כיכר השבת

סיום הש"ס: אם דליה איציק תבחר צריך לפרק את תנועת ש"ס

"אם באמת דליה איציק תבחר לנשיאות בקולותיהם של חברי תנועת ש"ס, אז יהיה צורך לפרק את מפלגת חדלי האישים הזו, שבראשה עומד אחד שלא איכפת לו מהספרדים" (דעה)

170
הרב אליהו קאופמן | כיכר השבת | ח' בסיון | 06.06.14
דליה איציק
דליה איציק (צילום ארכיון: פלאש 90)

אם באמת גב' דליה איציק תיבחר לנשיאת המדינה בקולותיהם של לפחות חלק מאנשי ש"ס – אם לא כולם, יהיה זה צורך יהודי ודתי ממדרגה ראשונה לפרק את המפלגה הזו ובמקומה להעמיד מפלגה חרדית – ספרדית אמיתית שרק גדולי תורה יקבעו בה את הדרך ולא עוד חבורת חדלי אישים שבראשם עומד אחד שכל עניין התורה והספרדים הוא עבורו בסך הכל סולם של מוביליות ותו' לא.

אינני כותב זאת רק משום שגב' איציק היא אישה וההשקפה התורתית אוסרת לבחור בה רק משום נשיותה. הביקורת שלי איננה רק על כך. עניין בחירת אישה ע"י פוליטיקאים חרדים והסכמה שבשתיקה לכך ע"י רבניהם כבר נוקב הרבה , הרבה קודם לכן. במגדל העמק כבר הצביעו אנשי ש"ס – בהוראת הרב יוסף דוד גרוסמן מאגו"י, לגב' סוזן עמור המנוחה. בנתניה כבר מצביעים – מזה מספר קדנציות, חסידי צאנז לגב' מרים פייברג, וישנן עוד דוגמאות למהלך הזה. אבל איציק היא התחתית שבחבית – ובלי קשר לנשיותה.

היו לא מעט פוליטיקאיות שהציגו ערכים וכשרון למרות שהעמדות שלהן היו אפילו מנוגדות להשקפה החרדית בפרט, אך אפילו גם ליהדות. מגאולה כהן ועבור בשולמית אלוני ועד תמר גוז'נסקי וזהבה גלאון. אבל גב' איציק לא הביאה עימה דבר אלא רק היפוכו של כבוד. זו תככנית עם שפה נלוזה וילדותית , כזו שעקרונות ואמת לא תמיד נפגשים עימה. כזו שלחמה ולוחמת לגיוס החרדים בזמן שהיא עצמה השתמטה משרות צבאי ואפילו משרות לאומי, על המשבצת ה"דתית" בזמן שמעולם לא היתה כזו. מחוץ לתפקידי תככנות פוליטיים או סתם שררה וכבוד ועבור באיזו כופתאה מיניסטריאלית, הרי שמעולם לא תרמה לממלכתיות מעבר לממוצע של פוליטיקאי זוטר. כשפוגשים אותה ומנסים לצרף אליה את המושג "דת" או אפילו "מוסר מובחר" הרי שפרץ של צחוק מתגלגל לשמע הרעיון. אז מה – לכל הרוחות, מצאו בה אותם האוהדים שלה מ"ש"ס החרדית"?

במחשבה שנייה אולי באמת איציק וש"ס הם בעבועה של זה וזו ומשלימים זה את זו. גם לאיציק וגם לש"ס אין בעיה להיות יום אחד הסמן הימני בפוליטיקה המדינית ויום אח"כ להתהדר בנוצות של שלום, ואפילו לעקוף את השמאל. לשני ה"מחותנים" הללו – ש"ס ואיציק, היסטוריה ארוכה יחסית של החלפת עקרונות בכופתאות. לאיציק מה"שמאל" לא היתה בעיה לחבור לימין הרויזיוניסטי שהיה רוב רובה של "קדימה". ואילו לש"ס ה"ימנית" וה"חרדית" לא היתה שום בעיה לחבור למר"צ מהשמאל והאנטי דתית, ועוד בימייה של שלומית אלוני ולמנות לה "סגן שר חרדי". וכל זאת לא הפריע להצטרף ל"חטיבה הרויזיוניסטית" בהסתדרות הציונית, בלי להניד עפעף...

לשתיים הללו – ש"ס ואיציק, יש תדמית של תככים ואי אמינות ההופכת אותם לשנואים בציבור הכללי. אז באמת מדוע שהשתיים לא יכרתו ביניהן ברית של אופורטוניזם קונפורמיסטי, ושבית הנשיא/ה יהיה ביתם ומבצרם?!

את המהלך של איציק וש"ס החל ח"כ ניסים זאב – נץ טורף שלא פעם ידע גם לחבור לשמאל כשהיה צריך לעשות זאת בעיריית י"ם ובמיוחד במועצת פועלי י"ם עם מר"צ. חבירתו של זאב לאיציק איננה כל כך נוראה בהתחשב בעובדה שלא מכבר מצא את מקומו במפת הכנסים הניאו נאציים באירופה לצד המפלגה הניאו נאצית של אוסטריה (ממשיכי דרכו של היידר הניאו נאצי ימ"ש) שמודרת בארצה אך לזאב זה לא מפריע להיות מוזמן הכבוד שלה. למהלך הזה הצטרף עוד נץ מאוכזב כאלי ישי , שגם הוא יודע להציג את עצמו כנץ תמידי אבל כשמגיעות הבחירות הוא רץ לכפרים הערביים ומבטיח להם ערים וגבעות , כאילו תמיד היה יונה צחורה.

ש"ס בכלל היתה צריכה להיות קבוצת כדורגל ואז לא רק ה"דאבל" היה מובטח לה אלא גם הגביע הביניבשתי. יש לה קיצוני ימני מוכשר כניסים זאב שנלחם נגד האסלאם עם הקיצוניים שבניאו נאצים האירופאים, יש לה קשר שמאלי קיצוני שמלהטט כבר מספר עשורים בכל מה שזז , כאריה דרעי, יש לה גם מגן ימני קשוח כאלי ישי , ויש לה מנגד גם מגן שמאלי שעולה להתקפה כיצחק ועקנין שהספיק לחליף כיפות ורכש ניסיון בועידת ג'נבה. פעם אחת הם כובשים את רמאללה בכנס תמיכה בשלום ומקיימים כנס נשים משותף עם נשים פלשתינאיות ובפעם אחרת הם לוחמים נגד הערבים בכל עיר שיש להם רב ראשי ורבני שכונות , בביטויים הגסים ביותר ואח"כ כובשים את קבר יוסף הצדיק מהערבים בחברת שחקני התגבור מהימין הקיצוני של תומכי כהנא.

ומנגד, הרי שאם תתאמץ מעט גב' איציק הרי שהיא בהחלט יכולה להגיע להסכמה גם עם המנהיג המרוט של ש"ס – אריה דרעי, שבהחלט יכול להעביר אליה את תמיכתו מריבלין, שהרי יום אחד הוא יונה שמארגן כנסי הידברות עם הערבים על בסיס "הסכם אוסלו" ויום אחד אח"כ בדיוק הוא מצהיר נאמנות למתנחלים על בסיס "אף שעל" ואפילו מבין לליבם של "נוער הגבעות". והרי הוא עצמו כבר אמר כי "ש"ס יעשו את מה שאני יגיד להם". על ימין יאמרו שמאל ועל שמאל יאמרו ימין – בדיוק כמו היונצת דליה איציק.

אבל אם באמת ש"ס היתה נאמנה לדרכה הדתית והחברתית ומנהלת פוליטיקה ערכית של ממש, אזי, אולי היא באמת היתה יכולה לשנות את התמונה בדרך עקבית והיו דברים מעולם. את הכינוס שלה – לבחירת נשיא, הש"סניקים היו צריכים לערוך מזמן, ואח"כ לנסוע לבית שאן – שם היה להם סיכוי לדחוף ולסייע למי שבאמת יכול להיות בשר מבשרם: אדם חם , חברתי ושומר שבת שכל בניו חובשי כיפות ואשר הוא דוגמא וסמל ליהודי בן עדות המזרח שהגיע למה שהגיע בזכות עצמו וכנגד כל הסיכויים. החיבור הזה היה יכול להיות טבעי ולא מצחיק , ובמיוחד אם ש"ס היתה מביאה עימה נדוניה של עוד שבעה ח"כים מ"יהדות התורה" למועמד היחיד שהיה יכול להיחשב מועמד שומר שבת שמקובל על כולם. עם גוש ברזל של 18 ח"כים הרי שמהליכוד – ובמיוחד מ"ישראל בתינו", היו מצטרפים לכוח הזה ומי יודע כמה תומכים היו מצטרפים ממפלגות המרכז, השמאל ומהמפלגות הערביות. אבל ש"ס לא תיתן לספרדי בכיר ואמיתי להוביל אותה גם כשהאינטרסים הערכיים נפגשים, בש"ס מחפשים להתחבר לגמדים כדי שרק הם יבלטו כביכול כנושאי ה"דגל החברתי והעדתי" , וכמה שפחות הדגל הדתי.

אבל גם בלי דוד לוי יכולים היו בש"ס לתמרן עקרונית מועמד אחר שהרבה יותר קרוב להשקפות שהם מצהירים נאמנות עליהם. בסך הכל כולם יודעים שיהיה סיבוב שני ולכן בסיבוב הראשון יכולים היו לנסות לחזק איש ישר יותר, חברתי יותר ומעל לכל נעים הליכות ובעל ניסיון ממלכתי אדיר , מעל ומעבר לדליה איציק. בהתחשב כי כל המועמדים הם בעד גיוס החרדים (ובעמדה זו נקטה הגב' איציק בהיותה בפרלמנט הישראלי...) ובידיעה שגיוס החרדים או ה"גיור הצבאי" אינם באמת הדאגה של ש"ס , הרי שאפשר היה להצטרף ולסייע למאיר שטרית למרות שהוא נימנה על ח"כי התנועה של ציפי ליבני. והרי גם גב' איציק השתרכה שתי קדנציות אחרי גב' ליבני ולחמה עימה נגד הציבור החרדי בהרימה את נס המלחמה נגד "הדרת הנשים".

כדי להבין באמת את החישובים של ש"ס לבחירת הנשיא/ה הרי שצריך להכיר את עולם המסחר ולהיות בקיא במטמתיקה מודרנית ופוליטית. מי יודע מה הבטיחה השועלה איציק לאותם הזרזירים מש"ס . אבל בפרשה זו – פרשת בחירת הנשיא, התגלה סופית כי "מועצת חכמי התורה" איננה אלא פיקציה עלובה שאפילו דרעי לא יכול יותר לממשה.

תוכן שאסור לפספס
170 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
86
וגם אתה עלק רב אתה חלאת המין האנושי האשכנזי תפסיק רואים שכול מילה שלך זה שינאה לספרדים יזבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שימי08.06.14
85
המושחתים.
.יהודי.08.06.14
84
נפש מדומיין ברמות.שהוא זקוק לאישפוז בכפיה לא שווה לשרוף את הזמן ולקרוא את השטויות שהוא כותב
יוני07.06.14

הצגת כל התגובות

83
אם דליה איציק תיבחר, לא צריכים לפרק רק את ש"ס, צריכים לפרק את המדינה. חוץ מתכננות ומרפקנות כוחנית אין בה כלום. פשוט רדודה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף אמיתי07.06.14
82
מי אתה? מאתה חושב שאתה? אתה חתיכת קוף שלא שווה כלום! אם הרבנים הגדולים (מועצת חכמי התורה) יסכימו לבחור בה אז יבחרו בה בלי להתיחס לקוף שכמותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קופיקו06.06.14
81
דברים אחרים. ש"ס מתנהלת כחונטה שעושה מהציבור שלה מה שהיא רוצה . ההתייעצות עם חכמי התורה היא לא ישרה והם מוליכים אותם שולל פעם אחר פעם. הציבור לא מרוצה מהתוצאות בשטח,בכנסת ובממשלה לאורך כל השנים . הם חושבים בקטן על כמה מיליארדים שמעבירים למוסדות החינוך והתורה אבל לא חושבים בגדול. למה ליאיר לפיד נותנ
דברים אחרים06.06.14
80
שצריך לפרק את המפלגה הזאת? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר06.06.14
79
מבת ים .הוא קובע בכל.
תוניסאי06.06.14
78
אליהו בדיוק עליך נאמר דעת בעלי בתים הפוכה מדעת תורה אז אנא המשך לכתוב מאמרים ומה שאתה כותב אז הפוך מזה זה דעת תורה
יוסי11.06.14
77
רק לא ש"ס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק לא ש"ס07.06.14
76
אני חילוני. נכנסתי לאתר זה לראשונה בחיי ובמקרה. ללא דעות קדומות. לאחר שראיתי את עוצמת השנאה )ביניכם ולא עם החילוניים) אשריי וטוב לי היכן שאני. ואני חשבתי שאתם מתפללים הוא יעשה שלום עלינו.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חילוני06.06.14
75
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שטיינר06.06.14
74
מי אמר שאסור לבחור באשה ואיפבה זה כתוב ??? אני מתבייש בך ולהיות מקושר מגזרית אליך
חרדי10.06.14
73
לא מבין איך נותנים התבטאות כזאת ועוד כותבים אותו בתואר רב מעניין אם האשכנזים או המלפגה שהוא תומך בה הם יצביעו לדליה איציק מה הוא יגיד תפסיק לבלבל את במוח מר קופרמן היית רוצה להיות חלק מש"ס רק סה"כ אתה איזה כתב שנותנים לך טור אל תתנשא
יוסי08.06.14
72
ריבלין בא מחו"ל בשביל להצביע לחוק הגיוס.
אשכנזיה07.06.14
71
בוא נאמר את האמת: מה שמפריע לך באמת הוא התייצבותה של ש"ס, לפי הנסיבות, לשמאל. על זה יצא הקצף. איני סנגור של ש"ס, אבל דבר אחד ברור לי: אין לימין שום עדיפות על שמאל, מסיבה פשוטה: בכל הנוגע לתרבות, לערכי אמת ולחינוך, אין בארץ כלל ימין [מלבד ציבור איכותי קטן מאד של חרדלי"ם], כל השאר, כולל מלחכי הפנכה ה
אזרח ותיק07.06.14
70
מיסטר קאופמן, אני לא יודע מאיפה יצאת ומה הסנפת לפני שכתבת את הדברים דלעיל, דבר אחד ברור: אין לך שום הבנה בפוליטיקה. ממאמרך ניכרת שנאה גדולה לש"ס מעצם הוייתה, משום מה הסגנון המשתלח שלך מזכיר לי את המאמרים של דב הלברטל שגם הוא דואג לתקוף את ש"ס בשנאה עצומה רק מפני שהיא "קיימת", בדיוק השנאה של בנט ולפי
אברהם כהן07.06.14
69
מתי הם יבינו שאנחנו לא רוצים קשר איתם הם לא שייכים לעם היהודים ואנחנו שמחים בשנאה שלהם כמו שמתן תורה בהר סיני זה כדי שתרד שנאה לאומות העולם כדי שלא מתערבב בהם מתי הם יבינו שהיהודים לא קשורים לבוזבוז המתחזים ליהודים יוצאי השטעטלך האנאלפביתים
סט06.06.14
מענין לדעת אם מיסטר 45 הוא תחתית התת רמה והאוילות שאפשר להגיע אליה או שיש כאלו שהם ירודים ממנו.
יהודה08.06.14
תקרא נביא . בור וכסיל . כל מה שאמרתי כתוב שם בפירוש
ס״ט08.06.14
68
מי אתה שתדבר נגד מועצת חכמי התורה , נראה אותך גבר נגד מועצת גדולי התורה , הגערס ייראו לך מאיפה ..... הדג תשאל את משפחת פרוש
שמאי מהיזדים06.06.14
67
שס מתפוררת כמו שאמר רבי מזוז והרב אמנון יצחק שליטא גדול מחזירי התשובה ושס גדולי מחזירים בשאלה לכו הביתה גנבתם מספיק .....
חנגרי 06.06.14
66
כשמך כן אתה .. מי אתה מה אתה שתזלזל או תערער אחרי דבר מרן .. בגלל אנשים כמוך יש זלזול בתואר רב.זה שאתה שמלאני אני מקבל את אבל מי אתה שתגיד מה לעשות . יש לך אופציה טובה יותר ממנה
קופמאן06.06.14
65
אינני מבין איך נותנים לאנטישמיות במערומה ובהתגלמותה להפיץ את דבריו הנלעגים. בעקבתא דמשיחא חוצפה יסגא אני ואפסי.
ירא שמים10.06.14
64
מי אתה בכלל שתחליט בי קומינו הלא מעולם לא תמכת בנו ולא תתמוך אז למה שאתה תחלק לנו תכתיבים איך לינהוג (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחזקאל ציון07.06.14
63
חתיכת אפס עצור ועזוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פנחס07.06.14
62
הוא יהודי חם ולבבי. ש"ס הם ההיפך מדעת תורה
הבית היהודי07.06.14
61
ממש אנטישמי הכותב הזה רואים איך השנאה אוכלת אותו והזלזול ברבנים הספרדים בושה וחרפה שאתם נותנים לאדם כזה לכתוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שימסטר06.06.14
60
ומי אתה שתקרא למחולל המהפכה הספרדית. שהקים את אל המעיין ואת רשת החינוך שבזכותה עשרות אלפי בתי תורה ומבוגריה נבנו עשרות ישיבות חדל אישים? אה סליחה הם סתם בסטיונרים עם כיפות. אנאלפבתים ובורים. ובכלל כל עולם התורה הספרדי שכיום הוא הכי גדול כולם למדו אצל אשכנזים לא? הרי אין שם אפליה. תשאר שם במרומי הה
ספרדי חדל אישים06.06.14
59
כי חצוף כמוך לא היה מיעז לומר את הדברים על יהדות התורה. יש לנו הספרדים גדולי ישראל שרק לאורם נלך ולא לאור לבלר שפל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי06.06.14
58
מכולם . אך ורק בגלל צבע עורך. אך... לא מאמין שיש עוד אנשים כמוך.
דוד הכורדי06.06.14
57
ראשי תיבות שרייך סוררים .
שסניק לשעבר06.06.14
56
אתה חוצפן תנסה לדבר על מפלגת האינטרסים דגל ו-ג ותראה את עצמך נמצא מחוץ למחנה מי שמך לקבוע למפלגה שאתה לא קשור אליה ושיש לה רבנים שלא צריכים אותך ושכמותך ולא יזיק לך לדבר קצת בכבוד. חוצפן גדול
חיים06.06.14
א) לפני שכבודו מקשקש טרויויאליות של שטיפת מוח אז שיבדוק מה אני כתבתי וכותב גם על אגו"י, דגל התורה ואפילו על ה"עדה החרדית". ב) לכל אחד יש זכות לכתוב נגד גורם אשר יהיה - ובמיוחד אם הלה אוחז , כביכול , בציציות התורה.בכל אופן, עם ש"ס היה לי מספיק קשר כדי שאוכל להגיב. בדוק את הבנתך וידיעותייך לפני שתגי
אליהו קאופמן08.06.14
יש לנו רבנים למה איך וכמה אתה חושב שאתה תיקבע את סדר יומיינו למה בדיוק כי אתה יותא חכם?????? או כי אתה יותר יפה?????? או אולי סתם כי בטח אתה מבין יותר גדול מאיתנו?????? אז קאוופמן ממש לא אתה גזען דוחה שקורא לפרק את המפלגה שמרן זצוקל בנה בייזע בעשר אצבעותיו בשביל להחזיר עטרה ליושנה בדרך שמנהיגנו ורבנ
רובי08.06.14
הוא בע"ה עוד יפתח תנועה חדשה שתצליח בגדול
שסניק לשעבר10.06.14
מה הוא אמסלם????
tomy13.06.14
55
הכתובת כבר על הקיר, רק שראשי המפלגה עיוורים מלראות. עושים את כל השגיות האפשריות. ושלא יתפלאו ביום הדין שהבוחרים עוזבים
המגיב09.06.14
54
שיטת רלבג לקדם מקורביה ע"י סילוק מתחרים
אלמוני07.06.14
53
חסר משוגעים אנוכי......
אריאל06.06.14
52
עם השנים וחיכה לקבל במה.. השם יעזור..
דן06.06.14
51
אני לא אוהד ש"ס בלשון המעטה, אבל מאמר כל כך ילדותי מזמן לא קראתי
שור הבר06.06.14
50
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני06.06.14
49
איך ש"ס מתנהלת מזמן הייתה קמה תנועה חדשה לספרדים.
גוי של שבת06.06.14
48
זו משפחה גדולה שחוגגים על חשבון אלוקים והדת . ועשו מהתורה עטרה להיתגדל בה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם 06.06.14
47
צצת משומקום ופתאום נהיית מייבין. תתביש בתואר שלך שמאלן חרדי....
שי ברק08.06.14
46
תנועה מושחתת וחסרת כל ערכי תורה . ללא כל דרך וייצוג הולם לספרדים דתיים חרדים / ח"כ מטעמה רובם נתפסו על גניבות ומעילות ובילו בכלא שנים טובות (רחמנא לצילן ) וגרמו ביזיון לתורה ובושות לספרדים דתיים וחרדים - אישית מתביישת בהם !!! העומד בראש ש"ס הוא עבריין נוכל וגנב שריצה כמה שנים טובות בכלא ..וחזר בבו
ברכה ברוכי 07.06.14
45
אם הייתי ח"כ מש"ס בטוח הייתי מצביע לה ואני מקווה שכל הח"כים של ש"ס יצביעו לה גם בסיבוב הראשון וגם בסיבוב השני. איך אני בשבילך? כל הטיעונים שטענת נגד ההצבעה לה לא מחזיקים מים! קיבלתי סלידה מכל מאמר ההבל שלך והוספת "קינוח" של דברי בלע נגד מועצת החכמים עפ"ל. ו..ש"ס תמשיך על אפך וחמתך עד ביאת גואל צדק!
שכנעת אותי הפוך06.06.14
44
סוף סוף לקרוא משהו כל כך נכון תודה לך אדוני הכותב על הכתיבה ברוך תהיה נמאס כבר מהמפלגה הזו נמאס ברמות מבהילות שבת שלום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה06.06.14
43
שם אם בכלל הנל פצוע בנפשו חיבים לטפל זה יכול להחמיר
החבר פצוע,12.06.14
42
נו זהו סיים סוף סוף מסכן
נו08.06.14
41
ילך הקופ אצל האמנון.
אבי108.06.14
40
נראה לי שגם הוא לא סגור על עצמו
חיים 08.06.14
39
קאופמן האשכנזי, לא יכול לראות איך שש"ס מנהלת את סדר היום מאז חזרתו של הרב אריה דרעי הי"ו, שכל הציבור אוהב וגאה בו.
אליהו07.06.14
38
יש קטרוג קשה מאוד על המפלגה הם לא מרגישים הכסף משכיח להם הקטרוג . צריכים לעשות מעשים טובים כדי להוריד הקטרוג
רבי בבר 07.06.14
37
מאז הקמתה, ש"ס המפלגה הכי עקבית.מרן קבע כי ש"ס הולכת עם מי שמשלם, ימין שמאל רק חול וחול. הכסף קובע הכל.וכשהכסף הוא הדת. אין מפלגה יותר עקבית ויותר דתית.
דן סגל07.06.14
36
בשביל "אם" צריך להוסיף חטאים ולשוע"ר?????????????????
שירה 06.06.14
35
אין שום משמעות למירוץ הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי06.06.14
34
ארוך מידי ולא קראתי, אבל כנראה צודק...
ישראל06.06.14
33
דרעי עליו . ולתוצאות מי ישורינו.
אשר וקנין06.06.14
32
עוכר ישראל
שלמה 77008.06.14
31
למה? איפה זה כתוב? דבורה היתה נביאה, ולא רק היא... ההשקפה שאישה צריכה להיות בין בכיריים למקרר פגה ממזמן (ולפי התורה כלל לא היתה קיימת) (ולא באתי לאמר שדליה היא אישה ראויה, זה אני משאירה לבעלי זכות הבחירה...)
עיוות התורה!08.06.14
30
בושה לקרוא לגזען הזה רה אולי רבאי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל עובדיה07.06.14
29
ידועים דעותיך שונא ישראל שמואלני נאלחח........
חנן07.06.14
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כפיר07.06.14
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קופמן06.06.14
26
מה ראו לשטות זו. לבחור בדליה איציק?? חוזרת בשאלה? איזה מסר יש לבנות הספרדיות? אפשר לחזור בשאלה ולקבל פרס??? לא מאמין שמועצת החכמים נתנה אישור לדבר כזה. או בעצם הכל הצגה ויש שם אחד שמחליט והוא מחליט מתי המועצת תחליט ומה תחליט... מצד שני צריך לזכור שהיו שנלחמו מההתחלה בעד מועמד טוב יותר שהוא רובי ריב
זיג זג15.06.14
25
יש לנו רבנים למה איך וכמה אתה חושב שאתה תיקבע את סדר יומיינו למה בדיוק כי אתה יותא חכם?????? או כי אתה יותר יפה?????? או אולי סתם כי בטח אתה מבין יותר גדול מאיתנו?????? אז קאוופמן ממש לא אתה גזען דוחה שקורא לפרק את המפלגה שמרן זצוקל בנה בייזע בעשר אצבעותיו בשביל להחזיר עטרה ליושנה בדרך שמנהיגנו ורבנ
רובי08.06.14
לנו ממש אשרייכם
tomy13.06.14
24
תפנימו שמה שכתוב בנביא עובדיה זה לא בדיחה זה אמת עובדיה פרק א פסוק כ
סט08.06.14
23
למגיב 89:לפני שאתה רוצה להיות מגיב אינטלגנטי למד עיברית אינפנטילי ולא פנטילי ימני ולא ימיני ביכלל בימקום להגיב בצורה עילגת וכאילו חכמה כדאי לילמוד את השפה על בוריה.ואגבהרב קאופמן מילה בסלע .אמת ויציב כל מילה.
ירושלמית08.06.14
22
הרב קאופמן הנכבד. ישמעו אזניך מה שפיך מדבר. האם יש להקים עוד מפלגה חרדית בכנסת? הרי החיבור של חרדים וכנסת זה שעטנז. יש לפרק את ש"ס וגם את יהדות התורה מהכנסת, ולהבדיל את הדת מהמדינה.
נטורי08.06.14
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונתן08.06.14
20
רק מטומטם יכול לומר כאלה דברים. אפילו מרן זצ"ל אמר שהיא המזוזה של הכנסת. הבעיה של הגזענים הארורים שונאי ספרדים שהם לא רוצים דמוקרתיא. רק רוצים לראות בנפילת הספרדים. שס תצליח בענק וכל אויביה יכחדו לנצח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל08.06.14
19
אין גבול לחוצפה האשכנזית
חיים07.06.14
18
חתיכת קנאי אכול שנאה רשע מרושע לך לך למחלוקות שלכם אצלנו יש רבנים ואחדות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קופ דרעי חדל אישים?תישאל תרב שך07.06.14
17
אדון קאופמן יקירי.. מי שמך לשר ושופט על תנועת שס ומנהיגיה? המתיימר אתה לקחת פיקוד על הרב שלום כהן שליט"א או שמא על הרב בעדני הצדיק?! ואף אם תאמר שיש פה איזה שהוא תרגיל פוליטי כזה או אחר, התחכם מהשועל הפוליטי שלא בכדי סחף אחריו 17 מנדטים?! כן כל מחשבותינו לנצל מקסימום את אותה משבצת פוליטית עבורנו שו
חפץ לגלות רצונו יתברך07.06.14
16
כדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי07.06.14
15
נראה לי שהוא התבלבל בין הכדורים ששותה בבוקר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואל06.06.14
14
את בני עדות המזרח לעוני מחפיר . להיות שואבי מיים וחוטבי עצים . אפילו את הילדים שלהם הם לא רושמים במוסדות של בני עדות המזרח . רוב חברי הכנסת שלהם היו בבית הסהר . ונבחרו מתוך קשרים ולא מתוך קישורים . גם הרבנים נבערים שרובם נבחרים על ידי קשרים ומטיפים לקבצנות. והמפלגה מנוהלת בצורה עבריינית .אני אשכנזי
פייגי06.06.14
13
חלק מהביקורת נכונה , אבל השפה והפגיעה בכל אנשי ש"ס דווקא מזכירה לי את אותה קבוצה מאוסטריה שהכותב כועס שחברו אליה.
מי זה הכותב?18.06.14
12
לא עשו אנשינו בארבעים שנה לידיעתך קאוופמן הנאלח שמעז לכתוב אל ר אריה "חדל אישים" חתיכת אדיוט
רובי08.06.14
11
ולבנות את מדינת היהודים בחזרה.נקודה.
.יהודי.08.06.14
10
אנא קח את הכתבה הזו ,ותתבע אותו על השוואתך לנאצים. הוא חוזר על זה שוב ושוב החדל אישים הזה.
המבקר08.06.14
9
ועל המבזה תלמיד חכם כתוב בכל הספרים הקדושים, שאין לו חלק לעולם הבא. אז איך אתם ככר השבת נותנים במה לאיפוקורוס על פי כל כללי ההלכה, הבנתם,אדם שאין לו חלק לעולם הבא ,קוראים לו רב....עד להיכן הידרדרנו.
המבקר08.06.14
8
הוא שמואלן עבד נרצע לערבים הוא יטיף לנו מיהם גדולי הדור???שיעבור גיור אח"כ נדבר.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנן אביטל08.06.14
7
כמה עזות צריך כדי לצאת נגד החלטותיו של מרן זצ''ל.
raz200007.06.14
6
בושה לאתר כה מכובד להביא את הגיגיו של המטורף קופמן. האיש תומך בגרועים שבשונאי ישראל.
צבי כץ07.06.14
5
לא משנה מה הסיבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שגיב07.06.14
4
לך תתעסק בעץ ובפלס זה יותר מעניין.........
אליישיב07.06.14
3
אלי מי אתה ביכלל שתיתן דעה לשס או לכל ספרדי באשר הוא אתה שוכח שבשס היום יש נשיא מועצת החכמים והם אשר יחליטו בעבורנו ולא איש קטן כמוך
רובי06.06.14
2
קיימת . חוץ מלכמה משפחות ששותות את הציבור הספרדי עם קש.
לשתות עם קש06.06.14
1
זה כמה ימים אני תוהה איך זה שבחירתה לנשיא ישראל של טיפוס כמו דליה איציק עומדת בכלל על הפרק. חילונית משתמטת מצה״ל, שהתעשרה על הפוליטיקה, ואי אפשר להציג על השולחן שום דבר חיובי שעשתה בחיי הקריירה שלה. היא נזרקה החוצה מבלי שעשתה משהו חיובי שניתן לזכור אותו, ולכן היא רוצה תפקיד שיש בו רק כבוד ואפס מעשה
אבידן06.06.14
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 10:23

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 08:14

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24