כיכר השבת

תיעוד מרתיח

אחיסמך: עובר ברחוב, מפיל עגלה עם תינוק - וממשיך בדרכו

תיעוד מרתיח מהבוקר: אברך שהלך עם עגלה ברחוב הרב אלישיב באחיסמך, הפיל ככל הנראה בשוגג עגלה עם תינוק, אך במקום לסייע, האברך נראה ממשיך בדרכו כאילו דבר לא קרה | צפו (חרדים)

228
קובי רוזן | כיכר השבת | י"ט באלול | 15.09.22
העגלה עם התינוק והאברך שממשיך בדרכו (צילום: מצלמות אבטחה)

תיעוד מרתיח: בשעות הבוקר (חמישי), כאשר ההורים מוציאים את הילדים למוסדות החינוך, נראה אברך תושב אחיסמך, הולך עם בתו שבעגלה - לכיוון גן הילדים.

במהלך הדרך, סמוך לגן ילדים ברחוב הרב אלישיב באחיסמך שבלוד, נראה האברך חולף על פני עגלה עם תינוק ובשוגג מעיף אותה יחד עם התינוק שבתוך העגלה.

אך במקום לסייע ולבדוק מה קורה עם התינוק שהוא הפיל, האברך העיף מבט על העגלה ואז הוא נראה ממשיך בשגרת יומו כאילו דבר לא קרה - וכמובן מבלי לבדוק האם התינוק שהיה בתוך העגלה ונפל זקוק לסיוע.

תושב האזור מספר ל'כיכר השבת': "מה שלא רואים בסרטון, זה שהאברך לא שם לב שיש בתוך העגלה תינוק, כפי שניתן לראות בסרטון הוא העיף מבט וכנראה לא הבחין שהיה בתוך העגלה תינוק, אין ספק שאם הוא היה רואה תינוק הוא היה עוצר הכל ומעניק סיוע, צריך ללמד עליו כף זכות - בפרט בימים אלו".

תוכן שאסור לפספס
228 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
150
נראה שהוא כעס על כך שמי ששם את העגלה, לא התחשב וחסם את המעבר עם העגלה, ולכן דחף כך את העגלה, אך כמובן לא היה צריך להפילה, אף אם לא בכוונה, וגם אכן לבדוק אם יש תינוק.
רו22.09.22
149
עלינו הציבור ליטאי להתבייש(ואני מדבר גם על עצמי), העיקר תורה?! שכחנו מה זה דרך ארץ, נעימות שקדמו לתורה. יש לנו הרבה מה ללמוד מאחינו הספרדים
דוד שלזינגר21.09.22
148
לטאה מצויה
מושון20.09.22
זה ליטאי כמשמעו
תתביישו לכם 20.09.22

הצגת כל התגובות

147
סיפר אחד המגידים כבר לפני 30 שנה: בעיית הבעיות של הדור - חוסר התחשבות!
פנחס16.09.22
הוא יגיד נגיד.... הוא יגיד נגיד
מיקי 18.09.22
146
ההפקרות החרדית הקלאסית לשני גווניה גם אלה שמשאירים עגלה וחוסמים את הרחוב בלי להתחשב וגם אלה שדוחפים בלי להתעניין בתוצאות.......
הבהמיות החרדית - קוים לדמותה16.09.22
145
יש אנשים שמפרשים "בשבילי נברא העולם" בצורה מ א ו ד לא מוסרית...
מישהו16.09.22
144
הפרצוף האמיתי של החרדי בחברה הישראלית
פיקדיק15.09.22
143
חרדי אמיתי
גולדן שאוור15.09.22
142
אברך? אולי גוי בתחפושת. ואם הוא כן אברך אז זה בדיוק מדגים את היחס של האברכים לשאר האנשים. זאת הסיבה שאני סולד מחרדים. חרדים הם המיץ של הזבל של החברה, וגם ה׳ מאס בהם.
יגאל לוי15.09.22
141
למה לכתוב אברך ולהוציא לעז על הטופ שבטופ ??מי קבע שהוא אברך ? בלי כל קשר לזה שברור שהבן אדם לא שם לב בכלל....תפסיקו לכתוב על כל בחור/ איש שהוא אברך ....
למה 15.09.22
140
גם אם אין תינוק בעגלה ,תחזיר את העגלה למקומה. יעקב אבינו נבחן בפחים הקטנים ושב לאסוף אותם.
אדישות,אדישות,אדישות15.09.22
139
הוא לא שם לב , איזה אבא היה זורק ככה ילד ? תפתחו עיינים ותפסיקו עם זה , יאלה שיורידו אץ הפירסום הזה , מי צריך את זה ?
מישהו15.09.22
138
בכל ארמון יש שירותים
איי15.09.22
137
אם היה נופל בידיים שלי הייתי נותן לו ללקק את המדרכה בהמה
בן 15.09.22
אתה גיבור בתגובות אנונימיות. אם היית שם, היית בורח. חתיכת פחדן.
מוטי15.09.22
למגיב "בן", האם במקרה אתה מגיב מהבית החולים הנפשי בו אתה נמצא?.. כי השפה המגעילה והאלימה שלך, מראה שאתה לא שפוי כלל!
אתה ראש הבהמות!15.09.22
אתה מדגים יפה מה שאמר רבי עקיבא כשהיה עם הארץ
משה15.09.22
136
מעניין מי המשועומם שהולך לברבר במצלמות. ואם אתה כזה לך לעוד מקומות ותשלוף יותר גרוע, חסר מקומות שהתרבות שם לדחוף בלי רחמים ואין פוצה פה, ואלו שדוחפים בעליה לאוטובוס נשים תינוקות עולים בדלת אחורית וכו תצלם תפיץ יהיה מעניין. ולכל המגיבים ליטאים וכו תתבישו...
תימני15.09.22
135
ואלו האנשים שמעיזים בחוצפתם להכתיב לחסידות בעלזא אם להיכנס לממ"ח או לא
חיים15.09.22
ליטאי אחד עשה עוולה, אז זה אומר שזה רבי גרשון?? ומה עם הפוגרום שיותר ממניין חסידי בעלזא, עשו נגד בעלזא מכנובקא בשנת תשנ"ח בהכנסת ס"ת??? הפוגרום היה 100 פעמים יותר גרוע מהסרטון הזה, אז מה אתה מקרקר? שתוק!
ושלום15.09.22
134
מסתמא הוא לא אוכל לנדא
יוסי15.09.22
133
זה לא יפה אבל נראה שהוא רואה עגלה ריקה שמפריעה בדרכו
דקל15.09.22
132
ניתנה אפשרות למשפחתו לבקר בכלא. ממש תודה רשעים ארורים. זה סיבה למה בחיים אני לא יתגייס. נבלות.
יויו22.09.22
131
בהמה גסה זו לא התנהגות של בר אנוש אם התינוק לא היה קשור היה ח"ו אסון אולי השקית שתלויה לו האדומה מסבירה את העניין שמסתובבים במקומות כאלה אפס’ אין הרגיישיים לזולת... אולי הכף זכות בכל אופן שהייתה פה פשיעה ששמו כך עגלה ולכן הוא עשה כאשר זמם לחנך את בעל העגולה...
טוב21.09.22
130
לדון לזכות נראה שאין ספק שלא ראה את התינוק וחשב שהעגלה מפריעה ... האחריות חלה על ההורים, אך גם אותם צריך לדון לזכות ... מומלץ להיות יותר ערניים לסביבה ולחסוך את פירסום חילול הקודש בפני פרשני "תנו לחיות לחיות"... חומר למחשבה!!!
צופה צנזורה20.09.22
129
לא משנה מה תגידו, מיהר או לא. זה התנהגות בזויה ואם התינוק לא היה קשור הוא היה נפצע. גועל נפש של בנאדם. חרדי הוא לא. ספק יהודי.
יהודה16.09.22
128
בושה, "לא ראה שיש תינוק" ... מה הקשר ??? הפלת עגלה - תרים !!!!
דוד16.09.22
127
אוחח השנאה איזה כיף לשנוא, ראשית כנראה הוא לא ראה שיש תינוק בעגלה. ושנית מי משאיר תינוק בן יומו לבד בעגלה ברחוב וחוסם את כל המעבר.
כמה שנאה של עמי ארצות15.09.22
אז בסדר הוא שהוא נהג?ֶ חמור
דוד16.09.22
126
איזה כיף לראות את זה! ככה חרדי צריך לנהוג! העגלה הפריע לו ללמוד תורה אז הוא פעל נכון. וגם אם היה תינוק זה בסדר גמור!!!!
אדמור ריפר15.09.22
125
בכלל לא היה תינוק בעגלה
דוד15.09.22
124
בטח הוא "אברך" אשכנזי. שהפיל עגלה של ספרדי.
האברך הרומס15.09.22
שוב ההכללות המטופשות.
עוד אברך כמוך ואבדנו20.09.22
123
א. זה לא בסדר גם אם אין שם תינוק. ב. מי משאיר תינוק לבד בחוץ? ג. אולי יש ביקורת על האברך, מה עם המצלם? ממשיך לצלם ללא בעיה?? הייתי מצפה, שמיד אחר כך התמונה תזוז, כי המצלמה 'רצה' מהר לעזור לתינוק.
תוהה15.09.22
זה ממצלמת רכב
shchk15.09.22
דב*ל אתה לא רוה שזה ממצלמות אבטחה??
1115.09.22
הצילום הוא ממצלמת אבטחה רואים.
מ.נ15.09.22
זה מצלמת אבטחה
ירושלים15.09.22
כמה טמטום יכול להיות בבן אדם אחד... זאת מצלמת רכב!!!!
איח15.09.22
פחחח זה מצלמת אבטחה. מה חשבת? שמצלמת האבטחה תרוץ ממקומה ותסייע לתינוק? מה הסיפור? רק אחר כך ראו את זה....
חשיבה הגיונית!15.09.22
122
אצלו תורה קדמה לדרך ארץ . עולם הפוך . הוא לא היחיד . העיקר שהציצית מגיעה כמעט עד הרצפה
חיים15.09.22
121
רואים בבירור שיש שם תינוק, הרגל שלו זזה אחרי שהפיל אותו. אל תגיבו אם אתם לא בודקים!!!!!!!!!!!!!!
לכל המגיבים, אתם מטומטמים⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️15.09.22
הוא הביט אחורה לבדוק והיה בטוח שהיא ריקה לכן המשיך
אחד שיודע את הסיפור!15.09.22
צודק. אולי יושב שם גדול הדור לעתיד, או איזה ראש ישיבה גדול, או ראש כולל מובחר, והוא פשוט דוחף לא אכפת לו
דן15.09.22
וגם אם לא גדול הדור הבא, מה הקשר? קודם כל אנושיות
שירה15.09.22
קח את הכדורים
יהודי15.09.22
אם לא כואב לך על מה שרואים בסרטון כנראה שאתה לא יהודי או שאתה צריך לקחת כדורים.
למי שחושב שהוא יהודי15.09.22
120
לא היה תינוק . ולא להשאיר עגלות במעבר ...זה יכול לגרום נזק להולכים ושבים
אהרון15.09.22
119
מה אתם מדברים? הוא מיהר ללמוד תורה!!!! הבנתם??? ככה זה אברכים: האו לא יאכל היתר מכירה, למרות שזה רק ספק ספיקא בדרבנן, אבל אשתו תלך עם פאת קסטם ארוכה, למרות שזה דאורייתא ממש.
שירה22.09.22
118
אני מעדיפה לחשוב שזה מבויים,זה לא יכול להיות אמיתי
עגלה21.09.22
117
תשגיחו על הילדים שלכם פליז הם הדבר הכי יקר מתי אנשים יבינו שלא משאירים ילדים ברחוב רק כשקורה אסון למה למה אנשים תתיאפסו מה צריך לקרות כדי שאנשים יבינו שלא משאירים ילדים לאזזל תביאו פחות ילדים ואל תזרקו ילדים חיים לפח פליז פליז פליז וגם האברך היקר הזה לילמוד תורה זה מאוד חשוב אבל קצת שימת לב למה שקו
...21.09.22
אחד מי אמר שהוא אברך, בגלל שיש לו כובע.? שנית תעשו פחות ילדים וכו..... משפט של גוי/חילוני. תחזרי לynet.
Mike22.09.22
לידיעתך, רוב התינוקות שלצערנו נשכחים ברכבים הם לא ממשפחות ברוכות ילדים, כנראה משפחות חילוניות. מה כואב כל הזמן שיש ב"ה הרבה ילדים?
רו22.09.22
116
העגלה מלאה בשקים הכובד הפיל אותה
שמעון18.09.22
115
אם היה מדובר בערבי,היו אומרים עליו שהוא אנטישמי
אחמד הלודאי16.09.22
114
מי משאיר תינוק ככה ברחוב? טוב מאוד שככה העיף אותו. רק חבל שהתינוק היה קשור, היה כיף לראות אותו נמרח שם על הכביש
לבנה15.09.22
מחריד ! איזה תגובה מרושעת !!!!!!!!
מזועזעעע מהתגובה שלך !! אתה לא יהודי !!!16.09.22
התגובה מזעזעת אותך ולא המעשה….. אידיוט
לבנה16.09.22
צודקקקק מזה התגובה הזאתתתתת ממש לא יהודיי
שירציון16.09.22
113
עם חרדים כאלה מי צריך אויבים?
יפה ירקוני15.09.22
112
מחכה להיפגש איתו ברחוב כדי לדחוף אותו כמו שדחף את העגלה
חרדי קילר15.09.22
111
רבותי יש תינוק בעגלה!! רואים את הרגליים שלו.
אאא15.09.22
110
אז הוא הלך ונתקע בעגלה, בסדר, אבל למה הוא ממשיך ללכת ולא מזיז את העגלה? יש שם תינוק. תסתכלו טוב טוב.
ייי15.09.22
109
בבירור הוא לא ידע שיש תינוק בעגלה שימו לב , פני התינוק וםניצהעגלה היו בכיוון הנגדי מהיכן שהאברך הגיעה , ככה שהוא לא יכל לראות מה קורה בתוך העגלה . המדרכה במקום צרה והאברך שמישהו הניח את העגלה בלי להיות אכפת לו שאין מקום למעבר . תמונות לכף זכות
יהודה15.09.22
108
אלוללללללללללללללללללללל חודש הסליחות והרחמים לא?
...15.09.22
107
ממש "העגלה הריקה"
לאחר העיון15.09.22
106
ה' נתן ה' לקח, יהי שם ה' מבורך.
Pini22.09.22
105
מעניין אותי לשמוע מהצד שלו... אבל אם אני שמה את עצמי בסיטואציה ובלי כוונה קורה דבר כזה (כמובן בלי לדעת שיש תינוק) יכול להיות שלא היה לי נעים לסדר את העגלה שלא יראה שמתעסקת בחפצים לא שלי ( יעני גנבת) במיוחד שהעגלה רק בחצי נטייה ולא התהפכה ממש אבל הקטע שיש שם התינוק וזה מזעזע...לא חושבת שראה אותו
אחרי הכעס הראשוני22.09.22
104
צהוב צהוב אבל תכל'ס הכי הרבה תגובות יש פה
ממש21.09.22
103
גם מבלי שישנו תינוק, התנהגות ברוטלית
דוד21.09.22
102
כנראה האמא היתה באזור, והיא נגשה להרים, האברך התנצל והבין שאין לו מה לחזור... די עם הרשעות הזו
א.ל.מ20.09.22
רק בואו נעשה את זה פחות צהוב...ההולך רגל היה תמים ההולך לסליחות ונתקל בדרכו...
יפה אמרת20.09.22
היא נראית ריקה...
יש בכלל תינוק בעגלה?20.09.22
הוא נמנה על ציבור "העגלה המלאה" שאמר החזון איש לבן גוריון....הוא כמו שאומר החזון איש נדמה כבן אדם אבל באמת הוא מלאך.....מלאך חבלה אולי....????
אייל21.09.22
101
בוששששה, אברך: אב בשנים ורך בחכמה,גס רוח ממה? מרוח שטות
שוטה וקטן18.09.22
לבדוק מי זה רבו לדןוח לו הכל ראו גידולים גידלתם. ממש חילול ה.
ברוררררר19.09.22
נבדוק מי היה המשגיח שלך שיצא לו תלמיד שלא יודע לדון לכף זכות
משונה20.09.22
100
ליטוואק שחצן!!!!
...16.09.22
אחרי כזו הסתה באתר חרדי נגד אברך משי חרדי שרואים שהוא מסתכל על העגלה ובטוח שאין בה כלום!!! הוא מסתכל!!! ולא שם לב. וכל מי שכותב כאן נגד החרדים הוא לא גרוע מכל השמאלנים שמחפשים להוציא את דיבת החרדים בכל דבר כמו זה. סך הכל בן אדם לא שם לב. ומיד כל האנטישמים החדיים קופצים וכותבים בצורה מלוכלכת שלא היי
כואב הלב16.09.22
99
יש כאן רשלנות כפולה. מצד הורי התינוק, השארתם עגלה עם תינוק באופן שכדי לעבור חייבים להסיט את העגלה. הנחתם על הידיות חפצים שמערערים את היציבות שלה, זה כמעט להזמין את התקלה, הרחוב הוא דינמי יכולים להגיע בעל אופניים חשמליות קורקינטים ילדים משתוללים ושאר ירקות, ולא יהיה אפילו על מי להתלונן. והצד השני הא
בני ברק16.09.22
98
יש באחיסמך חרדים?
שלום16.09.22
97
הכתבה הזאת היא אנטישמיות לכל דבר וענין! קודם כל האברך מסתכל לעגלה, ואם היה בה תינוק הוא היה רואה. דבר שני אף אחד לא משאיר עגלה ברחוב עם תינוק. ממילא ברור שלא היה שם כלום, וזה סתם הסתה חרדית!! מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו!!!
דוד אלמליח15.09.22
כל מילה! בתוך הכתבה מלמדים עליו זכות כי אכן ברור מהסרטון שהיה נראה לו שאין שם תינוק. אז בשביל מה הכתבה? ממש נטו עיתונות צהובה בלי שום ערכים! בושה לאתר הזה
מרים16.09.22
מסכים לגמרי כתבה אנטישמית שלא מציגה את האירוע במלאו א. למה שבן אדם יחשוב שיש תינוק בעגלה ללא השגחה. ב. סביר להניח שאכן התינוק היה בהשגחה אחד מהוריו היה באיזור והורה לו שהכל בסדר והוא יכול להמשיך. ג. רואים שהוא מסתובב אחורה לראות מה קרה וממשיך, ההגיון אומר כנ"ל. סתם רוע בעלמא לא מוסיף שום זכויות ליום
תורני20.09.22
יש תינוק בעגלה, רואים איך שהוא רוקע עם הרגל בסוף הסרטון.
אתה צריך משקפיים. נקודה. פסיק. סימן שאלה16.09.22
ולא מצאתי שום רגל של תינוק
חיפשתי20.09.22
חוזר בי אכן יש תינוק בעגלה רואים בבירור שהוא רוקע ברגלו מההתנגשות שני הצדדים אשמים באותה מידה לכן לא הוגשה תלונה במשטרה.
חיפשתי שוב ומצאתי.22.09.22
ממש ככה, מסכים איתך
אנונימי16.09.22
כתבה מעולה ואתה הדביל שעוצם עיניים
יחזקאל16.09.22
שימו לבב לא רואים שום תינוקק
מה זה משנה...16.09.22
96
מי שלא מזדעזע וזועק על המעשה הזה יכול להיות בטוח שהוא לא יהודי. לחפש לשפוט אותו לכף זכות?! חמורים
מזעזע15.09.22
אדון נכבד. אומנם המעשה שלו חסר אחריות גם אם נאמר של ראה ולא עלה על דעתי שיש תינוק. מה גם שמצוי במקומות של חרדים עגלות מפוזרות ברחוב.. העניין של הכף זכות הוא להמעיט מהחילול השם שהכתב פרסם בפרהסיא קלונה של תורה ולומדיה וזה דבר חמור מאוד
בר15.09.22
מה היית חושב על עגלה שמונחת באמצע רחוב שיש שם תינוק? ה'לדון לכף זכות' כאן מתבקש. ברור שהוא לא ראה את התינוק והחליט להמשיך כאילו לא קרה כלום. או שמישהו (אבי הבן) קרא לו מאיזה מקום ואמר לו שהכל בסדר.....
תורני15.09.22
מה זה קשור כף זכות כי לא ראה שיש תינוק...?? הפיל עגלה שירים בלי קשר לתינוק
דוד16.09.22
אולי הוא ממהר לכולל ללמוד. לדון לכף זכות זה דווקא איפה שנגמר השכל.
משולם דנוני16.09.22
אשריך אשריך!!
שמעון18.09.22
95
חרדי למופת!
בן ציפור15.09.22
94
איזה יופי של בנאדם!! ירבו כמוך בישראל
ג׳וגז15.09.22
93
לשום הרע? איפה לשון הרע? מה אתם עוצמים עיניים?! תראו איזה חלאה! פשוט לא יאומן.
גיא15.09.22
92
לא ייתכן שהיה תינוק בעגלה-העגלה היתה ללא השגחה וממילא ריקה סתם לשון הרע -איפה לדון לכף זכות
שמולי15.09.22
לאחר קריאת התגובות ראיתי שטעיתי ובאמת יש שם רגליים ! בלי קשר לאיש עם העגלה-מה הרעיון להשאיר ילד לבד? אולי אמו היתה ותפסה את העגלה ואמרה לו "זה בסדר תפשתי, "
שמולי16.09.22
91
על זה
שמואל15.09.22
90
איך יכל להיות שהוא לא ראה? הרי התינוק בטוח בכה כשנפל עם העגלה!
מ.ק15.09.22
89
הוא לא שם לב שיש שם תינוק.....וגם למה שמו עגלה בצורה כזו שחוסמת את המעבר? זה כנראה עיצבן אותו מאוד ולכן העיף את העגלה בבעיטה....שוב כנראה לא שם לב שיש תינוק....
לא שם לב15.09.22
88
מה הענין לפרסם את זה. ברור שלא ראה את התינוק
א.נ15.09.22
87
מה עם האמא של התינוק שהשאירה אותו לבד ברחוב????
אשה יהודיה15.09.22
86
לא רואים תינוק ונראה שהמעבר צר וכל הזמן אנשים משאירים עגלות שם זה מפריע למעבר הוא כנראה רצה שילמדו לקח
מ.י15.09.22
85
אין בכלל תינוק תפסיקו סתם לקטר
מרים 15.09.22
84
התיעוד המרתיח פה זה שמישהו השאיר את התינוק שלו ללא השגחה
פלוני15.09.22
83
רק כף זכות איך שדנים פה דנים אותנו בשמיים.
חיה15.09.22
82
בטח הוא ראה שהתינוק עצניק
הזוי15.09.22
81
יותר תמוה למה העגלה עם תינוק מופקרת ללא השגחה. וגם מעניין מה עושה שם מצלמה שמוכנה מראש?
אבי15.09.22
רואים בסרטון שזה צולם ממצלמת אבטחה או קופסה שחורה של רכב
לחחח15.09.22
צודק 100% בקשר לעגלה המופקרת, אבל המצלמה, היא מצלמת דרך של רכב שחונה שם... אז לא נראה שזה מתכונן
תשובה15.09.22
מצלמת רכב
עע15.09.22
העגלה נראית עומדת ליד פתח בניין כנראה האבא או האמת נכנס/ה שניה לבית להביא משהו, והמצלמה זו מצלמת רכב, ההורים ראו את העגלה הפוכה ופתחו מצלמה לראות מה קרה... קצת לפתוח את הראש... ווהאברך הזה צריך לתת את הדין על המעשה הזה פשוט לבכות ממנו!
משהי15.09.22
80
דרך ארץ קדמה לתורה!!! מוטב שהיה מפסיד שעה בכולל ולא חלילה פוגע בפעוט. מחר זה יכול להיות התינוק שלך!!!!!!
חילול ה'!!!15.09.22
79
אולי היא היתה ריקה
כף זכות 15.09.22
78
חבל, הרסת לעצמך את המידות! את העגלה משהו אחר ירים, אבל מי ירים אותך מהמקום שאליו נפלת?
וכל מעשיך בספר...22.09.22
77
זה מכוון ההפלה. רק לא ידע שיש תינוק בלתי נסבל ההתנהגות של בעל התינוק. מילא באופן קבוע אתה חוסם עם קניות את המעבר אבל ככה אחריות על תינוק כשק תפוא
עוד כצקו21.09.22
76
מה העגלה עושה שם לבד ליד הכביש? מי דואג ושומר על התינוק? חוסר אחריות מצד ההורים. והיה יפה מצידו של האברך להרים את העגלה..
יש פה תגובות חסרות מחשבה20.09.22
גברים זה עם לא ערני לפעמים במחילה...
צודק לגמרי20.09.22
הוא נמנה על ציבור "העגלה המלאה" שאמר החזון איש לבן גוריון....הוא כמו שאומר החזון איש נדמה כבן אדם אבל באמת הוא מלאך.....מלאך חבלה אולי....????
אייל21.09.22
75
בזכותו העולם עומד
אברך משי19.09.22
74
אפשר לומר שזו הפעם הראשונה, שאני מתבייש להיקרא ליטאי (ואני לא צעיר כל כך)
מ.16.09.22
73
וואי נכון רואים שיש תינוק בעגלה...
תינוקק16.09.22
72
לפי ההליכה הוא אשכנזי ממורמר
לב לאחים15.09.22
71
ככה נראים אברכים בישראל. עכשיו אני מבין למה הם מקור לביזיון. ככה נראים אברכים…
אריאל יעקב15.09.22
70
בושה. אשמח להיפגש עם החרדי הזה ברחוב כדי לנשק לו את היד. תמשיך ללמוד תורה ולהתנהג ככה. זה מה שה׳ רוצה.
יחזקאל15.09.22
69
לא נורמלי
דן15.09.22
68
העגלה היתה ריקה
אני15.09.22
67
השאילה למה יש תינוק לבד בתוך העגלה ברחוב?? איפה ההורים ?
שרה22.09.22
66
כותב הכתבה היקר והחשוב (האברך קובי רוזן שליט"א) א.מניין לך שעובר אורח זה הוא אברך? בדקת זאת במס הכנסה? אני חושב שהוא עובד! ב. בגלל שבמקרה יש תיעוד צריך לעשות מזה כתבה? ג. מהתיעוד נראה בבירור שה"אברך" מסתכל היטב ובודק אולי הוא ראה את האמא רצה בבהלה ואומרת לו שהכל בסדר? אולי חשב שאין תינוק? מה חשבת
משה ביטון21.09.22
תראה את הסירטון המקורי ותחליט איזה מוצא הוא
ללא22.09.22
65
גם בלי תינוק תחזיר את העגלה למצבה הקודם,
אלעזר18.09.22
64
העגלה היתה הפוכה הוא לא ראה סתם חילול ה להעלות את זה בושה לאתר
יהודי16.09.22
63
ככה יעשה לתינוק יהודי מלוכלך.
בן פעור15.09.22
איכס.איזה תגובה מרושעת מה התינוק עשה לך? מקווה שאין בסביבתך זאטוטים עם מסרים כאלה.תתבייש
אתה ראש הפעור והדיוט20.09.22
62
נהנתי לצפות בחרדי היפה זורק ככה את העגלה. קידוש השם
שמולי דיפ טרוט15.09.22
61
הייתי שמח להיפגש עם האברך הזה ללמוד איתו תורה בטח הוא גאון הדור.
חסיד קוקהולד15.09.22
60
בחור מסכן
יוני15.09.22
59
העיקר ציציות עד הרצפה ...
חצוף15.09.22
58
קודם כל נתחיל בהורה ה"אחראי" שהשאיר את התינוק בעגלה כשהוא לבד!! חשבתם על זה?
שימו לב15.09.22
57
גם אם לא ראה שיש תינוק, הפלת משהו תרים. זה מה שמחנכים את האברכים בימנו לדחוף ולרמוס מי שבדרכם העיקר לרוץ לכוילל
גילי כהן15.09.22
56
דבר ראשון הוא לא ראה מה יש בעגלה סימו לב וחוץ מזה ממתי סמים צלמות בגובה נמוך יש משהו מוזר
יחיאל 15.09.22
55
רואים בצורה ברורה בסרטון שמהזוית שהוא עמד בה לא רואים את התינוק. בחיאת אז מה אם הוא חרדי?! זה יכול לקרות לכל אחד, זה היה בשוגג. חלאס לבקר אותו ככה
ללללל15.09.22
54
איך איזה אנשים מגעילים יש היום סורי מה זה טיפת מחשבה עים הוא היה מת
כי הוא חרדי אז אתם לא דנים אותו עם הוא ה15.09.22
53
אין קשר לליטאי כן או לא. חינוך קלוקל מהבית
סובארו אברכים15.09.22
52
ליטאי מצוי גאוותן. שבטוח שהכל מגיע לו וכולם צריכים לפנות לו את הדרך
יצחק15.09.22
51
אבל זה חוסם די …. ‏הבן אדם נורמלי ‏מי משאיר ילד לבד בעגלה ‏הוא בטוח אמריקאי ‏הוא בחיים לא היה חושב שמישהו היה משאיר ילד בעגלה לבד ‏נו כמה שקיות על העגלה אני ממהר הצידה
עוד אחד 22.09.22
50
יפה לא יפה היה עצבני שכל יום אותה עגלה חוסמת לו את הדרך וזה מישהו שלא גר בבניין שלו.לא יודע. יפה לא יפה תדונו. אבל רגלים זזות ? זה עגלת אמבטיה או סל קל שפירקו אותה ואין תחתית רק גגון .אבל יאללה אקשען תינוק אברך אשכנזי מלח פלפל תפוח בדבש ואופס יש כתבה
ירושלים22.09.22
49
זה שלא היה תינוק בעגלה זה בכלל לא משנה!!! זה זוועה גם אם אין שום תינוק!!! בושה וחרפה!!! אם אין דרך ארץ אין תורה. איבוד צלם אנוש ממש!!!!!
נעמי כהן21.09.22
48
בטוח לא היה תינוק בעגלה
חיה גרין19.09.22
יש תינוק בעגלה תסתכלי טוב אחרי שהעגלה מתהפכת רואים שהתינוק מזיז את הרגלים שלו
תמר20.09.22
תסתכלי בדקה 4 התינוק מניע את רגליו
יוסי20.09.22
47
ברור מהסרטון שהוא חושב בטעות שהעגלה ריקה.
מישהו16.09.22
46
הוא שלומפר זה לא קשור לחרדי או לא חרדי.רק בן גבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבי
צדיק16.09.22
45
אין כמו אלימות טובה כדי להתחיל את הבוקר לפני הלימוד.
אברך בטלן15.09.22
ככה מדבר אברך בטלן
אברך מתמיד20.09.22
לך תעבוד זהו. זה מה שהתורה מלמדת אותך??
בושה20.09.22
44
הוא עשה שמירת עיניים, חחש אולי התינוק בעגלה, היא תינוקת.
משה 15.09.22
חחחחח
מישייי20.09.22
איזה מטומטם אתה, איכס, וחוץ מזה הליטאים כלל לא פרנואיים בנוגע לשמירת עיניים, כך שהתבלבלת עם חסידי גור.
אתה נעבאך שוטה15.09.22
43
לא קשור לאברך או לא, השאירו עם תינוק או בלי ,הצלם עזר או לא, ולא ללדון לכף זכות. פשוט הפיל עגלה ולא אכפת לו שתישאר ככה. ברגע שראית (גם אם פגעת בשוגג) והמשכת את הפעולה - כבר לא שוגג.
יעקב15.09.22
42
מה יוצא דופן בזה ? אחרי שחוסמים כבישים ראשיים
יהודה15.09.22
41
גם אם אין תינוק, אדם צריך להרים חפץ של אחרים שהפיל. מהיכן המחשבה שהוא פטור מזה?
לס15.09.22
40
כאברך קצת מתבייש מה השאלה אם יש תינוק או אין תינוק, נראה לכם נורמלי להתנהג ככה בגסות? הלכת ברחוב הפלת עגלה עם מצרכים תלויים, לא עגלה מוזנחת, לא עגלה מהזבל שהתגלגלה אלה עגלה של מישהו עם דברים… מאיפה הגסות להמשיך כאילו לא קרה כלום? מה בכלל הנידון תינוק לא תינוק? המראה מזעזע כאברך איך אפשר לזלזל כל ברכ
אלי21.09.22
39
מזועזע מהתגובות האנטיחרדיות בלי להכנס אם הוא חשב שיש תינוק או לא וכו', זה שיש כאן כל כך הרבה שמגיבים שכאילו זה מאד הגיוני שכך אברך חרדי ליטאי יתנהג זה מזמעזע. אני כאברך חרדי המחשבה הראשונה שלי על הסרטון שזה הדבר הכי לא הגיוני שכך יתנהג אברך כפי שהוא מוצג כאן, אחד מהשנים או שהסרטון לא מראה ממש את כל
תורני20.09.22
מנין שהוא ליטאי??? למען השם
ספרדי גאה21.09.22
38
מאד ברור שהוא מאד מיהר ולא חשב מה הוא עושה. זה תזכורת לנו לחזור בתשובה, לשים לב יותר למעשים שאנחנו עושים.
יהודיה 16.09.22
37
ביטוי מעולה לתופעה המצויה אצל כולם: "אני רואה רק את עצמי" מעולה שהסרטון עלה לרשת שכולנו נתחיל ללמוד לתקן את עצמנו
איש קרית ספר16.09.22
רבל מה עם התגובות החולניות והאנשטימיות???????
גש16.09.22
הוא נמנה על ציבור "העגלה המלאה" שאמר החזון איש לבן גוריון....הוא כמו שאומר החזון איש נדמה כבן אדם אבל באמת הוא מלאך.....מלאך חבלה אולי....????
אייל21.09.22
36
זה פשוט נפלא לראות איך החרדי המנוול מתנער מאחריות אנושית. מה חדש?
סתום העין15.09.22
35
1000₪ מזומן למי שמזהה את הבנאדם. חייב להיפגש לשמוע ממנו שיעור מוסר
משה האבידיק15.09.22
34
היה תינוק בעגלה, רואים את הרגליים שלו זזות. דבר שני האברך פוץ כמו רוב האברכים בטח מצא תירוץ מהגמרא שמתיר את המעשה. מיד הרים להסתכל על הפלאפון כדי לתרץ שהוא לא ראה. אבל איפה לעצור רגע לבדוק מה עם התינוק? זה מה שנקרא ׳גם לתיש יש זקן׳ ומוכיח שכמו כל האברכים הוא פשוט גולם חסר שכל בטלן שחי על חשבון המדי
מיכאל15.09.22
33
חינוך חרדי קלאסי אכפת לך רק מעצמך ושים פס על כל השאר... גם אם מדובר בתינוק בן יומו.... חרדים תתעוררו יש עוד דברים שאלוקים רוצה חוץ מלהספיק להגיע בזמן לכולל.... תהיו בני אדם!!!!
אנונימי15.09.22
32
איפה האמא של התינוק?למה תינוק ללא השגחה
אדישות15.09.22
31
לא מבינה מה עניין לפרסם דבר כזה בחודש אלול סתם להרבות ריב ומדנים והשמצות????
שירה15.09.22
זה בשביל התעוררות לחשבון נפש לתקן את המידות וקצת מוסר. לא העיקר לצעוק סתם מהשפה ולחוץ חטאנו לפניך רחם עלינו. דבר ראשון להשתנות בבין אדם לחבירו.להפסיק להיות אגוצנטרי
בעל מוסר מפורסם20.09.22
30
סתם מקטרגים על עם ישראל. ברור שהוא לא שם לב שיש שם עגלה. הוא ראה שהוא לא גרם לנזל לעגלה והמשיך. למה שיחזיר מכשול לאמצע המדרכה. לפי איך שאדם דן אחרים כך דנים אותו למעלה. שימו לב...
שוש15.09.22
29
סתם הפצת מחלוקת. העגלה נראית ריקה. לקח לי שניה להבין שיש בתוכה תינוק מה העניין סתם לפרסם כאלו דברים ועוד לפני ראש השנה
יוני15.09.22
28
שני הצדדים לא אחראים גם ההורים של התינוק מי משאיר תינוק לבד בחוץ?! וגם האברך היה צריך לבדוק
החכ15.09.22
27
מי שהשאיר תינוק נטוש כך, הוא הפושע
הרב 21.09.22
26
עזבו את האברך שבאמת ובתמים לא שם לב אם יש תינוק או אין תינוק בעגלה אותי יותר מעניין איפה האימא של התינוק הזה כשהוא לבד בחוץ .....
א.ש15.09.22
25
גם אם היא ריקה הוא ריקא
אני15.09.22
24
מי אמר שהוא אברך?! אולי הוא בעלבת' אפס? יש מצב שאולי חלילה הוא אפילו עצניק עלוב.....
אתמה15.09.22
1 העצניקים ברובם לא בעלבת'. 2. העצניקים לא עלובים, אלא בחורי ואברכי חמד, שאתה מתוסכל ומקנא בהם נורא, (לא יעזור גם אם תכחיש זאת 100 פעמים), כמו אחיך החילונים העמי ארץ, שהגמ' כבר העידה עליכם "גדולה שנאת עמי הארץ לת"ח, יותר משנאת אומות העולם לישראל" (קידושין מט).
חסיד מונקאטש15.09.22
23
נס שהוא היה קשור אחרת היה נופל על הפנים.
מי משאיר תנוק בעגלה על מדרכה לבד?15.09.22
22
בקיצור - הוויכוח האלמותי על העגלה המלאה והעגלה הריקה המשך יום נעים לכל המגיבים
עתיק יומין 15.09.22
חזזזקקקק
משופשף15.09.22
21
אי אפשר לדעת למה הוא מיהר... צריך לדון כי לא שמענו אותו מה שיותר מפריע לי זה שמשאירים תינוק לבד ברחוב!!!!! ה' לאן הגענו??????? גם אם זה לשניה
אמא15.09.22
20
אלול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הוי דן את כל אדם לכף זכות15.09.22
19
אז אין תינוק בסדר.... הפלת עגלה תרים ! אבל הליטאים.... מה זה חשוב העיקר ההשקופע'
אבי15.09.22
כן, ואת החסידים מה מעניין אותם חוץ מהיוחעס המרחיבה שלהם?! אתם המצאתם את הרוע! את השפלות! הגועל והבורות! לך ללקק לגולדקונפףףףףףףףףףףףףףףף
אידיוט15.09.22
רק חסידה יכולה לזרוק את העגלה עם התינוק בחוץ, ולצפות שהאברך יטפל לה בחסיד הקטן. ואח"כ לצפות שה5 מנדטים יטפלו לה במנדט וחצי שלה.
אין דאגות15.09.22
18
הוו דן ת כל האדם לכף זכות.... לא רואים את ההמשך אבל אולי מהצד השני מישהו כבר הקדים אותו ורץ להרים את העגלה ולכן הוא המשיך?
ששון15.09.22
17
נראה שממהר מאד, ולא שם לב שיש שם תינוק
אני15.09.22
16
אין שום קשר בעובדה שלא ידע שיש בעגלה תינוק ! לפני שמתנגשים חייבים לראות במה מתנגשים ואחרי שוידאת שאין תינוק תזיז את ה"מחסום" בדרכך. תארו לכם אם העגלה הייתה מתהפכת באמת (לא חצי) והתינוק היה נשפך ארצה ? ! אין סלחנות, לימוד זכות או ותרנות לפשעים כאלו. תתארו לעצמכם אברך כזה נוהג בכביש ! "החכם עיניו ברא
י.פ.15.09.22
15
לחפץ חיים בא אדם ששאל אותו במה לכוון בהקפות של הספר תורה בחג שמיני עצרת? ענה לו לכוון מאוד מאוד לא לדרוך על הרגל של החבר שלך מתוך התלהבות ושמחה! בליטאים יש משהו שמחנכים אותם להיות זעופים לא לחייך להיות אנוכיים ומי שקצת חי ושמח הוא אפס… פסטניש׳ או משיגנר׳ מי שהולך ברחוב ואכפת לו ממישהו זה לא מספיק שק
אחד מבתוך שכאוב לו15.09.22
14
העגלה נראית ריקה. ורואים שהוא מבחין בכך אבל עדיין הייתי מרים מה שהפלתי.
אלול כף זכות15.09.22
13
גם אם עגלה ריקה מותר להרים אותה ולא לא להשאיר אותה הפוכה אבל מי משאיר ככה תינוק???
מישהי 15.09.22
12
רגע משהו שאל למה לא מדברים פה על ההורים של הילד שנפל עם העגלה הם לא נראים לאורך כל האירוע ....מה ככה משאירים עגלה עם ילד זה יותר מדאיג ...
המבין15.09.22
11
אותי מרתיח שמישהו שם עגלה באמצע רחוב, חסם דרך לאחרים... יש מצב שהייתי עושה אותו דבר.
מישהו15.09.22
10
לפי לבושו ספרדי או ליטאי.אלו וגם אלו אין להם בכלל דרך ארץ! רואים זאת באוטובוס,רגליים על המושבים של אוטובוס חדש לגמרי.עישון במקומות ציבורים ללא איכפתיות לאנשים אחרים ליד (כולל בחתונות),נהיגה פראית ברכבים ובמיוחד באופניים ללא התיחסות לרמזורים.
שמעון15.09.22
חסידים מדברים על דרך ארץ???? חחחחחחחח פראי אדם את כל הטומאה הבאתם לעולם
שיר15.09.22
יש לך איקיו בודד . וא י עוד מפסיד עליך..
דביל שאתה 15.09.22
החסידה שזנחה את התינוק ברחוב, והשאירה רכב דולק עם מצלמה... ועוד רוצה לילד שילמד ליב"ה. ככה יצא גאון כמו האמא שלו.
האמא המופקרת15.09.22
אל תשכח שגם החסידים שדוחפים ונדחפים על כל דבר אין להם מושג בדרך ארץ ובן אדם לחברו
ללא שם15.09.22
9
העיקר הציציות בשיעור 'חזון איש'
ליטפאק15.09.22
חבדניק שונא מתנגדים ואוהב מתפקרים! מהחסידות שלכם נוזל שנאה לתורה
דוד15.09.22
מה אתה רוצה מהחזון איש? בחבד מזלזלים בכולם חוץ מה ר ב י לא קיים כ ל ו ם.
שמעון15.09.22
8
כל בנאדם עם חליפה היום נקרא אברך? בכל מקרה התנהגות לגמרי נורמלית ע״י ישראלים. לצעירינו הרב.
אברך? נורמלי.. 15.09.22
7
תביאו את התמונה של החסיד המופקר שהשאיר תינוק באמצע הרחוב.
רינה15.09.22
6
אלוטפאק בלייבט אלוטפאק...ער יאגט זיך צום כולל סי איז ביטול תורה
אחסידישע מיידל15.09.22
את מדבר כמשכיל נוטף ממך שנא לתורה ! עיקר חסידות ומשחיות
שלמה15.09.22
אזוי פיל אהבת ישראל. געוולדיג
יהודי15.09.22
5
ראה שלהורים לא אכפת והשאירו תינוק בלי השגחה ברחוב
אביגדור כהן15.09.22
4
במגזר החרדי אין חמלה, דחיפות, מכות ואלימות, אם זה בסופר, אם זה בתור, לא יודעים מה זה לחכות, לא מקשיבים, לא מכבדים אחד את השני, שלא יספרו סיפורי בלופים על אמירת תודה לנהג מגזר הלקוי באלימות מושרשת
דוד איסחקוב15.09.22
המגזר החילוני עושה את זה עם התייפיפות אז לך לישון
היום15.09.22
אני עובדת עם המגזר החילוני יום יום כבר קרוב לעשור. את החוסר תרבות שיש שם אין בשום מקום אחר, בהרבה מאד מובנים.... ישבת פעם בקרון ברכבת עם בחורים / בחורות חילוניות???? לא מצדיקה את המעשה של הבנאדם הזה אבל להפוך את כולנו לתופעה דוחפת ונדחפת זה כבר חתיכת ניתוק!!!
בדיחה טובה15.09.22
הכי כייף במגזר החילנוני רק רוצחים. וסכינים ואגרופנים ומסיבות סמים סתם עלילה
דוד חרקובסקי15.09.22
3
בשבילו נברא העולם.....
אא15.09.22
2
ראשית, מדוע משאירים תינוק בעגלה במעבר צר שיכול לחסום עוברים ושבים. אבל ככה מקובל אצלנו. שנית, האברך? או אולי יותר פרא האדם, לא מעניין אותו כלום, גם אם לא היה תינוק, למה לדחוף ולהפיל עגלה. שלישית, בטח הטלפון שלו לא טלפון כשר. רביעית, אם לא היה הופך את היוצרות, הוא היה כבר מזמן בעבודה, ואשתו הייתה לו
מוישי15.09.22
אתה כזה דפוק שאתה לא רואה את גודל הפלאפון ⁉️⁉️⁉️
ש.ל.15.09.22
1
מי ששם ככה עגלה צריך לדעת שהמדרכה לא פרטי שלו ולא צריך לחסום את המדרכה. גם בסופר בקניות ובכל מקום. ובטח לא להשאיר בהפקרות ככה תינוק.
עלי24.03.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

תיעוד מרגש: 'א-ל מלא רחמים' במחנה ההשמדה זקסנהאוזן 

כיכר השבת | 11:03

שוטרים ימנעו את הכניסה | הפרטים

צה"ל מבטל את הילולת הרשב"י במירון בגלל המלחמה: "חשש לפגיעה ממשית בחיי אדם"

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24

התכנית נקבעה

עם 3 אירועים מצומצמים: כך תראה השנה ההילולה במירון

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

אשריכם תלמידי חכמים

עשרות מסכתות לע"נ הגר"ש בעדני | מעמד הסיומים נערך בצפת

חיים רוזנבוים | 09.05.24
ש

ללא ידע קודם • מחזור ג'

ההרשמה לתוכנית החרדית להכשרת מתכנתים יצאה לדרך!

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

פלפול מעמיק

"כל מה שיאמר לך בעל הבית - עשה" | הליצנים הוסיפו "חוץ מצא"?

ישראל שפירא | 09.05.24

הדרך לחיים טובים

מהפרשה אנו למדים: האם יש מושג של "חיה ותן לחיות? | צפו

כיכר השבת | 09.05.24

הלחצים שהופעלו ולמי יש סיכוי?

סערה בקהילה החרדית בשוויץ: התקבלה החלטה לערוך שוב בחירות לרבנות העיר | סיקור

חיים רוזנבוים | 09.05.24

הטור השבועי

מותר כבר לבכות? // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 09.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

"המקום שורץ עמלקים"

הפוסק נגד העלייה לקבר יהושע בן נון: "מסכנים חיי חיילים"

ישי כהן | 09.05.24

פרשת השבוע | צפו

האם כל יהודי יכול להיות קדוש, או שרק יהודים רמי מעלה?

כיכר השבת | 09.05.24
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד מפעים | צפו

הגר"ד לנדו הדריך את המחנכים איך לטפל בבחורים מתמודדים

חנני ברייטקופף | 08.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם
ש

קוד מנצח: 

הזדמנות של פעם בחיים: כך תצטרף להייטק ביחידות העילית

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

התיעוד המלא של הפגישה | צפו

הגר"ד לנדו לשגריר ארה"ב שבא לביתו: "העם היהודי הכי מיוחד. יש לנו הכרת הטוב גדולה"

חנני ברייטקופף | 08.05.24