כיכר השבת

בדרך לאומן

אלפי חסידי ברסלב נעקצו; סוכן נסיעות נעלם

אלפי חסידי ברסלב שקנו כרטיסי טיסה לאומן, לקראת ראש השנה, נעקצו ואיבדו את כספם. תלונה הוגשה נגד הסוכן שעקץ את הכסף ונעלם. בחברה עמלים על פתרון (חסידים)

52
אריאל ליבא | כיכר השבת | י"ז באלול | 28.08.18
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: Gideon Markowicz/Flash90)

אלפי חסידי ברסלב שקנו כרטיסי טיסה לאומן, לקראת ראש השנה, נעקצו ואיבדו את כספם לאחר שחברת 'אירו-פנים', סוכנות הנסיעות, הודיעה כי נעקצה על ידי סוכן נסיעות, שתיווך בין החברה לחברות התעופה, לקח את הכסף לכיסו ונעלם.

חברת 'אירו-פנים' מספקת שירותי תיור ונופש בארצות אירופה ובפרט באומן. לקראת ראש השנה הודיעה החברה על טיסות מסובסדות לטובת אלפי הנוסעים לשהות בימי ראש השנה במחיצת רבי נחמן מברסלב זיע"א, וזאת במחיר השווה לכל נפש. אלא שהיום הודיעה החברה לאלפי רוכשי הטיסות כי כספם נעקץ על ידי מתווך הטיסות ומשכך החברה מפסיקה את שירותה לציבור.

מפרטים שהגיעו ל"כיכר השבת" עולה כי מדובר בקרוב ל-2000 אנשים שרכשו כרטיסים דרך סוכן הנסיעות שנעלם וכעת נותרו ללא כספם.

מיד עם היוודע דבר העוקץ לחברה, היא עצרה את המכירות כשהבינה שאין כרטיסים, מאחר ואותו סוכן נסיעות היה אמור לספק כרטיסים ל'אירופנים' ולנוסעים מכל חברות התעופה אך התברר כי לא השיג כרטיסים ונעלם עם הכסף.

אהרון גרטנויז, מנהל יחסי הציבור של חברת אירו-פנים סיפר ל"כיכר השבת" כי ברגע שנודע על העוקץ, הודיעה החברה ללקוחותיה על כך ו"כרגע הדברים נמצאים בבירור יחד עם עסקני ברסלב". גרטנויז מוסיף כי "הוגשה תלונה למשטרה והוקם חמ"ל מיוחד בו מבקשים ממי שיש לו ניסיון בתחום ליצור קשר ולעזור (במייל: uman2018sos@gmail.com)".

"המקרה הוא פשוט: חברת 'אירופנים' חתמה חוזה מול אדם שמתווך בינינו לחברות התעופה. מבירור שערכנו היום התברר שהכרטיסים לא נקנו במלואם והאדם לקח את הכסף לכיסו. הוא מצידו טוען שהכסף קיים והוא אצל חברות התעופה, הוגשה תלונה במשטרה והדברים נמצאים בבירור".

"הטיסות קיימות, כך שכרגע יש בפני חברת אירופנים שתי אפשרויות", אומר גרטנויז ל"כיכר השבת". "האחת, לבטל את כל הטיסות שהוזמנו בחברות התעופה ולספוג את הנזק של דמי הביטול או השלמת הסכום המלא של כרטיסי הטיסה. אני מקווה שעד שעות הבוקר ימצאו דרך לפתור".

בהודעה שהוציאה החברה ללקוחותיה נמסר כי "בעקבות הפניות הרבות בעניין המשבר, חשוב להבהיר - הטיסות קיימות בתוקף. כעת החברה מבררת את המצב לאשורו ובודקת מה הם הפערים של הכספים שיש צורך להשלים על מנת להוציא את הטיסות כסדרן. בעזרת ה' נוכל לתת תשובות לאחר בדיקת כלל הנתונים ובקרת הנזק. אנו מודיעים כי כרגע המשימה היא אך ורק להגיע לנוסחה שתאפשר לקיים פעילות סדירה למענכם".

תוכן שאסור לפספס
52 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
26
ליבי נשבר
חביב אדם29.08.18
25
כך ברור אין סיבה למסיבה ו מסיבווווווות חלק כן רק מתפללים שם אבל גם חלק גדול בדרך לתפילות נכנסים למסיבוווות וכמובן לא..... (מסיבות של גברים בלבד) .
טליה28.08.18
24
כל כ הרבה מרוויחים מיזה שחייבים לפמפם את "הישועות"
ליאורי29.08.18

הצגת כל התגובות

23
לכל אותם אנשים שחושבים שיש להם זכות ושהם יכולים לדבר על אומן ראש השנה יש לכם טעות!!!! אתם מתעסקים קודש קודשים מי אתם שתדברו על הצדיק אוי לכם מיום הדין רשעים ארורים רבנו אמר כל מי שסר לשמעותי שיבוא על קברי בראש השנה ואתם יאפס יפגום אתה מסוגל לדבר?????
תכנסו לתגובה דחווף29.08.18
22
מי אומר שלא צריך ללכת לאומן לראש השנה זה לא נכון זה מצווה גדולה להיות באומן אלול ראשי תיבות זה אני לאומן ואשתי לחמתי אז הבנתם מה לא להגיד להישאר עם האישה בבית תודה
יוני28.08.18
21
תנחומים לכל הנשארים בארץ...
נחמן29.08.18
20
אין יאוש בעולם כלל וכל המתנגדים יתבטלו ויתבישו
נוער הגבעות 30.08.18
19
כל שנה בראש השנה האווירה בארה"ק נרגעת, אלפי מטורפים טסים להם לאומן ומניחים לנו לנפשנו לפחות לזמן מה. מצער מאד שהשנה הם יישארו איתנו כאן. ואולי יחזרו בתשובה סוף סוף על זה שהם בוגדים בארצנו הקדושה?!
אהרלה28.08.18
אז השנה יאמרו בליל ר"ה "בישיבה של מעלה" וכו'??
מויייייישה29.08.18
מעניין שהם ככ מציקים לך. אני דווקא עד עכשו לא הרגשתי אותם. אתה מצטער עליך. לא חושב על אחרים. העוקץ הזה כאב להם. העיקר אתה חושב על עצמך.
נורמלית29.08.18
18
למישהו יש נסיון עם זה? מה עושים כרגע? קונים כרטיס חדש או שיש טעם לחכות?
***29.08.18
17
מניסיון, החברה ומנהליה הגונים וישרים. זה שנעקצו, והם לא מסתתרים, מראה לך שאנחנו בידיים טובות! בטוחני כי הם יעשו את המיטב ולכל שיש להם לעשות על מנת לשרת אותנו - הלקוחות - על הצד הטוב ביותר!!
לא חסיד ולא שוטה29.08.18
16
רק עיוור לא רואה, שמן השמים יש רצון לבטל אחת ולתמיד "טיול" לאומן בזמן שמשאירים את בני הבית בארץ ללא הדרכה וללא דוגמא אישית של האב לילדיו בימים הנוראים. בכסף שמוצאים ל"טיול", היו יכולים לקנות מתנות לבני הבית וביחוד לאשת המטייל.
יצחק רפאל הכהן28.08.18
שנקראית אומן? ולא, אנחנו לא בעלי תשובה, לא הזויים או תמהוניים. מבחינתנו הישועות של אומן שוות כל שקל, בדיוק כמו שיש מי שמעדיף ספסל בראש בפוניבז' כדי לחוש את גודל היום. והיי, שכל אחד יעשה מה שטוב לו. גם ליטוואקס מתנשאים.
יעל29.08.18
אולי תלמד קצת בתוך ספרי ברסלב, מה זה ראש השנה, לפני שאתה מדבר. קדימה פתח ותלמד ואז תוכל להגיב! אתה מוציא לעז על יותר מ-50000 איש.
ג29.08.18
15
תקשיבות איזה תגובות של הסתה נגד אומן. מי שלא רוצה לבוא שלא יבוא. מי שמחפש משהו אחר מהתפפל ולהתחזר יש גם בארץ לא חסר. רבנו זה צדיק של כולנו לא רק של חסידים או זרם מסויים. אמר לבוא? אמר.... אמר בראש השנה? אמר. אמר לא צער את האישה? אמר. נו אז מה בעיה לשלב את הכל ביחד. תאמינו לי אני אדם חרדי 7 שנים באו
ברסלב29.08.18
14
לא מבינים שארץ ישראל היא ארץ התפילה , לא אומן ... איך אפשר לעזוב את הארץ ?מי התיר זאת?כל שכן לעזוב אישה עם ילדים ולהשאיר אותם בחג לבד...לפעמים שוכחים שישנם גם מצוות בין אדם לחבירו שצריך לקיים ולא רק מצוות בין אדם למקום.. חבר'ה , שכחתם את העיקר,,העיקר זו הארץ הקודש שלנו..
פלוני29.08.18
13
כבר שבועיים הם יודעים שיש בעיה ויתכן ונפלו בפח ובשבועיים האלו גבו ממאות חסידים כרטיסים בלמעלה מ820 דולר. אם לא תהיה ברירה נגבש תביעה יצוגית וייתכן ונפנה למשטרה על הונאה מצד החברה שגבתה תשלום במרמה. לצערי זאת הפעם השניה שנפלתי איתם ולא למדתי
חסיד שוטה28.08.18
12
כבר בשנת תשנ"ב הודיעו בחדשות שמביאים את רבי נחמן לארץ, וכבר אז עקצו אותנו ומנעו את זה. עכשיו זה רק נמשך ונמשך... תנו לראש ממשלת אוקריינה (יהודי) ולראש המפי מליון או שניים ותביאו אותו! זה מצווה, הוא אמר בפירוש: רציתי לחזור לארץ ישראל להקבר שם אבל גם בגלל המחלה וגם כדי שיבואו אליו נאלץ להקבר סחול, קרו
משה29.08.18
11
הגיע הזמן שיבינו שהם לא עושים מצוה אלה עברה גדולה ..רבנו נחמן כתב ראש השנה שלי עולה על ..זה לפני שהיה בארץ הקודש לאחר מיכן ביטל את בקשתו ואמר ארץ ישראל שלי עולה על הכול..והתכון שרק היהודים שגרים בחוץ לארץ יגיעו אליו ..אך יהודים שזכו להיות בארץ הקודש יצאו לאומן ארץ הטומאה ..והזוהר כותב שער התפילה הכו
אופיר29.08.18
הזהר בדבריך הרי רבינו אמר שלאומן קדושת ארץ ישראל וכן אף פעם לא אמר א''י שלי עולה על הכל ואיך משוים תיקון נשמה ומליץ טוב ליום הדין לעבירה?
שם29.08.18
10
המוציאים לעז על הנסיעה לרבי נחמן בראש השנה, זאת תדעו לכם - אתם עוברים על איסורים חמורים ומעכבים את הגאולה מי שלא יודע מהו ראש השנה, עדיף שישתוק ולא יוציא לעז. הדברים גבוהים ועמוקים מני ים. יהי רצון שתזכו להבין מה זה ראש השנה של רבי נחמן
ללא שם28.08.18
9
ולא ייחשפו לטומאה ולפריצות השורצים באוקריינה
שלומי בלוך Strasbourg28.08.18
8
עדיף שישים סוגר לפיו ולא יטעה את הציבור בכל מיני אמרות שווא ראש השנה זה יום הדין ולא יום חג עם המשפחה
רועי29.08.18
מעניין אם אתה אוכל בר"ה, הרי זה יום דין????????? אצלכם לא תוקעים תרועה גדולה בסוף התפילה........
מויייייישה29.08.18
איני נכנס לויכוח אלא לטענת כבודו ראש השנה אינו חג עם המשפחה ובכן זו המצאה יום הדין הוא לא סתירה לחג עם המשפחה כל הדורות אלפי שנים כל עם ישראל היה בראש השנה איש איש בביתו ולא שמענו מעולם על קביעה "זה לא חג למשפחה"
חנוך החנוכי 29.08.18
7
אל מספר 2 ו 3 אל תכתבו דברים סימנים וזה משמים הכל בא משמים אינכם מבינים בסימנים אם ימצא פתרון זה גם משמים.
אריה 28.08.18
6
"ארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה עד אחרית שנה" הארץ דורשת את עלבונה... במקום להתפלל במקומות הקדושים בארץ,מחפשים אטרקציות של טיסה וריחוק מהמשפחה והכל במעטפת של תפילות ... ובכלל,יש הוכחות ברורות שרבי נחמן דיבר רק לתלמידים שלו שאז גרו מסביבו בגלות והוא בעצמו פעם חגג את ראש השנה בחי
צפונה28.08.18
5
הרב ניר בן ארצי שליט"א שאמר ותמיד אומר לא לצאת מהארץ בחגים להשאר רק בארץ ישראל. הקב"ה לא שמח שבניו עוזבים את ארץ הקדוש למקום טמא.. כי רבי נחמן בארץ הקודש כמו כל הצדיקים מתחילת העולם ..
שמעון28.08.18
4
אין לכן מושג כמה יופי ואהבת ישראל יש שם . התגובות כאן הן כמו התגובות של כל החילונים , שטחיות ... חושבים שחסידי ברסלב אמתיים נוסעים בשביל פריצות ? מי שרוצה יכול להשיג זאת היום בלחיצת כפתור . אם אתם חושבים שרק בארץ יש אורות של תפילה ... אז אתם טועים , יש אצל רבינו אורות מאין עולם הבא .. אורות של תמימו
דן29.08.18
שלום מתוקי אין לי שום דבר נגד מי שנוסע אבל אני רק שאלה..... מאיפה הביטחון לכתוב הרוב המוחלט??? רוב יהודי ארץ הקודש הכשרים והיראים נשארים בישיבות הקדושות וכו'. ככה מגיב אדם שמיום חזרתו בתשובה ראה רק אומן ותו לא!!! יש לי בשורה אח יקר יש עוד יהודים בעולם חוץ ממך ומחבריך.... גמר חתימה טובה
תהלת ה'29.08.18
לכבוד תהילת ה נא יעעין כבודו שוב בדברי דן . ויראה שכתב שרוב המוחלט של הבאים לאומן [לא רוב של עובדי ה בעולם אלא רוב הבאים] רוצים את ה . זאת אומרתצ שכותב נגד המלכלכים ואומרים שהנוסעים נוסעים בשביל דברים מפוקפקים ענה אדון "דן " שרובם של הנוסעים רוצים את ה לא סתירה לזה שרוב עובדי ה נמצאים בישיבות ובבית
חרדי סקרן29.08.18
3
מה שהרב נחמן דיבר לבוא לקברו זה לתלמידים שלו שכבר נמצאים באומן ולא לצאת מישראל לאומן ח"ו. ולעזוב את אשתו והילדים. זה ודאי לא היה מסכים רבי נחמן.
shalom789028.08.18
נאמר "איש באמונתו יחיה" או שזה משפט לאה כל כך מתאם לך כי לך אין אמונה בדברי הצדיקים ..
שי29.08.18
אלו מניעות זעירות לעומת שנים עברו
נתי29.08.18
2
אירו פנים
שלום29.08.18
1
רבי נחמן מסתבר מאד לא נמצא עם הגויים באוקריינה אלא הוא בוודאי בארץ ישראל אצל רבי חייא או רבי עקיבא, 2) מי שנמצא בביתו בראש השנה ולומד בזמנו הפנוי מתורת רבי נחמן משיג לא פחות ממי שנמצא שם ומבטל זמן פנוי. [עד''ז בנוגע לרבי מליובאוויטש מי שנמצא בארץ בחגים ובכסף הכרטיס קונה מספרי הרבי בסכום זהה ולומד ל
משה בן אברהם28.08.18
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

יזכרם אלוקנו לטובה: בגארליץ ציינו את הילולת אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

כאשר זכינו לסדר אותו

כך נעלו את החג בווילאמסבורג

חיים רוזנבוים | 03.05.24

ותבנהו מהרה

ושם נעלה ונראה: האדמו"ר מביאלה ב"ב פקד את הכותל 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

הזכירו לפניו 

במלאת 148 שנים להסתלקותו: הצאצאים התכנסו בירושלים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

ענבי הגפן

וגילו צדיקים | גלריה משמחת בוהוש - פשעוורארסק

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

תניא, בבירת לבנון

בעומק שטח האויב: כשקבוצת חסידים הצליחה להיכנס לביירות

אבנר גרשוביץ | 02.05.24

פסח הוא לה'

אחרי יום טוב שני: האדמו"ר קנה חזרה את החמץ מהגוי | תיעוד

חיים רוזנבוים | 02.05.24

ורוממתנו מכל הלשונות 

חג הפסח והכנסת ספר התורה בבאבוב בניו יורק | סיקור וגלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

חנוך לנער

לרגל תחילת זמן קיץ וגזירת הגיוס: אדמור"י בני ברק התכנסו 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

והריקותי לכם ברכה

עטוף בבגדי לבן | כך השפיע האדמו"ר שפע לחסידים

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פסח כהלכתו

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא מב"פ

חיים רוזנבוים | 02.05.24

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

ושם נעלה ונראה

מרהיב | אלפי חסידי ויז'ניץ כבשו את הכותל המערבי • גלריה

חיים רוזנבוים | 01.05.24