כיכר השבת

אחדות בתנועת ש"ס

יש הסכם • מנהיגי ש"ס החדשים: אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס

הושג הסכם בין אריה דרעי ואלי ישי, דרעי חוזר להנהגת ש"ס • המועצת לא הכריזה על אלי ישי במקום הראשון, יבוטל תפקיד היו"ר עד קיום הבחירות, ולאחריהם, יוכרז היו"ר הנבחר • דרעי יהיה יו"ר מטה הבחירות, עוד סוכם שההנהגה תהיה משולשת ותופקד בידיהם של אריה דרעי, השר אלי ישי, והשר אריאל אטיאס • ישי ודרעי אישרו את ההסכם • מועצת חכמי התורה התכנסה בשעה 21:00 • ההסכם בפרסום ראשון ב'כיכר השבת'

71
ישי כהן ויוסף פאר | כיכר השבת | א' בחשוון | 17.10.12
אלי ישי ודרעי, הערב
אלי ישי ודרעי, הערב (צילום: כיכר השבת)

הושג הסכם סופי בנוגע לחלוקת התפקידים בתנועת ש"ס.

לאחר שנחשפו לפני כשבוע המגעים בין אלי ישי ואריה דרעי לגבי חזרתו של אריה דרעי לתנועה. אמש (רביעי), הגיעו המגעים לסיומם, והוסכם על חלוקת התפקידים בין השניים

הצטרפו לדף הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

ההסכם בין אלי ישי ואריה דרעי

מפרטי ההסכם שנחשפו לראשונה ב'כיכר השבת', עולה: אלי ישי לא ישמש כיו"ר התנועה עד לבחירות, וההנהגה תוטל בידי צוות משולש: אריה דרעי, השר אלי ישי, והשר אריאל אטיאס. בנוסף סוכם, כי המועצת שתתכנס הערב, לא צפויה להכריז על המקום הראשון שיופיע ברשימה שתוגש.

לפי ההסכם, יום לאחר הבחירות, יוכרז היו"ר שיבחר על ידי מועצת חכמי התורה של ש"ס

בנוסף הוסכם, כי אריה דרעי יכהן כיו"ר מטה הבחירות של ש"ס. וינהל אותו.

מועצת חכמי התורה של ש"ס, בראשות מרן הרב עובדיה יוסף, תתכנס הערב בשעה 21:00 ותכריז את ההודעה.

מיד לאחר כינוס המועצת, נמסרה הצהרה משותפת של אריה דרעי ואלי ישי.

תחילת המגעים: לאחר הודעת ראש הממשלה

'כיכר השבת' היה כלי התקשורת הראשון בישראל שחשף את ההסכמה על חזרתו של אריה דרעי לש"ס בשבוע שעבר.

הדרמה הגדולה, שהביאה לפריצת הדרך, התחוללה מאז הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על הקדמת הבחירות. אז, החלו המגעים בין הצדדים להפוך לקדחתניים ביותר, כאשר כאמור, כבר אז הושגה הסכמה כי אריה דרעי יחזור לתנועת ש"ס, כאשר עניין התפקיד והמעמד אותו יקבל אריה דרעי נותר הנושא הנתון לדיון בין הצדדים.

בביתו של הרב, ובמועצת החכמים של ש"ס, ניהלו תומכי הצדדים קרב איתנים, כאשר בשלב מסוים אף איימו חלק מתומכיו של דרעי - חברי מועצת החכמים להתפטר מתפקידם. חלק ממקורבי הרב גיבו בתחילה את ישי, אך הבינו, כי לדרעי אין כל ברירה אחרי שהתחייב לרוץ בכל מקרה, וכי לא יתכן ויתור מצידו בעניין.

בימים האחרונים: קרב בין משפחתו של הרב

קרב ענקים התחולל בבית הרב עד יום שלישי, אז, אל הרב משה יוסף, שהיה התומך המובהק בשובו של דרעי, הצטרף בן משפחה נוסף הנחשב לבכיר מאוד בבית הרב. ולראשונה, התקבלה הסכמה בין כל הצדדים בבית הרב, לגבי נחיצות תפקידו של אריה דרעי כיו"ר התנועה.

למרות זאת, אלי ישי הודיע לבני משפחת הרב, כי הוא לא מתכוון לוותר ובכוונתו להלחם על מקומו, וביקש להיפגש עם מרן הגר"ע עוד מספר פעמים.

יצוין כי ההחלטה בבית הרב להחזיר את דרעי לראשות התנועה הגיעה לאחר שראש ישיבת פורת יוסף הגאון הרב שלום כהן הצליח לשכנע את הגורם הבכיר בבית הרב שתמך בהשארתו של השר אלי ישי, כי אריה דרעי נחוץ מאוד להמשך פעילות התנועה ומפעליה בשנים הקרובות.

בני המשפחה שכאמור, עברו השבוע לתמוך בצדו של דרעי, הבהירו לאלי ישי כי בכל-מקרה דרעי ישוב להנהגת ש"ס, אך ישי מצידו התעקש שזה לא יקרה, דבר שגרם לאנשי בית הרב להבין כי ישי דואג לתפקידו יותר מאשר להצלחת תנועת ש"ס וכבודו של הרב עובדיה, מה שגרם לעימות חריף בין הצדדים.

אנשי בית הרב אף כעסו על ישי בכך שגם לאחר שהרב שוחח עימו על חזרת דרעי לתנועה, ישי המשיך להתבצר בדעתו כי דרעי לא יחזור לתנועה.

יצויין כי מאז הפרסום ב'כיכר השבת' על המהפך בבית הרב עובדיה יוסף, זימן הרב את אלי ישי והציע לו הנהגה משותפת לצד אריה דרעי, ישי חשד כי המתנגדים לו בבית הרב הוציאו את הידיעה ל'כיכר השבת' והדבר גרם לפיצוץ ביחסים, עד כדי כך שבבית הרב סברו, כי גם במידה ושובו של דרעי לש"ס לא יצא אל הפועל מה שכאמור לא קרה בסופו של דבר, מעמדו ועתידו של ישי בתנועה יהיה מוטל בספק גדול.

שעות לפני ההסכמה: אלי ישי התחייב לשמוע להגר"ע יוסף

הבוקר, בתום תפילת שחרית בביתו של מרן הרב עובדיה יוסף, ביקש ישי "להעביר מסר לעם ישראל". ישי אמר לעיתונאים כי "זכות הקיום של תנועת ש"ס היא דעת תורה, זו מועצת החכמים ודעתו של הרב עובדיה יוסף. כל מה שהרב עובדיה יגיד, יחד עם מועצת חכמי התורה, כולנו מחויבים לה.

"זה כוחה של תנועת ש"ס, ובעזרת ה' נעלה גם במנדטים", אמר ישי.

יו"ר ש"ס הוסיף: "דעת התורה תחליט הכל. מה שהרב עובדיה יוסף יגיד יחד עם מועצת חכמי התורה, כולם - ללא יוצא מן הכלל - יבצעו הלכה למעשה".

הקלף הסודי שהוביל להכרעת הגר"ע יוסף

ב'כיכר השבת' נחשף הבוקר לראשונה, סקר שהונח בפני מרן הגר"ע יוסף, והוביל להכרעתו בסוגיה הקשה.

את הסקר ערך מכון 'דחף' בראשות ד"ר מינה צמח, והוא הוזמן על-ידי אנשי דרעי. לאחר שהרב עובדיה נחשף לנתונים, התקבלה ההחלטה הדרמטית: דרעי חוזר להנהגת תנועת ש"ס.

המשתתפים בסקר נשאלו: מי מתאים יותר להנהיג את ש"ס?

מתוך כלל מצביעי המפלגות אמרו 20 אחוזים מהמשיבים כי אלי ישי ראוי, 42 אחוזים השיבו אריה דרעי, 29 אחוז אמרו כי אינם יודעים, 9 אחוזים אמרו "אף אחד מבין השניים", ו-2 אחוזים אחוזים השיבו "שניהם באותה מידה".

מבין מצביעי ש"ס בשנת 2009: 16 אחוזים השיבו אלי ישי, 47 אחוזים - אריה דרעי, 26 אחוזים לא השיבו ו-11 אחוזים השיבו: שניהם.

מבין תומכי ש"ס בזמן הראיון (מצביעי ש"ס חדשים שב-2009 לא הצביעו לתנועה): 17 אחוזים השיבו אלי ישי, 44 אחוזים - אריה דרעי, 30 אחוזים לא ידעו להשיב ו-9 אחוז השיבו שניהם באותה מידה.

מבין תומכי ש"ס בשנת 2009 ולא בזמן הראיון (מצביעי ש"ס שעברו למפלגות אחרות מאז הבחירות האחרונות): 20 אחוזים - אלי ישי, 60 אחוזים - אריה דרעי, ו-20 אחוזים - שניהם באותה מידה.

מבין אנשי הימין המסורתיים והדתיים: 30 אחוזים - אלי ישי, 48 אחוזים - אריה דרעי, 18 אחוז לא ידעו לענות, ו-4 אחוז השיבו ששניהם לא מתאימים.

בהמשך הסקר נשאלו הנסקרים מי יכול יותר לגשר בין הציבור החילוני לחרדי?

מבין כלל מצביעי המפלגות השיבו 15 אחוז - אלי ישי, 58 אחוזים - אריה דרעי. מביןתומכי ש"ס בשנת 2009 אך לא בזמן הראיון: אף אחד לא חושב שאלי ישי יכול לגשר, לעומת 60 אחוז שחושבים שדרעי כן יכול לגשר בין החרדים לחילונים.

כשהנסקרים נשאלו מי גורם לריחוק גדול יותר בין הציבור החילוני לחרדי עולה כי 46 אחוז מבין מצביעי כלל המפלגות חושבים כי אלי ישי הוא הגורם, לעומת 17 אחוזים בלבד שחושבים שדרעי הוא הגורם.

המשתתפים נשאלו בסקר מי יוביל את ש"ס להישגים גדולים יותר. מבין כלל מצביעי המפלגות השיבו 18 אחוזים - אלי ישי, 49 אחוזים חשבו שאריה דרעי יוביל. מבין תומכי ש"ס בבחירות 2009: 16 אחוזים - אלי ישי, 58 אחוזים - אריה דרעי, מבין תומכי ש"ס בזמן הראיון: 21 אחוזים - אלי ישי, 61 אחוזים - אריה דרעי. מבין תומכי ש"ס בבחירות 2009 אך לא בזמן הראיון: 60 אחוזים חושבים שאריה דרעי יביא הישגים לעומת 0 אחוז לטובת אלי ישי.

בנוסף, מתוך הסקר עלה כי תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי תזכה ל-13 עד 14 מנדטים, מפלגה בראשות דרעי 7 עד 8 מנדטים, ש"ס ללא דרעי תזכה רק ב-4 מנדטים.

שובו של אריה דרעי, זעם בארגוני הימין

בארגוני הימין לא מרוצים מחזרתו של אריה דרעי, בימים אלה מתכננים בימין קמפיין מאסיבי שיזכיר לציבור את ההיסטוריה של דרעי בתקופת אוסלו ויסביר את ההשפעה המדינית שתהיה לו על מפלגת ש"ס.

בעל ההון המקורב לימין הבטיח כי ירכוש עשרות אלפי עותקים מספרו של מרדכי גילת – "קללת דרעי", על מנת לחלק אותם בחינם לציבור הרחב. ולגרום לכך לנזק כבד לתנועת ש"ס.

איש הימין שי גפן, פירסם טור ב'כיכר השבת' בו הוא מסביר כי הוא חרד מחזרתו של אריה דרעי, מדבריו: "כשאני רואה את השמחה בשמאל הקיצוני, בתקשורת הישראלית ובעמותות הממומנות על ידי הקרן החדשה מחזרתו של דרעי לראשות ש"ס, הבנתי שאני צריך להיות חרד. אין לי חלילה דבר וחצי דבר נגד אריה דרעי באופן אישי, אינני קשור לפוליטיקה הפנים ש"סית, אבל אני שואל כמו מאות אלפים "איך אוכל וראיתי באובדן מולדתי".

גם בארגונים המוגדרים כשייכים למחנה השמאל, ישנם כאלה שלא שבעי רצון משובו של דרעי, בתנועה לאיכות השלטון, הפגינו מול ביתו של הרב עובדיה יוסף.

אלי סולם, מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון אמר לכיכר השבת: "בושה וחרפה שמפלגה חרדית שחרתה על דגלה את ערכי היהדות והמוסר, תיתן לאדם שהורשע בפלילים לכהן כחבר כנסת. לתפקידים רבים לא מקבלים אנשים שהורשעו בפלילים, אבל לכנסת מקבלים אותם כאילו לא עשו דבר.

"נכון שדרעי שילם את חובו לחברה, אבל ראוי יותר שימנע משיבה לחיים הפוליטיים".

לטענת סולם, אנשי התנועה ביקשו להיפגש עם הרב עובדיה יוסף ולשוחח איתו בנושא, אולם לא קיבלו מענה.

תוכן שאסור לפספס
71 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
34
אני מעדיף את אלי ישי.כי אם אריה ואלי זה נועד לכישלון.כמובן שראיה יזכה לרוב מוחץ ואהדה מכולם.את זה בוחרי ש"ס לא כ"כ אוהבים.את אלי ישי אנחנו אוהבים מאד והוא עדיף על אריה.חברה כן כן לא לא.את זה נראה בקלפי.
בני17.10.12
33
אם דרעי יביא את הסחורה של 14 או15 מנדטים מגיע לו יו"ר התנועהאבל אם נישאר עם 11 12 מנדטים אלי ישי צריך להמשיך להנהיג לכן יוכרז היו"ר רק אחרי הבחירות נפלא
משה17.10.12
32
אוךך איזה כיף לראות הצדיק דרעי שהורשע בבגץ הטמא חוזר בגדול וינאם כזה יפה בכנסת המינים שכולם כולם יזילו דמעה של אמת ושל בושה הצדיק הזה הרשיעו אותו ערב רב ימח שמם אמן
זה היום עשה ה'17.10.12

הצגת כל התגובות

31
כך שנה ר' ישמעאל: גדול שלום, ששם הגדול שנכתב בקדושה, אמר הקב"ה: ימחה על המים בשביל להטיל שלום בין איש לאשתו אלי ישי שמר על כסו וגם ציפורה מרוצה! וזה הדבר הכי חשוב !
דן סגל17.10.12
30
איזה הסכם זה? אין מושג כזה של שלושה מנהיגים. יש רק אחד שמוביל את הרכבת. ומה יהיה לאחר הבחירות? איך בדיוק אז יקבלו החלטה מי היו"ר?
לא רציניים17.10.12
29
יום אחד דרעי עוד יפרק את ש"ס וירקוד על החורבות. תזכרו מה שאמרתי. ואני לא חבר של אלי ישי אני אשכנזי בכלל ודרעי המשתכנז הכי גדול שיכול להיות.
מוטי17.10.12
28
אין אף מיפלגה כמו שס שיש לה כאלה שרים מיוחדים. וגאון הדור שמורה להם את כל הדרך. איך אפשר להצביע למפלגה אחרת. אין לי מושג כיצד אנשים יכולים ללכלך על כאלה גיבורי החיל. כנראה שאנשים אלה מושפעים מאוד מהתקשורת. יאללה עזבו אתכם מכל השנאה. העיקר שתיגדל כוחה של התורה ויהיה קידוש השם.
אייל שקד17.10.12
27
מנחם כרמל לכנסת !!!!
הפלס17.10.12
26
כאילו שהרב קובע בשס פפךךךךך
מני17.10.12
25
עד עכשיו התנועה הייתה ישנה והמצביעים הקבועים שלה הצביעו צריך מישהו שיעיר את התנועה אריה מתאים לכך להיות היו''ר שלה
בהצלחה לש''ס17.10.12
24
אז לא משנה באיזה מקום הוא ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אגודאי ‏17.10.12
23
ואלי ישי קיבל מקום ראשון שלא יבכה
ישראל17.10.12
22
איזה כייף לראות את האחדות המופלאה הזאת ..... הנה מה טוב ומה נעים שבט אחים גם יחד..............
מיכל17.10.12
21
ר' אריה יהיה אחראי למלוי צרכיהם ותאוותיהם של הספרדים בעולם הזה, ואלי ישי לצורכי נשמותיהם בעולם הבא.
דן סגל17.10.12
20
ואלי ישי קיבל מקום ראשון שלא יבכה
ישראל17.10.12
19
מזלטובבב... שאין מחלוקות הכל יותר טוב...!!
מ!תק :)17.10.12
18
אני אלך לבחור בעם שלם
anguitmi17.10.12
17
זה מה שהבטחתם זה מה שצריך לקיים אלי ישי אם כל הכבוד היה יו''ר זמני כולם ידעו את זה אריה צריך להיות היו'ר ואחריו אלי ישי בתפקיד שר בכיר זו האמת למה לשקר ולגנוב מה זה מועיל זה לא האמת
דוד17.10.12
16
כולם מסובבים ומשפיעים עליו בניגוד למה שטענו לנו כבר שנים שרק הוא מחליט ואין לחצים ומתחים
קוקה קולה17.10.12
ומה שמענין את הבר עובדיה זה להגדיל תורה ולהאדירה. ושיהיה טוב לכולם.
אבי17.10.12
15
בס"ד אריה דרעי - מבכירי הסכם אוסלו ומסתחבק עם כל פושעי הסמאל! אלי ישי - גם פושע - תמך בעסקת שליט, וגם הוא מסתחבק עם עם פושעי הסמאל! זו נבלה וזו טרפה!
אור-ישראל17.10.12
תקשיב אני מבין שקשה לך לשמוע את זה גם ביבי תומך בפשרות מדיניות רק שתדע שמי שהחזיר הכי הרבה שטחים זה הליכוד לא מפלגת העבודה היום אין מפלגות ימין אוטנטי למעט מפלגות של המתנחלים ליברמן גם בעד פשרות החלפת שטחים אז חבל סתם לזרוק סיסמאות לפני הבחירות אם אתה רוצה ימין ימין רק המפלגות של המתנחלים ליכוד זה ל
זה המצב17.10.12
14
הציבור בני תורה, אברכים מחוברים לאלי ישי, מנהיג עם נשמה, מנהיג עם עוצה, מנהיג עם אמונה תמימה וישרה, לא תככנית!
העדה החרדית17.10.12
13
ממש מה שעשו לו שהביא 17 מנדטים יודעים שאריה מביא הרבה מנדטים ומנצלים אותו הכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת אחרי הבחירות זה בכלל לא הוגן לעשות לאריה כך הוא צריך להיות היו'ר כי הוא גם מביא הרבה מנדטים אין על זה ויכוח
אבי17.10.12
12
לתת אותם במתנה לדרעי. והיא לא תצלח, העם לא אדיוט
אני17.10.12
11
האגו אולי ניצח אבל המפלגה הפסידה. אי אפשר ששני אנשים ינהיגו את המפלגה, זה לא יעבוד. נראה לי שגם לא מעט בוחרים ימנעו מלהצביע למפלגה גם בגלל שדרעי היה חלק מהסכם אוסלו. הרב עובדיה היה צריך להשאיר את אלי ישי וזהו. דרעי הוא כבר לא כזה פופלארי כמו פעם והוא הבין שמפלגה משלו לא תביא לו הרבה מנדטים ואחרי הכ
עדי17.10.12
אריה יותר דומיננטי מאלי. ולכן זה פתרון יצרתי רק לא לפגוע באלי ישי.
אבי17.10.12
הוא רק יתחיל מערכת בחירות ותבין כמה פופולארי הוא אין מה להשוות בכלל
דני17.10.12
10
הם לא מגעים לאבק של הרב אמסלם.מספיק שהרב אמסלם מקבל 5 מנדטים ש"ס גמורה.וטוב שכך.
דדי17.10.12
9
ישי הטיפש נתן לאריה את המוסדות המוניציפליים ואת השטח כדי שבסוף אריה יקבור אותומקבורת חמור.
אזרד17.10.12
8
יוסף הצדיק נאסר בבית האסורים על אף שלא חטא , ואחיו שנאו לו , ואביו שמר את הדבר , ולבסוף נהיה לשליט על כל מצרים , אני זוכר את הכרזתו של רבנו הגדול מאור ישראל ר׳ עבודיה יוסף שליט״א שר׳ אריה יחזור להנהיג את התנועה , ר׳ אריה שמסר נפשו למען התנועה , למען בני הישיבה, למען עולם התורה ולמען כלל ישראל, שילם
lugasishi17.10.12
יישר כח אלי ישי על כל פעלך ותמשיך לחזק את התנועה גם אם לא כיו''ר לא נורא העיקר שהתנועה תצליח ובא לציון גואל
שי17.10.12
7
התכנון של ש"ס שמצביעי ימין יתלהבו בישי, ומצביעי שמאל יתלהבו מדרעי רק זה יבוא להם בהפוכה שמצביעי ימין יברחו כמו אש מדרעי, ומצביעי שמאל לא ישישו מישי.
יהודי17.10.12
6
אשריו ואשרי חלקו שקיבל את מרותו והכרעתו של הרב
מכלוף17.10.12
5
לא נבחר בכם .ונעבוד קשה ע"מ שלא יבחרו בכם. אתם בושה וחרפה למדינת ישראל.
פיני17.10.12
4
עכשיו כולנו ש''ס!!! שאלי ישי מנהיג! החזרתם לפעילים את הצבע לפנים! ר' אליהו אהבנו אותך ונמשיך לאהוב ולחזק אותך, הענווה המופלגת שלך והמידות האצילות שלך רק יחזקו אותך.
אוריע17.10.12
מ-17 מנדטים הוריד ל-12 ומאז לא עלה מנדטים לתנועה בסדר אם זה הישועה אני מוותר
אבי17.10.12
יעבדו ביחד, להלן הכריזמה של דרעי, והצניעות של ישי אזי זה שילוב מנצח
6617.10.12
הוא צנוע הוא עניו הוא עניו ואריה גאוותן ושחצן ועוד דברים בסדר ראינו מי נידבק לכסא בכח
אבי 17.10.12
3
אלי חזק ואמץ תמשיך להוביל את ש"ס תןך ציות גמור לרב עובדיה כמו שהיה עד עכשיו . כמו שהיה נהוג מדורות שעברו שכל דבר שואלים גדול בתורה
חמי17.10.12
2
תראה איך מפלגת ש"ס מתרסקת.טוב שברחתה לפני האבדון.
יהודה17.10.12
1
מקום ראשון ללא יכולות מנהיגותיות שווה לכפרות. הכאריזמה של אריה והיכולות שלו מאפילות על כל מספר שהוא, ובכל רשימה. האפרויריות של ישי המונע מנקמנות וייצר הישרדות במשך שנים הותיר אחריו שובל ארוך של אנשים פגועים ויריבים פולטיים שחיסל, יחסלו אותו מהר מאוד.
סוליקה17.10.12
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

בן גביר: נתניהו מבין מה תהיה המשמעות אם זה לא יתקיים

יוני גבאי | 15:50

בשיחה עם משפחות חטופים | צפו

נתניהו: החל פינוי האוכלוסיה ברפיח לקראת פעולה בקרוב

יוני גבאי | 13:36

ברקע המגעים לעסקה

"יש תאריך"? רה"מ נתניהו דחה פעמיים את הפעולה ברפיח

יוני גבאי | 08:12

"רפיח, עכשיו" | צפו

סמוטריץ' במימונה עם מפוני הצפון: "מכאן קוראים לנתניהו"

יוני גבאי | 29.04.24

בדרך לבחירות?

הדילמה של נתניהו: סמוטריץ' ובני גנץ עם אולטימטום נגדי

יוני גבאי | 28.04.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

מתקפה חריפה

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

אחרי התאונה

בן גביר: "הרופאים ביקשו שאנוח - אבל אני חוזר לפעילות"

יוני גבאי | 28.04.24

עסקת החטופים

"נתניהו משנה את עמדותיו מקבינט המלחמה לקבינט המורחב"

יוני גבאי | 28.04.24

ביקורת בקואליציה

פרטי העסקה המתגבשת | ויתורים משמעותיים מצב ישראל 

דודי בן חמו | 27.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

יישאר באשפוז | תיעוד התאונה

נהגו של בן גביר עבר באדום: "האישיות הכי מאוימת בישראל"

קובי אטינגר | 27.04.24

שיבח מחבלים

השופט ליועמ"שית: למה אין חקירה פלילית נגד אחמד טיבי?

יוני גבאי | 26.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

לפי מקורות זרים

מנהיג החמאס סינוואר יצא מהמנהרות וסייר בשטחי הקרבות

יהודה גל | 24.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24