כיכר השבת

נחשד במעורבות ברצח ושוחרר

רובינשטיין שובר שתיקה - ויוצא למתקפה: "פרשייה הזויה"

הודף כל קשר: "שרבבו את שמי" • מודיע על החלטה "לחדול" ומגולל את שעבר עליו • אחרי שנחשד במעורבות ברצח, מאיר רובינשטיין מתייחס • משפחת אדרי: "עדיין לא מאוחר לעשות צדק" (חדשות)

92
חיים גולדברג | כיכר השבת | י"ז בטבת | 21.12.21
רובינשטיין במעצרו
רובינשטיין במעצרו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שבועות אחדים לאחר ששוחרר ממעצר, בחשד למעורבות ברצח אברהם אדרי לפני כשלושים שנה בירושלים, מאיר רובינשטיין, ראש עיריית ביתר עילית ששמו במשך זמן ארוך היה אסור לפרסום - שובר שתיקה.

במכתב ששיגר היום (שלישי) לעובדי העירייה הכחיש רובינשטיין את הטענות כלפיו וגולל את שעבר עליו מנקודת מבטו. הוא טען כי "מקבל את הייסורים באהבה" והאשים את התקשורת בתרבות הנוכחית שבלי לבדוק ולחקור - מוחאת כפיים אחר כל עלילה. כזכור, רובינשטיין שוחרר ממעצר בשל חוק ההתיישנות ולאחר שנחלשו הראיות כלפיו.

"בחודש האחרון שורבב שמי לפרשייה הזויה ועתירת יומית על לא שום עוול בכפי", פתח רובינשטיין. "כמובן שאין ולא היה לי שום קשר לאירוע, ולשמחתי גם הרשויות הבינו זאת במהרה".

רובינשטיין ציין כי נפעם ונדהם "מעוצמת האהבה והסימפתיה שהורעפו עליי ועל סביבתי בתקופה זו. כלל שולחיי תושבי העיר, הקרינו עליי אהדה גדולה והאמינו בחפותי ובצדקת דרכי. הייתה זו בהחלט נקודת אור בימים מורכבים, וכמים הפנים לפנים".

ראש העיר החרדית הוסיף וסיפר כי זכה לבקר השבוע במעונם של גדולי תורה וחסידות, ואמר כי התרגש לשמוע שאלו התפללו עליו להצלחתו ולהצלחת העיר בגשם וברוח.

בשלב הזה עלה רובינשטיין להתקפה וכתב כי החליט לקבל החלטה אישית "נחושה, לחדול!" הוא הסביר: "לדאבוני, התרבות השולטת היא שכל אדם יכול להעליל על רעהו ככל העולה על רוחו, לגשת למשטרה ולהביא את חברו לחקירה ולמעצר מתמשך ומתארך, התקשורת בתיאבון תמחא כף וכשבסופו של דבר ישוחרר החף מפשע - אין מי שישלם על כך מחיר".

מכתבו של רובינשטיין

הוא הוסיף: "הנני נחוש לחלוטין להמשיך במילוי התחייבותי לתושבי העיר בכל כוחי, להצעיד את העיר קדימה ולקדם את פיתוחה בכל המישורים". לדבריו, "הגל הזה יחלוף במהרה בעזרת השם ויחד נמשיך לבנות ולהצעיר את העיר קדימה!"

רובינשטיין סיפר כי קיבל על עצמו את הייסורים באהבה, ושיהיו לו לכפרת עוונות. בסוף מכתבו ציטט מבואות מגדולי ישראל הנוגעות לקבלת ייסורים. הוא חתם את מכתבו בציטוט מרבי נחמן מברסלב כי העולם הוא גשר צר מאוד ושהעיקר הוא לא לפחד כלל.

כזכור, משפחת אדרי הגיבה לשחרורו של רובינשטיין ומסרה: "משפחת אדרי מוכת תדהמה וצער נוכח אזלת ידיהם של הפרקליטות והמשטרה, אשר לא מצליחים להביא לדין את רוצחיו המתועבים של יקירנו אברהם אדרי ז"ל בשל חוק ההתיישנות".

המשפחה הוסיפה: "זהו יום אבל למדינה, ויום אבל לצדק, אנו חושבים שעדיין לא מאוחר לעשות צדק ולהשיג את הקשורים באופן ישיר לרציחתו בקור רוח מזעזע של איש משפחה ואבא לארבעה ילדים, ולכלוא אותם מאחורי סורג ובריח עד ליומם האחרון. אנחנו נפעל ללא שאת להבאת הרוצחים השפלים לדין".

לדברי גורם במשטרה, "טרם נאמרה המילה האחרונה" והיחידה המרכזית של מחוז ירושלים ממשיכה לחקור את רצח אבי אדרי, שכזכור ראש העיר החרדי חשוב במעורבות בו.

עו"ד אריאל עטרי, סנגורו של ראש העיר מסר בתגובה לשחרור ראש העיר ממעצר: "כפי שאמרנו מהיום הראשון, הקשר של ראש העיר לרצח אדרי הוא כמו הקשר שלו לרצח ארלוזורוב. אנחנו שמחים שגם המשטרה הבינה זאת. באנו חושך לגרש - והצלחנו".

תוכן שאסור לפספס
92 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
63
הולך מחיל אל חיל. אחרי ששבר לאבי אדרי את העצמות, עכשיו הוא שובר שתיקה.
יוני23.12.21
62
מאיר, אל תחשוב שאם אומרים לך שלום בצורה יפה ומאירת פנים, מתכוונים גם להביע בפניך תמיכה. זו תחושה מעוותת. עובדה גם אני מברך אותך לשלום במאור פנים, אבל עדיין אין בכך משום הבעת תמיכה או אהדה. תקלוט.
זה אני22.12.21
61
מכתבים לציבור לא משכנעים כי הכל בלוף לך תלחם בבתי משפט ואז נראה מה יהיו חלומותיך
חיים22.12.21

הצגת כל התגובות

60
אילו היה בא אלי חשוד ומבקש שאתפלל עליו, הייתי אומר לו שכל מה שאני יכול לעשות זה להפלל שהאמת תצא במהרה לאור. על כגון דא אומרים: "דעת בעלי בתים הפך דעת תורה".
רפאל22.12.21
59
בשבוע שעבר ערכנו סקר אקראי עבורך בכולל בביש שמש המונה 70 אברכים אשר מתוכם 100 אחוזים בטוחים שאתה נבל שפל
חיים21.12.21
58
רועי
מעניין למה אותי לא האשימו ברצח....??!!21.12.21
57
אם לא על הרצח ההוא אז על השחיתות שלו תכניסו אותו לכלא
אם לא על זה אז ....21.12.21
56
...היות ותמיד מטיחים על רצח במגזר החיוני כבר זמן רב מחפשים רוצח חרדי סוף סוף שיעמוד מול כמויות אדירות של רוצחים בחילוני.... וכמו תמיד גם הפעם זה נכשל
אביאד משה21.12.21
55
יש רק שאלה אחת , מדוע שורבב שמך לפרשיה ולא שורבב שם של אף אחד אחר מנציגי הציבור?
אליהו21.12.21
54
מאיר רובינשטיין מה אתה עושה מעצמך צחוק??????????? אפילו התמימים של ביתר לא מאמינים לך. פגשתי אותם היום.
ינון31.12.21
53
הרצחת וגם ירשת. חסדי אמשינוב קנו דירות עמ"נ לבנות בנייה בלתי חוקית על הגגות. בעזרת מאכרים קנו את הדירות מחברת טרקלין בטאבו משותף לכתחילה עמ"נ להגדיל את מספר הדיירים בבניין ליותר מפי 2!. חברת טרקלין ידעה על כך ולא שיתפה את הקונים התמימים שאינם חסידי אמשינוב ושילמו ממיטב כספם על הדירות. מדובר על רחוב
ללא שם08.01.22
52
עוד לא קם הגנב שיכריז: כן גנבתי! עוד לא קם הנואף שיקום ויכריז: כן נאפתי! עוד לא קם רוצח שיקום ויכריז: כן, רצחתי! חבל על המאמץ שעשית (או שהטלת על דוברך לעשות) בכתיבת המכתב המיותר הזה.
ינואר22.12.21
קם, רבו לשעבר של ראש העיר שעדיין נקרא בתואר רב כאן באתר.
מישהי ריאלית22.12.21
בטח שקם, אדוננו דוד המלך עליו השלום. שאמר - חטאתי! דוק ותשכח.
רבינו הגדול22.12.21
51
ראש העיריה של ביתר! אתה נמצא במקום טוב בהחלט. אתה נמצא עם הרוב. 78.9 אחוז מעברייני וסייעני רצח - מכחישים את מעורבותם.
אמיר21.12.21
ברוכים הבאים למועדון! אמיר! מזל טוב! התקבלת!
סלקטור22.12.21
50
בושה וחרפה שהוא ממשיך להיות ראש עיר! אדם שמעורב ברצח קטן עליו לשקר קצת על תושבי העיר....שמי שורבב לפרשייה...עד מתי רשעים יעלזו? בן אדם שפל שצריך ללכת הביתה
מני21.12.21
כל עוד רבני העיר שותקים לו, מדוע שלא ימשיך?
רפאל22.12.21
49
לא מאמינים לך !!!!!!!!!! אתה חשוד במקרה רצח זה לא סתם
לא מאמינים21.12.21
48
קנאים מקנא זה מי שמקנא הראשון פרגנו אחד לשני ,ואז לא תקנאו. לא יכולים לראות אדם מצליח-וכשמצליח הקנאים אומרים שזה מעבירות . יאלה תגדלו קצת.... זה לא עוזר ולא יעזור לכם עם קינאתכם. כל אחד מקבל מה שמגיע לו בטוב וברע.
ללא שם21.12.21
47
רובינשטיין, מה לעשות, אני לא מאמין לך. "שירבבו את שמי", אלעק. בביתר יש יותר מדי סיפורים על החטות סדיסטיות שנקטת כלפי רבנים שלא הלכו בתלם שהכתבת. כלפי ראשי מוסדות שלא קיבלו את סיכומיך המקפחים. כלפי עובדי עיריה מסורים והרשימה ארוכה. הפרשיה האחרונה, אין בה כדי לכפר על הנ"ל ועל עוד דברים.
תושב העיר21.12.21
46
חבר שלי המתגורר בבנין בשמן למאור סיפר לי שרוצים לבנות מעליו 2 קומות כלומר מעל הגג עוד 2 קומות , השיטה בביתר עלית עובדת ככה מי שהקומה העליונה שלו מחליט להוסיף לבנין עוד 2 קומות, הוא פונה לעירייה ומצהיר על קומה אחת עם קווי בנין ברורים וללא חריגה אך בפועל זה 2 קומות וקווי הבנים ישתנו בהתאם לרחמיו על הש
ללא שם28.12.21
45
הגיע הזמן לתת את הדין שאתה כיו"ר ועדת תו"ב מאשר בניה פרועה ומזיקה לשכנים אחרים, ובהם ניצולי שואה, מבלי להתחשב כלל בטענתם הצודקת.
אריה22.12.21
אולי יש הבדל בין זה לרצח?
מי זה?22.12.21
44
חלאת אדם תתבייש לך עזר לרצוח ואומר שלא קשור אליו איפה הבושה מדינה בחולי
מאיר22.12.21
43
חבל שיש התיישנות על סיוע לרצח.אבל כל הציבור החרדי סומך על בורא עולם שינקום בך ועל כלל הארורים ששתקו במשך 30 שנה.
מנדי21.12.21
42
מאיר! אנחנו לא אוהבים אותך.
מ.א.21.12.21
41
מקבל יסורים באהבה עלק למדתם שיטה איך להפטר מן הדין יאלהה יאללה מכירים אותכם אתה רוצה ואחיך רוצח והרב שלך רוצח ותילכו יחד לעזאזל
מ21.12.21
40
בדיוק כפי שאמר סנגורך עטרלל: סגרו את האורוות אחרי שהסוסים ברחו. אם היית יודע מה באמת חושבים עליך רבני העיר ותושבי העיר, לא היית משתטה ומוציא מכתב כזה, שמוציא אותך לא רק סייען-רצח, אלא טמבל.
חיים21.12.21
39
פני הדור כפני הכלב, המשיח כבר מתגלה וכל הרפש והזוהמה תצוף
עמיהוד21.12.21
38
שיחקרו את מאיר רובינשטיין על שחיתות ענקית של עסקאות נדלן מפוקפקות בביתר עילית ועל עסקאות נדלן ושוחד של מאיר קליין שבונה מאות יחידות דיור ללא אישורי בניה בעיר לחסידי אמשינוב
חקירת שחיתות21.12.21
עיר מופקרת לחלוטין מבחינת בניה לא חוקית, כל בניין מכפיל את עצמו תוך שנה ונהייה 20 משפחות במקום 10 כפי שהבניין תוכנן מלכתחילה. תיווך השותפים מחסידות אמשינוב מוכרת עשרות בתים לא חוקיים בביתר והכל בחסות ראש העיר מאיר רובינשטיין וחברו המתווך מאיר קליין שאחראי לכל עבירות הבניה של חסידות אמשינוב בביתר
דחוף חקירת שחיתות 21.12.21
בוז לנריה מלשינוב וכל משפחתו השפלים
שבאו לגור בעיר בשביל לחרחר ריב ומדון 21.12.21
6 בניינים בגבעה c חסידות אמשינוב קנתה במטרה לבנות על הגג ללא אישורי בניה.
רוני21.12.21
בטח לא קשור לפרשית רצח
לשון הרע שנאת חינם21.12.21
יש 5 בניינים ברחוב הרב שך שממתינים לטופס 4 בשביל שחסידות אמשינוב תוסיף לבניינים שם 2 קומות לבניינים האלה תוך כדי שהם משחדים בכירים בעיריית ביתר.
באמת שחיתות21.12.21
37
מאיר רובינשטיין רע ביתר עילית. נאמר זאת ברורות: לא מאמינים לך!!!
דוד22.12.21
36
מאיר, למה אתה חושב שנאמין לך ולא לשרביט ולברלנד ולי"ח שהעידו שידך כן היתה במעל??? טמבלים אנחנו לא.
יוסי22.12.21
35
בתוך עמי אני יושבת,אזרחית ותיקה ששומעת מהתושבים על העוול הנוראי שנגרם להם מחולאת הבניה ללא גבולות,נשים מבוגרות,אנשים קשי יום שטרודים מהשחיתות של יחידות הדיור,נזילות ,היזק, ומוסמנים לראות כיצד המידרכות.ניראות ,צבע סיד אין עים מי לדבר ,לא מבתכלים לכיוון שלנו ממטר,רומסים את החלש.
ללא שם22.12.21
34
הוא מאמין לעצמו??? במקרה נעצרו 4 נבלות בהפתעה גמורה ללא תיאום גירסאות ונפלו על רובינשטיין שהיה די שובב בצעירותו.כך כולם מספרים
יענקי21.12.21
33
צעד לא חכם, אוילי מיותר, ובהמשך עוד יתברר גם כצעד מזיק משפטית וציבורית.
יועץ תקשורת21.12.21
32
רועי מעניין למה אותי לא מאשימים ברצח!!??
ללא שם21.12.21
31
אבל למה שמו שורבב לפרשה ? השם שלי ושל כל מי שאני מכיר לא שורבב לפרשה והשם שלו כן ! למה ?
תוהה בוהה21.12.21
30
הכל הצגה, תחשבו טיפה, את שרה נתניהו חקרו אם השאילה את רהיטי הגן האם היו חוקרים כך את הגב' פרס או הרצוג? בית כנסת שהיה מחזיק כרוז כמו המואזין במסגד בזמן שנת האזרחים האם לא היו קמים עליו ומשתיקים אותו? כשביבי פרש פתאום נזכרו שבלפור זקוק לשיפוץ, אלא שהכל בלוף ושקר.
משה בן אברהם21.12.21
29
הרבה חלאות שהגיבו בשמחה לאיד ובהשתלחות חסרת רסן פה באתר צריכים לחזור בתשובה
משה21.12.21
?????
אתה אלוקים 21.12.21
על מה? אם הוא השתחרר רק בגלל התיישנות, זאת אומרת שהחשדות עדיין במקומם, אז על מה יש לנו לחזור לתשובה?
אבי21.12.21
יש דבר שנקרא חופש הביטוי. ואתה משתמש בדיקטטורת ההשתקה! אף אחד לא ישתיק את הזעקה הענקית של השחיתות של העיר הזאת! ויש לנו את הזכות להגיד את האמת בקול רם! רובינשטיין אתה שותף לרצח! תתפטר!
חופש הביטוי21.12.21
אחרי רצח באמת צריך לחזור בתשובה! ולהתפטר! ולשחרר את העיר מהעבריין הזה
פשוט בושה21.12.21
28
הייתי בשבוע האחרון בכמה וכמה אירועים בציבור שלנו ושוחחנו בהרבה קבוצות. מה אומר לכם? אין מישהו שמאמין בכלל למאיר רובינשטיין! כשאחד ניסה להטיל ספק, כולם צחקו על הנאיביות שלו. המצב של מאיר רובינשטיין לא טוב. מעניין מה הוא מוכר למשבקי"ם של גדו"י?
יצחק23.12.21
27
אחד הראשי ערים הכי טובים בארץ . מה לעשות אותי לימדו אם אין לך מתנגדים סימן שמשהו אצלך לא בסדר. אבל כשיש מתנגדים סימן שאתה עובד טוב וכל הזמן צריך שיפור. וכל מי שעוסק בצרכי ציבור באמונה הקב"ה ישלם שכרו כי כאן בעולם הזה לא יודעים להעריך
ללא שם21.12.21
26
כל אלה שמגנים על זבל כמוך אני מאחלת להם לסבול את הסבל של משפחןת הקורבנות
חייה לאה21.12.21
25
הצדק האמיתי הוא שהדין יעשה בבתי המשפט ולא ע"י תקשורת.!!!!!! לכל אשם אגב באשר הוא. כל אזרח במדינה חייב להיות זכאי להוכיח חפותו מבלי שיביישו אותו, ואת משפחתו, ואת ילדיו, וכמו שצריך דין צדק לנרצח יש לעשות דין צדק לנאשם - בכל עניין לא רק פה. מדינה הזויה שמשתמשמת בתשקרות כבית משפט עוד לפני ההוכחות בכלל.
נקודה למחשבה.21.12.21
24
ה' בוחן כליות ולב,החוטא בסתר ניפרעים מימנו בגלוי,והעוצמה,של השחיתות ממשיכה עד גיל מבוגר,אין בכך חוק היתישנות.
יוכי21.12.21
23
מאיר רובינשטין
אם לא היית שותף לרצח אדרי. איך היית מסוג21.12.21
22
השמצות ושקרים זה לא רק במשטרה, זה חדר גם לפורומים החרדים ולכאורה גם לפורומים שנועדו לדברי תורה כגון פרום אוצר החכמה הכותבים שם בלי לבדוק לגופו של עניין.
גל שבגל21.12.21
21
הבן אדם הזה לא נקי... לא סתם חושדים באדם ובמיוחד מראש עיר ואוזקים אותו במעצר אם אין לו שום קשר.
בהצלחה21.12.21
20
''יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ'' (תהלים קז, מב) בגימטריא: ''מאיר רובינשטיין ראש העיר''
בהצלחה ר' מאיר21.12.21
וואלה אתה משועמם, אין לך מה לעשות רק לחפש גימטריות לשטויות האלה?
איל22.12.21
19
בבחירות. הציבור יחליט לגביך בבחירות. תתכונן לבחירות מאיר
מחכה לבחירות21.12.21
בבחירות הציבור לא מחליט שום דבר. אם הרבנים ימשיכו לתמוך ברובינשטיין הציבור ימשיך להצביע לרובינשטיין.
רפאל22.12.21
18
מזכיר בדיוק את מורו ורבו ברלנד, לשדר עסקים כרגיל...
מוטי21.12.21
לשון הרע.
תעשה תשובה.22.12.21
17
מי שיש לו חשבונות פוליטיים או התנהלות כראש עיר זה לא הזמן והמקום לסגור חשבונות...בשביל פוליטיקה יש בחירות כל כמה שנים
ממש הזוי ברור שהוא לא רצח...מי היה משחרר21.12.21
16
מאיר אנחנו אוהבים אותך!
היהודי21.12.21
בגיל 14 עשה את זה וכבר היה מומחה כל החסידים עמי ארצות אם אין תורה אין מצוות ולא יעזור שום לימוד חסידות צריך גמרא ופוסקים בלי עיניינים של פולקלור יהדות כגון שטיימל וכד' ולמשל בחסידות סלונים הלבנה יש הרבה בעיות של צניעות עם ילדים בברסלב יש רוצחים אצל הספרדים יש באבות וחלבנים רק עולם הישיבות הו
שמואל22.12.21
עולם הישיבות הכי פחות גרוע??????? ראה ערך "המשגיח"
סס22.12.21
15
מאיר רובנשטיין לא קשור לסיפור. יש אנשים רעים שאוהבים להעליל עלילות והמשטרה ככ אוהבת את זה ולכן הם חוקרים סתם אנשים ומכניסים לכלא אנשים שחפים מפשע. קחו לדוגמא את העד מדינה של בן ניזרי ותקלטו מה קורה שם הוא אמר שהפרקליטות לוקחת מישהו כפרוייקט שום דבר לא יעזור!!!! אז תקלטו באיזה מדינה אתם חיים ותתחילו
יעקב22.12.21
לפי מה אדוני קובע מי שקרן ומי דובר אמת ?
מוישה22.12.21
14
טוב אותנו שיכנעת.....עד המעצר הבא.
חחחחחח22.12.21
13
נבל ברשות התורה.עלוב סרוח .גזוז את זקנך לאחר שהתגלה קלונך ברבים .הפכת לעוזרו של משי זהב
ישראל מנדל21.12.21
12
מה הכוונה "במהרה הבינו"? אחרי הארכת מעצר כמה פעמים?
אלי21.12.21
11
מה לעשות, משום מה אני ממש ממש לא מאמין לו!
ללא שם21.12.21
10
תמיד כשרובינשטיין נמצא במצוקה הוא נזכר פתאום בעובדים שלו ומתחנף אליהם. בשגרה, הוא ועוזרו יהודה דייטש משפילים אותם ורודים בהם עד כלות. הכל מס שפתיים.
חבר עירייה23.12.21
9
חלאת אדם מדוע לא שרבבו את שמי ושימכם .עצם העובדה שידע או ששיך לכת האכזרית הזו צריך לעוף מהעיר .עוד הוא מצתדק.לאן הגענו? ואם המעצר היה שווא שיתבע את המדינה
אבי21.12.21
8
רבותיי הגיעו מים עד נפש, נמאס כבר שאחד מכל 3 אנשים מקבל כתב אישום או 1 מ 3 אנשים נחקר במשטרה במדינה הזאת. המדינה וחוקיה הם דיקטטורה שמקורה בגרממיה של אדום. אולי בקרוב יחזירו את דין הגליוטינה לבתי המשפט. אם תושבים לא יתקוממו נגד החוקים והמדינה הזאת הצרות רק יחמירו. בתי המשפט עושים מה שנוח להם. והמשטר
צדיק המסיכות21.12.21
האחוז הזה ודאי לא נכון לגבי כלל האוכלוסיה. הוא כנראה נכון רק לגבי "שלוחי דרבנן". אז, נא לא לבוא בטענות אל הפרקליטות.
רפאל22.12.21
7
אין לו בושה.. הוא שוחרר רק בחסות חוק ההתיישנות. הבן אדם היה חשוד במעורבות לרצח של ילד
בושה21.12.21
6
הוא חרטט גדול וד"ל
שומר פתאים 21.12.21
5
אל דאגה כל כלב בא יומו בסוף ימצאו עליו גם דברים שעוד לא חל עליהם יתיישנות והוא יצטרף לחברים שלו ממשמרות הצניעות במקום שבו יש הפרדה מלאה
משה23.12.21
4
הסבר מציון של ראש עיר צדיק וטוב. זה לא פעם ראשונה שמקרה כזה קורה. הפרקליטות מאבדת אמון יותר ויותר מיום ליום.
משה21.12.21
צדיק? לחשוד ברצח ושוחרר רק בגלל חוק התיישנות?
א21.12.21
ראש עיר מושחת לגמרי, עיר שאיבדה את המראה המקורי שלה מריבוי עבירות בניה חמורות. עיר עם ראש עיר שטוב רק לעברייני בניה למינהם שמשתוללים בעיר ובונים ללא כל הגבלות
ראש עיר בדיחה 21.12.21
מי שמאבדים אמון הם אוחם נציגי ציבור שבכל פעם שחושדים בהם יוצאים בהצהרות על אובדן אמון בפרקליטות.
רפאל21.12.21
ראש עיר מושחת לגמרי
מושחת21.12.21
3
לא מאמין! פשוט שחיתות שלא נראתה כמוה! ראש עיר שהשתחרר רק בגלל שחל עליו חוק ההתיישנות ועוד מעיז לחזור לתפקיד ציבורי ועוד מכחיש הכל? פשוט בושה וכלימה! בושה לעיר התורה ובושה לתושבי העיר, עיר שקיבלה מקום ראשון בארץ בעבריינות בניה לא חוקית, עיר שנראית כמו עזה עם כל החריגות בניה, העיר הזאת לא ראוייה לראש
תתפטר!21.12.21
ואם הוא לא עשה את זה ההוא צריך להודות כדי שתרגיש טוב עם מי שמייצג אותך? אתה מושלם?
שאלה.21.12.21
אגב הוא היה אז בן 14
אין התיישנות על רצח21.12.21
רובינשטין הנוכל
הוא היה כמעט בן 18 22.12.21
2
יהודה דייטש, תגיד העובדים בעיריה באמת כאלה מפגרים? או שרובינשטיין רק חושב ככה?
נתל'ה22.12.21
1
רובינשטיין מאיר, גם אותי לא הצלחת לשכנע. עובדה. בכל אופן עליך אומר הנביא "אכלה ומחתה פיה ואמרה לא פעלתי אוון" ועי' במפרשים שם.
מור22.12.21
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

צה"ל מבטל את הילולת הרשב"י במירון בגלל המלחמה: "חשש לפגיעה ממשית בחיי אדם"

נחמן שטרנהרץ | 22:57

קידוש השם

הפרס היוקרתי של אירופה הוענק לגר"פ גולדשמידט

חנני ברייטקופף | 21:26

התכנית נקבעה

עם 3 אירועים מצומצמים: כך תראה השנה ההילולה במירון

נחמן שטרנהרץ | 19:17
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

אשריכם תלמידי חכמים

עשרות מסכתות לע"נ הגר"ש בעדני | מעמד הסיומים נערך בצפת

חיים רוזנבוים | 15:32
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

פלפול מעמיק

"כל מה שיאמר לך בעל הבית - עשה" | הליצנים הוסיפו "חוץ מצא"?

ישראל שפירא | 13:52

הדרך לחיים טובים

מהפרשה אנו למדים: האם יש מושג של "חיה ותן לחיות? | צפו

כיכר השבת | 10:45

הלחצים שהופעלו ולמי יש סיכוי?

סערה בקהילה החרדית בשוויץ: התקבלה החלטה לערוך שוב בחירות לרבנות העיר | סיקור

חיים רוזנבוים | 10:26

הטור השבועי

מותר כבר לבכות? // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"המקום שורץ עמלקים"

הפוסק נגד העלייה לקבר יהושע בן נון: "מסכנים חיי חיילים"

ישי כהן | 09:25

פרשת השבוע | צפו

האם כל יהודי יכול להיות קדוש, או שרק יהודים רמי מעלה?

כיכר השבת | 07:25
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד מפעים | צפו

הגר"ד לנדו הדריך את המחנכים איך לטפל בבחורים מתמודדים

חנני ברייטקופף | 08.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם
ש

קוד מנצח: 

הזדמנות של פעם בחיים: כך תצטרף להייטק ביחידות העילית

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

התיעוד המלא של הפגישה | צפו

הגר"ד לנדו לשגריר ארה"ב שבא לביתו: "העם היהודי הכי מיוחד. יש לנו הכרת הטוב גדולה"

חנני ברייטקופף | 08.05.24

ויתר, וקיבל תיק בלי רוטציה

לאחר המו"מ המתיש, חבר המועצה בא לקבל את ברכת מו"ר 

חנני ברייטקופף | 08.05.24

על ספריו 'ילקוט יוסף'

העתירות נדחו: הראשון לציון הגר"י יוסף - חתן פרס ישראל

ישי כהן | 08.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם