כיכר השבת

שאלת הפיצול

ראש הישיבה הורה - ופגישה בין אורי מקלב לנתניהו בוטלה

פגישה שתוכננה בין מקלב לנתניהו במטרה לקדם שיח שיוביל לאיחוד הסיעות, בוטלה בהוראת ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין (פוליטי, חרדים)

60
ישי כהן | כיכר השבת | ג' באלול | 30.08.22
ראש הישיבה, מקלב ונתניהו
ראש הישיבה, מקלב ונתניהו (צילום: David Cohen, Aharon Krohn, Avshalom Sassoni/Flash90)

מתקרבים לסגירת הרשימות: ח״כ אורי מקלב ביטל פגישה שתוכננה עם ראש האופוזיציה ויו״ר ׳הליכוד׳, בנימין נתניהו.

נתניהו עסוק בימים אלו בניסיון לתווך בין ׳דגל התורה׳ ל׳אגודת ישראל׳ בכדי ששתי הסיעות ירוצו יחד ולא יתפצלו. בין היתר הוא נפגש בימים האחרונים עם חברי כנסת מ׳אגודת ישראל׳.

בימים האחרונים ביקש נתניהו להיפגש עם ח״כ אורי מקלב בכדי לשמוע ממנו על המתרחש במפלגה ולנסות להסביר כי ריצה נפרדת עלולה לפגוע בגוש. מקלב נענה לבקשה ותיאם פגישה.

אלא שביממה האחרונה קיבל מקלב הוראה מראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין לבטל את הפגישה עם נתניהו ולא לנהל דרכו מו״מ עם ׳אגודת ישראל׳.

בכיר ב׳דגל׳ אישר את הפרטים בשיחה עם ׳כיכר השבת׳ והוסיף: ״לא מדובר במחלוקת פוליטית כמו שהייתה אצל בן גביר וסמוטריץ, שם נתניהו הצליח לתווך. אנחנו מכבדים את נתניהו אבל כאן מדובר במחלקות אידיאולוגית ואפילו אנחנו כמעט ולא מתערבים בה, גדולי ישראל הם שינהלו את השיח ויקבלו החלטה לכאן או לכאן״.

לשאלת ׳כיכר׳, הוסיף הבכיר: ״נכון להיום אנחנו עדיין קרובים יותר לריצה נפרדת״.

פסימיות בלשכת נתניהו

המשא ומתן בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' טרם החל בשל הוראת ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ליו"ר 'דגל' ח"כ משה גפני לעצור את השיח עם 'אגודה' ולבטל את הפגישה שתוכננה בשבוע שעבר בשל פרסום ה׳קול קורא׳ של מתווה משרד החינוך למוסדות בעלזא.

בלשכת ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, שוררת פסימיות בכל הקשור ל'יהדות התורה'. נתניהו קיים בשבוע האחרון שיחות עם בכירי 'דגל' ו'אגודה' ולאחריהן הוא העריך - בשיחה עם צוות לשכתו - כי "הסיכוים לפיצול גבוהים", כלשונו.

בשיחות נשמע נתניהו מודאג מהאפשרות ששתי הסיעות לא תעבורנה את אחוז החסימה, מה שלדבריו יכול לפגוע בגוש.

מנגד, ב'דגל' ו'אגודה' העריכו בימים האחרונים כי אם הפיצול ייצא לדרך הסיעות יעבדו להחזיר קהלים לצד קהלים חדשים ויצליחו לעבור את אחוז החסימה.

יצוין, כי גם הבוקר מדווחים ב'אגודת ישראל' על נתק מוחלט מצד 'דגל התורה': "לא קיבלנו מהם כל מסר מאז ביטול הפגישה בשבוע שעבר. כמו שאמרנו בתחילת השבוע בפגישת ראשי הסיעה, נערכים לקראת הריצה העצמאית ובעזרת ה נהיה חזקים ונעבור את אחוז החסימה ללא קושי".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בתחילת השבוע, בסיעת 'אגודת ישראל' נערכים לקראת האפשרות של ריצה נפרדת בבחירות הקרובות, וזה לאחר נתק מוחלט מאז יום חמישי בלילה, עם הוראת ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין לעצור את המגעים עם 'אגודה'.

בכירי הסיעה החסידית התכנסו בצהריים במטה המפלגה בבני ברק, בכדי להיערך לאפשרות של ריצה עצמאית. בין המשתתפים נכחו כלל חברי הכנסת של הסיעה לצד נציגים ברשימות המקומיות.

לדברי בכיר שנכח בישיבה: "חברי דגל התורה ניתקו איתנו את הקשר לאחר שנקבעה פגישה ליום חמישי, נראה שהם קיבלו את ההחלטה לרוץ לבד, זה באחריותם, אנחנו נערכים לאפשרות הזאת".

לדבריו: "אין מבוגר אחראי ב'דגל', הם מושכים את הזמן אבל אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים, חושבים על קהלים חדשים שאפשר להביא כדי שנעבור בביטחון את אחוז החסימה״.

ב'דגל התורה' מאשרים בשיחה עם 'כיכר השבת' שאכן ניתקו את המגעים עם 'אגודה' ומסבירים: "זאת לא החלטה שלנו, אין לנו דעה בנושא הזה, מדובר נטו בהחלטה של ראש הישיבה שהעביר הוראה ישירה לח״כ גפני, מדובר בקודשי ישראל, בחינוך הטהור של תשב״ר, ראש הישיבה עומד על דעתו שצריכה להיות עצמאות חד משמעית לחינוך החרדי, בבעלזא צריכים להצהיר שהם לא יצטרפו לתוכנית הממ"ח שהוקמה עבורם".

כפי שדווח בשבוע שעבר ב'כיכר השבת', ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין הורה ביום חמישי האחרון ליו"ר 'דגל' ח"כ משה גפני לעצור את המשא ומתן עם 'אגודה', מה שהוביל לביטול פגישת המשא ומתן שתוכננה ליום חמישי.

בכיר ב'דגל' אמר ל'כיכר השבת' כי "הסיכויים לריצה עצמאית שלנו קיבלו הערב נפח גדול. המו"מ על סדר הרשימה וחלוקת התפקידים היה אמור להיות במקביל להתקדמות בנושא העקרוני של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, ברגע שזה לא נפתר אין לנו שום סייג ושיח על הדברים האחרים".

מנגד, ב'אגודת ישראל' אמרו ל'כיכר' כי "דגל התורה מדברת איתנו ונגד גדולי ישראל החסידיים כבר חודשיים דרך התקשורת, כנראה החליטה ללכת לבד. על פי הנתונים שלנו, אנחנו יותר גדולים מדגל התורה ואם צריך זה מה שנעשה ובגאווה גדולה".

כזכור, משרד החינוך פרסם ביום חמישי האחרון 'קול קורא' המבוסס על מתווה החינוך שהוסכם עם חסידות בעלזא, מה שהוביל לפיצוץ בין דגל התורה ואגודת ישראל וההצהרה של 'דגל' כי בכוונתם לרוץ בנפרד בבחירות הקרובות. בעקבות חשיפת כיכר השבת על פרסום הקול הקורא, הדברים הובאו בפני ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, שהורה לנציגי דגל התורה לבטל את ישיבת המו"מ עם אגודת ישראל שתוכננה כאמור ליום חמישי בערב.

ל'כיכר השבת' נודע, כי פרסום ה'קול קורא' נעשה בתיאום עם עסקנים בחסידות בעלזא, אך טרם ברור האם בחסידות יצטרפו למתווה כבר בחודשיים הקרובים, מה שיוביל לסיום המגעים בין סיעות 'יהדות התורה' או שמא ימתינו עד לאחר הבחירות וקבלת תמונת המצב הפוליטית.

בבעלזא הרשמית אומרים כי התוכן של ה"קול קורא" סוכם בין משרד החינוך למשרד האוצר, ואינו קשור כלל למוסדות בעלזא. "הת"תים יפעלו אך ורק לפי הוראות מרנן ורבנן האדמו"רים גדולי ישראל שליט"א. לאיש אין סמכות להפיץ שום התייחסות בשם בעלזא. כל הפרסומים הם מגמתיים ופוליטיים, ואינם נכונים בעליל".

מ'הקול קורא' שהגיע לידי 'כיכר השבת' עולה, כי במרכז מתווה החינוך שהוסכם בין עסקני בעלזא - בגיבוי מוחלט של האדמו״ר מבעלזא - נקבע כי מי שילמד מתמטיקה, אנגלית ועברית וישיג מעבר ל60% ומעלה יקבל תקצוב זהה לחינוך העצמאי.

לפני כשבועיים הסביר ח"כ ב'דגל' את הסיבה לדרישה לפיצול מ'אגודה' ובשיחה עם 'כיכר השבת' אמר: "הסיבה המרכזית שעניין הפיצול נמצא על שולחנו של מרן ראש הישיבה זה הסיפור של החינוך (המהלך של בעלזא). כל שאר הדברים חשובים אבל פחות רלוונטים. מה שחשוב וקריטי זה העצמאות של החינוך החרדי. על זה אפשר להגיע באמת לפיצוץ. זה דבר רגיש כי מדובר במהלך שעלול להשפיע על כלל הציבור החרדי. הגר"י אדלשטיין התבטא על כך שהאחדות היא דבר חשוב אבל לא במחיר כזה".

כזכור עוד בשבוע שעבר פורסם סקר מקיף שנערך במכון 'נתוני אמת', בהשתתפות כ-3.500 אלף משתתפים מהמגזר החרדי, עולה כי רוב הציבור הליטאי בעד פיצול בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל'.

מהסקר עולה כי 48% מהציבור הליטאי בעד פיצול בין הסיעות, בעוד 42% ענו כי הם מתנגדים לפיצול. כמו כן, 36% מהציבור החסידי תומכים בפיצול בעוד 54% מתנגדים.

תוכן שאסור לפספס
60 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
38
הולכת להיות ההצגה הכי טובה בעיר, תכינו פופקורן תשבו ביציע ותהנו לראות איך שני המפלגות נמחקות מהמפה הפוליטית.
ביתרי30.08.22
ואז פתאום נגלה ... שהתקציבים המיועדים למגזר שלנו מתחלקים בצורה הרבה יותר הוגנת ושיוויונית.
רפאל 31.08.22
37
מצויין כל הכבוד לראש הישיבה ראה שרק מחללים שם שמים החליט להעלים גם את דגל וגם את האגודה והלוואי גם את ש"ס מהנוף הפוליטי ,,,עצם קיומם רק לסידורי גובים למשפחתם
יוסי30.08.22
36
הרבה יצביעו בן גביר גם רוב החבדניקים מצביעים בן גביר
ישראל בלעק30.08.22

הצגת כל התגובות

35
לשים בראש הרשימה את גולדקנופף מצריך לא רק פרידה ...אלא גם לא לדבר איתם כלל.
יוסף30.08.22
34
מה יש לרבנים שלנו נגד איחוד? מה רק פלגנות? זו דרכה של תורה?
דב30.08.22
33
לא נשמע אמין! נראה לכם שהרב יורד לרזולוציה הזאת? מה זה גן ילדים? ואיזה אידיאולוגיה יש לעסקנים, חוץ מכסף ושליטה? מי יודע איזה מידע הרב מקבל
אין מצב!30.08.22
32
גפני הנחש מסובב באצבע את "בית הרב". מחלוקת "אידיאולוגית" עלאק. הוא מת ללכת עם גנץ ושמאלה. מסקנה: רק בן גביר. גפני לא עובר.
בני30.08.22
עוד מטורלל של בן גביר
שקרן31.08.22
31
בגלל שנאת חינם אנחנו בגלות ונשארים בגלות
גילה30.08.22
30
אפשר לחשוב שהגרי''ג מעורה, כולם מבינים שקם פה נכד חדש
חצ'קל 30.08.22
ובבעלזא לא קם נכד חדש? אוי באמת כולם יודעים שר' גרשון בעניינים. יודע הכל ומבין הכל. יותר חכם מכל הרעבעס והקאצ'קעס
ליטאי30.08.22
29
מקווה שלא יתפצלו זה מה שחסר כעת רק בבקשה מכל המשבק"ים לא להיתערב אנחנוניודעים שייש כאלה שלוחצים כן להיפרד ולהפיל את הימין כמו סער וגנץ וכד לא לפיצול.
קובי30.08.22
28
תצביעו רק בן גביר הוא מלךךךךךךךךךךךךך הוא באמת דואג לכולם
נעמיקוש30.08.22
זרק לפח קולות במשך עשרים שנה והיום יאיר לפיד ראש הממשלה
אברהם ממש31.08.22
27
נתניהו התמים - ניסית לפגוש את מקלב? לא התחנפת לנכד/נין הנוכחי? אתה לא יודע איך הענינים מתנהלים?
אני30.08.22
26
מצוין..
איווט ליברמן30.08.22
25
"אין מבוגר אחראי בדגל"? אתם לא מתביישים? עוד לא קלטתם שהמבוגר האחראי הפעם, הוא מרן ראש הישיבה בעצמו?
ליטאי30.08.22
מבוגר בוודאי אחראי פחות
כנראה31.08.22
24
גם לפני חורבן הבית כל אחד חשב שהוא הצודק.
רואה בלי חשבון30.08.22
23
הכל הצגה, את דגל לא מעניין דעת תורה, הרי בפוניבז יש סכסוך ירושה על כסף וכבוד, למה לא הלכו לרב קנייבסקי או הרב אדלשטיין שיפסוק? למה הלכו לבית משפט? האם דעת תורה מעניינת אותם?
משה בן אברהם30.08.22
א. הסכסוך בפונוביץ אינו נוגע ק לדגל אלא גם למחבלים ב. כשהחסידים רבים בינם לבין עצמם היהדות גם לא מעניינת אותם די בלראות את המכות של חסידי גור בחסידי ר' שאול והניתוק משפחות בגור
מצחיק30.08.22
22
ועם מי יעשו הסכם עודפים?אחת עם השניה..אז בסוף זה אותו דבר
יעקב30.08.22
חשוב מאוד לשקף את הכוח של על אחת מהן באוכלוסיה ובהתאם לכך לחתום על הסכמים פייריים!!!
זה לא אותו דבר30.08.22
מפלגה שלא נכנסת לא יכולה להעביר עודפים
מנחם30.08.22
21
הגיע הזמן להיפרד כל תומכי דגל בעד! ושהחסידים יזיעו ויעזרו לחסידויות הקטנות אולי הם יתמכו בהם, אין שום הגיון בכך שגור בעלז וויזניץ ופרוש ידבקו לכסאותיהם צריך תחלופה בין כלל החסידויות אגודה היא כבר מפלגה בלי תמיכה ציבורית ודגל דואגת לכולם, המצביעים של אגודה הפכו עם השנים לקנאים שלא מצביעים או שעברו לב
דן30.08.22
ניתחת יפה את הויכוח ה"אידיאולוגי". כל הכבוד.
בני30.08.22
20
כל עוד גולדקנופף עומד בראש אגודת ישראל לדאבוני אתן את קולי לדגל.
חסיד בעלה של גננת 30.08.22
19
סוף סוף שמים את נתניהו במקומו הנכון. שילך הביתה כבר.....
חיים נדין30.08.22
18
זה נבלה והשני טריפה הם מדברים אם נתניהו בגלל שכולם מושחתים כמוהו כולל ככר השבת שגם הם מושחתים עושים שתיפות מוח לאנשים זה לא יעזור לכם זמנכם תם הרסתם את הכל 20 שנה נתניהו ואתם רוקנתם וגזלתם את הקופה הציבורית אין דיור לצעירים בדירה בארץ אפשר לקנות 10 דירות בארצות הברית אתם לא שווים כלום הכל פוליטיקה ג
מקלב אגודת ישראל דרעי 30.08.22
כל מילה בסלע
משה30.08.22
חוץ מהמילה "אם" מתי תלמדו להבחין בין "עם" ל"אם" זה בלתי נסבל
בסיסי31.08.22
17
פיצןל שניהם לא עוברים התוצאה לפיד רה"מ, ליברמן שר אוצר, כהנא שר דתות, אבל גדול ליהודים
אפשטיין חרדק30.08.22
!!!!!
חיים30.08.22
16
הפעם אשים בן גביר בס"ד דעת תורה האמיתית היא הימין הקיצוני דווקא.
כל החיים שמתי ג30.08.22
כמה מתחזי בן גביר
חחחחחחחחח על מי אתה עובד שהיית ג31.08.22
15
הלוואי שבעלזא יצטרפו לשס ושס תקבל 12 מנדטים ודגל 4 ואז נשיר 12/4
באו לשס30.08.22
14
משהו אחד אני רוצה להבין ש"ס ויהדות התורה רצים בנפרד כבר שנים ואין מחלוקת כזו חזקה, למה כשדגל רוצים להתפצל הם צריכים גם לעשות מחלוקת? (לא כל כך נראה לי שזה ר' גרשון כי אמרתי היום בבוקר תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם)
שלמה דייטש30.08.22
13
להזהר. מדובר בכבוד הדרת גאונו וענותנתו של רה״י המחנך הגדול שליטא , אז שאנשים לא יתבטאו כאן ככה סתם פוליטיקה , עכשיו זה גם אלול חבל פ כבוד על מאזניים
אלול31.08.22
12
אל תבכו אח"כ שיהדות התורה תהיה עם 5 מנדטים וכל השאר או שלא יצביעו או שיצביעו לציונות הדתית, אתם מביאים את זה על עצמכם
משה30.08.22
11
צריך ללכת נפרד רק בשביל שחסידות גור והעומדים בראשה יראו שהם לא מנהלים את העולם
אסתי 30.08.22
כפוית טובה לכי תלמדי קצת הסטוריה ותדע מה גור עשו בשביל היהדות החרדית אחרי השואה
הוא30.08.22
היו הרבה שעשו בשביל היהדות החרדית, ולא ביקשו תמורה!! את רוצה להגיד שכל השתלטנות של גור על התקציבים המיועדים לכלל הציבור החרדי מגיעים לה??? איכס
מה הקשר30.08.22
גור רק השתלטו וחמסו וכפו את דעתם על כל אחד אחר, ונלחמו בגדולי ישראל ובכל מי שרק העז לפתוח את פיו ולא לציית לאדמו"ר שלהם שהוא "משה רבינו". משוגעים!
אחד30.08.22
בזכות מי כולנו לא משלמים עבור טיפולי שיניים לילדים מדובר באלפי שקלים לשנה בנוסף שליצמן היה במשרד הבריאות הלשכה שלו עזרה " לכולם " כנראה שאין לך עדיין ילדים או שברוך השם אין להם טיפולי שיניים
בני30.08.22
מה גור בדיוק עשו למען החרדים? מה?
אחת שלמדה היסטוריה30.08.22
אם היהדות החרדית זה גור אז הם עשו הרבה אבל אם גם האחרים נחשבים ליהודים חרדים אז הם בעיקר כפו את הדעות שלהם עליהם ולא עשו כלום למענם.
היסטוריה זה מה שקרה בעבר, לא מה שמספרים 30.08.22
10
יללה שירוצו בנפרד ..... לפחות נבין כמה חסידים יש וכמה ליטאים יש ....... זה אמנם אותה פרימיטיביות רק בשינוי שם ולבוש (גם לא מי יודע מה :))
james30.08.22
9
הגיע זמן הפיצול. רק ככה נמקסם את האלקטורט!! נכון ש'דגל' לא יעברו, אבל... אגודת ישראל תיקח 4-5 בענקקק!!
א שטאלצער חסיד30.08.22
8
תצביעו לבן גביר וסמוטריץ'! אתם חושבים שהמידע באמת מגיע לגדולי הדור? עיין ערך הסרטון של יענקי קנייבסקי איך הוא מעביר מידע לסבא שלו. אני לא אצביע למפלגה שעומד בראשה גנב וגזלן, אני לא אצביע למפלגה שאין בה אישה מתוך אידיאולוגיה, אני לא אצביע למפלגה ששמים רגל לכל ממ"ח שמנסה להיפתח בשביל שלא יגדלו עוד ילד
קסניקית 30.08.22
סורי אבל אתה ממש נשמע כמו המשכילים לפני השואה. בדיוק ככה הם אמרו ותראה לאן הגענו בגללם. תתבייש.
בננה30.08.22
בדיוק בגלל כל הסיבות שמנית, נצביע לדגל התורה. כמובן.
יהודי30.08.22
7
הקטע המטורף כאן בסיפור זה שבעלזא עשו את המהלך שלהם כי סורוצקין לא הסכים להכניס אותם לחינוך העצמאי, והם פשוט עקפו אותו מימין. אם לגדולי ישראל או לגפני אכפת באמת מאחדות ואידיאולוגיה שילחצו על סורוצקין וזהו. רק כסף ושליטה מעניין אותם
דניאל30.08.22
6
רק ש"ס
רק ש"ס30.08.22
5
דגל התורה צריכה לרוץ בניפרד הם עוברים לבד את אחוז החסימה כמו שהיה בירושלים בחיפה ובצפת נמאס כבר מאגודת ישראל גם ככה אין להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה שיישבו קצת בבית לא יקרה להם כלום
ישראל30.08.22
חחחח ומה עם אשדוד, ביתר, בית שמש? בבחירות הבאות גם דגל תרד מ6:3. לא יעברו. שבועיים לפני הבחירות הנכד התורן יבין את זה ויתחבר עם גולדקופף חחחחח אז בעלזא ילך עם ש"ס , רב שאול גם
יוחנן30.08.22
4
אם הם מתפצלים הם חושבים רק על עצמם, כי אחת המפלגות לא תעבור, אין טיפת אחריות.
נורמלי30.08.22
3
ידיעה מהיום: שר החקלאות עודד פורר מישראל ביתנו פועל להסרת המגבלות על שחיטת בקר וחזירים כדי לאפשר להקים בכל הארץ בתי מטבחיים לשחיטתם.... כנראה שזה מה שתומכים בדגל שיהיה כשלא ייכנסו לכנסת הם או אגודה
מנחם30.08.22
2
לא יהיה פיצול . כל פעם אותו סיפור . אם הם ילדים גדולים שילכו לבד פעם אחד ואז יראו למי יש יותר מצבעים . ונגמר
תשברניק30.08.22
1
החינוך הטהור זה לא לדעת חשבון ואנגלית. להישאר תחת שליטת העסקנים.
אריה30.08.22
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

איך משפרים את הביטחון העצמי? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 21:40

בראשות ראש הישיבה

הכוללים בסכנה: אברכי 'פרושים' התאספו לעצרת | תיעוד

חיים רוזנבוים | 20:45

בר בי רב

עצמאות של תורה | גדולי הרבנים מסרו שיעורים

חיים רוזנבוים | 20:43

פרסום ראשון | "הרב קוק ביקש"

לראשונה בהיסטוריה: הילולה בטבריה בראשות הגר"ד קוק

איצלה כץ | 19:19

הנתונים המלאים

האם 'חרבות ברזל' שינתה את היחס של הרחוב החרדי למדינה, סמליה ויום העצמאות שלה?

אלי דן | 19:02
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

הגאון שהחזיק בספרייה היהודית הגדולה ביותר

ישראל שפירא | 15:59

המסקנות, הזיכרונות והמבט קדימה

שנתיים לטבח הגרזנים הנורא באלעד: הגיבורים חוזרים אל רגעי האימה | פרויקט מיוחד

משה מנס | 14:19

מכתב נוקב לדרעי

זקן ראשי הישיבות: "כדרך עמלק הם מנסים לגייס בחורים"

חנני ברייטקופף | 12:03

נכדו הרב, מספר על דמותו

בנו של הצדיק הירושלמי וצדיק נסתר | מי היה רבי רפאל לוין?

חנני ברייטקופף | 09:27
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

"זה לא חג העצמאות"

מרן הגר"ע יוסף: "אסור להתכחש לנס שעשה לנו הקב"ה"

ישי כהן | 07:33

ראשי ישיבות ואדמו"רים זועמים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24

כָּל קָהָל וְעֵדָה

התחליף למירון: המדינה תממן הדלקות ל"ג בעומר בכל הארץ

ישי כהן | 13.05.24

באולפן 'חדשות 12' | צפו

בין הגר"י אזרחי לדני קושמרו | ישי כהן על יום הזיכרון תשפ"ד

יאיר טוקר | 13.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

תיעוד מהיכלי הקודש 

הכהן הגדול: גדולי הרבנים קיבלו את הספרים של זקן רבני תוניס

חיים רוזנבוים | 13.05.24

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24