כיכר השבת

הפרת התקנות

החתונה בבעלזא "פיגוע בריאותי"; המשטרה פתחה בחקירה

בעקבות הפרת ההנחיות בחתונת נכד האדמו"ר מבעלזא, הודיעה המשטרה כי העניקה קנסות לארבעה מארגנים ופתחה בחקירה • איווט ליברמן בחר להשתלח בחסידים (בארץ)

201
דוד הכהן | כיכר השבת | ט"ו באב | 05.08.20
(צילום: כיכר השבת)

החתונה ההמונית של נכד האדמו"ר מבעלזא הערב (רביעי) בירושלים, מעוררת סערה ברשת, ועניין רב כאשר כל כלי התקשורת מסקרים את האירוע.

בניגוד לחתונות קודמות, אז שידרו כתבות שגרמו לקידוש ה', הפעם העדיפו בתקשורת להתמקד בעובדה שבמקום הפרו את הנחיות משרד הבריאות המגבילות קיום אירועים בשל הקורונה, והשתלחו בחסידים.

מדוברות המשטרה נמסר כי "המשטרה קיימה פגישות מקדימות עם מארגני החתונה במטרה למנוע הפרה של התקנות".

"הערב לאחר שהפרו את התקנות, נרשמו קנסות במקום, בהם 4 קנסות בסך 5,000 ש"ח למארגנים". עוד הודיעו במשטרה כי "בנוסף נפתחה במשטרה חקירה בגין עבירות רישוי".

סגן שר הבריאות, יואב קיש אמר הערב בראיון לחדשות 13 על החתונה ההמונית, כי מדובר ב"פיגוע בריאותי" כלשונו.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ איווט ליברמן צייץ בטוויטר: "ליבי עם בעלי האולמות והזוגות הצעירים שרואים איך החסידים מבעלז מצפצפים עליהם ועל המדינה".

ח"כ יוליה מלינובסקי ממפלגתו צייצה: "‏אם אפשר לקיים חתונת ענק עם אלפי חסידים לנכדו של אדמו"ר אז למה את עולם התרבות לא פותחים גם? האם זה בגלל שמדובר באדמו"ר?".

תוכן שאסור לפספס
201 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
88
בושה.
יוסף06.08.20
87
אכן פצצה מתקתקת ומי שישלם המחיר לא יהיו כאן לצעוק אם אין פה מעצרים המוניים וקנסות משמעותיים לראשי הנודעים לחתונה הזו מוכיח שהמדינה הפקירה אזרחיה לחסדי הפוליטיקאים אייכלר צריך ליכנס לבידוד מיד וחקירה אם הוא לא נתן יד לזה ואז להוריד ממנו חסינות הכנסת ולהענישו כמו כל אזרח לכמה שנים בכלא
שמויגר06.08.20
86
מה אתם נובחים כמו כלבים בגלל שזה חסידים ההפגנות של השמאל יותר טובות אף אחד לא מדבר על זה החרדים התחילו להיות יפי נפש זה לא יעזור לכם תבינו
בו06.08.20
חסיד בעלז והשמאל באמת חברים, בעלז תמיד שמאלנים
אייכלר06.08.20

הצגת כל התגובות

85
אני לא מבין , זה לא חכמה להיות חכם בדיעבד, החופה הייתה באישור המשטרה והם גם היו במקום כמו שרואים בסירטונים ,החתונה הייתה מצומצמת כמו שסיכמו עם המשטרה, מה אתם צועקים ומה אתם נובחים, אני לא הייתי שם (ב"ה) ביחס לתמונות מחתונות קודמות זה ממש רבע מהחסידים, אתם אנשים פוחזים וריקים שמשתלחים בכל דבר שבקדו
היחיד השפוי06.08.20
ה"לא הייתי שם (ב"ה) שלך, זה בדיוק כמו האדם שעולה לשידור במאזינים למאזינים ואומר אני לא חרדי כמובן, אבל.....
אני06.08.20
84
קידוש השם
יהודה06.08.20
זה חילול השם ענק, כנראה אתה משוגע.
יהודההה09.08.20
83
ליברמן י'אפס שקרן וצבוע שכמוך- אתה מעז לתת ביקורת על החסידים שמצפצפים על המדינה? אתה לא מתבייש-בתקופת הפסח, כשאז ההגבלות היו הרבה יותר חמורות ונוקשות-אתה,נבחר ציבור הלכת להסתפר אצל ספר, שאמר שהכריחו אותו לפתוח רק בשבילך. ובנוסף התפרסמו תמונות שלך עורך קניות בסופרמרקט כשאתה היחיד שלא עוטה מסיכה. אתה
יאיר05.08.20
82
אני יודע שבשביל ספק פיקוח נפש מחללים שבת. אבל בשביל הרבה יותר מספק פיקוח נפש, ח"ו לבטל את החתונה ההמונית. הרי אם חסיד בעלזא לא יהיה בחתונה כנראה שהוא ימות אחרת אין הסבר לביזיון הגדול בהיסטוריה היהודית אלפי איש "חרדים" שמקריבים זקנים על מזבח הטישים זהו סילוף היהדות מהגדולים בהיסטורייה תתבישו.....
אנונימי06.08.20
אבל אין במגיפה הזו פיקוח נפש אתה לא מבין תבדוק את המספרים ואיך המגיפה עובדת
עעע06.08.20
המגיפה הזאת היא פיקוח נפש אסור ללכת לחתונות הדבקות המוניות, עעע אל תשקר חלאס להגיד דברים שלא נשמעים לא הגיונים ולא אמיתיים אסור לשקר זה עבירה.
יהודההה09.08.20
81
פשוט עצוב. לא ברור מה קרה לחסידות המדהימה הזאת
ארי06.08.20
80
בלי קשר לקורונה ,לא יזיק לאדמורים ,חתונות צנועות ,בלי ניפוח ובלי רוח. חסידות זה רחמנא ליבא בעי ,והבעש"ט לא בא לעולם בשביל רוח וצלצולים
אליהו06.08.20
כנראה אתה לא מבין מה זה שמחה של צדיק ואיזה השפעות הוא מוריד, העיקר שאתה מציץ.
ישראל06.08.20
ואיך כל התסידים אמורים להשתתף?????????
דפוק 06.08.20
79
אז למה רק הם חחחחח ממש גנון
אחד06.08.20
78
בהתחשב בעלות של החתונה כולה 20 אלף בקנסות זו בדיחה, והם בודאי הביאו את זה בחשבון מראש. כלומר, אם אתה מספיק עשיר הגבלות הקורונה אינן חלות עליך. תעשה מה בא לך כי יש לך יכולת כספית. ואם אתה עני ומנסה להרויח שקל או שתים בניגוד להנחיות... ירוששו אותך סופית עם צרור קנסות של 500 שלא תצליח להתאושש מהן.
מריר06.08.20
77
לכל המבקרים והכואבים והשמחים והבוכים מה אתם רוצים מבעלזא? מה באמת ההבדל בין השמחה בבעלזא להפגנה ההמונית והארוכה בבלפור? מישהו יכול להסביר זאת?
יוסי06.08.20
לנו יש תורה ולהם אין. אצלנו כתוב ונשמרתם, אצלם לא. זה כל ההבדל.
בעלזער06.08.20
76
ומה שמפגיני השמאל הברברים עושים זה לא פיגוע בריאותי??.
אני05.08.20
75
צריך להביא מכתזית עם בואש לפזר את ההפגנה. בגללכם כל הציבור החרדי סובל. איפה יראת שמים שלכם? איפה ואהבת לרעך כמוך?
נ05.08.20
הבואש לא יעזור. הם לא מריחים...
בעלזער06.08.20
חזק
חחח06.08.20
ואיפה האמונת חכמים שלך? איפה? אה?
ב06.08.20
'ונשמרתם' - דאורייתא. 'אמונת חכמים' - מנהג חסידי. מה עדיף על מה?
בעלזער06.08.20
74
תחזרו לרוסיה נמאסתם
המלך05.08.20
73
איך אפשר לתת כמה דוחות למארגנים על אותו דבר?....
משה05.08.20
72
אנטשימים תדברו על המפגינים בתל אביב וירושלים העובדה הוא שבבעלז אין יותר מתים רח"ל מחסידות אחרת אולי פחות ( בחישוב הגודל) והרבי החכם הזו החליט שלא לשרוף את החסידים שלו והנוער ( כמו שקורא אצל אחרים) גם מה נקרא מגיפה יש הלכות בשו"ע
חיים06.08.20
המילה אנטישמים זה של איכלר אלא אם אתה קשור לענין ? והאם דעת כל גדולי ישראל לא שווים בעיניך?
יצחק10.08.20
71
אחרי יבוא פריד להסביר בככר שבלז שומרים על הכללים עלק חושב שכולם מטוטמים בור כרה ויחפרהו יפול בשחת יפעל
יעל וייס06.08.20
70
חילול ה' גדול אין הסבר סביר לכך מלבד שיש לומר שפעם אחר פעם אנו מגיעים למסקנה כי החסידות מעל לכל.
יוסי06.08.20
69
ליטבקים יקרים אתם לא קובעים לחסידים איך לנהוג. אתם עם רבניכם ומסכותיכם והחסידים עם רבם. גם אני זכיתי להיות בחתונה בבעלזא, ב"ה רקדנו כל הלילה אלפים יחדיו בשמחה רבה ללא קורונה וללא דכאון.
ללא שם06.08.20
צודק ואני מקוה שלא תפחדו מרעשי הרקע האלו שמקנאים
עוד אחד06.08.20
תתאם עמדות עם תגובה מס' 48
בעלזער06.08.20
חחחחח
אילה06.08.20
תפנים זה לא קשור לליטאים או חסידים זה קשור ליהודים! שמעתם על הפסוק ונשמרתם
דודי06.08.20
68
מסכן החתן האומלל שביום חתונתו יכולים אנשים להתחיל למות
ללא שם06.08.20
מסכן אתה שאתה כאילו חושב ככה
עוד אחר06.08.20
67
ביג דיל, נראה הרבה פחות מסוכן מההפגנות של השמאל
אליהו05.08.20
66
איזה משטרה ואיזה נעליים?? הכנופייה הזו כבר עשרות שנים עושה מה שהיא רוצה!!!!
טולי בן טולילה05.08.20
וואי איך שזה כיף! ומי שלא נאה לו......
קוקיה06.08.20
65
יאללה קדימה כל שונאי בעלזא תתחילו להשתולל יחד עם האנטישמיים ממולדובה וצהלה אבל לא יעזור לכם כלום בעלזא הוכיחה שיש להם מנהיג בסדר גודל עולמי שלא הי' כאן הרבה שנים בחג השבועות היו בבעלזא אלפי חסידים כאשר האדמו"ר אמר שהוא לוקח אחריות שכל החסידים שיהיו אצלו לא יזנקו וכך הי' , לדבריכם היכן הם מאות חולי ק
מנחם 05.08.20
לידיעתך, אחד מהרבנים הזהיר כבר לפני שבועות, כי אם בעלזא לא ישמרו עכשיו, יהיה שמח בר"ח אב. ל"ע. בר"ח אב רציתי לתת לו קוויטל, לאותו רב, היות ונפטרו כמה אנשים צעירים בבעלזא ל"ע, מה שלא היה בשום חסידות אחרת, לא בגילאים ולא בכמויות. וכמה מונשמים יש כרגע בבעלזא ל"ע. וכמה חולים קשה, ל"ע. כולל 2 אחיו ואחותו
בעלזער06.08.20
כן כן שמענו עליכם אתם הבעלזערס והחוסר אחריות המשווע שלכם
משה06.08.20
יפה ששמעת.....אתה ממש אינטלגנט... רק שחסרים לך כמה פרטים ואולי גם קצת אמונת חכמים...
למוישלה06.08.20
לענין לא ענית אבל את התוצאות אצלכם ראינו כבר לצערינו... העיקר להוכיח לכולם מי אתם, הבנו...
עובדיה05.08.20
צדיק, 'תוצאות' יש בכל מקום וחסידות בין אם ששמרו ובין אם לא...רק שפה זה נחמד וקל לכולם שחושבים שיודעים את מי להאשים..אז יש עליהום וצעקות.... יאללה, תתבגרו כבר כולכם...או שתשארו ברמה של איווט....
לעובדיה06.08.20
תכלס המציאות בשטח מוכיחה שבגור עם כל השמירה על ההנחיות יש שם הרבה יותר נפטרים מבעלזא אפ' באחוזים וכן גם בויז'ניץ , וה-10 אחוז מונשמים זה סתם ספין של איזה ממורמר, רואים שלא מי שלא נשמר נפטרים יותר רק למי שרשמו בראש השנה שנה שעברה שימות הוא מת!
...06.08.20
לידיעת אנשים שאינם יודעים קרוא וכתוב: א. במקומות אחרים ממוצע הגילאים של הנפטרים הוא יותר גבוה. מה גם שבכמות גור היא כפול מבעלזא. בעלזא נמצאת בשבועות האחרונים סביב 6-10 מונשמים, שזה כל הזמן בטווח ה-10%. לצערנו. והלוואי ולא הייתי צודק. גם כאלה שבזכות הרב פירר מחוברים לאקמו, ובמקום אחר הם כבר מזמן היו
בעלזער06.08.20
אתה כותב הר של שטויות, בבעלזא יש כיום 3 מונשמים, ביחס לגור שיש שם 15!!! וגם בנפטרים בבעלזא יש 4, ביחס לגור שיש יותר מ- 12 אנשים שנפטרו!!!
ישראל06.08.20
שאפו על התגובה! ימותו הקנאים!
למנחם06.08.20
היכן הם בבית סובלים בשקט חלקם כבר מתו חלקם מאושפזים אל תטאטא מתחת לשטיח אם נעשה לכם בדיקות קורונה אני לא רוצה לחשוב אפילו , לא הספיק לך ששתי אחים בחסידות מתו מקורונה בהפרש של שבועיים?? בטח עוד כמה מתים אצלכם ואתם מסתירים בסיבות אחרות שהיה לו מחלות רקע הזויים אתם אין מילה אחרת
להגיד לך 06.08.20
גיבוב של שטויות....חוסר אמונה ושכל.... רפואה שלימה!
להגיד למי בדיוק06.08.20
64
מה ההבדל בין זה להפגנה זה מדינה של מטומטמים ואנטישמים רוסיה כבר כאן
המלך05.08.20
אתה מטומטם, וממליץ לך שתלך לרוסיה ותחזור ותראה את ההבדל.
יהודההה09.08.20
63
יופי אז אתר חרדי צריך להיות הראשון שמביאים ציטוט מליברמן ואנשיו ממש גאה בכם
ידידיה05.08.20
כן, ולחשוב שהגולשים החרדים מסכימים איתו...הצילו!!!!!!
מזעזע06.08.20
62
ל-65 למגיב בבתי הכנסת של בעלז אין סוכר בחדרי הקפה כיוון שבמילא לא מרגישים טעם עקב הנגיף, לא לעבור סתם על בל תשחית.
מאנדהוא מאשדוד06.08.20
בפועל רואים שהבעלזער צדק
עעע06.08.20
השאלה כמה נפטרו בדרך הצודקת?
עובדיה06.08.20
61
זה לא היתה הפגנה ? תמיד החתןנות שלהם נראים כמו הפגנה
משה06.08.20
חחחחח
אילה06.08.20
60
אז שמהיום והלאה שאף חסיד משאר חסידות לא יבוא להתפלל בבתי המדרשיות של בעלז... ושלום נפשי ולא יהיה לכם שום בעיה בהנהגת בעלז !! וכן תגידו תודה לקהילת בעלז על השירות יום יומי של שחרית מנחה ומעריב. וד"ל
אארון06.08.20
יקירי אין לי בעיה איתך או מאן דהו ואגב אני לא נהנה משירותכם תהיה רגוע, אבל מי התיר לכם להדביק שכנים בבנין זה או אחר? מילא תדביקו את עצמכם אבל מאיפה ההיתר להדביק אחרים ולכפות את שיטתכם?
חסיד06.08.20
ערים אדומות כמו אלעד וביתר ומודיעין עילית אין שם אפי' בעלזער אחד לרפואה ומי הדביק אותם
מנחם 06.08.20
59
בעלז יש להם את הקשרים הנכונים בתקשורת ובמשטרה ובהנהגת החרדית מותר להם לסכן אנשים ציבור גדול עם המון טיוח וצביעות
משה06.08.20
58
למה הם לא אמרו שזה הפגנת בעלז הרי זה שטח פתוח והפגנות מותר גם עד 10 אלף
לא מבין06.08.20
אני לא בעד ההפגנות ההמוניות הללו, אבל מותר לעשות אותן רק עם עטיית מסכה (אולי לא עושים זאת, אבל כך זה על פי הכללים) לעומת זאת בחתונה מדובר על ריקודים, חיבוקים ובוודאי איש אינו מעלה על דעתו לעטות מסכה.
מנחם06.08.20
אירוע פתוח (יחסי) לחופה באוויר הפתוח, והיתר היה בצימצום. החסידים לא בדיוק נהנים מארוחה מפוארת, העיקר בשבילם זה לראות, לשמוע, לשיר ולרקוד - על המקום.
א06.08.20
תשאר במקומך בבקשה, אף אחד כנראה לא רוצה אותך יש לך בעיה
חסיד06.08.20
57
אין פה כלום פיקוח נפש האדמור מבעלז יודע טוב מאוד מה זה פיקוח נפש ואין שום הוכחות שזה מגיפה של פיקוח נפש הכי הרבה מחלה שעוברת אחרי כמה ימים אלו שמתו זה משפעת או מחלה אחרת או זקנה
המלך05.08.20
איזה שטויות אתם מדברים!!!!!!!!!!!!!!!!!! הייתי בלוויה של מישהו לא היה לו שום! בעיות רגע!! היה בן אדם בריא כמו שור!!!! וואוו איזה שטויות!!!!!!!!!
אמת05.08.20
עוד כסיל כזה ואבדנו
יאלה06.08.20
שמת לב שהקו הגנה שלך מסתמך רק על האדמור מבעלז?
שומר נפשו06.08.20
למדת רפואה?
אלמוני05.08.20
משפחת אוברלנדר הם ממש קשישים, וגם הצעיר ששוכב מורדם בביה"ח. לרפואה שלימה
בעלזער06.08.20
וההורים שלהם נפטרו ל"ע באותו גיל 57/60 גם כן מקורונה? נכון? זה סיפור מזעזע שלא שייך לקורונה
יעקב06.08.20
ובדרך הורגים אנשים תבדוק מה קרה אצלכם לאחרונה
חרדי ירושלמי05.08.20
56
איפה המשטרה הכל טיוח
משה05.08.20
55
חתונות.גם ההפגנות הן פיגוע בריאותי,לא פחות.
א.ע.12.08.20
54
לא פחות מהפגנה בבלפור, מזל טוב
צפתי06.08.20
53
אצלי בבית הכנסת אין כניסה לא לחסידי בעלזא ולא לאנשי ר' חיים שאישר לא לסגור ישיבות וגרם להגדיל את מספר החולים והמתים
ישכר06.08.20
מעניין לדעת כמה מאות או אלפים של חסידי בעלזא צובאים על דלתות בית הכנסת שלך שלח לנו רשימה זה מאד מעניין , מה שכן נכון כל בתי הכנסת של בעלזא בכל הארץ מלאים בכל חוגי היהדות חסידים ליטאים ספרדים תימנים ובפרט שיש שם כל היום שתי' קרה וחמה תה סוכר קפה שחור ונמס וחלב אז בואו בהמוניכם
מנחם 06.08.20
תיזהר בלשונך על קודש הקודשים רבי חיים שהוא חתיכה של אורייתא וקדושה, שאין בכל הדור כולו, האלוקות והתורה קורנת מרבי חיים
יהודי פשוט06.08.20
52
כל המגנים למיניהם, כשירצחו לכם את ההורים גם תגידו שבעלזא קדושים ומותר להם ומי שמוחה הוא אנטישמי? אני חושש על ההורים שלי, הסבים, הילדים החולים, בעלזא אתמול בלילה, הפכו למדגרה פעילה של אלפי חולים, שעכשיו יוצאים לכל הערים בארץ להדביק את כולנו. אם אתם רוצים לחגוג ולהידבק, אדרבה, לא תחסרו לאף אחד, רק ת
לטאי06.08.20
איפה המדגרה של חג השבועות בבעלזא שהיו שם כ 5000 איש ועברו כבר יותר משבועיים מהחג איפה מאות הנדבקים , אדרבה תתחיל לחשב את מס' הנפטרים בבעלזא מול כל קבוצה אחרת גור, ויז'ניץ, ברסלב, סאטמר ותבוא עם החשבון
מנחם 06.08.20
צודק צודק צודק, ולצערי הרב, גם שנוא נפשי אדון ליברמן צודק! אנשים שגרים ברוממה ליד קרית בעלזא מתפלצים. ואתמול כתבתם באתר שהחתונה נערכה במתווה של קפסולות. קפסולות של 1000 איש? איזו שטות ורעות רוח. העיקר שבדקו שלאף אחד לא יהיה סלולארי. הנגיף לא מתחשב בעובדה שיש או אין תיעוד. כל משתתפי הארוע הם פושעי
רונה06.08.20
51
חילול ה' גדול
יוסי06.08.20
50
תגידו לי איך אפשר להשוות זאת להפגנה של השמאל החילוני הברברי שהדבר האחרון שמעניין אותו סה חיי אדם, חסידות חרדית שאמונה על פיקוח נפש דוחה את כל התורה צריכה להבין שזה כולל גם את חתונת נכד האדמו"ר וגם אם זה ספק פיקוח נפש
פיקוח נפש!! חברים!!!06.08.20
49
אני ידעתי מראש שכך יהיה וכתבתי על כך בתגובה קודמת.
צביקה06.08.20
48
אין על בעלזא וכו' כל הכבוד בהחלט
שולעם שטיסל05.08.20
47
רפואה שלימה לכל עם ישראל.
מוישי05.08.20
46
רוסיה זה כאן !!!! מי שרוצה לשמור על הכללים שישמור ומי שלא רוצה אסור לחייב אותו !!!!
השפוי 05.08.20
שמעת על ההוא שחתר בור בחדר שלו בספינה וביקש שלא יתערבו לו?
דודו06.08.20
45
כמי שגר באזור בעלז, ומשקיף מהצד, ומדבר עם חסידים, אני עומד נפעם, אף שרבותיי מורים אחרת. אבל אי אפשר להתעלם מהשיטה. בהתחלה כעסתי, אך לצערי ככל שעובר הזמן אנחנו רואים שהמבט שלו רחוק מאד. מעניין מאד שלצד הידיעה על החתונה, ממש באותו זמן, פורסם על כנס חירום של אדמורי"ם ומחנכים על הידרדרות רוחנית של המוני
יוסי07.08.20
זה שאתה משווק את בלז בחסות אחרת זה גם הבנו, הבעיה היא שכל גדו"י אמרו אחרת ואותו הגבאים מסובבים כרצונם וע"י כך הם מדביקים גם את מי שלא רוצה בטובתם...
יהודי10.08.20
44
עצוב
יוסף06.08.20
43
הכי כואב, שמחסידות שקירוב רחוקים היה בנפשה, הם הפכו לחסידות שמחללת שם שמים בענק פעם אחר פעם.
בני ברקי06.08.20
בגלל שהם החליטו על הגבלות זה נהיה תורה מסיני????? שטפו לכם את השכל!
אורי06.08.20
תוסיף-והרגו לנו יהודים יקרים
יהודי06.08.20
42
זה פשוט צביעות כשאנשי הפלג ליווי את רבם למנחות היו שם 400 איש ואנשי הכסף של השלטון בבני ברק שלחו יס"מ וכל האתרים למיניהם רצחו אותם והתירו את דמם פתאום בבעלזא אלפים ביחד וכלום דממה כתבה שלימה ורק על זה שישראל ביתנו תקפה אותם מסכנים
יהודי שלא תופס06.08.20
41
חילול ה' גדול...
יוסי06.08.20
40
כל הכבוד להם לבלז כמו בבלפור מותר גם בבלז מותר גם בבלפור זה פיגוע של נדבקים וזה מותר אז חתונה בשטח פתוח מותר וכל הכבוד להם
נפת06.08.20
39
הם צודקים, חילול ה' מטורף, אחרי שהחרדים עבדו כ"כ קשה לטהר את שמם, אז פתאום מגיע אירוע כזה, ושופך הכל, חבל, חבל על החילול השם, חבל על אייכלר, חבל, פשוט חבל
תאמת לדאבונינו 06.08.20
אני לא מבין הרח היה אישור מהמשטרה
ישראל06.08.20
לא היה אישור מהמשטרה.
יהודההה09.08.20
והפגנות מותר?
אילה06.08.20
38
אפשר לחשוב שהפגנה של אלפים מותר, ובכלל זה 'אבן יסוד' של הדמוקרטיה... אבל אם מעמידים חופה באמצע זה כבר הופך לפיגוע, או שאם מדובר בחרדים הכל הופך לאסור ולמפגע תברואתי. איפה אייווט האיום משתלח בהפגנות השמאל בבלפור כך. [שלא תבינו לא נכון, אין שום הצדקה בעיני לחתונה הנ"ל. אבל די כבר עם הציניות].
אבי05.08.20
זה חזק, להביא סטאנדפיסט או זמר לחוף הים, זה כבר מופע תרבות ואסור.
מלי06.08.20
37
פעם ראשונה שאני מסכים עם ליברמן
יוסי05.08.20
בהחלט הישג מרשים....עכשיו יש לך במה להתגאות.....
טיפשון06.08.20
איך אפשר להסכים אם אנטישימי
אברהם06.08.20
זה שהוא אנטישמי לא אומר שמדי פעם לא נפלט לו מהפה בטעות קצת אמת
מזמשנה06.08.20
36
מה אתם רוצים? זה בכלל הפגנה לא חתונה. עכשיו זה בסדר?
חתונה?07.08.20
זה חתונה ולא הפגנה, אסור לשקר זה עבירה.
יהודההה09.08.20
35
כחסיד בעלז אני מתביש ואין לי מילים להסביר את ההתנהגות הזאת זה לא מעשרת הדברות שלנו וחבל שהשמצנו את עצמינו בידים.
אליהו06.08.20
אם היית חסיד כמו שאתה טוען, היית כותב בעלזא ולא בעלז
חסיד מאכנובקא06.08.20
שקרן אתה לא חסיד בעלזא כל חסיד בעלזא יודע ומבין ושמח בדרך של האדמו"ר אשרינו מה טוב חלקינו שהרב לימד אותנו את ונשמרתם מאד לנפשתיכם שצריכים מאד לשמור על הנפש ולא לחשוב על הגוף כל הזמן
בעלזער06.08.20
צודק. לא מדברים על הנזקים הנפשיים בעקבות כל ההגבלות.
יוסי07.08.20
גם אני חסיד בעלז ומתבייש בהתנהלות לאחרונה סביב האדמו''ר
בעלזער שפוי06.08.20
בבקשה אתה יכול לערוק למכנובקה לסאטמר או לכל מקום אחר ששם אתה תרגיש שהאדמור עושה הכל לפי מה שנוח לך ולפי דעתך ונחיותך עד שגם הוא יפסיק אז תערוק הלאה למשהו אחר אצלנו בבעלזא יש לנו מספיק קילו בשר בחסידות גם בלעדיך מוחל טובות!
מתבייש???06.08.20
אתה לא חסיד בעלז
עעע06.08.20
אם היית חסיד כמו שאתה טוען, היית כותב בעלזא ולא בעלז
חסיד מאכנובקא06.08.20
34
אתם שומעים את החצופים החילונים,האם שמעתם אותם אומרים שההפגנות בבלפור הם פיגוע בריאותי?מה נראה להם שאם מפגינים נגד ביבי אז זה כבר לא מדבק?צבועים ושקרנים!
חסיד ולא בעלזער06.08.20
33
כל כך הרבה נפטרו וכל כך הרבה חולים מהחסידות הזו ועדין הם לא לומדים לקח זה לא נורמלי איפה אנשים חיים למה לא לחשוב צעד אחד קדימה יש לכם משפחה אישה ילדים תקחו אחריות
אם הייתם יודעים כמה נפטרו מהחסידות 06.08.20
אם ידוע לך על מס' הנפטרים באמת מקורונה ולא אנשים בני 85-90 שחולים כבר שנים וכאלה שחיים על חוט השערה אדרבה תפרסם נתוני אמת, וכבר אמר החכם כל בעלזער נפטר מקורונה וכל חסיד גור וליטאי נפטרים מדום לב או אירוע מוחי
מנחם 06.08.20
בעלזא אף פעם לא יודו שכולם נפטרו מקורונה. הם אומרים שהם מתו מציפורן חודרנית:)))
אילה06.08.20
32
מקריאת התגובות כאן אני רואה שחוזרת ועולה ההשוואה בין ארוע החתונה של האדמו"ר להפגנות ליד בית רוה"מ. מדוע חגיגת חתונה אסורה והפגנה מותרת? ובכן: כדי לקיים טקס חתונה כדת וכדין יש צורך במספר מצומצום של אנשים. רב, שני עדים, הזוג כמובן ואולי כמה קרובים. ואילו ארוע חתונה המוני, נערך רק כדי לחגוג את החתונה ע
חילונית06.08.20
ואף פי כן נוע תנוע. אין באופק ראש ממשלה יותר טוב. מי יאיר לפיד? ליברמן? עודה? בזמן מגיפה אפשר להסתפק בהפגנה קטנה. בעקירת גוף קטיף היו הפגנות של מאות אלפים וזה עזר להם קדחת. גם שם היה הרבה טרדיות מכל הכיוונים. וכמו שהזהיר מרן זצ"ל.
שומרת מצוות06.08.20
ברגע שלוקח לך כ"כ הרבה מלל כדי להסביר לנו עמקם של ההבדלים, אז כבר לא מריח נכון
עוד אחד06.08.20
מצחיק לקבל תגובה צדקנית, מתנשאת, כביכול מסבירה לפשוטי העם, וסבורה שביכולתה להפוך את דעתם הקלה, אז ככה, אני מכבד את תפיסתך שחתונה יכולה להיות מצומצמת והפגנה לא, אני מצפה ממך לכבד את דעתי שהפגנה יכולה להיות מצומצמת, שמבהירה את הנקודה, למול חתונה של אדמו"ר שמוסיף לתפיסתי הארה לכל המשתתפים, ואת תופסת את
חרדי06.08.20
להזכירך ביבי נבחר צ-י-ב-ו-ר והוא בעז'ה הוא יבחר שוב. את וחברייך השמאלנים יכולים ללכת לארץ אחרת, בלאו הכי אין לכם שום זיכה ליהדות ושום קשר חוץ מזה שאמא שלכם יהודיה. עוד לפני הקורונה והמשפטים שהעללתם עליו לא יכולתם לסבול אותו. ולא כל ריח של איש ימין אוהב תורה ושומר מצוות. תעשי טובה לכי תראי
שיר06.08.20
אם את אומרת שניתן לוותר על חתונות המוניות כנראה שאת לא מתחתנת בתקופה הזאת ואין לך ילדים או חברות קרובות שמתחתנות עכשיו.
rs06.08.20
כל המלל השטותי שכתבת , נגיף הקורונה גם מבין את זה או רק את?
ביתרי06.08.20
שמענו את ה'פערל וערטער' שלך.
פתח תקווה06.08.20
קישקוש בגרוש הכל שקרים הפגנה 0מולנית נטו נגד ביבי והימין ממומנת ע"י גורמים עויינים בסיוע התקשורת והבג'ץ ללא הצלחה לתפוס טרמפ על גבם של המסכנים נפגעי הקורנה ...
רפיק06.08.20
31
היועץ הרפואי הגדול בעולם הוא חסיד בעלזא בשם אלימלך פירר ובטוח הוא שותף למהלכים
יחצן06.08.20
פירר לא מצייץ מפחד העסקונה.
יודע06.08.20
ממש לא. אני יודע ממקור מוסמך וקרוב מאוד להרב פירר.
בעלזער06.08.20
30
הם צודקים שאסור היה שזה יקרה, למה מה קרה אם לא יהיו בחתונה של הנכד של הרבה, מותר לוותר על כאלה דברים בשביל מוות מיותר. אבל לא שמענו את כל הרוסים האלה מצייצים על ההפגנות של השמאל, ככה שאין להם זכות דיבור.
אלי06.08.20
29
חחח... הפעם איווט צודק, וחבל שבבעלזא לא חושבים על זה שהם נותנים דלק משומן להסתה המשתוללת.
חרדי05.08.20
אז אולי באמת שיסגרו את הישיבות והכוללים, כי זה הרי נותן לאיווט האיום 'דלק משומן להסתה משתוללת' וד"ל
צודק???06.08.20
אייכלר כבר יסדר את העניינים...
בעלזער06.08.20
28
מפלגת רוסיה ביתינו
המלך05.08.20
27
והפגנות המוניות כן מותר?...
יענקיייי05.08.20
.
.05.08.20
26
מה קשור בלפור עכשיו?!?! המוךקרים בבלפור מסכנים שמאלנים בתל אביב המופקרים בציבור שלנו מסכנים אותנו! איפה המכטזיות? איפה הפרשים? היה צריך לפזר את החתונה בתחילתה! רוב הציבור החרדי היה מכיר תודה למשטרה על כך
בושה וחרפה06.08.20
בושה וחרפה שאתה שייך למגזר שלנו .רוב הציבור היה מכיר תודה אם היית מסתלק מתוכנו אף אחד לא צריך את מי שמתחבר לציונים ולמשטרה הטמאה
עעע06.08.20
25
מישהו חושב בכלל שיש איזה אדם אחד (לפחות ממפחת החתן והכלה) שנהנה בחתונה צפופה, קורונאית, עם אלפי אנשים, הרבה פוזות וגינוני אדמו"רות, שבאמת שמח שם ונהנה מזה. אני לא כל כך מאמין.
א06.08.20
24
מתבייש להיות חרדי. וגם בתקופה ככ קשה מצפים לצניעות בהוצאות
יענקי06.08.20
23
הנורא זה שהתחייבו להסדר עם משטרה ולא קיימו וזה חילול השם שכל חרדי ישלם אותו . הרב סילמן והרב לנדא בהוראת הרב שטיינמן זצ"ל הקפידו בזה בארועים גדולים בבני ברק עד התג האחרון .
משה06.08.20
22
הפעם ליברמן צודק חסידים צריכים לעשות לפנים משורת הדין... לעשות נחת רוח.. לא?! הפעם הם התבלבלו...
חרד06.08.20
אולי באמת תצביע לו בבחירות הבאות....
אויל06.08.20
בכלל לא צודק !!!!! שידבר קודם על הפגנות של השמאלנים
...06.08.20
כמה ‏פעמים ראו אותו מאשר את ההנחיות. ‏כולל אירוח משפחתי בלילה סדר. מסתובב ברחובות הולך להסתפר בלי מסכה. שיסתום את הפה ולא ישפוט אחרים.!!!
יפה06.08.20
21
כל הכבוד להם, אם זה פיגוע אז גם את ההפגנות בבלפור היו צריכים לעצור.
ללא שם05.08.20
20
איזה יופי האתר החרדי להיות הראשון שמביא את זה
מנחם05.08.20
19
דעה לא פופולרית בעליל: במאבק הפנימי של ה'עדה החרדית' בקהילת בעלז, לפני שנים, התוצאה הייתה לכידות פנימית של בעלז סביב מנהיגם. תבוסה מוחצת לכל ה'קנאים'. מנהיג חזק צופה למרחוק, הקדים בראיה קדימה את כולם. אני משתייך לחצר שמנהיגה קפדן מאוד אפילו קנאי לכל ההוראות מיומם הראשון. המתקפה על בעלז מהחזית החרדי
דעה לא פופולרית07.08.20
אין קשר לקנאים וכו' יש פה ענין אחד בלבד והיא שאין לאף אחד רשות להזיק לאחר שלא ברצונו ואת זה כנראה בבלז לא יודעים!
חיים10.08.20
מסכים איתך בכל מילה. ואני לא חסיד בעלזא, לא חסיד בכלל.
יוסי07.08.20
18
חוצפן ליברמן הזה יש לו מה לדבר?מה יגידו כל הספרים שהיו סגורים בערב פסח ורק ספר אחד עבד בגלל שליברמן הכריח אותו לספר אותו?ומה יגידו כל בעלי החניות שקיבלו קנס על קונה שלא לבש מסיכה?שרק לאביגדור ליברמן מותר לקנות בלי מסיכה? חוצפן,נוכל,שקרן,ר
חרדי06.08.20
17
מזה למה רק הם מה אתם ילדים קטנים זה שעשו הפגנות וסכנו את עצמם ולכו תדעו כמה נדבקו שם זה מתיר לכם להתקהל ולהסתכן לא מבינה את השטויות האלה . לחרדים יש קטע להתחכם לא סתם הם גורמים לאנטי הם פשוט אוהבים לעצבן
תקשיבו השתבשתם06.08.20
16
לא היה ספק רק מה שיהיה בעלז תהפוך לשק חבטות אבל אם זה עושה לכם טוב אז בבקשה תשפכו על בעלז את כל התסכול.. והעיקר תתפוצצו הגאוה היא שלנו מאז ולתמיד וכך נשאר
מנדי06.08.20
גאווה גאווה גאווה. זה מה שאנשים כמוך זועקים השכם והערב לצערנו.
אברהם06.08.20
15
אם לא יהיו מתים מקורונה מתחת לגיל 70 בבעלז, בחודש הקרוב- אני הופך לחסיד בעלז.
הופך לבעלזער06.08.20
וואי, זה מזכיר לי את ההוא שאמר שאם הוא יזכה בלוטו, הוא יתחיל לשמור תורה ומצוות....😝
יש לך עוד תנאים06.08.20
אם יש לך תנאים, לא צריך אותך שם! וד"ל
בעלזער וטוב לו06.08.20
וד"ל ואכמ"ל ודפח"ח ההה"ה. בקיצור ד"ה (דברי הבל)
בעלזער06.08.20
אז תהפוך לבעלזער אמרת את זה בפורים ובפסח ובל"ג בעומר ושבועות וב"ה אף אחד בבעלזא לא נפטר עד ר"ח אב
yehiel shlomo06.08.20
כמה מורדמים היו?
בעלזער06.08.20
14
צחוק ! חתונה שעלותה מאות אלפי ש"ח אז עוד 20000 ש"ח זה לא ידקדק אף אחד
מנחם 05.08.20
13
זה קידוש ה' להראות לעולם שאין לנו חלק ונחלה עם חוקות הציונים והטמטומים שלהם
המלך05.08.20
רבינו יואל צדק
בעלזער06.08.20
12
בעלזא קנו את זה ביושר! כל השנים הם התחבקו עם התקשורת. עשו סדרה שלימה בטלוויזיה. וכעת התקשורת אוכלת אותם בלא מלח. הציבור הישראלי ציפה מהם ליותר, כי הם תמיד הראו את עצמם 'מתקדמים'. [זו הסיבה מדוע אף אחד לא יוצא על חסידויות אחרות שג"כ מזלזלות, כי הם מעולם לא הראו נכונות להיות מעורבים במדינה].
נא לפרסם05.08.20
ועוד מעט כל אלו שמחבקים את התקשורת יאכלו את זה
עוד אחד06.08.20
11
עולם כמנהגו נוהג . חתונות המוניות שבע ברכות וברמצוות בנוכחות ציבור רב ואז גם לוויות המוניות ..הא בהא תליא.
משה14.08.20
10
אכן צודקים כל המגיבים שהוראות השלטונות עקומים ובלתי הגונים ואכן מדוע הפגנה מותר וחתונה אסור. אך נשאלת שאלה מאד מרכזית האם בבעלז התיעצו עם מומחי רפואה שאמרו להם שזה לא מסוכן אז שיפרסמו מי הם ואם לא אז הם ע"פ דין מזקים ועוברים ל איסור עשה ויכן שגם לא תעשה של איסור מזיק לחזור לשגרה זה סיסמא שלטונית ו
צחי06.08.20
גם הרופאים בעצמם לא יודעים איך עובדת המחלה ואין ראיה אחת שמתים מקורונה אלה שמתו זה משפעת או מזקנה ויש להם גם ורונה
עעע06.08.20
9
מגוחכ ועצוב ומכאיב לראות מה בדיוק אתם רוצים מבעלז מה בדיוק כואב לכם. נראה לכם שהאדמו״ר מבעלז צריך אישור או ממישהו חוות דעת ואם הוא כן צריך אז ודאי לא ממכם!!! האם אתם יודעים שכל תולדות אהרן אברהם יצחק דושינסקי סלונים כל חוגי העדה החרדית ועוד רבות של קהילות וחסידויות הגיעו והבינו שבעצם הקרונה היא בהח
מנדי06.08.20
ההבדל בין בלז לאחרים שבלז הם בשיטה להתריס ולהתחכם ולנקר למען כבוייד בלז בעוד האחרים אין כוונתם בכך, עיין ערך פריד ודמן שנשלחו ע"י הגבאים לקשקש בזנב ולהפוך את הציבור הכללי למטומטם וברור שהם רק עשו נזק לבלז, גם החסידיות האחרות שהוזכרו אין בשיטתם להדביק אחרים כי כך החלטנו, ולתשומת לבך אנשים בטוחים ויו
יצחק06.08.20
8
אצל הבעלזאר - אלפי אנשים רומסים את הכללים ברגל גסה והמשטרה מחלקת 4 קנסות בודדים????
איפה ואיפה, בתל אביב מחלקים קנסות על ימי06.08.20
בבית הביתה לחם עבודה אין פרנסה ואז מותר עשרןת אלפים והם לא פצצה בריאותית הכל שנאה לדת כמו בעולם היהודים אשמים
משה06.08.20
7
בבעלזא כולם מחוסנים כבר עברו את הקורונה ומי שלא אז עוד שבועים יהיה מחוסן
יוני 06.08.20
ובינתיים יהרגו אחרים...
יהודי06.08.20
6
מישהו יכול להסביר לי על מה המהומה? מה הלחץ? רואים בפירוש בתמונות (לא באתר הזה, כמובן, משום מה...) שכולם עם מסיכות!!!! תרגעו כולכם לפני שיאשימו אתכם בצרות עין וכדו'....
די עם זה כבר06.08.20
5
כמו שההפגנות לא הוסיפו חולים
35 צודק בכל מילה! זה המבחן האמיתי 06.08.20
4
אולי הגיע הזמן לדון לכף זכות יש כאן אדמו''ר שבהתייעצות רפואית חושב שהקורונה לא מסוכנת לאדם מן השורה כפי שהוכח (כמובן שהמבוגרים נשארים בבית) ומוטב להידבק עכשיו מאשר בחורף שיכול להיות גם את השפעת ושמירת ההוראות נעשית נטו בשביל ה''מה יאמרו'' וכשרואים הפגנות מדגרות קורונה יתכן שלא יתקיפו את החתונה (מה ש
עברתי את קורונה05.08.20
איך אתה יכול לדון לכף זכות משהו שזה על רצח, מה זה עדיף להידבק עכשיו מאשר בחורף, עדיף לא להידבק וגם בחורף זה לא קשור מה שאתה אומר.
יהודההה09.08.20
אני דן לכף זכות את האדמור שגבאיו ועסקניו מאכילים אותו במה שהם רוצים וגם מעלימים ממנו מידע רק חבל שאנשים נפגעים בדרך!
יודע06.08.20
.
משה06.08.20
כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א לא התייעץ עם רופאים, וגם נגד דעת הרב פירר. גם מי שנדבק עכשיו עלול להידבק שוב בחורף. רואים בפירוש בהסרטות שהמבוגרים לא נשארו בבית, וגם אם כן, הם יכולים להידבק אח"כ מהצעירים. יא מצחיק. תפסיקו להאמין לאנשים שלא יודעים לפתור משוואה עם נעלם אחד, לעומת משרד הבריאות שיושבים שם רופאים
בעלזער06.08.20
אף אחד לא מאכיל אותו אף אחד לא מכריח אותו אף אחד לא אומר לו מה לעשות יודע הכל אבל הכל מה שקורה ויש לו הרבה יותר חכמה בינה ודעת מכולכם פה, אז אל תדבר לפני שאתה בכלל יודע מה קורה, המנהיג שהכי מוביל וממש לא מחליטים אי מדברים בשמו וכן הור לא משנה את דעתו , לא כמו אחרים שאומרים .... הוא יודע להתייעץ י
חסיד06.08.20
אלה שמכירים מבפנים יודעים שהערב רב סביבו מאכילים את האדמור כרצונם וזה הבעיה כי אם הוא היה יודע בטוח שלא היה רוצה שיגרם נזקים לאחרים
רופא06.08.20
3
זה אסור אבל הפגנה מותר שטויות מצפצפים על המשטרה הציונית ועל כמנסת המינים והאנטישמים ואלה שמתחברים לאנטישמים ולערינו יש כמה חרדים גם
המלך05.08.20
אם לא טוב לך במדינה הטובה שיש לנו ב"ה אתה יכול ללכת אף אחד לא תופס אותך
יהודההה09.08.20
2
לא נראה טוב. אבל............איפה היו כולם בהפגנות?זה לא פיגוע בריאותי?
יוסף05.08.20
1
מי שרוצה שלשמור על הכללים שישמור מי שלא שיהיה כל היום בביתצ משום פיקוח נפש יאללה מספיק עם השגעון הזה כל האדמורים והרבנים אומירם כך אי אפשר לכפות על כל החרדים בגלל כמה ליטאים שהולכים אחרי הציונים בעצימת עינים
המלך05.08.20
אתה מתכוון האדמור אומר כך לא אדמורים. ושמור את ההשגות שלך על ציונים לעצמך זה לא מעניין אותנו זה באמת התחיל לעצבן שכל תגובה שלך כוללת את הציונים הארורים.
ללא שם06.08.20
וואלה אדוני המלך הפצצת
יוסף 05.08.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

בקרית צאנז בירושלים ציינו את ה'הילולא רבא' 

חיים רוזנבוים | 10:28

תורה וחסידות

מה חיפש האדמו"ר החסידי בבתי ראשי הישיבה?

חיים רוזנבוים | 10:25

וזאת לתעודה 

הילדים בקרית הבעל שם טוב הגו וקיבלו תעודות מהרבנים

חיים רוזנבוים | 10:23

גלריית תמונות

עם סיום ש"ס וסעודת מצווה: טיש ה'יארצייט' בגארליץ

חיים רוזנבוים | 08:32

תיעוד ענק

מאות דפי גמרא בעל פה: הילולא וחלוקת פרסים בצאנז

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

גלריית תמונות

5 שנים להסתלקות: המונים השתתפו בהילולא בקאליב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 05.05.24

שיר חנוכת הבית

האדמו"ר קבע מזוזות וערך טיש בבית שמש | גלריה

חיים רוזנבוים | 05.05.24

ויחיה זרעם

רועה נאמן | האדמו"ר מצאנז גימגראד ערך טיש הילולא

חיים רוזנבוים | 05.05.24

באה שבת באה מנוחה 

על אף המצב המתוח בצפון | האדמו"ר מירושלים שבת בצפת 

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

חסל סידור פסח

חג הפסח בחצה"ק באבוב 45 | תיעוד מסכם

חיים רוזנבוים | 05.05.24

קדש לי כל בכור

הכהן בצע על החלה, והאדמו"ר אכל מצות | צפו 

חיים רוזנבוים | 05.05.24

הסגולה למוצ"ש | צפו

כשהמשרת של הבעל שם טוב הרהר: 'הלוואי והגרביים היו שלי'

כיכר השבת | 04.05.24

סיפור למוצאי שבת

הבעש"ט נשאל: "מדוע דווקא הבקשות שלך נענות בשמיים?"

הרב אהרון ראובן | 04.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

בית אהרן ברכו ה' 

סאטמאר: ראש הישיבה קבע משכן חדש לחסידים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

ויחיה זרעם

יזכרם אלוקנו לטובה: בגארליץ ציינו את הילולת אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

מאמר מיוחד

חלת מפתח: כל מה שאולי לא ידעתם על הסגולה לשבת זו

ורד שאלתיאל | 03.05.24

ותבנהו מהרה

ושם נעלה ונראה: האדמו"ר מביאלה ב"ב פקד את הכותל 

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

כאשר זכינו לסדר אותו

כך נעלו את החג בווילאמסבורג

חיים רוזנבוים | 03.05.24