כיכר השבת

"שתי זירות של ירי"

פיגוע ירי בבני ברק: חמישה בני אדם נרצחו; המחבל - חוסל

פיגוע ירי קשה בבני ברק: חמישה בני אדם נרצחו במסע ירי שביצע המחבל, עד שנורה ונוטרל בידי איש כוחות הביטחון; שני חשודים כסייענים - נעצרו; המשטרה עלתה לכוננות הכי גבוהה (חדשות)

166
חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ז באדר ב' תשפ"ב | 30.03.22
הכתבה פורסמה ב-כ"ו באדר ב' תשפ"ב | 29.03.22
פיגוע ירי בבני ברק: חמישה בני אדם נרצחו; המחבל - חוסל
(צילום תמונה: Avshalom Sassoni/Flash90; צילום וידאו: לפי סעיף 27א)

פיגוע ירי קשה בבני ברק: חמישה בני אדם, בהם שני חרדים מבני ברק ושוטר, נרצחו במסע ירי שביצע הערב (שלישי) מחבל ערבי בשתי זירות שונות, ברחוב הרצל וברחוב השניים, בבני ברק.

בעקבות הפיגוע הקשה, המפכ"ל, רנ"צ קובי שבתאי, הורה על העלאת הכוננות במשטרה - לגבוהה ביותר, לראשונה מאז מבצע 'שומר החומות'. כל המפקדות המשימתיות המחוזיות של המשטרה יעסקו בביטחון שוטף, ואלפי שוטרי מטה יתגברו את השטח במשימות אבטחה.

דובר צה"ל עדכן כי בסיומה של הערכת מצב הנחה הרמטכ"ל אביב כוכבי על תגבור של כוחות נוספים בקו התפר ובמרחב אזור יהודה ושומרון.

זירת חיסול המחבל (צילום: ש. ה.)

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן ביקשו מהתושבים שלא לצאת מהבית הערב, עד שהתברר כי מלבד המחבל שחוסל נתפסו שני חשודים כסייענים.

מתיעודים של רגעי הפיגוע נראה המחבל ברחוב השניים מבצע ירי עם רובה, כנראה M16, יורה לעבר אזרחים בחנות ברחוב השניים, ממשיך במסע ההרג ויורה לעבר נהג רכב שעובר בסמוך אליו.

זירת הפיגוע ברחוב הרצל, בה נורה האברך למוות (צילום: לפי סעיף 27א)

באורח נס, בשל מעצור ברובה - בחור חרדי שנמלט מהזירה ורוכב אופניים נוסף - הצליחו להימלט מהזירה. "עמוד", קרא לעברו המחבל - והמשיך לירות.

משם המשיך המחבל לעבר רחוב הרצל, שם נמצא נרצח נוסף. כאשר הוא הגיע לרחוב הרצל פינת רחוב ז'בוטינסקי, הוא נורה ונוטרל בידי איש כוחות הביטחון, שנפגע גם הוא בחילופי הירי ופונה אל בית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה, באורח אנוש - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, והוא הנרצח החמישי בפיגוע. מהמשטרה נמסר כי מדובר בשוטר מצוות האופנועים שחתר למגע בזירה ונטרל את המחבל.

מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד בזירה (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר חיפושים שערכה המשטרה ברחבי העיר נעצר חשוד נוסף ונבדק אם הוא קשור למחבל. ברשותו נתפסה סכין גדולה. בהמשך, נתפס חשוד שלישי בפתח תקווה, אותו חיפשה המשטרה.

(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל, הוא פלסטיני בן 27 תושב יעבד, שוהה בלתי חוקי, בעבר ישב חצי שנה בכלא, בשל הזדהות עם ארגון טרור וסחר באמצעי לחימה. לאחרונה הוא עבד באתר בניה בבני ברק; כעת, כוחות הביטחון בודקים מי סייע לו לביצוע הפיגוע.

עשרות מתנדבי זק"א תל אביב פעלו בשעות אחרי הפיגוע לנקות את הדם ולאסוף את הממצאים בזירת הפיגוע הרצחני בעיר בני ברק. כמו כן, המתנדבים מטפלים בכבוד הנרצחים ומסייעים למשפחות בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות.

ד״ר ערן רוטמן, מנהל בילינסון (צילום: דוברות)

מוטי נוימן חובש איחוד הצלה מסר: "הענקנו סיוע לנפגע יחיד מירי שפונה לבית החולים במצב קשה. לא איתרנו עד כה נפגעי גוף נוספים. כמו כן יחידת חוסן - היחידה לעזרה של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

זאבי פישמן חובש איחוד הצלה מסר: "הענקנו סיוע לנפגע מירי שפונה לבית החולים במצב אנוש. למרבה הצער נקבע מוות בזירה על ארבעה. כמו כן יחידת חוסן - היחידה לעזרה של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

חובש מד"א מנחם אנגלנדר סיפר: "אני גר ברחוב השניים בבני ברק והייתי בבית כששמעתי את קולות הירי. מיד יצאתי לרחוב וראיתי מולי את המחבל שכיוון אלי את הנשק. באורח נס היה לו מעצור בנשק והואו לא הצליח לירות. עליתי מיד חזרה הביתה, נעלתי את הדלת ודיווחתי על כך למוקד. ברגע שהגיעו כוחות משטרה למקום ואיבטוח את הרחוב ירדתי חזרה למטה אבל לצערי שלושה גברים כבני 30 שסבלו מפצעי ירי היו מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".

פראמדיק הצלה, נתנאל ולד, סיפר: "מדובר באירוע מורכב וקשה הכולל בתוכו 2 זירות שונות. בזירה הראשונה, ברחוב הרצל, העניקו חובשים מיחידת האופנועים של הצלה טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 40 הסובל מפצעי ירי קשים והוא פונה במצב אנוש לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. בנוסף למרבה הצער, בשל פציעותיו הקשות, מותו של פצוע כבן 30 נקבע במקום. בזירה השנייה, ברחוב ביאליק פינת השניים, שכבו שלושה נפגעים עם פציעות אנושות ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם במקום".

שר הביטחון בני גנץ מקיים בשעה זו הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל, מתפ"ש, ראש השב"כ, ראש אמ"ן וראש אגף המבצעים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערב התייעצות ביטחונית בדיון הוצגה השתלשלות האירועים בפיגוע שאירע הערב בבני ברק וברמת גן. כמו כן, נידון המשך הצעדים המבצעיים המיידים שיינקטו ע"י כוחות הביטחון.

בדיון השתתפו שר הביטחון, שר החוץ, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה, ראש המל"ל, המזכיר הצבאי, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ וגורמים נוספים.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מסר: "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון".

באורח חריג, יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, גינה את הפיגוע ואמר כי "הרג אזרחים פלסטינים וישראלים לא יוביל לשום דבר אלא להמשך הידרדרות המצב. אנו קוראים לכולם לשמור על היציבות, במיוחד שאנו בפתח חודש רמדאן המבורך והחגים הנוצריים והיהודיים".

בהודעה מטעמו נאמר עוד כי "אבו מאזן מזהיר מניצול האירוע המגונה לפגיעות ותגובות נגד הפלסטינים ע"י המתנחלים".

גם ח"כ מנסור עבאס – יו"ר רע"מ, גינה את הפיגוע ואמר: "בבני ברק התרחש היום פשע טרור מתועב ומגונה, נגד אזרחים חפים מפשע . משתתף בצער המשפחות ומאחל רפואה שלמה לפצועים. כולנו ביחד ניצבים מול גל טרור רצחני, כולנו ללא הבדל. רחובות הערים בישראל גדושים באזרחים ערבים ויהודים, ומי שיוצא במסע הרג נבזה לא מבחין ולא מבדיל בין דם לדם.

"רמדאן, פסח ופסחה מתקרבים, חובתנו המוסרית, הדתית והמנהיגותית כממשיכי דרכו של הנביא אברהם ובני שלושת הדתות, היא ליזום תהליך פיוס ושותפות מושתת על ערכי הדת והאמונה באלוקים, ובערכים האנושיים האוניברסליים שמחנכים לסובלנות, שלום וקדושת חיי אדם באשר הוא, וכמובן נגד שנאה, פשיעה ואלימות.

"לא נסתפק בגינויים והודעות תנחומים, כי הטרור לא מפסיק ולא מרכין ראש. אנו נחושים לצאת לדרך השלום על אפתם וחמתם של כל הקיצוניים, ואנו נחושים לעשות הכל על מנת למנוע פגיעה מחודשת באזרחים חפים מפשע.

"אי אפשר לא להבחין בקבוצות אינטרסנטים קיצוניות שמתעקשות לפגוע במרקם היחסים בין יהודים לערבים במדינה. לא ניתן להם. לזה אני מחויב ומתחייב שוב ושוב. אני מחויב לכלל אזרחי המדינה, תפקידנו כמנהיגים שנפעל בכל הכוח על מנת לדאוג לזה שהחגים של כולנו יעברו בשקט, ושכולם יחגגו עם משפחותיהם, איפה שירצו, ללא פחד. מי ייתן וכל משאלות ליבנו לשלום ואחוה אכן יתגשמו".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.
(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
(צילום: זק"א תל אביב)
(צילום: זק"א תל אביב)
תוכן שאסור לפספס
166 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
154
כל הבני ברקים מעסיקים כל הזמן ערבים ומסתחבקים אתם כבר מזמן רב חיים קנייבסקי אמר שאסור להעסיק ערבים ולא שומעים לו מהיום אני לא קונה בשום חנות שמעסיקה ערבים רק ככה נגן על עצמינו ונשמור על הבטחון שלנו
דוד30.03.22
153
3 מתוך הנרצחים אינם יהודים????
דן29.03.22
152
אל תתפלאו אם תשמעו את איווט טוען ש"צריך להכיל את המתים", כמו בקורונה , העיקר לא לפגוע במשק...לכן- אסור להטיל סגר על השטחים...
יקי29.03.22

הצגת כל התגובות

151
כל הכבוד לאישה שגילתה תושיה וחלצה נעליים כדי לנוס מהר יותר(תמונה שלישית מלמעלה)
מזעזע הנעלי בית29.03.22
150
כל הבני ברקים מעסיקים כל הזמן ערבים ומסתחבקים אתם כבר מזמן רב חיים קנייבסקי אמר שאסור להעסיק ערבים ולא שומעים לו מהיום אני לא קונה בשום חנות שמעסיקה ערבים רק ככה נגן על עצמינו ונשמור על הבטחון שלנו
דן29.03.22
149
מה לא ברור? במקום לצפצף" עשינו את המיטב" עושים "ככל שביכולתנו" כשהרודף הופך לנרדף זה רק כשהנהלים משתנים.. יש לך נשק לא חוקים קח בחשבון סילוק של כל משפחתך למדינה אחרת.. אפס סבלנות.. אבל הבעיה ידוע לכל.. הבעיה הכי גדולה זה לא הערבים הישראלים ולא הפלסטינים זה הבגץ העלוב שקושר לעם ולצבא את הידיים... נק
הסולד30.03.22
148
לא יאומןןןןן די לצרותינו דיייייי
צצצ29.03.22
147
חברים יקרים לא להיות לחוצים בנט מכנס קבינט בטחוני וכל העניינים יסתדרו. אפשר לא לישון בשקט.
ללא שם29.03.22
146
מי שסיפק נשק למחבל צריך להיות מואשם בסיוע לרצח.
חייל29.03.22
145
ייימח שמם הערבים והשמאלנים
י29.03.22
144
😭😭😭😭😭😭
יעל30.03.22
143
מה שהבנתי; 2 מחבלים נהרגו וגם 2 עובדים זרים, שוטר ערבי, נהג אוטובוס וחרדי, ה' יקום דמם.
משה בן אברהם29.03.22
142
ר' חיים לאן הלכת????????????????????
יעלי29.03.22
141
רק נקמה .
קובי29.03.22
140
אין התחילה האינתיפאדה... כל האתרי בניה מסוכנים לכו תדעו שמו פצצה מתחת לבלטות אממממממממממממממאאא
ע'29.03.22
139
הפיגועים החלו מאחרי פטירתו של מרן שר התורה זיע"א אוי נא לנו כי חטאנו והוסר המגן מעלינו.
.29.03.22
138
מי ההרוגים?
@29.03.22
137
5 הרוגים
טעות29.03.22
136
ב״ב מלאה ערבים הגיע הזמן להעיף אותם דחוף
משה 29.03.22
135
נו תפרסמו למה אתם מהססים
ללא שם29.03.22
134
היה צפוי '' כי מפני הרעה נאסף הצדיק''
ה' ירחם29.03.22
133
יש דבר כזה .אין חוכמות מוחק ערים שלמות תהיה גבר אם.... תהרוס להם בתים .ורחובות .ככה יכאב להם כמו שכואב לנו .אנחנו מפחדים לצאת מהבית ואתה אחראי הראשי לכך.תודה לך מר בנט
ללא שם29.03.22
132
צריל לקחת את הרובה של האיש בטחון דחוףףף
ללא שם29.03.22
131
עכשיו מבינים שרק הרב קנייבסקי הגן על העיר. ומשנפטר, ואין לו מחליף, יבואו זמנים קשים.
נביא אמת29.03.22
130
לא תיתגיסו ישמעלים קמים להורגכם
ללא שם29.03.22
129
מה זה שוב דעש??
יוני29.03.22
128
נשק ליהודים!!!!
ללא שם29.03.22
127
אמאלה דיי כמה צרעות המשיח מגיע ברמת גן גם היה פיגוע?
היום29.03.22
126
איך נותנים לאסיר בטחוני לעבוד כפועל בניין בבני ברק...
הפקרות30.03.22
125
מה אתם רוצים לא הביאו מספיק כסף למחמוד עבאס צריך לתת לו עוד אולי יהיה רק קצת הרוגים לא הרבה
ללא שם29.03.22
124
ממתי יש פיגועים בבני ברק? הרב קנייבסקי נפטר אין מספיק הגנה על העיר.
ללא שם29.03.22
וואוו ערבים משועגים כל גוק נכנס להם לראש אז הם יורים על יהודים העיקר עם ישראל חי וקים
מוריה30.03.22
123
לדעתי במצב כזה לצאת רק להכרח מהבתים
משה בן אברהם29.03.22
122
ממשלה בה שרים לכאורה עם דם של נאצים לא תעצור את הרציחות
לוי29.03.22
121
איזה פחד פחדים ר' חיים נפטר ואין מי שיגן על העיר
ללא שם29.03.22
120
השם ישמור המחבל הלך לעיר שאין שם נשק לכל אזרח מיום שהגר"ח קנייבסקי נפטר התחיל הפיגועים. כי בחייו צדיק מגן על העיר וזכות תורתו מגן על כולם
יהודי פשוט29.03.22
119
העם צריך לקום הדם שלנו לא הפקר !!!!
ללא שם29.03.22
118
כי מפני הרעה נאסף הצדיק. כאדם דתי לאומי מרגיש כל כך את חסרונם של הצדיקים ובייחוד את רבנו חיים קנייבסקי זצ"ל.
שמואל29.03.22
117
בנט כישלון מוחץץץץץץ
אבא הצילו29.03.22
116
ממשלת ישראל תתעוררו איפה ההגנה שלכם איפה כוחותינו ואיפה האגויסט אנחנו אנחנו ואנחנו עם כל השמירה שלכם ועם כל הגזירות תבינו אם אין תורה אין שמירה הנה השויון האברכים ובני הישיבות הם ששומרים והם מגינים תנו להם את האפשרות ללמוד מאז שהגר''ח קניבסקי עזב אותנו אין תורה מגנא ומצלא יש להרבות ולהתחזק בתורה רק
איום ונורא29.03.22
אני מזמין אותך להתנתק מהאינטרנט וללמוד כל היום בלילה לבזבז את זמנך.
ישראלי 30.03.22
115
היש בה עץ אם אין . היה צדיק שהגן על בני ברק ונסתלק בעוונותינו לפני פחות משבועיים . ובשבועיים אלו זה מה שאנו רואים . רח"ל. מי יתן לנו תמורתו.
ללא שם29.03.22
114
שישרף המחבל בגיהנום אמן!!!
איתן29.03.22
113
אוי ואבויייי!!! 😭😱😰😩😖😓
ברסלבית29.03.22
112
היה גם בקניון אילון ה' ירחם....
..29.03.22
111
הערכת המצב הטובה ביותר שממשלת הדמים והזדון יעברו מן הארץ. הם וכל אשר להם ואז תשקוט הארץ
ללא שם29.03.22
110
שטרסלר ליברמן וחבריו יהיו מרוצים, פיגוע בבני ברק
חיים29.03.22
109
מי ההרוגים
מני29.03.22
108
משטרת ישראל היקרה!!! למה אתם שמחכים? שמה יקרה? שיהיה בכל יום ח"ו 3 פיגועים????? תעשו משהו!!!! זה כ"כ מפחיד להסתובב ברחובות!!!
גיי29.03.22
107
עם ישראל חי. עוד אבינו הפיגוע השלישי בתוך שבוע ממשלה תתעוררו כבר לתת נשק לכל מי שהיה לוחם זהו דאש פה תתעוררו כולם צריכים להיות מאוחדים יד אחד.. לא שמאל ולא ימין... כולם יהודים בני עוולה הורגים בנו בלי רחמים תתעוררו לתשובה וכמובן גם הקם להורגך השכם להורגו
ללא שם29.03.22
106
אני שונא כל ערבי באשר הוא. איתמר בן גביר הצבעתי לך הפעם אל תוותר לך ביד הכי קשה עד לנקמה של מבצע וחרם על כל הערבים הישראליים . מוות לערבים!!!!
ללא שם29.03.22
105
הנה אני לא איש ביטחון ולא איש בכיר במשטרה הנה בן אדם פשוט .תתחיל להרוס בתים תחזיר לנו את הכבוד ואת הביטחון .אנחנו צריכים לפחד פה בבית שלנו איפה הגענו מר בני חבל על כול דקה אנשים מפחדים לצאת מהבית.
ללא שם29.03.22
104
פפפפפחחחחחחחחחחחחדדדדדדד
בניברקי29.03.22
103
ימ"ש ובתי זכרם לא מפסיקים להרים את הראש שלהם ה' יקח אותם יחד עם כל השותפים להם!!!
...29.03.22
102
הרב הסתלק לפני כמה ימים... ההגנה אבדה לנו
ללא שם29.03.22
101
השם ירחםםםם מאז שרבי חיים קניבסקי ניפטר אין שמירה לעם ישראל! רק התורה מגינה ומצילה! צריך גאולההה משיחחחחחחחחחחחחח
רות טביב29.03.22
100
מצער ביותר די לצרות רוצים גאולה
טליוש29.03.22
99
רבינו חיים קנייבסקי תשמור עלינו דם מלמעלה
הס29.03.22
98
אמהלההה
משהי יפה29.03.22
97
ה' ישמור
מאיר29.03.22
96
ה ישמווווורררררררררררר בבק משיחחחחח
ש"ס29.03.22
95
עצוב מאוד מאוד וכואב, בד"ה רב חיים קניבסקי צדיק הגן על עלינו... אנחנו בתקופה מאוד קשה של צרות, יש פרקי תהילים לקרוא על כלל ישראל ולהצלת עמ"י והם פ"ג, ק"ל, קמ"ב שיהיה בשורות טובות ונאמר די לצרותינו!
בעילום שם30.03.22
94
מי ההרוגים?
חיה29.03.22
93
אננניי בבווככהה 😰😰 אני לא מבינהה מה השם רוצה ממנוו מהה?? ייאאווו מסכנים ברוך דיין האמת... אני מפחדת לצאת מהבית..
רחחמייםם29.03.22
92
זכותו עמדה בעדנו:(
הרב קנייבסקי נפטר, ויש פיגוע בבני ברק29.03.22
91
מי ניפגע? חרדים? רק זה חסר לנו...
ה' ישמור29.03.22
90
ר חיים קנייבסקי איננו מרגישים את חוסר השמירה ר' חיים תשמור עליינו מלמעלה
ר' חיים קניבסקי29.03.22
89
מזעזע!!
.29.03.22
88
החיים בלי הרב קנייבסקי נראים אחרת =(
דוד29.03.22
87
טרוףףףףףףףף מפחיד להסתובב ברחוב!!!!!!
ישראלי גאה29.03.22
86
אנו עושים הכנות לפסח, והערבים עושים הכנות לרמאדן. ושרי הממשלה זוחלים על ארבע לפמי מלך ירדן.
נפתלי29.03.22
85
לא יאומן
מאיר29.03.22
84
אמאלהההההההההההההההההההה יעזורכמה צרות באות לעולם ה ירחםםם |
רותמוש המושתציל29.03.22
83
הם מזהים את החולשה של בנט והחליפי.אין הריסות בתים,אין בטחון.יש פרקליטות מושחתת ותשקורת מסווה.יש לנו ממשלת אחים מוסלמים שקובעת הכל והנוכל והחליפי שלו נסחטים על ידם.לא רוצים בכם. ת ת פ ט ר ו !!!!.הפגנות ענק בדרך.
ללא שם30.03.22
82
עוצר עכשיו על יו"ש
ללא שם29.03.22
81
המחבל!!! לא היורה!!!!!
ראובן יוסף29.03.22
80
מי היה מאמין ברוך דיין האמת
ללא שם29.03.22
79
אימאלהה אלוקיםםםם
ללא שם29.03.22
78
מה הפשט ניטרלו? הוא מת?
ך29.03.22
77
😭 כמה צרותתת מאז שרב חיים נפטר
gzy29.03.22
76
שר התורה
שר התורה הלך29.03.22
75
השם ישמור!! מרגישים את החסר של רב חיים זצ"ל.....
ת.ב29.03.22
74
די לצרות............ אנחנו רוצים משיח!!!!
א30.03.22
73
רחוב השל"ה אתר בניה עם עשרות שבחי"ם שיושנים במקום כל יום ב6 בבוקר יוצאים לעבודה המשטרה והעיריה לא רוצים לבקר במקום
חיים 29.03.22
72
היש בה עץ אם אין . רב חיים איננו . והיה מגן על דורו כעץ מיום שנפטר כבר 11 הרוגים ואפילו בני ברק כבר לא מוגנת ה' ירחם . מי יתן לנו תמורתו
ללא שם29.03.22
71
די כבר אבאלה! תביא לנו כבר את המשיח לא יכולים יותר להכיל את הצער הזה! הרב קנייבסקי זצוק"ל הגן בתורתו על העיר בני ברק מהי יהיה עכשיו? אם גם לבני ברק הרוצחים המתועבים האלו הגיעו..... ממשלת בושה! אזרחים מפחדים לצאת מהבית! במרכז הארץ! לא שאני מזלזלת בשאר התושבים בחלקים אחרים בארץ שאינם צריכים לחוות את ז
---29.03.22
70
אני גרה בשומרון ומגיעה הרבה לבני ברק והערבים עולים איתנו באוטובוסים!! כמה שביקשנו לא להעלות אותם דיי מתעלמים!!
ללא שם29.03.22
69
צדיק יצא מהעיר... פנה הודה פנה זיוה פנה הדרה!
.29.03.22
68
בשתי מילים: עד מתי????????
אוראור זהבי29.03.22
67
צריך מששיח שימותו שיחנקו בגאינום וכו
יני יבי29.03.22
66
רב חיים שמר על בני ברק
אני29.03.22
65
רב חיים נפטר והלכה ההגנה
עצובבבבב29.03.22
64
ארוכה ומתישה הדרך אמת ארץ מצמיחה.
פרידה כואבת 29.03.22
63
רחמנא ליצלן אנא השם רחם עלינו נשבר לי הלב 4 יהודים מתוקים עלו בסערה השמיימה
.29.03.22
62
חרדים עם סמארטפון
לחרדים יש סמארט29.03.22
61
מפחידדדד
מאיר29.03.22
60
שעות לפני הפיגוע בבני ברק: כותרת ארסית והזויה ב'הארץ' Hours before the attack in Bnei Brak: a venomous and hallucinatory headline in Haaretz
ללא שם30.03.22
59
דיי כמה אפשרררררר משיחחח!!!!!!!!
ללא שם29.03.22
58
מי שהיה על האופניים ניצל בנססססססססססס. צדיק. ברוך דיין האמת, משתתפת בצער המשפחות של הנרצחים אפילו שעוד לא נכתב מי הם.השם יקום דמם. הלואי בעזרת השם מחר נקום לבוקר של גאולה, עכשיו גאולה. עכשיו משיח. אבאאאא תגאל אותנו. רוצחים אותנו בארץ שלנו, רוצחים יהודים על לא עוול בכפם. רק בגלל שאנחנו העם שלך. ב
כולנו אחים29.03.22
57
נפתלי בנט ! בבקשה ממך ! דחוף להוציא ספר : "איך מנצחים את הטרור" !!!
איווט29.03.22
56
נא להמשיך לטמון את הראש בחול, ולצעוק אתחלתא דגאולה!!
אתחלתא29.03.22
55
מחורבנט הטמבל הזה לא יודע לנהל מדינה דואג רק לכיסא שלו אנשים מתים לחינם בגלל ההתנהלותהכושלת שלו בכל תחום אפשרי יאללה תפנה תכיסא לטובים ממך יחתיכת אשפה מהלך
מחורבנט הטמבל הזה לא יודע לנהל מדינה דוא29.03.22
54
המחבל לא נוטרל.
משה29.03.22
53
דווקא על החרדים הוא הלך אלה ששומרים על החיילים בעזרת לימוד תורה דווקא על אלה שהכי מוגנים ה' ירחם
ימני29.03.22
52
יאווו אתמול הייתי בבני ברק אימלהההה איזה פחד
אסתר מזרחי29.03.22
51
גרביץ' אמר בקל ברמה שיש שתי מחבלים אחד נוטרל ואחד עצור
מאיר29.03.22
50
בני תביא עוד כמה מיליונים לחברי כנסת הערבים שיהיה להם לרכוש עוד רובים למחבלים
יש דין ויש דיין 29.03.22
49
מתי נבין שלא צריך לחכות שטרוריסט יעשה פיגוע כדי לחסל אותו? חיינו קודמים לחייו! מוסר מעוות.
5229.03.22
48
בהצלחה לשני הצדדים
ללא שם30.03.22
47
ר' חיים הלך אין שמירה בעיר
איה29.03.22
46
חברה רוצחים אותנו מתנהלת כאן שואה בשלבים חייבים לצאת לרחובות ולשתק את המדינה המדינה לא עושה שום דבר רציני.. המדינה צוחקת עלינו
ללא שם29.03.22
45
לו רק היו שם יותר חיילים...
ןן29.03.22
אדרבא היה יותר סכנה, כי המחבלים מחפשים דווקא חיילים ושוטרים, כמו שהיה בפיגוע הקודם לשני אנשי המג"ב, וכל השנים לא היה שום פיגוע בבני ברק, ולאחרונה עושים שם תעמולה להתגייס לצבא, בנוסף רבי חיים נפטר, ואין כח התורה, ותראה מה שקרה.
סכנת הצבא30.03.22
44
עד היום הקדוש הגאון והצדיק רבי חיים קנייבסקי זצל שמר עלינו עם קדושתו ותורתו מי ישמור עלינו עכשיו ? אבל הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל. נחזור בתשובה והקב"ה ישרוף אותם וישמיד אותם השם ילחם לכם ואתם תחרישון . אמן.
ישראל29.03.22
43
זמן קצר לפני הרצח ל"ע בבני ברק, נחמיה שטרסלר כתב בעיתון השנאה "הארץ" מה היה קורה אם בזירת הפיגוע היו בחורי ישיבה...
זמן קצר לפני הרצח ל"ע בבני ברק, נחמיה שט29.03.22
42
דייייי נמאס לנו!!
אני29.03.22
41
רק רב חיים נפטר כמה אסונות!!! ה׳ רחם על עמך ישראל
שמעון29.03.22
40
ימח שמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מתיייייייייייייי??? משיח כבר תבוא......
א29.03.22
39
מוות לכל הערבים בעולם. חרם על כל ערבי בארץ באשר הוא. לא לדבר עם אף ערבי גם ישראלי מילה לא. לא להביא להם עבודות. לא לעלות למונית עם נהג ערבי. כל הערבים הם פח אשפה ענקקקקק
ללא שם29.03.22
ערבי מסר נפשו להצלת יהודים. תתבייש!
תתבייש!30.03.22
38
הא רגע אחד אז איפה כל המצקצקים שאמרו שר" חיים נפטר ככפרה על הדור ואפשר להמשיך בשגרה עם מה שאני רואה הוא לא נלקח מאיתנו ככפרה עלינו אלא בגללנו שכל הזמן סמכנו על הברכות שלו ועל התורה שהגינה עלינו ועכשיו היא לא קיימת יותר
דוד29.03.22
37
הרב קנייבסקי נפטר וההגנה של העיר הסתלקה.. שה' ישמרנו
יוסף29.03.22
36
דדדדדדדדדייייייייייייי מ
נועה29.03.22
35
אבי
תמשיכו. להעסיק מחבלים. 29.03.22
34
מה שם הפצוע אנוש לתפילה??
אנונימי29.03.22
33
הרב קנייבסקי נפטר וההבטחה הסתלקה איתו מעולם לא היה פיגוע בבני ברק
יהודי29.03.22
32
ראינו את המתים כפי הנראה גויים גמורים (6)
חי29.03.22
31
מדרע העם שותק אם זה הי ה בזמן נתניהו הם היו שותקים.. . בס"ד למה העם שותק? האם ב נימין נתניהו הי ה שולט השמאלנים היו שותקים? למה אזרחי המדינה לא יכולים ללכת בדרכים ואלה במכשלה בטוחים מהמחבלים? איפה ליברמן שבזמן נתני הו הוא הציע משפט מות למחבלים?צדק הרב כהנא שצריך להעלות את המחבלים על משאיות ו
אברחם יצחק29.03.22
30
אויי ר חיים עזבתנו רפואה שלמה לפצועים
יחזקאל29.03.22
29
לאאאאא אני בהלםם
עג29.03.22
28
השם ירחם, כמה צדקו גדולי ישראל מחבד, שהמדינה הציונית תעורר סכנה לחיי יהודים.
'29.03.22
27
נאצי ערבי
אייל29.03.22
26
השם ירחם
יהודי29.03.22
25
השם ישמור ויציל הגיע הזמן לחזור בתשובה באמת ערליךקייט ואמת ותפילה אמיתית לקב"ה בלעדיו מה נשאר לנו?
יהודי29.03.22
24
ערבים עופו לנו מהמדינה יא רוצחים מטומטמים שונא אתכם בלבבבבבבבב
ימחשמכם ערבים!!29.03.22
23
רב חיים תחזור אלינו😭🙏 השם גאולה!!!!!!!!!!
.29.03.22
22
מרן שר התורה זצ"ל היה שקול כנגד כל תושבי העיר והגן עליה. כעת משנסתלק לגנזי מרומים חייבים להתחזק בלימוד התורה
דניאל29.03.22
21
שירפו כל הערבים היום אמן!!!
איתן29.03.22
20
ואיפה יוני
יהודי29.03.22
19
מוות למחבלים
משה30.03.22
18
אני גר ממול איפה שהיה הפיגוע ילדיי ישבו בחלון ראו הכל. רועדים ומפוחדים בוכים ומקיאים ב''ה יש לי 8 ילדים הגדול בן13 והקטנה בת חודש אף אחד לא יושן ולא מצליח לישון השעה כעת 12:30בלילה למטה רעש אדיר מה שמגביר את הפחד של הילדים אנא מה שיכול לדאוג שיהיה שקט ע''י פיזור האנשים אנא אנא !!!
שכן 30.03.22
17
אִם לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ מִפְּנֵיכֶם וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם וְצָרֲרוּ אֶתְכֶם עַל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ:
צ30.03.22
בדיוק. קודם מורישים - ורק אז מותר להתנחל. אסור להתנחל בשום שטחים לפני שמורישים, ואם לא מורישים... ההתנחלויות ביו"ש הם פשע נגד המדינה היהודית...
עודד30.03.22
16
איך זה שהוא ישב בכלא רק 6 חודשים? הרי אם הוא מזדהה עם גוף כזה, מיד סימון אדום ולהפלילו לקבלת מאסר עולם. לפרק את הבית שלו. לפרק את האבא את האמא. אחים אחיות הכל !
הכל גמור 30.03.22
לצערי אתה חי בחלום. לידיעתך הכללית עכשיו אם יש לו אשה וילדים הם מקבלים תמיכה כספית מהמדינה והיינו ממשלם המיסים והיינו-אתה, בתקציב גבוה פי כמה ממשפחה נפגעת טרור. אף על פי שזה נשמע לך הזוי. וכראוי שזה הזיה. הדברים אמת.
א.א.א30.03.22
15
די !!! אי אפשר ככה !!! מתי זה יגמר ??? רבש"ע אמור די לרשעים הללו- גם ערבים בני עוולה, וגם ממשלה כזאת רופסת...😭😭😭
בנאדם30.03.22
14
ממיילא הגענו לשלב שנשארו רק מסורתיים, חרדים וערבים במדינה... אז "שיסתדרו" אחד עם השני.
ללא שם30.03.22
קודם כל אשמח לדעת איך אתה מתייג את עצמך חרדי או ערבי? אתה יודע מה זה חרדי? חרדי זה יהודי שאוהב את השם אהבת נפש שמוכן לעשות הכל בשביל רצון השם אפילו להקריב את רצונו בשביל זה ואפילו מוכן לקבל זלזול וגידופים מאנשים כמוך שיושבים בכנסת או עיתונאיים למינהם! אני חרדית, אוהבת את השם בכל ליבי!!!! 😍❤🧡💛💚�
שירי30.03.22
אתה כ"כ מסכן, בשביל קצת צומי מטיף את כסילותך
מאמין בן מאמין30.03.22
13
אשמנו בגדנו ....... ובעוונותינו הרבים ,קורים צרות ,
צבי29.03.22
12
התשובה היא "כהנא צודק"! לא בעבר אלא בהווה. תפנים גפני... אתה ושיטת השטחים תמורת שלום... תתביישו אתם וכל גונדא דילכון
יעבץ29.03.22
11
ביבי בא לא נשכח שכל השנים שהייתה בשלטון זרם נשק בלי סוף.. ובזכות שאננות ממשלות ישראל וכמובן ממשלתך הם עם100000 כלי תקניים לירי
חוצפה29.03.22
10
נסתלק הצדיק פנה זיוה פנה הודה פנה הדרה....אוי ואבוי לנו...
שלומי29.03.22
9
מה הפירוש המחבל חוסל!?!?!? כל הערבים מחבלים!!!!! מספיק להתייפייף מוות לכל הערבים בארץ ובעולם!!!!
ללא שם29.03.22
אִם לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ מִפְּנֵיכֶם וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם וְצָרֲרוּ אֶתְכֶם עַל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ:
צ30.03.22
8
הגיע זמן להגיד אמת . אין להעסיק ערבים .לא מפטמים נחש כדי שלא ישך אותך .
ללא שם29.03.22
7
פשוט גועל נפש מדינה ששונאת חרדים ואוהבת ערביים נמאס מכל היפה נפש האלה כל מחבל שיוצא לפיגוע שידע שכל המשפחה שלו תמות איתו ביחד רק ככה זה יגמר
ללא שם29.03.22
6
נפתלי ביחד עם עבאס שותפים לטרור
ע'29.03.22
5
א
ללא שם29.03.22
4
עוכר ישראל יושב עם מחבלים!! אתה לא היית ולא תהיה ראש הממשלה שלי!!! בושה!!!! לך הביתה מי אתה בכלל??? תת רמה
ללא שם29.03.22
3
להטיל עוצר על הישובים לפחות במשך חודש הראמאדאן
צבי29.03.22
2
מחבל שלישי מסתובב
הזהרו29.03.22
1
"המדינה הכי בטוחה ליהודים", "תעלו לארץ, כי בחו"ל מתגברת האנטשימיות", אתם מכירים את הססמאות האלו שנאמרים ע"י הציונים בכל פעם שאנטישימי בחו"ל צועק (לא רוצח) על יהודי?   רחמנות כמה שאתם מסלפים את האמת!! מאז שנת הקמת המדינה ב1948, המקום שנהרגו ונפצעו בו הכי הרבה יהודים, זה לא אחר מאשר במדינת ישראל!!
הציונים אחראים!29.03.22
ארץ ישראל נקנת ביסוריים. אם אתה רוצה לכפור בטובה אתה מוזמן לחזור לאושוויץ.
שם30.03.22
יש הלכות ברורות, ואין שום מצוה לגור בא"י אם זה כרוך במלחמות בערבים מחבלים, וסכנה לחיי יהודים, יש איסור שלא לכבוש א"י עד ביאת המשיח, ושלא לעשות מעין קבוץ גליות לפני ביאת המשיח, (עיין פסקי ריא"ז בנושא זה, לאחד מהראשונים) עברתם על ההלכות האלו, ואחרי זה מתממים עצמכם כביכול אתם לא אשמים בדם יהודי שנשפך
ציונות-סכנה30.03.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 07:37

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24