כיכר השבת

קלינטון או טראמפ

הבחירות בארה"ב הסירו את הלוט מעל שרלטני הצופן התנ"כי

המאמינים בצופן התנ"כי טענו היום כי מופיע בו דבר נשיאותו של טראמפ. אך מתברר כי רק לפני כמה חודשים הופיע בו מסר לפיו קלינטון היא שתהיה הנשיאה. אמת או שרלטנות? (מעניין)

29
נתנאל לייפר | כיכר השבת | ח' בחשוון | 09.11.16
הבחירות בארה"ב הסירו את הלוט מעל שרלטני הצופן התנ"כי
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

אלו המאמינים בשיטת "צופן התנ"כי" סבורים כי ניתן לראות בו כל תופעה או מקרה באמצעות דילוג אותיות, וכי הצופן הוא אחד מההוכחות שהתורה היא אמת ומהשמים. אך מתברר, כי מדובר בשרלטנות לשמה וניתן למצוא באמצעות השיטה דברים לכאן ולכאן.

לפני כמה חודשים, בדק אברך חרדי בשם ד. חן, את הנתונים, הקיש את שמו של המועמד הרפובליקני והנשיא הנבחר דונלד טראמפ - ולטענתו אז העלה חרס בידו. לדבריו אז, כשבדק את התוצאה על המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, הופיע בדילוגים "הילרי נשיאה".

לדבריו של חן, הוא ניסה במחשב צירופים שונים ולהפתעתו גילה כי שמה של קלינטון מעלה את התוצאה האמורה. "קראתי שטראמפ נשאר המועמד היחידי במפלגה הרפובליקנית ואז אמרתי 'בא נבדוק האם יש התייחסות לתוצאה אפשרית של שני המועמדים שירוצו ראש בראש בנובמבר הקרוב'. לא חשבתי שזו תהיה התוצאה והופתעתי לגלות זאת".

"הילרי נשיאה" (באדיבות ד. חן)

"אני קורא חדשות ומתעניין במרוץ לנשיאות ארה"ב, אולם אין לי דעה אישית המצדדת לטובת מועמד זה או אחר. אני ניטרלי אבל זו התוצאה שגיליתי בתנ"ך".

היום, לאחר ניצחונו המפתיע של דונלד טראמפ מיהרו תומכי הצופן התנ"כי וטענו כי טראמפ הוא זה שמופיע בצופן התנ"כי. לדבריהם, שמו של טראמפ מופיע בחומש שמות פרק כ"ג פסוק ל' - בשילוב המילים נשיא ואפילו התאריך.

לטענת אותם "מומחים" באותם פסוקים ממש, ישנן בדילוג אותיות, המילים: 'תשעז', 'טראמפ', 'נשיא', 'ארהב'. הם הסבירו כי המיוחד בצופן זה, היא העובדה כי כל ארבעת המרכיבים הללו נמצאים באותם פסוקים ממש, כששלושה מהם, 'תשעז' 'טראמפ' 'נשיא' – הן מתחילות באותו פסוק ממש (כן יצויין כי המילה 'טראמפ' בדילוג שבין 1 עד מאה מופיעה בכל התנ''ך רק שתי פעמים, וזו אחת מהן)

כיצד ה"ממצא" ה"מדהים" מסתדר אל מול ה"נבואה" הקודמת שנגזרה אף היא מהצופן התנ"כי? רק למספרי הסיפורים סביב ה"צופן" פתרונים. אנו איננו זקוקים ל"הוכחה" מסוג כזה למהימנותה של התורה ולהיותה תורה מן השמים.

תוכן שאסור לפספס
29 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
23
יש סרטון בכיכובו של הרב זמיר כהן ובו בעזרת הצופן הקדוש והדילוג הקדוש 1820, מוכח חד משמעית שהמשיח מגיע ב עשרה בטבת תשעו. אולי תבדקו בצופן מה מעכב אותו? ...או שהוא התחרט ברגע האחרון?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צפנת פענח10.11.16
22
ניחוש אסור מדאורייתא ״עמי בעצו ישאל ומקלו יגיד לו״ תרגום: ניחוש זה ניחוש ,אם בקומפיוטר ,ואם בדילוגים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צביקה09.11.16
21
יש לי חדשות אובאמה ימשיך להיות נשיא מאחר שהוא מופיע בנביא יחזקאל פרק לח' בדילוגים של שבע והמעניין שהאות הראשונה של אובאמה מתחילה באות א' של המילה נשיא והאות האחרונה של אובאמה מסתיים באות ה' של שם השם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יקי11.11.16

הצגת כל התגובות

20
כיכר השבת אתם כאלה דפוקים שאין כאלה דברים. בצופן התנ"כי צריכים לעלות כל השמות של כל הנוגעים בדבר, אם כן לא היו אומרים שבתורה יש הכל. למשל יש את הצופן של יגאל עמיר עם רבין. אז זה אומר שהוא רצח אותו? לא. פשוט שמו עלה בפרשת הרצח אז חיפשו רבין ויגאל, אז מצאו. אבל זה לא עונה על האם רבין נרצח על ידי יגאל
אתם09.11.16
19
יש לנו בשכונת רמות יהודי אחד שמיד אחרי הבחירות וכדו' הוא מוציא דפים צבעוניים ומסביר איך רואים מהתנך את התוצאות,כל האנשים מסביבו מתלהבים,לאחר שחקרתי את הענין יש כאן שקר אחד גדול נראה את אותו יהודי מוציא את הדפים לפני הבחירות,זה מה שנקרא חכם לאחר מעשה,כל מי שיבחר יהיה אפשר למצוא סמוכים בדילוגי אותיות,
אופטימיסט11.11.16
18
שמאב"ד מדובר בסך הכל באדם שאינו מבין כלום !! מה אתם עושים ממנו ענין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james09.11.16
17
כותב הטור בור, ההבדל בין מי שנמצא על קלינטון למה שנמצא על טראמפ הוא שמיים וארץ בקשר לצופן על קלינטון, הצופן ההוא חובבני ביותר, ואינו מקצועי, ההוא פשוט חיפש בתנ''ך הילארי נשיאה ומצא באיזה מקום כלשהו ללא מימצא נוסף באותו מקום, ואילו כשחיפש דולנד טראמפ כולל שם פרטי ומשפחה הוא לא מצא, ומכאן הוא יצא בהכ
צופנת12.11.16
16
שניתן למצוא כל דבר שרק תרצו בצופן התנכי כלומר יש פה את כל האפשרויות גם אם תכתבו הרצוג ראש ממשלה תקבלו !! או ליצמן פליצמן גם זה בדילוגים מקבלים אז מה נעשה ? וכמו שאמרה הפרופסור מקגונגל בהארי פוטר 3 : חיזוי עתידות איננו מדע מדויק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james09.11.16
15
היו צריכים לחפש יותר טוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם15.11.16
14
מי שמתיחס לכל מי שמדבר בשם הצופן ועל פי זה הוא מחליט אם הצופן נכון או לא הוא בבעיה ההתיחסות הנכונה היא בדיקה עם המומחים כמו פרופסור אליהו ריפס ודורון ויצטום ובאמת לדעתם יש קושי בחזוי העתיד מכמה סיבות המובאות באתר צופן בראשית ולעצם הצופן כבר הוכח בהוכחות ברורות שהצופן מוכח מדעית עיין בצופן בראשית לכל
א.ב09.11.16
13
עכשיו צאו...
חי חי חי20.11.16
12
בענין שידוכים, כתוב בספרים הק' שיש לכל אדם כמה זיווגים, ויש את הזיווג האמיתי שלו. אלא נשמות שהיו ראויות וקשורות ג"כ לשורש נשמתו. כן הדבר בענין הנשיאות. הילרי יש לה שייכות עם נשיאות ארה"ב. אלא שהנשיא האמיתי שנבר הוא טראפ. שניהם כתובים ורמוזים בתנ"ך. ולא בכדי!! אין כמו תורתינו הקדושה
צופן התנכ"י09.11.16
בולשיט
דונלד הקדוש11.11.16
11
הצופן אך ורק יגלה לכן מידע אך ורק לאחר הארוע לא לפני הוא לא מגלה עתידות ולכן לא תמצאו את התשובה רק לאחר האירוע סימן לב ה׳ רוצה תמים תהיה עם ה׳ אלוקיך רוצה שנתפלל ואמונה שלימה בלי שאלות הוא מנהיג את העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שולמית כהן22.11.16
10
ויציב וזה פלא של ממש-רק תלוי מי בדק ומי אמר מה שאמר............אולי הוא שרלטן.....ולא מבין בצופן
ש09.11.16
9
גם אם שתי האפשרויות כתובות זה לא ממעט את הערך של המציאה. אף אחד טוען שהצופן הוא כלי כדי לדעת את העתיד, רק מוכיח שהדברים נכתבו בכוונה תחילה ע"פ העתיד (ואולי גם כולל אפשרויות רבות כדי לא לנעול את הבחירה), אבל למי שמבין במתמטיקה, יודע שמבחינה סטטיסטית זה ממצא חשוב מאוד עד כדי הגדרה של "בלתי אפשרי" מבח
אברהם09.11.16
8
לא חשבת אולי עוד לא מגיעה לנו במקום לצחוק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמחה10.11.16
7
נשיא יכול להיות במשמעות כפולה כמו נשיאים ורוח וגשם אין זה הנודר צדקה ברבים ואינו משלם, כך שנשיא יכול להיות ענן חולף או נשיא מלשון ראש, והכל הולך אחר הפה כמו שאמרו חז"ל חלום הולך אחר הפה אחר הפתרון לטוב או למוטב. והשאלה על מי תפול המשמעות נשיא באמת ועל מי תפול המשמעות נשיאים ורוח וגשם אין כענן חולף ו
איש09.11.16
6
במילים בודדות או בכל מקום שיש סטיסטיקה גבוהה אפשר להגיד ולמצוא את כל מה שרוצים, אבל לפעמים יש משפטים יותר מורכבים שזה כבר מעל הסטטיסטיקה הטבעית שאפשר להבין שיש רמז מכוון, וצריך גם לדעת לפענח. למשל הדילוג של טראמפ הרבה יותר מוכח, כי הצופן של קלינטון לא בנוי על דילוג אלא שורה ישרה ביחס לסדר שנקבע. אך
דוד וי09.11.16
5
יש את 2 האפשרויות, כדי ש 2 הדרכים יהיו פתוחות. האמת, שהרב אבינר טוען ששיטת הדילוגים זה שטויות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדי09.11.16
רב? בוודאי שלא.
חיים ד11.11.16
4
איך יודעים על כמה אותיות יש לדלג??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חן חן10.11.16
תנסי כל אות אחת. כל שתי אותיות. כל חמש... מה שמסתדר... ככה זה עובד... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא02.12.16
3
צריך לבדוק תאריך ודולאנד נגד הילרי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.11.16
2
אפשר לתרץ את כל הקושיות, אבל קושיה אחת לא ניתן לתרץ: על סמך מה קובעים אנשי ההמון שכל הענין הוא "שטויות", בשעה שכפי כבר הגיבו כאן שמבחינה סטטיסטית כמעט בלתי אפשרי שזה מקרי. מתוך נסיון, ידוע לי, שכל מי שמגיב כך (מלבד הרב אבינר שליט"א), הם אלו שלא נוח להם עם העובדה...
יהודי פשוט09.11.16
1
מאמינים בשטויות.
נכס.09.11.16
אולי גם יעניין אותך
מעניין

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24

מחזה חריג

הזאב זינק וניסה לטרוף את העופר; כך הסתיים המרדף | צפו

מישאל לוי | 26.04.24

צפו

מצלמת הרחפן תיעדה: כמעט התנגשות של מטוס קרב

מישאל לוי | 26.04.24

מצננים את בעלי החיים

ארטיק לחיים החמור: כך מתמודדים בספארי עם השרב | תיעוד

מישאל לוי | 25.04.24

תיעוד מלונדון

חריג: שני סוסים דהרו לבדם ברחובות העיר - עד שנעצרו | צפו

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

שובר את השרב

הטיגריס רימבה נכנס להתרענן בבריכה בחצר | תיעוד

מישאל לוי | 25.04.24

המעיין ההיסטורי שהשקה את העיר הגדולה 

מסתורי ומפחיד: עשרות מדרגות עם צפצופי אימים של עטלפים בדרך למעיין הקדום

ישראל שפירא | 18.04.24

בלימוד תורה ובפנאי

כך הבינה המלאכותית צפויה לשנות את פני הציבור החרדי | סקירה מרתקת

יוחאי אנסבכר | 18.04.24

״הופתענו לראות"

מול חוף יפו: הבוקר נצפו חמישה דולפינים מסוג דולפינן מצוי

מישאל לוי | 18.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

כך זה נראה | צפו

עשרות אלפי דבורים יצאו למחול בעיר חדרה; "תפקיד חשוב"

מישאל לוי | 15.04.24

נתונים מפתיעים

תיקון הכללי ותהלים: זה מה שהישראלים חיפשו בגוגל

יאיר טוקר | 14.04.24

צפו

מרגש: הלוחמים חגגו לשורד השואה 'בר מצווה' בגיל 87

יאיר טוקר | 12.04.24

מהאוויר והיבשה - בו זמנית

"הפילו לנו כלי שעולה 10 מיליון דולר" | הצצה נדירה למערך הכטמ"מים של צה"ל

משה מנס | 11.04.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

תרי מעיינות ותרי קברי איוב הוו

צלילה אל מתחת למים בשני מעיינות מופלאים במרכז הארץ | מרהיב

ישראל שפירא | 11.04.24

מרחיב את הלב

הגשמים הרבים שירדו | תיעוד מהזרימה היום מהנחל - לכנרת

מישאל לוי | 10.04.24

בן 124 

תאריך לידה: 5.4.1900 |  האם זהו האדם המבוגר בעולם? 

דוד הכהן | 10.04.24

צפו בתיעוד הנדיר 

כתם שחור על כדור הארץ: כך נראה הליקוי מהלוויינים של X 

יוסי נכטיגל | 09.04.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם