כיכר השבת

נתניהו ודרעי מסתערים על שר התחבורה

מחריפה הביקורת נגד כץ; "פוגע בשבת משיקול פוליטי"

ראש הממשלה התייחס למשבר כשלצדו השר כץ ומתח עליו ביקורת: "שרים מתמנים כדי לפתור משברים, לא כדי לייצר אותם". דרעי: "חבל שמשיקולים פוליטיים צרים פוגעים בשבת" (חדשות)

21
ישי כהן | כיכר השבת | א' באלול | 04.09.16
כץ, הבוקר
כץ, הבוקר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) כשלצידו יושב שר התחבורה ישראל כץ, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא עצר את הביקורת החריפה נגדו ואמר: "שרים מתמנים כדי לפתור משברים ולא כדי לייצר אותם".

לאחר מתיחות שיא בסוף השבוע, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לראשונה בקולו למשבר עבודות הרכבת בשבת - כשהשר כץ יושב על ידו.

לדברי נתניהו: "משרד התחבורה מפעיל מערך אוטובוסים מוגבר כדי להקל על הנוסעים. המשבר מיותר. יש במדינה סטטוס קוו שנים רבות ואנחנו מכבדים אותו. כשצריך לבצע עבודות בשבת הן מתבצעות כפי שהיה בשבת שעברה בנתיבי איילון. כשלא צריך - הן לא תתבצענה. זה הכלל שמנחה אותנו".

ראש הממשלה הוסיף: "הממשלה השקיעה קרוב ל-30 מיליארד שקל בהרחבת תשתיות. הצלחנו לבצע זאת ללא משברים מיותרים כשלא רוצים משבר ניתן להימנע ממנו. אני מצפה לשיתוף פעולה מלא מצד כל השרים כדי למנוע משברים ולא לייצר אותם".

השר דרעי לא נכח בפתח ישיבת הממשלה בשל השתתפותו בסיור פתיחת שנת הלימודים עם הנשיא ראובן ריבלין, שם התייחס בקצרה לפרשה ותקף את כץ: "חבל שמשיקולים פוליטיים צרים פוגעים בשבת".

תוכן שאסור לפספס
21 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
17
גם בעיירת תל אביב מפנים לי את פחי האשפה בשבת בבוקר למה??? ראיתי משאית ורכב טנדר
עובד עירייה04.09.16
16
השבת עוד תתבע את עלבונה מדר רע ומנזר השתקנים כך תלחמו על אחוז החסימה ולא יותר מכך דבר ה' הוא יקום שבת בראש מעייניו יתברך האמת היא תנצח
עבד ה'04.09.16
15
מה עשינו שגרם לציבור החילוני לתמוך בכל הגזירות נגדנו.
תנו לחיות04.09.16

הצגת כל התגובות

14
"כל הפוסל ב"מומו" פוסל", מר מכלוע היקר חילולי השבת במתחם התחנה הידוע לשמצה, וכן מר מלכיאלי הזכור לטוב בעינייני חילולי השבת, לא נשכח ולא נסלח, מה לך כי תלין על מר כץ היקר, "קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים", ימים יגידו והחשבון יפרע וד"ל! תודה למערכת!
מכלוף היום04.09.16
13
הקב'ה צווה!! מלך מלכי המלכים הקב'ה...אבינו מלכינו מצווה אותנו לשמור שבת...אז כל מי שנלחם בשמירת השבת... נלחם בה' יתברך....
יהודי04.09.16
12
פחחחחחחחח.............
איתמר04.09.16
11
חילונים יקרים - הגיע הזמן להבין שהחרדים לא מחפשים לכפות את הדת, החרדים רוצים מדינה שתעמוד בעקרונות העם היהודי ותשאף להיצמד כמה שיותר לחוקי והלכות התורה, סיפור הרכבת אינו כפייה דתית בעיני החרדים, סיפור הרכבת נובע מכאב אמיתי על חילול שבת בארץ ישראל מטעם ממשלת ישראל.
יחיאל04.09.16
כרצונכם.
JEHOVA04.09.16
10
החרדים משתלטים על המדינה וכ'ו.." וכל בלבולי שכל אלה...כפיה דתית עלק חחחח לא חמודים לא!! אף אחד לא אכפת לו מה אתה עושה באופן פרטי וכ'ו... כל המלחמה פה? זה על מקומות ציבורי!! שמנוהלים על ידיי המדינה....ומדינה הזו??? י ה ו ד ית !! יש כאלה ששכחו את זה....יהדות אומרת לשמור שבת....
ספרדי04.09.16
9
מי שיוצא נגד השבת מפסיד
שי05.09.16
8
הקב'ה צווה!! מלך מלכי המלכים הקב'ה...אבינו מלכינו מצווה אותנו לשמור שבת...אז כל מי שנלחם בשמירת השבת... נלחם בה' יתברך....
ספרדי04.09.16
7
אתם רוצים לפיד והרצוג עם 50 מנדטים? ואז גם יעבדו בשבת גם יקצצו בקצבאות של האברכים וגם יגייסו בחורי ישיבה כשם שאין מתגרים באומות העולם אל לכם להתגרות בחילונים
חילוני04.09.16
6
גם ראשי ממשלות מתמנים כדי לפתור משברים. ולא כדי לייצר אותם. כך שנדמה שכל הממשלה הזו כולל ראשה זה לא בדיוק גרויסע גליק!! עיקר הבעיה היא שבממשלה הבאה החרדים שוב יאבדו את כל מה שהשיגו וחוזר חלילה כי הפוליטיקאים הם פשוט מטומטמים !!
james04.09.16
5
בתל אביב....משחקת אותה יעני דואגת לאזרחים וחיילים חחחחחחחחח אבל הולכת מלקקת לכל אויבים....כרגיל שמאל תופס טרפ ומנסה להסית נגד ציבור שלם ששבת קודש היא הסמל שלו!!!
מני04.09.16
4
חרדים יקרים - הגיע הזמן להבין שהחילונים לא עושים כל דבר בכדי להכעיס ובכדי לרמוס את הדת, לחילונים יש רצון לחיים תקינים באורח החיים שלהם, שבת מבחינתם היא יום מנוחה כפי שנוח להם, לא כל דבר הוא מלחמת דת, אלא רצון לחיים נורמליים במדינה נורמלית. חרדים וחילונים יקרים - תבינו בבקשה אחד את השני ואז נוכל לדבר
רדוצקי04.09.16
3
תומכים ב300 בהמות מהתרבות השמאלנית קיצונית שמעלים הצגות שהופכים מפלצת ושטן שרוצח חייל צה"ל לגיבור, ועכשיו אין להם טיבת בושה והם נובחים שהם דואגים להסעות של חיילי צה"ל.
ימני04.09.16
2
רוצים לעשו את המדינה הזו? כמו כל המדינות... לא שבת..לא קדושה לא טהרה... נלחמים בה' יתברך ובתורתו... רוצים לעשות פה עוד חילול שבת... נבלות וטרפות.. התבוללות.. לא יקום ולא יהיה!!! כל הציבור הדתי חרדי מסורתי וכ'ו...נלחם שמדינה הזו תתנהג כמו מדינה יהודית!! ומי שלא נאה לו? שיסע לברלין...שמה המילקי זול..
יעקב04.09.16
1
מישהו יכול להסביר לי למה חילונים שרוצים תחבורה ציבורית בשבת לא מחפשים חברת אוטובוס שתעבוד איתם?הם טוענים שרוב העם רוצה ומוכן להשתמש בתחבורה בשבת.זה אומר שיש בזה הרבה כסף אז למה הם לא מנסים למצוא חברה כזאת? דרך אגב החרדים מפעילים תחבורה עם קווי הפרדה גם באופן פרטי,שגם אותם חילונים יעשו. התשובה לטעמי
קהלני04.09.16
יש חוק במדינה שרק חברה שעומדת בתנאי רישיון יכולה להפעיל שירותי תחבורה ציבוריים, חברה שאין לה רישיון לא יכולה על פי חוק למכור כרטיסים לנסיעות (כמו שכדי להפעיל מונית צריך רישיון), בין תנאי הרישיון להפעלת שירות תחבורה ציבורית כפי שאתה יכול לנחש: אסור לעבוד בשבת. הדבר היחיד שאפשר לעשות בהתאם לחוק זה להפ
חילוני04.09.16
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 10:38

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24