כיכר השבת

הטור השבועי

טראמפ וביבי בשלטון המתנחלים

הצחקוק של ביבי, שהתנהג במסיבת העיתונאים כנער בר מצוה זחוח, בשעה שטראמפ העלה את חזונו האומלל הסוגד לכוחניות של המתנחלים, משקף את הלוך הרוח המזלזל בחיי אדם, ומאדיר את ערך האדמה וההתפשטות הקולוניאלית. דב הלברטל מאוד לא מרוצה מפגישת טראמפ-נתניהו (דעות)

48
דב הלברטל | כיכר השבת | כ"ג בשבט | 19.02.17
נתניהו בבית הלבן
נתניהו בבית הלבן (צילום: אבי אוחיון / לע"מ)

החיבוק של טראמפ לביבי, הוא ביטוי להשתלטות התודעה המתנחלת על הפוליטיקה העולמית. התפיסה שמדינה פלסטינית אינה הפתרון, היא העלולה להביא חלילה לפרוץ האינתיפאדה הבאה, עליה יהיו חתומים המתנחלים שבוודאי ישמחו לראות בה את מלחמת גוג ומגוג, ואת התממשותו של החזון המשיחי.

בחזונם זה, הם, המתנחלים, רואים דם, יזע ודמעות. בעיקר את דמעותיהם של הפלסטינים. אבל המציאות העגומה תוכיח, כי גדול יהיה שברם שלהם, ורבה תהיה חלילה דמעתם של משיחי השקר, ושל החיילים שיאלצו להתמודד עם הפרובוקציה המתנחלת.

כי הצחקוק של ביבי, שהתנהג במסיבת העיתונאים כנער בר מצוה זחוח, בשעה שטראמפ העלה את חזונו האומלל הסוגד לכוחניות של המתנחלים, משקף את הלוך הרוח המזלזל בחיי אדם, ומאדיר את ערך האדמה וההתפשטות הקולוניאלית.

נתניהו וטראמפ בבית הלבן (צילום: אבי אוחיון / לע"מ)

והרי אנשי עמונה, חולי הפרסומת ומוכי שגעון הגדלות, כבר מפגינים שוב. כי הם מבינים שזוהי שעתם היפה. הם גם האזינו מסיבת העיתונאים הזחוחה ולצליליה האימפריאליסטים, אם לא לומר, כמעט הפשיסטים. והם מבינים, בחוש יחסי הציבור שהם פיתחו עם הזמן, שהם יכולים לנצל את ימניותו הקיצונית של ממשל טראמפ, ולספח לא רק את עמונה, אלא את כל השטחים הכבושים. והרי מהלך כזה לא יעבור בלי תגובה ערבית לאורך זמן.

והתגובה תהיה חלילה אלימה ולא קלה. כי אין חלל ריק. ואם אין הסכם, ואם אין אופק, האלימות תהיה הפורקן לחמישים שנות הכיבוש. ואז יגידו המתנחלים שהערבים הם פורעים, כי הם לא מסכימים להיות תחת שלטונם הנאור של המתנחלים בכלל, והנאורות של אנשי עמונה בפרט.

והם, טראמפ וביבי, והשגריר פרידמן, יקיר המתנחלים, יובילו אותנו למדינה דו לאומית אחת, המספחת מיליוני ערבים ונותנת להם אזרחות ישראלית מלאה, או שהופכת אותם לחוטבי עצים ושואבי מים. נראה לי שפרידמן, שגריר אמריקה בישראל, דווקא ישמח לפתרון מעין זה. הוא הרי יושב ראש חברי איגוד המתנחלים הקיצונים. רק שבשימוע בקונגרס הוא נשמע פתאום כיושב ראש חברי ארגון שוברים שתיקה. כי כך דרכם הנכלולית של המתנחלים לדורותיהם. עושים מעשה זמרי, ומבקשים שכר כפנחס.

חרדים מפגינים נגד פגישת נתניהו-טראמפ (מתוך יוטיוב)

פגישתם העליזה של טראמפ וביבי, אינה אלא פגישה של שני הזויים, המרגישים רדופים מהתקשורת, שהיא לדידם אויב העם. גם פוטין חושב כך. אלא שהוא דואג להעלים, ויש אומרים גם לרצוח את אויבי העם. אולי גם הם בדרך לשם.

אז הנה, המתנחלים שתמיד טענו שהתקשורת היא אויבת העם. בוגדת. שמאלנית נאלחת, ובית המשפט העליון הוא בכלל שלוחה של הרשות הפלסטינית, רואים את עולמם בחייהם ואת חזונם זה מתגשם בחיבוקם החם של ביבי וטראמפ. רק השליט האמתי בנט, האח הגדול והקטן, כנציג המתנחלים, רק הוא היה חסר שם.

תוכן שאסור לפספס
48 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
למה נראה לך מר הלברטל שאתה מעניין מישו בכלל תמשיך לחשוב בשקט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמריקאי19.02.17
32
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארנסט 19.02.17
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי19.02.17

הצגת כל התגובות

30
תמשיכו לבכות ולקונן ביחד עם כל המחבלים ואילו עם ישראל ימשיך לשמוח בכל השינוים הטובים
זלמן19.02.17
29
לנשיא המעצמה החזקה ביותר בעולם. ואם טראמפ החליט לנטוש את רעיון המדינה הפלסטינית, ולשלוח ישראל שגריר אורטודוקסי וימני ותומך בהתישבות יהודית ביו"ש, אז אין ברירה וצריך ללכת לפי הקו שלו . כי הרי אסור להתגרות באומות.
דודי22.02.17
28
כל עוד ההתנגדות להתנחלות הייתה מחשש התגרות בגוים היה מקום להבין את הטענה שלו, כעת ש"מלך העמים" בעדן, מה הבעיה? אלא שהאמת היא שהכול נובע מקנאה בצבור שיש לו איזו אידאולוגיה שמניעה אותו, להבדיל מהלץ הקשקשן הזה.
צבי19.02.17
27
דב המסכן ,התבלבלת. זה לא אריה דרעי נפגש עם טראמפ. זה ביבי נתניהו.חזור בך .כנראה חשבת שזה אריה דרעי ולכן תקפת את הפגישה. תסתכל בתמונות ותראה. אם לא קלטת אז תבקש שינדו את התמונות כדי שתקרא אותם נכון
יוסי19.02.17
26
האם עשית פעם משהו רציני בשביל העם הזה, לפני שהנך פוער את הלוע המזוהם שלך? השתגעת לגמרי? נתניהו עובד כבר 40 שנה ברצף למעני ולמענך ואתה בשביל קצת רייטינג מטופש מלכלך את המקלדת במזוכיזם נדיר שרק אצל הגדולים שבאויבנו קיים!
ה. תשבי20.02.17
25
לא רק את פירושם של מילים לועזיות אלא גם את המינון של השימוש בהם ולא לדחוף אותם בכל מילה שניה ולגופו של עניין אל תעבוד על האנשים , אף אחד לא הולכת לספח מיליוני פלשתינים אין שקר גדול מזה , חיים ביהדות ושומרון חצי מיליון יהודים שקצב הילודה שם גבוה מזה של הפלשתינים שם וכל מילה שלח במאי נשמעת כמו אחרוני
האחת20.02.17
24
רק אם הוא יהיה רוה"מ אז הוא "יצליח". רק למזלנו הטוב הטיפש הזה, שהנו מתחזה מדופלם, לא יזכה להיות רוה"מ ונקווה שיחווה עוד הרבה רגעים של אי נחת מרוה"מ נתניהו. סה"כ הלברטל הוא חלאה וזוהמה שמאלנית ארורה ועדיף להעמידו אל מול כתת יורים או להעלותו לגרדום ולתליה.
אבי20.02.17
23
אין לי מה לומר לך חוץ מדבר אחד . בעד טור 1 באתר האינטרנט מכרתה את נשמתך .... אבל כנראה שאתה אוהב לבזות ולהשפיל את העם שלנו או יותר נכון את כולם חוץ מהחרדים כי ברור הם השופר של המשיח ורק הם .. אתה מאלה שמוסיפים חושך ולא אור , רוע ולא שמחה , שנאת חינם ולא אהבת חינם , ה' ירחם על נשמתך ....
נננ21.02.17
22
כי גדול יהיה שברם שלהם, ורבה תהיה חלילה דמעתם של משיחי השקר..
אלי20.02.17
21
מה הנביעה הזאת אתה בורח מהמציאות😫תבדר למפוני עמונה פינה לישון 😫משפחה בת שדה נפשות בחדר ד׳ י על ד׳ 😫תן להם דירה בירושלים תפנה אריתראים ותן ליהודים דירות מספיק בושות עשיתי שפינתה יהודים מארץ הקודש הבטחתה תקיים 🔯 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם20.02.17
20
הלברטל מתי תבין שהעבודה שלך זה לא להיות עיתונאי אתה כל יום מייצר לעצמך שונאים חדשים יש לך כבר אולי קרוב ל 100,000 שונאים מכל מיני כתבות טפשיות שלך כבר נמאס לשמוע ממך
צחי19.02.17
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.02.17
18
איך שכותבים את זה.רדו לנתניהו מהווריד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף19.02.17
17
this fellow is a very and dangerously ill man
טראמפ23.02.17
16
חשבתי לתומי , מר הלברטל , שכאשר אתה כותב נגד מזרחיים , נגד מתנחלים , נגד נשים , לפחות תחבב שני גברים אשכנזים עשירים ומבוגרים שנפגשים ומחייכים (שאחד מהם ג'ינג'י). אבל מה לעשות , שגם כאן ה"הלברטל" חייב לצאת מהבקבוק , להתלונן ולקטר. לפעמים אני תוהה לעצמי איך תיראה "מדינת הלברטל" , מתי הלברטל יהיה מרוצ
yossi1020.02.17
15
תעלו כתה😄😄😄 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם20.02.17
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני19.02.17
13
יהודי שלמד את הרש"י הראשון בחומש לא מסוגל לכתוב כאלה דברים אלא אם אמא שלו גויה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ.21.02.17
12
‏אתם לא ככר השבת תחליף את השם שלכם כיכר ‏לשון הרע ‏אולי באמת צריכים לעשות אתר חדש יותר ‏ימני יותר נורמלי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Yossi20.02.17
11
סליחה על הביטוי אבל אתה הדיוט מה המתנחלים עשו לך כל הזמן רק משמיץ אותם אנשים שיום יום מסכנים את חייהם בשביל ארץ ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל20.02.17
10
שאפשר לסלסל במילים יפות וליצור תחביר משפטי שופע בעל אופי מרשים ולנסות בכל דרך על טבעית לצקת תוכן לתוך המילים המושחזות אוי לנו ממחוכמים כאלו שמרוב חכמה כבר בטוחים שאין עולם ואין קיום ואפילו דבריהם עצמם הם יותר רחוקים מחלום
שמעון 19.02.17
9
אני תמיד קורא אותך ולפעמים גם מסכים איתך... הפעם נראה שהשנאה מדברת מגרונך... אתה מכשיר את השרץ הבגצ"י על חשבון המתנחלים. איני יודע מי צודק... לב מלכים ושרים ביד ה' אך ישנה הרגשה שאתה שונא את הימין יורה את החץ ואח"כ מסמן את העיגול. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים19.02.17
8
ותפסיק לבלבל את המוח מקומך במרץ או ברשימה המשותפת אתה שייך לסוג הרבנים שלפני מלחמת העולם השניה אמרו לציבור מאמיניהם לא לעלות ארצה את התוצאה כולם יודעים אתה ההזוי שמנסה למצוא חן בעיני השמאל ( הפריץ המקומי) בפעם הבאה שאראה אותך אפילו שלום לא אומר לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי19.02.17
7
עוד שמאלניֽ אמן תחטוף קסאם בראש ואז נראה אותך י׳משתפן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוריס מניו יורק19.02.17
6
ביבי אתה גדול אוהב
רוני22.02.17
5
ועכשיו כל החסידים הנרגשים מהראיון של מרזל יתנפלו עליך עוד פעם עם קצף על השפתיים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי19.02.17
לבבות של מלאכים ושרים נשיאים וראשי ממשלה בידי מי שאמר והיה העולם עם ישראל יעשה תשובה הכל לטובתנו במידת הרחמים והחסד אך אם עם ישראל לא יעשה תשובה מידת הדין תשלוט בעולם גוג ומגוג בדרך בשורות טובות ישועות ונחמות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרדכי19.02.17
4
הרבה זמן לא שמתם תמונות שלו יאללה חבל על הזמן של הרייטינג (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זלמן20.02.17
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גל19.02.17
2
ממש נמאס מהערב רב הזה למה נותנים לו במה?
בני19.02.17
1
מה ההבדל בין מוסר לבין אדם שמשמיע דלטוריא על עם ישראל בצורה פומבית . האין מספיק גויים ששונאים אותנו? הציונות זה רע . זה כפירה בהשם . אני חושב כך , אתה חושב כך , הרבה יודעים את זה . לא באתי להתווכח על מה שאתה אומר אלא על עצם האמירה . אתה מרויח כמה מאות שקלים כדי לקלל ולהשמיץ את עם ישראל. זה שווה לך
אוהב ישראל19.02.17
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 14:22

ביקורת בקואליציה

פרטי העסקה המתגבשת | ויתורים משמעותיים מצב ישראל 

דודי בן חמו | 27.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

לפי מקורות זרים

מנהיג החמאס סינוואר יצא מהמנהרות וסייר בשטחי הקרבות

יהודה גל | 24.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

האשמה נגד החיילים

לפיד תקף ומה התברר? התקרית התרחשה בתקופת ממשלתו

יאיר טוקר | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

המלחמה מול איראן 

ה'טיימס': מצבו של נתניהו - הטוב ביותר מתחילת המלחמה

ישראל גראדווהל | 21.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

"הפרת זכויות הפלסטינים"

ארה"ב תטיל סנקציות על הגדוד החרדי בצה"ל | תגובות סוערות; בן גביר: "נקלוט אותם במג"ב"

יוסי נכטיגל | 20.04.24