כיכר השבת

הקרב החם במגזר | בלעדי

סקר דרמטי בבני ברק: אוריאל בוסו מוביל בפער גדול על פני חנוך זייברט | כל המספרים

כשלושה חודשים לבחירות לרשויות המקומיות ונראה שהעיר בני ברק הופכת לקרב החם במגזר החרדי | סקר ראשון לאחר ההכרזה של ח״כ אוריאל בוסו מציג נתונים דרמטיים | מהסקר עולה כי בוסו מוביל בפער גדול על פני חנוך זייברט | עורך הסקר, מומו פילבר: ״בדקנו והצלבנו את המדגם מול נתוני השטח״ | כל המספרים (חרדים)

219
ישי כהן | כיכר השבת | כ' באב | 07.08.23
בוסו וזייברט
בוסו וזייברט (צילום: Aharon Krohn ו-Yonatan Sindel/ פלאש 90)

לראשונה מאז הכריז ח״כ אוריאל בוסו על התמודדותו לראשות עיריית ב״ב, סקר מחקר עומק שערך הסוקר שלמה פילבר ומכון ׳דיירקט פולס׳ בהשתתפות כ-4450 מתושבי ב״ב קובע - יתרון גדול למועמד ש״ס.

התוצאות: 45% בוסו. 27% זייברט. 21% טרם החליט ו-7% אף אחד מהם.

מדובר בסקר ראשון מאז שבוסו הכריז על ההתמודדות. הסקר נערך לפי שכונות וקהילות. בסקר פילוחים של מצביעים חסידים, ליטאיים, ספרדים, הפלג, חב״ד, מודרני, מסורתי, דת״ל, שלומי אמונים, גור, ויז׳ניץ, בעלזא, חסידי הגר״ש אלתר ומפולח לפי כל השכונות בב״ב.

בסקר השתתפו תושבים מ-16 שכונות העיר: מקריית ויז׳ניץ, גבעת הישיבה ועד פרדס כ״ץ, רמת אהרון ורמת אלחנן.

נתונים נוספים מתוך הסקר של ׳דיירקט פולס׳ - בפילוח בתוך החצרות והקהילות: בקרב הציבור החסידי - 49% יצביעו לזייברט ו-30% לבוסו. בקרב הציבור הליטאי - 42% יצביעו לבוסו ו-25% לזייברט. בקרב הציבור הספרדי - 73% יצביעו לבוסו ו-12% לזייברט. נתונים נוספים - 60% מחסידי הגר״ש אלתר, 63% מחסידי ברסלב ו-53% מחב״ד יצביעו לבוסו.

עורך הסקר שלמה פילבר אמר ל׳כיכר השבת׳: ״מדובר בסקר יוצא דופן בגודלו - כ-4450 משתתפים. בדקנו והצלבנו את המדגם מול נתוני שטח שאנחנו אספנו בעבר ביחס לגודלם ומשקלם של הזרמים והקהילות השונות. הסטייה היא בפחות מ-1%. ישבנו על כל הפילוחים לפי קהילות ושכונות.

״ההשתתפות בסקר היתה גבוהה משמעותית, ומציגה מעורבות גבוהה של תושבי העיר בקביעת עתיד ניהול העיר.

תוכן שאסור לפספס
219 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
138
בוסו לא ינצח אלא אם כן הרבנים יתמכו בו
יהודה יעקב07.08.23
כל הרבנים תומכים בו והוא יקח בגדול אם הציבור יהיה פיקח ולא טיפש חייבים ראש עיר שידאג לנו ואם גם הוא לא יהיה טוב נעיף אותו קדנציה הבאה אבל אי אפשר להחליט לפני שנתנו ניסיון עם זייברט כבר היה לנו ניסיון והוא לא הוכיח את עצמו
אבי07.08.23
יש כמה ענינים שלכך בוסו (נינו של בבא סאלי) יהיה ראש העיר 1:ב'ב צריכה שינוי לא משנה מי העיקר שינוי. 2:אין לליטאים 'מנהיג' שכולם סרים למרותו לכך הסיכויים גוברים. 3:הפלייה מתקנת לבני עדות המזרח וד''ל. 4:לא כזה קשה לאף אחד להצביע ג'. עץ. וכו' ובפתק צהוב-'אוריאל בוסו' לראשות ההעיר
עושים סוף.-'מתחילים מחדש'08.08.23
137
הסלוגן צריך להיות "כי נמאס לאנשים לדרוך על טיטולים"...
אבי ברגר07.08.23
בני ברק עיר ישנה ( כמו כל גוש דן ) וריבוי ילדים ב"ה..וכן ציבור שהרוחניות שלו חשובה לו מן הגשמיות שלו
נכון ולא מדוייק07.08.23
אין שום קשר בין זהות ראש העיר לרוחניותה של העיר, הקשר היחיד הוא לשאלה האם ימשיכו לגנוב לך את הכסף!
# ליטאים תומכים בבוסו07.08.23
אתה טמבל ופאנט!! מה הקשר???
אני07.08.23
ריבוי ילדים אינו סיבה להזנחה ולכלוך. אני מכירה בתים של 15 ילדים שנקיים כמו בית מרקחת. בושה שאתה עושה את המשוואה הזו בכלל. ההזנחה והלכלוך קיימים כי העירייה בוחרת לבזבז את הכסף שלכם במקומות אחרים במקום טיפוח ונקיון.
אתי08.08.23
136
צריך שבוסו יעשה לבני ברק מה שפרוש עשה לאלעד
ישראל 07.08.23
מקווה לומר לך בוקר טוב כשתתעורר..
אני08.08.23

הצגת כל התגובות

135
מראה לעתידה של מדינת ישראל.....כחרדי אני מפחד
jhho07.08.23
ממה????? מ'פרעאנקים'????? פחדן. כן מבני ברק עד י-ם. אשדוד. פ''ת. ב''ש. אלעד. ביתר!!! רק מי שיעשה טוב יבחר מי שיעשה רע לא....
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
134
בלי בחירות כשראשות העיר מובטחת ל4 שנים וללא תנאי אחרי 4 שנים ניתנת לזרם המקביל ל4 שנים וחוזר חלילה. אין שום סיבה ורצון לעשות טוב לתושבים האנרגיה היא לרצות את מי שמחליט על הסדר הזה של ראשות עיר המובטחת וניטלת כל 4 שנים. וההוכחה היא פרנקלטל שדאג לעיר ללא הפליות , פשוט לא שלחו אותו שוב.
בני ברק חייבת דם חדש עם מרץ להשקיע07.08.23
מי זה "זרם מקביל" ? חמישה אחוזים מהעיר ?
ירושלים07.08.23
פרנקנטל עף ברגע שהוא קיבל הוראה מהקו''פ לעשות משהו לא חוקי בקשר לאיזה בניה בשטיבל של גור, והוא ענה: עם כל הכבוד אני לא יכול. באותו רגע סימנו אותו ובבחירות אח''כ העיפו אותו לכלבים. אין מקום לאיש ישר במערכת הקו''פ.
יוסי09.08.23
133
'חדש אסור מן התורה' ולא נשנה מן "ה'מסורת" ולכן נצביע רק לזייברט
חני07.08.23
חדש חדש תישאר עם הסירחון של בני ברק אנחנו רוצים שינויים ולכן ניתן לבוסו הזדמנות ובפרט שיש לו ניסיון בנהל עיר כשהיה בפתח תקוה ואולי יהיה פה יותר טוב במקרה שלנו כשהישן לא טוב חייב ''חודוש''
מוטי07.08.23
ואס דו 'חודואוש'??? ואס דו 'מסויריייעס'???? לא 'חודואוש' לנו שיהיה אפשר לחשוב בלימוד או ללכת בעיר עם תפילין ללא בעיה של 'מקומות המטונפים'.... ו'מסוירייע בידינו שאם 'גדול עומד על גבו' הוא שלוחא דרבנן ושלוחא דידן......
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
עצם זה שבחירת ראש עיר נהפכה לשאלה תורנית שהרבנים מעורים בה היא חדשה ומחודשת
חחח08.08.23
תגובה מטומטמת
יאיר 13.08.23
132
יש מה הציבור רוצה ויש מה הוא יעשה בפועל, בסוף ישמעו לרבנים שיגידו זיברט
יחי07.08.23
הגיע הזמן שלציבור יהיה זכות בחירה לא מדובר במועמד שהרבנים נגדו כמו שוידר ממפלגה חילונית זה מפלגה חרדית שגם לה יש רבנים ואנחנו רוצים זכות בחירה לא רק הצבעה ולכן נצביע רק בוסו
שרוליק07.08.23
131
כבר מהפוליטיקה בין המפלגות וקבוצות לחץ אינטרסנטיות, האזרח החרדי הפשוט מגיע לו שירות ראוי ונורמלי גם אני לא מאמין בבוסו שיעשה שינוי לפחות שיח של טובת התושבים והבעיר זה מינימלי ופתח להתחלה חדשה
נמאס 07.08.23
130
כל הכבוד לבוסו. תומכים בו עד הסוף
אברהם מושקוביץ07.08.23
129
אני ליטאי מובהק שהצבעתי כל החיים ג' בהוראת רבותינו, הפעם מדובר באיכות חיים שלי,של משפחתי, ושל כל התושבים. ואין פה בעיה של רמיסת התורה וכו' ולכן אני וכל חברי בקהילה מצביעים בוסו לראשות העיר כי לדעתנו גם מבחינה רוחנית הוא לא פחות מזייברט ובגשמיות הוא ידאג הכי טוב לציבור כיאה לעיר התורה והחסידות .
יעקב07.08.23
בע''ה ובעזרת אנשים כמוכתכם נעשה ונצליח
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
אתה אחלה ואני חותם גם כן על כל מילה! ובלי קשר אני מקווה שיהיה גם איזה רב ליטאי שיאשר את העניין (אולי ר' עמרם? מי יודע)
אלעזר מנחם מן08.08.23
128
זהו מישהו למען התושבים אף אחד לא מאמין למינויים של העסקים ככל אשר יורוך
JHHO07.08.23
בתקופת חז"ל העסקנים היו נקראים ריש גלותא
לא חדש07.08.23
הגיע זמן הגאולה..... תרתי משמע
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
127
לצערי אני לא בטוח שהסקר הזה משקף.... ישי ברוך השם הוא מתומכי ש"ס (כמוני) , אבל הלוואי שבאמת הנתונים היו ככה.
חיים ביטון (לא השר) 07.08.23
ישי לא קשור לסיפור זה חברת סקרים נטו
יעקב07.08.23
זה לא קשור לישי זה של מכון הסקרים דיירקט פולס
לא אוהד את ישי כהן07.08.23
וואו נבהלתי לרגע
מזל שזה לא השר😁😁😁07.08.23
זה ממש לא קשור לתומכי שס נמאססס לבניברקים להצביע לבן אדם שלא אכפת לו מהעיר ,הנציגים של ג חושבים שהם יקבלו את הקול שלנו בלי לעשות כלום ,לא עוד! ,נמאס ממה שהולך בעיר הזאת ,במיוחד שזיברט בפעם הקודמת דאג לגור על חשבון הליטאים ...
אני07.08.23
והליטאים דאגו לעצמם על חשבון החסידים
יהודה יעקב08.08.23
אמנם אני לא ספרדי,אלא ליטאי אשכנזי,הסקר אמיתי לחלוטין לפי מה שמדברים בקהילה שלנו וגם אני בוסו,כי רוצים איכות חיים ללא קשר לעדה מסוימת
חיים07.08.23
משקף וחצי. למה לא בטוח. אתה כנראה לא מעודכן במה שקורה עם חסידי גור. לא מובן איך יהודי שומר תורה מעלה על דעתו להצביע לחסיד גור.
דוד07.08.23
אמת לאמיתה אבל אין קשר להנ''ל בעיית גור היא של הקהילה שלהם ושל הרבה שלהם אנן עסקינן-ברייסטאר על ב''ב
עושים סוף-'מתחילים מחדש'08.08.23
צלצלו אלי מהסקר ותמכתי בבוסו. נמאס מהשחיתות בצמרת.
ליטאי מיינסטרים07.08.23
הסקר משקף בהחלט את רחשי הציבור, לא יודע כמה מוצלח בוסו. מה שכן - גם אם היו מציבים "בובה" מול זייברט היינו מקלבים את אותה התוצאה!!
.....07.08.23
126
העיקר לא גור
העיקר לא גור07.08.23
איך חסידות כל כך קטנה משתלטת על העיר? איך? אני חסיד מקומי ובהחלט הגיע הזמן בוסו
לגמרי08.08.23
125
הבאתם סקר ולא כתבתם מי מימן אותו? תכתבו בבקשה האם המימון הוא של שס או של מי
בושה 07.08.23
למאי נפותא???
עושים סוף-'מתחילים מחדש'08.08.23
124
ברוך השם הציבור מתחיל להבין עם מי יש לנו עסק
האביב החרדי07.08.23
123
אני חסיד גאה, שיצביע לבוסו, בשביל לפרק את המונופול של גור!!! לא היתכן שחסידות גור שהם בקושי 6% מתושבי העיר, ישלטו כל קדנציה שניה!! בושה, עושים לזה סוף!!
יצחק07.08.23
122
הלוואי שיבחר בוסו.
הלוואי07.08.23
121
הלוואי שיבחר!! הגיע הזמן של ש"ס בבני ברק!
שולמית07.08.23
120
דמיונות! אני בטוח שכל האשכנזים יצביעו זייברט. בסוף תמיד הם מתאחדים נגד הספרדים
דני07.08.23
119
מי שבני ברקי ממש לא מופתע.
אביתר07.08.23
118
איזה יופי, מגיע לנו נציגים ראויים יותר
מני07.08.23
117
הסקר אולי משקף את רצונם של התושבים בשינוי השיטה, אבל למרבה הצער זה לא מה שיהיה. ביממה לפני הבחירות יסבירו לציבור שזו מערכה על כבור התורה, וכולם יישרו קו.
לוינגר07.08.23
116
כחסיד אצביע לך נשבר כבר מאיך שמתייחסים אלינו
יפה מאוד07.08.23
115
סוף סוף דרך חדשה
ברוך השם07.08.23
114
לפי הנתונים מוכח שהסקר רחוק מלהיות אמין. הסקר בוצע ע"י צינתוק לטלפון, כך שכל מי שמעונין לשנות את התוצאה, ביצע זאת בקלות.
ברוך07.08.23
זה לא היה צינתוק זה היה מס חסום
דני08.08.23
113
לא רק הספרדים גאים להיות שסניקים...
משה דדון07.08.23
אהבתי!
שולמית07.08.23
112
פשוט הרסו את העיר, גועל נפש
נחומה07.08.23
111
60% מחסידי הגר"ש יצביעו לבוסו ומה עם השאר? וכמה מהם יש בב"ב אולי 100 - 150 וכמה מהם נסקרו? וכמה זה 60%? 2-3 אז הסקר ממש משקף........
אגי07.08.23
ישבבני ברק הרבה כולל אנוסים
שמחה בונם07.08.23
110
"מושחתים נמאסתם" עשרת אלפים משכורת לבטלנים אוכלי חינם מרוששי הקופה הציבורית
שוקי שרף07.08.23
כל הפוסל במומו פוסל...מה רע להבחר על ידי רוב הציבור שרוצה בך???
דייייי07.08.23
איזה רוב ציבור בבני ברק אין בחירות והוא גם דיבר על הפקידים המשועממים בעיריה
יהודה יעקבא08.08.23
109
גם אם יעמידו טוסטר מול זייברט, אני כליטאי לא אבחר בו!!!
יהודה07.08.23
ואני כליטאי גאה, הצד היחיד שלי להצביע זייברט הוא אם יתמודדו מולו מנחם שפירא או רובינשטיין אם גונבים שלפחות ידאגו בשווה לכל הקהילה!
מושחתים08.08.23
108
הלוואייייי
משה07.08.23
107
השתתפתי בסקר ומסרתי נתונים שאינם כלולים בסקר
ביטון07.08.23
מעניין שמזמיני הסקר בשיתוף פעולה עם מכון הסקרים לא שמו לב שיתכן ויהיה עוד מועמד לראשות העיר. אחד שבמשך 5 שנים הקדיש את כל זמנו ומרצו למען תושבי העיר. היחיד שגרם למושחתי העירייה לחשוב פעמיים לפני כל פעולה (לא שזה עוזר תמיר, בכל זאת נציג אחד ללא גיבוי "רבני" אלעק). אני מתכוון להרב יעקב וידר.
בני ברקי07.08.23
106
כמה הם חסידי הגר"ש?
דניאל07.08.23
הרשמיים באזור מאתיים, האנוסים כנראה כפול, בקלפי נראה כבר. בבני ברק הצדיק יתקשה לתת את הטיפול שנתן לחיפה.
יוסי09.08.23
105
הליטאים צריכים להבין שאם זייברט לוקח זה הסוף של בני ברק כל דבר הוא ימכור בשביל האינטרסים של גור והשאר לא מעניינים אותו כמו כל גור שמעניין אותם אך ורק עצמם!!! והגיע הזמן להפפסיק את השותפות המטומטמת עם אגודת ישראל של חצי חצי וקדנציה קדנציה צריך אחת ולתמיד לעשות 6 3 ולגמור איתם סיפור. סחטנים!
דני07.08.23
104
לא רציני. אותו פילבר שעשה סקר לסילברסטין. בדגל טוענים שלא שווה כלום. הם חיים בענן אחר.
אי"ש שאכפת לו07.08.23
103
אני גערר ואצביע לבוסו ורבים מחברי כך. לזייברט אין באמת סיכוי מול בוסו. אבל ייתכן ויגיעו להסכם שבוסו יוריד את המועמדות
משה07.08.23
102
הלוואי הלוואי שיהיה פה כבר איזה שינוי משהו אופטימי
שולם07.08.23
ברור שיהיה שינוי, במקום המושחת חייל של אדמורו מר זייברט יבוא מר בוסו החייל הפתח תקוואי של דרעי. תשמח תשמח כל עוד אתה יכול ומשפר את המצב רוח.
בני ברקי07.08.23
101
אני הצבעתי כל השנים לדגל התורה ולמועמדים הידועים. הפעם זה נגמר. אני מצביע ג + בוסו. ולדעתי שדגה"ת תעשה רוטציה עם בוסו ולא עם גור, לא אכפת להם כלום רק מעצמם
אייזיק07.08.23
100
מגיע לנו התושבים ראש עיר למען התושבים
שיר07.08.23
היחיד שאינו חייל של מאפיה מאורגנת זה וידר. הבחירה בידך
בני ברקי07.08.23
נו נו
אני08.08.23
99
הכל נכון, אני תושב ב''ב ואני תומך בבוסו על פני זייברט, אבל אם גדולי ישראל (ר' דב ור' ברוך מרדכי) יורו להצביע לזייברט, אני יצביע לו ולא לבוסו, כך שהסקר הזה לא משקף נכון.
דוד07.08.23
אתה באמת מאמין שגדולי ישראל מכירים את העבודות עם מה שקורה בגור והם יורו להצביע לאדם מכת?
שוין07.08.23
כלומר אתה לא שומע לגדולי ישראל. אני חושב שאתה צודק, אבל שים לב למה שאמרת. אין להם מושג.
רגע רגע07.08.23
אתה מוכן לעשות סיבוב אצל גדולי ישראל ולשאול מה הם יודעים על מה שקורא בארגון הפשע הגדול במדינה שקורא לעצמו חסידות ?! באחריותי הם לא יודעים אפי' 5 אחוז. איזה אינטרס יש לנכדים והגבאים לספר להם את זה ?!
דוד08.08.23
מישהו מוכן למשל לשאול את ה'פיקח' מרמת אלחנן שיושב בכל האירועים שלהם ומהלל ומשבח, מה הוא יודע על מה שקורה שם.
יוסי09.08.23
אתה צודק, ולכן הסקר הזה משקף רק מרמור קטן אצל חלק מהציבור, למעשה זה לא ישנה את ההצבעה של עדר הכבשים כמוך.
ביוב07.08.23
זה ממש לא 'חלק מהציבור'. עדר הכבשים הולך וקטן. הציבור מתחיל לפתוח עיניים ולמאוס בשלטון הנכדים.
יוסי09.08.23
98
רוץ בוסו עד הסוף הגיע הזמן לחוק וסדר
חני07.08.23
למה אתה חושב שבוסו החייל של דרעי הוא נציג של חוק וסדר? יש היום גוגל עבור אלו שמצליחים להציץ החוצה
בני ברקי07.08.23
97
אני לא גר בבני ברק אבל צריך לעשות שינוי העיר במצב קשה מאוד אין השקעה בתשתיות בכלל פרט לר"ח רבי עקיבא הכל מוזנח ברמה מאוד קשה אולי כדאי לעשות שינוי ולא משנה מי .
ינקי07.08.23
96
אינשללה אוריאל בוסו ינצח ויהפוך אותה לעיר נורמלית ולא למחנה פליטים כמו שהיא נראית היום
יוסי07.08.23
חלמא טבא חזית. אין סיכוי בעולם שמחנה פליטים עזה ב''ב יהפוך לעיר נורמלית לנצח!! טכנית זה בלתי אפשרי לעולם ועד. למען בריאותך הנפשית מוטב שתפנים זאת בהקדם ותפעל בהתאם.
בני ברקי07.08.23
אני גר בכפר נופש בצפון והבעתי דעה כאדם שמדי פעם בבני ברק ורואה את המצב ההזוי שהיא נמצאת בו ומודה לה' שאני לא שם
יוסי07.08.23
טברייני??
אמבפה 10.08.23
95
הלוואי שבוסו ייקח עדיף מכל הליצנים זייברט ורובי שטיין שחוץ מלדאוג לבתי כנסת וגו'בים לא עשו כלום. אני כותב בתור בחור ישיבה ליטאי!!!!!! שנמאס לו מהשחיתות ההגייה שנוצרה בעיר
ישיבה בוחער07.08.23
94
סוף סוף הקץ לשלטון זייברט ורובינשטיין.
שי פרי07.08.23
93
בוסו בכל הכח שבעולם הקץ לברדק בעיר הזאת הסירחון מרקיע לשמים
בני קליין 07.08.23
למה אתה חושב שבוסו החייל הפתח תקוואי של דרעי לא מסריח? ובהנחה שאינו מסריח למה אתה חושב שהסירחון לא ידבק בו כפי שעל פי דרך הטבע הסרחון נדבק בכל מי שקופת לתוך בריכת ביוב וצחנה כמו עיר התורה בני ברק?
בני ברקי07.08.23
92
מקווה שהמשוכנזים לא יבחרו בזייברט שלא יסתכל עליהם ....
ד.ד07.08.23
91
לצערנו מי שמסתובב בעיר יודע שכל זבוב שיתמודד כעת מול ההנהגה הנוכחית יקבל את ראשות העיר. בוודאי אם ש"ס שמביא אדם עתיר ניסיון ועם כח בסיס של 30 אחוז בעיר. זייברט יכול להתחיל לחפש עבודה בחוץ.
חסיד גור07.08.23
"כל זבוב", רוב תושבי העיר הצייתנים יש להם פחות יכולת בחירה ותחושת עצמאות מזבובים. כך שלא הייתי ממהר לשמוח.
בני ברקי07.08.23
אמת לאמיתה טוב שזה קורה בזמן שלליטאים איש הישר בעיניו יעשה וד''ל ואכמ''ל
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
90
רבותיי מתי נפסיק את הרוטציה המטורללת הזאת בינינו הליטאים לחסידים, ושיהיה כבר ראש עיר נורמלי כמו שצריך, שהוא יודע שהוא צריך לעבוד קשה בשביל להיבחר בפעם הבאה רק ככה בני ברק תהיה נורמלית
מוישי כץ07.08.23
צודק בכל מילה
התותח07.08.23
אף פעם לא היה רוטציה "בינינו" הליטאים והחסידים, אלא בין מפלגת רגל התורה לבין מאפיית גור. אם אתה מכליל את עצמך "ביננו" בתוך הרוטציה המאפיונרית הזאת זה יותר בעיה בכושר החשיבה והעצמאות שלך בלבד. לך תפתח את אישיותך העצמאית ותבחר בחירות שטובות לך ושאתה מאמין בהם.
בני ברקי07.08.23
89
נגמר הסיפור שהעסקנים מוכרים אחד לשני את התושבים כמו בשוק הסוסים. אנחנו בני אדם ונבחר מי שנראה יותר מתאים.
צבי07.08.23
למה נגמר? עם סוסים מתנהגים כמו עם סוסים
בני ברקי07.08.23
88
בדיחה
משה07.08.23
87
וודאי שהסקר משקף אני בעצמי השתתפתי ובעז’’ה בוסו לוקח הגיע הזמן לשינוי אמיתי ולא רק דיבורים שימו לב!!! שום פעילות מהעירייה לחופש לכל התושבים בושה עיר התורה והשטיקים
בני ברקי07.08.23
86
יבוא יום והמגזר החרדי לא יבין איך הוא הסכים להיות שלט ע"י קומץ עסקנים
מנחם07.08.23
לבטח התכוונת שיבוא יום והדור החרדי הצעיר יבעט בתרבות הרודנית ששלטה על החרדים בעשורים האחרונים. זה יהיה משהו כמו הנהירה של הצעירים להשכלה או לציונות.
משכיל07.08.23
רק מה שההנהגה דוחפת בכל הכוח אנשים טובים למקומות האלה
משהו כזה08.08.23
הבין הבעיה שאין אומץ דרך אגב בוסו הוא גם מועמד של עסקנים אבל מהצד שלך
מאיר07.08.23
85
נמאס לנו כבר מהסכמים של פוליטיקאים שדואגים רק לעצמם ולקהילה שלהם. הפעם בוחרים לטובת התושבים, שהם אנחנו.
בני ברקי לא פרייאר07.08.23
84
בבחירות הקרובות רק בוסו בקלפי ואני אשכנזי גאה
לי כואב!!07.08.23
83
בהצלחה לאוריאל בוסו, עשה חיל בב"ב
קרן07.08.23
82
בוסו לך עד הסוף, ממני חסיד קלאסי
יאיר07.08.23
81
לא בדקו מה המצב לו היה רובינשטין מול בוסו. וכן רובינשטיין מול זייברט
יוסף07.08.23
80
יאאאא הלוואי שבוסו יעלה הספיקה לנו ההזנחה המטורפת של העיר הזאתתת!!!!!!!!!!!!!
ladybug07.08.23
79
אני אשכנזיה-ליטאית, תמיד הצבעתי ג' כי כך אמרו רבותינו, אני ממש בדילמה!!! מצד אחד לא מעונינת לתת את כסא ראשות העיר למישהו שלא יעשה כלום כמו קודמיו, מצד שני יש "ועשית ככל אשר יורוך"
אני07.08.23
חז"ל אומרים אין ממנים פקנס על הציבור אלא אם נמלכים בציבור. כמו שה' שאל את משה, הגון עליך בצלאל? לכן בהגדרה אין ועשית בזה אלא המלצה מה טוב. ועדיין אם יודעים מה החשבון של פוליטיקה ארצית וכו' ושכאן יותר טוב אחרת בוודאי מותר - "לבחור לבד"! בפרט אם יש רבנים אחרים גם ספרדים, שתומכים בו.
למדן07.08.23
גם אני הסתפקתי בזה, ולאחר מחשבה הגעתי למסקנה שגם לש"ס יש מועצת חכמי תורה וראשי ישיבות שלא נופלים מאלו של "דגל" ולכן ודאי יש על מי לסמוך ודאי במצב כזה שהמצב של העיר הוא יותר חילול ה' מאשר אם יגידו שכמה ליטאים הצביעו בוסו
שאלה יפה!08.08.23
78
אני רק מקווה שאריה דרעי לא עושה סיבוב על כולנו ולבסוף הוא יורה לבוסו להסיר את המועמדות בבני ברק בגלל טובות הנאה אישיות דרעי יקבל מגולדקנופ...
דוד07.08.23
מה הוא יכול לתת לו? יעשה לו מסאג'?!.................
חחח08.08.23
יש צדק בדבריך!
בדיוק!08.08.23
77
מצויין! נמאס מכל אלו המושיטים ידיים לצלחת ומותירים את העיר ריקה!! גנבים!! בכל הערים יש פעילויות קיץ לתושבים, ובב"ב? - כלום. מה הם עושים עם הכסף? שלא לדבר על כל הכספים השחורים שעוברים ידיים וכל הרפש שיש כאן. למי שיודע...
אבג07.08.23
76
Seiwert-זייברט
צדיק המסיכות07.08.23
75
הציבור מבין את האמת שבמקום לטפל בלכלוך ובעכברים הכסף מנותב למקומות אחרים, וכולי תקווה שהוא לא הולך לכיסים פרטיים.
יונתן07.08.23
74
אנשים לא אוהבים את זייברט והם יודעים למה
אפשטיין חרדק07.08.23
73
אני שייך למגזר החסידי, ואצביע לבוסו. יש בעיות אצלינו ברחוב בכביש ובפינוי האשפה, אני פונה לעירייה במיילים, ופשוט לא עונים (אפילו לא מחזירים הודעה מתחמקת בסגנון 'בקשתך תטופל בהקדם). אני מתקשר למשרדים ואין מענה. אפילו למבקרת העירייה שלחתי מייל והיא לא עונה. פשוט לדבר לקירות.
בני ברקי07.08.23
למה שיענו? הם חייבים לך משהו? יש גורמים אחרים שהם חייבים להם דין וחשבון, לא לך.
חסיד07.08.23
72
סוף סוף סדר בעיר הזאת!
איציק 07.08.23
71
בשקט מאחורי הפרגוד הרבה מאוד חסידים וליטאים יצביעו לבוסו. בוסו הוכיח את עצמו בעירית פתח תקווה. אני מקווה שבוסו יביא את רמת השירותים שיש בעירית פתח תקווה לבני ברק בני ברק משוועת לניהול ישר, מקצועי ושוויוני
ליטאית07.08.23
70
אל תדור בעיר שראשיה תלמידי חכמים
כבר אמרו חזל07.08.23
69
רציתי לומר כי הסקר לא שווה גרוש כי אני גר בפריפריה קרוב לירושלים וקיבלתי טלפון של הסוקר עם שאלות בקשר לבני ברק ועניתי מה שעניתי ולכן זה לא משקף כלום רק טיפשות ובורות אז אני ממליץ לשתי הצדדים לא להתייחס לזה כי זה שטויות
חסיד מהצד07.08.23
68
די לחולדות ולטיטולים ולריחות המסריחים של הפחים ומהשמים שמעלינו שנדמה שנגנזו מאיתנו בגלל חודי המרפסות הלא חוקיות רק בוסו יחזיר לנו את העיר שכבר מזמן נהייתה מדינה ללא חוק סדר
ישי07.08.23
67
רק בוסו ראש עיר מקצועי ולענין וירא שמים אמיתי
ישי07.08.23
66
אין צורך בסקרים, תסתובבו בבני ברק ותבינו כי יש סחף ענק לכיוון בוסו
יעל07.08.23
65
ביום שבו החרדים יתחילו להצביע לפי התועלת לעיר, לתעסוקה, לניקיון וכולי, במקום הצבעה עיוורת של כמה עסקנים "ככל אשר יורוך", החיים שלהם ישתפרו פלאים.
חנן. ב.07.08.23
64
הלוואי שירוץ עד הסוף ויצליח - נמאס מהצב המצחין - חסיד שישמח להצביע לבוסו
יונתן07.08.23
63
חוץ מוידר אף אחד לא שווה כלום
זלמן07.08.23
62
בש"ס יש מנהג עוד מימי מרן לקחת אנשים טובים כמועמדי קש וברגע האחרון לזרוק אותם לאשפה
יזדי07.08.23
61
ומה יהיה עם מודיעין עילית אריה דרעי עכשיו זה הזמן להביא מועמד
מארק07.08.23
60
במשך שנים בני ברק עובדת במתכונת כזאת זייברט בונה רובינשטיין מפרק ובונה משהו אחר וחוזר חלילה
יהודה יעקב07.08.23
59
בסוף , בוסו ימצא עצמו בבית סוהר
יאיר07.08.23
58
זה באמת מעניין ארנונה של מאתים אלף תושבים ואפס תמורה
יהודה יעקב07.08.23
57
בבחירות הבאותרק עכברים יצביעו לזייברט! מצביעים וידר למועצה ובוסו לראשות.
עכבר העיר07.08.23
56
רק בוסו
החברים מאברה07.08.23
55
אנשים לא אוהבים את זייברט והם יודעים למה
אפשטיין חרדק07.08.23
54
בוסו יתחרט על היום שהוא יצא להרפתקאה הזאת, הם ימררו לו את החיים
נצי07.08.23
53
הרבנים לא מכירים את ראש העיר האמיתי - סידר להם חנייה על יד ביתם לכל גבאי ומשב"ק - והעיר אינו מפוקק כי יש להם רולרים ופקחי העיריה פוטר אותם מקנסות - בונים להם בניה לא בפיקוח - סוגרים להם כבישים לחופות ושמחות - פטורים מארנונה להם ולמקורבים וכדו'. האזרח יצביע למי שאולי ישנה העיר!!
רבני העיר07.08.23
52
מצוין אז הוא בטח יבחר בדיו כמו פרס...
לוציפר07.08.23
51
נמאס כבר מהרוטציה המטופשת שמביאה כל הזמן ראשי ערים שלא עושים כלום בעיר חוץ מלקבל משכורת על חשבונינו... הגיע הזמן לראש עיר עם עבר של עשייה. אז בתור אשכנזי אני מתחנן לאחיי תושבי בני ברק בכללותם אשכנזים וספרדים חסידים וליטאיים מודרנים וצולים חבדניקים וברסלבים הצביעו בקלפי לבוסו ותראו ברכה בעז"ה!!!
חרדי ליטאי תושב בני ברק07.08.23
50
סוף סוף בחירות שמתחרות על ליבו של התושב, הגיע הזמן שאנו נבחר לעצמינו את הנציגים לטובת העיר
בני ברקי07.08.23
49
מה חשבתם? שנצביע לזייברט? שר התורה זצל נפטר. אין לנו מי יודע מה מחוייבות לרבני דגל והתוצאה תהיה זהה גם במודיעין עילית וגם באלעד ובבית שמש
ליטאי שנמאס לו07.08.23
48
לראשונה אני אוהב ומכבד את מהלכו של דרעי
אשכנזי07.08.23
47
משקף ועוד איך. אני מגדיר את עצמי ליטאי לא מודרני בכלל, אני בעזהי"ת אצביע לבוסו. לא משנה כמה לחץ יפעילו הרבנים ברגע האחרון. הסיבות פשוטות מאוד ואין צורך לפרטן.
אבי07.08.23
46
אוריאל התותח יעשה שם סדר
בני ברקי07.08.23
45
למה חסמת את התגובות, תנו לציבור לומר את דברו
מדוע07.08.23
44
זייברט צריך לפרוש ולהעביר את ראשות העיר לכלל חסידי. מועמד גוראי לא ייבחר. הציבור מוקיע אותם.
אני07.08.23
43
לא מעניין אותי מה יתפור זייברט ועסקניו איי הפעם הולך עם בובו
חסיד07.08.23
42
הגיע הזמן לעשות סדר, זה צריך לקרות בכל הערים, אין יותר עסקנים ששולטים על הציבור.
אליהו07.08.23
41
בני ברק איננה סתם עיר, יש נושאים רוחניים רבים שצריך לטפל בם בדרך מיוחדת מנסיום ועל פי הוראת רבנים, מסוכן להמליך אדם חדש ןלא מנוסה
יהןדית07.08.23
מזכיר לי את הסרט איך שמסכן אחד מעמיד את עצמו למועמד לראש הקהל, ובעימות עם ראש הקהל הוותיק, אומר לו המנחה: תראה נסיון זה לא דבר שאפשר לזלזל בו, במשך שנים לומדים מטעויות ומחכימים. עונה המסכן: אם כך בטח אני עדיף, תוך שבוע אני עושה טעויות בכמות שהוא עשה עשרים שנה. כך נראה הנסיון של ראשי העיר שלנו.
יוסי09.08.23
40
נשבר כבר עושים דילים על הגב של הציבור מזניחים את הערים והתושבים הערים החרדיות נראות על הפנים כבר אמרו מזל תלמיד חכם שיש רבב על ביגדו חייב מיתה
נשבר07.08.23
39
אני אומר שיבוא הכתוב השלישי ויכריע ביניהם - הנציג של דגל התורה יבוא ויכבוש את העיר בסערה גדולה וענקית אמן כן יהי רצון....................
חייים07.08.23
מה אתה תרוויח ממה שמנחם שפירא יגנוב?! עדיף כבר שסני"ק ישר שאגב הוא בן תורה לגמרי וזכה לבנים חברונערס' תלמידי חכמים
יענקי קנייבסקי08.08.23
38
ספרדי ראש עיר זה הרס וחורבן בני ברק.
טוורסקי07.08.23
גזען מסכו שמסתמה בן משפחתך או אתה מקבל 'משהו' מגור ושות'
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
37
התוצאות מאוד הגיוניות לציבור נמאס משחיתות העסקנים
אני07.08.23
36
פילבר הוא מקצוען. אם הוא יודע לעשות פילוח של חסידי הגרש אלתר ולהתייחס אליהם ב60% ?! למה הוא לא עשה פילוח של גור, ויזניץ,בעלז ועוד חסידויות שגדולות מקהילת הגרש אלתר בכמה מונים? אלא התייחס אלייהם כחסידי כללי כאשר הוא מציין שהסקר נעשה לפי פילוחים אלו ?
ישראל07.08.23
35
סקר של 4400 זה סקר ענק בדרך כלל עושים פחות מאלף והנתונים מדהימים!!
וואו07.08.23
34
לצערי בגלל דרעי לא אבחר בשס. אוריאל אדם יקר אבל דרעי הורס את שס
חיים07.08.23
אח יקר שים מה שאתה רוצה בקלפי פתק צהוב-אוריאל בוסו......
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
33
תוצאות האמת יהיו עוד הרבה יותר ברורות לטובת בוסו. אני שומע מכל מכריי שבכוונתם להצביע לו השנאה לזייברט בקרב הליטאים גדולה ובקרב חלק מהחסידים אפילו גדולה יותר בתקוווה שבוסו יביא שינוי אמיתי
חסיד07.08.23
32
רק שכל המתוסבכים יחזרו הבייתה ובוסו לוקח בהליכה. כמובן שהם ינסו בבג"צ וכו'.. חברים הגיע הזמן לשינוי.
אלי07.08.23
31
רק לא זייברט השתלטות גור בבני ברק הסתיימה הם בקושי 10% מהעיר
רק לא זייברט07.08.23
חח הלוואי 6%... אחרי מה שעשו לר' שאול שליטא, מגיע להם אפס מאופס, הציבור מקיא אותם ... שיעופו לדימונה וערד בהההה
יצחק07.08.23
30
העסקנים סופסוף הבינו שהציבור לא בכיסם, וצריך להתחשב בדעתו לפני שמצניחים מועמדים. אחרת הם יאבדו הכל/הקול
בית שמש כתמרור אזהרה07.08.23
29
בוסו ורק בוסו אנחנו תומכים בבוסו העיקר שיעשה קראנץ' בזול
טיטינסקי07.08.23
28
שכחתם מהחולדות בהכשר הרב לאנדא
נתי07.08.23
27
דמוקרטיה בבני ברק?
שיר07.08.23
26
לא הבנתי למה יש כאלה שחושבים שבוסו ינקה את בני ברק? מאיפה האמון בו?
יעקב07.08.23
מאיפה? פשוט מאד כי בוסו אדם צעיר ונמרץ,ויש לו רצון לפתור בעיות, כי בניגוד לחכי’ם הבטלנים של יהדות התורה בש’ס רק מי שמוכיח מצוינות יכול להתקדם, ובוסו הוא הפך השחיתות והקומבינות המסריחות שכבר נמאסו על כלל הציבור החרדי.....
מישהו08.08.23
מפ''ת. מהכנסת. וסתם נמאס מזייברט ורובינשטיין
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
25
זה סקרים שמפופמים בשביל לחמם את תומכי זייברט להצביע..
יודע08.08.23
24
כאשר בוסו היה בבני ברק שאלו אותו באיזה חוצפה הוא מדבר על ניקיון העיר כאשר מחלקת התברואה בעיר בידי ש"ס בכל הקדנציה, ואם יש לו טענות אז בבקשה לנציג ש"ס שאחראי למצב הזה
עמנואל08.08.23
וואלה לא ידעתי שהם אחראים על כל הניקיון והתברואה
אני רק שאלה 08.08.23
ש''ס בב''ב הולכת לפח על פי החלטת רבני העיר והרב מרן רה''י הרב שמואל בצלאל שליט''א דדון חלאס ...... ואיתו חבר מרעיו כולם הבייתה כח חדש בא לעולם
'הגיע זמן בוסו'08.08.23
23
שכונות קריית הרצוג ופרדס כץ יצביעו בוסו גם הליטאיים... ובעיקר הליטאים (גם הצוליי''ם... וה'דעת תורה') כגון קהילות הרב שוורץ והרב פינקוס ובית תפילה ושלא נדבר על הקהילות שוודאי כגון בית אהרון. יסודות. קהל חסידים. זיו יהודה. אור הצפון. ועוד. שסבלו מנחת זרועו של חנוך זייברט
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
22
כנראה בזמן הקרוב נראה הרבה סקרים ממומנים היטב כמו במתנגדי הרפורמה שיספרו לנו כמה בוסו עובר את זיברט אפילו אם אין בזה שום הגיון ושום היתכנות גם בחלומות לא.
יוסי08.08.23
לא צריך סקרים זה וודאי חבל לי עליך שתיהיה מה10 אחוז בתוצאות לזייברט
עושים סוף-'מתחילים מחדש'08.08.23
21
אמן שהגרר יפול
בני ברקי מיואש08.08.23
20
ואין עוד מועמדים חוץ משניהם?
דוד08.08.23
19
ראיתי את התוכנית , ששמה: המקור, על חסידי גור והשתכנעתי
יהודה08.08.23
18
אורי בוסו הביתה
אשר 08.08.23
ב''ה שהבית שלו זה ב''ב ובבית הוא יעשה סדר!!!!!!!
''הגיע זמן בוסו''08.08.23
17
יהיה אשר יהיה לא הצביע למי שחבר בכת, זייברט לך הביתה.
איש מכת08.08.23
16
כשהעיר מנוהלת על ידי ה'גדוילים' היא נראית חרא
בני ברקי08.08.23
15
מי זה בוסו. אח של יהודה אבידן? הבנתי אז זה קשור לאשדוד!
שסניק08.08.23
מה??? גזען חלאס
עושים סוף-'מתחילים מחדש'08.08.23
14
אם בוסו מול זייברט. אני יצביע לזייברט
שסניק08.08.23
אתה לא שסניק אתה אשכנזי פלוצניק
אמבפה10.08.23
קנאי אלעק' רחמנות רבותי רחמנות
רחמנות14.08.23
13
האדמו''ר מאמשינוב שליט''א כששואלים אותו למי להצביע לעירייה, הוא צוחק ואומר למי שמחייך אליך יותר יפה, מה זה קשור מה לדעת תורה?! איזה גבינה לקנות במכולת אתה גם שואל רב ?!
חיים08.08.23
12
עסקנים . שוחד .זבל. עכברים. מה עם חילול השם ולא תגנוב חוץ מככל אשר יורוך???????????????????
דניאל10.08.23
11
הלוואי שבוסו יצליח כליטאי אני מבין שהדרך שנכד של "גדול" אחד שולט על הכל לא הגיונית הלוואי וחברי כולנו שפוחדים לדבר על מה שחושבים. נעז לעשות את הצעד ולשים בוסו בקלפי , למרות שזה סופו של ההגמוניה של בית אחד בציבור הליטאי לא נורא . נאמני הגר"ד שיתפצלו כמו העץ מדגל , נסלח להם...
ישראל 09.08.23
10
לבינתיים כל הערים שהיו בניהול ש"ס רק הידרדרו והתושבים זרקו אותכם החוצה בבושת פנים. תושבי בני ברק אינם מטומטמים גם אם תקנה סקרים ומדיות תושבי בני ברק יצביעו למי שטוב להם ולעיר! וזה לא אתה.. בפרט עם החמאה שאתה סוחב מפתח תקווה
שאול13.08.23
9
טול קורה מבין עיניך , רואים שגם בפ"ת אתה חסר נסיון מממשי בעשייה, התברואה היא ביד איש ש"ס המנהל אותה ברשלנות מופלגת.
טל13.08.23
8
בקדנציה הנוכחית, המחלקה מנוהלת על ידי איש ש"ס, ואדם נוסף מהמפלגה הוא היועץ של ראש העיר אברהם רובינשטיין לנושא זה, ובכל זאת המצב בעיר מבחינת ניקיון, תשתיות ומכת העכברים – קטסטרופאלית.
עמנואל13.08.23
7
אבל ש״ס מחזיקים בתיק שיפור פני העיר כבר עכשיו! אגב, כבר העברת כתובת לבני ברק? אתה הרי בכלל לא תושב העיר
יניב13.08.23
6
אבל תיק הנקיון גבר בידי ש״ס ורמת הניהול היא שיש חולדות בכל העיר! לא מטאפורית חולדות, חולדות אמיתיות בגלל קומבינות ש״ס עריות רגילות שיש שירמזו על דפוס השחיתות של המפלגה
גלעד13.08.23
5
איך אתה מתכוון להחזיר את העיר לתושבים אם אתה בעצמך לא תושב?
נדב13.08.23
4
יפה מאוד, השאלה היא: האם זה באמת יקרה, אז במקום לשעבד את בני ברק לזייברט נשעבד את בני ברק לדרעי, ואז אני מבטיח לכם, המצב לא יכול להיות יותר גרוע מזה.
ניסן13.08.23
3
דבר ראשון. תעיף את נתי נחום שבמקרה הוא איש שס. לא עושה כלום ורק מטיל אימה על כל מי שמעז להתלונן.
דניאל13.08.23
רק תעקבו אחרי 8 התגובות האחרונות ותראו. כולם יצאו מאותה מקלדת וכולם אותה תגובה במילים אחרות ובשמות אחרים, בשפה המוכרת של מהנדסי הגרביים. בוקר טוב לכם. נזכרתם מאוחר מדי. ובכל מקרה זה לא משכנע אף אחד.
יהודי15.08.23
2
רק רוצה לשאול הרי ש"ס כבר עכשיו נמצאת עם כל העסקנים בעירייה ולא עוצרת את כל הריקבון וגניבת הכספים מהתושבים..אז מה יהיה ההבדל אם יהיה ראש עיר מש"ס או מג' ..הם ימשיכו לשתף פעולה והעיר תמשיך להראות ולהתנהל כמו עכשיו..מלוכלכת..מוזנחת.. פעילויות קיץ...
חני16.08.23
1
זה מצחי שאשכרה אנשים רוצים אותו רק כי ''נמאס מהאשכנזים המושחתים'' דיי עם הגזענות הילדותית הזאת, לידעתכם מי שהיה אחראי על מחלקת התברואה והניקיון בעיר היו ש''ס... כן כן ש''ס אלו שהיו אחראים על החולדות והטיטולים שלכם אז קדימה לכו תצביעו לבוסו שהרגע נחת מפתח תקווה
שירה28.09.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24