כיכר השבת

האסון במירון

העיתונאי: "לא עצוב כי אנחנו לא עם אחד"

עם ישראל כולו מתאבל ומשתתף בצער 45 המשפחות שאיבדו את יקיריהן באסון הנוראי. בזמן זה, ירון לונדון משתלח: "חש כלפיהם כמו קורבנות הצונאמי בג'אווה. לא חש הזדהות" (ארץ)

285
כיכר השבת | כ"א באייר | 03.05.21
העיתונאי: "לא עצוב כי אנחנו לא עם אחד"
(צילום מסך מתוך דמוקרטTV)

מגיש הטלוויזיה הוותיק, ירון לונדון, משתלח הערב (שני) בבוטות כלפי המגזר החרדי ברקע האסון הכבד בהילולת הרשב"י במירון, בו נמחצו למוות 45 בני אדם.

בריאיון לדב גילהר לתכנית "ערב ערב" בכאן 11 אמר שהוא איננו עצוב משום שהוא אינו חש בן אותו עם כמו החרדים. "האבל על קורבנות האסון במירון לא שלי כי אנחנו לא בני עם אחד".

"אתה רואה את התיעודים, אתה מתקרב בזום עם המצלמה, רואה את האישה הבוכייה וזה נוגע בלבך, אבל האבל הוא לא עם כלל החרדים, כי החרדים האלה אינם בני עמך".

לונדון הוסיף כי הוא "חש כלפיהם כמו קורבנות הצונאמי בג'אווה. כואב לי את כאבם של בני אדם, אני לא חש איתם הזדהות קולקטיבית".

לשאלה האם הוא מתעב את החרדים ענה לונדון: "אני לא מתעב אותם בכלל. אני רק חש כלפיהם כמו נניח קורבנות הצונאמי. זה כמו שהאירופאים רואים סינים. יש כאן קבוצה שיש בה הסתלקות של האינדיבידואליזם, יש בזה משהו יפה. אבל כשאתה רואה את החרדים – החרדים הם אינם בני עמי. הם כמו אסון בסין בשבילי. לומר אתה דברים האלה בקול רם זה דורש אומץ".

הראיון הגיע בעקבות פוסט בפייסבוק בו כתב כי "דבר האסון נודע לי רק בבוקר ותגובתי הייתה 'אמרתי לכם!', זו תגובה יהירה שיש בה התנשאות ושמחה לאיד. התנשאתי על החרדים כפי שמבוגר מפוכח מתנשא על זאטוט פרוע הנוהג בפראות ונתקל בקיר. גם כעס טמון בה".

עוד כתב: "בינתיים אני מביע צער לשם נימוס, חש בערך כפי שחשתי בספטמבר 2015 , כאשר 2411 אנשים נמחצו למוות בעת העלייה לרגל בחג' במכה, מין "אוי" קלוש שכזה. אני מנסה להפנים את הצער, להנשים אותו, לעורר אותו, להפוך אותו לחוויה אישית, אותנטית, במקום שיהיה מצוות אנשים מלומדה, והמאמץ אינו עולה יפה. בינתיים אני חש כלפי האסון הזה וכלפי קורבנותיו בערך כפי שחשתי למשמע הידיעות על צונאמי באי אינדונזי. כמעט כלום".

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, הגיב לדברי ההבל של ירון לונדון ואמר: "על היהודים נאמר שהם רחמנים, ביישנים וגומלי חסדים. מכיוון שאין לו את התכונות הללו רצוי לבדוק האם אדון לונדון בכלל יהודי".

שרת התחבורה מירי רגב אמרה: "ירון לונדון הוכיח שוב עד כמה יש בישראל דעות חשוכות שאינן יכולות להכיל מסורות ותרבויות אחרות. הצטרפת לידידך גרבוז שבז לקברי הצדיקים. זו אמירה חסרת תרבות, חסרת טעם, שיש בה כדי לפלג. לא תצליח".

ח"כ יעקב אשר מסר: "הזוי שבזמן שמדינת ישראל כולה מתאחדת באבל על קרבנות האסון, דתיים וחילונים, יהודים ולא יהודים, איש תקשורת מנסה לקושש תשומת לב בביטוי שפל ומנותק כל כך. ירון, מקומך אולי בלונדון, לא בארץ ישראל".

יצוין כי דבריו של לונדון עוררו סערה וגל גינויים גם בקרב הציבור הרחב. כך לדוגמה כתבה העיתונאית אריאנה מלמד מעיתון הארץ: "ירון לונדון - חתיכת מנוול. הומניסט מתעצב על קורבנות מיותרים, יהיו באשר יהיו. ואם נגיד שזה אסון שקרה בסין - לא חראם? סינים לא נולדו בצלם אלוקים, כמוך?? פלסטר על הפה. זה מה שמגיע לו".

תוכן שאסור לפספס
285 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
259
עלובה עיסה שנחתומה מעיד עליה שהיא רעה
יוסף מרדכי וויי04.05.21
258
בס"ד ירון תמיד תמיד היית גאותן ונאור וחבל שמתייחסים לאחד כמוך כי את ה לא אחד מעם ישראל בטוח שאתה מהערב רב שעלה ממצרים, ולא צריכים בכלל היה לפרסם את תגובתך כי חלאות עם לב של אבן מסוגל להגיב כפי שהגבת, לאחר אסון כזה שקרה לעם ישראל ולעולם כולו.
רבקה 04.05.21
257
מי יכול להזמין לו "מחיצה לגהינם.. יש הרבה שרימפסים בבטנו למחוץ וגוקים במוח אם לא נרקב לגמרי
ציפס בגיהנם יעש04.05.21

הצגת כל התגובות

256
רבותי הוא ממד צודק. אבל ממש. הוא מעם אחר. אנחנו והוא לא עם אחד. ממש . משני עמים. שונים.
זקלין כריסטופר04.05.21
מה זה משנה? גם מאומות העולם שלחו את תנחומיהם שיתבייש לו וגם לך לא תזיק קצת בושה
דביל שכמוך04.05.21
255
התגובה של הרב משה גפני הכי הולמת את אדון ירון- רצוי לבדוק אם הוא בכלל יהודי..... אין מצב שבעולם, שאחרי אסון מזעזע שכזה, יהודי יגיב ככה.
עצוב מאוד04.05.21
254
סתם זקן עלוב כבר מעל לגיל 80 עם רגל בקבר מה נותנים לו יחס
יוני06.05.21
253
המסכן הזה לא שווה תגובה.
דוד04.05.21
252
בס"ד הפוסל במומו פוסל, האם הרציונל שאתה כה מתהדר בו שכח ש"חיית אדם" נקרא מי שמנושל מהתכונות האנושיות הבסיסיות ביותר כמו חמלה או אמונה? אנשים שבשם שכלם הקר נושלו מאנושיותם, משקיפים בבוז עמוק על היהודים בשל אמונתם ומנהגיהם, וליבם נאטם מול סבל של ילדים, הם לצערינו לא דבר שזר לנו, אבל כשיהודי מרגיש כך
הפוסל במומו 04.05.21
251
לפי השם שלו (לונדון)צריך לבדוק אים הוא יהודי האומלל הזה
יואל04.05.21
250
אם טפשות היתה מגביהה - ירון היה מגיע עד הרקיע
חחח04.05.21
249
כדאי לבדוק את יהדותו של הנ"ל!!
מנחם04.05.21
248
מה כולם משתלחים בו? לפחות הוא אומר את האמת, מה שהרבה מהם חושבים...
משה04.05.21
247
האם חלקים מהציבור החרדי מרגישים חלק מהעם? האם הם לוקחים חלק המצוות " לא תעמוד על דם רעיך" יוצאים להגנת עם ישראל נגד אויביו? האם כל החרדים מרגישים הזדהות וצער ביום הזיכרון לקדושי צה"ל? האם החרדים כולם הזדהו עם ההרוגים באסון המסוקים, באסון נחל צפית, באסון גשר המכביה ועוד? איך אפשר להרגי
דב04.05.21
האם החילונים מרגישים חלק מהזהות הדתית בישראל האם הם חוגגים בחנוכה חוץ מסופגניות ובפורים חוץ מתחפושות האם הם נושאים בנטל עול לימוד התורה שזה הדבר היחידי שמגן עלינו באמת האם הם הרגישו צער על 6 מיליון שנעקדו בשואה או שציונות סחרה בזה ומנעה עלייה בואו ננסה לתקן את עצמינו לפני שאנחנו מבזים את האחרים ואז
יוסי04.05.21
עוזבי ה' יהללו רשע... ומה לך להצדיק את הערב רב הזה? ומי יכול לראות את תמונות הטהורים ז"ל, בחורי חמד רכים ולהגיד מילים כאלה??? וחזקה עלינו שלא מישראל הוא.
דוד04.05.21
בוודאי, כל חרדי ששומע על אסון שחילונים נהרגו זה מעציב אותו מאד, תראה את כל העיתונים החרדים אחרי כל האסונות שהזכרת
דודוי04.05.21
זה בדיוק כך
אתה צודק04.05.21
246
מה העדות והחוקים... לכם ולא לו. אילו היה שם לא היה נגאל
א.א04.05.21
245
לא יהיה צורך להתרגש!!! איכס חתיכת מנוול!!!
אלי04.05.21
244
אותה הרגשה יש לבחור ישיבה מהפלג על אסון המסוקים למשל. מה ההבדל.
בני04.05.21
243
צריך לבדוק מה הוא הרגיש כשהרגו את סולימני בטח הוא מזה הצטער
מומו04.05.21
242
יש את טימטום הלב והמוח והאסון הזה אמור לעורר אותנו לרצות טוב עבור אחים שלנו הוא לא אשם, הוא תינוק שנשבה אנחנו יודעים ספר זכינומלאכל כשר אנחנו צריכים לעזור לו לפחות לחשוב עליו טוב וזה יפעל בו. מי שאוהב את הקב"ה אןהב את בריותיו ואת בניו.
רק לעורר רחמנות אמיתית עליו, בגאולה הקרו04.05.21
241
ונגיד מתו 45 חילונים כמוהו מהמשפחה שלו. יזיז ? להם? אותו דבר. רק בתורה יש אחריות קולקטיבית ותחושת עם אחד. לגוי אין את זה
ללא שם04.05.21
240
איש קטן, מסכן גדול. אין לו רגש לבני אדם. כנראה על הרצף האוטיסטי. בכל מקרה אין לו אינטליגנציה רגשית
יעקב04.05.21
239
אז אולי הוא לא יהודי
ללא שם04.05.21
238
נשמה עלובה אומללה וחולנית מעליב שנותנים לו במה זקן ממרא...
ללא שם04.05.21
237
הבעש״ט אומר, שאדם רואה מישהו חוטא, זה סימן שמראים לו משמיים לתקן בעצמו את החטא הזה. …נעשה תשובה, ונחנך יותר בחיידרים ובישיבות לראות ברור וחי את החילונים כחלק מאיתנו ממש!!! ואז לא נתנחם שהעיקר נלך אנו לגן עדן כי כביכול כאילו שמרנו את מצוות השם. - אז שילדינו יהיו מודעים ומרגישים אהבה ואמפטיה לכל סבל ש
ללא שם04.05.21
236
רשע לא אכפת לך מגעיל אתה פשוט מנובל
אילה04.05.21
235
בס"ד, תבררו את העבר שלו בחיים האישיים ואז תבינו,
bgh04.05.21
234
צודק ,גם לחתול ברחוב לא עצוב
אליהו04.05.21
אהבתי מאד
רוחי04.05.21
233
אין תקנה לנשמתו (אם יש בו נשמה בכלל..) מי בכלל בקש לשמוע תגובה של חזיר?! עפ"ל!!
אילנה04.05.21
232
אנחנו גם לא נחוש כאב אם יקרה לך משהו . כי אתה לא חלק מעם ישראל !!
פשוט מאוד04.05.21
אין קשר ברור שנרחם הוא בן אדם בשונה ממך הוא לא דתי אבל זה לא משנה
שמעון גנקר04.05.21
231
לא עם אחד זה החלק העדין
נתי04.05.21
230
תפסיקו עם התגובות של עמלק ערב רב אם תגלו שהוא צאצא של רשי של הרמבם של תנאים זה לא לענין הדיבורים האלה . הוא במצב שלא מתחבר אלינו רוחנית והוא מנסה לדבר ישר ואמיתי , אני שואל את החרדים אם חלילה היה אסון זהה במופע חילוני משהו היה מדליק נרות ובוכה , אז זה מה שהוא מרגיש מהצד השני . התשובה זה לא ללכת נגדו
משה 04.05.21
לא יודע מה אתך אני הייתי בוכה עם לי היו אומרים שיש 45 נפטרים חילונים ח"ו הייתי מרגיש בול אותו דבר כמו שהרגשתי בלג בעומר מה זה משנה חילוני חרדי דתי
למשה04.05.21
229
צודקקקקקקקק אנחנו לא עם אחד ..!החרדים אוהבים להתבדל ורק לקבל לא לתת
ללא שם04.05.21
תפסיק לראות תקשורת תפעיל את השכל.. מתי תזוז כבר?
אומלל שטוף04.05.21
228
הוא צודק. זה גם מה שמוחמד ומוסטפה חבריו אומרים. הוא אומר בפירוש שהוא לא שייך לעם ישראל וזה נכון. צריך שיחפש לו דירה בסין. ביי ביי
ללא שם04.05.21
227
תמיד היה ערב רב בעם ישראל. והאמת גם כשהוא ימות תהיה אותה הרגשה של דריכה על נמלה
גוגו04.05.21
226
עוד זקן מטושטש שמדבר,כמאמר הכתוב,זקני אומות העולם דעתם מיטרפת עליהם
ללא שם04.05.21
לא זקני אומות העולם..! אלא , זקני עם הארץ... אייזיק ניוטון לא הפך מטורף בסוף ימיו
ליבה04.05.21
225
אפס
לא שווה הקלדה04.05.21
224
לתוכנית ״ערב רב״
כן ממש ככה04.05.21
223
בעזרת ה' צאצאיך (אם יש) יעברו גיור לחומרא ויהיו יראי שמיים חרדים
דוד04.05.21
222
מה איכפת לי מה שגוי סיני אומר
צבי04.05.21
221
אחד שלא רותה להכיר בבנו,איך יכיר בעמו
ללא שם04.05.21
220
אחד שלא רוצה להכיר בבנו,איך יכיר בעמו
ללא שם04.05.21
219
זקן ממרא!!!
חני04.05.21
218
מי אמר בכלל שהוא יהודי?!
רחמנא ליצלן04.05.21
217
יש גם חרדים שחושבים כך על חילונים כך שעושה רושם שהגיע הזמן שלא תתיחסו בצביעות אלא ענינית.....
james04.05.21
216
לונדון הזה ממש טוב נגד נדודי שינה - והמבין יבין - חחחחחחחח..
אוראל זר04.05.21
🌙
ירח04.05.21
215
בן כמה הוא. אולי הוא סנילי .דמנסיה תחשבו מחוץ לקופסא
בן יהודה04.05.21
214
לא ברור לי למה אתם נותנים לו במה, אסור להתייחס אליו בכלל.
שוש04.05.21
213
מצחיק שאתם חושבים שירון לונדון קיצוני בדתי כשההפך הוא נכון הוא מתון מאוד, עוד לא הפנתם את עומק התיאוב לחרדים באוכלוסיה הכללית
אתאיסט04.05.21
212
הבעיה שלך זה שאתה חושב שהקשר שלנו הוא חד סטרי ואתה יכול לנתק אותו ,אבל כל עוד אנחנו לא ננתק את הקשר הזה גם אתה תהיה קשור אלינו בקשר של אהבת ישראל, בקשר של נשמה אלוקית, ואת הקשר הזה מבחינתנו לא ננתק אף פעם
ללא שם23.05.21
211
אנחנו באמת לא עם אחד, והארץ צריכה להקיא טיפוסים נאלחים כמוך
יואל04.05.21
210
איזה בן אדם מגעיל!! שתחנק ותמות גם אתה...
אתה לא חלק מהעם04.05.21
209
אימאל'ה איזו חוצפה יש ליצור הזה!!
......04.05.21
208
פח אשפה מהלך ההיתי מקלל אותך אבל בסופו של יש מצב שאתה כן יהודי אבל אתה חלאת אדם זה בטוח ומי יתן ותשלם על דבריך
יוני04.05.21
207
בלי חמלה ורגש אנושי את האויבים הכי גרועים שלי לא הייתי תוקף ברגעים כאלו מניח להם מעט לפחות.. חתול נחמד יותר ממנו
חיה דורסת04.05.21
206
הוא ממש צודק. כמו חנין זועבי. אומרים את האמת. אכן אנחנו לא אותו עם. אני מעם ישראל. והוא, מאיזה עם?
זקלין כריסטופר04.05.21
205
זהו העמלק לקרר את האחדות שבעם
חיים קש04.05.21
204
ירון גימטריה רע
ללא שם04.05.21
203
קיבלת צומי? היה חסר לך!
זדה04.05.21
202
"תניא אמר רבי עקיבא כשהייתי עם הארץ אמרתי מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כחמור, אמרו לו תלמידיו רבי אמור ככלב, אמר להן זה נושך ושובר עצם, וזה נושך ואינו שובר עצם". (פסחים מט)
.04.05.21
201
יש מהיום קללה חדשה יתמבל ידפוק יירון לונדון אחד וכו'
שלום04.05.21
200
ירון לונדון צודק. די עם ההתחסדות, אתם לא חלק מאיתנו
yossi 04.05.21
אין לכם חלק בישראל
דוד07.05.21
בעצם אתה צודק [כי] אתם לא חלק מאיתנו!!!!!!!
yossi04.05.21
199
עמי הארץ ככל שמזדקנים מטפשים לא כמו תלמידי חכמים שהם מזדקנים מחכימים "עם הארץ גמור"
דוד04.05.21
198
אפילו מעזה שלחו תנחומים
מ04.05.21
197
לונדון הוא ביוב אנושי כבר עשרות שנים שהבהמה גסה הזאת דורש בכל דרך תשומת לב והתייחסות לא שווה להשקיע יותר מרגע על האפס הזה גם ככה לא נשאר לו עוד הרבה
ברוך ש04.05.21
196
על זה נאמר זקנים עמי ארצות מביישים בטיפשוטם . תודה לה׳ שבני תורה הפוכים . איש מסכן
שרה04.05.21
195
סתם זקן בן 90 את מי הוא מעניין
מירי04.05.21
194
אמת שגם אני לעלום לא יהיה איתך לעם אחד ערב רב אכל נבלות שרצים
ללא שם04.05.21
193
לפי שהוציא עצמו מן הכלל נקרא רשע
לכם ולא לו04.05.21
192
שם רשעים יירקב
כל כלב בא יומו04.05.21
191
מציע לבדוק לעומק את יהדותו לא יתכן פה משו
הוא בדוק יהודי?04.05.21
190
ירון לונדון חתיכת נבלה. לך ללונדון זה המקום המתאים בשבילך. חוצפן.
רק בן גבירררררר04.05.21
189
מה אתם מתייחסים על הרשע הזה? אם לא תענו לו - זה יהיה התגובה הכי חזקה....
יוסי04.05.21
188
הוצא צודק.. הוא לא אחד מאיתנו הוא ערב רב !!!!!! סכ"ה אמר את האמת וגילה את מציאות הדברים יש בינינו קומץ מיעוט של ערב רב והם בפסגת התשקרות הממשלה ועוד.. הוא סכ"ה אחד מהם ואמר את האמת
יהודי 04.05.21
187
אדון לונדון "הנכבד" מילא אתה טיפש ולא יודע מה לומר מה לא לומר- אבל למה לשקר אני אזכיר לך את מבצע צוק איתן - גם שלא מתו חיילים - הם רק היו בקרב אתה יודע מה עשו הציבור החרדי- לקחו כל אחש שם של חייל והתפללו עליו למשך כל אותה תקופה לפחות 3 פעמים ביום. וישבו ליד הרדיו ובכו כששמעו שאחד מהם מת לצערנו.. כ
חיים04.05.21
186
מחשבה טיפוסית של עובד רשות השידור. כלב שמעריך את מי שמאכיל אותו.
חמו04.05.21
185
הוא צודק אנחנו באמת לא עם אחד על פי ההלכה אין להם דין של יהודים הקידושין שלהם אינם קידושין מה שבאמת עצוב שחבל שהוא לא נהרג במקומם ובפרט במקום הילדים המתוקים שלא טעמו טעם חטא
ג'פרי04.05.21
184
בעילום שם
היגעת לגיל פנסיה.אותיות פנס י ה .תתחיל ל12.05.21
183
מרחמת עליו!!!! פשוט מסכן שהוא חי בשקר!!!! מסכנה הנשמה האלוקית שלו ששבויה בתוך חושך כ"כ גדול צריך להתפלל עליו... אשמח אם תפרסמו את השם שלו לתפילה... ירון בן...
א04.05.21
182
הוא רוצה קצת יחס ואנחנו משחקים לידיים שלו.
יוסי04.05.21
181
בדבר אחד הוא צודק..העם היהודי וירון לונדון לא עם אחד.
איתי 04.05.21
180
זקן ממרא
דוד04.05.21
179
יעשה רק טוב לעולם מי שיזרז לו את הפגישה עפ מלאך המוות זקן אשמאי שדעתו נטרפת מקנאה שנאה ותאווה כבוד מאדם רע וממורמר טבעי שיצא ג"ורה
נו שוין04.05.21
העיקר ששחררת קיטור וזה בעצם לאן שהוא כיוון
פאבולניק 04.05.21
178
אתה באמת לא מאותו עם אתה יכול לנסות לשוב לגרמנייה שם בטח תרגיש יותר בנוח עם הגיגך והשקפותך.
נתיי04.05.21
177
רשע מרושע
בני ברק04.05.21
176
גפני אל תטרח דבריו מדברים בעד עצמם מדובר בספחת.
יהודי04.05.21
175
תגובה ל 181 אתה כל כך צודק, הרי ציבור גדול מהחרדים לא מרגישים כלל חלק מהעם היושב בציון, לא לוקחים חלק בשום דבר הקשור לתחיית עם ישראל בארצו, מבזים באלימות את כל הקדוש והיקר ליהודי הארץ, ולכן אין פלא שגם מהצד השני לא מרגישים הזדהות עם החרדים. בואו ונבדוק קודם כל את עצמנו ואת ההתנהגות שלנו.
אלי..04.05.21
רחמנות עליך אלי, רואים שאתה לא מבאי בית המדרש. רוב הציבור החרדי??? לא הגזמת? וכי לא שמעת שהרב חיים קנייבסקי שליט"א מקבל אליו חילונים גמורים, כפי שהוא מקבל חרדים??? וכי לא שמעת שגדולי ישראל מקרבים את הציבור הרחוק מתורה ומצוות, ואדרבה אותם יותר??? וכי יעלה על דעתך שאם הנספים היו חילונים, החרדים לא היו
איל04.05.21
174
בשני מילים לך לעזאזל
מיסטר x 04.05.21
תכלס
רוחי04.05.21
173
אנחנו גם לא נחוש כאב אם יקרה לך משהו , כי אתה לא חלק מעם ישראל !!
פשוט מאוד04.05.21
172
בסהכ הוא הוא אומר שהוא מומר
מה הבהלה04.05.21
171
הרעיון שלו היה להגיע לכותרות ובזה הצליח אבל אותנו זה לא אמור לענין בן אדם כמוני וכמוך לא אמור לענין אותנו זקן משועמם שרוצה להגיע לכותרת בתקווה למלא תגובות וליקיים👍
בן אדם04.05.21
170
הנ''ל בן 80
רבי שמעון בן עקשיה אומר, זקני עם הארץ--כ04.05.21
169
כנראה שהוא צודק. זאת נשמה תועה, מהערב רב.
Billy Shem04.05.21
168
כנראה שבדמו זורם דםגרמני לא דם יהודי כי הוא לא מרגיש לעם היהודישבזמן שכל העם היהודי בעולם מבכה את הקדושים החלאה והמשוקץ הזה מטנף את אהפה המטונף שלו צא טמא מהארץ הקדושה
אברהם יצחק04.05.21
167
חמור גרם
.04.05.21
166
חשבון הנפש רבותי... כשחלק מהחרדים (קבוצה קטנה אומנם, אבל רועשת) צועקת "נאצים" על יהודים, אחינו בני ישראל, ולא משנה האם הם חוטאים, ישראל אף על פי שחטא ישראל הוא. כשחרדים זורקים עליהם אבנים ומקללים ומנבלים את הפה על אחינו שלנו שתעו והם לא הולכים בדרך הנכונה. אין פלא שכתוצאה מזה יכול לקום אח תועה ולהרג
אבל אשמים אנחנו04.05.21
עכשיו גם מצאו במה כל האלה שנגד החרדים: "איך אתם לא מתגייסים"? "למה אתם אומרים נאצי"? וכו' וכו' אז זהו, זה שיש ויכוח בנינו לגבי הישראליות עד כמה לקבל אותה ולהיות חלק אינטגרלי ממוסדות המדינה. לא באמת אמור לגרום לנו פילוג על רקע זה שאנו בני העם היהודי. תחשבו נגיד שאח שלכם לא יהיה בסדר והוא לא יעזור
ידעתי04.05.21
165
בהחלט יש להעריך את הכנות שלו. לפחות הוא לא צבוע כמו כל השאר. לא משחק אותה. ויודעים מה? גם אני מרגיש שאנחנו ושכמותו איננו עם אחד.
מהר04.05.21
164
רשע מה הוא אומר...
והמבין יבין..18.05.21
163
כמה עוד נשאר לו? מה שם אמו?
מי יודע04.05.21
162
קחו דוגמא לאן אפשר להגיע או יותר ממלאך. או גרוע מבהמה או חיה טורפת
תלמדו מהבבון04.05.21
161
בושה וחרפה אין מילה אחרת עצוב שיש בעם ישראל יהודי שחושב בצורה הזו
בס"ד בושה וחרפה04.05.21
מי אמר שהוא יהודי? לא נראה לי שהוא מהגנים של רחמנים ביישנים וגומלי חסדים
בגלל שהוא מהול?04.05.21
160
ממליצה לך להפסיק לאכול חזיר ותמנונים מטוגנים אולי כך תשאר לך קצת רגישות לאחיך.
יהודייה04.05.21
159
כנראה שאתה לא יהודי אם אתה מדבר כך
דני04.05.21
158
אולי אתה צודק כי מה בעצם עושה אותך יהודי אם אתה מתנהג כמו גוי ומדבר כמו גוי?
אני04.05.21
157
אדון לונדון הנכבד איש יקר אמיתי וגלוי וישר אדון לונדוןלא אמר את הדברים לקנטר אדון לונדון אמר את הדברים מתוך כאב עמוק הוא שאל את אצמו למה לא כואב לי ? למה אני לא מרגיש אתהכאב ? למה למה אדון נדון היה מיוסר על כך ,ונמצא לעצמו את הנחמה בכך שהוא מנותק מהפלג הזה של החרדים ולמה ככה כי לצערינו בארץ ישראל י
כן כן לונדון 04.05.21
156
בעזרת ה' צאצאיך (אם יש) יעברו גיור לחומרא ויהיו יראי שמיים חרדים
דוד04.05.21
155
יהודי טוב
ירון. אז אני בשונה ממך. דווקא כן אוהב כל04.05.21
154
לפחות הוא מודה שהוא גוי אומלל אוכל נבילות וטריפות
א04.05.21
153
ואני בכלל חשבתי שהוא כבר מזמן הסתלק לעולמו. הנה- צץ לו שוב האפיקורס אוכל הטרפות. ודברי טרפה ונבלה יוצאים מפיו.
שרית04.05.21
152
ירון אני וחבריי החרדיים עדיין אוהבים אך לא מקבלים את דעתך החשוכים
צבי ליכטנשטיין03.05.21
151
רביב וילנסקי
בושה וחרפה.עוד מעט הוא יעשה זימון עם שול03.05.21
150
לא מעניין 3000 שנה לפניו היינו ו3000 שנה אחריו נהיה
מנחם03.05.21
149
לונדון רוצה שתתעצבנו זה הצומי שלו אז פשוט לא לתת לי את זה
ללא שם03.05.21
148
הוא מיצר על "הכיבוש" של ארץ ישראל בידי החרדים.
על מי הוא יצטער03.05.21
147
רשע מרושע באמת צריך לבדוק אם הוא יהודי בכלל!! אף על פי שגם לא יהודים עזרו, הביעו צער, פתחו את בתיהם בגליל לכל היהודים שלא הייתה להם אפשרות לשוב לביתם לפני שבת!!!
ללא שם03.05.21
146
צודק מיסטר לונדון. שייך לקליפת ערב רב כפי שמבואר בספר הזוהר. העם שלו הם המצרים הקדמונים חרטומי פרעה, אולי העמלקים, לך תדע. יהודי זה לא. כמובן שהוא יצהיר על עצמו כיהודי ויטיף מוסר לעם ישראל מאחר וזו כל מהותה של הקליפה הארורה הזו.
א. הרשקוביץ03.05.21
145
צבועים. איך תקפו את ישראל כהן כשאמר שחרדים אינם מציינים את יום הזיכרון בגלל שאינם ציונים ולכן אינם מתאבלים על חיילים יהודים שנרצחו עבור המדינה!? עכשיו הוא עושה אותו דבר בכיוון ההפוך ליתר דיוק, זה לא כאילו היה בסין. אם זה היה קורה בסין, הוא היה מביע השתתפות בצער העם הסיני, כמו שכל התקשורת בעולם השתת
שלום03.05.21
144
זה בסדר גם אם זה היה חילונים זה לא היה מזיז לו
ט03.05.21
143
איזה רשע ואכזרי... אמאלי
חני03.05.21
142
אם מחבליים היו מתים הוא היה ממש עצוב
צבי03.05.21
141
השאלה לאיזה שייך "הגאון" הזה ושיעשה טובה שילך לעם שלו ויעזוב אותנו בשקט
103.05.21
140
😣🤒🤢🤮
משוג...03.05.21
139
הוא דווקא אחלה עם החרדים
מוזר מאוד03.05.21
138
עוד רגע ויוציא את עצמו מכלל ישראל חלילה.... בן אדם מסכן עם דעות של טמטום עילאי, כאילו יכל לקחת את האסון למקום הכי יפה ועדין שקיים בו והחליט לרסן את זה ולקחת את זה למקום הכי מכוער. דרך רשעים באפילה .
ח03.05.21
137
מחשבות כאלה שאנחנו לא עם אחד ואנחנו לא מרחמים על החרדים, זה מה שהיה גם בראש של השוטרים לפני שהציבו את המחסום. וזה גם הביא אותם לא לרחם על האנשים והילדים שהתחננו לעבור. כל דברי ההסתה האלה לא רק נאמרים על ידי התקשורת אלא מיושמים על ידי ערבים ושוטרים נגד החרדים
מאירו04.05.21
136
ירון לונדון פרובוקטור קטן. אני חילוני שמאלני אוהב ומכבד חרדים יותר משמאלנים.
לא להתייחס04.05.21
135
הוא בכלל לא יהןדי ולכן הוא מתנהג כפי שהוא מדבר אם הןא היה יהודי קצת לא הרבה היה כואב לו ועוד משהו שהוא חי על חשבון המיסים שלנו
דוד04.05.21
134
הרצון לתשומת לב עולה על כל הגיון. אז יופי ירוני הצלחת לקושש עוד כמה דקות של רייטינג כמו שאמר החכם ''אין פרסום שלילי'' כל הכבוד! מברוק! אך אם הגעת למצב שבשביל קצת פרסום (לא תהילה ולא כבוד! רק פרסום!) כתבת את ה''דביליזם'' הזה, אזי אתה במצב סופני... לא אתפלא אם ביום מן הימים (כשתכתוב שטויות מהסוג הזה)
צומי04.05.21
133
מה מענין אותנו מה הגיגיו של הדיוט זקן זה? נ.ב. ראיתי ברוטר שגם יש בפולין הרבה גם ששמחים שיהודים מתו במירון. נו ... אז יש לו חברים, והם כולם כבים למול אורו המשגע...
מי04.05.21
132
מוזר לי.. גם כשקרה אסון התאומים או הצונמי לי זה כאב נורא.. גם כיום שהמונים מתים ברחבי העולם מהקורונה, כשאני חושב, זה באמת מכאיב לי... אז שיבא בן אדם ויגיד ויספר לכל העולם בלי להתבייש שלא כאב לו כמו שלא כאב לו הצונמי, זה מראה כמה שהוא לא מודע שיש בו חסימה רגשית חולנית...
אריק03.05.21
131
המנוול הזה ממומן מכספי המיסים שלנו.
המנוול הזה ממומ03.05.21
130
כופר ערב רה
ללא שם03.05.21
129
ירון בעזרת ה' בקרוב מאוד בקרובים לך גם אנחנו לא נחוש הזדהות
יוני03.05.21
128
ירון לונדון צודק, אנחנו לא עם אחד, אנחנו יהודים וירון לונדון מהעם של הערב רב
יעקב03.05.21
127
מיהו בכלל חי מכספי המיסים שלי מקבל תקציבי עתק על שעת שידור מבישה לא תרבותית ריקה מתוכן הגיע הזמן שנדע מי הם אובינו האמיתים ממש מזרע עמלק סוחט את המדינה ואת כספי הציבור
ירושלים03.05.21
126
מעניין אם חלילה חילונים היו נהרגים. חלילה... וחרדי היה אומר את זה
העיתונאי03.05.21
125
הוציא עצמו מן הכלל וטוב שאנחנו יודעים שהוא לא מרגיש חלק מהעם היהודי
איכסססססססססססס03.05.21
124
מסכן (לא בזלזול, אלא כעובדה)! זה הסתרה כזאת נוראית לא לרגיש אחד עם כלל ישראל. מאחל לך להתעורר אתה גם לא צעיר בסוף כולם הולכים מכאן קח איתך כבר את האמת תתחיל באמת להיכנס בעובי הקורה ולהבין שיש חיים אחרי המוות ואתה העם הנבחר ויש שכר ועונש תפנים תחוס על נשמתך לנצח הגיע הזמן ירון , באמת באהבה, חבל!
בס"ד03.05.21
123
פשוט גואל נפש! לונדון משתמש בכוח הדיבור להוכיח כמה הוא שוה לבהמה...
ללא שם03.05.21
צודק מאוד רק שתתקן ל"גועל נפש" כי גואל נפש זה במשמעות חיובית מלשון גאולה.
דוד 03.05.21
122
עליו כבר שר אריק אינשטין אז איך אתה ישן בלילה, עיתונאי קטן שלי, איך אתה נרדם
רן03.05.21
121
מזרע עמלק
שולי03.05.21
120
האדמור מסאטמר ורבי עמרם בלוי שהיו סמל הקיצוניות החרדית מסופר עליהם שהיו מורידים דמעות כמים כששמעו שחיילים חילוניים נהרגו במלחמה. בוודאי שירון אינו יהודי. יהודי לא יכול להגיד דברים כאלה.
דודוי04.05.21
119
ירון לונדון תעשה לעצמך טובה ותלך לגור בעזה שם יהיה לך הכי טוב. שמאלני הזוי ומגעיל תתבייש לך אתה לא תגיע לקרסוליים של החרדים
שולי04.05.21
118
הבעיה שהוא אמר את מה שהרבה חילונים חושבים
חילוני04.05.21
117
זבאלה היית וזבאלה נשארת, רק לראות אותך זה גועל יה דוחה זה מה שאתה
ללא שם04.05.21
116
ולמה זה אמור להזיז לנו אם הוא מרגיש או לא מרגיש קרוב לטרגדיה הטרגדיה היא של מי שמזדהה איתה, הצער שלו לא מגדיר את עוצמת הטרגדיה ולכן זה פשוט לא רלוונטי
נעמה04.05.21
115
ירון לונדון אינו שונה מהחרדים. כאשר קורה אסון אצל חילונים, דבר ראשון שחרדי יבדוק, זה האם יש הרוג חרדי, אם התשובה היא לא, הוא נרגע והולך הלאה. אז אל תיתמו!
אל תיתממו03.05.21
114
חשה רחמים כלפי איש זה. רחוק מהאמת אלפי שנות אור ואפילו אינו מודע לכך. הלב אטום. עם ישראל כואב ואבן על הנשמות הטהורות שהלכו כפרה עלינו, על עם ישראל.
ללא שם03.05.21
113
למה להפיץ שנאה? כמה שפחות לדבר עליו והוא ימחק
אורית03.05.21
112
קבל חיבוק
בסך הכל חסר לו אהבה 03.05.21
111
ערב רב
הוא צודק הוא ערב רב הוא לא קשור אלינו רק03.05.21
110
אני לא מבין למה אין גוף שדואג לתבוע אפסים כאלה .ודואג שכל אדיוט יחשוב 10 פעמים לפני שהוא מוציא שטות כזו מהפה שלו
ללא שם03.05.21
109
אני לא מצליח להבין איך מוותרים לרשע מתועב שכזה, איך לא מעיפים אותו באותו רגע מעבודתו הציבורית כמגיש טלוויזיה מרכזי בארץ ישראל, איך לא יוצאים מכל מרחבי הקשר הציבורית בקריאה נגד מנוול שכזה (רק אחד פה אחד שם מרימים קול), לומר איננו עצוב כי איני חש אותו של החרדים??? לומר האבל על הקורבנות לא שלי כי הם
כנסו דחוף....03.05.21
108
תראו איך ההסתה השנאה וההתנהגות שלנו יכולים לגרום לאנשים מסויימים להתייחס אלינו!
קניידלך אפוי03.05.21
107
שקית הקאה דחוף. כשאדם חילוני נהרג, אדם חרדי לא מזיל דמעה? כשקורה אסון באיזו מדינה בעולם אדם חרדי לא מזדעזע? צריך לדעת ממי להיעלב. כנראה שממר לונדון לא.
רונה03.05.21
106
איזה בזיון של בן אדם והוא היה אחד העיתונאים המוערכים בעיתונות והטלוויזיה. יש כאן דברים של אדם עלוב נפש שלא ראויים לשום התייחסות
יריב גולן03.05.21
105
בעיתון הארץ .. לעולם לא יגידו מחבלים . פלסטיני ירה על העומדים בתחנה באיתמר וכו
רבקי 03.05.21
104
פח אשפה ,סתם דברי הבל ,מסכן חי חיי כלום ,יבוא לשמיים אחרי 120 ,אופס פסיפס את כל חייו ,חי כמו גויי ועכשיו?! ירון איש חכם בעיניו, דע מאין באתה ולאן אתה הולך .העולם לא הפקר
איש יהודי 03.05.21
103
רשע מה הוא אומר ......
ללא שם03.05.21
102
התיאור שלו הוא תיאור קשה, ומלא אשמה. אפשר לראות בראיון. זה לא נעים לו, אבל הוא לא מרגיש קשר לציבור החרדי. מעציב, אני בטוח שגם הוא מושה שצריך לעשות מאמצים לקרב בין הציבור הכללי לציבור החרדי, כדי שנרגיש שכולנו
ללא שם04.05.21
101
אין לו תזכות אפילו להרגיש קשור לעם זה,מסכן
שירה04.05.21
100
בתור חילוני אני רואה את המכות שהולכים בפונוביז בתוך בית הכנסת שלהם , מרביצים ליד הרון הקודש .. אפילו חילונים לא הולכים מכות בבית הכנסת ליד הרון הקודש .. לאן הגעתם ?? השתגעתם לגמרי .. בתור חילוני אני מזועזע ממכם ..
אלי04.05.21
99
סורי על הדעה הלא פופולרית, לא כועס על האיש בכלל כדאי להסתכל על זה בזווית שונה אולי הוא מנותק לא מבין את גודל השעה, חי בעולם משלו. רחמים זו הגדרה. אין מה לכעוס חברים האיש חי בספרה אחרת לא איתנו
..03.05.21
98
ירון מלונדון דרך אגב לסינים יש יותר רגש ממך ..... אתה בושה למדינת ישראל היהודית.... תשמע אוזניך מה שפיך מדבר......
נפתלי03.05.21
97
שייגץ ירון לונדון - השם הישראלי אינו מעיד שהוא יהודי. כנראה כך. אבל גם גויים כמו הדרוזי שהגיע לנחם, הוא אנושי. הבעיה של שייגץ ירון לונדון איננה שאינו יהודי, אלא שאינו אנושי. ברייה בהמית גסה. זבל אנושי לא מעובד.
כנראה נוכרי03.05.21
96
אני לא כועס עליו. אם הוא לא רואה תשתית משותפת בינו לבין החרדים המאחדת אותו עמם כעם. אז באמת הוא לא חלק מהעם שלהם. כי מה שקובע את הקשר זה הזהות ואם אתה לא רואה זהות כזאת ולא מוצא אותה בתוכך. אז אתה באמת לא קשור אל החרדים, והם כמו סינים כלפיך ואתה כמו סיני כלפיהם. אבל מה הקשר בין זה לבין הטענות שלו
נחמן מירושלים03.05.21
95
אל נא תקפידו על האיש גם כך הוא בסוף ימיו האפלים אחד כזה אפילו בגהנם הוא לא רצוי איש רעעעעעעעעעעעעעעע ואכזר!!!
טובה נוה03.05.21
94
Hh
וואי איזה קטע שכחתי שיש אדם כזה.... איך 03.05.21
93
כמוהו היו עוד עדיף בהמה כקיבוץ מאשר כפר יהודי שלם באירופה. ירחם ה
מבין אחד03.05.21
92
וחבר הכנסת יאיר גולן .. שמזהה בחיילינו ניצני נאציזם... מה ההבדל
אלירן 03.05.21
91
לונדון אנו לא מתרגשים מדבריך, זה הדדי, גם שמתועבים כמוך מתים/נהרגים אנחנו שמחים.. שנאמר: באבוד רשעים רינה😉
קברן03.05.21
90
זה לא חדש סמול הם האויב המסוכן ביותר .. הרבה לפני מחבלים
אריאל03.05.21
89
תתעוררו .. כל. כמעט הסמול אותו הדבר
מירית 03.05.21
לא נכון. המון אנשים בכיכר רבין בתל אביב הגיעו ביום שישי לתרום דם לטובת הפצועים. אסור לכלול
יהודי04.05.21
88
מדוע להביא תגובה של כל זב ומצורע!!!! הוא לא מאן דאמר!! זה מוריד את הרמה של התקשורת בכללה ושל האתר בפרט!!!
ary03.05.21
האמת צודק.... תכלס בשביל מה.. ?
אדיר03.05.21
87
לא מפריע לי שירון לונדון לא עצוב כמו שלא מפריע לי שעולי הרגל לחג' במכה ב2015 לא עצובים עכשיו .
רינה04.05.21
86
בס"ד השוטר הצדיק הדרוזי שהציל את האב ובנו , מרגיש הזדהות וצער וחמלה יותר מיהודי המסכן והאומלל שמרגיש לא שייך ....מסכן רק לרחם עליו שהשם יוציא אותו להחור השחור שהוא נמצא.
ללוש04.05.21
85
וַיִּסְעוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל מֵרַעְמְסֵס סֻכֹּתָה כְּשֵׁשׁ מֵאוֹת אֶלֶף רַגְלִי הַגְּבָרִים לְבַד מִטָּף: וְגַם עֵרֶב רַב עָלָה אִתָּם וְצֹאן וּבָקָר מִקְנֶה כָּבֵד מְאֹד
מוישי04.05.21
84
והם השמאל אמורים להיות הומנים ורחמנים עלאק כולם שם צבועים
אבי04.05.21
83
כיון שהוא בעצמו אומר שאינו יהודי, כי הוא מעם אחר, אני לא מכיר עם יהודי אחר, וכיון שכך הרי הוא גוי, וסופו יהיה עדי אובד.
יוסף03.05.21
82
אז מה אתה עושה בארץ ? תתחיל להפנים: החרדים מתרבים ובשנים הקרובות חלק ניכר מהעם היהודי יהיו חרדים. לך תחפש עם אחר!! או אולי עדיף שתחזור לעפר.. גיל 81 זה מספיק מכובד
ממי03.05.21
81
יש לי שאלה אם היה קורה דבר כזה לחילונים ביום העצמאות מה הייתם אומרים?.??
טובה03.05.21
80
ירון לונדון - שוטה רשע מטומטם וגס רוח, מנוול מגעיל וחלאה, שונא ישראל ועכברוש ביבין - אבל לצערנו גם אצלנו יש חולרות שמקללים שוטרים וקוראים להם נאצים ועוד מילות גנאי: גם את זה צריך להוקיע
ללא שם03.05.21
79
ירון לונדון לאזשפוז במוסד פסכיאטרי עד סוף ימיו
דיין03.05.21
78
משוגעעעעעעעעעעעע
מישהי03.05.21
77
זה לא מונע ממנו להביע דעה על אותו ציבור שהוא מרגיש כלכך רחוק ממנו
ללא שם03.05.21
76
אף אתה הקהה את שיניו ואמור לו אילו היה שם לא היה נגאל
חפץ חיים 03.05.21
75
התגובה של גפני מילה בסלע, על יהודים כתוב שהם רחמנים ביישנים וגומלי חסדים, ומכיוון שבמר לונדון לא מתקיים אף אחד משלושת התכונות הללו, ראוי לבדוק שמא הוא אכן לא יהודי.....
מישהי03.05.21
74
מסכימה מאוד עם הערתו של 6. אין צורך להתייחס לכל אדם במדינה שמדבר נגד הציבור החרדי. אין צורך בהסברה. אין צורך בהתנצלות. אין צורך בחנופה. נמשיך לשמור על האחדות ולא רק בזמני עצב. חיבוק ענק לכל המשפחות! בשורות טובות! ישועות! ונחמות!
אביבה03.05.21
73
עוד הצצה לעבר האנשים הנאורים והמלומדים מה הם באמת... איש תרבות ורוח לא פחות...
שרגא03.05.21
72
הוציא את עצמו מן הכלל ימח שמו וזכרו
דעת תורה אמיתי03.05.21
71
אי אפשר לשפוט אותו.. הוא פשוט אמר את שעל ליבו בעזות/אומץ ויכול להיות שיש עוד שחושבים כמוהו ולא מעזים לומר פשוט. אני מבינה את התחושה שאתה פשוט לא חש הזדהות, אבל כמובן כשמדובר בקבוצת אנשים רחוקה כמו סינים/אמריקאים/אינדונזים וכו'. העובדה שהוא מאוד ניסה ולא חש הזדהות אולי באמת מעידה -כמו שאייכלר אמר- על
להלה04.05.21
70
זה רוצה לעצבן את כל העולם הסתום הזה.
אה04.05.21
69
לאיזה עם הוא שייך??? 🇦🇪🇵🇸 אז שילך לשם ודרך אגב שלא יבקש טובות מהעם שלנו ידידים, יד לאחים, הצלה ,יד שרה וכ"ו וכ"ו....
ראובן04.05.21
68
לפי שהוציא את עצמו מן הכלל, כפר בעיקר!!! מי מתנדב להקהות את שיניו.
כשהם יורדין...03.05.21
67
הרב מברדיטשוב אפילו על רשע כזה היה אומר לו חזור בתשובה כל עוד אתה נושם. כשתתפגר לא תוכל לחזור בתשובה
הרב מברדיטשוב03.05.21
66
רביב וילנסקי
בושה וחרפה.03.05.21
65
צריך אומץ כדי להגיד את זה? צריך רוע!
כלל יהודי03.05.21
64
אני לא מוצא בשפה העברית מילים לתאר את הגועל שלי מהחלאה הזה {אולי בשפה הגרמנית קיים משהו} ימה שבטוח הוא שאף אחד לא ירגיש בחסרונך לאחר שתמות ובוודאי שאפי בני משפחתך לא יזכרו אותך אתה פשוט נכרת משא"כ אלו הקדושים בכל ל"ג בעומר יונצחו למשך שנים רבות
אילן03.05.21
63
הוא הזדקן,רגל וחצי בחוץ...
איש קרית ספר03.05.21
62
לון-דון ידון לדיראון עולם עוכר ישראל גאה סרוח. הסוף של האנשים כמותך יגיע אנחנו לא דואגים אנו בניו של הקב"ה אתה כנראה לא..
דוד03.05.21
61
זקן שוטה .
לא שווה יחס בכלל . 03.05.21
60
בלי קשר האדם חלאה. ולבני עם אחר אין רחמים???
צבי03.05.21
59
אא
זה בגלל שאנחנו לא מכבדים את עצמינו . אז 03.05.21
58
הוא צודק.. אם קבוצת ערבים מחבלים נהרגים .בוודאי היה כואב לו.. כי הם האחים שלו...תמיד אמרתי הסמול שמח שנהרגים יהודים
יהודי 03.05.21
57
הזוי שיש אנשים שבשנת 2021 מוצאים כאלו משפטים מפיהם הוא באמת מדבר על אינדיבידואליזם? עוד אחד שחי מעבר להרי החושך מסכן אין לו איפה לקנות ערכים
---04.05.21
56
בושה
חזור בך04.05.21
55
מזהה התהליכים יאיר גולן .. לא פחןת ממנו
המזהה 04.05.21
54
ככל שאני מתבגר יותר, אני מבין שכל מה שקשור למדינת ישראל. רבי יואל מסטמאר זצ"ל צדק במאת האחוזים. תראו את התגובות לכתבה שלו בויינט. ונפנים כי הציונות היא הטרגדיה הרוחנית הגדולה ביותר שקרה לעם היהודי ב 150 שנה אחרונות.
ללא שם03.05.21
53
איך אנחנו היינו מרגישים אם היו נמחצים 50 חילונים במשחק כדורגל? גם היינו מרגישים כמו שאנחנו מרגישים עכשיו?? אולי ככה הוא מרגיש כלפי חרדים..
שאלה03.05.21
52
אתה לא שייך לעם הזה.אז תעוף מפה.מחפס שיתיחסו אלך.הזמן שלך נגמר זקן חצוף
רות03.05.21
51
כואב ממש
רחל03.05.21
50
הרב עובדיה שזה בגלל חילול שבת
באסון הכרמל אמר03.05.21
49
מנסה לפלג אותנו יותר!! כאילו זה חסר. אשכרה כמו היצר הרע!
מ03.05.21
48
אתה צודק . וזה באמת ההבדל בינינו. שלאנשים מסביבך קורה אסון אנחנו ושכמותנו מזדהים ואילו אתה הוכהית בלבבך. אך מה שלא ברור לי באיזה זכות הגעת לארץ האבות , למה לא אוגנדה?
אמת03.05.21
47
אבל אם היה מדובר בערבים הוא היה מתמלא ברחמים ובוכה עצוב
רוני03.05.21
46
אכילת מאכלות אסורים עושה את הבנאדם לבהמה, חסרת לב ורגש, חסר בושה. אטום לב. אין לו שורש יהודי זה בטוח! עליו נאמר : "וכל הזדים כרגע יאבדו וכל אויבך וכל שונאך מהרה יכרתו" בקרוב עוד נשמע...
ללא שם03.05.21
45
נראה לי שכועסים עליו יותר משכועסים על מה שקרה.
שי נ.03.05.21
44
"רָשָׁע מָה הוּא אוֹמֵר? מָה הָעֲבֹדָה הַזֹּאת לָכֶם? לָכֶם - וְלֹא לוֹ. וּלְפִי שֶׁהוֹצִיא אֶת עַצְמוֹ מִן הַכְּלָל כָּפַר בְּעִקָּר. וְאַף אַתָּה הַקְהֵה אֶת שִנָּיו וֶאֱמֹר לוֹ: בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה ה' לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם. לִי - וְלֹא לוֹ. אִילּוּ הָיָה שָׁם, לֹא הָיָה נִגְאָל."
הגדה של פסח03.05.21
43
הוא אמר: את כל מה ששונאי וצוררי הדת חושבים, די לתמימות, לפיד וליברמן ומרץ והרוב הגדול בבג"ץ אותו דבר, אין לנו חלק וקשר להם, ואם הם ימותו אנחנו.. כמו שכתוב ברמב"ם. לאנשים שלא אכפת לא מהתבוללות, אוהבים מוסלמים, ונלחמים בדת, כמו הנחת תפילן של חבד, וכו', וגם בסמלי חיצונים של היהדות, מזלזלים בברית מילה
א 03.05.21
אמת
יהודי פשוט04.05.21
42
צריך ללמד עליו כף זכות,שהדיבורים שלו זה מרוב החזירים והשרימפסים שהוא אוכל אז הלב שלו ניהיה בהמי ,מגעיל,מכוסה במסות של טומאה גועל וייסורי תורה,אבל באמת אם ירון היקר יחזור בתשובה ,הוא יהיה יותר צדיק מכולנו,אין חילונים בעם ישראל! אין רשעים בעם ישראל!
יעקב פישל04.05.21
41
מתנהג ומדבר כמו ערב ערב...ספק יהודי... במקרה הטוב תינוק שנשבה...למרות שבקורונה היה מורכב להסכים בגלל ההפרות הגדולות במגזר החרדי עדיין ב"ה הקורונה בירידה ונמוכה לדבר ככה זה מגעיל בסוף אנחנו אותו עם ומי שלא חושב ככה אולי הוא בכלל ערב רב שרק מכוח חוק השבות עלה לפה אבל הוא לא יהודי
י'04.05.21
40
רק ם חלילה זה היה אסון בציבור החילוני ואיזה כתב חרדי בכיר היה אומר מה היו עושים לו ............שנאת עמי ארצות לתמידי חכמים
חיים03.05.21
39
רחמנות. אדם אומלל ומתוסכל...קנאתו לחרדים העבירה אותו על דעתו...רפואה שלמה.
ללא שם03.05.21
38
אחרי הטראומה שעברנו מהאסון והספקנו קצת להתנחם... עכשיו עוד טראומה, טראומת השנאה הזאת. די! אצבע אלוקים היא! ה׳ רוצה אחדות! לא שנאת חינם! יהודים דתים חילונים אחים אנחנו!
יהודי מזועזע03.05.21
37
ואם הוא כתב מה שכתב מדוע אנחנו צריכים להוציא את הגיגיו מפח הזבל ולצטט אותו אם ישנם עדיין אזרחים בפרט חרדים שאינם מכירים את המצורע (מוצי - רע) הנבל הזה מדוע מגיע להם עונש להכיר את הפרצוף הזה ולקרוא את הבליו כנראה שהוא באמת לא מבני עמנו ואין לנו שיג ושיח אתו ושימשיך להתבוסס במיץ שלו
מנחם 03.05.21
36
פה גו'רה לא שווה ציטוט בכלל אדיוט מושלםםםםםםםםםם
השכל הישר03.05.21
35
אית
אית03.05.21
34
אצל אדם איטלקטואל לומד תורה ככול שגילו עולה הוא משתבח עם השנים אצל חילוני כול שגילו עולה הוא נהיה אפס יותר מיהו בכלל חי על חשבון משלמי המיסים
מנחם03.05.21
33
"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" הוא מסוג הרשעים שהקב"ה נפרע מהם בעולם הזה, אבל בשמיים הוא ייתן את הדין יופי יופי!
ללא שם03.05.21
32
אם נדון לפי הרמה האתית, אנושית, מוסרית והעיתונאית של ה'דבר הזה' (קשה לומר עליו היהודי/האיש וכו') לא נראה שיש אפילו על מה להתרגז, זה נראה יותר כמי שהוא "פטור מן המצוות" ע"פ ההלכה. וה' הטוב ירחם עליו. ולחה"כ יעקב אשר טעית ובגדול! בלונדון יש אנשים/ גויים, אין לו מקום שם. מקומו בפח האשפה העכור של העיתו
יעקב03.05.21
31
רק יהודי מאמין שמתפלל לשלום המדינה, ושלום חיילי הצבא הוא יהודי, כל מי שאינו מתפלל, הוא צאצא גרים כוזרים שנשמתם לא הייתה במעמד הר סיני.
משיח03.05.21
30
ערב רב זרע עמלק
יהודי03.05.21
29
את האמת? גם אנחנו לא חשנו אף פעם קרבה או קשר ללונדון האפיקורוס והטמא. בסך הכל צריך לשמוח מהתגובה שלו. למה זכה בלעם ונקרה פרשה על שמו? כי הוא שנא יהודים בקול רם, ללא צביעות.
ערב רב03.05.21
28
אני חושבת שהוא פשוט מראה לנו ומנסה להביע עד כמה הריחוק בינינו גדול אני מאמינה שהנשמה היהודית שלו כואבת בתוכה והוא מרגיש כזה ריחוק שכואב לו שהוא לא מצליח באמת לכאוב את הכאב שלהם.....
והוא אומר אמת עד כדי כך יש ריחוק04.05.21
27
מה אתם רוצים מהטמא הזה, הוא בסך הכל ביטא את התחושה שלו בקול רם, ובאמת מה ההבדל בין מה שלונדון מרגיש, לבין בחור ישיבה מהפלג של המחבלים כשחלילה יש אסונות בצד החילוני או בצבא כמו אסון המסוקים, גם להם זה מדבר כאילו זה צונאמי בסין.
אריה03.05.21
26
תחזור ''ללונדון'' יא חתיכת כלב שוטה מצורע שם רשעים ירקב
תורת משה03.05.21
25
מעניין אם כבר יש לו נוסח לסרטון מחר "התקשרו אלי וקיללו אותי. מאיימים על חיי. ירדתי למחתרת בלה בלה".
יהודי03.05.21
24
מוזר מאוד ... לא מתאים לו להגיד כאלה דברים ... לא מכיר אותו ככזה טיפש ... זה לא שהוא מת על חרדים אבל לא ידוע גם כשונא גדול ... משהו השתבש לו בראש ...
חרדי חרד03.05.21
23
האם אין בציבור החרדי אחד שיאמר דברים כאלה על החילונים? בתור שמאלני, הרוב לא חושבים כמוהו.
ללא שם03.05.21
22
אז אמר??? על כל קשקוש של ילד מתנשא אני אמור להתעצבן??? מי הוא בכלל?? עוד ילד... באידיש אומרים האט ער געזאגט
חרדי שמח וגאה03.05.21
21
סמוטריץ בנט וסער .זאת הדוגמא המוחשית באם אתם תתמכו בממשלת שמאל, קרי, לפיד ליברמן ושות'. אוי למה שיקרה אז. מדינה יהודית - בטוח שלא. תהיה מלחמת אחים של ממש. אלו אנשים שלא מעונינים רוצים ומוכנים ללמוד ולהכיר את מורשתם. בזים לכל דמות יהודית אוטנטית ורואים רק שחור מול עיניהם. באם כולכם תצטרפו לימין, הרי
צפוני03.05.21
20
מעניין אותנו מה שהוא אמר בידיוק כמו שמעניין אותנו התגובה של עוד סיני!!
ללא שם03.05.21
19
נו יו
נונ03.05.21
18
אנחנו יהודים והוא לא
אורי03.05.21
17
לפחות ירון אומר את האמת , מה שהרבה אחרים חושבים בלב, אנחנו צריכים לדעת את המצב שלנו בדעת הקהל הכללית ויפה שעה אחת קודם.
שרון ישראלי03.05.21
16
וזה האיש שגידל את הדור שכעת בן 30-45. אויי לי ששמעתי וצפיתי בו בקטנותי. ואויי לדור שנבל כזה מחנך בימיו
דוד03.05.21
15
אדם מסריח ומנוול האמת אם יקרה לו משהו גם אני לא יהיה עצוב אדם רשעעע
אדם מסריח ומנוול האמת שאם יקרה לו אסון ג03.05.21
14
רחמנות עליו
ללא שם03.05.21
13
בכל הנמרצות: חרם כלכלי על חברה שמפרסמת בערוץ / בתחנה שמעסיק/ה את ירון לונדון. לא כמעט, לא חלקי, לא ביטוח, לא עסק, לא ארגון, לא מוסד ולא נעליים. שימשיך לרון ולשמוח במותנו, ואנחנו נשמור בלעדיו על נפשותינו.
חרם כלכלי על ער03.05.21
12
ח"כ גפני אמר הכי נכון ויותר מזה - אם זה היה ערבים אני בטוחה שהוא היה מצטער. אז באמת כניראה שהוא ערב רב.
שרה03.05.21
11
סטרא אחרא בהתגלמותה
דימה03.05.21
10
גם אותו אפשר וצריך לפי התורה לדון לכף זכות לפחות אומר מה שחושב
RAFI03.05.21
9
רחמים עליו עד היכן התרחק מהעם היהודי!
חרדי גאה 03.05.21
8
לא הבנתי מה מתפלאים... אמת ויציב החרדים לא מהעם שלו כפי שהוא לא חלק מאיתנו. הכל בסדר לא נפגענו. הגיע הזמן שהנציגים החרדים ידעו להגיב בהתאם!!!
אתיאיסט לשעבר יהודי בהווה03.05.21
7
יש אנשים שאני אשמח לראות אותם מתים
אדיר 03.05.21
6
גועל נפש של גבב מילים...וזה נקרא עיתונאי שפל אפילו אדם אינו ראוי להקרא נתפלל שאלוקים יעורר אותו ונשמע דברים שפויים יותר..
הילה03.05.21
5
כנראה גוי זה לא דיבורים של יהודי ובטוח רצה צומי כל אתרי החדשות נתנו לו במה
טיפש03.05.21
4
הוציא את עצמו מכלל ישראל
אאא03.05.21
3
לא צריך להביא את הקולות האלה זה רק מלבה את השינאה ואלה שחושבים את זה לעצמם זה גורם להם להבין שהם לא הטיפשים היחידים.גם ככה אף אחד לא מתיחס אליו.
ללא שם03.05.21
2
מי הם כן בני עמך?? איזה סולידיות ממי שלא הולך בהשקפתך, הרגש, הרחמנות נעצרים שם???!!!!! אני מאמינה שיותר קל ללכת עם המציאות ולא נגדה...
גועל נפש!!!03.05.21
1
מאחלת שכל צאצאיו יהיו חרדים
אמן03.05.21
בלי קללות בבקשה!
קניידלך אפוי04.05.21
למה נראה לך שיש לו את הזכות הזאת?
צריך זכויות לזה04.05.21
למה אנחנו אשמים ????? שישאר איפה שמתאים לו ולדומים לו
ממש לא03.05.21
לא נראה לי שלאדון גועל נפש הזה תהיה את הזכות לנכד מסרתי ודאי שלא חרדי...
שיראל03.05.21
אולי גם יעניין אותך
אנשים

כשכוכב הזמר המזרחי נשאל על חזרה בתשובה: "100 אחוז כן"

איציק אוחנה | 21.04.24

 בענבי הגפן

הבן של המשב"ק של הבבא ברוך התחתן עם נכדת הבבא סאלי | תיעוד

חזקי שטרן | 16.04.24

"צריך את תמיכתכם ועזרתכם"

פילבר עושה מצ'ינג - עשרות אלפי שקלים נתרמו עד עכשיו

בני סולומון | 09.04.24

"מתייעץ עם הרבנים"

הזמר חשף את התקרבותו ליהדות: "קידוש, כשרות, מצוות"

איציק אוחנה | 06.04.24

בחופה החגיגית

הריקוד של רבי דוד אבוחצירה והמיליארדר החרדי  | צפו

איציק אוחנה | 01.04.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

אחרי שהתגלה בקע

הסתיים הניתוח בהרדמה מלאה של נתניהו; מה מצבו כעת?

יאיר טוקר | 01.04.24

פריימריז ב'יש עתיד'

הירידה של קרעי על יאיר לפיד: "התקשרתי לברך אותו"

יאיר טוקר | 28.03.24

"שמחה שאתה מתחזק"

כששרה נתניהו הזמינה את השחקן המתחזק לשיעור תנ"ך עם ביבי | צפו

איציק אוחנה | 26.03.24

"פוליטיקה מכוערת"

האקדמיה התקפלה וחזרה בה; הכתב החרדי יקבל את הפרס 

יוסי נכטיגל | 18.03.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

"נפל לי האסימון"

כוכב הילדים "יובל המבולבל" תרם עמדת תפילין | זו הסיבה

איציק אוחנה | 17.03.24

ההדלפה מהכוורת המצומצת

בלגן בלשכת נתניהו; ניסיון ל"סיכול ממוקד" לאחד הדוברים?

יאיר טוקר | 17.03.24

"בשביל אחדות עם ישראל"

הקומיקאי גיא הוכמן: "מתכוון לשמור בפעם הראשונה שבת"

איציק אוחנה | 17.03.24

"פונתה עם חיוך"

החולה הופתעה: שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע לטפל בה

יאיר טוקר | 15.03.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

"כבוד לקחת את המשימה"

איש התקשורת מני גירא שורץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל בקול חי

איציק אוחנה | 13.03.24

אות ברית קודש

גדולי העסקונה הבני ברקית בברית לבנו של יעקב זכריהו | גלריה

חיים רוזנבוים | 13.03.24