כיכר השבת

מתקפה חריפה בשיעור השבועי

הראשון לציון נגד ח"כ בן גביר: "להתרחק ממנו ומהנהגותיו"

בשיעורו השבועי, תקף הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, את חבר הכנסת איתמר בן גביר, על עלייתו להר הבית • "תחשוב רגע אחד, אהבל, הרב שלך הוא כמו כל הרבנים האלו?" • הקטע המלא (חרדים)

187
ישי כהן | כיכר השבת | י"ט בסיון | 18.06.22
הגאון רבי יצחק יוסף (צילום: יעקב כהן • וידאו: דר וסוחרת)

הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, תקף הערב (מוצאי שבת) בחריפות, במהלך שיעורו השבועי המסורתי, את חבר הכנסת ממפלגת 'הציונות הדתית', איתמר בן גביר. הרב קבל על עלייתו להר הבית, וקרא "להתרחק ממנו ומהנהגותיו".

"מי אסר את הכניסה להר הבית? כל גדולי הדור", אמר הראשל"צ. "אותו אחד שמתיר שנתלים בו הרבנים של היום, הצעירים האלו, הוא מתקרב לקרסולי קרסוליהם של כל גדולי הדור שהיו? החזון איש, הסטייפלער, הרב ש״ך, הרב אלישיב, מרן זצ״ל. ר שלמה זלמן, הרב קוק האבא, הרב הרצוג. כל גדולי תורה כל הרבנים הראשיים לדורותיהם, כולם אסרו את הכניסה להר הבית. הם מתעקשים. דיברתי עם כמה אחדים, הם נכנסים להר הבית".

בשלב הזה החל הראשל"צ לתקוף את חבר הכנסת. "יש אחד, קוראים לו בן גביר, נכנס ככה להר הבית בריש גלי. איזה חילול השם, לצאת ככה נגד כל גדולי ישראל האמיתיים. יגיד לך יש גם לי רב. שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל, הרב שלך הוא כמו כל הרבנים האלו? זה כל גדולי הרבנים, זה עשרות עשרות רבנים".

הרב סיפר: "כשנכנסתי לרבנות הראשית, אחת הפעולות שעשינו, יחד עם עמיתי הרב לאו: החתמתי את כל רבני ארץ ישראל מכל החוגים, גם כיפות סרוגות, שיחתמו שאסור להיכנס להר הבית, אנחנו שלוחא דקמאי עבדינן, וחתמו למעלה ממאה רבנים. לא עשרים. למעלה ממאה רבנים חתמו שאסור להיכנס להר הבית, המשכנו את המסורת של כל גדולי הדור הקודמים, איזה גדולי הדור היו פה. הרב עזרא עטייה חתם על זה, זה היה אחרי מלחמת ששת הימים. הרב ז׳ולטי כמה פחד מהדבר הזה, שכבשו את הכותל המערבי השיחה שמרן האבא דיבר עם הרב זולטי כולם היו שמחים והוא אמר אני דואג מה יהיה עם הנכנסים להר הבית.

"מה זה גדול בתורה - זה אדם שכל ימיו עוסק בתורה. הראש שלו רק בתורה זה גדולי ישראל. איך אמר החזו״א? לדעת מי הם גדולי ישראל האמיתיים אלו גופי תורה. למדת 3 שעות שב תדבר השקפה. אסור לעלות להר הבית. זה עוון חמור גדול".

עוד סיפר הרב: "ישבתי פעם ליד אחד הרבנים שלהם שמתיר כניסה להר הבית, רב מפורסם, לא אגיד את שמו. אמרתי לו כבודו מתיר להיכנס להר הבית? התחיל ככה להתחמם להראות ריבונות, להראות ריבונות, אמרתי לו" הרב קוק האבא שהם הולכים בעקבותיו כותב את הסברא הזאת שיש לכאורה להראות ריבונות על הר הבית וכותב שזה חכמים לא מתירים איסור כרת. יש כנגד זה איסור כרת. אמרתי לו וכבודו מתיר אולי אחרי טבילה במקווה ועד איזה גבול מסוים. הכלה נכנסת עם כל השושבינים עם כל הצלמים והצלמות שיש היום נכנסים כולם טובלים במקווה נכנסים לפני ולפנים. יודעים איפה הגבול בדיוק, איפה הגדר. נכנסים בפנים. מי גרם לזה? אותם הרבנים שאמרו שמותר להיכנס הם גרמו למכשול הזה, הכל על צווארם העוון החמור הזה, בא זה חבר כנסת עולה להר הבית מתסיס את הרוחות וגם כן עובר על כל צו של גדולי ישראל. אוי ואבוי, צריך להתרחק מהדברים האלו. להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו. אישה הנהגות אלו להיכנס ככה להר הבית? אני מתפלא עליו אחרי דבר כזה שהוא עושה".

צפו בוידאו.

תוכן שאסור לפספס
187 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
122
בשל מה הרעש הגדול?? הרב לא בא לפסול את אישיותו וכלל פועליו של בן גביר!!! אלא בנושא מסויים בו דעתו ההלכתית של הרב ורוב גדולי ישראל המקובלים בכל תפוצות ישראל לאסור באיסור חמור! ובנושא זה איתמר בן גביר נכשל ומכשיל! וזה כ"כ כואב דווקא כי הוא קרוב אלינו ועושה דברים טובים לעמ"י!!!... כל מי ששומע את השיעור
יהודי חרדי20.06.22
121
מעודדים טיולים וכניסה להר הבית ללא טבילה! תבדקו את המציאות ואת המדריכים שם וכו' ואומרים בפירוש שזה למען התגרות בערבים, זה כל העניין, לא קדושה לא תפילה, מעטים מאוד אלו שבאמת עולים להר הבית ברצינות ושותקים, ולא מדברים שם דברי חולין, ומכוונים ליבם להשם.
דב ליאור19.06.22
החלפת את הסמ ? מה אתה מקטרג. עם ישראל רוצה לחזור לבית המקדש. זה שעושים לא בהיתר לא מתיר לך לקטרג על כולם. ואני כן אבחר בבן גביר הוא לפחות יי
חרדי יהודי23.06.22
העיקר אל תעלה להר הבית ..איסור כרת
תבחר או לא24.06.22
120
בחירות=דרעי=בלבולי מוח =בחירות=לחץ =דרעי=קשקושים
איש קרית ספר19.06.22

הצגת כל התגובות

119
לא שאני בעד עלייה להר הבית, אבל נראה לי שהשסניקים יותר מודאגים מהכמויות של ה"עדר" שלהם שעוברים לבן גביר ... כבר ידוע טוב מאוד שהפעילים מקבלים הוראות מלמעלה "להרוס" כל מי שמיים על הכסאות שלהם !
אמת19.06.22
כל השנים השקר רודף תמיד אחרי האמת המוסלמים ונוצרים רדפו אחרי האמת-היהודים וכן בעולם השקר-הפוליטיקה רודפים תמיד אחרי החרדים אמתיים שהולכים אחרי התורה האמיתית והרבנים האמתיים ולא הולכים להמציא תורה חדשה ועוד אחרי הספרדים שהצד שווה אלו האמת בתוך כל עולם הפוליטיקה ולכן מעללים על ש"ס שהצביעו בעד הסכמי
האמת לאמיתה 19.06.22
118
והמשכיל בעת ההיא ידום. מי שיש לו יראת שמיים לא יגיב. רק לקבל הדברים ולשתוק וגם מי שנפגע מהם, בשתיקתו תולה עולם על בלימה.
משה19.06.22
117
מפחדים מבן גביר ששותה מנדטים מש"ס וג'
יוסי19.06.22
116
אני שמעתי מעדות שראה מרן רבי עובדיה יוסף זצל בכנס של ארכיאולוגים על הר הבית, ורצה לשמוע אם יש כבר בירור על גבולות העזרה והר הבית. ב"ה היום יודעים בבירור איפוא גבולות העזרה, ועכ"פ העולים אינם מתקרבים אפילו לעזרה. בחירות בפתח...
אלי19.06.22
הרב עובדיה זצ"ל ידע את כל הגבולות של הר הבית הוא לא היה צריך ארכיאולוגים בשביל זה. הוא הוכיח לרב גדול מנתניה שעלה להר וחשב שהוא מתמצא שהוא היה בקודש הקודשים והוא חייב כרת.
אפרת20.06.22
כמה שטויות התגובה אחת
אני19.06.22
115
שכנעתי אותי כבוד הרב..אני תומך בו לבחירות אבל לא נכנס להר הבית!
אני19.06.22
114
לרבנים מותר לדבר לשון הרע?
דוד19.06.22
113
הוא מריח בחירות
מריח בחירות19.06.22
112
דברי הרב שליט"א אין צריכים חיזוק. אנחנו עדיין בגלות רבותי. צריך להראות שאנחנו כאן אבל לא להתסיס
ששון הבבלי19.06.22
111
מה קרה ? ראיתם את התמיכה והאהדה שאיתמר צובר במיוחד אחרי הביקור בבית הכנסת היזדים והתחלתם לרעוד?? על אפכם וחמתכם הוא ימשיך לדהור בסקרים. תפנימו ש"ס זה כבר לא מה שהיה בימיו של הרב עובדיה זצ"ל.
עפרה 19.06.22
110
צודק בטענה. אבל שקוף שזה התקפה פוליטית. יאללה בחירות....!!!
בלה דונה 19.06.22
109
אתם כולכם אהבלים. מהיום אהבל זה קדושה וטהרה.
אהבל19.06.22
כל הפוסל במומו פוסל
אהבל24.06.22
אהבל תקרא לעצמך חצוף
אפרת20.06.22
108
הנכנס לכל הר הבית יש לו על מי לסמוך על הרמב''ן במלחמות מסכת ע''ז ''ובאו פריצים' וחיללוה'' יצאה לחולין. ועל התוספתא' ''היה עומד בהר הבית יפנה לבן לקודש' היה עומד בקודש' יפנה לבן לקודש' הקדשים. היה עומד בקודש' הקדשים יפנה לבו לאבן שתיה''. ברור שזה קאי על זמננו. שהרי בזמן שהבית קיים אסור להכנס באיסור '
אברהם בטיטו 19.06.22
הצחקת אותי. גם אני יודע לציין מקורות. וכך לא פוסקים הלכה לך ותלמד. יש מערכות שלימות בענין הזה ורוב גדולי הדורות שבדורות הקודמים כולם פסקו לאסור איסור מוחלט. ולך ותעיין בספרי הפוסקים. ופשוט שיש מכשול עצום שנגררים אחריו כל מי שלא קיבל הנהגה נכונה של תורה ודעת על פי ההלכה הצרופה מדורי דורות ואין הבדל ב
יהודי אמיתי19.06.22
אין לכם גדולים ...וגם כשיש אתם לא שומעים להם אלה לכל מיני חצאי ציטוטים
מחלה של מזריחיסטים 24.06.22
107
בס"ד השם ישמור את עם ישראל מ בלבולים וכשלונות
שרה אמנו19.06.22
106
הכל פוליטיקה. בושה! בן גביר מייצג את תורת ישראל ואהבת ארץ ישראל פי אלף מנציגי ש"ס. הרב פוחד מבריחת קולות ממפלגת ש"ס שהוא עומד בראש 'מועצת החכמים' שלה. בושה!
מרדכי מאיר19.06.22
105
הרב דב ליאור לא צריך תעודת כשרות מהרב יצחק יוסף
דורון19.06.22
נכון הוא לא צריך מאף אחד כי הוא לא זכאי כלל לתואר... הוא איש קיצוני מסוכן, תברר את ההסטוריה שלו, ר דב ליאור היה בעד חסימת כבישים (כמו הפלג) כשמשהו התנגש בערכים שלו.
19.06.22
104
דברים נכונים. גל הלאומיות שתקף את צעירנו חייב להיפסק.
יהודי19.06.22
103
הסגנון ידוע המפלגה ידועה.
מ.ס.19.06.22
102
לכל הרפורמים שמצדיקים את בן גביר, עיינו במשנה ברורה סימן תקס"א, סעיף קטן ה' וז"ל: בית המקדש – והנכנס עתה למקום מקדש, חייב כרת, שכולנו טמאי מתים, וקדושה הראשונה קדשה לשעתה וקדשה לעתיד לבוא עכ"ל.
הלכה19.06.22
הר הבית זה דבר אחד, בית מקדש זה דבר אחד, זה לא אותו דבר, די לבורות ....
שלומי19.06.22
101
בן גביר היחיד שעושה למען עם ישראל! יותר מכל המפלגות וכל חברי הכנסת!
א19.06.22
100
דרעי בלחץ מזליגה המונית של מצביעים, שה הסיפור ואין בלתו!
שמרן19.06.22
99
הבחירות מתקרבות,, והסקרים נושפים בעורפו
דני19.06.22
98
בן גביר מלך!!! רק בן גביר!!!
המלך שלי19.06.22
97
ולא אצביע למפלגה שתופרת גובים
צודק אבל בכל מקרה אני יצביע לו19.06.22
96
חבל מאד זהו ג"כ עוון לשון הרע בשביל מה היה צריך להזכיר את בן גביר הכל פוליטיקה?!
ישראל18.06.22
בן גביר עלה להר הבית כשיטה ובראש מורם ולא בחדרי חדרים ואת זה צריך להוקיע .. בשביל זה יש גדולים בישראל
ממש לא 19.06.22
בשביל זה יש רבנים גדולים בישראל, שפוסקים שמצווה גדולה לעלות להר הבית לגאול ולהפסיק את צער השכינה הקדושה השבויה בידי הצוררים הישמעאלים ...
ברוך19.06.22
תגובה מיסטית בלי בסיס יהודי! עד שלא יבנה בית המקדש השלישי לצערנו הגדול השכינה גם בגלות,אין לנו אפר פרה אדומה ואין לנו אפשרות להיטהר מטומאת מת,כל ברנש יכול להבין את זה וכרגע ירושלים חרבה ונאמר עליה שועלים הלכו בה ... התפקיד שלנו זה להגיע לגאולה שלמה על ידי קיום המצוות והתורה ולכ לסלף דרך שקר
הדס20.06.22
לברוך אתה מדבר שטויות, מי שגואל זה המשיח לא אנחנו. אתם מערבבים אג'נדות מול הלכה. אצלכם האג'נדה יותר חשובה מהלכה. אגב ה' הוא בעצמו נתן את הארץ לישמעאלים כנאמר בגמרא שה' נתן לישמעאל אחיזה בארץ ישראל לתקופה מסוימת בגלל המילה שעשה. כשיגמר הזמן ה' בעצמו יגאל אותנו בעצמו. "אני אלחם לכם ואתם תחרישון". אי
מני19.06.22
95
לא כל מי שכותב נגד הזרם של הרב הצדיק הזה הוא בוט. יש חרדים שהבינו שהפוליטיקאים החרדים עושים רק לאנשי שלומם בלבד. ולא באמת דואגים לכלל הקהילה. די עם ההמצאות. אני לא בוט! וזו דעתי נעים מאוד. תפסיקו להיות תמימים. הינה הגיע מחבל לאלעד חלילה עם הרפיסות והוותרנות הזו נגיע כמו נטורי קרטא, זה באמת חבל. זה
בצלאל23.06.22
94
לאלה שלא הבינו.. גם אם הרב דיבר כי ראה כמה אנשים מוכנים להצביע לו הוא מדבר מתוך כאב!! כי ככה רואים לאיפה האנשים נמשכים אם בן גביר יעלה ותיהיה לו השפעה זאת אומרת שיהיה יותר אנשים שיוכלו לעלות להר הבית כי הוא יאפשר את זה ובנדם שעובר על ההלכה המפורשת זה בנדם מסוכן!!!! מעבר לזה שזה התגרות באומות העולם
אני19.06.22
93
אני מבין את הזעקה אבל גם אני מאמין שהרבי הוא המשיח בניגוד לדעתם של רבים אבל יש לי על מי לסמוך, וכך בן גביר יש לו על מי לסמוך (לא שאני מתכוון לעלות להר הבית אבל יש לו לסמוך על רבותיו) חוץ מזה שאסור לנו להמעיט בערכו של היהודי הזה שכל מטרתו היא לשמור על ארץ ישראל בשביל עם ישראל בזכות תורת ישראל
חבדניק19.06.22
קודם כל אין לך על מי לסמוך, כי ברמב"ם (מלכים יא) כתוב סימנים על מיהו משיח, (יבנה המקדש, מקבץ נדחי ישראל וכו'), והרבי שלך לא עומד בשום קרטריון, ועיין מה שכתב הרמב"ם באיגרת תימן שהמשיח יתגלה לראשונה בא"י, והרבי שלך מעולם לא היה בא"י. וגם לגבי ציונות וא"י אין לך על מי לסמוך, כי אתה בוגד באלו שאמורים ל
חבדניק אמיתי19.06.22
אתה יכול לחזור לאושוויץ ......
מנחם19.06.22
האם בגלל שכותבים לך האמת בפרצוף אתה מאחל אושוויץ??... כאילו זה הרמה של הציונות דתית או ציונות חרדית?... היטלר בעצמו בספרו "מיין קמפף" מצדיק את שנאתו ליהודים על סמך "הפרוטוקולים של זקני ציון" שיצאו שנים ספורות בלבד אחר הקונגרס הציוני הראשון, ושם האנטישיימים המציאו שהציונים התאספו בקונגרס הציוני כ
בגין19.06.22
גם אני לא מסכימה עם האיחול לאוושויץ אבל זו ממששששש לא האמת. זה סילוף דברי התורה
אפרת20.06.22
כמה פעמים תכתוב שאתה חבדניק ואז כותב 'הרבי שלהם'? יפה שיש לך מקורות אבל אתה מקטין ראש ברמה מבחילה. איך הגעת לזה שמי שאתה הגבת לו מחזיק מהציונות? ה' לא רוצה שנהיה בהכנעה הפוךךךךךךךך הוא רוצה שניקח את החוצפה של הדור הזה לדברים טובים - כמו ללכת למבצעים (הנחות תפילין וכו') הוא ממש לא מעוניין שניסבולללל!
יחי המלךךך20.06.22
"חבדניק אמיתי" הכוונה חסיד של רבותינו הריי"ץ והרש"ב נ"ע ולמעלה בקודש! ולא חסיד של הרבי מקראון הייטס שזה משהו אחר ולא קשור!
חבדניק אמיתי20.06.22
92
מרן הראשל"צ אוהבים אותך אשרינו שזכינו
שמעון כהן19.06.22
91
לוקח מנדטים משס... השם יציל את המנדטים הקדושים. כל מנדט זה עוד וילה ועוד ג'וב לילד.
יענקי19.06.22
90
מה קרה יש לו יותר מנדטים מלש"ס???.... מתחילים להמלחץ .
טמבל19.06.22
89
חחחחח שס' מפחדים
שסניק19.06.22
88
אמללללללה
אני19.06.22
87
אני בשוק מוחלט . בדיוק בשבת היכן שאני גר בקרית ארבע דיברנו על זה שלא תומכים בו יותר כי בגלל שהוא נכנס לשם יצאו הרבה פיגועים . איך כיוונו לדעת הראשון לציון
אפרים19.06.22
לך תספר לאמא ש'ך ת'סיפורים האלה. כל קרית ארבע מצביעים בן גביר
לך תספר לאמא ש'ך ת'סיפורים האלה19.06.22
86
עדיף שתתרכז בעניין הלכה לכלל ישראל ולא לתקוף אישית פעילות של אדם מבורך ,, יכול להיות שמריחים בחירות באוויר ובן גביר מכרסם לש"ס בכמות המדנטים ???!!! תתרגלו !!!!!!! בן גביר הוא טוב פי מליון מהחדלי אישים שלכם במפלגה .
סוסוי19.06.22
85
בגלל זה הם הישתלתו על כול האזור תתחם את האזור האסור ותחזיר את הריבונות על כול שאר השטח
ב.ר19.06.22
84
בקיצור איתמר שומע לרב שלו - הרב דב ליאור, ועולה להר הבית. זה לא מהיום ולא מאתמול, מה שהתחדש הוא הסקרים שמראים זליגת קולות הצעירים מש"ס לציונות הדתית בגלל משיכה לאיתמר בן גביר. במילא צריך להתייחס לדברי הרב יוסף לנקודת המרכז שלהם - תעמולת בחירות מוסווית לש"ס.
בחירות עליכם רבנים23.06.22
את מי שצריך להוכיח מוכיחים...יש גדולים בישראל
אבקש לגדול24.06.22
83
הרב מדבר על הנהגותיו והוא לא סתם אעלה את הנושא חלאס להכפיש ולבזות תלמידי חכמים בן גביר אוהבים אותו הכל טוב ויפה אבל אסור בתכלית האיסור לעלות להר הבית ולזה הוא התכוון
אודל19.06.22
82
דיי לריב! נזק ההתפצלות פגעה בכל הנוגע לדת היהודית, וביטחון ישראל שבענו מפיצולים רק מפלגה דתית-חרדית אחת טכנית!!!!!
נזק ההתפצלות פג19.06.22
81
אשמח לשמוע תגובות מלומדות: האם ייתכן גדול דור ששייך לכיפות הסרוגות? או שמא מדובר בסתירה פנימית ומי שחובש כיפה סרוגה או שייך לדתי לאומי לעולם לא יוכל להיות גדול דור גם אם הוא בתורה כל ימיו? אם האפשרות השניה היא הנכונה, אז הדבר לא תלוי רקבלימוד התורה, אלא יש תנאי נוסף כדי להיות גדול דור - ללבוש בגד בצ
אא19.06.22
80
בן גביר הוא עיוות שאי אפשר להאמין איך חרדים נוהים אחריו.. הבן אדם מייצג נערי גבעות שמציקים לערבים ומעוררים אותם לנקום ולעשות פיגועים, הוא קיצוני ושם את התמונה של גולדשטיין הרוצח בסלון, זה המוטו שלו, איך נוהרים אחרי עיוות כזה? הוא גורם לרצח יהודים בכל הפרובוקציות שלו, מי המטומטם שבוחר בו? איך זה עדי
ך19.06.22
79
התקפה פוליטית--הרבה ש״סניקים יצביעו לבן גביר
עובדיה19.06.22
78
חילול ה' זה לעזוב את מקום המקדש מחולל בידי אויבי ישראל - ענוותנותו של זכריה בן אבקולס....
שלמה19.06.22
אויבי ישראל זה בן גביר, כפי שפסק הרמב"ם בסוף איגרת תימן להרוג יהודי שגורם לעליית שנאת ישמעאל אל היהודים. לא די שהכותל נפל בידכם והרפומיות מחללות אותו, עכשיו גם מקום המקדש אתה רוצה שימסר לידיי פריצי ישראל, ואז יבואו רפורממיות ויקימו שם מקדש רפורמי?? אין ספק שהערבים שומרים על קדושת הר הבית יותר טוב
דוד19.06.22
77
איך התחיל קמפיין הבחירות... העיקר להרחיק מבן גביר, אחרת חלילה עוד מנדט חרדי יילך אליו מה יאמר הגאון על עדויות ברורות מאביו מרן זצ"ל שהתיר ליותר מיהודי אחד לעלות??? שיהיה ברור, אני לא עולה כי רבותיי אוסרים אבל זכותו של בן גביר לעשות כפי רבותיו אגב, אני גם לא מצביע ש"ס כי כך רבותיי ומאה רבנים אח
מנדי19.06.22
76
מדוע הרב הראשי גורם עוול ךעורך דין גביר .היה טוב אם היה הרב יצחק השם ישמור אותו מסמנו למדרדו ומשוחח עימו בנעימות ובלשון רכה וטובה על העליה להר הבית כך גם היה נחסך משאר יהודים להפגע ולנסות פחות להכנס למקום של קודש הקודשים חבל אני אוהב את שניהם אהבה עזה וגדולה יהי רצון שהשלום ישכון בעם ישראל
בן גביר 23.06.22
לא סתם בטעות
בן גביר עלה כאידיאולוגים 24.06.22
75
ככל שישמיצו אבג הוא רק יעלה
עלה יעלה19.06.22
אבל להר הבית שלא יעלה
יעלה או לא24.06.22
74
אשרי מורינו ורבנו שהולך בדרך אביו מרן זצוק''ל. שלא מהסס למחות נגד עבירות חמורות ומבלי להתחנחן או לעשות חשבון לאף אחד.
יהודי19.06.22
73
לאט לאט יפנימו שבן גביר מחפש תשומת לב!!!!!; שלום לא יהיה כל עוד בן גביר ממשיך בדרכו.
ימני19.06.22
אף אחד לא רוצה שלום! ערבים ושלום לא הולך ביחד רק בכח הערבים לא יעזו להתקרב ליהודי והדרך של בן גביר זה הדרך הטובה והיחידה לטפל בערבוצקים
אני20.06.22
72
כח כל אדיר ברבנות אפשר היה ממזמן להחתים את הרבנים שמשיח יבוא והיה כבר בא ומתקיים אחדות התורה עם הקב"ה בגלוי ממש
לוי19.06.22
71
חחחחחח
james19.06.22
70
לא צריך להיות רב כדי להגיד שהבן אדם הזה מבעיר את המזרח התיכון
חכם19.06.22
שופר של התקשורת או פתי של התקשורת
אתה טיפש מטופש20.06.22
69
ככה זה שבן גביר שותה בקשית את המנדטים מש"ס, אז תוקפים
אריה19.06.22
68
בגלל בחירות.... עצוב מאוד.... מריחים בחירות אז פתאום פוליטיקה בשיעור.
ט 19.06.22
67
עזבנו את בן גביר. כולם לשס. הם הכי נורמאלים
אלי19.06.22
הפוך כפרה הפוך. התבלבלת
אפרת20.06.22
66
איתמר הוא אחלה בן אדם והרב צודק במילירדי אחוזים מי שמקשיב לגדולי ישראל לא מפסיד!!!!!!!!!!! ומי שלא, מפסיד בענק גם בעולם הזה וגם בעולם הבא!!!!!!!!!!!!
rcs19.06.22
65
כנראה הרב הראשי נלחץ מנהירת המנדטים...
הרב מאיר אליהו קרא להצביע לבן גביר19.06.22
64
הרב יצחק נא ללמד את ראשי ש"ס להיות אנשים הגונים ושומרי חוק ולא מאיפיונרים כנסו לערוץ הכנסת לדיון על כשרות הבשר ועל השוחטים הכל מאפיה ומי בראש אנשי ש"ס נא להסתכל על מחנך ולא על אחרים
הרב עובדיה24.06.22
63
אני לא כותב בדר"כ, אבל כשאני רואה בזוי תלמיד חכם, מחובתי למחות. אם גדולי הדור אומרים לא לעלות, אז לא עולים. נקודה. מי שחושב שהרב יצחק יוסף שליט"א מדבר מאינטרסים פוליטיים, רחמנות עליו. אוי לנו שהגענו לשפל כזה. חושדים בכשרים. השם ירחם! אך גם במשה רבנו חשדו, אז זה לא דבר חדש לצערנו... ה' ישלח לנו משיח
מוחה.19.06.22
אז רק כשמבזים אתה כותב ?
james24.06.22
62
לכל מי שרוצה קצת לחשוב אם זה כל-כך פשוט שעליה להר הבית זה כרת הרי גם אכילה ביום כיפור זה כרת ראיתם פעם רב אורתודקסי אחד מתיר לאכול ביום הכיפורים? ופה יש כמה וכמה רבנים תלמידי חכמים יראי שמים שמתירים לעלות ( הרב מאזוז, הרב דוב ליאור, הרב יעקב ניסן רוזנטל -רבו של הרב עמאר ועוד רבים) ועוד נתון למי שלא
מרדכי19.06.22
61
איזה חילול ה
משה19.06.22
60
לא מבין את הרב
כן נכון באמת צריך לשתוק וגם לחלק את ירוש19.06.22
רק לא לעלות להר זהו!!!!
מה הקשר?????19.06.22
59
הרב דיבר על העליה להר ומתוך זה תקף את העולים לשם. ואתם לוקחים את זה לכיוון הפוליטי... חבל
כותרת לא נכונה19.06.22
58
אמת לאמיתה
דוד19.06.22
57
מצביעים רק בן גביר
ללא שם19.06.22
56
הר הבית בידנו
ללא שם19.06.22
55
כל הכבוד לרב שלא מפחד מתגובות חריפות... גם אם היה מותר להיכנס למקומות מסויימים, הבעייה שיהודים חילונים ומסורתיים רואים, ואחר נכנסים לכל מקום בגלל שחושבים שמותר אם יש אנשים עם כיפות באיזור... לכן אין להקל ראש בזה, ואפילו שהרב דב ליאור כתב ספר שלם על זה, יש נקודת הנחה אצלו שיש תועלת לאומית לדבר... אב
מרדכי19.06.22
54
מפחדים שהקולות של שס יעברו למישהו חזק יותר
מצביעת שס לשעבר19.06.22
53
ריח של בחירות. להשתמש בשיעור תורה כדי ללכלך על יריב פוליטי. חוץ מזה, לא מביא שום ראייה הלכתית על איסור עלייה להר הבית איפה ראינו שלומדים הלכה כשרק זורקים שמות של רבנים? איפה דעת הרמב"ם, איפה המאירי, איפה הרדבז. לא העיקר להקטין את הרב דב ליאור. בושה
ראו19.06.22
52
למה להתרחק ממנו ? כי הוא הורס את שס??
אני26.06.22
51
משנה ברורה סימן תקס"א, סעיף קטן ה' וז"ל: בית המקדש – והנכנס עתה למקום מקדש, חייב כרת, שכולנו טמאי מתים, וקדושה הראשונה קדשה לשעתה וקדשה לעתיד לבוא עכ"ל.
כרת=מזעזע!!!!19.06.22
אף אחד לא נכנס למסגד למקום המקדש, רק סיבוב ההר הבית שמותר אפילו לטמאי מת [רמב"ם ביאת המקדש פרק ג' הלכה ד']
AA19.06.22
מקדש זה מקדש כלומר השטח הבנוי והר בית זה משהו אחר. אדון עם הארץ
אליאור כהן19.06.22
קצת ענווה לא תזיק לך..
כולם עמי ארצות לידך ...כל הרבנים הראשיים19.06.22
הרב עוזיאל רב ראשי היה בעד עלייה הרב אליהו היה בעד בית כנסת בהר הבית. אז תמשיך לבלבל מח של עצמך
אליאור כהן23.06.22
היינו דווקא למקום המקדש אך להר הבית מותר לאחר טבילה. כמו"כ העולים להר הבית הולכים מהמערב למזרח כך שגם אם ח"ו נכנסים למקום המקדש הם נכנסים מאחור וכתוב בגמ' בשבועות (י"ז:) שאין זה נחשב כדרך ביאה ועל כן אין בזה כרת. אך כבר פסק הרדב"ז שהמקדש הוא סביב אבן השתייה...
א"א19.06.22
50
כל מילה בסלע
מלי19.06.22
49
חבל שהוא שכח שביבי, שש"ס רצים איתו צמוד, אוכל בפרהסיה במסעדות טריפה, מחלל שבת ועוד כהנה וכהנה....
יהודי19.06.22
בוחרים במי שאוכל פחות טרפה פחות חילולי שבת יותר קידוש ה'. אז רק ביבי קוץ בעיניכם
ביביסט גאה19.06.22
48
היה אפשר להחתים מאות רבנים שאסור למסור שטחים שולחן ערוך שכט
מנחם19.06.22
47
ראו מיהם בכנסת...גלעד קריב רפורמי ממש....בנט אין לו כבר לאן לרדת עבר כבר את ירובעם בן נבט....בן גביר שכביכול מייצג את החזקים שלהם מצפצף ברגל גסה על פסקם של גדולי ישראל
אשרי הדור ראה פניו.....כיפות סרוגות להתע19.06.22
46
אני לא עולה להר הבית. אבל מי שמתיר זה אחד מגדולי הדור, הגאון הרב דוב ליאור שליט"א, שרק הוא והרב עובדיה יוסף זצ"ל קבלו 100 במבחני דינות. כל הדינים בישראל,אחרי שהצליחו במבחנים בכתב,נבחנים אצלו בע"פ. הרב יצחק יוסף לא חייב להסכים איתו,אבל לזלזל ברב שיותר גדול ממנו בתורה? גם הרב יצחק יוסף מחויב במצות כיב
משיב19.06.22
45
איך רב יכול להגיד על יהודי אהבל
מוזר19.06.22
44
במחילה מכבודו אבל הוא חושש מאיבוד קולות לשס, עם כל הכבוד אכן ההלכה לא מתירה ואם זה אני ועוד הרבה חרדים לא מסכימים איתו, אבל בעוד אלף דברים אחרים אני מסכים איתו והרבה פחות עם דרעי וגפני!! זאת ועוד, מי שהרבה יותר אמיצי בדעותיו זה בן גביר, כשרואים את דרעי וגפני רואים כסף, עסקנות, שקרים ואולי ממש אולי מ
דוד19.06.22
43
בתור תושב חברון אני מצביע מהיום שס. לא תומך בעוברי כרת
סנדי19.06.22
42
הרב הראשי צודק אסור לעלות להר הבית אבל אנחנו בוחרים בן גביר הרב מזוז תומך בבן גביר איש אמרתי לא פחדן לא מפחד על הכסא אמרתי
שלמה 19.06.22
יותר נכון . צודקים אסור לרצוח אבל אני תומך במנסור
אלי19.06.22
41
הקמפיין הפחדני של המפלגות החרדיות על הראש של בן גביר החל! הם פוחדים ממנו ומנסיקתו פחד מוות. שימו לב
חיים18.06.22
40
צודק הרב שאין לעלות. אבל מבאס. מרב מנהיג אתה מצפה לשמוע מה דעתו על כך שהר הבית תפוס על ידי אויבינו הערבים המחללים תדיר את קדושתו, ומה על הקהל והמדינה לעשות על מנת לטהרו.
דן19.06.22
חזק
אסתר20.06.22
39
צודק.
מני19.06.22
38
עם כל האהדה לבן גביר זה דבר שמרחיק אותי ועוד הרבה כמוני איזה בורות להיכנס ככה איפה היראת שמיים??
מעיין19.06.22
37
נכון זה אסור כבוד הרב אבל אנחנו בוחרים בן גביר ורק בן דביר אם לא בן גביר היה שקט תעשייתי בכל הממשלה
שלמה 19.06.22
36
כל הרבנים שהרשלצ נקט האם הם מגיעים לקרסוליים של חזל בגמרא ושל הרמבם שפסקו שטמא מת מותר במחנה לויה? אלא יש להם את התירוצים למה כיום לאסור, אז למתירים יש גם תירוצים למה כיום להתיר
חבל על המחלוקת18.06.22
מיסטר עם הארץ כבד, תפסיק לדקלם את הסילופים של הציונות הדתית, עיין משנה ברורה סימן תקס"א, סעיף קטן ה' וז"ל: בית המקדש – והנכנס עתה למקום מקדש, חייב כרת, שכולנו טמאי מתים, וקדושה הראשונה קדשה לשעתה וקדשה לעתיד לבוא עכ"ל.
בורות19.06.22
שכחת להביא את השערי תשובה שם שכותב שמותר לעלות להר הבית ומביא את תשובת הרדב"ז...
א"א19.06.22
צודק בכל מילה.מזה להגיד לתלמיד אל תלך אחרי הרב שלך כי יש הרבה רבנים אחרים שחולקים
שלום19.06.22
אתה גדול מכוווולם????
חדל קשקשת19.06.22
35
אני שוב מעלה לתשומת לב את ההוא בוט שמגיב את אותם תגובות בניסוחים שונים עם שמות מתחלפים, והוא גם מגיב לעצמו ומחמיא לעצמו וכו' שימו לב! מטרתו אחת! והיא לסחוף לאלילות בבן גביר!!! !!! !!! רק שאלה אחת - למה? מה באמת אנחנו מחפשים? נציג שיודע להצית יצרים או הנהגה מאופקת בהתאם לדעת תורה?
יהודי חרדי20.06.22
אתה עלוב נפש, לפני רגע ראיתי כתבה אחרת ששם כתבת את זה, זה בדיוק אתה.
מה שאתה עושה אתה כותב על אחרים?! ממש בן 20.06.22
34
בן גביר חייב כרת.
יהודי19.06.22
ומה מצביעי שס חייבים על הסכם אוסלו =2000 נרצחים
מצוה מדאורייתא להצביע לבן גביר19.06.22
שלום למצווה. לך תשקר למישהו אחר אנחנו זוכרים היטב את ההצבעות על הסכמי אוסלו. וש"ס מעולם לא הצביעו בעד הסכמי אוסלו והפרוטוקולים ידועים ומפורסמים. אלא מה שאתם הידועים ל...חוזרים על אותה מנטרה כ"כלב השב על קיאו" בוז לך ולשכמותך. והציבור כבר יודע מזמן שזה השקר שלכם הקבוע כי אתם מלאים קנאה ושנאה לתנועת ש
יהודי אמיתי19.06.22
שיחזור בתשובה וילך לרב יצחק שליט"א שיגיד לו תודה רבה שהציל אותו מאיסור חמור
הוא אדם טוב19.06.22
מה, אתה מגיב לעצמך?!
עוד אחד19.06.22
אתה חייב כרת בטוח. בן גביר יש לו רבנים מוסמכים
שס עוואנטא19.06.22
עם איזה סמיכה הם נסמכו בעוואנטא שלך אולי על ידי היתר הממזרות של האח והאחות בעוואנטא בהשראת משה דיין וגולדה מאיר? חחחחח. אחרי שרוב ככל גדולי הדורות פסקו שזה איסור כרת לעלות להר הבית. אז דבריך בטלים ומבוטלים
ישראל לא שוכח19.06.22
כרת ממש כמו מי שאוכל .... "מצות מכונה" ......בפסח .......
AA19.06.22
טוב אין בזה כרת אפשר להרגע
james24.06.22
33
חחח שס מתחילים לפחד מבן גביר בן אדם ללא מורא ללא קומניות איש אמת
נתי19.06.22
32
כשהרב יצחק יוסף מכנה את איתמר בן גביר ״אהבל״ בשל עלייתו להר הבית, הוא הרי לא באמת גילה את דבר העלייה השבוע. סביר יותר שגם לאוזניו הגיעו הדי הביקור של בן גביר בשבוע שעבר במעוז ש״ס בבית כנסת היזדים, אצל הרב אליהו. בש״ס מודאגים מאוד מהתחזקות של בן גביר בקרב מצביעי המפלגה
מימה19.06.22
31
אני לא עולה להר.וכן מצביע ואצביע לבן גביר ולסמוטריץ'.
אהבל19.06.22
30
בענין הר העליה להר הבית, כל אחד ינהג כפי שמורה לו רבו, אגב, האם הדרשה של הרב יוסף שליט"א קשור לבחירות ..........
***19.06.22
29
גמרנו חחחחחחחחחחחחחחחח הוא מפחד שבן גביר יקח לו קולות כל החרדים הבינו ששס וג' לא עושים כלום למען הציבור ורק בן גביר הוא נציג ציבור אמיתי
אני19.06.22
28
חזק וברוך
ישראל 19.06.22
27
זה רב או פוליטיקאי? אין להם מה למכור לאחר הפיגוע באלעד. עם ישראל חייב עוצמה יהודית.
אלמוג כהן19.06.22
26
הרב צודק במליון אחוז אבל בבחירות שס לא יותר טובים והוא הראשון ששמע את זה מאבא שלו, לשס ויהדות התורה לא אכפת מארץ ישראל אכפת להם רק מבחורי ישיבות - שזה גם חשוב מאד אבל לא יותר מארץ ישראל!!! שס מפלגה של עסקנים מושחתים וגפני נפגש ומתכנן ממשלות עם לפיד כי הוא יודע שהעם אוהב את בן גביר יותר ממנו והוא ירד
אפרת18.06.22
25
זה אני לא מבין או שאנשים פה מגיבים לפני שבכלל הבינו משהו? מה כזה מסובך??? דבר ראשון תשמעו את השיעור! דבר שני, הראשל"צ לא בא לחלק ציונים לחברי כנסת, ולא הורה למי להצביע, הוא מסר שיעור תורה, ובשיעור תורה הוא הגיע לנושא הלכתי של עליה להר הבית, שנאסרה ע"י כל גדולי ישראל המקובלים על כל עמ"י, וכאב ל
יהודי20.06.22
אההההה????
כמה פעמים תשלח את התגובה הזאת???????20.06.22
הבנת,??
נשלח עד שתבין24.06.22
אני חרדי ולא בוט, די עם ההמצאות והשקרים שלך, זכותינו לחשוב אחרת ולא לקבל כל דבר, בטח שאנחנו חורים אפליה בבתי הספר, העיקר יוצאי חלציהם של הרבנים במוסדות של האשכנזים זה פשוט נמאס. ואתה מבלבל את המוח, אין בוטים אנשים חושבים אחרת ויראו את זה בבחירות ששס תתרסק כי היא דואגת רק למקורבים לצלחת די. לפחות בן
יהודי חרדי23.06.22
24
ממה נפשך אם בן גביר נכנס להר הבית הרי שהוא חייב כרת, ואם לפי הזיוף הטיפשי שכאילו בן גביר יודע הגבולות, והוא לא נכנס למקום שאסור, א"כ זה אינו הר הבית, אז בשביל מה הוא עולה למקום שאינו קדוש ואינו הר הבית, רק כדי להגביר השפיכות הדמים ולקבל צומי? כל גדולי ישראל וכל הפוסקים הזהירו שאסור לסכן חיי יהודים
ליאור19.06.22
מקומות המותרים בהר הבית!!! הר הבית מותר בכניסה לטמאי מת לאחר טבילה!!!
עם הארץ26.06.22
ואם הסכנה תהיה אם נוותר על ארץ ישראל?
שפ21.06.22
23
יכול להיות שעבר על הלכות אבל בלעדיו המצב היה הרבה יותר גרוע חוץ מזה ביבי לא מחלל שבת
נ19.06.22
22
זה קשור לבחירות?
איש קרית ספר19.06.22
21
גם חילול שבת זה כרת ואפילו סקילה ויש יותר מחללי שבת מאשר עולים להר הבית...
מישהו 19.06.22
שוטה פה מדובר בדתי מזוייף עם כיפה שמחלל השם ע"י הכיפה, אינו דומה אחד חילוני שלא שומר מצוות, ולאחד שמכריז שהוא דתי ומצפצף על ההלכה.
צצ19.06.22
מסכן נפל בזה...שיחזור בתשובה
הגזמת...לא דתי מזוייף19.06.22
20
ברור שיהיה נגדו. הוא מפחד שיקחו קולות משס"ס בבחירות . רק בן גביר!!!!!!!
מושון19.06.22
19
למה רבנים עוסקים בפוליטיקה. כולם יודעים שהבעיה היא הנגיסה בקולות החרדים. זה לא נותן יותר כבוד לרבנים. חבל.
נחום19.06.22
מי שמייצג קבוצה הנקראת דתיים ומצד שני עושה דברים בפרהסיה נגד גדולי הדור ...שלא יבא בתלונות לאף אחד שיחזור בתשובה או שיפתח מפלגה על גלעד חפיף ( קריב)
הכל בעיני המתבונן19.06.22
18
לא חושב שזה נכון לדבר ככה
תלמיד מרן19.06.22
17
אחמד טיבי וחבריו מחככים את ידיהם בהנאה, איזה חילול השם.
בני19.06.22
16
הולכין אחר הרוב...ורוב רבני ישראל בדור שלנו וגם בדור הקודם הם נגד עליה להר הבית....רוב אפילו גדול מאוד....כמו 98% מול 2% בקירוב...לכן מה ההגיון הבריא אומר???? למי נשמע?????
הרוב קובע19.06.22
הרדב"ז בתשובה (תרצ"א) פסק להתיר. הרדב"ז שהאר"י הקדוש ורבי בצלאל אשכנזי בעל השיטמ"ק למדו אצלו התיר ומי יבוא אחר הארי?
א"א19.06.22
15
אז לתת לערבים בעלות גמורה. מצטער לא ולא. אגב אני שסניק והפעם ברור כשמש מצביע רק לכ"ק האדמו"ר הקדוש "בן גביר" שליט"א. שעושה סדר כפי שצריך
חיים19.06.22
14
חזק ביותר. מנהיג אמיתי. פעם הבאה לא מצביע לו . מצביע שס.
אלי19.06.22
13
מה קרה??שס רואים את ההתחזקות של איתמר בן גביר אז הם מפחדים?? רואים שאנשים נוהרים אליו אז מפחדים?? כבוד הרב אולי תסביר לנו למה חתמתם על הסכם אוסלו שהביא לנו אולפני נרצחים עד היום במקום לנסות להסביר את עלייתו של איתמר להר הבית שברוך השם לא הביא לפגיעה של אף יהודי.
טירן19.06.22
12
אני מצביע תמיד לבן גביר ובאמת הדבר הזה כואב ומציק לי שהוא עולה להר.....הלואי ויפסיק.....
דודי18.06.22
11
אני חושב במקרה הזה הרבנים טועים. כמו במקרה של התחלת הציונות, עשרות רבנים היו נגד הציונות והיום כולם מברכים על המדינה.
יוסף23.06.22
אסור להעלות להר הבית ואסור להיות ציוני כלומר כופר ( לא קשור לקדושת ארץ ישראל שהיתה ונשארה)
לא אז ולא היום 24.06.22
10
בסקרים 20% מש"ס הולכים להצביע בן גביר, בגלל זה הכעס והפחד
שמעון יוסף19.06.22
חחחח כמה רדידות המחשבה והדעת. מה לעשות עליך נאמר "ורחמיו על כל מעשיו"
יהודי הגיוני19.06.22
9
כולנו צריכים להתבטל לגדולי ישראל. אבל - הסרוגים יטענו שיש להם את הרב שלהם, הנשים ה"חרדיות" עם הפאות יטענו, שיש להן על מי לסמוך, וגם אנחנו, כל אחד בנקודות החולשה שלו, יש לו את "הרב שלו" שמתיר... ודי למבין.
דוד19.06.22
8
הרב צודק בהחלט!!! הציבור החרדי לאט לאט נגרר אחרי כל מיני ארחי פרחי שלא שייכים למחנינו כלל ולא שמים לב !!!
אבנר19.06.22
הארחי פרחי שלנו בכנסת לא סופר אותנו או מתחשב בנו
מה לעשות 19.06.22
7
למה רב ראשי משתמש המילה "אהבל"?! אותן טענות על סמכותו וגדולתו של רב יחיד נשמעו גם נגד הרב עובדיה יוסף! הרב של איתמר בן גביר הוא הרב דב ליאור שנחשב בציונות הדתית גדול הפוסקים. היחס המתנשא של הראשל"צ כלפי פוסקי הציונות הדתית הוא בדיוק כמו היחס המתנשא והמזלזל של האשכנזים מול הפוסקים הספרדים ובראשם הרב
בניה19.06.22
תתביש לך שאתה אומר שמרן הרב עובדיה יוסף טועה סופך יהיה מה שהיה למי שדיבר נגד רבי עקיבא איגר שהכו אותם מכות רצח
יהודי אמיתי19.06.22
6
דואג לעוד כמה קולות שיברחו לשס,אבל צריך להבין שאו בן גביר או כלום...
יוסי19.06.22
5
יאללה התביעה בדרך נגד הרב יוסף?
שמואל19.06.22
4
בוודאי שהרב שלו הוא כמו כל הרבנים שהוזכרו.. מורנו ורבנו הרב דב ליאור שליט"א מגדולי הפוסקים בימינו.
מאיר.19.06.22
3
גם אני התפעלתי שככה הוא עולה להר הבית חבל
י19.06.22
2
הוא פשוט מפחד, הוא מבין שבבחירות הבאות לפחות 2 מנדטים מש''ס יצביעו לבן גביר.
אני19.06.22
1
כבודו צריך להצדיע לו על מלא מלאאאא..האיש הנכון במקום הנכון תמיד תמידדדד
בני19.06.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם