים מקשיבים לקווים, אז שיעשו שתי מסלולים אחד עם חסימות לבחורים והשני בלי חסימות לנשואים.
חרדי05.12.21
על מי אתה מנסה לעבוד..?
מכי05.12.21
אי סדרים בועדה למען תקשורת.....חסימות שרירותיות בלתי עניניות יש למנוע זאת
אבי06.12.21
41
ושוב הנדל הציויני מציל אותנו החרדים מעצמנו. מישהו לא מכיר את שיטת הסלולאריים הכשרים? הרי זה אחד לאחד מה שקרה במירון - אנשים מטעם עצמם מתשתלטים על שטחים ומתחילים לנהוג באלימות לאלו שלא משלמים להם (אם כדי להכנסז למתחם הקבר ואם כדי למכור פיצה ולחסום מתחרים) - כולנו מכירים את זה ואיננו תמימים. הוועדה
די!05.12.21
40
יש לנו במגזר בעיה כאשר ה"ממסד" צובר כוח למטרות חיוביות, כמו סלולר כשר הוא מתחיל לשכוח לשם מה התכנסו, ומתחיל להשתמש בכוחו הרב לצרכים אישיים ופוליטיים צרים שאין בינם ובין המטרה המקורית ולא כלום הזעקה בוקעת ועולה מהציבור, ואין איש שם למעלה שיקשיב עד שהממסד נזרק לאופוזיציה. או אז - מתחילה מהומה שלימה ש
נטלי06.12.21
39
בזאו נתחיל בזה שכל הממשלה הזו מיוסדת על אדני החילונות כשפעם מלך בישראל היה ירא שמיים ועובד ה אמתי הוא היה מחליט כל החלטה קטנה כגדולה (שהיום הציבור החרדי לפחות בחציו מתייעץ על כל דבר עם דעת תורה -הרב מתוך הבנה שאנחנו לא יודעים להחליט בכל מני דברים רוחניים על עצמינו כשאתה שואל רב אתה שואל את ה נקודה
אכפת06.12.21
38
הנדל היקר, אנא אל תרפיה כמלוא נימה מהחלטותיך. אמור די לוועדת הרבנים, די לסימון אנשים ונשים לפי מספר הפלאפון שלהם. די לקומות כשרות. די לשליטה על הציבור החרדי דרך מכשיר הנייד שלו. די. די. הנדל היקר, תודה רבה מראש על עזרתך להפסקת הטרור הרבני והעסקני על הציבור החרדי.
ללא שם05.12.21
37
הנדל, כלב תקיפה מסוכן, המראה את עצמו שה תמים. עוד חלאה מבית היוצר הפשרני של המיזרוחניקים
שמעון בקשי05.12.21
36
לא צריך להכניס את דעתו הכפרנית למקום חרדי
הראה את ...05.12.21
35
יועז הנדל שקרן, הוא נכנע לעסקנים של ועדת הרבנים. לבקשתם של העסקנים המושחתים מועדת הרבנים הוא הולך לחסל את כל קווי המידע הקולי, כל הכותרות שלו כאילו הוא 'נלחם בועדת הרבנים' זה פייק ניוז. יועז הנדל סגר דיל עם העסקנים המושחתים מתחת לשולחן.
רחלי05.12.21
מה רע שם???
סקרן05.12.21
34
כבוד השר יש להבחין בין טענות על אי סדרים בוועדת הרבנים לענייני תקשורת לבין ביטול הקווים הקשרים והניוד ללא חשבון וועדת הרבנים מחזיקה כח רב וחוסמת מספרים ללא בדיקה ועל זה תבורך העשייה שלך לגבי ביטול הקומות הכשרות והניוד, תופעה שאינה רצויה. אנא תתן לשמור על הקומות הכשרות באופן ראוי.
מומחה05.12.21
33
היוונים גם צהלו אז בימים ההם הסביבון מסתובב ולא ידעו מי זה היה יועז הנדל ולעמך ישראל יעשה השם תשועה גדולה
תוניס צפתי05.12.21
32
איפה אפשר לראות את הפגישה הזאת
ישי05.12.21
31
כל הכבוד לשר הנדל--יהי רצון שירבו כמוך בישראל
שלום05.12.21
עוד אחד כמוהו ואבדנו....
ידיד אמת05.12.21
30
מתי תיגמר הפרסה הזו .ועדת הרבנים הוא גוף שאין לו מתחרים ולכן הוא מרשה לעצמו לעשות ככל העולה על רוחו .הגיע הזמן להקים לו מתחרים ולהפסיק להשתמש ברבנים שלא יודעים כלום על הכסף שזורם שם לכיסים פרטיים ובמקום לנצל את הכח שלהם להוזיל מסלולי שיחות ולמכור מכשירים כשרים במחיר שפוי כמו של תואם כשר הם מגדילים
המצליף 05.12.21
29
אתה בור ועם הארץ וגם אתה תכנס להיסטוריה עוד זמן קצר ואף אחד לא יזכור לא אותך ולא את השטויות שאתה מדבר.
שחר05.12.21
28
לך חפש לך חברים אחרים. אותנו נטשת ביום שהלכת להפגין נגד "השחיתות" לכאורה של נתניהו יחד עם העציץ בוגי יעלון
גיורא05.12.21
27
יועז. ישבת, בעוד גדולי התורה עמדו. הרגשת טוב? אדנותי? שליט-על? עגלה ריקה שאינה מודעת לריקנותה.
עילאי05.12.21
26
אפשר רק להצטער עבור החסידים ותלמידי הרבנים על מפגש שכולו ביזיון וחוסר כבוד שהתקיים הבוקר, עם ביטויים מזלזלים מצד השר יועז הנדל שהתבטא כאילו הוא פוגש את העובדים במשרד.
יניב05.12.21
על כגון זה נאמר: "הרודף אחרי הכבוד הכבוד בורח ממנו"
רפאל06.12.21
25
החזון איש ובן גוריון דיברו על עגלות, אני רואה שסופסוף הגיע החמור שסוחב את העגלה הריקה
יוסי05.12.21
24
ענה לעניין! הגיע הזמן לעשות סוף לשחיתות.
מני 05.12.21
של מי???
יודא05.12.21
23
הגיע הזמן להציל אותנו מעצמנו
שלומי05.12.21
22
כל הכבוד בלי סתם הצגות!!!
מעריץ05.12.21
21
תגובתו עדיין לא משביעה. כשפוגשים אישות רבנית, מכובד יותר לחבוש כיפה!!
שאולי05.12.21
הרבה יותר חמור בעיני שהאדמו"רים הנכבדים לא לבשו מסכה.
רפאל05.12.21
מסיכה? ? זה באמת עוזר לדעתך?
ללא שם07.12.21
20
הנדל. תן לאנשים את האפשרות לנייד את המספרים שלהם. די לשליטה הדורסנית של ועדת הרבנים.
שלמה05.12.21
19
חצי מהציבור נאלץ להחזיק קו נוסף בשביל וויז מייל בנק וכולי רק בגלל שאי אפשר לנייד קו כשר לחבילת גלישה אין שום הצדקה בעולם לדיקטטורה הזאת וכולנו תקווה שהשר יועזר הנדל יתקן את העוול הזה
ללא שם05.12.21
אני לא מכיר אחד שמחזיק קו נוסף לצרכים האלה, ואני יושב כל יום בשלשה מקומות עבודה עם כ250 עובדים, וזה חוץ מהמשפחה הדי גדולה שיש לי...
חרדי רגיל05.12.21
לא חצי אלא רוב גדול של הציבור.
רפאל05.12.21
18
כמה מילים על ממשלת הטירלול: ממשלת הטירלול של עבאס בנט לפיד לא מתפקדת,הכל קורס ,הכל רע, המעצמות שועטות לגרעין,האומיקרון חדר,המחירים עולים והערבים מתפרעים ללא הפסקה.ניהול מו״מ כושל עם עבאס שרק נתנו ונתנו לו ולא דרשו כלום.בושה!שר החוץ נופש ובנט ישן.יועז בגניבת קרדיט על הסיבים. מביך
מלכה05.12.21
17
קודם כל התבלבלת בשיחה שלכם איתם עם החפץ חיים (טעות קלאסית של מישהו שמסתובב עם לפיד), שנית, החפץ חיים היה דיי בז לך ולמה שאתה מייצג, אל תטיף לאדמורים ורבנים על הקהילות שלהם, התהליכים יתרחשו באופן אורגני כמו שהם מתרחשים ביהדות אלפי שנים, לא צריך הוראות מלמעלה.
יהודי05.12.21
16
כל הכבוד לשר. הגיע הזמן שכולם יבינו שיש מדינה והיא הריבון.
יוסף05.12.21
אתה לא נראה חרדי, אני צודק???
חקרן05.12.21
15
חייב להודות שלמרות שלא אהבתי את הסגנון לראשונה משהו אמר את האמת למנהיגים שלנו
שלוימי 05.12.21
אותנו לימדו שהמנהיגים הם אלו שמכוונים את הציבור ולא הציבור אותם, רק כלב מסתובב כל הזמן אחורה, כי הוא צריך לראות איך הבעל הבית שלו הולך...
חרדי קלאסי05.12.21
14
גם האדמו"ר לא חבש שטריימל מונגולי.
נביא אמת05.12.21
13
הנדל אתה גוי לא יהודי לך מאין שבאת כאן זה מדינת היהודים ימ'ש לעד
דודו06.12.21
12
הוא לא מכיר את מנטליות השטיבל החרדית, הם מגיעים מעולם של תוהו ובוהו, המושגים סדר והסדרה זרים להם.
הוא לא מכיר05.12.21
11
חצוף
ח05.12.21
10
הביקורת היא על הזלזול בטוח אם הייתה נפגש עם מעוצת השורה ודאי שהייתה מכבד אותם ולא מזלזל בהם
ללא שם05.12.21
כל העיסוק הזה מסביב ל"כבוד" אינו מכבד אף אחד.
רפאל05.12.21
9
מתיוון ארור וצבוע.
נעמה05.12.21
8
מותר להיכנס לסופר גויי בחו"ל ולקנות שימורי מהדרין? למה לא חוששים שאדם יקנה שימורי חמורים סוסים וחזירים שאולי הם טעימים? [כאינטרנט שיש בו מבחר לבחירתך] 2) אני מסכים שמכוניות גפרורים וסכינים [שיש בהם גם שימוש חיוני וגם שימוש מסוכן בדומה לאינטרנט] אסור שיהיו בידי ילד קטן כך מי מי שלא יכול לשמור עצמו אס
משה בן אברהם05.12.21
7
טוב מאד
ללא שם05.12.21
6
יועז, הרבה מאוד מילים גבוהות וחלולות, כששני מטר ליד הבית שלך יש עיר שלמה עם אפס שירותי קליטה. אתה כושל בתפקידך באופן הבסיסי ביותר ומתרץ את זה בפילוסופיות יומרניות. ואתה אפילו לא טורח להגיב ולהתייחס. דע לך שהציבור כעוס וכאוב.
אריה05.12.21
5
הוועדה נשלטת ע"י כמה עסקנים עלומים
הוועדה 05.12.21
שגדו"י עומדים ע"ג...
עובר אורח05.12.21
4
הנדל, שחצן יקר שלי. לא כל מה שחושבים צריך לומר ולא כל מה שאומרים צריכים לחזור עליו. באים אליך רבנים ואדמורים, אתה לא חייב לקבל את דעתם, אבל לספר להם שהם טומנים את הראש בחול ואתה "תייצר להם תמונת מציאות", כאילו הם חבורת מטומטמים ואתה הגאון, זה הדבר הכי רחוק מחכמה. תעשה מה שתרצה, אבל אל תירוק לרבנים ב
הטעות של הנדל05.12.21
אוי למי שמתיחס אל אמירת האמת כאל יריקה בפנים!
רפאל05.12.21
3
אתה חתיכת עגלה ריקה וזה שאתה מסתובב בתחושה של עגלה מלאה. זה חלק מהערצה העצמית הידועה שלך אז אולי תוסיף לעגלה העלק מלאה שלך קצת מודעות עצמית וטיפ טיפת ענווה?
צביקה05.12.21
2
אם אתה צריך לצעוק ולשכנע את עצמך כל הזמן שאתה "עגלה מליאה" אתה בבעיה קשה
יעקב05.12.21
1
יועז אל תכנע
יועז 05.12.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24