כיכר השבת

סערת המשואה

אחיה של חני ליפשיץ תוקף: התעללות חסרת רחמים

יחיאל פליישמן, אחיה של חני ליפשיץ שהייתה אמורה להדליק משואה זועם: "שנים של פעילות, תרומה, עשייה מפוארת, נמחקו ברגע כי העזה לשתף פעולה עם טקס ציוני" (חסידים)

210
כיכר השבת | כ"ט בניסן | 23.04.20
אחיה של חני ליפשיץ תוקף: התעללות חסרת רחמים
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בקטמנדו, נאלצה לוותר על הדלקת המשואה ביום העצמאות הקרוב, בעקבות הוראה שקיבלה מבית דין רבני חב"ד בארץ הקודש.

אחיה, יחיאל פליישמן, פרסם פוסט זועם בעמוד הפייסבוק שלו בו יצא נגד הרבנים שמנעו מאחותו את הדלקת המשואה בטקס של המדינה הציונית.

"רודפי כבוד שמסתובבים במסדרונות הכנסת הציונית בכדי שימחאו להם כפיים ויחלקו תקציבי מדינה, להם ולמקורביהם", הוא תקף.

לטענתו, במקום לטפל במספר הגבוה של החולים והמתים בקהילותיהם, ובעשרות האלפים שאיבדו את פרנסתם בגלל נגיף הקורונה, השקיעו הם את זמנם בהפעלת לחצים על אחותו.

"כל עיסוקם בשבועיים האחרונים היה התעללות חסרת רחמים, לחצים ואיומים לפיטוריה בגסות רוח ממפעל חייה של אחותי היקרה שמוסרת את נפשה ואת נפש משפחתה בשליחות לא פשוטה בנפאל.

"ובמה היא חטאה? בכך שהעזה להסכים לבדה להדליק משואה בלי לבקש רשות מרבני חב"ד, ששיתפה פעולה עם טקס ציוני שאינו לרוח התנועה?!".

פליישמן הוסיף: "שנים של פעילות, תרומה, עשייה מפוארת, נמחקו מבחינתם ברגע כי העזה לשתף פעולה עם טקס ציוני. אז נכון, חב"ד היא תנועה אנטי ציונית למי שלא ידע. אבל כפי שלצערי יודע ונחשפתי לכמה דברים שלא זאת הסיבה היחידה".

חזקי ליפשיץ בתכנית 'המבדיל' עם זלמן שטוב

השליחה חני ליפשיץ עצמה כתבה על ההחלטה: "אני כותבת לכם את השורות הבאות מתוך הלב שלי. מסיבות שאינן תלויות בי, נדרשתי לבטל את השתתפותי בטקס יום העצמאות.

"הודעתי זאת בצער רב לשרה מירי רגב היקרה ולצוות המקסים והנהדר שאחראי על הטקס. אני שוב מודה לכם! לכל אחד ואחת! על הברכות, האיחולים ובעיקר הוקרת התודה שהגיעה אלי מכל רחבי העולם. אולי לא עלה בידי להשיא משואה, אבל את המתנה שלי קיבלתי - חיים של שליחות. חיממתם את ליבי כל כך".

מאגודת חסידי חב"ד נמסר בתגובה כי "הסמכות לאישור ההשתתפות באירועים ציבוריים מטעם חב"ד באה"ק, היא בידי אגודת חסידי חב"ד, ובראשם בית דין רבני חב"ד, כפי הוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

"תנועת חב"ד, שמפעילה אלפי מוסדות ובתי חב"ד של שליחים מסורים, חייבת לפעול אך ורק על פי הפרוטוקול והסדר שהטמיע בה הרבי בעצמו, וכל עקיפה של הסדר הנ"ל, עלולה לפגוע בעבודה הנפלאה והחשובה שנציגי חב"ד ברחבי העולם עושים מידי יום ביומו.

"אנו מודים לצוות בראשותה של השרה מירי רגב על הרצון להעריך את העבודה המרשימה שנעשית בכל העולם כדי לחבר את כל גווני עם ישראל, ונמשיך לעשות ככל יכולתנו כפי שציווה עלינו הרבי לאורך כל השנים".

תוכן שאסור לפספס
210 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
129
היחיד שיתהפך בקבר שלו על זלזול בצדיקים , זה אתה,יצור שפל ..
למשה28.04.20
128
מסתבר ומדהים שגם חב"ד מונהגת ע"י חבורת חשוכים מנותקים שברגע אחד הרסו את הסמפטיה וההערכה שרכשנו להם. אבל זה לא מוריד מהכבוד והאהבה לשליחים הנהדרים העושים עבודת קודש של קרוב יהודים ותמיכה בכל רחבי העולם.
האמיתי27.04.20
127
חב"ד לא מזלזלת בנשים. להיפך. בחב"ד היחס לנשים הוא הכי טוב ומכובד. הסיבה שרבני חב"ד לא הסכימו למרת ליפשיץ שתדליק משואה - הייתה רק בגלל שחב"ד לא מזדהה עם יום העצמאות וזו זכותה של חב"ד לא להזדהות עם סמלי המדינה החילוניים.
למגיב 113. טעית25.04.20

הצגת כל התגובות

126
חני את מתוקה וחמודה ממש ברבי .נשמה ישנם עוד שלוחות בעולם שמוסרות את נפשן ממש עבור יהודים. ואת יודעת מה. אין להם נופים מדדדהימים כמו אצלכם. הם ממש לא עסוקים בחופשת חילוצים מההרים הרמים של נפאל. הם עסוקים כמוכם בחילוץ נשמות. והם היו מתייעצים עם רבני חבד קודם כמו שלוחים רגילים אז די. תממשיכו כרגיל מתוך
דוד24.04.20
125
מה הפלא הגדול ששליחה של הרבי מצייתת לרבנים. כל השליחות היא עבודת ה' בטהרתה. מי שחושב אחרת לא התחיל להבין מה זו שליחות ואפילו הוא בן משפחה יקרה.
בנימין רבינוביץ23.04.20
124
להדליק משואה? ומה עם צניעות? מה זה קשור לציונים? מה הקשר בין השליחות שלה והמעשים להדלקת משואה??? המעשים הולכים לאיבוד כי היא תשמע לקול רבני חב"ד? היא מראש לא הייתה צריכה להסכים, אין לאשה חרדית מה לחפש בטקס הזה.
יהודי23.04.20
123
קידוש שם חב"ד, עכשיו ברור לכןלם שחב"ד הם אנטי ציוניים.
רחלי23.04.20
122
בסוף זה מוציא את האמת על כל הדתים שעלאק אכפת להם מאיתנו ומהחילונים במסווה של קירוב . אבל האמת שאתם מגעילים איכס רק כבוד וכסף מעניין את החרדים כמו הליצן הזה ליצמן ליצן-מן שמדבר כמו אוטיסט מה לו בכלל ולרפואה או בכלל ליהדות סתם אחת באיצטלא של יהודי. או אריה דרעי. דרעקי. מה לו וליהדות בכלל סתם לוקח שוח
חילוני מהצד23.04.20
שנה ופירש הוא הכי אומלל, אתה חרדק שחושב שאצל החילונים ירוק יותר, תיכנס לוואלה ותראה שם מאות חילונים שמגיבים, איך הם מגיבים שנאה קללות לכלוך טפשות, מאוד נמוך ומגעיל התגובות שם לכל בן אדם שפוי, אני רואה בתגובות פה של החרדים הרבה יותר חכמה ובינה מאשר שם, אז נכון אצל החרדים יש את הנושא של התגוננות מכל ה
חרדי23.04.20
אתה יודע מה ההבדל בין חרדק לבינק? החרדק מרא אאת הפנימיות שלו החוצה אתה במסווה של חרדי עושה את כל העבירות שבעולם עושה מעשה זמרי ולובש בגדי פנחס ארצה ארור!!
חילוני מהצד24.04.20
שקרן אין חילוני שמשתמש במילה איצטלא והמשחקי מילים שלך מתאימים לילד בכיתה א
אתה לא חילוני23.04.20
איצטלא זה מילה שלומדים בפסיכומטרי חחח אבל מה לך ולזה אתה עדין תקוע בכיתה א בסדר אני לא חילוני ואתה לא חרדי חח איזה אידיוט חרדים אמיתיים לצערי רובם נאבדו בשואה בגלל שההנהגה היתה אומללה כמוך. היום החרדים של ימינו זה כת שלובשת שועל על הראש או כובע של אישה מאירופה מלפני 80 שנה ותו לא. זה רק מה שמבדיל
חילוני מהצד24.04.20
תגובה כ"כ מגוחכת שאני בטוח שלא חילוני כתב את התגובה. דבר ראשון התבלבלת בשורה הראשונה "מאיתנו ומהחילונים" דבר שני זה שאתה קורא לדרעי דרעקי מוכיח Aשאתה חרדי דבר שלישי : זה שתכנה את עצמך חילוני מהצד" זה לא ישכנע שאתה באמת חילוני
א24.04.20
לא התבלבלתי חכמולוג של שקל מאיתנו = חילונים אוהבי מסורת . מהחילונים= חילונים כמשמעו. תדקד במילותיי תמצא פנינים דבר שני דרעק זה זבל לא רק חרדים משתמשים דבר שלישי אני כותב את התגובה בשבת חחח עכשיו משוכנע שאני חילוני? האמת שאני די בטוח שגם אתה חילוני רק משחק אותה דתי וטאתה יודע את נגעי לבבך. ארור
חילוני מהצד24.04.20
121
תעשו משהו לכבוד בורא עולם לא לכבוד שלכם בורא עולם בוחן ליבות וכליות יודע כמה אחוז יש בעשיית. המצוות וכו כמה לשם שמים אני לא יכול לומר שיש אפילו 10 אחוז לשם שמים וזה יותר מדי ותיהי מצות אנשים מלומדה איפו הלשם שמים איפוא האמת צריכים לדעת שאמנם מתוך שלא לשמה. אבל כמה כבר יש אמת כמה כבר יש לשם שמים זאת
משה27.04.20
120
אתה סותר דברי רבך, הוא אמר שבחב"ד לא לומדים משניות ואתה אומר שלומדים רק משניות
לבחור מתגובה 10627.04.20
119
חב"ד היתה יוצאת יותר טוב אם היתה נותנת ללגברת הזו להדליק את המשואה ולאחר מכן פותרת את הבעיות הפנימיות ואת כל הלשון הרע הרעל והרוע שמופץ כאן מבלי לתת את הדעת מה היה חושב על כך באמת הרבי,איזה נחת רוח היה לו מהתגובות כאן. אהבת ישראל היא בסיס בתוך תנועת חב"ד בתגובות כאן רואים את הבסיס הזה ומה קרה לו. אם
מאוכזב26.04.20
118
נכון עכשיו קצת לא נעים...אבל עוד קצת זמן היא תשמח שמחה גדולה! שהיא זכתה לא לשמוח בשמחת הציונים! ושעל ידה העמידו את תורת חב"ד במקומה!!!!
פליישגרובר26.04.20
117
אם הגר"א היה רואה מה יצא מהליטאים היה חוטף שני התקפי לב. תורה? אתם כל היום עושים מחלוקות. חב"ד לומדים תורה ויש מאות ישיבות של חב"ד ובחורים שלומדים בשקידה.
לבחור הליטאי (52) 24.04.20
116
אינני מבין מדוע הסערה והמריבות. אסרו עליה להשתתף - או בגלל שאין זה צנוע, או בגלל שזה טקס ציוני למהדרין, או בגלל ספירת-העומר, ואולי בגלל שלושת הסיבות הללו. ובכן, היא זכתה בכבוד גדול ע"י ההזמנה, כעת זוכה בכבוד גדול ע"י הציות. תושלב"ע!
יהודי ישראלי פשוט24.04.20
115
כמו כולם גם אני זעתי באי נוחות מהמכתב. אין ספק שהיה יכול וצריך להיכתב בצורה רכה ועדינה יותר. (חשוב גם לזכור שאיננו יודעים את הרקע למכתב ויתכן מאוד שהיו פניות קודמות בנושא). לעצם העניין, לרבי לא הייתה התנגדות למדינה, הוא ראה בה מנסיו הגדולים של השי"ת והודה עליה. עם זאת הרבי לא ראה בה 'אתחלתא דגאולא'
שווה קריאה23.04.20
114
כל אדם יחליט בשביל עצמו. אם הדת בראש מעייניו, אז היא קובעת במקרה של מחלוקת עם אינטרס אחר, ואם המדינה קובעת, אז שילך עם המדינה, יש צמתים בחיים שאדם מגיע אליהם והוא צריך לבחור, המסקנה היא שאי אפשר להיות חב"ד ולהסכים להדליק משואה ולהמשיך להיות בחב"ד, אני לא מבין על מה המהומה, אנחנו בדמוקרטיה, שהיא תעשה
משה27.04.20
113
לא להאמין איזה פרימיטיבים מנהיגי חבד...הכל בגלל שמדובר באישה...גועל נפש....אחר כך הם מתפלאים למה מרבית הציבור החילוני מתעב אותם
ללא שם24.04.20
בוא נרגיע בקשה, רוב הציבור החילוני חולה עליהם!
רבקה29.04.20
שטויות. בחבד אין כלום של הדרת נשים.
ליטאית30.04.20
112
אהבתי תכותרת סאגה בחבד כאילו שחצי חבד בעד וחצי נגד.... בסך הכל יש פה איזה בחור שחושב שינהל את חבד והוא יוצא כנגד כלהרבנים ונגד דעתו הקדושה של הרבי מלך המשיח על זה ראוי לכתוב סאגה בחבד....
ששון24.04.20
111
הלואי ותגיעו לצפורניים של חני וחזקי ובכלל של השלוחים.
תהילה23.04.20
110
רבך (מלשון ריב ומדון) לא דגול ולא כלום. ידוע לכולנו באלו שיטות טרור והפחדה השתמש נגד אלו שלא ליקקו לו (עיין ערך הגר"ד פוברסקי, הגר"ח גריינמן ועוד רבים), ועד כמה הוא היה שפוי (איני זוכר את הלשון אבל התוכן: אולי הרבנים פה יגידו שאני משוגע) שלכן מלחכי פנכתו נאלצו לכלוא אותו בבית בשנותיו האחרונות שיפסי
למגיב 4627.04.20
109
אין דבר יותר אמיתי ממה שאדם מעיד על עצמו. והנה מה שכתב ראש ישיבת פוניבז' על עצמו וניכרים דברי אמת שלא אמר זאת מענווה (כטענתו המגוחכת של שלמה לורנץ בספר הצ'יזבטים שכתב) אלא פשוט נאלץ לכתוב את האמת הלא נעימה. בהסכמתו לספר על הגעלת כלים של הגר"ד כהן זצ"ל כתב: "אין לי יד ושם בהלכה" ומסביר שעוסק רק במ
למוטי ברקו. נא לעיין בבקשה26.04.20
108
משפחת פליישמן ליפשיץ המסע המתוזמן נגד הרבנים והרבי שיזמתם יגיע אליכם בחזרה. זכרו אתם משחקים באש. תעשו מה שאתם רוצים אין לכם בעלות על חב"ד. אתם מוזמנים בכבוד לעזוב ( לפי הנראות של הגב' ואחיה זה לא נראה חב"ד) אף אחד לא יזיל דמעה ותמשיכו במפעל חייכם הנהדר.
אברי23.04.20
107
וכי בתנועת ג' הגזענית יש נציג ספרדי?!
למגיב 4923.04.20
האמת שכן..אוחנה שמו-אני די בטוח שזה שם ספרדי. בש''ס לעומת זאת,אין אפי' נציג אחד אשכנזי-אפי' לא במוניציפלי-בג' יש נציגים ספרדים גם במוניציפלי
יאיר24.04.20
106
הנושא גלש לשנאת חינם בואו נחזור כולנו מהדברים ונרבה תשובה ואהבה .
חיים טובים בואו נרבה אחדות 23.04.20
105
המכתב הזה שלו עשה הרבה חילול ה' אצל החילונים
עעע23.04.20
104
שעזוב אותנו שיוריד את הכיפה וירד לנו מהחיים והוא ואחותו יהיהחילונים ויעזבו אותנו יודליקו משואות אנחנו לא משתפים פעולה עם חג ציוני לנו יש חגים משלנו
חוצפן 23.04.20
103
מה הוא רוצה? היא קיבלה את הבדיקה בגלל שהיא שליחת חבד. ולא כאישה פרטית. ברור שאם הטקס אינו לרוח התנועה שהיא מייצגת. אז אסור לה לעלות משואה. כל כך פשוט שאני לא מבין בכלל מה היא חשבה מההתחלה שהסכימה בלי לבקש את רשותם
שימי23.04.20
102
תחשבו על ח"כ משס שהיה פועל ועושה משהו נגד דעתו של הרב עובדיה וממשיך לעבוד מטעם שס האם זה היה נורמלי?? אם אתם משתמשים בשם חבד אז זה ההוראות של נשיא חבד הרבי, תחשבו על גואטה ששנים עבד למען שס ונזרק ביום אחד, אבל פה אף אחד לא זרק אותכם ואוהבים אותכם, ושנים של עשייה לא נמחק ותפסיקו עם הדמעות תנין האל
אהרון23.04.20
מלא זמן לקח לי למצוא איזה שהוא קול נורמאלי!! הופתעתי ושמחתי!
וואו23.04.20
101
הגזמת מאוד הבוקר
לוי23.04.20
100
האלף בית של חב"ד הוא שהמוח שליט על הלב ,אפשר לתת לך הסברים אבל הסיגנון של הכתיבה מוכיחה שהלב הרגש מדבר ולא יעזור לך תשובה ענינית עד שתתאפס חזרה
מייק23.04.20
99
משפט שנאמר מפיו של אדם שהסית לריב ומחלוקת, ועד היום , כשהוא מתחרט שם למעלה , מנפנפים בזה תלמידיו הגדולים והחכמים ,זה עצוב כי הוא היה יהודי וזה נהדר , כי זה מוכיח כמה המצב אבוד הרבי מליובאוויטש למשל מעולם לא הוציא מילה לא טובה כנגד אף אחד, ונזהר בכבודם של יהודים הדלת של חבד פתוחה בפני כולם , ואף
הכת הכי קרובה ליהדות???28.04.20
98
למה אין אדמו.ר בחבד שיפקח וידריך ויחנך. משה רבנו מינה יהושע בן נון. חבד יותר ממשה רבנו? תראו איזה שטויות אתם עושים. איך נראות הנשים וכו. הכל בגלל שאין רב הכל הפקר
עשה לך רב שיפקח עליך . די לסיפורים ומריח26.04.20
97
בגלל שפירסמה מדוע לא מדליקה גרר לחילול שם לובאוויטש גדול, רק זה לא היה שווה
מנדי24.04.20
96
כל חבדניק ידליק משואה בבית לזכות יחיאל 9ליעשמן. במקום משואה אחת נדליק אלפי משואות
סנמז23.04.20
95
קודם כל, ידוע (וזה נכתב גם בספרות המחקר החילונית) שא.מ. שך כלל לא אמר זאת. זה משפט שאמר היעב"ץ על השבתאים. הליטאים ניכסו משפט זה למנהיגם. בכל אופן, חב"ד היא חסידות שמפיצה יהדות בכל העולם כולו ובזכותה חזרו בתשובה רבבות יהודים. ברוסיה חב"ד שמרה על הגחלת בכל שנות הקומוניזם. מה שך עשה? הוא קרא ליהודים '
'הכת הכי קרובה ליהדות'? בולשיט23.04.20
שה' ישמור אותך איך אתה מדבר אם זה מה שיצא מחב"ד אז מה עוד נותר לדבר.........
חבדנ"יק?26.04.20
94
כולנו יחד נדליק משואה בביתנו לחיזוק פעילותה של הגברת הנכבדה.
אריאל23.04.20
93
אני רואה קצת את התגובות של החילונים מהדבר הזה אם היא היתה אומרת שמטעמים אישים אני לא יכולה לעשות את זה הכל היה בסדר עכשיו יש הרבה ששונאים את חב"ד והכל בגלל שלא התבטלה לחלוטין לדעת הרבנים ולדעת הרבי מילובביץ.
עעע23.04.20
ב"ה שרואים שיש בעל הבית לליובאויטש "יש בעל הבית לבירה זו"!!!
חסיד23.04.20
92
חבל. חילול ה' גדול.
יהודה23.04.20
91
מאז הקמת המדינה ידוע שעשו שונא ליעקב. צאצאי יעקב חזרו לביתם בארץ ומוסרים נפשה עליה. וצאצאי עשו מאסו בארץ חמדה. ואם לא השואה, היו מעדיפים לחיות עם אחיהם הגויים.
רבינו23.04.20
וכמו שכתבו רבותינו על שאלות בנוגע לזמני היום בחו"ל - מי ביקש מהם לגור שם!
ישראל23.04.20
90
אליטוב עורך 'משפחה', חב"דניק שמדברר בכל הזדמנות את תנועתו, כבר פירשן את הענין בתעלול מחוכם, כאילו חב"ד לא רצתה לסכן את פעילותה באירן ובארצות ערב... נשמע לי כמו הפרשנות שלו בכללה, יותר משאלות לב פחות מציאות. אגב, חב"ד צריכה לתגמל את השליח הנאמן שלה ב'משפחה' וב'קול ישראל'?
חכמוב23.04.20
89
כל הכבוד! חסיד ושליח אמיתי הולך עם מה שהרבי אומר עד הסוף וזה מה שהיא עשתה! אשריך ואשרי חלקך שעמדת בגבורה בדברים של הרבי עד הסוף! זה חסיד אמתי עם עקרונות
חסיד חבד 23.04.20
88
מפעל חיינו כחב"דניקים הוא לא אנחנו אלא הרבי זזתם הרבה מהדרך
מנחם23.04.20
87
אבל אם היתה מדליקה משואה ואומרת לתפארת...אז היה רעש הרבה יותר גדול בחב"ד ועל חב"ד וד"ל.אולי היו צריכים יותר לעשות זאת בדרכי נועם אבל התוצאה צריכה להיות.
עעע23.04.20
86
בחב"ד יש אוצר של ספרים, והם לומדים לשמה , ולא רק כדי לחמם את המקום לעולם הבא ,יורדים לעומק של התורה , לפנימיות , כל ילדון חבדניק ידע יותר ממך למה הקב"ה הוריד אותנו למטה , או מהי גאולה .. בזמן שילדייך ילמדו כל חייהם את המינימום של עומק התורה , ישימו עניבה ויחשבו שהם רבנים גדולים..
10628.04.20
85
לדעתי האישית אני חושב כיוון שהיא תחת החסות של חבד (יתכן שהיא מקבלת מסכורת גוף חבד) ואם זה באמת נכון מה שקראתי באחת התגובות שהרבי נשאל על זה והשיב בשלילה לכן מחובתה להישמע אלה אם כן היא פורשת -על זה זעק הנביא ואמר עד מתי אתם פוסחים על שני הסעיפים אם אלוקים הוא לכו אחריו ןאם הבעל... ולכן שיש לך רב בס
מורה לחיים24.04.20
84
מה זה הדלקת המשואות, עבודת אלילים. איזה כבוד יש בזה? תראה את אהרן הכהן שלא התגאה בהדלקת המנורה אז מה זה הריצה אחרי הדלקת משואה?? בושה.
יוכי24.04.20
83
הוא יודע שחב''ד לא הולכים לכנסת ונהיים חברי כנסת וממשיך עם השקרים שלו,אתה לא מרוצה תעבור חסידות מה אתה רוצה בדיוק
יוסי24.04.20
אני בטוח שאתה טועה היה הרב יעקב מזרחי זצ"ל ויבלח"ט בנו הרב אליעזר מזרחי שהם מחב"ד
יקי טעות24.04.20
דרך אגב שתדע, שהדגישו כמה וכמה פעמים שמזרחי הם לא נציגי חב"ד ולא מייצגים את התנועה
חיים24.04.20
82
עד שלא תבקשו סליחה ותתקנו את הפשע שעשית היום נגד נשיא דורנו לא נסלח לך. הוכחת שמעולם לא עשית קידוש ה אלא פעלת לגדל את עצמך עם אגו של מנופחת. ברגע האמת גרמת חילול ה' ורק בגלל בצע כסף ביטלת את המשואה. תתביישי לך !!!
למשפחת פליישמן24.04.20
לא נשיא דורנו גם בדור הקודם אמרתם שהוא נשיא דורנו אז אולי לדעתכם הוא נשיא כל הדורות
חיים24.04.20
81
חבל נגררים לא מתאים עכשיו
אני24.04.20
80
אין לי הרבה מה לומר על הנושא של המשואה לא מבין בזה ולא נכנס לפוליטיקה אבל זלמן שטוב פה והוא חימם לי את הלב
העיקר שזלמן שטוב פה23.04.20
תגובה טובה חכמה
א23.04.20
79
צודק מאד מצד רבני חבד רבני חבד אינם מתערבים לחני בחיים אך כל זמן שהיא מייצגת את חבד היא צריכה לקחת בחשבון שהיא איננה חופשיה לעשות דברים שהם היפך דעתו של האדמור מחבד שהיה בפירוש מתנגד לתנועה הציונית ובכללם שאדם שמייצג את תנועתו ידליק את המשוואה בלא שום הקשר לאהבת ישראל שלו לכל יהודי
אלי23.04.20
78
כמה נכון 43
ג’פרי 23.04.20
77
הבחור משעמם (אין עבודה כרגע בתור סוכן נסיעות) ומבלבל את השכל ובעיקר מתעלם מהאמת, חבל שאת השטויות שלו הוא משחרר בחוץ, בשורות טובות!
מאיר23.04.20
76
אלה הם פניה האמיתיות של חב"ד תנועה גזענית שטלטנית אנטי ציונית . שמתם לב שאין אף ספרדי בבית דין רבני חב"ד למרות שיש בחב"ד רבנים ספרדים ת"ח לא פחות מהאשכנזים ואולי יותר . ספרדים מה לכם בחב"ד
חיים טובים 23.04.20
היחיד שרוצה לגרום להיפך האחדות והגזענות זה אתה
ששון24.04.20
כמה שקרים מעל במה אחת??? רק בשבוע שעבר נפטר מהקורונה שליח חב''ד במרוקו, הרב איידלמן. ידועה ההית חביבותו לכל יהודי באשר הוא. ישנם שליחים בכל מדינה שקיים שם סיכוי ליהדות ולא משנה איפה. גזענות רחוקה מחסידות חב''ד כמרחק מזרח ממערב. החסידות האמיתית היחידה שתקבל כל אדם באשר הוא למניין חסידיה. ולהודיעך- בב
אוי אוי אוי 23.04.20
גם בש"ס אין אשכנזים אדיוט ספרדי צמא שלטון אתם הספרדים מנוולים כל הכח"ים שלכם מדברים על גזענות ושולחים את הילדים לאיפה? למוסדות ליטאים בבית דין של חבד לא אמור להיות ספרדים כי חבד זה חסידות מבלארוס מאותה הסיבה שהרב דוד יוסף ואריה דרעי היו בחברון הם דיברו בהבהרה אשכנזית ישיבתית כי הישיבה היא ליטאית כך
שמעון23.04.20
ש''ס היא חסידות? היא בי''ד? היא הוקמה נטו לקידום אינטרסים של הציבור הספרדי..למה שיהיה שם נציג אשכנזי?
יאיר24.04.20
אז יש לך מישהוא שמקדם את האינטרסים שלך תשתוק
מוטי ברקו24.04.20
75
חבד .אין מילים. חבד.
צילי23.04.20
74
האם עבודת הקודש של לובביץ היא לשם שמים לעשות חסד עם עם ישראל כי זה ציווי השם מה אני רחום אף אתה רחום והלכתה בדרכיו או זה ביזנס ככול המסעדנים למניהם לכן השאלה הגדולה למה
עובדיה23.04.20
73
יצא המרצע מן השק. וטוב שכך.
חרדי27.04.20
72
אתה חושב שאתה יותר גדול בתורה מהרוגצ'ובר או מהגר"מ פינשטיין והגרי"ד סולובייצ'יק והגר"מ מאונגוואר והגר"מ אליהו ששוחחו והתכתבו עם הרבי בדברי תורה עמוקים והעידו על גאונותו? מי אתה בכלל? טוקבקיסט חסר בינה ועם הארץ. קראת את ספרי הרבי? אולי קראת את עלון שיחת השבוע של חב"ד. יש מאות כרכים מתורתו של הרבי המל
לבחור הטועה (106) 25.04.20
71
איזה כיף שכל יומיים אפשר למצוא טרף חדש ולשסות בו קצת את העצביים.. קודם זה היה החרדים אח"כ המורים ועכשיו זה חב"ד ותכף נחזור לביבי. פתואם באחת חבד הפכה להיות התנועה הכי לבבית ומדהימה שמקבלת כל יהודי באשר הוא לסאטמרים החדשים רק עם חיוך על השפתים אנשים אגרסיבים שובנסטים ואנטי ציוני... איך הגעתם ברגע
ללא שם24.04.20
70
גב פליישמן היא שליחה? הצחקתם אותי ככה לא נראית שליחה של הרבי. תחליפו את הייצור הזה דחוף.
חבדניק23.04.20
איפה אהבת ישראל שלך????
שרי24.04.20
69
חצוף גדול לפעור פה נגד דעת הקדושה של הרבי עפרא לפומך
מתבייש בך23.04.20
68
חבל שהשליחה מתוך כבוד מדומה שכחה לשאול את מנהיגי התנועה הפועלים ברוחו ובדרכו של נשיא דורנו. ובמקום להודות בטעות בחרה לתקוף במרומז את הרבנים הפועלים בשליחותו של הרבי. חובה על כל מי שיראת ה' בלבבו להתנער מהתנהגותה הפסולה של רדיפת פרסומת והתחנחנות. לא בכך נבחנת אהבת ישראל שלנו.
מנחם מנדל23.04.20
67
השאלה איך בכלל היא הסכימה לכתכילה להדליק את זה.עולם יודעים שהרבי מלובאביץ נגד .אז היא בתור מישהיא שצריך ליצג הרבי מלובאביץ יכול ללכת נגד?
יצחק23.04.20
66
חצוף ופרחח! מבהיל איך הוא כותב על רבנים ומשמיץ את חב״ד אחותו יכולה להמשיך “במפעל חייה״ אבל לא בשם חב״ד!
ללא שם23.04.20
65
נכון חב"ד קירבו ספרדים בכל העולם .אולם למה להשאיר אותם סוג ב' . ספרדים יקרים אל תשארו היכן שאתם סוג ב' ולא משולבים בהנהגה התורנית . הנהגה ספרדית הינה הנהגה סובלנית
חיים טובים 23.04.20
סוג ב?? רח"ל איך אתה מדבר, עכשיו אני מבין למה חסידויות האחרות התרחקו מכם, אם חבד שמסרו נפש לקרב אותכם באהבה אמיתית בלי שום הבדלים כאחים ממש ואתה יכול לכפור ככה בטובה של זה שהאכיל אותך ולימד אותך יהדות והכניס אותך למוסדות שלו ולא עושה שום הבדל שם בין תימנים ואשכנזים, אם בחבד אתה כופר וממציא עלילו
כ23.04.20
למדתי בתומכי תמימים ספרדי ואעיד כי האמת באמצע . חב"ד היו עדיפים על השאר אבל עדיין מתנשאים . קצת כמו הקיבוצים החילוניים או בני עקיבא אבל פחות מליטאים וחסידים שממש גזענים.
תומכי תמימים23.04.20
יש הרבה רבניפם ספרדים בחב"ד לדוגמא ראש הישבה ברחובות הוא תימני.חב"ד הכי הרבה מקרבת ספרדים מכולם
עעע23.04.20
64
תסלח לי מאוד, אבל היא יכולה לבוא בתלונות רק לעצמה. אם היא הייתה מייצגת את עצמה אז היא היתה יכולה לפעול כאוות נפשה אבל היא לא מייצגת את עצמה אלא את חב"ד ולכן יש לרבני חב"ד את הזכות המלאה לבקש שמי שמייצג את חב"ד יפעל בהתאם לכללים של חב"ד והיא היתה צריכה לבקש אישור לפני שנתנה את הסכמתה. בכל חברה פרטית
אזרח-לא מחב"ד 23.04.20
הזדמנות מצוינת לבדוק מה באמת קורה שם. פולקלור אינו אמונה, אהבת הזולת (אולי?) אינה שמירת מצוות. יש כללים ביהדות ולמי שהעניין הזה אפילו לא צרם יש בעיה רצינית מאוד ביראת שמים. יש בחב"ד אנשים נפלאים, דתיים מאוד ואוהבי אלוקים ואנשים, שיוצאים מאוד ניזוקים מההתנהגות הפסולה הזו. המהר"ל כותב שאין שתי אהבות,
לעניות דעתי23.04.20
63
גם הרב פירר לא רצה להדליק.
כל הכבוד להם.23.04.20
62
מבין את הכעס והאכזבה (ובחלק אף בצדק!) של האח היקר. אבל הרבה יותר מדבר אל לבי זקפות הגב המרשימה של הרב הראשון שחתם באומץ ! זקיפות קומה לחב''ד. אין תחליף לחב''ד !
חסיד גור בלבוש23.04.20
יכול להיות אבל למען ההגינות הם היו צריכים להודיע לה על זה הרבה קודם ולא שבוע לפני הטקס
ק23.04.20
61
אל תגזים !! יש דברים קשים הרבה יותר קצת פרופורציות
יעל23.04.20
60
הרבי הורה להתייעץ עם רבנים ושכל אחד יהיה לו רב להתייעץ עימו. גם הורה לשמוע בקולם של בית דין רבני חב"ד שהם הקובעים. אפשר לחשוב שנשות הליטאים כל כך צנועות.. בחב"ד רוב הנשים לובשות צנוע אך אצל הליטאים ידוע מה המצב לצערנו.
למגיב 117. לא נכון בכלל26.04.20
59
יחיאל היקר אני ממליץ לך כחבר לשעבר. כתוב התנצלות ותכתוב שכתבת זאת בסערת רגשות. אתה גרמת חילול ה נוראי ופגעת ברבי. אינני יודע אם אתה עדיין דתי או חבדניק לא פגשתי אותך הרבה שנים אבל זה ממש לא מתאים. אחותך היקרה פרצה לתקשורת באופן מתוזמן. חבד לא עובדת אצל משפחת ליפשיץ עם כל הכבוד וזכותה לנהוג לפי ערכיה
אורי24.04.20
58
יש מצווה גדולה יותר כשעושים מיצוה בלי לפרסם אותה
חבדניקית גאה23.04.20
57
קודם כל - חבד הם אנשים מדהימים בכלל והזוג הזה בפרט. נראה לי שהבעיה מתחילה עם תנועה שלא מתחדשת. היהדות תמיד התחדשה ולמדה איך להסתגל לתקופות חדשות. אחרי חורבן בית המקדש חז"ל למדו איך לשנות מנהגים וגם את העיקר - מעבודת בית המקדש למפעל של התורה שבעל פה שנמשכת עד היום. נכון, היו הרבה סיבות לכעס והתנגדות
דניאל 23.04.20
לחסיד חבד אמיתי שלא פועל מרגשות לבו הבהמית צריך את שניהם לקרב יהודים כפי שחבד עושה, וגם להתנגד לציונות כמו דברי הרש"ב בגלל השלש שבועות שזה קיים עד משיח, ולא קשור אם רוב המדינה שמאלנית אנטי יהדות או דתית וימינית אין קשר איסור שלש שבועות נשאר בתוקפו עד ביאת המשיח
א23.04.20
56
חוץ מזה שהם שליחים מטעם התנועה הזאת וזכותם לדרוש זאת
צעד מצוין צריך להזכיר לחבדניקים מאיפה ה23.04.20
55
חב"ד שמביאים את ביבי נתניהו לבית מדרשם הם עצמם מבלבלים ומבולבלים בעניין המדינה הגם שברור שהיא צריכה להתנהל לפי הרבנים ההזדעקות בפתע פתאום אינה מוסברת וככל הנראה משקפת חוסר שביעות רצון מאיזהו שהם דברים כי אם הם פתאום מתנגדים מה ההמולה ? מה קרה
שמעון23.04.20
54
לכל אלו שחושבים שמכירים את חב''ד ומגיבים, בבקשה לא לכתוב שטויות לפני שיודעים מה זה חב''ד , חב''ד זה התמסרות מוחלטת לאדמו''ר וממילא לכללים שנתן הדרך עולם שלו (שהיא שליחות בין היתר) וכו' וכו' . אח''כ תתחילו ללברר מה הכללים ותכתבו תגובות.
אחד מבפנים23.04.20
53
כל הכבוד לשליחה על הוויתור העצום. הניסיון גדול. העצבים של אחיה הם בגלל הקושי לקבל סמכות. כל חבדניק מבין ששליח כמו המשלח. שליח מייצג את הרבי וצריך לבחון עצמו אפילו הרבה יותר מחבדניק רגיל. שליחה יקרה מגיע לך הרבה הרבה יותר מהדלקת המשואה. האמיני כי שכרך ישולם באמצעים אחרים , באמצעות הרבי. כפי שאמר הרב
זלמן23.04.20
52
חב"ד לא אמורים להדליק משואות בטקס שכולו הילולים ל"נבואות" והכפירות של הרצל אחד העם ודומיו. עם כל הכבוד לחני ליפשיץ, גם הרבי מליובאוויטש עצמו הוריד את שמו מוסד חב"די נחשב מאוד רק בגלל ששרו התקווה בדינר רשמי. אם יש לכם גם עליו תלונות אז אתם בכלל לא ראויים ליהיות שלוחו. ולכל המתרעמים, חב"ד לא חייבת ש
שפוי23.04.20
אהבתי את גישתך גישת חסידות חבד יישר כוח
ששון24.04.20
51
כתוב בתגובה שמדובר בהחלטה כפי "הוראת כ"ק האדמו"ר נשיא דורנו" אז מתי הוא החליט בנוגע למקרה הזה ? אני באמת לא מבין אם מישהו יוכל להסביר.
לא מבין 23.04.20
בבדיחותא אני יענה לך מה אתה לא יודע שהרב עוד חי והוא עונה תשובות? וברצינות אני יענה שהיה פעם כבר מקרה כזה ששאלו את הרבי אם יכולים להדליק את המשואה הזאת והרבי אמר שלא, נדמה לי שזה גם מודפס באגרות קודש
ת23.04.20
אני חושב שחבל שאני אכתוב את זה, אני רק אפנה אותך: תחפש באתרים: col - חב"ד אינפו - חב"דפדיה על הדלקת המשואות ואז תראה את דעת הרבי.
H23.04.20
לפני הרבה שנים הציעו לחסידת חב"ד אחת (שבעלה נפל באחת המלחמות, הי"ד) להדליק משואה והיא שאלה את הרבי והרבי ענה שזה "מושלל בהחלט" היות והטקס הוא נגד "רוח ישראל סבא"
ארי23.04.20
תודה על התשובות שנשאלו בכנות בדיוק על מנת להבין האם היה תקדים מפורש ולא חלילה לעסוק בשאלה איך מתקשרים עם הרבי או לקנטר ולאלו שהבינו כך אין לי אלא להתנצל .
לא מבין 23.04.20
לפני ההסתלקות של הרבי נשי"ד
לפני תשנ"ד23.04.20
50
על הלב?
ומה עם מח שליט 23.04.20
49
שנים אני ציונית מחוברת לחב"ד אני מזועזעזת מחב"ד בושה וחרפה
תהלה 23.04.20
ובכן תתחילי לקרוא את דעתו של האדמורים שלך הרשב והרייץ על הציונות אולי זה ידחוף אותך לצאת מחבד הקדושה לטובת מים מזוהמים שכביכול נוצצים
שירה23.04.20
חחחחח מזועזעת
חחח23.04.20
אין מה להיות מזועזעת - אם היית מסכימה עם כל דעותיה של חב"ד - היית כבר חסידה. מחוברת פרושו אוהבת את הפעילות ואת האהבת-ישראל של חב"ד אני ממליץ לך לבדוק במדויק מה היא דעתו הק' של הרבי בקשר למדינה והציונות. (אני מדבר על ציטוטים של הרבי עצמו ולא פרשנות של חסידיו)
י23.04.20
הרבי חזר על הרבה פעמים, שאולי מצד העניין באמת זה לא נכון שהוקמה "מדינה" בארץ ישראל, אבל מאחר והוקמה - יש לעזור ככל האפשר לאזרחי ישראל ולמשרדי הממשלה, - הרבי עזר, ייעץ, ונפגש רבות עם אנשי ממשל של המדינה בכדי לעזור "לעם היושב בציון", הרבי הוא הלוחם הכי חריף נגד מסירת שטחים. יצער - אין להזדעזע..
H23.04.20
לכל אחד יש דעות אם הרבי אמר משהו זה אומר שמי שמאמין בו ובדרכיו הקדושות לא מדליק משוא כי זה לא שיטתו
ששון 27.04.20
48
הרבי לא זקוק להסכמות של עמי ארצות כמוך. סברותיו של הרבי פשוטות? הצחקת אותי. גדולי עולם כרבי משה פיינשטיין מעידים על גדולתו של הרבי בתורה (קטע מדברי הגרמ"פ על הרבי: "הנה ידוע בעולם אודות גאונותו בתורה ואיך שהוא באמת מתעסק גדול בתורה בגאון, שהוא עובד תמיד בתורה ושהוא באמת בעל תורה.. במשך השנים שאני מ
לליטאי מתגובה 10626.04.20
47
כל החבדניקים שמעו על הספר אבי עזרי ומבינים היטב מה כתוב שם ויודעים שהספר הזה מלא סברות דחויות ועקומות (אפילו החזון איש חלק על דברי הנ"ל בענייני קרבנות כידוע ממכתבו אליו והפריך סברותיו וגם הרב עובדיה יוסף דחה את דבריו בהלכות חנוכה והלכות שבת ועוד) . הרב שלום דב וולפא כתב ספר מנומק בהסכמתם של הפני מ
ליאיר ( 73). אנחנו יודעים ועוד איך24.04.20
אתה צוחק זה שהחזון איש חלק עליו במשהו בקורבנות זה אומר שהסברות עקומות באותו מידה אני יכול לומר שמזה שהראב''ד הפריך את הרמב''ם זה אומר שהסברות שלו עקומות והרב עובדיה לא חולק מסברא רק מספרים ובד''כ תמצא דחיות לדברי הרב עובדיה בספרי הרב עדס והרב אלישיב קראתי את ספרי הרבי הכל סברות פשוטות בלי עומק ואם
בחור24.04.20
תן לציבור להחליט מי יודע ללמוד ומי לא כי כל גדולי ראשי הישיבות הם תלמידיו של הרב שך
שמעון24.04.20
אם היית טיפש שכמותך מעלעל בדפי ההיסטוריה היית רואה את ההסכמה הנדירה שקיבל הרב שך מהרב מבריסק ואת החיבה היתירה שגילה לו מרן החז"א והסטייפלער שאמר ששכינה מדברת מתוך גרונו אתה ייצור שכנראה לא מכיר את ההיסטוריה בשל עבר לא נעים או שלך או של הוריך בשונה מרוב רובו של הציבור הליטאי שהוריו לא קטפו תפוזים בקו
מוטי ברקו24.04.20
התגובה של מלא אנשים שלא מספיק למדנים זה כמו שלך ייצור מסכן אם חבד היו לומדים רחיים מבריסק בטח היו שומעים על דבריו של הגר"יז ובחריפות ובקיאות כאחד מהגדולים אשר בדורנו ואינו צריך להסכמה משום אדם וברור שלא לאדם מדומין שכמותך כנראה שהמעשיות מצטרפים לשלל אמונות טפילות ומשיחיות שניכסתם לעצמכם על אף שאיננ
מנחם24.04.20
46
אני לא כל כך מבין בזה רק מה שיש לי לומר זה שזכותה של כל חברה להחליט מה הנציג מטעמה יעשה, כל עוד הוא עושה זאת בשעם החברה עצמה, ונגיד לחברת 'אל על' היה בעיה עם מישהו, והיו מזמינים מציג שלה לכנס של אותו מישהו שיש להם בעיה איתו, לא משנה מאיזו סיבה, ודאי שהיא היתה מתנגדת, וודאי שכולם היו מבינים את זה,
רפי בר24.04.20
45
זה לא יעבור בשתיקה המלחמה שפתחתם נגד הרבי בתקשורת במטרה להכפיש את הרבי והשלוחים. חני ליפשיץ לא חבדניקית לא קסורה לחבד וכנראה גם לא ליהדות. זה בזיון לחבד מה שקורה שם בנאפל. השלוחים במזרח מתנערים ממנה. סיפורי זוועה מתהלכים על הנעשה שם. חני רוצי להדליק משואה בכבוד ובכיף רק תודיעי קודם שאת מדליקה זאת בת
חבדניק24.04.20
44
יחיאל אתה חוצפן. אף אחד לא הכריח את אחותך לא להדליק. היא ניסתה לייצג אלפי אנשים בניגוד לדעתם מבלי שהוסמכה לכך. ומה שהחחיטה לא להדליק בגלל שהיא רוצה להמשיך למצוץ מחבד כסף. תעזבו אותנו תלכו לכל הרוחות כפויי טובה. שאחותך תמשיך במפעל חייה ותרד לחבד מהוריד ותמשיך לגדל ילדים נאפאלים.
עיתונאי23.04.20
תרשה לי לספר לך סיפור קצר שיביהר לך מה קורה כאן. פעם שליח של חב"ד שמע על איזה גביר שיוכל לעזור לו משמעותית בתקצוב הפעולות הרבות והשוטפות במשך ימי השנה, אחד ממזכירי הגביר אמר לו כי אם יבוא ביום זה וזה יוכל לקבל 100,000$ כי הגביר במצב רוח טוב באותו יום. שמע זאת השליח והגיע לפגישה עם עוד 4 שלוחים ובאמת
לעיתונאי23.04.20
נו, אז מה הטענות על רבני חב''ד ? הרי היא כפופה אליהם ולהוראותיהם בתור שליחה של הרבי?
אמת אחת24.04.20
תגובה לעניין.
יפה דרשת24.04.20
43
‏סוף סוף חב״ד מתנהגים כמו יראה שמיים אמיתיים ‏אני מקווה שימשיכו עם הפאות הארוכות והבלונדיניות ‏והשמלות הצמודות ‏הרבי הצדיק מתהפך בקבר
משה23.04.20
רק לידיעתך החב"דניקים הם המחמירים הגדולים ביותר בעולם היהודי בכל פסקי התורה!, זה שאתה רואה כמה אנשים שלא מתנהגים כמו שצריך זה לא אומר שכל חב"ד היא כזו.
למשה23.04.20
42
חבל שהכבוד המדומה עיוור את עיניה של השליחה, שלא מבינה שעליה לבקש רשות ממשלחיה לכל פעולה שהיא עושה בשמם. חבל עוד יותר שבמקום להודות בטעות הפשוטה לכל יהודי חרדי בוחרת חני ליפשיץ לרמוז על חוסר הסכמה להודעת מנהיגי התנועה הקדושה הפועלת בשמו של כ"ק האדמו"ר נשיא דורנו.
מנחם מנדל23.04.20
41
והוא עוד כתב בעדינות . כשיתפצוצו ויצאו לחוץ הסיפורים תהיה רעידת אדמה חינוכית ומוסרית אדירה .
4ו סוף סוף גילה את הסוד האמיתי של בתי חב23.04.20
40
80 שנה לא מצאו ספרדי אחד ... מעניין . אם זה לא גזענות אז מה היא גזענות
חיים טובים לאוי אוי אוי 23.04.20
אמא של גלעד שער היא ספרדיה שהדליקה משואה ויש עוד אז....
נ.י.א23.04.20
39
הזקן מבני ברק היה שונא ציונים יותר מסטמר.
למגיב 43. מי קרא ליהודים אוכלי שפנים? 23.04.20
רבינו הדגול מבני ברק ראה בהתחברות היתירה ובשליחת כל המי ומי לרחובות מלאי פריצות את אמות המידה האמתיות דבר שמבאר את המצב העגום בו חב"ד נתונה כיום ובאמת גם אם מדובר ב"יהודים הם אוכלי שפנים וחזירים" לא נראה לך תשרוף את פרשת ויקרא שאומרת ולא תטמאו בהם ונטמטם בם באמת גוי לא מיטמא באכילת שקצים בור ועם ה
שמעון23.04.20
38
אחרי כזו התקפה על הגוף המימסדי הרישמי בחב"ד, תתפלא למה חבדניקים מדירים גחלים ממך ולא מוכנים לכל מגע ועסק איתך.באמת אתה אכן נוגע בדבר אבל פשוט גועל נפש של תגובה לאדם המכנה עצמו חבדניק... ולגופו של עניין מה שקורה עכשיו זה התפוצצות של נושא שהעלימו ממנו עין במשך שנים, אופי השלוחים בטקמנדו והתנהגות
ליחיאל פליישמן23.04.20
כל מילה אמת. מידיעה. לא כל מי שמכנה את עצמו חסיד חב"ד הוא אכן חסיד וודאי שהוא לא בהכרח חסיד חב"ד. יש אנשים ששכחו איך צריך להתנהג חסיד חב"ד!!!
מנחם מנדל23.04.20
נא להזהר מדיבה או לשון הרע זה לא מכבד אותך או את חב"ד
לוי יצחק 23.04.20
37
כנראה פסקי הרבנים הם טובים לך מתי שכדאי לך ומשתלם עבורך מה חנופה זו לציונים אתה רואה בעצמך בתקופה האחרונה כמה הם אוהבים אותנו יוסיף לך הרבה כבוד ההדלקה הזו אחותך הדליקו מסוע לכבוד הרבי של חב''ד אני בטוח שהוא היה מסתובב בקבר על הכבוד המדומה הזה קטמנדו באמת דבר גדול חסד וקידוש שם שמים כרצו
דני23.04.20
36
אח טיפש ומפגר מי אמר ששנים של עשייה נמחקו? אף אחד לא זרק את אחותך מהקהילה והיא ממשיכה בעבודת הקודש אז מה אתה מדבר? זה ההוראות של הרבי שלך ושלה אז לא הבנתי מה אתה רוצה? מקסימום צא מחבד אם אתה כל כך שונא את ההוראות של הרבי שלך
א23.04.20
אתה הטיפש כאן- הוא כותב לך מפורש שבמשך שבועיים הופעלו לחצים שיפטרו את אחותו מהמפעל חיים שלה
יאיר23.04.20
35
חבדניק 1 אמר שהם שמים דגש על אהבת ישראל. צניעות נשים לא ככ. אז דע לך מיסטר חבד שהרפורמים עושים זאת יותר טוב מכם. אהבת ישראל ללא צניעות לא שוה כלום.
משביעים אותו תהי צדיק אמיתי לא צבוע23.04.20
34
‏לעניות דעתי: בעקבות הסערה שעוררה גב' ליפשיץ'. על הגורמים הרשמיים בחסידות חב"ד להדיח אותה מתפקידה [בדיוק כמו שכל מנכ"ל היה עושה לעובד תחתיו]. למען ידעו לדורות הבאים שיש מחיר לכל תרגיל!
נתי רוטר23.04.20
לאף בית דין רבני אין את הזכות "לפטר" שליחה שהרבי בכבודו ובעצמו שלח. חסידות חב"ד לא עובדת ככה
ארי23.04.20
מתי הרבי שלח? מהקבר? מהשמים? עברו 26 שנים מפטירתו. אני מכיר את חב"ד היטב!!! אין רשות לשום שליח חב"ד לפעול כרצונו. האוטונומיה מאוד מוגבלת, וכמו שהם מעוניינים בסיוע מורלי וכספי של איגוד השלוחים, כך גם הם צריכים להיות כפופים לנהלים. ועוד עניין, האם היא אמורה להדליק בשם עצמה או בשם חב"ד? ממי יש לה כוח א
יעקב23.04.20
בורות הרבי לא שלח אותה בעצמו. הגוף ששלח אותה יכול (תיאורטית) להחזיר אותה
חסיד23.04.20
כותב הערה 7 אינו נמנע על חסידות חב"ד הבורות ב"מה זה שלוחים" קצת מצחיקה... הרבי הוא הגורם היחיד שקובע מה הם שלוחים ומי הם לא, את הכוח נתן אומנם לידי צא"ח אבל וודאי שלא מדיחים שלוחים "למען ייראו"!
H23.04.20
33
גב' ליפשיץ ובעלה עשו הרבה שטויות. מה שקרה עכשיו זה רק הקש ששבר את גב הגמל. הם סייעו לבעלי נטיות הפוכות שהגיעו לנפאל כדי לעשות טיפולים שהשתיקה יפה להם. עסקו באימוץ ילדים נפאלים כדי להיראות טוב בתקשורת ודאגו לביים סדרת טלוויזיה על חייהם. הכל פרסום ויחסי ציבור וניסיון למצוא חן בעיני העולם החילוני צפונ
הקש ששבר את גב הגמל24.04.20
32
אל תשאלו יותר למה הצבא לא רוצה להכניס את חב"ד לבסיסים?
יהודי פשוט23.04.20
31
אתה לא יותר מפושטק חסר בושהדעתו הק' של כ"ק אדמו"ר זי"ע שבכל עניני ארץ הק' כפס"ק דין בית רבני חב"ד ולהשתתף בכנס בשם חב"ד ליובאוויטש והשלוחים צריך את אישור הבי"ד ללא כל ספק
חסיד כואב23.04.20
30
שתעזוב את החסידות גם ככה הרב שך אמר שהם הכת הכי קרובה ליהדות.... בואי תיהיה חרדיה רגילה
נ.י.א23.04.20
ברור שהם הכי קרובים, הם מאהיבים שם שמים ברבים (להבדיל מהליטאים ששנאה וקטטות היא לחם חוקם כידוע), עוסקים בכל תחומי היהדות (לא רק גמרא כמו הליטאים), הרבי האחרון השאיר מאות!!! ספרים (ומה הרב שח?) וכו' וכו', יכלה הזמן והמה לא יכלו. לך זרוק לבן , תחסום כבישים ותשרוף פחים כמצוות רבך בעל המורשת של העיתון
ודאי23.04.20
עם שגיאות כתיב כאלה אתה וודאי לא תדע על חיבוריו של מרן הרב שך. אז ככה, חיבורו נקרא ''אבי עזרי'',חיבור חידושים למדני בשיטת בריסק על סדר הלכות הרמב''ם..אני די בטוח שאתה ועוד הרבה חבדניקים לא תצליחו להבין את הנאמר שם...
יאיר24.04.20
29
אין מה להתעצבן החרדים תמיד היו עם ראש בקיר .. לא משתתפים עם המדינה בכלום חוץ מוועדת תקציבים..
יענקל23.04.20
28
מילא אותה אני יכול לדון לכף זכות, שבהתחלה הסכימה להדליק את המשואה בלי לחשוב שמא צריך לאישור לכך ושמא זה יביא תועלת לשליחות וכיוצא בזה, וכשהורו לה רבני חב"ד שלא תדליק היא ויתרה על כך מיד. אבל מה אחיה כתב זה נורא, הרי האיומים שכותב עליהם כנראה הכוונה שהתנו איתה שאם היא תדליק היא לא תוכל יותר לעבוד מטע
לדעתי23.04.20
27
למי שלא מבין היא סירבה להשתתף בטקס מטעמי צניעות ודעת הרבי בעניין. לפני הרבה שנים שאלו את הרבי על הדלקת משואה ביום העצמאות. והרבי ענה (לחסידת חב"ד אחת שהציעו לה להדליק) שזה מושלל בהחלט היות כי הטקס נוגד את ערכי היהדות
ארי23.04.20
26
ציונים חשבתי שבעיקבות ההחלטה הציונים יפסיקו לקנות מאצלכם ויפסיקו לתרום
אברהם ויצמן23.04.20
25
לך תלמד היסטוריה... ותראה כמה אדמורי חבד לדורותיהם התנגדו מאוד מאוד לרשעים ולציונים...
חבד נגד ציונות23.04.20
תיקון: התנגדו לציונות לא לציונים! - כל הלב לכל אחד -
H23.04.20
24
צמבלי להיכנס לדיון על השקפת העולם החרדים על הציונות אופן ניהול טקס הדלקת המשואות מנוגד להלכה. בשירה בימי ספירת העומר. בתערובת בין גברים ונשים.. בחוסר צניעות ועוד דברים נוספים הנוגדים את ההלכה.. כיצד יכולה חב"ד תנועה חרדית חסידית. להסכים לכך שהם ייוצגו בטקס בניגוד להלכה? ולכן האח שפי הנראה השקפתו שונ
מומחה לחרדים23.04.20
23
גועל נפש. כעת הבנתי את הכל. סיימתם עם חבד
חיים23.04.20
22
למה לרב הולצברג כן התירו להשיא משואה? מריח כשיקול לא ענייני...
יעל23.04.20
משום שהרב הולצברג לא נבחר כמייצג/שליח של חב'ד
יובל23.04.20
א. זה באמת היה בושה וחרפה. חילול ה'. ב. אף אחד לא התיר לו, הוא עשה את זה על דעת עצמו. ג. הוא איש פרטי שלא מייצג אף אחד, משא"כ שליחה רשמית של חב"ד.
מנדי24.04.20
21
אני מבין את הכאב ואיני בקיא למעשה בלחצים וכדומה מה שהיה. אבל מה קשר לומר שכל מפעל חייה ירדה לטמיון? האם פיטרו וזרקו אותה מנפאל? אדרבה אמרו לה תישארי להיות בנפאל ואל תתעסקי עם דברים אחרים!! אם האח חושב (ואני בטוח שחני עצמה לא חושבת ככה) שבגלל שהיא לא תקבל את הכבוד הזה אז כל מפעל חייה הלכה, זה אומר שה
אליהו23.04.20
20
כחבדניק אני כואב מאוד מהמצב שנוצר ומחלק מהתגובות. להערכתי המגיבים הכי קיצוניים הם מקרב אחינו החרדים. נשארו שרידים של מתוסכלים שהקנאה מעבירה אותם על דעתם. הכאב שלי שזה לא יגרום לשנאה בין שאר אחינו בני ישראל, שאני כחבדניק אהבתי אותם מגיל אפס כי זה מה שהחדירו בנו בבית, בחיידר, בישיבה, וכמובן ב-770. בבר
חבדני23.04.20
אתה רציני אם השולחן ערוך הרב היה רואה מה יצא מחב''ד הוא היה חוטף התקף לב תראה מה הוא כותב על ביטול תורה יש חבדניק אחד שמקפיד על זה וזה בלי לדבר על החבורת משיחיסטים שנותנים עליה לתורה לרבי
בחור23.04.20
19
חב''ד היא הכת שהכי קרובה ליהדות.
הרב שך23.04.20
אז אולי הגיע הזמן שתלך בדרכה ותהיה גם אתה קרוב קצת ליהדות..
"הרב" שך23.04.20
לא ירדת לסוף כוונת דברי הרב שך. זיוף, קרוב ודומה ככל שיהיה, עדיין זיוף מוחלט הוא. ואדרבה, הוא מטעה ברמה הכי גבוהה שיש! גם אם השעון מכניס במבוכה את התכשיטנים והאספנים המומחים ביותר וגם אם הזהב טהור והיהלומים בשווי עצום - אם זה יצא ממפעל בסין זה לעולם לא יהיה רולקס.
מיכאל23.04.20
לא ירדנו כי דבריו לא מענינים אותנו
ששון24.04.20
פושטק שכמוך איך אתה מדבר!!!!!!! הבנתי איפה התחנכת לפי שם התגובה שלך
ששון27.04.20
חולה נפש
ירדן23.04.20
18
לפעמים ציבור מאבד עולמו בשעה אחת. חב"ד חשפו כי מאחורי הסבר פנים שהם מראים לציבור הציוני, מסתתרת שנאה שגדולה מהשנאה של חב"ד לנוצרים ולמוסלמים.וכדאי שעכשו יסתתרו בביתם ולא יצאו למבצעים לכל הפחות בשנה הקרובה.כי אז יהפכו להם הדוכנים עם התפילין.
רבינוי23.04.20
זה בערך מה שמובן מהתגובה שלך
@$%&^^23.04.20
חבד תמשיך ללכת למבצעים גם אם ליטאים יהפכו להם תתדוכנים ולגבי זה שהוצאת ממוחך הקודח שחבד שונאים תלא דתיים כמו נוצרים אז אולי תסביר לי למה לחבד יש 10,000 שלוחים ברחבי העולם? מה הם משועממים הם נראה לך שונאים את המקורבים שלהם? א
ששון24.04.20
חה חה אתה מסכן אומלל ציוני טיפש שכמה שיקרבו אותו הוא יצטרך שכולם ינשקו אותו ויחללו שבת כדי שאתה ירגיש טוב
כ23.04.20
17
חזקי פלישמן אתה פשוט טיפש, אם היא שליחה מטעם חב"ד אז היא לא יכולה לעשות דברים על דעת עצמה, במיוחד שזה פוגע באידיאולוגיה של חב"ד אני לא דתי אבל אני חושב שזה ברור לכול בר דעת שהיא לא יכולה לעשות משהו נגד מי שהיא מייצגת
ירדן23.04.20
חחחחח "אני לא דתי" מזהים שאתה חרייד מקילומטר
יענקל23.04.20
16
אם המשואה שלה בגלל פעילות חבדי"ת - חייב אישור מראשי התנועה. אם המשואה בגלל דברים אישיים - אז תלוי מי רבותיה
אלי23.04.20
אם היא חב"דניקית אזי דעת הרבי (שלא) גוברת!
H23.04.20
15
טעות ביסודה חב"ד אהובה ומקרבת לבבות ונהפוך הוא היא צריכה להדליק את המשואה בזכות וחובה על תרומת חב"ד לקרוב הלבבות
אביבה 23.04.20
גם אם זה נגד את דעת הרבי - המשלח? (יש אנשים שלא יודעים את דעתו של הרבי בקשר להדלקת משואות בטקס יום העצמאות..)
H23.04.20
14
הציונות היא הרס היהדות כל מעורבות חרדית עם השלטון הציוני היא למען מטרת הצלת עולם התורה תחת השלטון הציוני מעבר לכך כל ערבוב עם סמלי הציונות ודרכה מהווה היפוך מוחלט עם ערכי היהדות במקום שיש דעת תורה פשוט שאין מקום להשתלבות דרך התורה עם דרך הציונות
יהודי23.04.20
13
אני לא יכול להבין את הטיפשות שהיכתה בה, מדוע נכנסה לזה, מה לא היה ברור מראש שזה לא מקובל? יש גם שיקולים ברורים שזה פוגע בשליחות במדינות כמו מרוקו ואיראן. למה היא גם כתבה כזה פוסט..
יהונתן23.04.20
12
גם אם הוא מקשקש זה לא מובן למה שיהיה אסור
אה23.04.20
11
וכי בתנועת שס הגזענית יש חבר כנסת אשכנזי אחד?!!
למגיב 3723.04.20
וכי ביהדות התורה הגיזענית יש אשכנזי אחד?
נ.י.א23.04.20
הם לא מצאו מישהו שיסכים להיות שם כמו שאין בחור אשכנזי אחד בישיבות ספרדיות
בחור23.04.20
10
הרבי הוריד את הנשיאות ששרו את.....
יהודי לא ציוני23.04.20
9
אם הרבי עצמו היה נגד הדלקת המשואה אז מה לך כי תלין?!?!
הרבי היה נגד!!!23.04.20
8
למה הוא שותה מהיין לפני שסיים לברך את כל הברכות של הבשמים והנר וההבדלה ....?
לא הבנתי 23.04.20
מה הקשר?!
223.04.20
7
שרף את עצמו ויצא טאמבל. סליחה על הביטוי. לחיים לחיים. תגובתו מאוד רדודה ואם כבר יצא להגנתה אז כבר פעל בדיוק להיפך.. הבנו שיש לה אח סתום שצריך לטפל במידותיו. דווקא זו תקופה טובה של ספירת העומר זה הזמן לעבוד על נפש הבהמית קצת. גם לי יש נפש בהמית וגם אני צריך לעשות תשובה. בהצלחה לכולנו יחי המלך המשיח
חבדניק23.04.20
6
תקשיב טוב היא לא פועלת מטעם עצמה, היא פועלת מטעם חבד. לא טוב לה שיש בית דין רבני חבד? לא טוב לה הדרך של חבד? היא יכולה לפעול עצמאית ללא קשר לחבד. יש הרבה שעשו את זה לפניה. עיין ערך שלמה קרליבך. לדעתי צריך לבדוק בציציות של כל מי שאמור ליצג את חבד... וכך לא יהיו כאלה שיוציאו סרחון החוצה לתקשורת.
מנדי23.04.20
5
מר פליישמן הנכבד שכח פשוט שכח שאחותו היא 'שליחה' 'שליחת חב"ד' חשבת על זה מר פליישמן? זאת אומר שהיא מייצגת את חב"ד ואת האדמו"ר מחב"ד זצ"ל ובתור שכזאת היא לא יכולה ללכת נגד רבני חב"ד שכיום הם מייצגים את חב"ד ואת האדמו"ר זצ"ל, ואדם פרטי חשוב ככל שיהיה לא יכול לייצג את חב"ד אלא את עצמו! תתאפס בבקשה.
יוסי23.04.20
האדמור שליטא
ששון24.04.20
4
אין חידוש בדבר
האח חרדל"ש ידוע23.04.20
3
מה הקשר? התרומה שלה תלויה בהדלקת גפרור בטקס של מדינת יש ראל ? שטויות במיץ עגבניות!!
חבד של כולם23.04.20
2
יחיאל עזב את חבד. גילוי נאות
הנרי23.04.20
איזה חסיד הוא היום?!
מעניין מאוד23.04.20
1
חכם.
לא נמחק כלום, עשיה לא נמדדת בהדלקת גפרור23.04.20
קראתי הכל , הרבה תגובות חיוביות ושליליות לגבי תגובתו של חזקי . אבל מה שמשתמע מכך זה המון שנאה וקינאה תגובות שליליות . שנאת אחים ובפרט בימים קשים אלה שכולנו מייחלים ומצפים לגאולה ואתם ותגובות שלכם רק מעקבים את ביאת גואל משיח צידקינו
אסתי23.04.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

מאות דפי גמרא בעל פה: הילולא וחלוקת פרסים בצאנז

חיים רוזנבוים | 05.05.24

גלריית תמונות

5 שנים להסתלקות: המונים השתתפו בהילולא בקאליב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 05.05.24

שיר חנוכת הבית

האדמו"ר קבע מזוזות וערך טיש בבית שמש | גלריה

חיים רוזנבוים | 05.05.24

ויחיה זרעם

רועה נאמן | האדמו"ר מצאנז גימגראד ערך טיש הילולא

חיים רוזנבוים | 05.05.24

באה שבת באה מנוחה 

על אף המצב המתוח בצפון | האדמו"ר מירושלים שבת בצפת 

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

חסל סידור פסח

חג הפסח בחצה"ק באבוב 45 | תיעוד מסכם

חיים רוזנבוים | 05.05.24

סיפור למוצאי שבת

הבעש"ט נשאל: "מדוע דווקא הבקשות שלך נענות בשמיים?"

הרב אהרון ראובן | 04.05.24

הסגולה למוצ"ש | צפו

כשהמשרת של הבעל שם טוב הרהר: 'הלוואי והגרביים היו שלי'

כיכר השבת | 04.05.24

בית אהרן ברכו ה' 

סאטמאר: ראש הישיבה קבע משכן חדש לחסידים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ויחיה זרעם

יזכרם אלוקנו לטובה: בגארליץ ציינו את הילולת אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

מאמר מיוחד

חלת מפתח: כל מה שאולי לא ידעתם על הסגולה לשבת זו

ורד שאלתיאל | 03.05.24

ותבנהו מהרה

ושם נעלה ונראה: האדמו"ר מביאלה ב"ב פקד את הכותל 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

כאשר זכינו לסדר אותו

כך נעלו את החג בווילאמסבורג

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

הזכירו לפניו 

במלאת 148 שנים להסתלקותו: הצאצאים התכנסו בירושלים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

ורוממתנו מכל הלשונות

גלריית ענק: חג הפסח בצל האדמו"ר מסאדיגורה בבלגיה

חיים רוזנבוים | 02.05.24