כיכר השבת

ההילולה במירון

'קרלין': רוצים להגדיל את מספר החסידים שישתתפו בטיש

בחסידות קרלין, הציגו דרישה לגורמי האכיפה לעלות את מספר המשתתפים בטיש של החסידות שיתקיים במירון. בחסידות הציגו חוות דעת של מהנדס, כי הדבר אינו מסוכן (חדשות)

72
שאול כהנא | כיכר השבת | ט' באייר | 10.05.22
הדלקה במירון בעבר
הדלקה במירון בעבר (צילום: שירה ושמולי הרשקופ)

בניגוד לעמדת המשטרה והמהנדסים שנשכרו לאבטח את אירועי ל"ג בעומר במירון, בחסידות קרלין, הציגו דרישה לעלות את מספר החסידים שישתתפו בטיש ל"ג בעומר במירון, כך מדווח הבוקר (שלישי) חנן גרינווד ב'ישראל היום'.

גורמי האכיפה אישרו לחסידות לקיים טיש במתחם 'בני עקיבא', בהשתתפות 1,500 חסידים, אך כאמור בחסידות הציגו דרישה לעלות את מספר המשתתפים ל-4,500, והציגו חוות דעת של המהנדס אלי פרנקל, שדבר זה אינו מסוכן.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', גורמים בחסידות מפעילים מכבש של לחצים - כדי שתגודל המכסה של החסידים המורשים להשתתף בטיש

גורם המתמצא בנושא אמר ל'ישראל היום', "לאחר שהמשטרה ומהנדסי ההילולה אמרו שאין סיכוי להגדיל את מספר המשתתפים, הם הביאו מהנדס חיצוני שהגיש חוות דעת מנוגדת. הם מנסים להגדיל את מספר האנשים, למרות שלכאורה יש סכנות".

גורם בחסידות קרלין, אומר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי "בימים האחרונים התקבל אישור להגדיל את מספר המשתתפים בהילולא בבני עקיבא, אך לאחר מסע לחצים של גורמים שונים שאינם קשורים לבטיחות, המאשרים חזרו בהם והחליטו להותיר את מספר המשתתפים על 1,500 איש בלבד".

כזכור, בשנה שעברה, שבועיים בלבד לאחר האסון הנורא במירון, קרסו הפארנצ'עס בערב חג השבועות בחסידות קרלין בגבעת זאב ונהרגו שלושה חסידים ועשרות נפצעו. בחסידות הבהירו לאחר האסון הנורא, כי הם פעלו על פי הוראות הבטיחות ועל פי כל הכללים ומדובר בגזירת שמיים.

תוכן שאסור לפספס
72 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
45
שיביאו עוד ילדים לעולם, ויזהרו שלא יפלו חלילה מהפראנצ'אס כך יוכלו להגדיל את מספר המשתתפים!
867811.05.22
44
לא מפריע לי שיבואו אלפי קרלינאים לא מפריע לי שיבואו אלפי באינערס כן מפריע וגם צורם מאוד ,שאדמור/רב נכנס למערה,החסידים שלו פוגעים ודוחפים כמעט למוות [בעיני ראיתי] את כל הקהל. אם אדמור אכן אוחז מעצמו שהוא כל כך קדוש וראוי שידחפו את כולם בשבילו-לבריאות, אבל אם אני הייתי אדמור,הייתי נכנס למערה ערב לג
איש איש איש11.05.22
לא האדמור מבויאן ולא האדמור מקרלין נכנסים לציון והמערה בלג בעומר! אם נדחפת בשביל מישהוא אחר ייתכן, אבל זה לא בסדר!!! בכל אופן הקהילות האלו אף פעם לא השתלטו על המקום ולא הפריעו לאחרים מלשמוח בשמחת הרשבי, אז נא לא לכעוס עליהם.
עוסי דוסי11.05.22
ההשתלטות לא אקטיבית ההשתלטות נעשית באופן פאסיבי וטוב מאוד שהמדינה הורידה את הטריבונות שבפתח המערה, מערת רשב"י היא לא מועדון ריקודים, 2.ישתבח שמו שיש לכם קהילה של 5-7 אלף משפחות כן ירבו,אבל תבין שאם אתם נעמדים בפתח המערה ,חסמתם לכולם את המעבר, 3.אני אוהב לראות שכולם מגיעים לרשב"י וכולם נכנסים,מתפללים
איש איש איש15.05.22
אף פעם לא השתלטו.... נגיד שנכון היום הודיע הפרויקטור צבי טסלר שאין יותר כרטיסים למירון ומיד כשנפתחה ההרשמה, אזלו מיד כל הכרטיסים להסעות לשעת ההדלקה. - מי לקח אותם, יותר נכון "מי גנב אותם" מראש? "מגעיל ודוחה" זה מה שניתן לומר. חבל שתנסו להוכיח ולהתווכח... זה יותר משקוף....
יוסי11.05.22
43
קרלין חסידות מדהימה! שומרת על הכללים ומנסה לשמור על החיים כמה שיותר. ראיה בקורונה....
ע11.05.22

הצגת כל התגובות

42
שיעזרו להם כל כמות שירצו. אם הם רוצים למות, תנו להם
שחר10.05.22
41
חסידות חסרת אחריות בושה!!!!
יוסי10.05.22
לק תראה את המקום ותראה כמה אחריות הם לוקחים . נכנס שם הרבה יותר מעשר אלף לא רק 4500
דני10.05.22
40
בעלי 'ונשמרתם' שבאים עם נשק בשבת לבית כנסת, לא רוצים לקבל עמדת המשטרה והמהנדסים שלא להכניס לאירוע שלהם במירון יותר מ1500 אנשים, כן זה צביעות וזה שכרה!
-10.05.22
39
מתחיל להישמע כאילו יותר ויותר מחפשים בחסידויות קרבנות באירועים. אמנם לשיא השיאים בקודש של ארבעים וחמישה הצדיקים (כאברהם אבינו וסדום) קשה להגיע, אבל גם מניין זה בסדר. וכל המרבה הרי זה משובח.
יישר כוח ששברתם10.05.22
38
חברים הגזמתם כולם!!!!!!!!!!!! חצי מהכתבות כאן בנויות על בדל דל של אמת ממה שבאמת היה וזה אף פעם לא מושלם ולא מדויק ולפעמים זה בא מכל מיני אנשים שמחפשים כותרות ומפרסמים פרשנויות מדליקות ואתם נדלקים כמו לפידים אז יאלה רוגע ובואו נעקוב ביחד ומה שהם רק יעשו נברר תאמת מדוע ולמה!!!!!
אקליפטוס חום11.05.22
37
בואו נגיד את האמת מדובר בחבורת פרימיטיבים
james11.05.22
36
מיותר לחלוטין . מספיק טיש עם 100 חסידם ויוצאים בזה ידי חובה לפי מנהג וכו' . תראו מה החליט האדמור מת' אהרון .. החליט לקיים טיש בירושלים .. כך תעשה גם קרלים ושאר חסידויות . די כבר לטרור החסידי .. פשוט נמאסתם עם עם ישראל .
עם ישראל . 11.05.22
35
אתם סתם מתנפלים על מירון. הם בסה"כ רוצים לעשות את מה שהם עושים בכל שנה, וגם את זה הם צמצמו. בבנ"ע נכנס הרבה יותר מארבעת אלפים איש. זה ממש ממש ממש הזוי שאישרו להם רק אלף חמש מאות.
אוהב קרלין11.05.22
34
ומה נהיה בסוף עם פעילות מאיר פרוש בענין? גם להם הוא מכר חלומות?
עובדיה11.05.22
33
אני לא מבין על מה הסערה בסך הכול הם נמצאים במתחם נפרד, וזה כמו שאחד שוכר דירה במירון והם שוכרים מתחם גדול ומשלמים על כל ומגיע להם להיות שם ללא קשר כמו כל אחד שיש לו דירה בכפר......
יוני10.05.22
32
פשוט בושה וחרפה!!!! חסידות חסרת אחריות ממש, לא מספיק האסונות שיש והם מותחים את החבל עוד ועוד???? דייי לשפיכות הדמים
ארי דדון 10.05.22
האסון היחיד הוא שיש לך מקלדת ואתה מקליד שטויות עם שנאה בין האצבעות.
יוסי10.05.22
תענה לו לענין, ואל תתחמק עם דיבורים גבוהים על "שנאה", מציאות היא שהחסידות הזאת לא רוצה להיות נשמעת להנחיות המהנדסים והמשטרה במתחם בני עקיבא, והם מנסים לשנות את מספר המשתתפים, להיות פי 3 ממה שאישרו להם.
ז10.05.22
31
חסידות קרלין שוכרים כל שנה את מתחם בני עקיבא, המקום יכול להכיל גם 7000 איש, הם לא מפריעים לאף אחד זה נמצא במקום מרוחק מציון הרשב"י , לא מבין מה ההתנפלות המכוערת על החסידות, אולי גם תציעו לפצל את החסידות כי יש להם יותר מידי חסידים? כל הטוקבקיסטים המשועממים תחפשו לכם אובייקט אחר לבטא את השנאה שלכם.
יוסי10.05.22
זה כן גניבה.חשוב לקרלין להיות ביחד שיבואו בשעות היום לא בשעה של ההדלקה. למה להם מגיע ולי לא?
משה10.05.22
אם הגבילו את השהות בכל ההר בו זמנית לשש עשרה אלף איש בלבד! הרי שזוהי חוצפה וגסות רוח לבקש עוד על חשבון הזולת..... לא די שגנבתם מראש את כרטיסי הנסיעה מעמך ישראל??? הרשב"י לא היה חסיד קרלין....... הרשב"י רוצה שכל עם ישראל יבואו לשמוח בהילולא שלו.
יהודי פשוט10.05.22
מי גנב וממי גנבו? גם לחסיד קרלין יש זכות להגיע למירון והיות וזו חסידות ממושמעת הם עולים ביחד ל 3 שעות, מה רע בכך הם יהיו במירון מ 7 עד 10 ואח"כ עוזבים את המתחם, יש לך ולעוד קנאים צרי עין כמוך עוד 21 שעות שאתה יכול לעלות כאוות נפשך,
יוסי10.05.22
'קנאים' אתה קורא לנו..... בוש לך אם אנחנו קנאים, אתם גנבים ופושעים, חסיד קרלין יכול לרכוש כרטיס כמו חסיד לעלוב וברסלב
איציק11.05.22
למכור מראש כרטיסים לחסידויות, זאת פשע וגניבה ולא משנה באיזה שעות. אם החליטו להגביל את כמות העולים להר, חייבים לתת זכות חופשית לכולם לרכוש כרטיסים ולא בקבוצות מראש. כי זה לא רק קרלין, בו זמנית הוקצבו לבאיאן 5000 כרטיסים וגם במשך היום נמכרו מראש כרטיסים לעוד חסידויות. להדלקות שיתקיימו בתחתית ההר. לא
שלמה'לה11.05.22
30
חיים בסרט בקרלין חיים בסרט
רמלה10.05.22
29
כבעלי ונשמרתם שבאים עם נשק בשבת לבית כנסת, ומאידך הם לא רוצים לקבל עמדת המשטרה והמהנדסים שלא להכניס לאירוע שלהם במירון יותר מ1500 אנשים.
--10.05.22
28
דורשים???משהו חייב לכם משהו .רק אנש אנש אנש ???ר שמעון שייך לכול העם ולא לאנש כמה קומבינות יש שם אלוקים ישמור .
קובי 10.05.22
בגלל שזה שמור לכל העם אז לכן קרלין לא עושים את האירוע במירון אלא בבני עקיבא שזה לא לוקח שום זכות ממכם להגיע להר . בשונה מביאן שולקחים ממכם 4000 כרטיסים לחסידות . אז קצת לימור זכו לא יזיק
אלי10.05.22
מי זה שמעון? - חבר שלך מהגן? אבל כמובן שהצדק אתך.
יהודי10.05.22
הוא כתב ר שמעון, אבל הרווח בין הסימני שאלה לאות ר' נשמט (כנראה עקב ביטול אנטר), קצת עיון לא הרג אף אחד...
אחד11.05.22
27
בושה לאתר !!! זה אתר חרדי??? מפרסמים תגובות מלוכלכות? זה נקרא שאתם בודקים? וכל הכותבים היזהרו בדבריכם. רק שנאת חינם נוטפת מבין המילים. קדשו עצמכם לקראת ביאת משיח. ובכלל "הוי זהיר בגחלתן שלא תכוה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש."
חילול ה'11.05.22
26
דווקא הקרלינרס ? כנראה שלא הספיק להם
james11.05.22
25
קרלין? כבר מזמן לא מה שהיתה בעבר. כיום "אני ואפסי עוד". חבל. ראו את ההתנהגות הברברית שלהם בקורונה. הקפיצו את כל השכונה בצעקותיהם מדי בוקר בשעה 7 כשהילדים ישנים בבית (כי לא היה בתי ספר) למרות תחינות שכנים וחברים, הם עמדו על שלהם. "במרפסת שלנו מותר לנו לעשות מה שאנו רוצים..." הבנתם?
חיים11.05.22
חחחחחחחח
משהו שמכיר את ק11.05.22
24
היום כבר כולם מבינים כי קרלין מתנהלים בתוך הציבור החרדי, כביקום מקביל. לא נושאים בעול הציבור. לא משתתפים במערכות הציבוריות. לא מגלים ענין במאבקי הציבור החרדי. לא מגלים סולידריות חברתית. לעולם לא יגישו מי שלא משלהם להיות ש"ץ. אבל בלקחת? הם ראשונים. תשאלו את ראשי הרשויות המקומיות בגבעת זאב במודיעין עי
חסיד קרלין שעבר11.05.22
23
תגובה מס' 28 כל כך נכונה וצודקת. מי ישער את גודל חילול השם שעשו בצעקותיהם בכל מיני שעות ביממה. ובפרט בשעות המוקדמות של הבקרים. מי זוכר מה היה בליל שביעי של פסח? הוציאו שולחנות וכסאות למרפסות הבתים בשעה 12 בלילה והתחילו לייללל בקולי קולות - כאילו שאין עוד אנשים בעולם, שצריכים לישון בשעה כזו. במשך כל
משה11.05.22
22
מגיע לחסידי קרלין ! כבר הרבה שנים שהם החליטו להיות הרחק יחסית מהציון, במתחם בבני עקיבא, שיכול להכיל הרבה יותר מ-5000 איש. למה לא לתת להם את זה? הם לא מפריעים לאף אחד, הם בינתיים סגור ורחוק.
ללא שם11.05.22
אני מבין אותך קרלינער חסיד אבל ממש לא נכון מה שאתה כותב. עם פרוטקשן של תולדות אהרן (כאילו שהשטח היה שייך להם) הייתם עושים הדלקה בשעות הלילה אבל מה הקשר רבש"ע? היתה אסון נורא, החליטו להגביל את הכמות של הציבור שיכולים להיות בו זמנית על ההר??? וכל מילה מיותרת תקרא בבקשה בפוסטים הקודמים כאן.
יהודי פשוט11.05.22
21
תרבות הפרוטקציה החזירית שנפוצה לדאבונינו במגזר שלנו עומדת בעוכרינו ומראה את ערוותנו, לתשומת ליבם של הבאיאנר'ס והקארלינר'ס
מנחם11.05.22
20
שיסכנו את עצמם מה איכפת לכם? בתנאי שלא יצפו לעזרה מאף אחד אם קורה אסון
ציפה10.05.22
19
למה אני שכבר 10 שנים במירון צריך לחפש כרטיס ולא מוצא והחסידויות מקבלים הקצאות מטורפות? מירון שייך להם?
ללא שם10.05.22
אתה מדבר על עשר שנים, ישנם אלפי ישראל שמגיעים שלושים, חמישים שנה ויותר להילולת הרשב"י. ייאמר ברורות, האסון הנורא לפני שנה, היתה תוצאה ישירה של כשלון ההתארגנות של הקבוצות והחסידויות על ההר, כשכל אחד ואחד דואג רק לעצמו ודוחק את רגלי השני. וזה לא היה לפני שלושים ולפני חמישים שנה. זה התחיל רק לפני עשר
יהודי פשוט11.05.22
לכן הם עושים את זה בבני עקיבא בכדי לא להפריע לכולם להגיע . בשונה מביאן שלוקחים ממכם 4000 כרטיסים לחסידות שלהם
אלי10.05.22
18
זה מה שחשוב לאדמו"רים, להפגין כמה החסידות שלהם גדולה. שיהיו כמה שיותר פרנצעס וכמה שיותר גבוהים. ושהכיסא של האדמו"ר יהיה כמה שיותר גדול ומפואר. איכככס.
יעקב10.05.22
בדיוק פולחן המונים שכבר מזמן עבר כל גבול פשוט משתחווים לעגל הזהב הרי אין דברים כאלה בתורה
ציפה 10.05.22
17
הבאיאנר'ס והקארלינרס דואגים לעצמם כאילו מירון שייכת להם, פשוט חוצפה! כבר אמרו חז"ל "מאי חזית דדמא דידך סומק טפי? דילמא דמא דההוא גברא סומק טפי"
חצ'קל 11.05.22
16
איש מירון
מטומטמים מי שכותב בלי לדעת על מה מדובר,.10.05.22
15
דואגים רק לעצמם. גועל נפש
אריה11.05.22
14
זכותם במלאה ! יש להם שטח פרטי אז מה החפירה ?! יש לכם רישיון של דחפור ?! וחוץ מזה נגיד שלא הרי מה הקשר לאסון שפקד אותם ? זה יכל לקרות בכל מקום והמתחם בבני עקיבא - ר' מיילך בידרמן הרים שם טישים עם 7000 אלף איש - וזה לא בעייה הא ? |אלא מה כולכם הקנאים תמשיכו לקנאות - קנאים מגעילים ואגב ( משועממים תעש
זלמן11.05.22
13
מאות בשנים ההילולא של הרשב"י היה מפגן של אחדות של כל כלל ישראל! הרי ברור לכל, שהאסון לפני שנה, קרה בגלל ההצטופפות של הקהל בהדלקה אחת, שבצעד תמוה מאוד, מנעו בו זמנית לעשות הדלקות בכל שטח ההר, כאילו שהרשב"י שייך רק לקבוצה מסויימת. עד לפני כעשרים שנה, לא היו שום מפגני הדלקות ותצוגות ראווה של אדמורי"ם
יהודי פשוט10.05.22
12
קנאה בלי גבול
דמוגגיה10.05.22
11
כואב הלב איך אתם לומדים מהחילונים לתקוף בלי קשר למציאות, הרי כולם יודעים שבשבועות הבעיה לא הייתה במהנדס, הבעיה הייתה שברגע האחרון הוסיפו העסקני עוד כמה קומות ללא מהנדס וללא אישור כלשהו, וכאן במירון מדובר באולם ענק מאוד עם פרנש'ס תקניים, לא יזיק אם יבדקו את העובדות קודם שתוקפים.
יוסי10.05.22
מדובר כאן בלי בניה של טירונות בכללללל . רק כולם עומדים על הרצפה
אלי10.05.22
10
אין להם שום מחשבה על חיי אדם???????
אזרח כאוב10.05.22
יש ועוד איך שיש לכן הם לא יצאו מהבית שנה וחצי בזמן שכל עמך צחקו עליהם
מעריך את קרלין 10.05.22
וממשיכים לצחוק עליהם, 'דרכיה דרכי נועם' ולא דרכי שיגעון ומוזרות, הם מחמירים כשלא צריך ומקילים כשצריך! שכל עקום!
מעריך שכל10.05.22
יא סלונימער אל תתחפש לי מתחת לזהויות בדויות פשוט בחסידות שלכם יש שנאה ישנה לקארלין מהזמנים בטבריה כשחייתם ביחד ורבתם כמו עכבר וחתול, ואגב האדמור שלך לא מורשה לגלוש באיטרנט למה אתה ממרה את פיו איפה הדוגמא של חסיד סלונים עם התמימות
חסיד ממולח11.05.22
9
תסתמו חצופים כשאין אישור זה לא טוב לכם כשיש אישור זה לא טוב לכם וכל דבר שהחרדים עושים לא טוב לכם דיייייייייייי
אני10.05.22
8
באמת שנמאס כבר מהתרבות החסידית הזאת, של לדאוג לאנ"ש ולהיות הכי הכי, וכל השאר ש... שימו לב על מה אתם נלחמים, על מה אתם מוכנים לסכן חיים, על מנהגים ו"עניינים" במקרה הטוב, ועל תחרות ו'שופוני' במקרה הפחות טוב. ואני חלילה לא מזלזל באף מנהג של אף קהילה, אבל יש מושג של "שקל הקודש" - שצריך להפעיל שיקול דעת
א10.05.22
7
קרלין צודקים שנאמר טוב לו לחסיד שלא נברא משנברא. ואם נברא, יילך בל"ג בעומר למירון, ויזכה למה שזכו אחיו בשנה שעברה, שיושבים ולומדים גמרא עם רשב"י אצל כיסא הכבוד.
נביא אמת10.05.22
6
כל בר דעת שמעורה במה שקורה מבין את מה שכתב סמוטריץ' שהמשטרה מנצלת את טראומת האסון בכדי להציב סטנדרטים גבוהים שלא קיימים בשום ארוע בישראל זכותה של החסידות לקיים ארוע לאנשיה זכותה לבנות מתקנים שעומדים בתקן וחבל למנף אסון כל כך קשה בכדי לברוח מאחריות.
מתי10.05.22
ממש ככה! הכתובת הבאה זה הכותל המערבי!
אחד11.05.22
5
כל המירון הזה ממש עבודה זרה למולך ...
עבודה זרה !!10.05.22
4
בדיוק לכן פינסק קארלין
סימען10.05.22
3
תארו לעצמכם איך תיראה מדינה חרדית עם הנהלה חרדית... פחד פחדים לחיות במדינה כזו.... חבל שהתורה שהיתה אמורה לבנות את האדם המושלם ואת החברה המושלמת נראה שעושה בדיוק את ההיפך. פשוט בזיון שהחילונים צריכים ללמד אותנו סדר, ענייניות, מקצועיות ומינהל תקין. ההנהגה החרדית עוד תתן את הדין על החילול ה' הנורא וה
תארו לעצמכם10.05.22
כנראה שאף פעם לא היית באירוע חילוני איזה מכות הולך שם
דוד10.05.22
די לעסקנות החרדית. אוי ואבוי אם המדינה תנוהל על ידי החרדים. מספיק לראות את הערים החרדיות ,הכל בניסים במקרה הטוב. במקרה הגרוע הכל נראה נורא ואיום מהניקיון ועד הניהול. הכל קומבינותת ,אין מקצועיות אין יושר ואין הגינות. איש הישר בעיניו יעשה. נורא ואיום. עוברים על כל העבירות בשם הכסף והכיסא. אין לא תשיג
חרדי אמיתי13.05.22
2
כן כן הצבועים מקרלין שהעיזו לדבר על עם הקודש שנה שעברה במירון, והציגו עצמם כאילו בעלי ונשמרתם, ובסוף ממש כולם ראו מה שקרה אצלם אותו דבר ערב שבועות, כשהרמז כ"כ ברור, ועכשיו הם גם משחקים כבעלי ונשמרתם שבאים עם נשק בשבת לבית כנסת, ומאידך הם לא רוצים לקבל עמדת המשטרה והמהנדסים שלא להכניס לאירוע שלהם במי
אין גבול צביעות10.05.22
בא תראה איזה שטח ענק יש להם בבני עקיבא נכנס שם עשר אלף איש לא רק 4500 .
ארי10.05.22
1
מטומטמים עד בלי גבול
יוסף10.05.22
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

האדמו"ר ערך טיש לזכר ה'דברי חיים' - אבי שושלת באבוב

חיים רוזנבוים | 15:13

שולחן מלכים

גלריה מרהיבה - פסח בצל הקודש: סיכום מחסידות סאטמר

חיים רוזנבוים | 14:53

שערי ירושלים

על אף חולשתו - האדמו"ר מסטראפקוב ערך 'טיש' הילולא

חיים רוזנבוים | 12:49

גלריה מרהיבה

בשיכון ג' ציינו הילולת ה'דברי חיים' מצאנז - "אבי השושלת"

חיים רוזנבוים | 12:48

זכות אבות יגן 

בקרית צאנז בירושלים ציינו את ה'הילולא רבא' 

חיים רוזנבוים | 10:28
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תורה וחסידות

מה חיפש האדמו"ר החסידי בבתי ראשי הישיבה?

חיים רוזנבוים | 10:25

וזאת לתעודה 

הילדים בקרית הבעל שם טוב הגו וקיבלו תעודות מהרבנים

חיים רוזנבוים | 10:23

גלריית תמונות

עם סיום ש"ס וסעודת מצווה: טיש ה'יארצייט' בגארליץ

חיים רוזנבוים | 08:32

תיעוד ענק

מאות דפי גמרא בעל פה: הילולא וחלוקת פרסים בצאנז

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

גלריית תמונות

5 שנים להסתלקות: המונים השתתפו בהילולא בקאליב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 05.05.24

שיר חנוכת הבית

האדמו"ר קבע מזוזות וערך טיש בבית שמש | גלריה

חיים רוזנבוים | 05.05.24

ויחיה זרעם

רועה נאמן | האדמו"ר מצאנז גימגראד ערך טיש הילולא

חיים רוזנבוים | 05.05.24

באה שבת באה מנוחה 

על אף המצב המתוח בצפון | האדמו"ר מירושלים שבת בצפת 

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

חסל סידור פסח

חג הפסח בחצה"ק באבוב 45 | תיעוד מסכם

חיים רוזנבוים | 05.05.24

קדש לי כל בכור

הכהן בצע על החלה, והאדמו"ר אכל מצות | צפו 

חיים רוזנבוים | 05.05.24

סיפור למוצאי שבת

הבעש"ט נשאל: "מדוע דווקא הבקשות שלך נענות בשמיים?"

הרב אהרון ראובן | 04.05.24

הסגולה למוצ"ש | צפו

כשהמשרת של הבעל שם טוב הרהר: 'הלוואי והגרביים היו שלי'

כיכר השבת | 04.05.24
ש

אביב הגיע ואיתו ההוצאות:

 קבלו הלוואה שתחסוך לכם זמן וכסף עם תנאים מעולים!

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

בית אהרן ברכו ה' 

סאטמאר: ראש הישיבה קבע משכן חדש לחסידים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24