כיכר השבת

אילנה דיין שידרה תחקיר, אבל תגובת נתניהו גנבה ממנו את הפוקוס

תכנית התחקירים "עובדה" שידרה כתבה על התנהלות לשכת ראש הממשלה והתערבות רעייתו. אבל מה שייזכר יותר מכל מהתכנית היא התגובה החריפה של נתניהו נגד דיין (ברנז'ה)

98
קובי רוזן | כיכר השבת | ו' בחשוון | 07.11.16
אילנה דיין
אילנה דיין (צילום: משה שי / פלאש 90)

העיתונאית אילנה דיין, מגישת התכנית התחקירים "עובדה", שידרה הערב (שני) תכנית התוקפת בחריפות את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יועציו הקרובים ואנשי לשכתו. הפרק הפותח את סדרת החתקירים של 'עובדה' קיבל את השם ה'אקווריום'. אולם מה שייזכר יותר מכל מהתכנית - היא תגובתו החריפה של ראש הממשלה.

דיין ראיינה מספר בכירים שסיימו את עבודתם בלשכת ראש הממשלה, וטענו בתכנית להתנהלות לא ראויה מצידו של ראש הממשלה ולהתערבות יתר של רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו.

דיין הסבירה מוקדם יותר היום את ה'אובססיה' שלה לכאורה לשדר כתבות העוסקות בראש הממשלה ואמרה בראיון לגלי צה"ל: "יחסיו הסוערים של ראש הממשלה עם התקשורת עברו בתקופה האחרונה משולי הבמה למרכזה, אך דווקא המורכבות הזאת היא שהופכת את נתניהו לדמות מרתקת".

"יש פער בלתי מוסבר בין עומק האינטלקט שלו והתפיסה העצמית ההיסטורית שלו את עצמו עם איזו אחריות אדירה לגורל העם היהודי, לבין התעסקות בפוליטיקה קטנה ובתאגיד השידור" כך מדברי דיין הבוקר.

וזה מה שיזכרו: התגובה החריפה של ראש הממשלה נגד דיין

בסיום התכנית, הקריאה דיין במשך דקות ארוכות את תגובת משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו לתכנית, שכללה מתקפה אישית וחריפה נגד דיין.

וזה נוסח התגובה שנפתחה במילים: "מעניין אם אילנה דיין, שמתיימרת להיות אבירת חופש הביטוי, תביא את תגובתנו במלואה, ללא צנזורה".

"הגיע הזמן להסיר את המסכה מעל פניה של אילנה דיין, שהוכיחה פעם נוספת שאין לה אפילו טיפת יושרה מקצועית. אילנה דיין היא בין המובילים של העליהום המתוזמר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנועד להפיל את ממשלת הימין ולהביא להקמתה של ממשלת שמאל".

"דיין לא מסתירה את כוונותיה. רק לפני שבועיים הכריזה מלחמה נגד ראש הממשלה בכינוס בנושא התאגיד, כשאמרה: "אנחנו חייבים לנהל את המאבק הזה כמו שלא ניהלנו אף מאבק אף פעם". אמרה וכעת עושה. התכנית שלה הערב אינה אלא תשדיר תעמולה פוליטי נגד ראש הממשלה ורעייתו שכולו מיחזור של רכילות מסולפת ושקרים מרושעים".

"איבתה של דיין לראש הממשלה ידועה, כמו גם דעתה על בוחריו. כשראיינה את נשיא ארה"ב ברק אובמה, היא אמרה: "רוב הציבור בישראל בחר בנתניהו לתפקיד – זה חלק מהבעיה!". כלומר, לאילנה דיין יש בעיה לא רק עם ראש הממשלה נתניהו אלא גם עם העם..."

"איצטלת ה"עיתונאית" של דיין היא בעיקר מסווה לתעמולה פוליטית. בראיון לארי שביט ב"הארץ" ב-2010 אמרה דיין על אהוד אולמרט, בזמן שנחשד בשחיתות חמורה: "יכול להיות שהפסדנו ראש ממשלה מצוין ... זאת אפשרות סבירה למחול על שחיתויות ... שאלת האתרוג היא בעיניי שאלה מורכבת".

"זה לא כזה מורכב: אצל דיין ראש ממשלה מימין מקבל הכפשה מתמשכת – כפי שאנו שוב רואים בשידור התעמולה הנוכחי, וראש ממשלה משמאל מקבל איתרוג מלא. ב-2012 שוב התגייסה דיין לעזרת אולמרט. בזמן שהתנהלו נגדו משפטים על שחיתות, העניקה לו דיין ראיון מחבק. בתנועת "אומ"ץ – אזרחים למען מנהל תקין" נדהמו וכינו את התכנית "משדר שירות לטובת אהוד אולמרט".

אילנה דיין היא אשת שמאל קיצוני. להתיישבות היהודית ביהודה ושומרון מתייחסת דיין כאל "גזל קרקעות". בעיתון "הארץ" הקיצוני היא מוצאת "מקור גדול של נחמה" ושל "שפיות". גם כאן דיין לא רק אומרת אלא גם עושה. היא השתתפה באירועים לגיוס כספים לטובת "הקרן החדשה", ובשנת 2008 אף קיבלה מהקרן האנטי-ציונית "אות הוקרה" מיוחד. את כספי הפרס תרמה דיין לעמותת השמאל הקיצוני "איתך – משפטניות למען צדק חברתי", ארגון שהוציא דיבה על חיילי צה"ל בפני ועדת גולדסטון".

"רדיפת חיילים איננה דבר זר לאילנה דיין. בשנת 2004 העלילה דיין על קצין קרבי, סרן ר', שהוציא להורג ילדה פלסטינית. סרן ר' זוכה מכל אשמה בבית-הדין הצבאי. בית-המשפט המחוזי קבע שהדיווח של דיין "עיוות את האמת", ובית-המשפט העליון אישר שבכתבה יש "לשון הרע".

"לאחרונה קיימה דיין ראיון מתחנף עם אבו מאזן. במקום לאתגר אותו עם אמירתו המסיתה והמזעזעת: "אני מברך על כל טיפת דם שנשפכת בירושלים", היא בחרה להתרפס בפניו בנושא אלאור אזריה. בזמן שמשפטו של החייל מתנהל ועומדת לו חזקת החפות, אמרה דיין לאבו מאזן: "אני התביישתי כשראיתי את הסרטון הזה והזדעזעתי והוטרדתי ... התביישתי עוד יותר כשקראתי את הסקרים, וראיתי שכל כך הרבה ישראלים תומכים בחייל הזה". שוב אנו רואים שלאילנה דיין יש בעיה עם העם".

"אחרי ששידרה דיין בפעם היחידה (!) תכנית על נזקי ארגוני השמאל הקיצוני, שהתבססה על תחקיר של ארגון "עד כאן", היא מיהרה להתנצל ולהגן על השמאל הקיצוני: "האנשים האלה עושים עבודת קודש ... היה צריך לתת יותר דגש למה שארגוני זכויות אדם עושים למען בעיקר הפלסטינים בדרום הר חברון, שזה מה שעזרא נאווי הקדיש לו את חייו".
עזרא נאווי, אותו מהללת דיין, הוא מי שהתפאר בכך שהסגיר פלסטינים לידי הרשות הפלסטינית – למעצר ובמקרים מסויימים אף למוות – כשכל "חטאם" היה שמכרו קרקעות לידי יהודים. אגב, את החלק השני של תחקיר "עד כאן" על ארגוני השמאל הקיצוני דיין כבר לא שידרה".

"הציבור הרחב איבד כבר מזמן כל אמון בגופי תקשורת מרכזיים שהתירו כל רסן בתעמולה שלהם נגד ראש הממשלה וממשלת הליכוד. התכנית של דיין הערב מוכיחה שהציבור צודק. לא פלא שרבים וטובים סירבו להתראיין לה. הם יודעים שהמשחק מכור, ושבמקרה הטוב ישתמשו בהם כעלי תאנה בתכנית שכל מטרתה הכפשה ורצח אופי.
הערב בחרה דיין להשמיץ שוב גם את שרה נתניהו, שבאופן חסר-תקדים ממשיכה גם כרעיית ראש ממשלה בעבודתה הרגילה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי, ובנוסף פועלת ללא לאות למען ניצולי שואה, חיילים בודדים, נשים מוכות, ילדים חולי סרטן, משפחות שכולות ונפגעי פעולות טרור. מובן שכל זה לא יזכה לתכנית מיוחדת של דיין, שיורדת לשפל המדרגה בניסיון לפגוע בראש הממשלה באמצעות השתלחות בבני משפחתו".

"תכניתה של דיין הערב מדגימה היטב מדוע שוק התקשורת חייב לעבור רפורמה. ראש הממשלה נחוש לפתוח גם שוק זה לתחרות שתוסיף לגיוון וריבוי דעות, לצד שידור ציבורי ממלכתי ויעיל. כך הוא יעשה – גם אם אילנה דיין תמשיך את תשדירי התעמולה שלה נגדו פעמיים בשבוע".

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
59
בכל כתבה שיש תגובות על הנושא הזה יש מישהו אחד , או שקוראים לו "גיא" או שקוראים לו "האמת תנצח במקרה הזה" פשוט מגן על ביבי בשיטתיות , כאילו ביבי מינה מישהו מיוחד שיגיב בזמן אמת על כל הכתבות והתגובות שיש לאנשים פה לאמר נגדו אני אישית הייתי מעדיף את ליברמן כראש ממשלה כי זה תמיד היה באוויר שיש לנו ראש
עדי12.11.16
58
צפיתי בתוכנית, נפחו עכבר לגבעה קטנה. תוכנית חד צדדית שמחפשת את ביבי ולא ממש מצליחה. למשל, למה אין בכללהסבר למה שרה התעצבנה על סויד? יש שם חלל חשוד.
בת חן10.11.16
57
ביבי - לא יכולתי שלא להזדעזע - מה אילנה דיין חושבת - שאם תלכלך על אחרים - אז היא תצא נקייה? זו הרי לא פעם ראשונה - המכשפה הרי העליבה גם את גנדי הי"ד ומשפחתו - ההבדל הוא שגנדי מת זה כמה שנים ולא יכול להגיב...
אוראור08.11.16

הצגת כל התגובות

56
התגובות מראות עד כמה הציבור החרדי מרוחק מהדמוקרטיה, אבל זה לא מפתיע, היכן שחיים לפי תכתיבי רבנים, הדמוקרטיה נחבאת.
זאב08.11.16
55
אבל מי שצריך להתבייש זה ביבי , שיעבוד במקום להשתלח בעיתונאים זה לא מכובד . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אילנה 08.11.16
על כך שתמיד השתלחה בימין וברבנים? ושאזכיר לך ולשאר המגיבים השמאלנים איך הנחשה הערמומית הזאת עשתה תחקיר מבויים על גנדי הי"ד? שאזכיר לך איך היא המציאה עליו שקרים? לפחות אל תרחמי עליה , על החתיכת יו... הזאת. זה מגיע לה - שתחשוב לפני שהיא מטפטפת ארס.
אוראור08.11.16
שתיקה כהודעה " אם ביבי לא יגיב זה אומר שהוא מודה בדבר . אבל ביבי יודע שמדובר באישה מלוכלכת "ערב רב" שכל מטרתה לפגוע בעם היהודי. ביבי הגיב ממש לעניין וכל הכבוד לו!
ליבי13.11.16
54
מגיב בזמן ומסביר שנגמרו הימים והשולט זה עוד שניה הימין ואין כבר מה לפחד מהשמאל הפחדן והשתלטן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני08.11.16
53
מי שלא קולט שביבי קומבינטור שמנצל את האידיאולוגיה הימנית בשביל לשסות ממש ,כדי שהעם,עליו הוא כל כך מת,לא ישים לב שהוא הורס פה הכל וכולם כורעים תחת נטל מטורף,בבקשה שישאל את עצמו אם הוא מסוגל ליחשוב ולהרגיש בצורה חופשית,או שכבר שטפו לו את המוח כל כך שזה אבוד.אם תאמינו לו,נמשיך לסבול.זה לא עניין של שמא
ללא שם08.11.16
להסית נגד ראש הממשלה - למה לכם מותר להסית נגד ביבי - לא מושלם ככל שיהיה - אבל ל נ ו אסור היה לבקר את ממשלת רבין?
אוראור08.11.16
לטיפול נפשי דחוף אתה יכול למות בסוף...
האמת תנצח09.11.16
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד08.11.16
הכלב תשתוק כבר...
האמת תנצח09.11.16
51
אוי לנו שאלה מנהיגנו.. מישהו בחר את שרה נתניהו לשלטון? תגובה עלובה של משרד ראש הממשלה. במקום להתייחס לנאמר בכתבה הולכים אני בדרך! האד הומינם. אילנה דיין אמינה
עמירה07.11.16
דיין מאוד מאוד מאוד מאוד אמינה...שמלאני שכמוך לך איתה.
האמת תנצח09.11.16
50
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק ממשלת ימין תהיה ותישאר15.01.17
49
שיכול לעמוד איתו בשורה אחת עם הניסיון והמקצועיות שלו, כל השאר ליצנים חסרי ניסיון שיובילו את המדינה לאסון ורק בשביל הכסא שלהם הם מנסים לשכנע את הציבור שביבי לא טוב, ביבי מנהיג חזק שיישאר עוד שנים וינהיג את ישראל בעזרת השם
אורן11.11.16
אורן חמוד ! בכדי שיכבדו אותך תהיה ישר !!! ואם האמת מענינת אותך תשאף לקבל תשובות גם אם לא נעימות. אני מוטרד מאלה שמשמיצים כמוך ולא מעונינים באמת. איפה מנחם בגין איפה הרוח שלו ????
יקו12.11.16
48
צריכים לפטר את אילנה דיין מצוות "עובדה" ואת רינה מצליח לפטר מערוץ 2 .
רחל -בקעת הירדן08.11.16
47
יש כאן מטרה אחת והיא תעמולת בחירות השמאל שכח שביבי נבחר לנהל את המדינה !!! ביבי ימשיך להיות ראש ממשלה עד שנת 2025 על אפם וחמתם של השמאל ההזוי והתשקורת ההזויה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי08.11.16
46
מי שעוזרת לאויב לא ראויה לאמוןץ שמאלנית קיצוניתת
צמח08.11.16
כי לא מדובר ביעל דיין שהייתה בעבר הרחוק ח"כ אלא בעיתונאית אילנה דיין.
מאיר08.11.16
45
אנחנו עם מגעיל קולני עם ימין אלים ושמאל מטומטם שלוקחים את היהודים למקום לא טוב ואין לנו לסמוך אלא על אבינו בשמיים. שכחתי את גפני, דרעי, אלי ישי ופורוש. עיזים סומות.
חשבונאי08.11.16
44
זהגועל נפש🎤 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי08.11.16
43
התגובה שהוא העביר מלמדת במידה רבה על חוסר שפיות. הבנאדם איבד את זה לחלוטין. מפחיד שזה האדם שמקבל את ההחלטות החשובות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים07.11.16
אתה אדם מסכן וזקוק לטיפול נפשי מסור...
האמת תנצח09.11.16
42
תעלי מעלה מעלה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום07.11.16
סרוחה טובה ממך עוכר ישראל!!
האמת תנצח09.11.16
41
בכל כתבה שיש תגובות על הנושא הזה יש מישהו אחד , או שקוראים לו "עדי" או שקוראים לו "האמת תנצח במקרה הזה" פשוט מגן על השמאל ההזוי בשיטתיות , כאילו השמאל מינה מישהו מיוחד שיגיב בזמן אמת על כל הכתבות והתגובות שיש לאנשים פה לאמר נגדו.
עדי13.11.16
40
ברוסיה כל מי שמתבטא באופן שלא מוצא חן בעיני פוטין עובר במסלול של עינויים(לפעמים פיזיים) אצלנו ראש הממשלה מרשה לעצמו להפיץ רעל על כל מי שלא מתישר עם קו מחשבתו, בשלב זה באופן מילולי למרות שבטוחני שמוכרת לביבי האמרה "המוות בידי הלשון" במדינה דמוקרטית צריכה להשמר הזכות לכל אזרח להביע את דעתו והזכות של כ
מיכאל10.11.16
39
אהבתי כל מילה שכתבת !!!!! לשמאל אין סיכוי להיות בשלטון ביובל הקרוב אנחנו אומרים על השמאל הכלבים נובחים והשיירה עוברת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי08.11.16
38
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צ08.11.16
37
אילנה דיין אחת התחקירניות המוצלחות שאפו על הכתבה טוב שיש עוד מעט שפיות והוגנות חבל שיש ראש ממשלה שלא יודע להגיב בהוגנות בקצב הזה הולכים לקראת חיים כמו במשטרים...
רותי08.11.16
36
קודם כל ברור שיש כאן שמאלנים שכותבים.לא להתייחס אליהם. הם ערב רב. שנית,כל מה שביבי אמר על אילנה דיין אמת,אפשר גם לראות את זה במרחבי הרשת-היא שמאלנית קשה ושונאת יהדות.גם היא ערב רב מוצהר. הבעיה שלה היא עם העם היהודי ולא רק נתניהו.ראינו איך היא התרםסה בפני אבו מאזן,השידור שודר בפני על המגזרים הערביים
אלדד08.11.16
35
רק לגופו של הכותב, וזה אומר הכל.
דן סגל08.11.16
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביטל פלד08.11.16
33
אומנם שמולנית ושונאת את ביבי. אבל כל מילה שלה בכתבה היא אמת. הרי בחרנו ביבי ולא שרה. האם שרה אמורה לדעת את כל סודות הביטחון שלנו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Mt08.11.16
32
ענה לה כמו שרק ביבי יודע
ימפל07.11.16
31
.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמי שמבין.07.11.16
30
ראש ממשלה הכי טוב שהיה לישראל ובעזרת ה' שימשיך ביחד עם המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה עוד שנים רבות ולגבי התקשורת הם לא שווים התייחסות בכלל!
אהרון06.01.17
29
דהיינו, זה שכל מילה שלו עליה נכונה, לכאורה, אינו פוסל ולו מילה אחת מדבריה עליו.
ב.ניצן10.11.16
28
אילנה דיין כשמאחוריה גופים שונים משמאל מנסים ולא מצליחים להכפיש את ביבי ואשתו לא יעזור להם כמו שהמפה הפוליטית ניראת אין לא תחליף בעשר השנים הקרובות ואם יהיה הוא יהיה מהליכוד זה שהם שולטים בתקשורת זה לא אומר שהם שולטים עלינו ואם ביבי חכם שיסגור גם את ערוץ 10 שמשדר בלי לשלם את חובותיו למדינה כמה שפחות
משה08.11.16
27
כל הכבוד לאילנה דיין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חננ08.11.16
26
צריך אחת ולתמיד לזרוק את כל השמאלנים האנטישמים מכל גופי התקשורת ובתי המשפט הם עושים נזק למדינה מעוררים אנטישמיות הגיע הזמן להגיד להם עד כאן רוב המדינה מואסת בכם לכו לגור בעזה וסוריה הם החברים שלכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מקס08.11.16
25
הגיע הזמם שהעם ידע במי מדובר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה08.11.16
24
גברית מגעילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשה עלובת נפש07.11.16
23
בין עיתונות לתפילה. תחילת הסוף.
יאיר10.11.17
22
אסור לבקר את העיתונאים? הרי הם מאמינים ודוגלים בקדושת התחקירים והביקורת. למה שלא תתייחס להאשמות הכבדות של נתניהו נגדה. וכי אין בזה אמת? האם היא יכולה להפריך ולו האשמה אחת? היא מותר לה לזרוק רפש ככל העולה על רוחה. ולמה אסור לאחרים לבקר אותה?
למה?11.11.16
21
כל הכבוד ואילנה על היושר ה ואומץ הלב. הגיע הזמן לשנות חזרה לדמוקרטיה מדיקטטרת ביבי. הוא מסכן את כל העם. דואג רק לעצמו. אני מתביישת בו ובשריו. ז'בוטינסקי ומנחם בגין של מתהפכים בקיברם. למה הביא אותנו ביבי.די. מספיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירי !08.11.16
20
אני בתור איש ליכוד מתבייש שיש לנו ראש ממשלה שקוראים לא ביבי בושה וחרפה לליכוד במקום שידאג לעם ובמיוחד לדרום ולצפון מה שמעניין אותו אך ורק הכיסא מזכיר את פוטין
פיני08.11.16
אתה אהבל או משהו דומה?מה זו התגובה הטיפשית שלא קשורה בכלל?
האמת תנצח09.11.16
19
אני סולד מהתגובה של ביבי ואפה כל החקים של הליכוד למה אתם לא מגיבים פוחדים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיני08.11.16
כבר לכתוב שטויות ועזוב אותנו בשקט...
האמת תנצח09.11.16
18
אירגוני שמאל מגיבים כאן תדיר זה לא חדש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלדד08.11.16
17
תגובת ראש הממשלה אמינה וצודקת ומחייבת גם מעשה צריך רפורמה בתקשורת.
בנימין08.11.16
16
אם אכן אלו הן פני האישה הנ״ל ואלו הן דעותיה אבוי לה ולנשמתה !!!!!!! אסור לדבר איתה ולהתראיין אצלה-עוכרת ישראל!!!! כנראה היא מהערב רב, או מזרע עמלק!!!!! אנטישמית!!! שונאת יהודים!!!!! עברי לעזה נראה אם ומי ייחסו חשיבות אלייך או לדברייך !!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שולי חן08.11.16
15
בהצלחה לשני הצדדים. ולגבי השמאל. זה נראה כאילו השמאל מעודד רצח. תמיד יגידו, הוא מסית, הוא מסית לרצח, עוד ירצחו מישהו. כאילו הם אומרים "נו תרצחו כבר מישהו בשביל שנוכל לעשות עליכם אמבוש אינסופי ונגיד לכם אמרנו לכם". קיצר השמאל צמא דם.
חחח07.11.16
14
כל המדינה הזאת זבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אילנה דיין07.11.16
ברור שאילנה לא מסתכלת באתרים אלו ולא היא זו שכתבה את התגובה הזו
מישהו07.11.16
13
אילנה דיין היא לא הנושא, הנושא הוא הכתבה שלה בעובדה. ואין כאן בדבריו של קובי רון כמו בתגובתה של לשכת ראש הממשלה ולו משפט אחד שדן בתוכן הדברים עצמם. מעניין למה...
רבעובדיה08.11.16
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישעיהו08.11.16
11
... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אכ"א.07.11.16
הכלב המסריח עוף מככר השבת ואל תגיב לעולם חצוף!
האמת תנצח09.11.16
10
אם זיכרוני אינו מטעה אותי אילנה דיין פיברקה תשדיר על אוטובוסים ושילמה למישהו כדי לפרוץ לאוטובוס כדי שתהיה לה כתבה. איני מוצא שום זכר למיקרה זה באינטרנט . אולי מישהו יודע ?
יוני11.11.16
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירו08.11.16
לפניו היו ממש מלאכים משמים...
אוראור08.11.16
8
לא יאומן שיחצני השמאל חושבים שאנו נקנה את הלוקשים שהם מנסים לדחוף לנו ועוד עם תגובות מטופשות גם כאן בכיכר השבת. אל תדאגו זה לא משפיע על אף אחד רק מגביר את הגועל מהתעלקות שלכם. קישטה...
מכירים אתכם07.11.16
7
נבלה.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק...07.11.16
6
לא מבין את ביבי היה עליו לברך את השקרנית אילנה דיין,התקפות כאילו סיסטמטיות מצידה של השקרנית וחבריה בשמאל ההזוי רק מוסיפים קולות למחנה הלאומי.
בן דוד11.11.16
אני ימני והייתי מצפה לתגובה עיניינית ! כימני אני מוטרד ומענינת אותי האמת. צריך להיות אמיתי ולא מכחש !!! איפה מנחם בגין איפה ??? ביבי לידו סמרטוט לחיץ ומשפריץ !!!
yko12.11.16
ביבי מוכשר מאוד ואני מאוד שמחה שהוא ראש ממשלת ישראל . השמאל ימשיך ללכלך על מימין , אבל זה כבר לא יעזור לו. היום יש רשתות חברתיות שמשקפות את האמת . אם פעם לתקשורת היתה אפשרות לעוות את המציאות , אז היום הם בבעיה . וכל פעם שהם מלכלכים על ממשלת הימין זה מחזק את הימניים ללכת עם האמת והערכים ולא לוותר!
ליבי13.11.16
5
ממש כמו בחורה. היא לא הצליחה לעמוד בשתי דקות ביקורת, ומה שהיא עושה כל תוכנית במשך 60 דקות לאנשים זה בסדר? תרגישי 2 דקות ותבכי. מגיע לך. ודרך אגב, היא בכתה כי הכל שם היה אמת!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
qwerty07.11.16
4
אין ספק ששידור הכתבה של אילנה דיין היה צהוב מאד. ניראה אותה עושה כתבה כזו על מישהו מיקירי השמאל.
הומר11.11.16
3
זה יציל אותנו.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אאא.07.11.16
2
הנאום המיתלהם של הרצוג הליום -אם זו לא הסתה נגד נתניהו והימין אז מה זו הסתה. אפשר לעשות עצרת לזכר רציחות פוליטיות אבל ליכלול בה גם את הרצח באלטלנה ומסירת שטרן ואחרים לידי האנגלים ע"י ההגנה.
ירמיהו11.11.16
1
אליאור העם איתך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נמאס לנו מאילנה07.11.16
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 09:03

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 08:50

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 07:42

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24

עסקת החטופים שבדרך

"בשביל להציל 22 איש או 33 איש" | סטרוק מעוררת סערה

יוני גבאי | 01.05.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

"אין לכך תקדים"

פוקס מגיב ללימון: "דרישה לא חוקית, ניסיון לכפות הפרדה"

יוני גבאי | 30.04.24

נסיעה "מבצעית"?

נהגו של בן גביר ייחקר באזהרה; השר ימסור "עדות פתוחה"

יוני גבאי | 30.04.24

קרב מוחות

"עימות או עסקה" | דריכות בירושלים לקראת תשובת חמאס 

יוני גבאי | 30.04.24

צפו בדברים המלאים

רה"מ על לכוונה להעמידו לדין: "יהיה זעם בממדים היסטוריים"

בני סולומון | 30.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

הרסן השתחרר

כך הגיבה בתו של ארדואן לפיגוע הבוקר שעשה תייר טורקי

יוסי נכטיגל | 30.04.24