כיכר השבת

"הח"כים נרדמו בשמירה"

כשלון חרוץ לסיעות החרדיות; מונה מנהל חדש למחוז החרדי

לתפקיד הרגיש ביותר של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, מונה הערב מנהל חדש, שהחליף את המנהלת החרדית שהייתה בתפקיד עד היום; גורם בכיר מתח ביקורת חריפה על ח"כים חרדיים (ארץ)

127
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | ד' בתמוז | 03.07.22
משרד החינוך; בעיגול: שי קלדרון
משרד החינוך; בעיגול: שי קלדרון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 - צילום מסך)

מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר, בחרה היום מנהל חדש לתפקיד הרגיש ביותר בחינוך החרדי - מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, לתפקיד נבחר שי קלדרון, איש חינוך וותיק ממשרד החינוך.

בשנים האחרונות כיהנה בתפקיד הרגיש, רות אלמליח, אישה חרדית, שסייעה ועזרה רבות לחינוך החרדי בתפקידה, קלדרון שימש כמפקח יסודי מחוז חרדי.

גורם בכיר במערכת החינוך, אומר ל'כיכר השבת': "מדובר בדרמה ענקית בחינוך החרדי, זה פעם ראשונה אי פעם שהתפקיד הזה נכנס לידי מישהו שבאמת רוצה להחדיר לחינוך החרדי לימודי ליב"ה על מלא, מאז מאיר שמעוני, התפקיד ישב רק בידיים שהנציגים החרדים סמכו עליו".

הגורם הבכיר מאשים את הפוליטיקאים החרדים באוזלת יד, לדבריו, "כשהם רוצים להילחם הם יודעים, אבל פה הם כנראה פספסו, אני בטוח שהם היו יכולים למנוע את המינוי דרך גדעון סער, אך כנראה הם נרדמו בשמירה, וההירדמות הזו תעלה לחינוך החרדי ביוקר רב".

"למה ביוקר?" שואל רטורית אותו גורם ומשיב: "עד היום רות אלמליח שירתה את הציבור החרדי נאמנה ובלמה דברים שאין פה המקום להרחיב עליהם, אמנם קלדרון לא בחור אנטי, אבל הוא לא מחויב לאף אחד".

"מהיום החינוך החרדי בבעיה, אם עד היום, בלמו החדרת ליב"ה לתוככי המוסדות של החינוך העצמאי וכו' - למרות החלטות ממשלה, מהיום החגיגה נגמרת וקלדרון ככל הנראה יתחיל לעשות סדר ולפקח על הבתי ספר שהם מלמדים 100 אחוזי ליב"ה כפי שהם מתחייבים".

"תבין", מוסיף גורם חינוכי אחר: "יש הרבה תלמודי תורה המשתייכים לרשתות שהתחייבו ללימודי ליב"ה, אך בפועל משרד החינוך עצם עין, לדעתי, מהרגע שקלדרון נכנס לתפקיד, הוא לא יעשה שום הנחות וידרוש ליישם את ההתחייבויות עליהם אותם מוסדות התחייבו - במלואן".

שי קלדרון (צילומסך)

מוועד הורי הממ"ח נמסר בתגובה: "אנו שמחים ונרגשים עד מאוד לברך את האי גברא רבא ויקירא,איש אמונות ורב תבונות, שמו מפארים ברוב ברכות, ר' שי קלדרון הי"ו, לרגל בחירתך לתפקיד "מנהל המחוז החרדי" במשרד החינוך. אנו בטוחים שאת עבודת הקודש שעשית במסירות כמפקח האחראי בחינוך הממלכתי חרדי , תעשה עתה ביתר שאת וביתר עוז.

"ויחד נגדיל תורה ונאדירה. "יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ, יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ, יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם". ותהא זכות הבל פיהם של תינוקות של בית רבן עומדת לך".

תוכן שאסור לפספס
127 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
90
אם לומר את האמת בתור אמא לילדים בתלמודי תורה אני שמחה בחור שהוא לא מאה אחוז לומד תורה יוצא מהישיבה מסכן בלי שום ידע מהעולם שילמדו קצת אנגלית קצת מתמטיקה
מעיין04.07.22
89
דווקא זה שהוא לא מחויב לאף אחד נשמע ממש טוב, ספק גדול אם יצליח לעצור את הבריונות של צמרת הפיקוח, נקווה שיצליח.
מישהו מבפנים04.07.22
88
האמת כבר אין חשק לקרוא את הכתבות של האתר במקום להביא את קול הציבור אתם בוחרים להיות שופר של הפוליטקאים חבל כי יכלתם לתקן הרבה עוולות ולא להיות עוד עבדים נרצעים דל פוליטיקאים
תחזרו להיות אתר אובייקטבי04.07.22

הצגת כל התגובות

87
הצלחה אדירה לעסקנים החרדים להביא מלחמה אדירה לקראת הבחירות הקרובות ושיצביעו לג' ולש"ס ולא לבן גביר וכו'
הבחירות לנצח03.07.22
אתה חולם באספמיא, אחי!
רפאל04.07.22
מראש מי חושב שבן גביר ידאג לישיבה או לחיידר של הבן שלו? הוא חתיכת בדיחה של פרובוקטור.
ג04.07.22
86
בהצלחה הכספים יגיעו רק למי שישתמש בהם בהתאם ליעוד המקורי שלהם. נקווה שגפני ושות' ימשיכו לשבת באופוזיציה, וסוף סוף הכספים ישמשו בהתאם ליעדם המקורי.
ירושלמי03.07.22
שוב שריר עם ההסתה היומית
חיים04.07.22
אמן
ציפה 03.07.22
85
אמור לי מי מברך אותך ואומר לך מי אתה ….
חבר 03.07.22
84
ר' שי קלדרון הוא אישיות מיוחדת, מנסיון עבודה של שנים איתו, הוא בא לעזור ולסיע, וממש לא לחפש איך להקשות. אני מברך אותו שיצליח להגדיל תורה ולהאדירה!
מחנך בממ"ח03.07.22
83
למה החליפו אותה ?
ששש03.07.22
אין מספיק מקום לכתוב כמה עקומה היתה ההתנהלות שלה . למי שלא מבין זה נראה כנאמנות אבל בעצם ילדים חרדים שילמו בחייהם ובעלי שררה התעשרו על חשבון הציבור ומשפחות אברכים. שי קלדרון בחירה הכי טובה שיש . הוא נבחר כי גם הגבירים החרדים שתורמים למפלגות לא חרדיות ביקשו להחליף אותה. הפילנטרופיה החרדית כולה היתה ב
כי אין לה גבול 03.07.22
שלח לי טלפון שלך אדאג שהמנכל יעדכן אותך
אלי03.07.22
82
איש יקר מאוד ואיש חינוך ועשייה רבות בשנים מכה לציבור החרדי?? ממש לא!! ברכה גדולה ועצומה הוא היה מורה בחינוך העצמאי בשדרות, מלאה באנרגיות טובות בן תורה אמיתי!! בהצלחה שי היקר!
יניב03.07.22
81
למה כישלון? הוא אדם חרדי שידאג לצרכים שלנו בגלל שהוא לא רוקד לפי החליל של אגודה? זה כישלון? חנני תתנצלי ותתביישי!! איך אתם ככה שורפים אנשים. בושה!
חרדי מוטרד03.07.22
80
כל הכבוד. אנחנו שמחים מאוד!!!
אני03.07.22
79
שי קלדרון הוא מצוין...כמו שהיה בעבר שמעוני....רק החכי"ם החרדיים ומנהלי המוסדות החרדיים לא רוצים אנשים כמו קלדרון שילחמו באפליות על באמת.....הם רוצים בובות שיזרמו עם האפליות ויהיו בצד של מנהלי המוסדות ולא בצד של ההורים...הבנתם???בימי שמעוני היו והתכנסו ועדות בענין אפליות ופתרו בעיות אבל אחרי זה החליפ
קלדרון מצוין03.07.22
78
אולי בשורה קשה למנהלים אבל בשורה ממש משמחת להורים !!! המנהלת החרדית הלכה יד ביד עם מנהלי הסמינרים אבל מנהל חילוני לא סופר אותם!!! עכשיו הם יתחילו לפחד... בת ספרדיה עם ציונים טובים לא יוכלו יותר לדחות אותה בתרוצי סרק ...
חייל דוס03.07.22
77
פחחחחח. בואו. מידיעה ולא מחירטוטים. האדם הזה הולך לעשות לנו המון טוב בעז"ה. האדם הכי נכון ומתאים לתפקיד הזה ודי כבר עם הפוליטיקאים וכל מיני אנשים שרק מחפשים אינטרסים ואת הכסף לכיס שלהם
שלומי03.07.22
76
לא הבנתי, מה הבעיה שילדים יילמדו מתמטיקה ואנגלית? שלפחות תהיה להם בעתיד את האפשרו להתפתח מקצועית.
אברך מירושלים03.07.22
תקרא מה כתוב בספרים הקדושים על זה . וזה לשונם ....לרצוח את נפש הבנים ...
11104.07.22
75
בס"ד נאחל לו הצלחה וגם לכל ילדיי ישראל המבורכים בתלמודי התורה. עדיף ללמוד הליבה ,מאשר שבבניקים ברחובות. אם חז"ל הקדושים כתבו שאחד לאף יוצא. אז די מספיק בכדי להבין שכל השאר לא אמורים להיות מתוסכלים מחוסר בורות וידע שיועיל להם לעתיד להקים משפחה חרדית עם מקצוע ביד.ודי למבין! הסקרים צועקים גיוואלד עם
אביטבול03.07.22
74
אם הצמח שמחים ומברכים סימן שהוא באמת יכול ליצור בעיות
חיים03.07.22
73
בושה וחרפה! זו הבעיה שלכם? שהוא יאכוף את מה שאתם מצהירים?! תתביישו לכם! מצהירים בריש גלי שאתם משקרים וגונבים את המדינה! מתי תבינו שהשקרים האלה רק הזיקו ומזיקים והורסים כל חלקה טובה! שי קלדרון אדם הגון ביותר, עשה רבות למען החינוך התורני. הלוואי שיאריך ימים בתפקיד.
אייל03.07.22
72
אוי אוי עד מתי תשארו מטומטמים ליברמן וכולם רוצים רק שתלמדו ליבה שאולי תקבלו שכל ולא תהיו צחצחים
יוני03.07.22
71
לאותו "גורם "שיבוא בתלונות לחרדים שלא יוצאים להצביע .וא"כ בוכים כעת יש הזדמנות צאו להציע ואן הרב שלך אומר לא להציע תחליף רב. כי זה לטובת כלל ישראל 7במקום שיש חילול ה אין חולקים כבוד לרב .
קובי 03.07.22
70
שטויות. אישתו עובדת בת"ת של רשת בני יוסף. והוא מקושר מאוד לציבור החרדי. מקפיד על קלה כבחמןרה. ה"מכה" שנציג החרדים לא נבחר. הוא אדם ראוי ומתאים לתפקיד. ואין שום חשש ממנו
אבי03.07.22
69
שי היקר, עלה והצלח. אין ראוי ממך לתפקיד זה. מאז ומתמיד היו בך כישורי מנהיגות ויושרה שאין כמותה. אתה מהווה מודל לחיקוי עבור כל איש חינוך. בטוחני שתישא על כתפיך את השליחות על הצד הטוב ביותר. ושתדע לסנן את כל האנרגיות השליליות סביבך ותתחזק ממי שתומך בך. עלה והצלח
ללא שם07.07.22
68
שי בן אדם מדהים! איש ניהול שדואג לילדי ישראל בצורה מופלאה! אין ספק שיעשה חייל בעבודתו!! בהצלחה ענקית לך ולכל צוות הפיקוח, המנהלים ההורים והתלמידים
אבי04.07.22
67
הציבור נרדם בשמירה, לא הלכו להצביע , עכשיו בוכים אכלו לי שתו לי.... אין לחכים החרדים עכשיו כח, ועושים הרבה מחטפים בגלל זה. נקווה שבבחירות הבאות נגיע ללפחות 20 מנדטים ביחד, ואז יוכלו לדאוג לחרדים כמו שצריך!
דני04.07.22
קראתי את התגובת, והציבור דווקא שמח מאד. רק כמה מנהלי מוסדות וכמה עסקנים שהיו רגילים לעשות מעשיהם במחשכים מפחדים מהאפשרות שתהיה שקיפות.
רפאל04.07.22
66
הרב שי קלדרון שליט"א איש חינוך אמיתי משכמו ומעלה, עניו וצנוע אהוב מאוד, רב פעלים אוהב תורה ולומדיה, ויעשה הכל בחכמה שלו למען ת"ת ובתי הספר החרדיים, זאת בשורה גדולה לחינוך החרדי, וכמי שעבד איתו למעלה מעשר שנים, אני מעיד על חכמתו הרבה בחינוך וביראת שמים שהיה מנחיל לתלמידים. ישר כח שי היקר עלה והצלחה
נ. כהן04.07.22
65
מישהו שילם הרבה כסף שיכתבו עליו בתגובות הרבה דברים טובים.....
שלמה03.07.22
כנראה שאתה לא באמת מכיר אותו. למדתי תחתיו 7 שנים, בנאדם מיוחד
עובדיה 04.07.22
בעד מנהלי מוסדות שפוחדים משקיפות, אפילו בשביל כסף לא מוכנים לכתוב תגובות.
רפאל04.07.22
או שמישהו פה קרוב לרות אלמליח...
חיים04.07.22
64
המנהל היקר שי קלדרון היה היה מופקד על ניהול בית הספר ביבנה, הוא חינך את ילדינו למצויינות לאהבת תורה ויראת שמים, זכה לקרב המון משפחות מסורתיות לשלוח את הבנים שלהם לישיבות קדושות, לנו ההורים היתה תמיד דלת פתוחה להתייעצות בחינוך ולהנחלת ערכים ויראת שמים. בטוחני שכשם שהוא גרם לקידוש השם גדול בעיר יבנה,
ללא שם03.07.22
אמת ונכון, עלה והצלח
שלמה דוידי 03.07.22
63
שי אישיות מדהימה! ללא ספק האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון!! בהצלחה בתפקיד , אין ראוי ממך! ה' יהיה עמך בכל דרכיך.
יואב גדידיאן04.07.22
62
לא ראיתי מה גב' אלמליח הייתה כ"כ מוצלחת! היא לא ויתרה בחיים שילמדו בסמינרים בימים רגישים, עמדה על קוצו של יוד בכל פרט ולא עיגלה פינות. אל תעשו אותה כ"כ מוצלחת.
מנהלת לשעבר04.07.22
רות אלמליח היתה צדיקה גדולה. כל ת"ת שנפתח בלי רישיון סידרה לו ניתוב, כל סמינר בלי כיתה שלימה ביקשה מאחרים להלוות תעודות זהות, היא המציאה את חישוב הליבה ששם את אויבינו חסידי לימודי החול ללעג ושנינה, היא זו שמנעה מפסיכולוגים של המדינה ומשטרה שלא מבינה כלום להתערב בפגיעות שחייבים להשאיר בפחות תקשורת, ה
מיכאל מזוודה 04.07.22
61
דיינו , השנה הזאת חינכו את העסקונה החרדית כמו שצריך ,
ללא שם04.07.22
60
החכים החרדים חבורה של אהבלים
james04.07.22
59
אני עובדת החינוך העצמאי, ואין כמו שי קלדרון , בחור " מאנטש "שכל כולו רצון ונכונות לעזור ולסייע, הוא ממש לא אנטי!!!איש חינוך משכמו ומעלה, בוגר שורות המנהלים של החינוך העצמאי...עבד ב"יסודי התורה" בשדרות ואח"כ ניהל במשך שנים את "סיני " ביבנה, לו יאה הכתר!
א04.07.22
58
מעניין שרוב התגובות בעד קלדרון, הציבור החרדי מתחיל להתפכח
אדי03.07.22
57
אני יכול לומר בתור תלמיד שלמד אצל הרב שי בביה''ס של החינוך העצמאי ביבנה, שהמחוז החרדי זכה במנהל משכמו ומעלה יהודי ירא שמיים ובעל זכויות רבות בחינוך ילדי ישראל. עלה והצלח!
ללא שם03.07.22
56
נגמרו החגיגות אין יותר כסף לאוכלי חינם
ללא שם03.07.22
55
האיש הכי ראוי והכי מתאים לתפקיד. הרב שי הוא זן משובח מתוצרת החינוך העצמאי. לצערי החינוך הספרדי לא זכה לגדלו אבל הוא לא שוכח את הבית בו הוא גדל ותפקידיו הרבים אימץ וחיבק את כולם. הרב שי יודע בדיוק מי המושך בחוטים ומי מחפש את האינטרסים הלא חינוכים במערכת. הוא ידע לתת מענה לכולם ובכישוריו יביא תועלת. ה
אשדודי17.07.22
54
קלדרון שווה 200 אלמליח
יאיר04.07.22
*20000
משה04.07.22
53
חבל שזורעים בהלה מדובר על אדם ירא שמים, מתון עם לב חם, ומודעות גבוה לצורכי הציבור החרדים, אנו כמנהלים שעובדים איתו ברשת,ובחינוך העצמאי למעחה מ 10 שנים מלאים רק הערכה לגישתו.
ברוך.כ04.07.22
לא רגילים לעבוד בצורה ישרה
בהלה04.07.22
52
אנחנו חייבים את ביבי-אתו אפשר לעשות שטיקים וטריקים
עקיבא04.07.22
51
מי שחושש מאדם הגון ראוי ומקצוען כר' שי קלדרון או שלא מכיר אותו והלא נודע גורם לו לחשוש או שהוא אידיוט מושלם . לו היו לנו עוד אנשים כמותו בהנהגה ובחינוך המצב שלנו בכל התחומים היה נראה אחרת לחלוטין ברוך ה' שהאיש הראוי ביותר קיבל את התפקיד הראוי לו ויהי רצון שיצליח בו כמו שהצליח בכל תפקידיו הקודמים אמן
אסף04.07.22
חייבים להחזיר את ביבי-אתו אפשרהלעשות טריקים ןטריקים
עובדיה04.07.22
50
שי קלדרון נבחר באישור ותמיכה חרדית פוליטית גורפת מש"ס ועד יהדות התורה רק לא באופן פורמאלי . כל שיחה אישית של ח"כ חרדים עם השרה ומנכ"לית הם דרשו מישהו שיעשה סדר. הגדילו אנשי אריה דרעי שכבר חודשים דורשים ממנכ"לית ושרה חקירה עמוקה ביחס לרשת בני יוסף ואי סדרים בתוכה. אצל האשכנזים שמעה מנכ"לית שקצת נצעק
באישור מלא03.07.22
49
בהצלחה מר קלדרון תילחם באפליות למען הילדים ואל תפחד מש"ס ויהדות התורה שהם בעד האפליות
איש מעולה03.07.22
48
חנני תתביישי לך!! איך את מעיזה לומר שהוא סכנה לחרדים? בגלל שהוא נלחם בעסקנים? בושי והיכלמי!
גדי03.07.22
"נלחם בעסקנים" נשמע כמו השקרים והפטרונות של הרשע הנדל. כאילו מניעת התערבות משרד החינוך זה המצאה של "העסקנים"
יענקלה03.07.22
לידיעתך, חנני הוא בן.
לס03.07.22
שופר של המושחתים מה לעשות
ציפה 03.07.22
47
שי אדם נעים הליכות, ערכי , עם יושרה!! מוביל הוגנות , לא מדובר בכישלון חרוץ לסיעות החרדיות, אלה הצלחה של ממשלת השינוי היחידה לטובה, ובחירה מושכלת!!! כל המלעיזים שיעשו חשבון נפש נוקב מאיפה יוצא להם כל הרפש..
ידידיה04.07.22
46
בשעה טובה! סוף לעושק הגננות והמורים. בטח עוד שבוע ירקדו איתו חברי הכנסת בחתונות
חרדי גאה04.07.22
45
ב"ה סוף סוף אדם שאיכפת לו באמת מהחינוך, ולא כאלה שמשמרים את הקיים והלא רלוונטי
משה04.07.22
44
שי מקצוען אמיתי! בשעה טובה ובשורה גדולה לציבור שומרי התורה והמצוות בארץ הקודש
אורי04.07.22
43
קמה ממשלת שינוי דיינו , השנה הזאת חינכו את העסקונה החרדית כמו שצריך ,
ללא שם04.07.22
תשכח מזה
פלוני04.07.22
42
יעקב אשר בראיון לכיכר תחת הכותרת "בנט גנב את לבבנו" (כ"ו סיון פ"ב דקה 10:00) "אני מקוה שהאנשים שלנו ייצאו סוף סוף מהחשבונות האידיוטיים האלה, הקטנים הקטנוניים הללו, ויבואו בהמוניהם להראות כמה כח יש לציבור החרדי". נוּ, מה עכשיו? אם אתם נרדמים בשמירה... איך אתם רוצים שיצביעו לכם??? אם לא נחליף את הסוסי
רוטוויילר04.07.22
גם "להחליף את הסוסים" לא יעזור. כל עוד ימשיכו הנציגים להתמנות על ידי כמה עשרות משפחות "מיוחסות" של ראשי מוסדות, הם ימשיכו לשרת את את האינטרסים של מי שממנה אותם, גם כאשר זה פוגע בטובת הציבור.
רפאל04.07.22
41
הוא נראה אדם מיוחד
יש לו פנים של אדם ערכי04.07.22
הוא לא רק נראה, הוא באמת כזה!!!! חכו תכירו אותו ותגלו אדם שכולו טוהר ומידות טובות!! לא כמו....
חיים04.07.22
40
ברוך ה'. מאסנו בנציגי ציבור שדואגים למנהלי המוסדות ולא דואגים לציבור. למה תלמודי תורה גובים מאות שקלים מידי חודש על אף שהם מקבלים מימון מלא מהמדינה? תתביישו לכם. לא מצביעים לכם הפעם, היה נחמד לראות אותכם צורחים מספסלי האופוזיציה.
מנחם אוסטרייכער03.07.22
39
נו מצוין סוף סוף יהיו פחות בןרים ופחות עניים
מירי03.07.22
38
דאגה גדולה בקרב מנהלי המוסדות...איך ירמו כעת? איך יעשקו את הגננות והמלמדים כעת? איך יעשו אפליות גזעניות גרמניות כעת? איך יעשו קומבינות תקציביות כעת? איך יחלבו את ההורים כספית כעת?
דאגה גדולה04.07.22
37
עכשיו כל מנהלי התלמודי תורה ומנלי הסמינרים יפרישו למשכורות את כל מה שהם מחויבים לשלם על פי חוק.
יואל04.07.22
36
הרב שי קלדרון איש מיוחד במינו, אהובו של הרב דוד נחמן בלואי זצ"ל הוא יעשה את מה שצריך לעשות במחוז החרדי לטובת ילדי ישראל יש מנהלים שגונבים את המדינה ופוגעים בילדי ישראל והוא יתקן זאת איש צנוע ויש לנו הרבה מה ללמוד ממנו הוא היה המורה שלי בשדרות לפני 20 שנה ואני תמיד אזכור אותו לטובה!!
יוסי04.07.22
35
הרב שי קלדרון יצטרך המון סיעתא דשמיא, אומץ וגבורה, בכדי לתקן ולא במעט את ההרס והחורבן שנעשה בכל מערכות החינוך העצמאי במשך השנים האחרונות על ידי רקים ופוחזים רודפי שלמונים ושררה, שוחטי הילדים.
בשם הנושרים04.07.22
34
שי היקר! המינוי שלך זה אחד הדברים הטובים שיכלו לקרות לנו. אתה אדם ירא שמיים, מקצועי, מסור, ונאמן. כנראה, שהיו להם תכניות לשים מנהל 'בובה' שעושה מה שהם רוצים, ועכשיו נהרסו להם התכניות... אשריך ר' שי וזכה הציבור החרדי במנהל מחוז מוכשר כמוך. תעשה ותצליח!!!
אברהם04.07.22
33
אדם מיוחד
אבי03.07.22
32
מאחל לך המון הצלחה בתפקידך החדש אתה איש עשיה ורק רוצה לעזור לציבור החרדי כמו שעזרת לישיבת ידידיה ולכל הצוות שם . מנחם
ללא שם03.07.22
31
כמה מעצבן לקרוא כזו כתבה כשאתה מכיר את הבנאדם אני אומר באחריות מלאה שי קלדרון מלבד היותו איש חינוך משכמו ומעלה. מנהל מסור ומפקח מיוחד שי איש של אמת! יראת שמים טהורה! כן כן לא אתן דוגמאות אבל אני חושב שאלו ש"מלכלכים" עליו צריכים ללמוד ממנו מהי יראת שמים. שי היקר מאחלים לך המון המון ס
ללא שם05.07.22
זו בדיוק הבעיה. אדם ירא שמים קשה לאיים עליו וקשה לעשות אתו "קומבינות".
רפאל 05.07.22
אני גם מכיר אותו יותר טוב ממך ובאמת מצער ומאחל הרבה הצלחה לשי
הרבה הצלחה11.07.22
30
שי קלדרון בחור ישיבה לשעבר. שונא חרדים. ובכל מכרז שיתמודד חרדי כמובן שהחרדי לא יזכה במכרז. בעברית. ממנו לא תבוא הישועה. עצוב
מושון04.07.22
29
אולי חלילה הכל יתנהל בצורה ישרה ואף ינתנו למורים כל התשלומים על פי חוק
חשש04.07.22
שחלילה יתנהלו בשקיפות ויושר ולא מתחת לשולחן...
חשש הלכתי?04.07.22
28
ברוך השם, לצערי רות אלמליח הייתה עושה דבריהם של העסקנות החרדית לרבות מנהלי הסמינרים ובמקום להיות שם בשביל ילדינו הייתה שם בשביל האגו של אותם אנשים, חבל מאוד שחרדים לא יודעים לעשות תפקידים וגם לקיים את "לא תגורו".
יעקב04.07.22
27
העתיד שונה בעיני כולם, נכון שלימודים אלו די חשובים בזמן רגיל.אבל מי שעיניו בריאות והשכל הוא ישר רואה במוחש שאלה אינם ימים רגילים. החובה שלנו הוא להכין את הילדים התמימים שלנו לעתיד של עם ישראל ימות המשיח,בניין בית המקדש,עבודת הקורבנות הלכות טהרה. עם מישהו חושב שהעתיד זה רק ליבה.בסדר לך על זה אבל אל
לב יהודי04.07.22
האם ידוע לך מה נאמר על מחשבי קיצין?
רפאל04.07.22
26
פוליטיקאים מסואבים שמעדיפים קהילה בורה לחיות ממתת יד אחרת לא יהיה להם, הפוליטיקאים, קיום. מה רע בלימוד אנגלית? מתמטיקה? קצת פיזיקה אפילו ואולי קצת כימיה עשרות חרדים בעולם לומדים זאת ומגיעים לדרגות גבוהות ברפואה ובמחקר ולומדים שיעור בערב אחרי העבודה או מוקדם בבוקר לפני העבודה עם חברותא או בקבוצות קטנ
ציפה 03.07.22
לא נאה לך לך למקום אחר זכותינו להישאר בורים וללמוד תורה אתם בוחרים להיות בורים ביהדות
ג04.07.22
כנרכה שאתה מהצלחת המשומנת, נראה לכם תכוון בבחירות ב"ה
יאיר04.07.22
כל הכבוד לך ולדבריך הנכונים
אלי04.07.22
25
מי האיש מהמחוז שעדכן אותך ,הבת של... או הכלה של... שי בחור מקצועי שבא לעבוד מקצועי בהצלחה לו
מעניין03.07.22
24
סוף כל סוף יופסקו כל השחיתויות!!!! עכשיו כל הדברים יתנהלו בצורה הוגנת וישרה! ולא "חבר מביא חבר" שי בן אדם משכמו ומעלה ופועל בהרבה מאוד תחומים הנוגעים בטובת החברה החרדית, וכל אלה שאומרים "כישלון חרוץ לחברה החרדית" לא מכירים את הבן אדם ופעולותיו!! סתם מנסים להוציא עליו שם רע! זהו, הסתיים המילוי מקום ש
חנה04.07.22
23
כשהחכי"ם החרדיים נרדמים זה רק טוב להורים ולציבור...כשהם ערים זה רע מאוד וטוב רק למנהלי המוסדות....
רדומים טוב מאוד04.07.22
22
כשלון לחברי הכנסת אבל נצחון להורים ולילדים....רגע אבל ההורים הללו מצביעים לחברי הכנסת...שמה??? שעובדים נגדם!!!! ובעד מנהלי המוסדות המפלים....איזה עולם....איזו שחיתות....איזו כפיות טובה מצד חברי הכנסת החרדיים כלפי הבוחרים שלהם....לא יאומן הדבר הזה....פשע להצביע למפלגות החרדיות פשוט פשע....הם מנציחים
למי כשלון?04.07.22
21
מה זאת אומרת לממן תלמודי תורה שהתחייבו ללמד ליב"ה אבל להעלים עין מכך שבפועל אינם מלמדים את ליב"ה??? איך איפשרו לרות אלמליח לפעול ברמיה???
יהודה04.07.22
20
לא החכים נרדמו בשמירה אלא הצבור נרדם ולא הולך להצביע ואחר כך בוכים, תלכו להצביע ותצילו את עצמכם, זו ההזדמנות האחרונה
חיים04.07.22
מדוייק!
'04.07.22
הציבור לא נרדם. הציבור היה ער, הכיר שלא טובתו אלא טובתם האישית של מנהלי המוסדות היא העומדת לנגד עיני הנציגים ולכן הצביע ברגלים.
רפאל04.07.22
19
הרב שי בן אדם מוצלח משכמו ומעלה אני אישית זוכר שיעורים מיוחדים שהוא העביר לנו בימי שישי על פרשת שבוע ובעוד כל מיני נושאים מאחל לו הרבה הצלחה תלמיד שלו מהיסודי
מיש04.07.22
18
חבל שלא התמנית לפני 20 שנה !!!
נועינה03.07.22
17
המנהל היקר שי קלדרון הי"ו לימד וחינך את הילדים שלנו בהצלחה רבה, הוא נטע בהם ערכים רבים ומידות תרומיות, עודד למצויינות רבה וידע לתת כלים טובים לתלמידים שקשה להם ללמוד, היה מאוד אהוב על משפחות רבות שבזכותו שלחו את הילדים לישיבות קדושות. עלה והצלח
ללא שם03.07.22
16
הבחירה המוצלחת ביותר שיכולה להיות לאנושות החרדית! איש של אמת, יראת שמיים לצד כפיפות לחוק. מקצועי ותורני. כן ירבו כמוך!! בהצלחה בשליחות!!
ללא שם05.07.22
15
אם לא רוצים לימודי ליבה, שלא יקבלו על זה תקציבים! מפריע להם שהם לא יכולים להמשיך לגזול? זה מלחיץ? אהה, לשקר שעומדים בהתחייבות בשביל כסף, זה כן מותר?
למה מלחיץ?04.07.22
14
ברוך השם שהרב שי קלדרון נבחר לתפקיד--הוא אדם ישר וחכם ויעשה רק טוב לחינוך החרדי--אני מכירה היטב אותו ואין כמוהו מתאים לתפקיד
שרה04.07.22
13
הצלחה כבירה לחינוך של ילדינו.
רפאל 04.07.22
12
אולי ייפסק העושק של המורות והגננות בחינוך העצמאי, שמקבלות הרבה פחות מכל מורה , ומישהו קוטף את ההפרש...
מיכל03.07.22
11
וכי בגלל זה מישהו יפסיק לקחת תקציבים כולם ימשיכו כצאן לטבח די כבר מתי נעשה סטופ הרי הרב שך אמר שכשיתערבו לנו נפסיק לקחת תקציבים מתי זה נקרא להתערב?
לוי03.07.22
10
אם זה אסון מדוע אני שמח?
שאול03.07.22
9
אל דאגה, הוא יעוף מהר מאד כמו שזהבי עף ומאותן סיבות.....
שאול03.07.22
ממש לא מוציא שם רע
אבי04.07.22
8
שי קלדרון איש יקר,מחוז החרדי זכה! (אסור לשמוע ולכתוב לשון הרע )
אלעד03.07.22
7
הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר. נמאס מההפקרות.. בחינוך העצמאי והרשת
מישהי מבפנים20.07.22
6
ברוך שפטרנו מרות אלמליח
יאיר04.07.22
5
בשורה משמחת איש חינוך משכמו ומעלה, איש אמת
ו.ר04.07.22
צודק לגמרי!!!!
משה04.07.22
4
מקווה שיאסור לגבות שכ"ל מופקע בתלמידי תורה
אזרח פשוט04.07.22
3
רות אלמליח, הייתה משתפית של האליטה החרדית, בתמורה לשיבוץ ילדיה במוסדות אליטיסטים ליטאיים, העלימה עין מדרישות משרד החינוך. רות אלמליח אשה קומבינטורית, שבתקופתה הקיפוח בשיבוץ בנות מזרחיות נותר על כנו. טוב שהלכה וברוך שפטרנו
מורה04.07.22
צודק/ת בכל מילה.. מכיר מקרוב
אלמליח04.07.22
אל דאגה הכל ישתנה עכשיו על הצד הטוב ביותר!!!! דיי לקיפוח שיבוץ הבנות המזרחיות!!!
נעומי04.07.22
2
לצערנו הם נירדמו בשמירה בהרבה דברים שקשורים לחינוך , למשל שאין מענה בתתי"ם לילדים שיש להם קושי רגשי או לילדי קשב וריכוז וכדו' וגורמים להם לעזוב את המסלול , במקום לעזור להם להכיל וליצור להם סביבה תומכת כדי שיוכלו להישאר במסגרות ולא לינשור מהם ובהרבה מקרים לצאת לרחובות ..
שמשון03.07.22
לשמחתנו.
רפאל 03.07.22
צודק, מניסיון, מי שלא מצליח להתאקלם בסוף נהיה שליח פיצה או סדרן בסופרמרקט מרוויח 30 ש"ח לשעה, טוב שיש לימודי ליבה, אבל יחס אישי וריגשי זה בעיה רצינית בתתי"ם, הילד צריך להתאים עצמו למסגרת, ואם לא מצליח הוא בבעיה עד שיום אחד נפלט ולפעמים זה מאוחר מידי, מכיר מקרוב חרדים ששלחו ילדיהם למסגרות דתיות לא ח
אדי03.07.22
1
שי קלדרון איש נפלא וערכי. יביא ברכה גדולה לתלמודי התורה ולבתי יעקב
ללא שם03.07.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 19:04

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 18:58

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 14:41

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24