כיכר השבת

החכ"ים זועמים

מקלב: "התנהלות המשטרה כמו פורעי חוק"

הח"כים החרדים בשורת גינויים ומחאה על התנהלות המשטרה הלילה בעיר בני ברק. הם מאשימים את המשטרה באלימות מיותרת שהופנה כנגד תושבים תמימים (משטרה)

63
כיכר השבת | ט' בשבט | 22.01.21
מקלב: "התנהלות המשטרה כמו פורעי חוק"
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

סגן השר אורי מקלב התייחס הבוקר (שישי), לאלימות המשטרה הלילה בבני ברק ואמר "אלימות כנגד אלימות? זריקת רימוני הלם ללא הבנחנה, ענישה ואלימות מול עוברי אורח, בהלת תינוקות וילדים קטנים, מעצרי שווא, כל זה מעמיד את השוטרים והמשטרה כולה במקום בו נמצאים הפורעים".

"אין אלימות תחת אלימות ואין ענישה קולקטיבית מול מיעוט שסרח", הוסיף סגר השר.

מקלב שוחח כבר אמש עם השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, בדרישה לעצור את השתלוללות הפרעית של המשטרה, "אסור לאפשר לשוטרים לצאת למסע נקמה, למשטרה יש תפקיד מוגדר בחוק ועליה לפעול אך ורק על פי מה שהחוק מאפשר לה ושלא פועלים כך הם עצמם נהפכים לפורעי חוק".

כזכור, בעקבות אירוע של תקיפת שוטרים בעיר בני ברק, פעלה המשטרה באמצעות מאות שוטרים ברחובות העיר כשהם מכים עוברי אורח ועושים שימוש נרחב ברימוני הלם באישון ליל ובאמצעות אלות.

מוקדם יותר גם ח"כ ינון אזולאי פנה בקריאה לשר לבטחון הפנים אמיר אוחנה לעצור את הפעילות האלימה: "חברי ואני גינינו את האירוע שנעשה נגד השוטרים בכל תוקף. אך כדאי שנזכור שתפקידה של המשטרה להגיב, לאכוף, אבל לא לנקום ולא להתנהג בביריונות ובעבריינות בחסות החוק. כדאי שתעשה הכל ע"מ להרגיע את הרוחות, זה עלול להדרדר לשפיכות דמים ברגע של איבוד שליטה על האירוע. אלימות אסורה מכל צד שהוא".

ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב אף הוא לאירועים ואמר: "‏אין שום דבר בעולם שיכול להצדיק את מסע הנקמה האלים וחסר ההבחנה שביצעה המשטרה הלילה בבני ברק. אכיפת חוק ממוקדת ויעילה - כן, אלימות אגרסיבית וחסרת הבחנה מול אזרחים - בשום אופן לא. במקום לשלב ידיים ולייצר קונצנזוס נגד אלימות, המשטרה החריפה הלילה את המשבר והגדילה את הניכור ואת חוסר האמון".

"ולא, אין שום סימטריה בין אלימות אזרחית, קשה וחמורה ככל שתהיה, לאלימות משטרתית רשמית וממוסדת. השניה חמורה ומסוכנת במדינה דמוקרטית פי מאה. המשטרה לא היתה מעזה לפעול באופן הזה מול הפרות חוק ואלימות גדולים וחמורים פי מאה במגזרים אחרים, ומעשים שבכל יום במגזר הערבי יוכיחו", אמר סמוטריץ'.

"מי שנתן את ההוראה הזו אינו ראוי להמשיך בתפקידו כמפקד במשטרת ישראל. אם חברי הכנסת החרדים לא היו מפילים את הצעתי להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת האלימות המשטרתית נגד החרדים לפני חצי שנה יכול להיות שהיום היו כבר נהלים ופקודות שלא היו מאפשרות השתוללות כזו", האשים סמוטריץ'.

יו''ר סיעת יהדות התורה ח''כ יצחק פינדרוס הגיב אף הוא להשתוללות המשטרה הלילה בבני ברק: "הלילה הוכח שוב הצורך בהקמת ועדת חקירה פרלמנטרית להתנהלות המשטרה. לא ייתכן שבתגובה לאירוע קשה, כוחות משטרה יפעלו ברחובות בני ברק במסע נקם מופרע ומשולח רסן".

"לא הגיוני וסביר שבאמצע הלילה עיר שלמה תבער מפיצוצי רימוני הלם, בגלל כמה עבריינים שהוקעו בתוקף על ידי נציגי הציבור. במקום לעצור את הפורעים, פגעה המשטרה בעיר ותושביה על לא עוול בכפם", אמר פינדרוס.

"אני קורא לשר אמיר אוחנה ולמפכ''ל הנכנס קובי שבתאי: השיבו את אמון הציבור במשטרה והדיחו בהקדם את הקצינים שנתנו את ההוראה לנקום בעיר ותושביה", קרא חבר הכנסת.

סגן השר מאיר פרוש התייחס אף הוא לאירועים: "אני מגנה בתוקף כל אלימות בכל מקום ובכל זמן נגד כל אחד וגם נגד השוטרים שעושים את מלאכתם. ומאידך גם למשטרה אין זכות להתנהג ולהגיב כוחנית באופן לא פורפוציונלי של שימוש ברימוני הלם בשטח צפוף ושימוש באלות נגד עוברי אורח, הדבר אינו מקובל".

"גם אם המחזה של פגיעה ברכבי המשטרה אינו מוצדק כלל, אסור למשטרה להתנהג כאילו שמדובר במסע נקמה אלים שאינו תורם להשבת השקט לעיר, הדברים היו צריכים להתנהל בצורה חכמה ולא כוחנית", אמר פרוש.

"בחצות הלילה דאגתי יחד עם ראה"ע בני ברק לפגישה בין מנהל המוסדות במקום לבין מפקד מרחב דן בנסיון להרגעת הרוחות וצר לי שלא עלה בידינו", הוסיף סגן השר.

תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
50
המשטרה מתפרעת בגללך ובגלל החברים שלך
נתי23.01.21
49
חברי כנסת יקרים. נזכרתם לבכות מאוחר מידי. במשך חדשים ארוכים אתם פועלים לתמוך בפורעים, מכחישי קורונה, וממש עסוקים בויכוחי סרק על פתיחת מקוואות או בתי כנסת. במקום להסביר לאנשים, לרבנים ולאדמורים את הצורך בזהירות אל מול הקורונה. גם אתם אשמים במשבר הקורונה ובמתים הרבים. אצביע ליהדות התורה גם הפעם. אך ה
מירי22.01.21
48
מקלב תמיד נובח כמו שמו,מעולם לא הועיל לאף אחד
גגג22.01.21

הצגת כל התגובות

47
וציוני אינו יהודי.
יהודי אינו ציוני22.01.21
כל מי שנולד לאימה יהודייה הוא יהודי.
חסידי22.01.21
אולי אם היתה לומד הלכה באמאת הייתה ראה שמי שנולד לאמא יהודיה הוא חהודי חכל דבר וענין !!!!!! לא משנה מה!!!! יהודי נשאר יהודי!!!! דרך אגב ציונה חרדיה גאה!!!!
שירה כהן22.01.21
46
מקלב תתבייש לך
יצחק 22.01.21
45
מקלב, אתה חצוף ברמה שלא מתקבלת על הדעת. פורעי חוק ? מאיפה זה הגיע? במקום לגנות ולשתוק (שב ואל תעשה עדיף) אתה עוד מעיז לגנות את הצד שפועל בשם החוק והותקף על ידי יהודים שמתקראים להיות יראי הדם. תתבייש
תמיר22.01.21
למה המשטרה היכה בחור בגיל 16 בלי להזדהות בשטח פרטי ? תפסיק להאמין בלבושי מדים כבר עברנו את השואה
חסידי22.01.21
44
לאחר כמעט שנה של אנרכיה וסירוב לשמור על ההוראות הגיע סוף סוף הזמן לרסן השתוללות החרדים ששמים קצוץ על בריאות הציבור בישראל ובבריאות הוריהם ומשפחותיהם. הם מנותקים מהודעות משרד הבריאות והרופאים ולא רוצים להבין חומרת המצב.
הגיע הזמן 23.01.21
43
מקלב מדבר? מגנה? יכולת לעצור את המתקפה האיבה, טלפון לשר בדרישה להפסיק מיד! עשית כך? הכל דיבורים ופקה פקה! עסוק בחשבונות איך לעשוק את הגננות ב"עץ הדעת"!
אהוד22.01.21
42
מה קורה למשטרה שלנו? נכון, יש העיה בציבור החרדי של אי ציות להוראות, אין זה אומר שכל הציבור החרדי הוא בעייתי. גם בציבור החילוני יש בעיות של אי ציות להוראות, הבעייה שהמשטרה רואה בחרדים גוף אחד. הגיע הזמן שגם החרדים יהיו במשטרה ויבצעו עבודות שיטור ואכיפה. זה יתמיע את האכיפה הרבה יותר טוב ממה שקורה כיום
דוד23.01.21
41
מלים אולי שוות מלים, אין מעשים אז בעצם מה שיש זה אפס. גם חמאס והרש"פ לעתים מגנים פיגועים,
הרב כהנא23.01.21
40
מקלב אתה ממש חמוד, שנים על גבי שנים שכתות קיצונים הורסים משתוללים בוזזים על בסיס יומי ומנבלים פיהם ומעשיהם ופוגעים בכל זרועות הבטחון כגרועים שבשונאי ישראל. ואף בועטים זורקים ומשליכים חיילים צדיקים טהורים בעת תפילתם מביהכ"נ ברשעות אכזרית, ולא שמענו מר קלב שהזדעזעת עד עמקי שערך, ואף בשום עתון כהמודיע
השקר חוגג22.01.21
39
טפש קטן ונבזי, נראה שהיו מנסים לעשות לבן שלך מה שניסו לעשות לשוטרים !!!! חלאות אדם, משועממים שלט עסוקים לא בקמח ולא בתורה. טוב, כבר חז"ל הזהירו ממי שלא עוסק בדרך ארץ לפרנסתו
צבי22.01.21
38
עסקני והחכי"ם החרדים מפחדים מהקלפי בבחירות שהרבי מויזניץ יורה לחסידיו לא להצביע ליהדות התורה כי שתקו על אלימות המשטרה, אבל יודעים שאת הפורעים מחסידי ויזניץ יש להעניש בכל חומרת הדין ואת ההתקהלות החרדית מכל סוג שהוא, צריך לפזר ולהעניש, אם לא , זה נותן יותר אומץ להתקהלות, וחתונות המוניות, ולגרום סכנת נ
יוסף22.01.21
קשקשת, יהודי חרדי מצביע לגדולי ישראל ולתורת ישראל , ולא לנציגים שלהם בכנסת
די לקשקשת22.01.21
37
חכי"ם החרדים בלה בלה בלה זקנים שעבר זמנם פריימריז עכשיו ולהחליף את כולם שהציבטר יבחר ואז יקבל מענה ותשובות ומי שלא יביא תוצאות יוחלף זאת הדרך היחידה שהשליחים ידאגו לשולחיהם
קובי פרידמן 22.01.21
36
כאב לי אבל כנראה לא הצביע למפלגה חרדית, התגלה במהלך הקורנה דברים חמורים (שלא קשור לאמונה וידיעה בהשם,יהדות שאני מאמין בלב שלם בהשגחה פרטית וכ״ו) שהפעם הזאת לא להצביע
שמעון22.01.21
35
אינתיפדה חרדית, בתמיכת ח"כים של ג
ללא שם22.01.21
אידיוט
בני ברק22.01.21
34
יהדות התורה תומכת בטרור!!!
תמים לשעבר22.01.21
33
סוף סוף מישהו מהחכים החרדם התעורר אולי לפני צעקות על המשטרה תרגיע את הערב רב שיד אצלכם זה כבר לא קומץ
מאיר22.01.21
32
אף אחד לא מצדיק ואילו מוקיע את מה שעשו החסידים לשוטרים ומה שהם עושים בתקופת הקורונה בלי מסכות ןארועים המוניים( יכול להיות שלא כולם אבל הרבה מהם) אבל משטרה יכולה לעצור אנשים גם בלי כל מה שהם עשו בן אדם שעשה עוול צריך להיענש לא כל העיר משטרה מגעילה כמו גם מי שהרביץ לה
ללא שם22.01.21
31
הנה משטרת ישראל לפניך! עכשיו רואים בדיוק מי הם! זה לא גוף מקצועית, זה גוף של מבוגרים שעוד לא התבגרו
ללא שם22.01.21
30
המשטרה היא ארגון פשע!!!!! עוד לא הבנתם את זה????
שוטר22.01.21
29
חברי הכנסת החרדים גורמים לשנאת אחים. בושה.
א22.01.21
28
מקלב יפה הנפש לא שמענו אותך שהצאן התגולל על השוטרים. זה השוליים שלך.
יענקי22.01.21
27
לא פורעי חוק רק פוגרומציקים
קלמן 23.01.21
26
דרעי היה הראשון לגנות על הלינץ כשזה נגד הצבור החרדי הוא שותק דרעי די להתיפיף לנתניהו
מה22.01.21
25
אורי מקלב כתבת "מי שנתן את ההוראה הזו אינו ראוי להמשיך בתפקידו כמפקד במשטרת ישראל". אני אומר לך שאתם החכי"ם של יהדות התורה לא ראויים להמשיך בתפקידכם, כי בדבריך אלו אתה נותן לגיטימציה למשתוללים בבני ברק וירושלים ועוד, להמשיך בהתפרעותם, מה אתה רוצה מהמשטרה, אולי תציע איך מטפלים במתקהלים בחתונות המוני
יוסף22.01.21
24
כולנו נצביע סמוטריץ כי לצרדים אין הנהגה
חרדי גאה22.01.21
23
איך התחיל הסיפור בדקתם? המשטרה סמויה התנפלה על בחור על "לא עוול" (וזה נכון). שאר הבחורים לא ידעו שזה שוטרים, התחילו להדוף את התוקפים מחברם ומכאן הכל הלך לכיוון הלא נכון............... זה הכל!
המעיר לארץ22.01.21
22
אני אומר שתצרו ותקרעו את התוקפים אבל אוחנה ללכת הבית
חברי כנסת החרדי22.01.21
21
בוקר טוב לך "סגן"השר מקלב סוף סוף שומעים אותך פחדן שכמוך כשצריך לגנות חרדים שמשתוללים ושורפים פחים וזורקים ביצים אתה וכל החברה שלך שותקים כמו דגים פתאום אתה נזכר להתבכיין צבוע שכמוך הפעם כאחד שהצביע ג כל החיים אני עובר לש"ס כי נמאס לי ממכם
יעקב22.01.21
יעקב אם אתה מצדיק את הטרור שהמשטרה עשו אתמול בב"ב זה או שאתה רוצה להתחנף לציבור החלוני או ששכחתה לקחת את הכדור היום
אריה22.01.21
20
לא הבנתי, רק החרדים הם מעל החוק? רק לחרדים מותר לעשות ככל העולה על רוחם ולגרום למוות של אלפי יהודים? רק לחרדים מותר לזרוק על המשטרה אבנים (ולפצוע את ראשם!!), ביצים וזבל? מה קרה לציבור החרדי?? די!!
פורעי חוק???22.01.21
אנחנו החרדים עושים לכם את העבודה חובה לרדוף את המשטרה עד חרמה
הרב קסלר23.01.21
19
חצופים!!! החתונות החרדיות הם שותקים... החיידקים פתוחים הם שותקים... ועכשיו אחרי שתקפו שוטרים הם פותחים פה ??? חבל שבבחירות הם יפסידו ככ הרבה קולות שיתחילו להנהיג כמו שצריך!!!!
מירי22.01.21
18
מקלב האשמים היחידים הם החרדים המשוגעים שלא יודעים לכבד את החוקים. אתם תמיד מנסים לזרוק את האשמה על השוטרים במקום על הפושעים החרדים. במקום להיכנס ישר לרכב ליד הבית שלך תסתובב פעם ליד תחנות אוטובוסים ברמות ותעלה פעם על אוטובוס במיוחד קו 36 ותקבל את ההרגשה שנגמרה הקורונה. מסכות בקושי על הסנטר וכמעט שאי
משה22.01.21
17
מי קובע במדינה מי הוא פורע חוק אוו שוטר לי הם אותו הדבר
יוסף24.01.21
16
מתבייש שאני חרדי
חשבון נפש דחוף22.01.21
15
מכלב
פתחיה22.01.21
14
זה נראה שהמשטרה היא חבורת עבריינים נקמנים שלא בוחלים בשום דרך איך להביע את נקמנותם.
יוסי22.01.21
בוקר טוב
מאפיה מס 123.01.21
13
חבל שהשוטרים לא ירו באיזה מישהו שם וזה היה מלמד אותם לקח איך להתנהג.. מתנהגים כמו בהמות..
מה יש לגנות22.01.21
12
משה אמת ותורתו אמת תבדקו אם השליחים שלנו יהודים כמה חילול השם הם עושים
אברהם ויצמן22.01.21
11
כאשר מי שמורים להיות בני תורה הופכים לבני עוולה ורוצחים אז אין ברירה הייתי מנתק מים וחשמל למוסדות שתומכים בחילול השם
יהודה22.01.21
חובה לרדוף את המשטרה,הם רשעים.
הרב קסלר23.01.21
10
המשטרה הפכה אותנו לכושים בארה"ב אנחנו פריירים כ"ח פחדנים !!!
חברי כנסת החרדי22.01.21
9
כנגד כל ההפרות,הרציחות והחילול ה׳ ...רק רוצים לקושש כמה קולות בגינוי המשטרה שמסכנת את עצמה בכדי להציל אנ״ש, אתם פטתים ונגבה מחיר בקלפי
שלומי בלוך חרדי עובד22.01.21
8
אני משתומם על התגובות פה!!!!! תגידו לי, אתם מצדיקים כאלה התנהגות מגוף שאמור להיות מקצועית???? זה נראה ש"שחררו" את החיות! זה לא לחפש בצורה מקצועית אלו האחראים ולמצות איתם את הדין, זה שיחרור של חיות המחכים לאקשן ולנקמה! אף אחד לא מצדיק את ההתנהגות של הבחורים (ואו שזה נכון או לא נכון הגרסה שלהם, שיש ל
מנשה 22.01.21
נכון, ממש נראה ששחררו את החיות , איך שהם תקפו את הניידת ולא הייתי מתפלא אם השוטר היה מת מפצעיו לו היה חלש כמותם והיו מצליחים לבצע זממם, אנשי סדום !!!
צבי22.01.21
השוטרים לעולם לא היו מתים תחת ידי הבחורים, מקסימום כמה חבלות קלות. זה בחורים עדינים (לפחות במושגים של חילוני ממוצע) שאין בהם שמץ של ברוטאליות. הוציא חמתם על האוטו. וזו לא היתה ניידת אלא מכונית פרטית בלתי מסומנת. אבל, אני אומר שגם אם השוטרים היו נהרגים, דמם בראשם. הם קיבלו את המגיע להם ביושר. מה אתה
הירשל24.01.21
7
המשטרה כבר מזמן ארגון עברייני שפל בחסות החוק הגיע הזמן לאינתיפאדא חרדית נגד השלטון הציוני הארור
דוד22.01.21
6
כל החברים כנסת שמיהרו לחפש את החשבונות הכי חריפים נגד הבחורים. מבלי לחשוב אולי באמת גירסתם נכונה שהם הותקפו. אתם הזמנתם את ההצגה המשטרתית שהוכיחה מה משטרת ישראל/ישמעל מעוניינת. להכות להפחיד להתעלל בחרדים.
ללא שם22.01.21
5
ליל הבדולח של המשטרה היה סיוט לכל תושבי ב"ב.
ליל הבדולח23.01.21
4
החסידים האלה שהכו את השוטרים התנהגו כבריונים וכחולי נפש וצריך למצות איתם את הדין!! התנהגות המשטרה הוגנת מאוד כלפיהם חילול ה׳ נוראאא!!!
החרד לקידוש ה׳22.01.21
3
למה לא היה פגישה בין מנהלי מוסדות ויזניץ למשטרה? אה.....כי לא היה להם קליטה כי הם היו בחתונה של משפחת האדמו"ר שליט"א במרתף החסידות מתחת לרגלי השוטרים שהתעלמו מזה .....והמבין יבין איך מנהלים פוליטיקה קטנה על חשבון אזרחים תמימים.
מתפלל למשיח22.01.21
2
מקלב, אם לא תתנהגו כאזרחים שומרי חוק העם יתחיל לחנך אותכם דבר שלא עושים בישיבות. אצל החסידים גם לא לומדים....הבוקר מבוזבז במקווה,והערב במועדון הטישים. לא תורה וכמובן לא דרך ארץ הם לומדים.
david7722.01.21
1
בבחירות האלה, כאשכנזי שכל חייו הצביע ג, בעז''ה אצביע ש''ס, היא בגלל שהחכי''ם של ג' במקום לגבות את המשטרה, עסוקים בלגנות אותה. ח''כ חרדי היה צריך להיות הראשון להתלוננן על המשטרה מדוע היא לא מספיק אוכפת את מצוות 'ונשמרתם מאוד לנפשותכם' המשטרה מצילה אותנו מקורנה ומוות והחכי''ם עסוקים בהבלים. נזכור לכם,
אבי22.01.21
אתה שונא אשכנזים מקנא בהם ואין לי מושג למה, רתה מדבר לא לעניין, אתמול אח שלי חטף מכות עם אלה משוטר סתם כי בא לו, חבל שאתה לא חטפת אולי אז תתחיל להצביע ג
מישהו22.01.21
דוקא עכשיו שאריה דרעי שוב מלקק לחילונים,חובה ללכת עם האשכנזים
מרן23.01.21
אולי גם יעניין אותך
משטרה ופלילים

עם סכין וגרזן: האריתראים ניסו לפגוע בחבריהם בתל אביב

קובי רוזן | 16.05.24

כספי טרור | חוסלו 3 מחבלים

כוחות ביטחון גדולים פעלו הלילה ביו"ש והחרימו מיליוני ש"ח

קובי רוזן | 16.05.24

יפרוש אחרי יום ירושלים

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן - פורש מהמשטרה

קובי רוזן | 16.05.24

תרסיס, אגרופים ובעיטות

תיעוד מזעזע: בן 34 שודד באלימות נהג מונית בן 79

קובי רוזן | 15.05.24

אין גבול

נעצר חשוד שעקץ חצי מיליון שקל בטענה ש"מסייע לחיילים"

קובי רוזן | 15.05.24
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

מרביתם בלי היתר שהייה | צפו

עשרות פלסטינים נתפסו בדירה בי-ם; הליך פלילי נגד המלין

קובי רוזן | 13.05.24

באמצע הלילה

מכת גניבות הרכב בי-ם: סוכלה גניבת 3 רכבים | תיעוד המרדף

קובי רוזן | 13.05.24

בטקס מרגש

טקס ההנצחה המרגש לשוטרים שנפלו בשמחת תורה

קובי רוזן | 13.05.24

סיפר על נפילתו ב-7.10

מפקד הימ"מ על בנו: "ידעתי שמצבו קשה, ושאיני יכול לעזור"

בני סולומון | 12.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

לזה הוא לא ציפה

כשהמנקה הפלסטינית עדכנה את הגנב איפה הכסף | האזינו

קובי רוזן | 12.05.24

נתפסו על חם

שלושה נעצרו בבני ברק; החשד: כייסו קשישים באוטובוסים

קובי רוזן | 12.05.24

לוחמי מג"ב לא ויתרו

נהג האמבולנס התעקש: "אירוע מציל חיים" - וזה מה שנחשף

קובי רוזן | 12.05.24

בסיוע כלבה | צפו

ירושלים: שוטרים חשפו נשק מסוג M16, אקדח ותחמושת

קובי רוזן | 12.05.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

ליל שישי בוער

בן 16 מבני ברק הצית צמיגים ולוחות מודעות - ונעצר

קובי רוזן | 10.05.24