כיכר השבת

פרשנות

איך קורה שמוצר מצליח כמו אריה דרעי מתרסק בסקרים?

אריה דרעי מצליח, מנהיג ביד רמה את תנועת ש"ס, נחשב לחבר הקבינט השקול ביותר, מציג רשימת הישגים חברתיים, מצליח למנות רבנים ודיינים • אז למה ש"ס מתרסקת בסקרים // ישי כהן (פרשנות)

219
ישי כהן | כיכר השבת | עודכן ב-ב' בניסן תשע"ח | 18.03.18
הכתבה פורסמה ב-א' בניסן תשע"ח | 17.03.18
אריה דרעי
אריה דרעי (צילום: Flash90)

"אותנו אף אחד לא יודע לסקור, מלבד מינה צמח. היא היחידה שיודעת להעריך את כוחנו, וגם היא לא מדייקת", זו התשובה הממוצעת שקיבלנו מאנשי ש"ס בכל פעם שפורסם סקר נוסף ששוב לא החמיא לתנועה הספרדית.

העיתונאים קיבלו תמיד את ההסבר - עם דגש שהסקר של צמח-את-גבע העניק לש"ס כשישה מנדטים יציבים.

ואז הגיע הסקר המדאיג מכולם. שעה קלה לפני 'המהדורה המרכזית' ביום שני האחרון, צייצני 'חברת החדשות' הכריזו על סקר דרמטי שמיד יפורסם, כשלכולם היה ברור למי הם מכוונים - לישראל ביתנו של ליברמן, מי שסירב להתפשר ונלחם נגד חוק הגיוס.

דקות ספורות לאחר השעה 8 - הציג הפרשן הפוליטי עמית סגל את תוצאות הסקר, ואלו גרמו לזיעה קרה בגופם של בכירי ש"ס: מינה צמח, כוהנת הסקרים של הסיעה, מנבאת שהסיעה נמצאת על גבול אחוז החסימה, עם ארבעה מנדטים בלבד.

מוצר מוצלח, שיווק כושל (פלאש 90)

בשלב זה אדגיש, כי להערכתי תעבור ש"ס את אחוז החסימה בלא קושי, מאחר ולתנועה ישנו 'בונקר' של בני תורה ספרדים, השווים כחמישה מנדטים.

עוד נחזור לסקר והשלכותיו, אך בעיני תוצאות הסקר תמוהות: כיצד יתכן שמוצר מוצלח - כן, מוצלח - כמו אריה דרעי, אולי המוצלח מבין הפוליטיקאים החרדים, מתרסק בסקרים.

דרעי מנהיג - כמעט לבדו - ביד רמה את תנועת ש"ס; מכניס חברי כנסת צעירים; נחשב לשר המקצועי והשקול ביותר בקבינט; מציג רשימה מכובדת של הישגים חברתיים; מצליח למנות רבנים ודיינים. קשה להבין איך פוליטיקאי כה מוצלח, עם רשימת הישגים כה גדולה, מתרסק בסקרים.

אריה דרעי עודכן על הסקר (אפשר להעריך שאת העדכון הוא קיבל דרך מוקדי ה-SMS של הברנז'ה החרדית), והבין שמצבו לא טוב. אף שגם הוא בטוח שאיננו על גבול אחוז החסימה, פוליטיקאי משופשף כמותו יודע שהסקר של מינה צמח מלמד על מגמה, ובמקרה שלו - מגמה רעה, מאוד.

אגב, בשורה אחת יש לדרעי מהסקר: אלי ישי טען כי מפלגתו תזכה בחמישה מנדטים לפחות. לדבריו, הסקרים פשוט עדיין לא סוקרים אותו. אלא שהפעם הוא נסקר גם נסקר, והוא נמצא הרחק מאחוז החסימה.

מרגע זה דרעי גמר אומר בליבו: לא יהיו בחירות. הוא היטיב להבין שבחירות בתקופה הזו הן הדבר הרע ביותר למפלגתו.

נכון, ש"ס תקבל את חמשת המנדטים שלה, אבל היא תאבד כמעט בוודאות שני נציגים בכנסת (גם תחלופת הח"כים והתפטרות השרים וסגניהם, לא תצליח להכניס את המקום השמיני ברשימה...).

בש"ס מנסים להסביר, שנתניהו לוקח מהם קולות כחלק מ"קמפיין הרדיפה" של רשויות החוק אותו, אבל הטיעון לא מדויק, שכן חודשים הסבירו לנו שלמפלגה יש שבעה מנדטים מובטחים, מציבור בני התורה הספרדים. לאן הם נעלמו? הלכו להצביע לאורן חזן?...

כשדרעי רוצה, קשה לנצח אותו. יו"ר ש"ס, שהוכתר כ"מבוגר האחראי" של המשבר הקואליציוני, נכנס ויצא מלשכת ראש הממשלה, ועשה הכל כדי למנוע בחירות שיחלישו את מפלגתו. הוא הצליח בכך, והכניע את כל חבריו לקואליציה - לא מעט בזכות ברית 'דרעי-שקד', ואגב כך שבר את הקרח (המדומה) עם ליברמן.

יצוין, כי מהרגע הראשון שדרעי הכריז (בפעם השנייה) על ניתוק היחסים עם איווט, עיתונאים רבים לא האמינו לו. אך האמת היא שדרעי אכן ניתק את הקשרים עם חברו לכוס היין, אלא שהיה ברור כי מדובר בהודעה זמנית. בכל זאת, הם חברי אמת.

דרעי חוגג יום הולדת בחדר סיעת ש"ס (פלאש 90)

רגעים לאחר שחוק הגיוס עבר בקריאה טרומית בלבד, עודכנו בלשכת דרעי עודכנו כי ראש הממשלה התיישב ב"מזנון החכי"ם החדש", מאחורי המליאה, ומי שיושב להצטלם לצדו הוא לא אחר מיו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. התמונות כבר כיכבו בכותרות האתרים. דקות לאחר מכן דרעי הגיע, זכה בתמונה דומה: חוגג ניצחון - מבחינתו מוצדק - עם ראש הממשלה.

המסקנה העיקרית מכל הסאגה הפוליטית האחרונה, אם נחדד: בנושא הגיוס דרעי נלחם כאריה אמיתי, בלי קשר לסקרים. לצד זה, היו רגעים שהוא היה מתוסכל מהתנהלות חבריו להנהגה החרדית והתבטא נגדם בחריפות, אך כשעיתונאי קיבל ציטוט מדבריו, הוא הכחיש אותם במהירות, ובצדק. כך הוא נמנע מלהפוך את הנושא למאבק פנים-חרדי.

אך אין ספק שהסקרים חיזקו את המוטיבציה שלו להימנע מבחירות בתקופה כה רעה, ועוד לא כתבנו כלום על החקירות שלא פוסקות.

ולסיום: כמי שמסקר את פעילותו של אריה דרעי, מאז חזרתו לש"ס, אין ספק שהאיש עושה הרבה, משקם את פעילותה של ש"ס. יש לו פנקס של הישגים. אבל בסקרים, הציבור מגיב לו בבוז.

כך שאולי הגיע הזמן שהוא יפנים, שהאשמים בכך הם דווקא יועצי הסתרים שלו, אלו שהכניסו אותו למלחמות מיותרות ערב הבחירות, הביאו להיחלשות ש"ס - וכעת ממשיכים להוביל את המפלגה להיחלשות נוספת ומיותרת.

מלבד זה, אין הסבר היגיוני איך מוצר מבריק כמותו לא מצליח להיות משווק באופן שיניב מנדטים בשתי ספרות. אם הם, היועצים, לא משווקים כראוי את הבוס המוצלח, עליהם להבין שאינם מתאימים לתפקידם, ושפרישתם תוריד מדרעי את המשקולות שמונעים ממנו להמריא.

תוכן שאסור לפספס
219 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
141
אין על אריה
שלמה04.05.18
140
עוד הפעם נחקר הציבור לא טיפש כבר אי אפשר לשקר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי26.03.18
139
אני אשכנזי שלא בחר שס. אבל בחודשים האחרונים אני רואה הרבה חברים ספרדים שהם או חלק ממשפחתם אומרים חצי נדר שהם שס לא מצביעים. אף אחד לא מסביר לי למה. אני לא מבין. רק שאני רואה מגמה. בגדול הם מרגישים מנוצלים. ויןם לפני הבחירות הם מרגישים מטומטמים עם איומים ש"לא יסלחו" אם לא יבחרו שס או קללות
חיימוס20.03.18
ואפשר בשיתוף עם הרב שלום כהן ש"ס תחזור לעצמה כי לרב עמאר יש את הקטע לסחוף את כל גווני הקשת הספרדים ומה שש"ס נלחמת בו ודרעי מבזה אותו גורם לציבור למאוס בש"ס
ברוך21.03.18

הצגת כל התגובות

138
חחח.....חחח.....חחח...חח קרעת אותי מצחוק!!!
שחורי24.04.18
137
אין על אריה בעולם זה לא סקר זה שקר דרעי תמיד גדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני כהן25.03.18
136
למה הכותרת יוצאת מנקודת הנחה שהוא איש מצליח. הוא רחוק מאוד מזה.עדיין נשאר עם הבכיינות המרוקאית הגלותית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציקו20.03.18
135
צועקים אלי מן האדמה החרוכה של מפלגת הרשע ש"ס ........ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד19.03.18
134
מה זה סוג התגובות, או דרעי חכם העולם, או רשע של העולם, איזה משקפיים יש לכם? בקצרה נרוץ כבר לקבל פני החג בקניון המוח. ולכולנו חג פסח כשר, והרבה שמחה של מצווה.
א,30.03.18
133
מי שכתב זאת רוצה לראות אותה נופלת וברור שהסקרים אינם נכונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד25.03.18
132
שס ראויה ל 12 מנדטים ואני בעד. הבעיה זה דרעי שחתם על הסכם אוסלו ללא ידיעת מרן זצ"ל ובנוסף ההקלטות המביכות על הרב עמאר שליט"א והבצל. דרעי גאון ומוכשר ביותר שיכול להנהיג את המדינה, אך התנהגותו מובילה את שס לקריסה ואילו היה מחזיר את אלי ישי זה היה מכסה על הבושה וכולנו היינו שמחים על האחדות. בסופו של דב
יהודי אמיתי19.03.18
ללא ידיעת מרן??? מרן כתב תשובה מעמיקה ביביע אומר אם להחזיר שטחים או לא ועל פי זה הוא הורה לאריה דרעי לחתום אז זה ללא ידיעתו???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד11.04.18
131
וכמובן שדרעי בראש אני שם את הפתק יותר בשמחה
חיים18.03.18
מדבר על עצמך,ועל מישהו אחר זה הוא יצביע.)
יאיר19.03.18
130
יש לנו מנהיג אחד שכל עדות המזרח היו ועדיין הולכים אחריו הלא הוא מרן זצ''ל ודעתו מפורשת להצביע למפלגת ש''ס שבראשות אריה דרעי, וזה לא היה לפני מאתיים שנה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יובל נאור18.03.18
זה היה בחנוכה תשס"ח, לפני 10 שנים.
מיקי18.03.18
ומאוד סביר גם שהדברים על דרעי של כביכול "רשע" הוצאו מהקשרם אחרת מרן בשום אופן לא היה מחזיר אותו. הרי אם אפשר לשים רשע בראשות ש"ס אז יש הרבה כופרים/רשעים שאפשר להשתמש בהם בתור מושכי קולות. האמת שצריך להצביע ש"ס ולו רק על מנת שלא לצער את מרן בשמיים על תנועת ש"ס מפעל חייו.
אזלינן בתר בסוף18.03.18
129
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בראש18.03.18
128
לבית המחוקקים, עוד יחבור לציפורטוניסטית ליבני, ולמאנפף בוז'ון -ממסדר "שומרים-שתיקה"! יחדיו ינסו להשתלט על כל חלקה טובה, אבל......אנחנו פה, כדי שזה לא יקרה!
רועי18.03.18
127
סרטון הבצל הסרטון בו השתלח ברב עמאר כאחרון הפושעים פרשיות פשע על ימין ועל שמאל ויש עוד הרבה. ודי לחכימא ברמיזה.
איילת17.03.18
126
אם היו עושים חוק פצצה עם כסף כסף כסף ומאסר על אפליה יזומה בחינוך ודואגים שלא ינוצל על ידי הערבושים היה הישג חשוב לשס ראשי תיבות שיסגרו סמינרים שעושים סלקציה
רק על הסמינרים היה צריך להפיל ממשלה03.01.19
125
שלא תחשבו להגיד משהו על אריה כי הוא ענק לא ראיתם מה הוא עשה בשביל העם הדתי חרדי וכולם ומה אלי ישי עשה כלום לפני שמדברים על אריה תחשבו טוב כי הוא תרם רבות הרב עובדיה אמר שהוא לא שקרן הוא יצא נקי וגם עכשיו אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טליה26.03.18
124
הוא מרן הרב עמאר שבחיי מרן ז"ל כולנו חשבנו שהוא ינהיג את ש"ס ובגלל כמה פוליטיקאים ש"ס הרשמית ביזתה אותו והחזירה את המועצה שלא היתה פעילה בחיי מרן להנהיג את ש"ס [כי הגר"ש כהן היה זה שאוהב את דרעי] לרב עמאר יש את מה שהיה למרן, היכולת לגעת ברגש הספרדי הן של בני התורה והן של שאר עמך בית ישראל הוא יכל לה
מיקי21.03.18
123
אחד שכל עבודתו היא לשקר ,לרמות, להשמיע מילים יפות ולא לקיים שום דבר ,ולתת יד להסכם אוסלו , אין סיבה שיעלה ולא יתרסק , זה הרי ברור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה19.03.18
122
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גנב18.03.18
121
יש נטישה גדולה של בני תורה ספרדים לתנועת בני תורה בעקבות המצב הקשה בחינוך ובגיוס. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני18.03.18
120
אחרי כל הדיבורים דרעי פוליטקאי משופשף וחבל שלא כולם מבנים זאת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
avi18.03.18
119
מאז שיצא מהכלא הוא לא אותו דרעי שהיה קודם משהוא נדפק אצלו
יענקי18.03.18
118
דרעי מצויין הבעיה היא המועצת שלא מייצגת את כלל הציבור והבני תורה
aaa18.03.18
חכמי התורה כבודם במקומם! הבעיה זה דרעי.
יאיר18.03.18
117
המארוקאקים הארורים כלל אינם יהודים. זה סוד מדינה. המדינה המחורבנת מנסה לשווק אותם כחרדים כדי שלא יתגלה העניין. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מארוקאקי = עשוי מקאקי01.04.18
116
אם בכינוס הקבלת פני רבו בחוה"מ הרב עמאר יכנס יחד עם הרב שלום כהן ויקבל כבוד מלכים כאחד ממנהיגי ש"ס אני נותן לש"ס סיכוי אך אם הם ימשיכו בדרך בה הם צעדו עד עכשיו ש"ס תתרסק
שלמה21.03.18
115
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי20.03.18
והציבור שונא את זה
יהודי21.03.18
114
בניגוד להנחת יסוד שבכתבה, אריה הוא מוצר כושל!! אריה הוא ח"כ שאיבד את האמון של הציבור ובפרט את אימון בוחריו. יואיל מר אריה לטובתו, ויסתלק מהכסא שאינו מתאים עוד למידותיו. הציבור אינטלגנט, רוצים נבחרים משכילים שמבינים את רצון הבוחרים ופועלים למענם. אריה מתהדר בנסיונות כושלים לסילוק המסתננים (עניין חשוב
חרדי ספרדי19.03.18
113
להחדיר אנשים לכל פינה שישרתו ויעבדו אותו כן בזה הוא אלוף . נכון שעיתונאים מתלהבים מפוליטיקה אבל העם כבר לא
נגמרה התמימות 18.03.18
112
בכל זאת, הציבור אינו כל כך טיפש, ואינו מוכן לקבל פושע מורשע כנבחר/נציג ציבור, ממונה על הון וממון רב, ואמון על החלטות הרות גורל, שלא בדיוק הוכיח אמינות ומיהמנות בעבר... ????????????????
אלעד18.03.18
111
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פשוט מאוד18.03.18
110
לפיד: "שום דבר לא ירד מהשולחן, לא נמלי הים, לא הרפורמה בחברת החשמל" בפועל: הבטחות לרפורמה כבר 
יותר מ-10 שנים לפיד הבטיח כי לא זנח את הטיפול בנמלים ובחברת החשמל, אבל צריך להזכיר לו כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בישיבת הממשלה ביום ראשון כי החל לעסוק ברפורמה בנמלים לפני עשר שנים. אז נחתם הסכם עם
לפיד הביתה18.03.18
109
אלי לא יעבור החסימה ומרן יגן שלא יזיק
אליהו ישי בר"ת18.03.18
108
גאותו והכבוד העצמי שלו מעבירים אותו על דעתו. הציבור הספרדי עניו ושפל ולא מתחבר לגאוותנים. אלי ישי היה פחות חריף ומפולפל, פחות "מוצלח", אבל היה ענו ושפל ושומע לרבנים. לא מכתיב להם כמו דרעי. לכן הצליח להחזיק בלי לרדת. אפשר לכתוב סיפורים עד מחר. זה המציאות שהוא מכתיב. וזה גם לא ישתנה אצלו.
השסניק18.03.18
107
המצביעים פה ברץ שונים מכל העולם, כאן המוצא ברוב המוחץ הוא רק השקפה הדתית, כמו שחרדי ב95 אחוז מצביע למפלגה חרדית, וחילוני ב95 לא יצביע ג לא משנה כמה ליצמן מאמי, ולא משנה כמה גפני יעזור, וכן בציבור הדתי, ובציבור המסורתי תמיד יצביע ימין, אם זה בגין, אם זה ביבי, מי שהוא אנטי דת תמיד יהיה באזור מרץ ובק
א,30.03.18
הרעיון שלך מבחינה עקרונית נכון אבל... המציאות קצת שונה א. יש את ג' לפחות בארצי שאין לך קשר ישירות מהמפלגה ולא משנה מה תצביע(ואל תסביר לי כמה שזה משנה כי אני אומר לך איך הדברים נתפסים בציבור) ב. האלה שהם פחות "ישיבשרים" כבר אין להם כ"כ בעיה להצביע לליכוד ( בפרט שיש שם כמה דתיים והם פונים לחרדים
אלף04.04.18
106
זה לא סקר זה שקר אין על שס כולנו שס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני25.03.18
105
דרעי עדה יותר מדי נזק . גרם לספרדים לעמוד בתורים ע"מ אוכל יותר מאשר שילמדו לא צריך אותו יותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל20.03.18
104
אלי ישי היה במקום שני המכובד על פי של הרב עובדיה, אבל האגו שלו הרס את הכל.
ד19.03.18
103
מאסו והתיאשו מהאיש הכוכבים שלו שקעו אין יועצים מנוסים רק ילדים מסביבו ואין לו אנשי שטח בולדוזרים נקודהההה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי19.03.18
102
אין לו סייעתא דשמיא
יוחאי18.03.18
101
א. במסכת סנהדרין [1] אמר ריש לקיש "וַיָּקָם משֶׁה וַיֵּלֶךְ אֶל דָּתָן וַאֲבִירָם, מכאן שאין מחזיקים במחלוקת [ופירש רש"י: "שמחל [משה] על כבודו והוא עצמו הלך לבטל המחלוקת"], דאמר רב כל המחזיק במחלוקת עובר בלאו, שנאמר וְלֹא יִהְיֶה כְקֹרַח וְכַעֲדָתוֹ. רב אשי אמר, ראוי להצטרע" [וראה בדברי החפץ חיים ב
אחדות18.03.18
100
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם18.03.18
99
נא להוסיף בכותרת "עיתונאי הבית", "כתבה ממומנת" או "נכתב בשיתוף עם תנועת ש"ס"
גולד17.03.18
98
צעקנו והסברנו כמה דרעי הזה נטל כבד על המפלגה , כמה הדרעי הזה נזק גדול למפלגה לא שמעתם לא רציתם להבין הנה קיבלתם את המציאות בבעיטה לתוך הפרצוף .
12317.03.18
97
ש"ס הוקמה מלכתחילה כמפלגה של ספרדים שומרי תורה. בפועל, היא פנתה לספרדים רבים שהמסורת הייתה חשובה להם. אבל מים רבים זרמו מאז בירדן; העולם השתנה, אבל ש"ס לא. הדור הצעיר הספרדי הוא כבר לא בהכרח מרגיש מקופח. הוא גם, ובכן, נבון הרבה יותר, ותמונות תקריב של הרב עובדיה לא ישכנעו אותו להצביע. הוא מוצא את מק
חנן .ב.17.03.18
יש תרופת פלא שיכולה להחיות אפילו סוסים מתים והיא: האחדות... והטעם פשוט: כשהציבור רואה שהנציגים מתעלים מעל הקטנוניות הילדותית של חילוקי הדעות הם מקווים שאולי מישהו התבגר סוף סוף, וזה נותן תקווה, ותקווה, ותקווה נותנת מנדטים...ושוב אסיים: יישר כח על דבריך הנכוחים !!
יהודי של אמת17.03.18
96
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תנסה אתה לשווק את דרעי לא יוצלח שכמוך17.03.18
95
זה ברכה לתנועת ש''ס ולמחנה הימין
גלעד17.03.18
94
איש חכם , גאון וכריזמטי . מסוגל לצפות את העתיד ולנווט בהתאם לחושים החדים שלו. גאון בכלכלה , בעל שיקול דעת בנושאים בטחוניים ומביא להישגים מרשימים במדיניות חוץ . מתנגדיו יודעים זאת היטב , והם מונעים משנאה ומקנאה תהומית .
גרשון17.03.18
93
דרעי אדם מוכשר ביותר,אך כששמעתי את דבריו בזלזול הרב עמאר, אמליץ לו לעזוב למען שס כי אחרת שס תתפרק וחבל. דרעי יכול לפעול מאחורי הקלעים עם חברי הכנסת של שס ולהדריך אותם. חבל להפסיד את דרעי,אך התנהגותו מחייבת פרישה.
משכיל05.04.18
92
כך רצון ה' ובודאי לא סתם
יוחאי24.03.18
91
בכל מה שעושה מגלים מהר את טיפשותו,אדם שנתפס פעם אחת כבר הוא לא חכם ונחקר פעם שנייה זה טיפש אמיתי
זמרה04.04.18
90
השאלה שהציגו כאן מדוע ש"ס יורדת בסקרים התשובה הפשוטה וברורה מופיעה כאן בתגובות הקוראים אני עברתי קצת על חלק מהתגובות ועמדתי משתומם ונפעם האם ביום זה דתך שוכח? האם אין כבר יראת שמים בדור הזה? קמו להם קבוצה קטנה של אנשים שכל מטרתם להחדיר שנאה למפלגת ש"ס ולעומד בראשה משהוא שלא קיים בשום עם ובשום
מתניה21.03.18
89
כשמצפצפים על הרבנים וחושבים שיכולים לעשות הכל לבד זה לא משנה כמה כישרון יש, ולאריה דרעי יש הרבה מאד, אולי יותר מכולם, אבל במצב כזה אין סייעתא דשמיא!!! הרב אלבז והרב מאיה כבר הביעו את דעתם כנגד ההתנהלות של אריה דרעי, גם מהרב בעדני נשמעו בעבר התבטאויות שדרעי היה מעדיף להחביא.. לאחרונה גם מכיוון הרב דו
באמת21.03.18
88
ש"ס עובדת חזק מאד בשטח. משהו שלא היה ב-15 שנים האחרונות. ואני כותב כפעיל ותיק מאד בתנועה. אז בבקשה..
מיכאל20.03.18
והציבור שונא את זה ואת כל הצביעות שלו כשהוא מדבר בצרה שאתה מרגיש שהוא עובד עליך ולכן אין סיכוי שנצביע לו
יוני21.03.18
87
אין אמונה בסקרים. כולם מגמתיים שס בבחירות עשר מנדטים! תרשמו את זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עובדיה19.03.18
שס עשתה את שלה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תתעורר זה כבר לא יקרה !25.03.18
86
1. אין בונקר ציבור ספרדי מאחריו.. אין את מרן ויש את קהילת הרב מאזוז 2.דרעי הוא פולטיקאי חכם, אבל סיפור ההקלטות חוסר החכי"ם המועילים במפלגה והפרשיות הנשנות שיש לו מוריד הרבה ערך 3. דרעי עדין רץ עם" הספרדי המסכן" וזה כבר פסה אנשים מחפשים משהו חדש ומאוחד יותר לרוץ איתו אז לפני ש" פרו דרעי" מתחיל להפנ
דניאל פרץ 19.03.18
85
כבוד אנשים ורבנים
אשר19.03.18
84
אז תתחיל העליה בחזרה - לספרדים נמאס שאיזה פרענק מושל יחיד בכיפה הגיע הזמן לחלק את העוגה לכול............ם
אמת לאמיתה18.03.18
83
הבעיה האמתית של היהדות הספרדית שחלק לא מבוטל ממנה גדל עם חשיפה גדולה לרחוב הפרוץ [ ראו כדוגמה כמה אחוזים מחזיקים מכשירי אייפון וכדומה בציבור הספרדי] ומשם הדרך לבילבול השקפתי הוא מדרון חלקלק...מה שלא נמצא ביחס בכלל דומה לציבור האשכנזי...ועוד סיבה חשובה זו חוסר פירגון וחוסר הערכה לדעת תורה..ולצערי מי
שי18.03.18
82
אף אחד לא רוצה לבחור ש"ס. מפלגה גזענית עם מנהיג פושע שעוד מעט יחזור לכלא
משה18.03.18
81
דרעי חתך תמחיר באוטובו, רק לא מפרצם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חברונר18.03.18
80
הנחת יסוד המוטעית שלך היא הנחת יסוד המוטעית של ש"ס- "אני לא דואג, לש"ס יש בונקר של...מנדטים" אם הייתם מבינים שהציבור לא יושב בכיס שלכם ומה שתעש ו או יותר נכון מה שלא תעשו יצביע עבורכם זה הנחת יסוד מוטעית ואולי היינו במצב אחר היום. ש"ס של היום משדרת נהנתנות מפלגה של מקורבים ו
יהודי שמכיר18.03.18
79
אריה דרעי עושה רבות ואין בכך ספק, אך יש סיבה לכישלון שלו ואעלה 2 סיבות עיקריות: א. אין לו סייעתא דשמייא. "לא לחכמים לחם" כותב שלמה המלך, הגאווה שלו והאישיות הבעייתית שלו מביאה עליו את האסון ועל כל המפלגה המפוארת הזאת שמתרסקת מול עינינו. ב. סיבה נוספת לא פחות: זה שדרעי בגד בחבריו אלה שהלכו אתו באש וב
אחד שיודע18.03.18
78
צריך ליראות את סאלח להבין את הרדיפה למפלגת שס
חיים17.03.18
77
אם שס תיעלם לחלוטין .הם לא עשו כלום עבור הציבור שלהם וכנראה גם לא יעשו בעתיד כלום כי הם חבורת כלומנקים .
בני17.03.18
76
כל כך הרבה שאלות ותשובה אחת.אנשים מחפשים יושרה אחדות המוצר שאתה מדבר עליו היה במיינסטרים כשהיית ילד .תתעורר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני17.03.18
75
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד19.03.18
74
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל הנביא19.03.18
73
שדרעי רשע, אז למה שיבחרו בו?
אלון הראל18.03.18
מרן בוכה שרואה בשמים מה שס עושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלון הראל20.03.18
ומאוד סביר גם שהדברים על דרעי של כביכול "רשע" הוצאו מהקשרם אחרת מרן בשום אופן לא היה מחזיר אותו. הרי אם אפשר לשים רשע בראשות ש"ס אז יש הרבה כופרים/רשעים שאפשר להשתמש בהם בתור מושכי קולות. האמת שצריך להצביע ש"ס ולו רק על מנת שלא לצער את מרן בשמיים על תנועת ש"ס מפעל חייו.
אזלינן בתר בסוף19.03.18
72
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כתב חצר18.03.18
71
בפרשת השבוע (קורח), מתואר המקרה בו קורח ועדתו מחו על תפיסת השלטון והכהונה על ידי משה ואחיו אהרון, ובעצם טענו להעדפת מקורבים. הפרשה מסתיימת במותם הטראגי על ידי בליעתם באדמה, של קורח ועדתו וכל אנשיהם ומשפחותיהם והרס רכושם. על פרשה זו נכתב המשפט המפורסם בפרקי אבות "כל מחלוקת שהיא לשם שמיים סופה להתקיי
יהודה18.03.18
70
רק שס כי ככה אמר מרן זצ"ל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים18.03.18
69
זה ברור....חבל שנפלתם לבור שלהם.....
ש18.03.18
דביל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נדי פעמוני19.03.18
68
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פשוט מאוד18.03.18
67
איך קרה שאנשים שאני מכיר שנים כמצביעי מרכז ושמאל עברו צד והחקירות והחשדות לא מהווים משקל נגד לנימוקים שנולדו בעד ראש הממשלה? ומה הבין ביבי טוב יותר מכולם אלא שהפעם נצפו מצטרפים, מפתיעים לא פחות, למעגל של תומכי נתניהו המסורתיים. הליכודניקים החדשים הם לא בהכרח אותה קבוצה שהצטרפה למפלגה. הליכודניקים ה
שמעון18.03.18
66
אם דרעי ואלי ישי יחברו יחדיו לרוטציה,כולם יהיו מרוצים כי רוצים שלום ואחדות ואני מאמין שיהיו להם 11 מנדטים. נשמע הזוי? תנסו ותראו. רק אחדות.
משכיל18.03.18
65
לא דרעי ! לא אבא מסתכל מלמעלה ! לא שקופים ולא בטיחחחחח!!! מאסנו בו מאסנו בשס ואסנו בדרך מאסנו באנשים שמעניין אותם רק צעצועים ונהנתנות ו 0 בעשיה ! לצערינו ש"ס כבר מרוסקת לחלוטין אין משם דרך חזרה ! וטוב שכך
שמעון17.03.18
64
אבל מה לעשות שיש שס=שקרן ספרדי שהציבור גילה....
בבא בובה17.03.18
63
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אופיר19.03.18
62
הרוגי אוסלו צועקים אליך מן האדמה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי.18.03.18
61
שיהיה בהצלחה לכולם
שסניק שעוזב18.03.18
יחד זה לא מוצר אלקטורלי. בסקרים לבחירות הקודמות יחד נעה בין 4 מנדטים ל-5 מנדטים ובסוף לא עברה. כיום בסקרים יחד לא מגיעה אפילו למנדט בודד(אפילו בלי אחוז החסימה) אז בטח שהרבה פחות יהיו מוכנים לסכן את הקול שלהם בשביל ההרפתקה הזאת שקוראים לה יחד. אם בבחירות הקודמות יחד זה היה שריפת קול מספק אז כיום זה
רק לא יחד20.03.18
60
אולי יש בונקר של בעלי תפקידים למינם ובני משפחותיהם מלחכי הפינכה ובעלי השררה וסתם אנשים אוטומטים ועוד משארית הפליטה של התמימות שעדיין לא פגה אצל איזה אחדים ואם הם באמת מגיעים ל5 מנדטים זה נורא ואיום . שיש כ"כ הרבה אנשים בעלי אינטרס נגוע . ש"ס קמה כדי לחזק את האשכנזים נקודה . הספרדים נהנים מהפירור
נגמרה התמימות 18.03.18
59
שרוב הרבנים הספרדים הם בש''ס ומצווים את תלמידיהם לבחור ש''ס (הרב שלום כהן,הרב אלבז,הרב זמיר כהן,כל מועצת חכמי התורה,וכן עוד הרבה רבנים שלא עולים כרגע.)
יאיר18.03.18
תלמידים נאמנים וממושמעים.
שסניק שעוזב18.03.18
58
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פשוט מאוד18.03.18
57
אמרו חכמים (סנהדרין קי, א): כל המחזיק במחלוקת עובר בלאו, שנאמר (במדבר יז, ה): "וְלֹא יִהְיֶה כְקֹרַח וְכַעֲדָתוֹ". ברור שכל שנאה בין יהודים אסורה, אלא שאם מדובר במחלוקת הרי שהאיסור חמור יותר, מפני שלא מדובר בריב רגיל שבין אנשים שנמשך זמן קצר, אלא בהתמסרות קבועה של אנשים לשנוא ולהתקוטט עם אחיהם. וא
בין אדם לחבירו18.03.18
56
דרעי יוחלף במישהו אחר(לא ישי). ככה נדע אם זה בעיה פרסונלית של דרעי או משהו יותר מהותי(החסרון של הרב עובדיה ואולי עוד גורמים). כל הכתבה הזאת שמנסה להסיק מסקנות מבלי לבודד את הגורמים ולנסות למדוד אותם זה לא מקצועי.
צריך שיעורי בית18.03.18
55
"עניין ריבוי המחלוקת בדורנו, נובע מחוסר שמחה! מרמור מביא קטטה!".
צריך אחדות18.03.18
54
רק שלום יצליח את כישוריהם של ישי ודרעי ובשביל זה צריך כל אחד מהם לוותר ולהוריד את הראש ,כך בספרים הקדושים..
הדואג לאחדותנו17.03.18
53
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי שפוי וחרד17.03.18
52
שבוע טוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה17.03.18
51
זה מאד מאד פשוט וגם ברור דרעי פגע ודרך ולא נלחם על חבריו הוותיקים ובעצם חשב שזה יסלח לו , לא רק שזה לא נסלח לו אלא ההפך ... הם ומכריהם ומשפחותם וכל חבריהם נפגעו בעצם וזה רק עזר להם לצאת מהבית החוצה ולרעות בשדות זרים ... בכל עיר ועיר דרעי השאיר שרידי פגועים אנשים שעבדו בשבילו ימים ולילות והוא החז
אמיר סיני 17.03.18
50
ואין עוד מישהו שיכול להחליף אותו! תומכת ומצביעה לך כמו כל עם ישראל! חבל על הבחירות, הכסף והזמן, הרי אנחנו יודעים שתיבחר שוב. העם אוהב אותך ותומך בך! וכל השאר מתפוצצים! הם רואים את הסקרים ויודעים שלהפיל אותך זה לא יקרה!
מני17.03.18
49
לא יעזרו מכבסות מילים !! הגיע הזמןלרענן את ההנהגה !!! דרעי הביתה !!! לך לעשות לביתך !!!....אאאא סליחה כבר עשית לביתך....
כתבה לקקנית !!!17.03.18
48
זו הכותרת האחת והיחידה זו הכותרת שקדמה אותו כשהרים את קרן יהדות ספרד והפך אותה לקבוצה מפוארת וחשובה ,כיום הזניח את הנושא הזה והאפליה ממשיכה בסמינרים וישיבות כרגיל וגרוע מכך וזו הסיבה אני פרשתי מהם ולא אצביע להם ,
אפליות18.03.18
47
בסד לפי כל ההשתלשלות שלו הינו נוכל הכניס לכיסו מליונים לפי כל הדווחים והעדויות ששמענו ורואים גם בחקירות הוא ואשתו הגיע הזמן שיעוף ויתן לסחטנים אחרים גם לקחת משהוא.
יעקב18.03.18
46
החרדית שווה בקושי 4 מנדטים, כל השאר הם מסורתיים ודתיים לאומיים, לאחר עידן מרן, אין להם סיבה להצביע שס לאריה דרעי שהפוך את שס למפלגה ליטאית של ספרדים ליטאים,
אלי17.03.18
45
את עצמו משורות ש"ס וכך ש"ס תתרומם ותחזור לימי הזהר שלה . לך תסביר את זה למרוקאי שחושב שכולנו עבדים שלו לעולמי עד . לעולם לעולם לא נבחר ש"ס כל עוד המרוקאי דרעי נמצא שם
יהודה17.03.18
44
5 מנדטים מבני תורה ספרדים... עלק.... תשלימו עם זה אין שס יותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טליה17.03.18
43
בבחירות האחרונות הצבעתי ליחד כי האמנתי ברעיון של כל המגזרים אך לא בגלל האישים,לצערי חוויתי אלימות באשדוד ובניני האומה ואני בכלל אשכנזי שלא שייך למחלוקת הספרדית,אין ספק שזה חוזר כרגע כבומרנג, אך חשוב ששס יעברו בשביל הגוש למען הדת למען ארץ ישראל ,ושינמנע כולנו ממלחמת אחים
יוסף17.03.18
42
כל התגובות פה זה טוקבקים פזיזים שמונעים משנאה עצמית ! שלא ברור מאיפה הגיעה...התגובה הנורמלית היחידה זאת מספר 5 (א כהן) שמביאה דוגמאות ולא מלבה שינאה והרס עצמי.שבוע טוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי18.03.18
41
במקרה שש"ס משום מה לא בטוחה לעבור את אחוז החסימה שיקבלו ממקום 8 והלאה ביהדות התורה כך אין סיכוי שקולות ילכו לאיבוד.
דוד17.03.18
40
ולמרות דרעי, כנראה שבכל זאת אאלץ להצביע שס, סותמים לנו את הפה ולא מאפשרים להציב אלטרנטיבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר17.03.18
39
מר כהן כדאי לך להיות הוגן ....שס זה לא משהיה פעם וגם הספרדים פחות תמימים... והשם יעזור ואריה יכנס לכלוב והשלום ישכון בארץ...מה מחיר הבצל ?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
یهود17.03.18
38
מאז הסיפור סביב השבת הוא רק מפסיד. המצביעים שלו מאד לא אוהבים את ההתנהלות שלו סביב זה ולכן סביר להניח מקור הבעיה שלו. הוא לא אמת נלחם בשביל היהדות וזה נראה רע מאד לכל מי שהצביע לו
נ.ש.17.03.18
37
1. מי בוחר בעבריין? אם חשבנו שזו מעידה חד פעמית, כעת הוברר שזו שיטה אצלו. 2. העיקר אצלו להלחם ברב עמאר ובאלי ישי, ספרדים לא אוהבים מלחמות! 3. בני תורה בורחים מאדם עוקר תורה: מכר הכותל לרפורמים, פתח את המרכולים בתל אביב, הכניס את גואטה החילוני וכו'. 4. קללת הרב מאזוז מתקופת הבחירות רובצת עליו: מרן זע
תלמיד מרן17.03.18
צודק בכל מילה .... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל18.03.18
36
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה17.03.18
35
ש"ס היום היא סוס מת. הציבור המסורתי שלה עזב אותה ואף אחד לא רוצה לתת את דעתו מדוע. ממפלגץ העם עם 17 מנדטים היא הפכה להיות מפלגת בני התורה הספרדים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארנסט17.03.18
34
מקומו במעשיהו...
שטויות במיץ17.03.18
33
שס תקבל לפחות 6 7 מנדתים רק התלמידים ששומעים לרבנים שתומכים בשס באופן רשמי וכל המשפחות שלהם מגיע ל6 7 מנדתים , אי זוכר בבירור סקרים בבחירות שעברו שאמרו שס 4 ויחד 5 והנה התוצאה היתה ברורה ובעז"ה גם הפעם התורה תנצח
שמואל מ17.03.18
הראשי ישיבות תמכו בש''ס בגלל האיומים של המפלגה הפלגנית שכל מערכת בחירות מוצאת לה את מי להוריד במקום להגדיל את עצמה!!! זו לא דרך התורה גם אם רבנים מסכימים עם זה!!!!!
eladmoshe27@gmail.com17.03.18
שכל רב שתומך בשס ולא בהם אומרים אימו עליו ולא משנה שאותו רב תומך בשס 30 שנה ורק השנה אימו עליו
שמואל מ18.03.18
32
הנושא עולה שוב ושוב, האם טוב שש"ס תתפרק או עדיף שלא, כאן צריך לעשות ברור, שמפלגה כמו זו של ש"ס זקוקים לה וחשוב שהיא תתקיים ותהיה חזקה, אבל בשום אופן לא בדרך ובמצב כפי שהיא מתנהלת היום, מפני שגורמת רעה לכולם, לציבור הספרדי והציבור החרדי, ש"ס צריכה להתנהל כמו מפלגה שכל חלקי הספרדים מהווים חלק בה וחשים
חיים17.03.18
31
נוכל וצבוע יהיה ראש ממשלה! מי יסמוך עליו? העם? העולם? כולם יהיו בבעיה של אמינות, איש מסוכן למדינה!!!
גבריאל17.03.18
30
לצערינו לאחר הסתלקולו של מרן זצוק"ל דרעי התחלי לחגוג ולבד !! זה לא נראה ונשמע טוב !! מאידך אין לציבור הספרדי מנהיג ענק כמון מרן זצוק"ל !!! אבל!!! מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שליט"א כנראה שיכול לאחד את השורות יותר מכל אחד אחר ולא משנה אם אלי ישי בראש או אדם אחר רק לא דרעי וחבורתו !!! זו המציאות ואין
בני17.03.18
29
הנטישה הגדולה של שס נובעת מאי מציאותו של הרב עובדיה אנשים מכל שכבות הציבור הצביעו בגללו כי העריכו אותו מאד על זה שהיה גם איש הלכה אבל גם פוסק עממי שמבין היטב לליבו של האיש הפשוט וזה כלל גם התרת עגונות מתחת לאפם של האשכנזים הטמבלים שאוסרים כל דבר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james17.03.18
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צא מהחלומות17.03.18
27
הוא כושל מפני שלאמיתו של דבר - אין לו השגים של ממש. הוא לא הצליח להרים למעלה את הספרדים משום בחינה, ואינו מעמיד חזון כלשהו. כל מה שעשה הוא כדי לצבור כוח פוליטי ולהחזיק ולשמר אותו, לעשות הון באמצעות ניצול קשרים ותרגילים בעיתיים ולמנף אימפריה פרטית דרך אשתו, שלא ברור מה בדיוק הופך אותה לכל כך מוכשרת ו
ללא שם17.03.18
26
מאז המחלוקת עם הרב אמנון ואלי ישיי אריה דרעי רק יורד בסקרים....... לא לדבר על הסכם אוסלו הארור והדעות השמאלניות שלו בושה גימל הבינו את הסכנה של המחלוקת והתאחדו שס ימחקו בגלל משחקי כבוד ואגו כוחה של שס הרב עובדיה וכעת שהרב לא בחיים רק אחדות........
אלי הגרוזיני17.03.18
25
שהבריון והאלים שמציג תמיד שהוא "ממשיך דרכו של מרן" התגלה לציבור מה הוא באמת? פשוט מאוד, אמנם הציבור הספרדי תמים מאוד, אך לא לנצח! עכשיו כל בר-דעת מהציבור החרדי ספרדי הבין והפנים שדרעי הוא סתם בריון זול שאינו איש תורה ואינו איש מרןן
יאיר 17.03.18
24
היום היא שופרו של דרעי ותנועה שלא נסמכת על גדולי הדור אין לה זכות קיום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מודאג17.03.18
23
כמה הוא חסר בפוליטיקה גם ישר גם נאמן וגם דאג לשכבות החלשות לא אשכח שהיה שר התמת פנינו אליו לסיוע הוא בעצמו חזר וטיפל כל הכבוד לו
בכר17.03.18
22
לאריה דרעי בהחלט יש הישגים רבים וטובים אך עליו להבין שהציבור מאס לגמרי בלכלוך ובדילים מכוערים...כל העסקונה השסית מגעילה רבים מהעם...צריך פריימריז בשס ככל המפלגות...להפסיק גועל נפש פנימי כדוגמת הצנחת רב לא קשור ולא מקומי לטבריה...בן של ח"כ שיורש ועוד טעויות רבות במונציפאלי אין עיר (כמעט) שהתושבים מרו
א כהן17.03.18
21
חוץ משנותיו האחרונות של מרן שאז היה כבוד להיות שסניק לא היו בחירות ששס היתה חזקה בסקרים
שס חזקה17.03.18
20
"מצליח למנות רבנים ודיינים" איזה השיגים ואוו
תמנה גם אותי17.03.18
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי17.03.18
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לוי17.03.18
17
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון לוי17.03.18
16
וואו, קבלו סיפור מטורף. אז לפני כשנתיים הודיע יאיר לפיד בפוסט דרמטי כי החליט – יחד עם יתר פקודיו למפלגה – לוותר על הצמדת שכר שנתית בסך 800 שקל בחודש. לפיד הצהיר כי "הכסף הזה שייך לאזרחי ישראל". והסביר שזה "בלתי נסבל" שחברי כנסת יהנו מהצמדה בזמן "שיש אנשים במדינה שלא גומרים את החודש".הסגפנות של לפיד
ספרדי17.03.18
15
"בשלב זה אדגיש, כי להערכתי תעבור ש"ס את אחוז החסימה בלא קושי, מאחר ולתנועה ישנו 'בונקר' של בני תורה ספרדים, השווים כחמישה מנדטים." חחח....... כולם יודעים אתה חיל של דרעי.
רפאל17.03.18
14
שזה אומר נלחם עד חורמה ברדיו קול ברמה. דבר שגורם לו הפסד אדיר. אנשים לא אוהבים בריונים. דוקא את החלש כמו שקרה עכשיו עם ביבי מול התקשורת. את זה אנשים אוהבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
י17.03.18
ולכן אלי ישי רק תופס תאוצה יותר ויותר.... המון אנשים אומרים בשקט.... בקלפי רק אלי ישי ❗ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאמנים למרן זצ"ל17.03.18
שלא לדבר על אחוז החסימה. אם בא לו לשרוף עוד כמה מיליוני שקלים בהוצאות על בחירות שווא אז אין מה לעשות. הדבר היחידי שמנחם הוא שאם ישי ישתגע ובכל זאת ירוץ הוא לא יצליח הפעם לשרוף 120 אלף קולות אלא רק 60 אלף. ועדיין חבל על מנדט וחצי שיכל להגדיל את הכח החרדי בכנסת(לפחות בהצבעה ל-ג(גם למי שממש לא רוצה להצ
לא שייך שירוץ20.03.18
13
את האמת, כי הרב שך עד לסוף ימיו לחם בו מלחמת חרמה, ולא סתם לחם בו, הוא אמר עליו את הגרוע מכל, וכשהרב שך חלה וחשבו שהוא כבר לא יקום היו מי ב'יתד נאמן' שהדפיסו הזמנה של אריה דרעי לבר מצוה של בנו, למזלם הרע הרב שך התעורר וראה את המודעה והוא זעם קרא לראשי המערכת וצעק, מה חשבתם שאני כבר מת ואתם יכולים לע
משה17.03.18
בלי קשר למציאות היה מריבה אבל הסיפורים שסיפרת לקוחים מעולם הדמיון
מומו21.03.18
המצאתם גם את זה שהרב שך הקים כבייכול את שס הבדיחה הידועה והכל כדי להשתלט על הספרדים כמו שעושים לכם החסידים
בני17.03.18
יש לך הפרעה נפשית קשה תבדוק את עצמך לדבר ככה על גדולי הדור בושה לאתר שככה נותנים יד לשוטים האלו צריך שיהיה סינון אמיתי ולא איזה חרטה!! פשוט בושה ושוב תבדוק את עצמך חולה נפש!!!
בנדה18.03.18
12
בסד כשהרב זצל היה חי התנועה שיגשגה וקיבלה את ברכתו של הצדיק יסוד עולם. עכשיו התנועה הזו בדרך לאבדון כי הדברים שנעשים בה אינם כשרים . אין מקום למפלגה הזו בכנסת ישראל , שילמדו ממפלגות אחרות בכנסת . לא הכל זה שמור לי ואשמור לך. לא הכל זה חילופי חכים והתפטרויות מדומות שמהוות שחיתות בכספי הציבור ומעילה
מיקי17.03.18
11
פרשת 2000 משייכים לראש הממשלה בנימין נתניהו למרות שמדובר על הדיבורים בלבד ללא שום תוצאה. באותו זמן חלק מהפוליטיקאים נהנים מהסיקור אוהד ביותר . ובמידה הכי גדולה יאיר לפיד שהצביע לטובת "ידיעות אחרונות" ב"חוק של ישראל היום" בניגוד להחלטת הממשלה שהוא היה חלק ממנה. אנחנו דורשים חקירה של יאיר לפיד ופוליטי
לפיד מושחת17.03.18
10
רק אחדות תשקם את המפלגה!!! הציבור מואס בפילוג. מואס בביזוי רבנים שכל חטאם הוא שאינם מיישרים קו. נקודה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק 17.03.18
9
פשוט אנשים קלטו שהאיש הזה יעשה הכל בשביל ההצלחה שלו גם אם ידרוך על ראשם של ציבורים שלמים
גלעדי חיים13.11.18
8
אייייכס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל 20.03.18
האדם שלפי הטבע היה אמור להנהיג את ש"ס אחרי מרן זיע"א ולהביא אותה למקומות גדולים דרעי משיקולים פוליטיים ואישיים ומקנאה ורצון כבוד של עסקנים שהפכו עצמם לרבנים [ע"י דרעי] נלחם ברב עמאר בכל דרך ומי שיצא קטן זה דרעי בעצמו שריסק את ש"ס ונפל איתה למטה
דניאל21.03.18
7
מעניין שבכלל העזת לעשות דיון כזה על אחוז חסימה ישר כח. אבל צריך לבצע דיון מעמיק לאן דרדרו אותנו שני השבבניקים דרעי וביטון. מי שבאמת חשובה לו מורשת מרן שיזעק בקול גדול למועצת החכמים פשוט שילכו הבייתה דרעי וחבורתו וגם ישי וחבורתו וכי להם ורק להם נתנה החכמה??????
גאאאווה19.03.18
6
היום כולם יודעים ביטון הביתה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 18.03.18
5
אריה דרעי היה נותר איש שיוצר עניין בבחירות הקרובות ש"ס הולכת להפתיע ובמובן החיובי
כמה באזז18.03.18
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פשוט מאוד18.03.18
3
אריה.. לך הביתה..פשוט וברור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יקי18.03.18
2
מי שלא עושה למען הציבור זוכה לאהדה ואיש כמו דרעי לבוז ציבור מטומטם כבר אמרתי?
נדל17.03.18
הציבור הספרדי צריך דחוף לחזור לתקופה שלפני שקמה שס צריך לדרוך עליהם עד עפר ממש זה המקום הטוב ביותר עבור אלה שלא יודעים להעריך את המנהיגים שלהם שאין חולק שמה שעשה אריה לא עשו אף אחד מקום המדינה ועד היום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבאל'ה18.03.18
1
תפרסמו את התגובה שלי.תודה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א כהן17.03.18
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

האו"ם צפוי לשדרג את מעמדם של הפלסטינים - כמו מדינה

כיכר השבת | 10.05.24

מסר ישיר לביידן

גלנט: "אני אומר לחברינו הטובים - אי אפשר להכניע אותנו"

יוני גבאי | 09.05.24

אני מאשים

פקודו לשעבר של הקצין המודח: "הוא לא בקונספציה שלהם"

יוני גבאי | 09.05.24

"השאירו את החולצות בבית"

קיבלו שכל? אחים לנשק מודיעים: לא יהיו מחאות ביום הזיכרון

בני סולומון | 09.05.24

ביידן אוהב את חמאס? צפו

הרצוג VS בן גביר: תודה לביידן, יש להימנע מציוצים בליי בסיס

בני סולומון | 09.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

"עוד היום"

לפיד: "אם נתניהו לא מפטר את בן גביר - הוא מסכן כל חייל"

ישי כהן | 09.05.24

סמוטריץ' מזהיר:

״סכנת המדינה הפלסטינית מוחשית כפי שלא הייתה שנים״

ישי כהן | 09.05.24

הלחץ המדיני

נתקעו הדיונים מול האמריקאים על המשך הפעולה ברפיח 

יוני גבאי | 09.05.24

"הם לא יקבלו את תמיכתנו"

ביידן מאיים על הקבינט: אם ישראל תפתח בפעולה ברפיח - לא נספק לה פצצות ופגזים

יוני גבאי | 09.05.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

עימות בכנסת

"אתם מחזקים את האויב"; ביסמוט בנאום סוער במליאה

יוני גבאי | 08.05.24

שחמט מדיני

המו"מ לעסקה: חמאס הציב תנאי נגד שליטה ישראלית ברפיח

ישראל גראדווהל | 08.05.24

סרקזם במיטבו

פרוש לח"כית מ'יש עתיד': "גם אם אשתגע - הצבא לא ייתן לי"

יוני גבאי | 08.05.24

שלטון ה'דיפ-סטייט'

יו"ר ההסתדרות: יעשו תרגיל בחוק הגיוס? נפיל את הממשלה

איצלה כץ | 08.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

3 מיליארד שקל

סמוטריץ' נגד נתניהו: "מעכב מהלך להקלה על יוקר המחיה"

יוני גבאי | 08.05.24