כיכר השבת

"ההוא משנלר"

זעזוע בחסידות 'גור': כתובות נאצה חמורות רוססו נגד הרבי

כתובת נאצה חמורה, נגד כ"ק האדמו"ר מגור, רוססה הלילה באשדוד, על דלת ביתו של אחד מרבני וועדת החינוך בחסידות • "הבא אחריך זה ההוא משנלר", נכתב על הדלת, שנצבעה באדום (בארץ)

76
שאול כהנא | כיכר השבת | ב' בכסלו | 18.11.20
כתובת הנאצה שרוססה
כתובת הנאצה שרוססה (צילום: באדיבות המצלם)

הלם וזעזוע בחסידות גור לאחר שאלמונים ריססו הלילה (רביעי) כתובות נאצה נגד כ"ק האדמו"ר מגור.

הכתובות החמורות רוססו על דלת ביתו של הגאון רבי אברהם בנימין זילברברג, ראש ישיבת 'שפתי צדיק' בחצור הגלילית ומרבני וועדת החינוך בחסידות גור.

האלמונים, שזהותם ומניעיהם טרם ידועים, הגיעו ככל הנראה בשעת לילה מאוחרת לבניין בו הוא מתגורר ברובע ח' בעיר אשדוד, וריססו בצבע אדום את שם המשפחה שעל דלת ביתו.

(צילום: באדיבות המצלם)

בנוסף, הם אף הותירו אחריהם את הכיתוב בצבע שחור: "הבא אחריך זה ההוא משנלר", רמז לכך שבית המדרש ומעונו של הרבי שוכנים במתחם שנלר המפורסם בירושלים.

כאמור, הרקע לריסוס הכתובות לא ברור, וטרם ידוע האם יש קשר לפילוג בחסידות כמו גם לתקרית האלימה שהתרחשה השבוע בבית המדרש, ואם יש - למי המניע להתבטא בצורה כזו ומה המטרה אותה ביקש להשיג.

כזכור, ביום שני, אדם שפרש מחסידות גור הגיע לבית המדרש הגדול בירושלים, וביקש להיכנס אל האדמו"ר. הוא סורב, ובמקום פרצה מהומה, כאשר לפי עדי ראייה, בכיסו הוא החזיק גז מדמיע.

(צילום: באדיבות המצלם)

החסידים שהיו במקום, מנעו את כניסתו אל האדמו"ר, הם התקבצו סביבו וחסמו את מעברו בעזרת שולחנות וספסלים. חסידי גור שהיו במקום טענו כי אותו אדם שלב גז מדמיע מהכיס, וריסס לעבר החסידים שהיו במקום. כמה מהם הצליחו להשתלט עליו, ולהוציא אותו החוצה.

חסיד גור שהיה במקום אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "מדובר באירוע חמור שטרם היה בחסידות גור. שאדם ייכנס לבית המדרש ויבקש להיכנס לחדרו של האדמו"ר כשהוא נושא איתו גז מדמיע?".

מנגד, חבריו של הפורש מכחישים בתוקף כי הוא זה שריסס גז מדמיע במקום, וטוענים כי מדובר היה במקרה של אלימות קשה שהופנתה כלפיו. לטענתם, מיד עם כניסתו לבית המדרש, הותקף באלימות ואף נזקק לחילוץ משטרתי, שפינו אותו לאמבולנס שהמתין כדי להעניק לו טיפול רפואי.

לפי אנשים המכירים את האדם, מדובר במי שנכנס כל שבוע לאדמו"ר מגור בקביעות, ולא בפורש "שהופיע" פתאום. הדבר ידוע אצל כל מכיריו, וגם הפעם נכנס לשוחח על מקרה רפואי ספציפי - אך הותקף באלימות ונזקק לפינוי לבית החולים.

אמש, שיגר הרב יצחק מאיר טאומן, משפיע בחסידות גור ומקורב לאדמו"רי החצר, הודעה רשמית בעקבות האלימות בבית המדרש. בהקלטה ששוגרה לחסידים, הוא טוען כי אדם השייך לפורשים התיז גז מדמיע בבית המדרש, וכמעט שהצליח להגיע עד לחדר של האדמו"ר מגור.

Your browser doesn’t support HTML5 audio

הודעת הרב טאומן

"לאנשי שלומינו היקרים, מדבר איצ'ה מאיר טאומן אתמול קרה דבר חמור מאוד שצריך לזעזע את כולנו. אדם הידוע כגברא אלימא שעזב את דרך רבותינו והתחבר לקבוצת הממורמרים, הגיע לבית מדרש לשם פרובוקציה וניסה להיכנס לקודש פנימה כשבכיס שלו מיכל גז מדמיע ואף התיז על מתפללי בית המדרש שנזקקו בעקבות כך לטיפול רפואי.

"הבית מדרש נאלץ להזעיק את האבטחה שיוציאו אותו וגם אז הוא לא נרגע, התיז גז וזרע בהלה במקום שבו חסידים באים לשפוך לב ולהיזכר לטובה. בקושי הצליחו המאבטחים למנוע חלילה את מה שהוא זמם.

"שומו שמים, איך יתכן דבר כזה? מנצלים את העדינות שלנו, אנשים שעשו צעד שפוגע בציפור הנפש שלנו יכולים להסתובב בתוכנו בשקט ובבטחה ועוד לשקר ולהשמיץ שרודפים אותם, והפעם חצו קו אדום שהגיעו כמעט עד הקודש פנימה, התפרצו בכוח ומי יודע מה היה יכול לקרות".

"זה דבר שחייב לזעזע כל אחד, שנבין מה מדברים אתנו, ואולי כל זה קרה כדי שאם יש אנשים בתוכנו שעדיין לא מבינים על מה נטושה המערכה יתעוררו כעת ויבינו עד כמה צריך להתרחק מכל שיג ושיח עם אנשים שכאלו".

צפו בתגובת הפצוע (צילום: באדיבות המצלם)

בתגובה לטענות כנגדו, נמסר מהמותקף כי הוא נכנס כהרגלו מדי חודש לרבי מגור לשוחח על מצב ביתו המונשמת מזה שנים, והוא אינו נמנה על קהילת הפורשים. עוד הוא טוען כי הוא הותקף באלימות קשה בבית המדרש. על ידי 30 אברכים מכיוון שנחשד כמשתייך לפורשים, וחולץ לבית החולים על ידי כוחות משטרה ומד"א.

לדבריו, איש לא הותקף בגז מדמיע. ההיפך הוא הנכון. הגז הוצא מכיסו של המותקף על ידי התוקפים כשרוקנו את כיסיו והחרימו את כל תכולתם שנשארה עדיין בידיהם. כפי שנראה מהתמונות מחוץ לבית המדרש, איש לא נזקק לטיפול רפואי, וכוח מד"א פינה נפגע אחד ויחיד מהזירה שהותקף קשות.

לסיום, המותקף פונה להנהלת בית המדרש דגור "לחדול מהמשך פרסום שקרים וקריאה להסתה, ואנא לפעול בהקדם לפרסום תיעוד המצלמות מפנים בית המדרש מזמן האירוע (שמשום מה מתמהמה), לברר את האמת ולהשכין שקט ושלום".

תוכן שאסור לפספס
76 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
42
אין אל הגורים
שאולניק21.11.20
41
נותנים מכות רצח לאדם ואחר כך "מזדעזעים/המומים" שהמשטרה "ליטפה" מישהו שמזלזל בחוק ומסרב להזדהות..
118.11.20
שקר לא נתנו מכות הייתי שם
חיים19.11.20
40
זה חוצפה רצינית אחים שלי, עברתם ת'גבול
יניב שמעון18.11.20

הצגת כל התגובות

39
כל הגורים היום מתפתחיםם
אפי18.11.20
38
עדיף את הסרוגים כבר עכשיו ,, כל יום איתם זה נזק ליהדות ולעתיד הילדים . לפרוש ומהר , גור נדל"ן בע"מ מתפוררתתתתתתת
דודי18.11.20
האדמו"ר מגור צדיק יסוד עולם עד מלך המשיח תתפוצץ
חיים19.11.20
37
אם מישהו ניסה להיתפרץ לחדר של אותו אדם נראה שיש מצלמות שמתעדות את זה תשחררו תמונות שקרנים
ההוא משנלר 18.11.20
עם תכיר אותו אין כל קשר לטכנולוגיה מתקדמת. תתפלא לשמוע שנשארו עוד דתיים באמת בעולמנו ללא פשרות ועיגולי פינות.
עוקב מהצד18.11.20
36
הפורשים הגזימו נמאס מהפרובוקציות די להתממות ולהצטיירות כנרדפים ומסכנים!!! אתם ערמומיים נוכלים בלי טיפת יראת שמיים
שעיה18.11.20
35
לא ברור המניעים שלהם???? הצחקתם אותנו... הם "העדינים" מהקהילה החדשה ה"מסכנים" ה"נרדפים"... הכת לא מפסיקים להתעלל בגור בתקשורת ועכשיו גם באלימות פיזית. האלימות במלוא הכיעור בכת אלקנה
אלקנה18.11.20
הבעיה ששום אדם נורמלי לא מאמין, כולם בטוחים שזה מתוך גור
מחילה מכבודו19.11.20
34
מכך שאנשים מזדעזעים מכך שקצת לכלכו דלת של אדם, שמסית להרס משפחות, לאלימות הכול בשם הקו"פ. פעם אחת החזירו לו בקטנה..לא קרה כלום
מזועזע18.11.20
33
עד שאין תיעוד והסרטה אני לא מאמינה,עלילת דם נוסח נדלן...חחח היו מתים שיקרה,למה לא ערבו משטרה??
ללי18.11.20
32
עוד פרובקציה מבוימת מעשי ידי שטול לזרוע הרס וחורבן
צופה מהצד18.11.20
הכל מבויים. ברור .תברר עם לראיה סלקטיבית יש מענה ברפוא הטבעית.
עוקב מהצד18.11.20
31
לכו ללמוד מסילת ישרים
חרדים אלק18.11.20
גם אורחות צדיקים וגם מסילת ישרים מעדן את האדם מרגיע יש ריכוז ילדים מצליחים בספרים הקדושים יש הכל
יעקב20.11.20
30
מחלוקת לשם שמיים סופה להתקיים ואכן היא מתקיימת .ואחר כך אל תשאלו מדוע בציבור החרדי ישנו שיעור גדול של חוזרים בשאלה.
משה18.11.20
29
ב ו ש ה
זו החסידות של הבעש''ט? יהדות של מרע''ה?18.11.20
28
נראה כמו עוקץ של גור לנסות להראות לדעת הקהל שהצד השני גם אלים. אם מישהו שונא היה רוצה לכתוב דברים היה כותב דברים גרועים
moshe18.11.20
27
חבל שאת הסרטון שילדות קופצות בחבל ושרות ימותו השמאלנים ויחיו הגוראים, אתם לא עושים כתבה ראשית בושה !!! לאן הגענו זה החינוך של הדור הבא בגור מתבייש בשבילם
יהודי פשוט18.11.20
מעניין אם בכל דבר בחיים אתה מתבסס על כיתוב שקרי ולא מאזין למה שבאמת נאמר שם. ויחיו החיילים.
רק אומר18.11.20
מה שהכי מצחיק בכל סיפור סרטון הילדות המקללות, זו ההכחשה הגוראית. "הן לא אומרות ויחיו הגוראים", מייבבים הגערערס, "הן אומרות ויחיו החיילים!" הגערערס לא מבינים שהבעיה היא לא ב'ויחיו הגוראים'... לאף אחד אין בעיה שהם יחיו עד 120... הבעיה היא לאחל לאחרים מוות! אבל מוח גוראי שחונך לבריונות ואטימות מגיל צעי
אוי פסיכים19.11.20
הגערערס כ"כ פסיכיים ואטומים, שהם מכחישים שאמרו 'ויחיו הגוראים', וטוענים שזה 'ויחיו החיילים'. קודם כל, אתם משקרים כרגיל. בסרטון המקורי השיר הוא 'ויחיו הגוראים'. אבל העיקר - הבעיה היא לא ביחיו הגוראים, כולם מוכנים שהגוראים יחיו עד 120, הבעיה היא באיחולים ליהודים שימותו, בילדות קטנות שמוסתות לקלל ולש
רק מסביר18.11.20
תתעדכן שמה שהם שרו זה אחד לערבים ימותו השמאלנים יחיו ה"חיילים" (המנון ישן שעוד שרנו לפני עשרים שנה) תשמע את הסרטון עוד פעם ותתעמק זה מה שתשמע השמאלנים הידועים בביום פרובוקציות הוסיפו את הכיתוב הלא נכון
יהודי חשוב18.11.20
מה שהכי מצחיק בכל סיפור סרטון הילדות המקללות, זו ההכחשה הגוראית. "הן לא אומרות ויחיו הגוראים", מייבבים הגערערס, "הן אומרות ויחיו החיילים!" הגערערס לא מבינים שהבעיה היא לא ב'ויחיו הגוראים'... לאף אחד אין בעיה שהם יחיו עד 120... הבעיה היא לאחל לאחרים מוות! אבל מוח גוראי שחונך לבריונות ואטימות מגיל צעי
יהודי חכם19.11.20
אתה מוכן לשלוח לנו סרטון על כל מעידה טיפשית של ילדותיך? כנראה תוכל 'לפרנס' עם זה אתר שלם.
עוקב מהצד18.11.20
זה העניין. שזו לא מעידה טפשית, אלא חינוך מכוון והסתה אלימה במוסדות החינוך ובבתים. טובי מחנכיכם הסיתו לאלימות.
עוקב מהצד השני19.11.20
26
ועדת חסידי גור, אנו לא מטומטמים. ברור שאתם בעצמכם עשיתם את זה כדי להסיט את האש מכם. ברור שאתם מגייסים את אתרי החדשות החרדים בכסף מלא. קשה לעמוד בצחנה שאתם מדיפים. בושו והכלמו !
רואה חשבון18.11.20
25
העולם נגמר, כל המחופשים שבינינו יצאו לאור
משה בן אברהם18.11.20
24
חחחחחחחחח
פנחס18.11.20
23
אני מוחה בכל תוקף , רק אני מוסמך לרסס גרפיטי , זוהי השגת גבול
זילברשטין אשדוד18.11.20
למה רק אתה
יואל18.11.20
22
כמו בגרמניה של 1939. הסתה פרועה נגד היהודים ואח"כ רצח יהודים. גם ב2020 זה מתחיל בהסתה פרועה בתקשורת נגד גור וממשיך באלימות פיזית נגד גור בבהמ"ד גור ובבתי רבנים... רציתם לפרוש, בסדר. אבל למה הסתה ולמה אלימות נגד גור????
שכל הישר18.11.20
אתה חושב שמישהו קונה את ה"לוקש"???? כולם מבינים שזה מבושל מתוך .......
יהודי19.11.20
21
למישהו יש ספק מי קשקש על הדלת?
ורנר118.11.20
20
.
אשדודי18.11.20
19
זה לא יתכן שהם יעשו מה שבא להם ואח"כ כשמישהו מלזיר להם הם מתבכינים
איש נורמלי18.11.20
ואולי הסיפור בדיוק הפוך??? הממורמרים מסיתים נגד גור כל היום בתקשורת, מנסים להתפרץ לחדר האדמו"ר עם גז מדמיע, ומרססים כתובות נאצה על בתי רבנים. וכאשר מישהו פעם מחזיר להם, אז הם פושטים טלפיהם כחזיר וטוענים שגור אלימים...
הנורמלי האחרון18.11.20
התבלבלת . לא הנורמלי האחרון אלא הגורי האחרון אמן כן יהי רצון
ל''נורמלי''18.11.20
18
הכותרת לא נכונה. למה זעזוע בגור ? כל יהודי יר"ש צריך להזדעזע מנבלה שנעשתה בישראל לפגוע במלאך ה' צבקות.
רבינוביץ19.11.20
מלאך ה' צבקות נותן שיכו יהודי עד שישברו עצמותיו רק כי אותו יהודי חושב שקיימים מס' מלאכי ה' צבקות???
שאלה19.11.20
בדיוק!!!!! תפסיקו לחשוב שאדמורים הם משהו כ"כ מיוחד מה אתם חושבים שבגלל שהוא טעם מהתפוח אתם תוושעו? אל תבקשו ממנו קוויטל תבקשט מהק"בה הוא זה שעוזר!!!!
יעל19.11.20
כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה. בחב"ד לדוגמא חושבים שהגר"א לא היה כזה גאון. בבריסק חושבים שרבם היה גדול מהחזו"א.
נתן20.11.20
17
נראה כמו עוקץ של גור לנסות להראות לדעת הקהל שהצד השני גם אלים. אם מישהו שונא היה רוצה לכתוב דברים היה כותב דברים גרועים.
חח18.11.20
אין חסיד גור שמסוגל לכתוב כזה דבר ובדרך זו לרמוז לרבי!!! רק פורש שהיד עוד מדגדגת לו חושב שזה מינימום
רון18.11.20
מה שכתבת אמת בדיוק כמו שקוראים לך "רון"
מחילה מכבודו19.11.20
16
לא אתפלא שהכל מבויים, מי שמכיר את המערכת יסכים איתי
גערער לשעבר18.11.20
אתה מכיר את המערכת? מה זה מערכת ? איך היא מתנהלת? היכן נפגשת בכלל עם חסיד גור חוץ מלעבור לידו ברחוב ולסובב את הראש בתיעוב כמו כל גוי הגון שמולעט בהסתה פרועה?
עוקב מהצד18.11.20
ראינו אתכם יורקים ומקללים ברחוב ירמיהו... התביישנו בשבילכם, מבינים עכשיו שאתם גאים בכך. בעעע
עוקב מהצד השני19.11.20
15
לאן הגענו!
דני18.11.20
14
בושה!!! ידועים באלימות!! נראה כמו ארגון פשע!! חילול ה'!!!
ר18.11.20
13
כי הסיכוי שהם לא עשו את זה לעצמם שואף לאפס.
כן בטח18.11.20
12
אייייזזזזזזזזה דפוק
ראובן המלך18.11.20
11
אנחנו ראינו הכל במצלמות כאן בדירה והכל מאושר , המכים יקבלו עלייה בשבת הקרובה ואולי גם כרטיס כניסה לכל התפילות שנערכות בצמצום רב
לייבי פזניצבסקי18.11.20
אנחנו הסרטנו הכל עם מצלמות גוף כאן באלקנה הכול מתועד והמקשקשים יקבלו משלוח שלל ארגז שוקו, ושיעור בעיון בביתם בשילוב כל המשפחה
יוסי18.11.20
10
ל"גור" בארץ באנו
יעקב18.11.20
9
מה הוא עשה עם גז בכיס זה לא שגרתי וחברה' הגזמתם איפה הגענו כאילו הכל מותר ב"ה אצלנו אין כאלו דברים תמיד אומרים ללמוד מהאשכנזים כבוד לרבנים ואדמורי"ם אבל אם זה חבילה של הכל כלול או כבוד גדול או בזיון עד כדי חייתיות אז ברוך ה' שלא מגיעים אצלנו למחוזות האלו
שלמה18.11.20
לידיעתך גור ידועים באלימות שלהם. וגם אני כליטאי מעדיף להתרחק מהם אם יש לי ברירה. אותו אדם הלך עם גז בכיס כיוון שפעם עבר לינץ' במזרח ירושלים[כך לטענתו לפחות]. אף אדם שפוי לא היה הולך עם גז מדמיע להילחם בחבורת חיות פרועות, זה משמש נטו להגנה, ובמקרה הזה גם להגנה לא..
מחוכם18.11.20
מה משותף לליטאים ולגלע? שניהם קרים. שניהם רועדים ושניהם פוחדים שתכף יבוא הגערער ויאכל אותם.
לליטאי המחוכם 18.11.20
הגערערס אוכלים פטריות הזיה משובחות. מדמיינים שכולם רועדים מהם. חח
ליטאי19.11.20
הפצוע בעצמו אמר שהיה לו גז מדמיע בכיס ותמיד הוא נמצא שם אחרי שעבר לינץ' בירושלים
אנה 18.11.20
8
משוגעים רדו מהעצים
שימי19.11.20
7
דוגמא טובה לחינוך הטוב שמקבלים שם
יוסף18.11.20
6
הגעררס חושבים שכל העולם טפשים
פתי יאמין18.11.20
העולם טיפשים ובמיוחד הציבור שלנו, שמעריץ אנשים אלימים ובטוח שאנחנו אי שם באלף הקודמת, וכל האלים מחברו מנצח. תתעוררו, אנחנו בעולם מתורבת וחוקי.
חיים18.11.20
5
אם הם לא עשו את זה לעצמם אני צנצנת, האם הם ביקשו מהמשטרה לחקור מי עשה את זה ולמצות איתו את הדין??? כולנו מחכים בנשימה עצורה...
אמין18.11.20
4
לצערנו יש לפעמים מחלוקות בציבור החרדי, שלעיתים גם מגיעות לאלימות ברמה כזו או אחרת. לצערנו זה לא מפתיע ששמו את חסידי גור על הכוונת. הרי הבריונים יודעים תמיד להיטפל לחלשים לעדינים לפחדנים, ומי לנו חסידים שקטים חלשים ועדינים כמו חסידי גור, שמעולם לא נקטו באלימות כלפי איש. פעם ראיתי חסיד גור, שעף לידו ז
חסיד גור18.11.20
זה טווווווובבבבבבבבב
זה 19.11.20
3
אין שום אמון ואמפתיה לגור בציבור
יונתן19.11.20
השנאה לגור לא מהיום. גוי שונא יהודי חילוני שונא חרדי מתנגד שונא חסיד אנשי שאול שונאים חסידי גור.
בם בם19.11.20
חסידי גור מדמיינים שהם מבחר המין האנושי... חחחח
בים בים19.11.20
2
ככה מתנהגים יהודים???? תתביישו לכם!!!!
ב18.11.20
יהודים הם לא כאלה
ספרדי גאה18.11.20
1
מפגריםםם............. על מה אתם רבים.?????????? נראה לי צריך לפתוח עוד כמה גני ילדים של חסידות גור...(כמו ברדק) בושהההההההההה
חסוי18.11.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

בסעודה שלישית: בקאמרנא ציינו את הילולת ה'היכל הברכה'

חיים רוזנבוים | 18:53

גלריית תמונות

עם כל החסידים: האדמו"ר ערך טיש לרגל הילולת דודו | תיעוד

חיים רוזנבוים | 15:11

אש בוערת | שלב אחרי שלב

"בואי בשלום" על שולחנות: כך נראתה שבת ההכתרה בביאלה

חיים רוזנבוים | 12:34

רמי מעלה

האדמו"ר וגיסו האב"ד הופיעו לפתיחת הזמן בישיבה 

חיים רוזנבוים | 11:04

מעל 200 אלמנות 

בראשות הרבנית מסאטמר: שבת מיוחדת לאלמנות מאירופה

חיים רוזנבוים | 10:59
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

עם התחלת הזמן

אברכי ובחורי ערלוי התכנסו לוועידה של תורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 09:49

סיפור למוצאי שבת

הדוב החל להשתולל כמו משוגע | זה מה שעשה העל שם טוב

ורד שאלתיאל | 18.05.24

הסגולה למוצ"ש

כשהבעל שם טוב הקדוש ניצל ממוות בזכות התפילין | צפו

כיכר השבת | 18.05.24

תיעוד מסכם

הקוויטל הראשון בביאלה: סיכום מעמד ההכתרה של האדמו"ר

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

הכשרה וניסיון במינימום זמן

בוער בך לתרום? זה המסלול היוקרתי של השירות אזרחי

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

פרסום ראשון

האדמו"ר מויז'ניץ ימריא לביקור בזק בארה"ב, לשבת סגורה עם נגידים

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בקודש פנימה

האדמו"ר מזוויעהיל ממשיך בסבב ביקורים אצל ראשי הישיבות

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בצל המתיחות בין ישראל לאיראן

רבה הראשי של איראן ביקר בהיכלי האדמורי"ם בארה"ב

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ביקור הוד

בן האדמו"ר מגור חיזק את החסידים בלונדון

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

גלה איך לחסוך מאות שקלים בחודש עם כלי ניהול חכם!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

שלב אחר שלב

ככלות השבעה על האדמו"ר: כך נראה יום ההכתרה בביאלה

חיים רוזנבוים | 16.05.24

תיעוד ענק ומסכם

סיכומו של שבוע | אלפים בניחום אבלים בביאלה

חיים רוזנבוים | 16.05.24

"יום ההצלה" שלא נחגג

שמונים שנה להצלת האדמו"ר ה'ישועות משה' מויז'ניץ | יומן הצלה מסעיר

חיים רוזנבוים | 16.05.24

פרסום ראשון

כשהאדמו"ר מביאלה זעק: "דם ישראל נשפך כמים" | צפו

חיים רוזנבוים | 16.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

בבית העלמין העתיק בטבריה

"אם היה טמון בחו"ל היו רבבות" | המונים פקדו את ציון הצדיק

חיים רוזנבוים | 16.05.24

מבני ברק לפשיסחה 

לקראת נשואי בן הזקונים | האדמו"ר יפקוד קברי הצדיקים בפולין 

חיים רוזנבוים | 16.05.24