כיכר השבת

שאגת אריה חוזרת?

קמפיין ענק יוצא הבוקר לדרך: אריה דרעי, עם ישראל זקוק לך

הבחירות בפתח? > תחת הכותרת "אריה, עם ישראל זקוק לך", מתפרסמות היום מודעות ברשת המקומונים "קו עיתונות" הקוראות לדרעי לשוב לחיים הפוליטיים ● היעד - על פי הקמפיין: ראשות הממשלה ● על החתום: "התנועה למען כלל ישראל" ● מי עומד מאחורי הקמפיין החדש? חשיפה (חרדים)

218
יוסי וייס | כיכר השבת | כ"ו באדר א' | 02.03.11
דרעי והגר"ע. ההסטוריה חוזרת.
דרעי והגר"ע. ההסטוריה חוזרת. (פלאש 90)

"אריה, עם ישראל זקוק לך", זהו הסלוגן המלווה את הקמפיין לחזרתו של אריה דרעי לחיים הפוליטיים, קמפיין שהחל הבוקר בסדרת מודעות ענק שפורסמו ברשת "קו עיתונות".

על פי הקמפיין, אין ספק כי אם היה אריה דרעי ניצב בראש חזית דתית-חרדית, הייתה זו המפלגה הגדולה בארץ, והקובעת את זהותו של ראש הממשלה הבא, כשאולי אף יהיה זה אריה דרעי עצמו, בין היתר בעקבות העובדה כי לתמיכה צפויות להצטרף גם המפלגות הערביות.

על המודעת חתום גוף בלתי מוכר, המכנה עצמו "התנועה למען כלל ישראל". מי עומד מאחורי הגוף הנ"ל, ומיהו בעצם מזמין הפרסום? בשלב זה נותרה מסרב מזמין הקמפיין לחשוף את זהותו בתקשורת.

כך או כך, הקמפיין החדש כבר עורר הבוקר תגובות רבות, של מתנגדי דרעי מחד, ושל המצפים לחזרתו מאידך, ונראה כי המדובר רק בתחילתו של המהלך לחזרתו של דרעי לזירה.

אריה דרעי. רבותי ההסטוריה חוזרת.

בלעדי, נוסח המודעה:

בתוך כל השינויים העולמיים, מחירי הנפט, קריסת הנדל"ן, זינוק הנדל"ן רעידות אדמה, חקירות שחיתות וכו´ וכו´, מישהו צריך לקום ולעשות מעשה. המישהו הזה צריך לטפל לא בדברים הרחוקים העולמיים, החיצוניים, שהם אמנם משפיעים עלינו, אך אנו איננו משפיעים עליהם".

אותו "מישהו", צריך לקום ולטפל בנושאים המיידיים הכואבים לנו. באחריות, ברצינות, בחכמה, בפיוס. כך בפשטות, המישהו הזה צריך לאחד את חלקי העם, לעשות את החשבון הרחב של הדברים החשובים לכולנו, להניח בצד את העניינים האישיים, ולחבר אותנו כציבור, כקהילה, כעם. מישהו צריך לקחת אחריות ציבורית ולאומית.

מכל המפלגות, מכל המועמדים הראויים ואלו שחושבים עצמם לכאלו, ישנו אחד שמבטא את הצורך הרחב ביותר, הבסיסי ביותר, של שילוב צרכי הכלל והפרט, באופן הרחב ביותר, מתוך השקפה יהודית ערכית וחינוכית ומתוך הבנה חברתית וכלכלית.

את הנושאים הקשים ביותר, המחלוקות הגדולות ביותר, התשובות הכואבות ביותר, הוא מסוגל ויודע לבשר ולפתור בדיפלומטיה מעשית. ייתכן, ולעיתים היא נדמית שאינה בנועם הליכות, אלא בחכמת הפוליטיקה, אבל זה מה שנדרש ממנהיג ציבור (ובלשוננו ש"ץ): מנהיגות, יכולת ניתוח, יכולת הכרעה, יכולת הוצאה לפועל וכמובן – בראש ובראשונה - סייעתא דשמיא.

אין ספק, כי לו היו נערכות היום בחירות אישיות לראשות הממשלה, אזי בחיבור של המפלגות החרדיות, הדתיות והחברתיות יחד (וי"א גם הערביות), יכולים היו להעמיד את אריה דרעי במקום הראשון, ובפער ניכר מול ציפי לבני ובנימין נתניהו.

אין ספק, כי לו היו המפלגות החרדיות והדתיות מחליטות ליצור "מפלגת על" משותפת – תוך שמירת הזהות הסיעתית והייחודיות בנושאים הפרטניים, כי אז הייתה זו המפלגה הגדולה ביותר בארץ, והמחליטה גם על זהותו של ראש הממשלה.

אין ספק, כי אם גדולי ישראל יחליטו לקרוא לנציגיהם ולהורות להם "הולכים יחד – כאיש אחד בלב אחד" (כמובן תוך שמירת ענייני ההשקפה וההלכה – כ"א לפי פוסקיו, ומתוך רגישות לדרך של שיתוף ואחווה) תוך העמדת אריה דרעי בראשות הרשימה המאוחדת, תהיה זו לבטח המפלגה הגדולה בארץ. גם הצעירים, הפגועים, העייפים, המורדים וכו´ יצטרפו בלב חפץ למהפך).

אין ספק, כי אם מרן הראשון לציון יקרא לאריה דרעי לחזור ולעמוד בראשות תנועת ש"ס, כי אז תנועת ש"ס תתחזק כנראה בחזרה לטווחי ה-17-18 מנדטים.

אין ספק, כי אם אריה דרעי יקים רשימה עצמאית, דתית וחברתית, כי אז – לפי הסקרים והערכות, תזכה הרשימה ל-7-8 מנדטים (חלקם כנראה, יגזרו מתוך הרשימות הדתיות והחרדיות הקיימות).

לכן אין ספק, כי אריה דרעי חייב לחזור, עכשיו!

תוכן שאסור לפספס
218 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
107
יא שמולאן
ישיבת מעשיהו02.03.11
עדיף פושע חכם שחזר בתשובה מאשר עם הארץ עילג !!!
ברקת03.03.11
106
הכל תרגילים מסריחים של השמאל עם דרעי ורמון לקחת את קולות הספרדים ולהעלות לשלטון את השמאל והערבים. יאללה דרעי..נימאסת אתה והתרגילים המסריחים שלך אוסלו וההרוגים והפצועים זה בגללך..ולא שכחנו.
דן02.03.11
105
אני כבר פותח מטה באזור בית שמש למען ר' אריה, יש לנו אלפי קולות שמורים בשבילו
יוחנן02.03.11

הצגת כל התגובות

104
אל תעשה לנו את זה.מספיק!עם ישראל זקוק שתשאר בבית!!!
גלשנית02.03.11
103
מרן לא רוצה אותך.תפסיק לשגע אותנו
יואל02.03.11
102
???
שמש02.03.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תם02.03.11
101
רבי אריה עולם התורה גמור שס גמורה אלי טישי גמור מה קורה אחי תתעורר ותחזור להנהיג אותנו דחוף חרדים למען דרעי והעם
יוסי02.03.11
100
אוי אוי כמה שאנחנו צריכים היום מנהיג פוליטי כמו ר' אריה, יהודי חם ומלא לב, לכל יצור אנוש, לא משנה עדות מגזרים!!!!!!! בהליכתך לכלא כולנו ראינו את אהבת ההמונים אליך, השתתפו שם ובכו שם מכל המגזרים, אשריך ר' אריה שזכית לאחד את כלל ישראל וכולנו מחכים לראותך בקרוב מנהל שוב ביד רמה את ש"ס, המפלגה שאתה הקמ
קאטשקעלע02.03.11
99
הכסף לכזה קמפין .
נחום תקום02.03.11
"מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
ברקת02.03.11
98
אריה רק הוא ינהיג אותנו רוצים את אריה מנהיג אותנו
לח02.03.11
97
לאריה יש שכל והוא לא עם ראש בקיר להרוס בתים של ערבים מתאבדים שלמחרת זה יבנה מחדש אלא דגל בשיטה של הורדת שלל הזכויות של וגם באוסלו הוא לא תמך אלא נמנע כדי שתקציב הישיבות ימשיכו להתקיים .במצב הנתון כבוד הספרדים נרמס אין תקציבים אין קצבאות לילדים הספרדים הולכים עם ראש כפוף לא כמו בזמן הפאר של דרעי וגם
בוחבוט02.03.11
96
אני לא מכיר אף אחד בשם אריה דרעי, אני מכיר את רבי אריה דרעי שליט"א כמו שהרב עובדיה קורא לו
חילנוי 02.03.11
95
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.
יוסף02.03.11
94
דרעי העם איתך נקודה ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי המנהיג03.03.11
תכבד דעות של אחרים!
גלשנית03.03.11
שחזר לכאן בשלל שמות בדויים, חוץ מ'אוריע' (ומפטרונו אלי ישי) אין אף אחד שמתנגד לדרעי
משולם03.03.11
93
מי בכלל זקוק לאיש הזה???
אורנה02.03.11
92
הלוואי ואדם כמו דרעי ירוץ לפוליטיקה זה יביא שינוי מרענן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מעריץ חילוני02.03.11
91
אם אריה דרעי, הרב חיים אמסלם וכן שאר האנשים הטובים.. יתאגדו, לדעתי שס החדשה תקבל 26 מנדטים בקלות.
שס מבזה את הספרדים02.03.11
90
מה שעשה הצעיר הזה בשנה לא עשו עסקני האגודה בארבעים שנה.
הרב שך שנת 85'02.03.11
89
אריה אנחנו אוהבים אותך, רוצים אותך, אפילו מאד!! אבל, מה יהיה עם מרן יצא נגדך??? הרי אלי ישי כבר יעשה את העבודה אצל הרב--- מה יהי? אל תיתן לו-- -- תעשה הכל. אנחנו איתך
שלומי02.03.11
88
סבתא שלי תמיד ביקשה לא למות לפני שהיא רואה שאריה חוזר- -- - סבתא, לצערי נפטרה. אבל בטוח שהיא מחייכת משם למעלה. אריה אתה חזק! אוהבים אותך, תשאג!!!
שלומיק02.03.11
87
רבי אריה כולנו איתך !!
שסניק מאוכזב02.03.11
86
אין כמו אריה דרעי, היחיד שהצליח למען הציבור החרדי והיחיד שיצליח!!! גם מתנגדיו הגדולים מודים שהוא כוח אדיר, רק שהם אינם יכולים לוותר על כסאם, אבל למה אנחנו צריכים לסבול בגלל שהם לא מפרגנים לדרעי?! אריה - לראשות הממשלה!!!!!!!!!!!1 העם איתך!!!!!
חיים אוירבך02.03.11
דרעי נכנע לאשכנזים וביזה את מרןן שליט''א
אוריע02.03.11
מרן שליט"א כפי שפרסמו בהתחלה, ההיפך, היות וראה כי הולך להיות בלאגן והדבר יכל מאוד לפגוע במרן, הוא ניסה להקדים תרופה למכה, חוץ מזה שהוא מקובל בכל שכבות הציבור ומלבד ספרדים אוהבים אותו גם אשכנזים, כך שיש לו דלת פתוחה בכל מקום, לכן ניסה לסייע יחד עם בנו הרב משה, אז מה, זה כאילו שאתה אומר שגם הרב משה בנ
יהודי בשטח02.03.11
85
רוצה להיות הפעיל של אריה.צרו איתי קשר.
זיגדון03.05.12
84
זה ידוע לנו ש'רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום'. ר' אריה דרעי בהחלט ראוי וגם יקבל הרבה מנדטים וסוף כל סוף יהיה לנו פה שלטון השם ולא ערב-רב בארץ הקודש. כל הענין הפלילי שהיה נגדו ברור לכל בר דעת שזו היתה עלילת שוא, כמו על יוסף הצדיק ועוד. אז לא לרכב על שקרים כי נופלים איתם לתהום הנשייה.
א. לוי04.03.11
83
רק אתה תציל את המצב!!!!
שמוליק03.03.11
82
עוד יוביל את המדינה לאבדון עם ההסכמי אוסלו שלו. מאיפה נפתחה עלינו הצרה הזאת??? אריה השמאלן הקיצוני.
לח03.03.11
81
לא נשכח (את פועלך לעולם) ולא נסלח (להנהגה הנוכחית של ש"ס לעולם)
ישראל בן שלום03.03.11
80
מסכים עם הכתבה אך צריך את התמיכה של הרב עובדיה ןלא להכפיש את אלי ישי
חנה 03.03.11
79
בלעדיך אין לשמאל כל סיכוי !!! רק אתה בערמומיות שלך יכול לגנוב קולות מהספרדים הגזענים האלה ולתת לנו את השלטון. יאללה מאחלים לך הצלחה במשימה. מחזיקים לך אצבעות דרעי שתצליח במשימה.
שמאלני ציוני02.03.11
78
ורק דרעי מסוגל להביא עלינו עוד פעם את אוסלו....כמו בפעם הקודמת... רק שהפעם זה עוד יותר גרוע...
דוד אבנר02.03.11
77
שישאר איפה שהוא נמצא. בשם מי הקמפיין? בשם כמה עשבים שוטים? נו שוין שיהיה. לא מייצגים אפילו רבע מהציבור החרדי ולא אני לא מסתמכת על סקרים כי אותי ואת מכריי (ויש רבים)מעולם לא שאלו!!!
חרדית02.03.11
76
דרעי מתאים למפלגת קדימה שם יש את כל המורשעים והמושחתים. רק דרעי חסר בקדימה עם כל המושחתים המורשעים והשמאלנים.
נוטריקון02.03.11
"מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
ברקת03.03.11
75
מי שזקוק לדרעי זה השמאל והערבים ורמון ומר"צ... כדי שיעבדו על הספרדים ויעבירו את השלטון לשמאל באמצעות הקולות הגנובים של הספרדים. זקוקים לך ...עאלאק... מעניין מי מממן את הקמפיין הזה...???? בטח אנשים מהשמאל.....
ראובן02.03.11
74
חפשו בגוגל: "אני תמכתי בהסכם אוסלו? אני?!" גם במרחק ניכר מהקלחת הפוליטית המוכרת לו, דרעי הוא ללא ספק אחד האנשים המשפיעים על סדר היום ועל השיח הציבורי בישראל. והוא עושה זאת בקסם רב ובדרך אחרת לגמרי ממה שהורגלנו אליו עד כה. לא חסרות דוגמאות, האחרונה שבהן - סערת עמנואל המתוקשרת שדעכה בקול ענות
יהודה02.03.11
73
אריה דרעי חייב לחזור, עכשיו!
מהפכה02.03.11
72
השאגה שלך בוקעת, השאגה שלך צומחת -- - הנה היא באה, בנה זה מגיע!!! כולנו מתגייסים ליום הגדול. [אריה, תסדר את העניינים בבית הרב שלא יצא נגדך]
צבי מברכפלד 02.03.11
71
עם ישראל שבע מירורים מכל אלה מעוצם ידם וכוחם שמביאים לנו לחורבן לגירוש יהודים אכזרי מביתם, למלחמות כל שנה וממשיכים לשקר לנו שלום בשביל להמשיך ולפגוע ולגרש יהודים מביתם ולא לבנות ליהודים שזו הארץ שלהם והאדמה של כל יהודי. אין ליהודים רבים איפה לגור וממשיכים לזרוק באכזריות כל לילה יהודים מביתם ולהגן על
א. לוי02.03.11
70
כל העיר פ"ת תומכים באריה דרעי אנחנו מי היום פותחים מטה למענו אריה אהבים אותך לנצח
מצ02.03.11
69
אריה דרעי לשם הגילוי הנאות אני לא בוחר ש"ס ולעצם העניים אתה עמדת בראש המפלגה וקיבלת 17 מנדטים ספר לעם ישראל מה עשית למען הסטודנטים, החיילים, הזוגות הצעירים, השכבות החלשות,שכבת הביניים, תלמידי הישיבות, אם חד הוריות, ועוד למען ה' עזוב אותנו במנוחה.. יש עוד הרבה אנשים מוכשרים במדינה האמן לי ... די ע
נועם נהרי 02.03.11
שלך צריכות להיות מופנות אליו...כי אריה רק אם ארבע מנדטים עשה מהפכה תאר לך מה היה עושה אם 17...
אסתי02.03.11
68
אם הערבים תומכים בדרעי ושאר השמאלנים הכי קיצוניים, זו סיבה ברורה , שאסור בכלל לתמוך באיש הזה.
יאיר02.03.11
השתגעתם
המגיב02.03.11
67
רק גנב מורשע שישב בכלא נשים בראשנו? לא תודה.
דרעי פורענות02.03.11
"מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
ברקת03.03.11
66
דרעי הורשע בדין בעברות חמורות,איך אינו בוש ואינו נכלם לנסות ולהמליך עצמו שוב.צריך להזכיר לו את הכתוב ומודה ועוזב ירוחם. אל לו לנסות לחזור לחיים הציבוריים,אין חילול ה' גדול מכך.יתכבדו אנשים מסוגו ומסוגו של מר זילברשלג להנמיך פרופיל ולחיות את חיהם הפרטיים רחוק מהעסקנות הציבורית,כך ייטב להם ולציבור כול
גד02.03.11
ועל מה העלילו והאשימו אותו?
עמרם02.03.11
65
אני מאוד מקווה ורוצה שמרן יגבה את דרעי בבחירות אם לא בש"X אז במפלגה אחרת, הוא היחיד שנתן תתים עזר למשפחות התריע את החילונים, ונתן גב חזק לכל היהדות הציבורית במיוחד לערבים ולחרדים!! אוהבים אותך אריה
תלמיד 02.03.11
64
אין אפס. אריה דרעי מתאים לראשות הממשלה!!!
איציק02.03.11
63
צריך הרבה עזות מצח לפרסם שעם ישראל זקוק חלילה לדרעי איש בריתו של חיים רמון. לא. עם ישראל נקע נפשו ממך דרעי. הכבד ושב בביתך!
פנחס02.03.11
62
אל תבלבל את הראש אף אחד לא צריך אותך
שאגה02.03.11
61
אבא נפטר לפני חצי שנה--- חבל שהוא לא זכה לראות אותך חוזר- לראות אותך שואג-- -- כמה הוא בכה בגללך!!! חבל!!
זאביק מירושלים02.03.11
60
ממש להוריד את הכובע.
אהרון02.03.11
59
חיבים את אריה דרעי חזרה דחוף אריה המלך
מנ02.03.11
58
לכל החושבים שהקמפיין נעשה על ידי אריה טעות בידם לו אריה ידע מראש על הקמפיין היה עוצר אותו מכמה וכמה סיבות ! והיה משאיר אותו סמוך לבחירות אריה הוא אהוד העם והגיע הזמן שיחזור כמו שאמר לו הרב עובדיה ביום המאסר שכשיצא יהיה מלך כיוסף הצדיק אנו רואים ומקווים שזמן זה קרוב יותר מתמיד שאריה יחזור להנהיג א
יוחאי02.03.11
57
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החברה מהצפון02.03.11
56
הוא נותן לתקשורת החילונית לזלזל במרן ומכניס אותםפ לבית מרן
שולמית 02.03.11
55
די כבר להגיב כמו ילד קטן בגן . יש לכם משהו להגיב , לכתוב , לומר , אז תכתבו אבל בלי קללות , בלי הסתות , בלי דברי בלע . דברו לעניין בלי להכפיש . "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
ברקת02.03.11
54
מה קרה לכם? היכן הגענו??? מרן הוא זה שיחליט! וחוץ מזה...תפסיקו עם הרעש, מנהיגות זה אלי ישי לענ''ד!
אוריע02.03.11
זמן לא שמענו ממך ולא ראינו את תגובותיך, שמח על שובך. ובעניין תגובתך, נכון, הרב עובדיה יוסף הוא שיחליט, אך אל תשכח גם שמרן בזמנו אמר שכשאריה ישוב הוא ישוב בגדול ויהיה אריה מלך ישראל, זוכר? שוב שמח לראות שחזרת.
יהודי ישר02.03.11
ועוד אמר מרן: "רבי אריה זכאי!!!"
שלמה02.03.11
מרן אמר זכאי, אבל מרן לא אמר לו שהוא ישוב להנהגת התנועה, בודאי שמרן לא אמר זאת בפומבי.
אוריע02.03.11
ושההנהגה היא רק פקדון וכשישוב הוא יחזור כמלך ...
ברקת02.03.11
53
ושל מושחתי ש"ס. ש"ס= ספרדים שקרנים. בתור בן עדות המזרח, אני מתבייש בש"ס המשתכנזת. אני אצביע רק לרב חיים אמסלם שליט"א. ספרדי אורגינל!!!
ספרדי אמיתי02.03.11
52
הם מפחדים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הילה היפה02.03.11
דרעי יכול להמיט על עם ישראל אסונות, כמו שהוא היה מאדריכלי הסכמי אוסלו הארורים. להזכירכם, אלפי הרוגים מאז אותו הסכם שמאלני מסוכן.
בן תורה02.03.11
51
מילה שלי!
חרדון קטון02.03.11
50
השמש! והרי בגמרא כתוב ששמש זה סמל של עבודה זרה ר"ל.....יהודי חרדי לא "רץ" לכנסת (במקרה הזה תרתי משמע....) הוא נשלח לשם אם הוא מקבל הוראה מאחד הגדולים.
חיליק02.03.11
זה מה שאתה שווה.
חרדי02.03.11
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כהן02.03.11
48
זה נהנה וזה לא חסר
ברקת02.03.11
47
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי02.03.11
מספר ה"ערב רב", הבורים ועמי הארצות, ואל תשכח את עשרות אלפי האסירים וביניהם הרב אליאור חן שאריה דרעי יחזיר להם את "חוק דרעי" ויוכלו להשתחרר בנכוי חצי התקופה, וכן הערבים הבטוחים כי אריה דרעי ידאג להעלות את קצבאות הילדים. כל אלה שוים יותר מ30 מנדטים, ואריה ראש ממשלה, ולחיזבאללה ולחמאס תהיה אורה ושמחה ו
ינון02.03.11
46
בשמחה רבה שמענו את הבשורה המרנינה ואכן עדיין לא אבדה תקותינו שתנועת ש"ס תייצג את ציבור הבוחרים בכבוד כאשר זכרנו ימי קדם בעבר, בראשות מר"ן הראשון לציון שליט"א השי"ת ירפאהו בקרוב רפואה שלימה. מלב אוהב נישא תפילה להצלחה רבה במערכה ולסייעתא דשמיא גדולה לזה האיש מרעיש הארץ מרגיז הממלכות, אשר חן הוצק
קובי02.03.11
45
אני בטוח שדרעי לא רוצה את הפרסומות הללו
מחונן מלידה 02.03.11
44
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך02.03.11
43
אלפי יהודים נרצחו בגללו כאשר הוא וחיים רמון בישלו לעם ישראל את הסכמי אוסלו הארורים!!! עד היום היהודים סובלים בארץ ישראל ובעולם כולו מההסכמים הנוראיים האלה. דרעי ורבין הביאו את יאסר ערפאת וחבר מרעיו מתוניס ונתנו להם רובים!!! כמה היינו מפגינים ליד ביתו שיצא מהממשלה של רבין , שיתנגד לרבין, אבל הו
יהודי אמיתי02.03.11
יוסי ביילין ופרס בישלו את אוסלו עוד לפני שראש הממשלה רבין ידע עליו. אז דרעי בישל??? חחח
שקד02.03.11
דרעי ורמון היו כמו שני אחים סיאמים שדירבנו ככל יכולתם את ממשלת רבין להסכמים נוראיים שהמיטו על עם ישראל אסון כבד. כנראה שהיית בזמן הסכמי אוסלו ילד קטן. אגב, עד הסכמי אוסלו הערצתי את הרב עובדיה, אבל מאז ירד ערכו בעיני הרבה. ולא רק אני אומר זאת, אלא רבים מנאמני התורה האמיתיים שהתורה ועם ישראל חשובי
יהודי אמיתי02.03.11
תוכל גם לעיין בויקפדיה "הסכם אוסלו" או באתר הכנסת ותחפש אם השם דרעי מופיע.
שקד02.03.11
דרעי וחיים רמון היו כמו שני תאומים סיאמים. הם היו האנשים הדומיננטים ביותר בממשלת רבין האיומה. אז או שאתה שקרן או שעוד לא עקבת אחרי הפוליטיקה של אז כי היית בחיתוליך.
יהודי אמיתי02.03.11
כתבה בוו'ינט אריה דרעי מתנער מהסכם אוסלו לדברי יו"ר ש"ס לשעבר, לאחר ששמע מהרמטכ"ל לשעבר, אהוד ברק, על "החורים בהסכם" יצא בנאום תקיף, אך נאלץ להימנע בהצבעה בהוראת הרב עובדיה יוסף אבישי בן חיים פורסם: 21.07.02, 09:41 יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, תיאר בראיון שהתפרסם בסוף השבוע בעיתון החרדי "השבוע" את
שקד02.03.11
42
באולם "טריאנו".
שקד02.03.11
41
של 'ארץ ישראל שלנו' ?? אריה! העם איתך, היכון הכן וצא לדרך!!!!!!!!!
נתי דוב02.03.11
40
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד02.03.11
39
בוודאי דרעי!! הביא לנו את הסכמי אוסלו שהצילו את עם ישראל מכליה שבזכותם "שקטה" הארץ 40 שנה.. הוא המבשל הראשי של הסכמי אוסלו רוצה לשוב למנעמי השילטון להביא עוד הסכם אולי לעזור לאירן לבנות הכור יותר מהר?? קדימה זך ונקי..
פרקטיקער רעבע02.03.11
38
מקומם של מורשעים מחוץ לפוליטיקה.
די-דרעי02.03.11
37
אנחנו בקהילה בצרפת רוצים שאריה דרעי יחזור. הוא היחיד שטיפח את יהדות צרפת בארה"ק
צרפתי 02.03.11
36
בתחילת המודעה יש ראשי תיבות של מגילת אסתר. תקראו תתגנבו
דוב פרוברסקי 02.03.11
35
בהצלחה,אלי ישי החוצה
דני02.03.11
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי02.03.11
החזיר עטרת יהדות ספרד ליושנה
שקד02.03.11
33
לא להאמין, חזון אחרית הימים- -- - אריה אל תיתן לנו לחכות כ"כ הרבה- - - חזור, חזור, חזור!!! רוצים אותך מעלינו.
שאולי 02.03.11
32
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה02.03.11
31
אלי ישי מבעט בהוראות רבותיו ביד רמה ובפרט בגאון עוזנו ותפארתנו הגאון הגדול ר' משה מאיה שליט"א חבר מועצת חכמי התורה ורב שכונת יד אליהו כנסו עוד היום לעצומה שלנו תחת החיפוש אלי ישי תתפטר מתושבי ת"א ותבינו אולי חלק מכם יופתע ההמשך המענין עוד יבאר בקרוב אי"ה
מתנגדי אלי ישי02.03.11
"מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
ברקת02.03.11
30
מי יבוא במקום כל הזוללים האחרים? אריה תביא איתך כמה אחרים, אנשים חדשים רעננים שמכירים את הועלם הזה ולא רק את הרנוף. וד"ל!
איש שפוי 02.03.11
29
לא אשכח את השירה וההמנון בימי דרעי. הרב עובדיה היה מלך, היום הוא נתון לפשעיו של אלי ישי
מצביע וותיק 02.03.11
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תפרסמו02.03.11
27
אוי לנו אם אכן יגיע זה להגה ההנהגה שכבר הוכיח כי הוא מונע מאינטרס אישי בלבד והסכם אוסלו הארור מעל ראשו ושאר מרעין בישין שהוא אחראי להם. אין זה הזמן והמקום לפרט מלבד הדוגמא המיצגת שהובאה ולכן אם חפצי חיים אנחנו נאמר לאריה דרעי לך אינך רצוי. ולבסוף הצבעתי שס
יוסף דידי02.03.11
26
האיש הורשע, ויקומם עלינו בצדק את החילוניים שונאי הדת. האיש לא נקרא ע"י מרנן גדולי ומאורי הדור, הוא דוחף עצמו. הוא מעורר בי קבס ובחילה. עקבתא דמשיחא חוצפא יסגא, הכוונה כנראה לאיש אריה דרעי.
אליצור בוזגלו02.03.11
כל מילה מיותרת!!!!!!!!!!!! או שאתה לא מכיר אותו או שאתה מקנא בו או שאתה סתם טיפש, תחליט לבד בבקשה.
נחמן 02.03.11
ראה פרשה אחרונה - הגאון הרב שלום כהן קרא לו מיד ובפרשות אחרות הרב שלום אלישיב קרא לו ... ויותר מכך אתה לא נמצא בביתם של גדולי ישראל ואינך יודע מה קורה שם ...אז...ששששששששששששקט
ברקת02.03.11
25
והוא עצמו מליונר בזכות עצמו ובזכות כל המטינשלאפים למיניהם. ספרדים מפגרים תצביעו לו כדי שיחסל לכם את המסורת סופית
בן חמו02.03.11
24
מה שנשאר מש"ס היום, זה מה שישי עוד לא הספיק להרוס.
יצחק02.03.11
23
צצ
צצ02.03.11
22
אריה, ישאג, מי לא ירא"?!? כולנו מצפים לאריה, כולנו רוצים את השאגה. אוהבים אותך- -- חזור ואל תפחד!!!
אסתי02.03.11
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורית טויטו02.03.11
20
המלך וראש הממשלה אריה דרעי לעולם ועד. הוא אבינו הוא מלכינו, והוא יושיענו ויגאלינו שנית לעיני כל חי. וראו כל עמי הארץ כי אריה דרעי מנהיגינו, ואמרו רק עם חכם ונבון הגוי הגדול הזה. וראו כל עמי הארץ כי אריה דרעי מנהיגינו ויראו ממנו. וכל עמי הארץ מתיהדים כי נפל פחד דרעי עליהם. לא היו ימים טובים לישר
דן סגל02.03.11
המהדרין לא מדברים ככה
ג02.03.11
אתה מטול מהסלט אל תנהג היום... ונשמרתם
koren77702.03.11
19
הוא רק שכח שהרב עובדיה זרק אותו.
יהודה02.03.11
נא לדייק !
בון בון02.03.11
18
הוא המתאים ביותר ואתה יכול לראות את זה בתוצאות הבחירות אצלך ואצלו, הוא מכיר את הזירה יותר מכל איש ציבור אחר מהחרדים!! נקודה אריה חוזר אנחנו רוצים אותו
כושרבוי02.03.11
17
יש !!!
יוחנן 02.03.11
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך02.03.11
15
האדמה "רק לא דרעי"!!! איש רע שבגללו נרצחו אלפי יהודים מהסכמי אוסלו שהוא וחיים רמון היו השושבינים של הסכם ארור זה.
זוכר הנשכחות02.03.11
14
תחזורררררררררררר
אוהד בית''ר 02.03.11
13
אני לא עוזב ולא אצער את הרב עובדיה. תמיד אצביע מה שהרב עובדיה יורה לי! הלוואי שיהיה שיתוף פעולה עם ר אריה.. אבל בחיים לא אמרה פי מרן שליט"א!
יעקב02.03.11
12
אריה דרעי הוא האיש היחיד שיוכל לסדר את כל הבעיות שלנו עם שוני הדת לכן כולנו אריה דרעי
צל02.03.11
11
טוב לי האריה מ-17 חמורים (בלי לפגוע בכבודם של שאר החכי"ם. אבל זה אומר דרשני) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה02.03.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טוב האריה החי מאלי ישי02.03.11
10
תמיד כיכר השבת הראושנים בסיפורים החזקים! תבדקו בגוגל תראו תוצאות מרשימות. אני מתפלא איך הצלחת תוך שנה להמריא ולהיות המכריע בכל פרשות הציבור החרדי ובמיוחד בפוליטיקה, לא פלא שישי מתחנף לכם ונותן לכם סקופים טובים
עיתונאי 02.03.11
9
למי שלא יודע! בעיר ראשון לציון סגן ראש העיר הוא איש של דרעי בעיר חולון סגן ראש העיר של דרעי סגן ראש העיר בתים של דרעי נתניה דרעי .....זו עובדה! למרות שאני נטרלי
מידע רגיש02.03.11
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי02.03.11
אחרי מרן באש וגם במים
דניאל02.03.11
7
חברים, איפה אפשר להשיג דפים? אני ועוד ישיבה שלמה של 70 בחורים מוכנים לחלק ביום שישי בכניסה לעיר...ילה נתעורר ונהפוך את המדינה
שרגא02.03.11
6
אריה, אתה גדול. אל תפחד. העם איתך-- - --
חגית02.03.11
5
רק תחזור, תחזור, הציפייה וההמתנה כה ארוכים, סוף סוף כמו שנאמר על משה רבנו בזמנו: "מושיעם של ישראל", כך גם אנו נרגיש כשאריה יחזור לזירה הפוליטית, זהו מקומו אין ספק. ברוך הבא אריה, ברוך שובך, כולנו מצפים לך, ואל תתייחס לבודדים שמנסים להוריד את המוראל, הייתי מסכם אותם כ-1% בלבד. בהצלחה רבה, מחזקי
מצפה לישועה02.03.11
4
אוי ואבוי לנו ממנו. מה הסיכוי שהבית היהודי או האיחוד הלאומי ילכו איתו?
רקלאריה02.03.11
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כהן02.03.11
2
מכל המפלגות, מכל המועמדים הראויים ואלו שחושבים עצמם לכאלו, ישנו אחד שמבטא את הצורך הרחב ביותר, הבסיסי ביותר, של שילוב צרכי הכלל והפרט, באופן הרחב ביותר, מתוך השקפה יהודית ערכית וחינוכית ומתוך הבנה חברתית וכלכלית. את הנושאים הקשים ביותר, המחלוקות הגדולות ביותר, התשובות הכואבות ביותר, הוא מסוגל
Sמסניק02.03.11
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי02.03.11
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

מענקים ומלגות ייחודיות לתואר שני בחינוך לנשים

כיכר בשיתוף מכללת הרצוג | מקודם
ש

אודות מותג הבשרים 'בשורה'

הפוסק הגר"ע פריד: "מהודר יותר מכל הכשרויות, אברכים יכולים להיות בטוחים"

כיכר בשיתוף בשורה | מקודם
ש

למי שחפץ לשרת מיוזמתו

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו..."

רגע לפני שמירון נסגר - כך נראה ציון הרשב"י מהאוויר • צפו

חזקי שטרן | 19.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24