כיכר השבת

עד המפתח נגד נתניהו - יאיר לפיד

המשטרה ממליצה: להעמיד את נתניהו לדין בעבירות שוחד

על פי הדיווחים המשטרה המליצה להעמיד לדין את רה"מ בנימין נתניהו בעבירות שוחד בשני התיקים בהם נחשד ונחקר. בנוסף, ככל הנראה גם אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וארנון מוזס יועמדו לדין (בארץ)

63
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ח בשבט | 13.02.18
עבירת שוחד, רוה"מ נתניהו
עבירת שוחד, רוה"מ נתניהו (צילום: יונתן זינדל ויוסי זליגר - פלאש 90)

החקירה וההמלצות: חוקרי המשטרה ממליצים הערב (שלישי) להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימן נתניהו בעבירות שוחד. הפרסום הרשמי על ההמלצות התעכב מכפי שתוכנן, ובוצע רק סמוך לשעה 21:00. תיקי החקירה הועברו מוקדם יותר היום להכרעת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט - והעבודה עליהם צפויה לארוך חודשים ארוכים.

נתניהו נחקר בשתי פרשיות שונות. האחת - תיק 1,000, בה נחקר חשד לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים בראשם ארנון מילצ'ן, ותיק 2000 - שכלל בין השאר את השיחות בין נתניהו למו"ל 'ידיעות אחרונות' ארנון נוני מוזס. המשטרה ממליצה להעמיד לדין גם את אנשי העסקים מילצ'ן ומוזס.

במשטרה טוענים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה לקדם חוק עבור ארנון מילצ'ן. יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, כך מתברר הערב, צפוי לשמש כעד המפתח בתיק. על פי החשד, מילצ'ן ביקש מנתניהו לקדם חוק שיטיב איתו, חוק פטור מס לתושב חוזר, שהיה אמור להטיב עם מילצ'ן בעשרות מיליוני שקלים.

החשדות שנחקרו במשטרה נגד רוה"מ בתיק 1000:

שווי הטובין שקיבל ראש הממשלה - על פי החשד - מצטבר לסכום של כמיליון שקלים, על פי הפירוט הבא: שווי הטובין ממילצ'ן הגיע לכדי כ- 750,000 שקלים. ושווי הטובין ממר פאקר, אשר ניתנו למר נתניהו החל משנת 2014, הגיע לכדי כ- 250,000 שקלים. עיקר המתת ממר פאקר התחיל מרגע ששני אנשי העסקים החליטו להתחלק ביניהם בהוצאות על ראש הממשלה.

• עיקרי החשדות •

"חוק מילצ'ן": על פי החשד, נתניהוה פעל לקדם את הארכת פטור ממס לתושב חוזר, מעל 10 שנים, הטבה שיש לה ערך כלכלי רב עבור מילצ'ן. על פי החשד, ראש הממשלה פנה בענין לשר האוצר יאיר לפיד, אולם אנשי האוצר בלמו את קידום הנושא בהסבר כי ההטבה כאמור איננה עולה בקנה אחד עם האינטרס הלאומי ושמירה על הקופה הציבורית.

ויזה לארה"ב: על פי החשד, ראש הממשלה פעל על מנת לסייע למילצ'ן בהסדרת הויזה שלו לארה"ב לאחר שהתגלה קושי בהארכת הויזה., מה שהיה מטיב דרמטית לטובת הכנסותיו של מילצ'ן. על פי החשד, נתניהו יזם פנייה בנושא לגורמי ממשל אמריקאים ובכללם מזכיר המדינה האמריקאי ושגריר ארה"ב בישראל דאז.

"רשת-קשת": על פי החשד, ראש הממשלה פעל על מנת לקדם את כניסתו של מר מילצ'ן כבעל מניות בערוץ 2 "המאוחד".

"ערוץ 10": על פי החשד, פעל נתניהו בניגוד לחוק כאשר עסק במסגרת תפקידו בענייני ערוץ 10 על אף שהיה מודע לכך כי מר מילצ'ן חברו, הוא בעל מניות בערוץ.

המלצת המשטרה: "נתגבשה בתיק זה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לביצוע עבירה של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים בכל הנוגע למערכת יחסיו עם איש העסקים ארנון מילצ'ן ועבירה של מרמה והפרת אמונים בכל הנוגע למערכת יחסיו עם איש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר. כנגד מר מילצ'ן עמדת משטרת ישראל היא כי נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות לביצוע עבירה של מתן שוחד".

מילצ'ן מסר בתגובה: "ההמלצה לא תשאר על כנה. ההמלצה מתעלמת מעובדות: הקשר החל בשנות ה2000 והתאפיין בידידות בין השניים והמשפחות. במסגרת הקשר ניתנו מתנות בלי אינטרס עסקי. מילצ'ן מסר עדות בתום לב, בלי התייעצות עם עו"ד מתוך אמונה שלא נפל פגם במעשיו. ההמלצות מפרשות באופן מעוות ומלאכותי עניינים שאין קשר בינם לאותן מתנות. מפליא שהוחלט לבחור בחירה תלושה בעבירה כה קיצונית שאינה תואמת מידות הליך פשוט זה. סמוכים ובטוחים שבחינה עניינית של מכלול הנתונים המלא תוביל למסקנה שלא ניתן להגיד כ"א, ואם יוגש - יידחה".

החשדות שנחקרו במשטרה נגד רוה"מ בתיק 2000:

תיק 2000 עוסק בחשדות ליחסים שוחדיים בין ראש הממשלה לבין מר ארנון נוני מוזס.

על פי החשדות - כפי שעלו מן ההקלטות שהוקלטו לבקשת נתניהו - נתניהו ומוזס עסרו בבחינת האינטרסים הצולבים ויזמו מהלכים משותפים שנועדו למקסם את האינטרסים איש של רעהו ועסקו במספר כיווני פעולה שלובנו בין השניים.

• תמיכת ראש הממשלה ב"חוק ישראל היום".

• צמצום תפוצת "ישראל היום".

• ביטול הוצאת מהדורת סוף השבוע של "ישראל היום".

• בנוסף על הפעולות הנ"ל פעל ראש הממשלה לתווך בין מו"ל "ידיעות אחרונות" לבין בעלי הון, לרכישת "ידיעות אחרונות", זאת בעודו מכהן כשר התקשורת.

המלצת המשטרה: "נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות נגד ראש הממשלה, לביצוע עבירות של בקשת שוחד ומרמה והפרת אמונים. נגד מו"ל "ידיעות אחרונות", מר ארנון (נוני) מוזס, עמדת משטרת ישראל היא כי נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות לביצוע עבירה של הצעת שוחד".

במערכת הפוליטית מעריכים כי המלצות המשטרה לא יגרמו להפלת הממשלה, לאחר שבחודש האחרון כל חברי הקואליציה הודיעו שהמלצות המשטרה לא מספיקות בכדי להפיל ממשלה בישראל. במידה והיועמ"ש ימליץ על הגשת כתב אישום, הרי שכל הנראה מדינת ישראל תאלץ ללכת לבחירות.

נתניהו, לפני שבוע: "אין כלום"

בימים האחרונים נערך נתניהו לקראת פרסום המלצות המשטרה, ורק הצהריים קיים התייעצות עם מקורביו ועורכי דינו. מוקדם יותר היום, ביטל נתניהו ביקור שתוכנן בטקס הנחת אבן פינה במרכז שיקום בבית החולים פוריה בטבריה.

תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
49
מחר זה יכול להיות כל אחד מישראל שמדביקים לו "עבירת שוחד"!!!! דברי צדיקים כאש!!!!!!!! הנה תיראו לאיזה שפל שבשפלים המדינה שלנו הגיעה!!!!!!!!!גועל נפש ממש---צריך דחוף לטפל בכל העבריינים האמיתיים מעלילי העלילות האלה!!!!!!!לא יתכן מה שהולך לא יתכן!!!
ש14.02.18
48
אין ראש ממשלה כמוך בקי בהסאוריה ויודע לגבר בציבור חבלז. גם חכם.גם יודע לתמרן. וגם היחיד מבין כל הליצנים שם שיודע לנהל מדינה מכל הבחינות..חזק ואמץ ביבי אוהבים אותך..!! בעזרת השם תצא זכאי מכל וכל! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי.14.02.18
47
העיקר חסר מן הספר, נתניהו ביקש להאריך את שעון הקיץ בעשרה ימים ,דבר שבוער בגישה בשל מילצן בנושא שעון הקיץ
שקוף13.02.18

הצגת כל התגובות

46
בעזרת השם ❤❤❤❤
רוני13.02.18
45
בעברית מדוברת: קונטרה רבולוציונר = אויב המהפכה, כמו אצל השלטון הקומוניסטי בימים היפים...
בס"ד14.02.18
44
אם העסק בין נתניהו למוזס זה שוחד, אז הדיל בין קול חי לדרעון זה על בטוח שוחד. קול חי נותנים לדרעון כיסוי תקשורתי אוהד, אין בכך ספק, והדרעון מוריד להם את קול ברמה, מזרים להם כספי משרדי ממשלה, אם זה בפרסומות או בחסות של משרד הנגב על יום הולדת לקול חי. שוחד במיטבו.
תלמיד מרן13.02.18
43
הוא אולמרט. אולמרט עבריין מורשע שישב בכלא על שוחד. כולנו זוכרים מה עשה לשולה זקן איך זרק אותה לכלבים ורק בנס היא הייתה מספיק חכמה להקליט אותו והצילה את עורה מידיו. אמור לי מי חבריך אומר לך מי אתה. המושחתים האמיתיים שרוקמים מזימות ייכשלו. הציבור חכם ברוך השם.
יוסף13.02.18
42
כי הוא פשוט לא מתאים !
לפיד הביתה13.02.18
41
‏אומר: ״רק טובת המדינה עומדת לנגד עיני״ ‏ואני מאמין לו
יעקב13.02.18
40
ביבי העם איתך .
משה13.02.18
39
אין צורך בגשם משמים כי רוב המים מותפלים, אבל להוסיף תפילה לזיכוי ביבי. להכריז על היום הזה כיום צום ולהוציא תיבה לרחובה של עיר. כי ביבי הוא המשביר לכל עולם התורה ובני משפחותיהם, ובלעדיו אין לנו חיים.
דן סגל14.02.18
איש רע לשמים ורע לבריות, מחלל שבתות בפרהסיא, עובר איסורי כרת בזה אחר זה, מתחנף אלינו, כי הוא זקוק לנו, ומתחנף לחילוניים על חשבוננו כשהוא זקוק להם (האחים בנט ולפיד) שנוא על ה', דחוי, משוקץ ועלוב. וקם מגיב, טוקבקיסטי ככל שיהיה, וכותב על השקץ הזה שהוא המשביר לכל עולם התורה??? אבן מקיר תזעק, עורו ישני ע
דוד יעקב14.02.18
38
ההר הוליד עכבר חבל על הזמן של השונאים של ביבי אנחנו אוהבים את ביבי הוא יקבל בבחירות הבאוח 45 מנד . ככול שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנניה14.02.18
37
שלי יחימוביץ סידרה לחולדאי חוק אופניים ללא קסדה למען מייזם האופניים הירוקות שלו בתמורה לתמיכה לראשות המפלגה . המשטרה שלא חוקרת אנשי שמאל גנזה את תלונתי לפני 4 שנים גם ערר נגנז ואפילו חקירה לא נפתחה .
שושנה13.02.18
36
איש ערכי, לא פחות מגאון וציוני בכל נשמתו! תודה על הכל ביבי, תודה! אוהבים אותך!
רק ביבי נתניהו13.02.18
35
של לפיד
רותי13.02.18
34
להפגנה ענקית נגד ניסיון הדחת ראש ממשלה מכהן שנבחר בבחירות דמוקרטיות
כהן13.02.18
33
אדון יהיר לפיד
ליאת13.02.18
32
מי שקובע מי מנהיג את מדינת ישראל כותבי ספרים ופרשנים, לא פקידי ציבור, לא קציני משטרה, ובטח שלא מושחתים מחופשים לרודפי שחיתות. אם מישהו חושב שהוא יוכל להחליף את הדמוקרטיה בכוח, הוא ימצא אותנו שם כחומה בצורה כדי לעצור אותו!
וידר13.02.18
31
איזה לוזרים, את שרון ואולמרט בחרתם לשתוק על עבירות שחיתות מהאיומות שהיו כאן איי פעם . . האי היווני של שרון והבית במושבה הגרמנית של אולמרט . . אבל על זה לא שווה שתקום צעקה . . על סיגרים . . יחרב העולם . . אמרנו לוזרים ?! שמאלנים, אם נמאס לכם כי נראה לי . . שביבי לוקח בהליכה את הבחירות הבאות אז אם נמא
יניב13.02.18
30
מי מאמין לאלדד יניב ? מי מאמין לאמנון אברמוביץ? מי מאמין לכל צמאי הדם שיש להם שמחה לעד אך הם לא יודעים שהגלגל בחיים מסתובב זה רק עניין של זמן !! ביבי מלך ישראל
דני13.02.18
29
פתאום המשטרה עושה עצמה חסדנית וצדקנית! אנשים והתקשורת שוכחים מי היא!
טפשות משטרתית14.02.18
28
על זה ..יהיר לפיד השם ישלם לו אמןןןן
יעל13.02.18
27
ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי בבחירות דימוקרטיות.יש זמן,תחכו אין מה לתפור חליפות
שרה13.02.18
26
תמיד ניסו ואף פעם לא הצליחו אין כמו נתניהו
משה13.02.18
25
במקום שנתניהו יהיה עסוק באויב הערבי הסורי והאיראני שמלחמתם נגדנו קורמת עור וגידים יהיה צריך להיות עסוק במציאת עורך דין טוב שיוציא אותו מין הברוך אם בכלל אפשר לצאת ממנו זכאי ובהליכים משפטים שמוצגים כנגדו למשטרה אולי במקום להיות עסוקים בחיפוש נאשמים תטפלו באלו שכהר הואשמו לא חסרים לנו אויבים תאמינו ל
פיטר פן13.02.18
24
זהו נושא לתחקיר עמוק ומקיף. כמה שזה מצלצל רע, עם המציאות אי אפשר להתווכח: חרדים רבים אוהבים את ביבי. לא כולם, אבל דעת הקהל הטוקבקיסטית מייצגת איזשהו פלח קצת יותר משולי. הוא עבריין נאלח. לא, אני לא מדבר על חוקי המדינה. אני מדבר על חוקי היהודים. החוקים שכולנו שמענו מפי הגבורה. הוא מציית לחוקי מוסר שונ
דוד יעקב14.02.18
הוא המשביר לכל החרדים, בלעדיו ייאלצו לאכול בשר בניהם ובנותיהם.
דן סגל14.02.18
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פרידמן13.02.18
22
ביבי העם איתך. ו...לפיד הוא - שטינקר.
ליצמן14.02.18
21
הציבור אמר וימשיך לאמר את דברו בקלפי. ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מהטובים שידעה מדינת ישראל! ברוך ה'. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמיד חכם.14.02.18
20
אין עוד אחד במדינה שרק טובת המדינה עומדת לנגד עיניו. ברור שמאמינים לנתניהו ולא לפייק ניוז שטובת האויב עומדת לנגד עיניהם.
לייש13.02.18
19
אף אחד לא יכול לנהל ממשלה ואת המדינה יותר טוב ממנו . ביבי העם איתך
עופר13.02.18
18
נקווה שהתיקשורת תאוכל חצץ. לא עזבו אותנו בשקט ערב אחד.. היידי ביבי , היידי ביבי.
בכר13.02.18
17
לא ראיתי שהוזמן בזמנו לחקירות. שמעון פרס קיבל אלפי מתנות לא נחקר!
אורי13.02.18
16
והעם אתך! והכי חשוב, ה' אתך! תצליח!!!
יהודי14.02.18
15
אבל למה הוא עשה שטויות ולא נזהר? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם13.02.18
14
נתניהו צודק..לא הולך לכם להפיל אותו בבחירות אתם מנסים מליון דרכים אחרות.."עוצו עצה ותופר" !!! נתניהו ימלוך פה על אפכם ועל חמתכם...לא רוצים שלטון שמאל בישראל.
איציק13.02.18
13
שכל הקנאים יסבלו
מני13.02.18
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם13.02.18
11
של ראש הממשלה שלנו - בנימין נתניהו. אני סמוך ובטוח שהאמת תצא לאור ונתניהו יזכה לסיים כרה"מ גם את הקדנציה הזו, וגם את זו שאחריה. נתניהו נבחר ע"י העם ברוב עצום - והוא ממשיך וימשיך, עם הממשלה הלאומית בראשותו, להנהיג ולהבטיח את עתידה של מדינת ישראל ! 🇮🇱
איוב13.02.18
10
רואה תמיד את טובת המדינה, לא מעניינים אותי סיגרים , רודפים אותי ואת אשתי זה כואב לי כי אני אוהב אותה. כל הנסיונות בעבר להפלתי הסתיימו בלא כלום וכך יהיה גם הפעם.
נתניהו מלך13.02.18
9
ביבי עוד ימשיך להנהיג את המדינה שום כלא לא יהיה פה !!!
איילת13.02.18
מקבלי קצבאות, לא משרתים בצבא וכופים עצמם על החילונים
מאיה14.02.18
ממשיכים להשתלב בשוק העבודה: מספר הגברים החרדים שעובדים במשק חצה בסוף שנת 2015 את רף 50%, כלומר כיום ישנם יותר חרדים עובדים מאשר אלו שלא עובדים - כך עולה מנתונים חדשים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מדובר ברגע היסטורי, שממשיך מגמה של 12 שנים. ב-1995, לפני 20 שנה, שיעור תעסוקת החרדים היה קרוב ל-48% ונדמ
חרדי משלם מיסים14.02.18
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי13.02.18
7
חברו של לפיד 25 שנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון 13.03.18
6
בא לא נשכח את אותו ביבי שלפני כמה שנים גזר כליה על החרדים, הן בקצבאות האברכים, הילדים, וכו', גזירת גיוס. נישואים אזרחים, כותל הרפורמי, ביחד עם ידידו הטוב (הרע) יאיר לפיד! לא נשכח ולא נסלח, היזהרו בגחלתן של ת"ח ואברכים!
נאמני מרן13.02.18
5
אם יש משפט "כל כלב בא יומו" בממשלה כל ראש ממשלה בא יומו ומסיים את תפקידו בכלא.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק13.02.18
4
פה חשדתי | עד המפתח שהפיל את נתניהו במשטרה הוא יאיר לפיד שגם הוא בעצמו חבר טוב של מילצן ועישן איתו סיגרים. אגב , יאיר לפיד עישן גם סמים בצעירותו. נזכיר כי חברו הטוב של לפיד הוא אולמרט שישב בכלא על שוחד כלומר אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. הכל פוליטי אנחנו מאמינים לנתניהו בוודאות יאיר לפיד רקם הכל
ציוני בנשמה13.02.18
3
ראש ממשלה אין לו סיכוי צבוע
נתי13.02.18
2
וראש הממשלה המחבלים התקשורתיים משחיזים את הסכינים!תתפוצצו ביבי פה לעוד 2 קדנציות לפחות
שימי13.02.18
1
פשוט מצחיק שפייק ניוז והשמאלנים מבקשים מראש הממשלה להתפטר. אסור לשכוח לרגע שהנביא של פייק ניוז והשמאלנים פרס ז"ל עשה לעצמו יום הולדת בעשרות מליונים ללא בקרה על הכסף, קיבל מתנות במליונים וחרג בתקציב בית הנשיא בעוד עשרות מליונים ואף אחד לא העז לשאול איפה הכסף? לאן הלך הכסף? לא מדובר בשמפניות וסיגרים,
אור13.02.18
אולי גם יעניין אותך
משטרה ופלילים

עצור 1 בבירה | המשטרה: "חלק מהמוחים התחילו להתפרע"

קובי רוזן | 04.05.24

"מסכנים שלום הציבור"

בגלל עובד: בית הקפה במרכז ירושלים נסגר בידי המשטרה

קובי אטינגר | 02.05.24

ויכוח על נתיב

נעצר אחרי מצוד: חסם את הרכב, וניפץ את השמשה עם גרזן

קובי רוזן | 02.05.24

נעצר על ידי שוטרי סיור

ערבי ממזרח י-ם ניצל את היותו שליח, פרץ לעסק וגנב אלפים

קובי רוזן | 02.05.24

צפו בתיעוד

בני ברק: המשטרה פשטה על מתחמים שפעלו בניגוד לחוק

קובי רוזן | 02.05.24
ש

דיגיטלי, חכם ויעיל 

רכב חדש? חתונה בלי חובות? זה לא חלום רחוק! לחץ כאן >>

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

לאחר חקירה סמויה | צפו

מעצר דרמטי בת"א: חשודים בסחר ענק בעסקאות סמים נעצרו

קובי רוזן | 02.05.24

במהלך פעילות אכיפה

השוטרים הופתעו: הנהג בן ה-50 נהג בעת פסילה של ביה"מ

קובי רוזן | 02.05.24

היה לו מאסר על תנאי

אלעד: נהג מטייבה נתפס נוהג לאחר שרישיונו נשלל לצמיתות

קובי אטינגר | 01.05.24

גרסה מול גרסה

הנהג של בן גביר מאשים: "הפעלתי סירנה, הוא נהג במהירות"

קובי אטינגר | 01.05.24
ש

אביב הגיע ואיתו ההוצאות:

 קבלו הלוואה שתחסוך לכם זמן וכסף עם תנאים מעולים!

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

"פוקס לא למד לקח"

עימותים קשים ומעצר נערות: פועלים ערבים הרסו את המאחז

קובי אטינגר | 01.05.24

במרחב קבר רחל

השתתף בהפרות סדר אלימת ונעצר על ידי לוחמי מג״ב | צפו

קובי רוזן | 01.05.24

תיעוד ממצלמת הרכב

גנב רכב, נמלט מהשוטרים, ביצע תאונה - ונעצר | צפו

קובי רוזן | 01.05.24

ניסו לחדור ונתפסו

לוחמי מג״ב סיכלו חדירה של 32 שוהים בלתי חוקיים | צפו

קובי רוזן | 01.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

עוד רגע המעצר

"הבת שלך נכנסת לניתוח"; ערבי התחזה לרופא וניסה להונות 

קובי רוזן | 01.05.24

אין בושה

בפעם החמישית: נהג תושב כפר קאסם נתפס נוהג בפסילה

קובי רוזן | 01.05.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

הפיגוע בירושלים

תיעוד דרמטי | התייר הטורקי דוקר את השוטר, נאבק ומחוסל

קובי אטינגר | 30.04.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם