כיכר השבת

"הטבעת סוגרת עליו"

לפיד: מבחינת נתניהו, אם הוא לא יהיה בשלטון - הוא יגמור בכלא

"נתניהו רוצה בחירות על החקירות, כי אם הוא ינצח, הוא מאמין שיהיה לו מנדט לסגור את החקירות", כך טען הערב יאיר לפיד והוסיף: "מבחינתו, אם הוא לא יהיה בשלטון - הוא יגמור בכלא" (פוליטי)

32
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ט בשבט | 04.02.19
יאיר לפיד, הערב
יאיר לפיד, הערב (צילום: הדס פרוש / Flash90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד נאם הערב (שני) בכנס התנועה לאיכות השלטון ותקף בחריפות את הקמפיין שמנהל ראש הממשלה בנימין נתניהו סביב החקירות: "נתניהו רוצה את השלטון, כי לשלטון יש כוח להציל אותו מהחקירות שלו. מבחינתו, אם הוא לא יהיה בשלטון, הוא יגמור בכלא".

"הוא מרגיש שהטבעת סוגרת עליו", טען יאיר לפיד: "הוא ניסה להפחיד את המשטרה, המשטרה המליצה להעמיד אותו לדין. ניסה להפחיד את הפרקליטות, הפרקליטות אומרת "יש ראיות. והראיות אומרות שהוא עבר על החוק. מנסה כל הזמן להפחיד את התקשורת. התקפה ישירה על חופש הביטוי. ניסה להפחיד גם אותי. מצא עם מי להתעסק... עכשיו הוא מנסה להפחיד את היועץ המשפטי לממשלה. הטענה האחרונה שלו היא שהיועץ המשפטי לממשלה קרס מלחץ ההפגנות נגדו".

לדבריו: "הוא רוצה בחירות על החקירות, כי אם הוא ינצח, הוא מאמין שיהיה לו מנדט לסגור את החקירות. תקשיבו לח"כים שלו. הם כבר מפמפמים את זה. לסגור את החקירות. להעביר חוק צרפתי מורחב. להעביר את חוק החסינות. להעביר פסקת התגברות מורחבת כדי לבטל את סמכותו של בית המשפט העליון.

"הוא רוצה את השלטון, כי לשלטון יש כוח להציל אותו מהחקירות שלו. מבחינתו, אם הוא לא יהיה בשלטון, הוא יגמור בכלא. אז הוא רוצה לנצח בבחירות ולהעביר את החוקים שאומרים שאסור לחקור אותו".

לפיד טען כי נתניהו רוצה בחירות על רקע החקירות מסיבה נוספת: "נתניהו רוצה שהבחירות יהיו על החקירות: אם הבחירות יהיו על כל נושא אחר, הוא יפסיד. כל נושא אחר. אם הבחירות יהיו על יוקר המחיה –הוא יפסיד. יקר פה כמו בטוקיו. אם הבחירות יהיו על חדרי המיון – הוא יפסיד. הזקנה במסדרון מזדקנת שם כבר עשר שנים. אם ישאלו אותו מה התוכניות שלו לחברה הישראלית - הוא יפסיד. אין לו תוכנית".

"מה שחשוב באמת. לא נתניהו, לא גנץ, לא אני", טען לפיד: "מה שחשוב באמת זה שהממשלה תוציא פחות על עצמה ויותר על מעונות יום ועל דמי אבטלה לעצמאים. שזוג צעיר יוכל להכנס לסופר בלי להוריד משכורת חודשית. מה שחשוב באמת זה שהממשלה לא תגרום לישראלים טובים לשנוא אחד את השני. זה הורס אותנו. מבפנים".

מ'הליכוד' נמסר: "לפני שלפיד מטיף מוסר, מוטב שיסביר לציבור - על מה דיבר עם נוני מוזס בעשרות פגישות חשאיות שקיים בדירת מסתור של איש עסקים בסביון, ומדוע מחק את הפגישות מיומנו?.

"האם זה מפני שהעביר עשרות מיליוני שקלים בפרסום דרך שרי יש עתיד לנוני מוזס וקידם למענו את החוק לסגירת ישראל היום תמורת סיקור מלטף שקיבל בידיעות אחרונות?".

תוכן שאסור לפספס
32 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
24
לפיד השחצן !לא עשית כלום מאז שנבחרת !!!
אמנון14.02.19
23
שר המשפטים בתמורה לסגירת התיק נגדי; אין לי ספק שגם לנתניהו הוצעה עסקה דומה.
חיים רמון04.02.19
22
לפיד אתה פסהההההההההה. לך לזרועותיה של.
ארמו04.02.19

הצגת כל התגובות

21
כל השיחות עם נוני! עדות שקר למשטרת השקר! איש חסר בושה שמוגן על ידי תקשורת סדום!!! אבל לא יעזור לך ולשכמותך"ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ"
יוחנן04.02.19
20
טמא מטומא
איך כזה דביל מדבר על ביבי? 04.02.19
19
הטחו עיניכם מראות? כמה הוכחות צריך עוד כדי שהבוחרים השבויים של ביבי יבינו שהוא דופק אותם והם רק נהנים מכל שקר וסיסמא שהוא ויועצי התקשורת שלו מפריחים?
אזרח05.02.19
18
מול כל השקרים העלילות עיוות הצדק וההתקפות של השמאל והתקשורת עליך מליונים הם מבזבזים כדי להפיל אותך אבל כל עם ישראל יתמוך בך ואתה תהיה ראש הממשלה שלנו לעוד שנים רבות רבות ותמשיך בעשיה המבורכת למען מדינת ישראל עם ישראל ארץ ישראל תודה לך על הכל ביבי , תודה.
גבי04.02.19
17
לכלא. בינתיים אתה רק נופל למטה בסקרים
פרידה04.02.19
16
פוליטיקאי מזוייף ולא מומוצלח ולא יצליח. גרוע ממש.
ברוך04.02.19
15
גרם לכך שהחלוקה המסורתית בעניין המדיני – בטחוני בין שמאל לימין איננה קיימת עוד – וזאת מכיוון שנתניהו הוכיח שהפלסטינים כבר לא רלוונטיים ועדיף המצב הנוכחי של ניהול הסכסוך מאשר כל ניסיון להגיע ל"שלום" או הסכם שיוביל לפיגועים וישראלים הרוגים. דווקא נתניהו שב-2009 נאם את נאום בר אילן, הוכיח במשך עשור של
רק נתניהו04.02.19
14
קומבינות עם מילצן.עשרות פגישות עם נוני מוזס הכל כשר אף אחד בתקשורת לא שואל לא מתעניין מחבקים חזק צביעות זועקת לשמיים ממש מציאה שיהיה לנו כזה ראש ממשלה
נתי04.02.19
13
על העברת מיליונים לפרסום בידיעות לטובת כתבות אוהדות.
יעקב04.02.19
12
רדיפה בציד מכשפות נגד ראש הממשלה ומשפחתו בכדי לנסות לעשות הפיכה בלתי חוקית במדינה. העם יותר חזק מכולם ולא יתן לכוחות הרשע ומלאכי חבלה לעשות הפיכה בלתי חוקית ע"י תפירת תיק לראש הממשלה הכי טוב שהיה לנו אי פעם שהפך אותנו למעצמה עולמית. מדוע לא נבדקים הקשרים בין יאיר לפיד לנוני מוזס? יומנו של לפיד חושף
קובי04.02.19
11
לא מבין שהעם רוצה את נתניהו אפילו אם הוא עבריין ולא את לפיד ״הצדיק״ (אולי בסדום)
טומי לפיד04.02.19
10
לפיד אתה ואנשי השמל ההזויים שלך הע"ה תתרסקו. אתה וגנץ וכל השמאל אינכם מגיעים לקרסולי קרסוליו של נתניהו.
חילוני מגעיל05.02.19
9
לפיד, לך לאלפי עזאזל מושחת מעוות אתה תשב בכלא נבלה.
ויזתא05.02.19
8
כמו למשל ״איחוד בנך לבן גנץ״.... או זה נהיה אובססיבי... לנתניהו.... נטרפה דעתכם... ״ואני אומר אתם מסוכנים לייצג את הציבור״.... כי לא מעניין אותכם הציבור... אלהה רק נתניהו!!!
דבדה04.02.19
7
בבחירות לכנסת
לפיד הביתה04.02.19
6
חודש טוב ושמח לכל עם ישראל. חודש אדר מזל בריא לעם ישראל. נזכה מיד, אשר ישלטו היהודים המה בכוחות הרשע ומלאכי חבלה, אשר רודפים את ראש המשלה ומשפחתו ואת כל המחנה הלאומי באכזריות שאין כדוגמתם. כוחות הרשע ומלאכי החבלה האלו, יחטפו מפלה בדיוק כמו המפלה שחטפו המן ועשרת בניו.
וינקלר04.02.19
5
לא הולך בקלפי? הולך למשטרה...
לפיד מושחת04.02.19
4
אתם לא מבינים שלפיד כשמו כן הוא היה גבוה ולבסוף דועך ולפני שהוא דועך לחלוטין הוא מנסה לעלות למעלה בצלצולים ורעשים -אז מה אתם מתיחסים? הוא סתם מנסה להדליק אתכם...
אני04.02.19
3
לוחם העטים יוצא סיירת ״במחנה״ והשמאלן בתחפושת שמנסה בכל דרך לקושש קולות... איש צבוע ומושחת עם תסביך גדלות שנואש לפרסום, נהנתן שטס ללא הפסקה על חשבון הציבור במקום לעבוד. שיקר לגבי תואר שאין לו, ניצל את רשימת ניצולי השואה בבחירות האחרונות, כיסה במשך שנים על יעקוב פרי ממפלגתו וצביקה גנדלמן ראש עיריית ח
עידן04.02.19
2
ניסית להסביר לדודי אמסלם שהוא התבטא בצורה מחפירה ביחס לאוטיסטים, בכך שהפכת את הבת שלך למפלצת ויחד איתה את כל שאר האוטיסטים? כי כולם נושכים את אמא שלהם? וכולם משתוללים באוטו? וכולם גונבים אוכל משולחנות? אז גם אני אמא לנער אוטיסט ואני לא אתן לך להפוך אותו למופרע דמוני שהחברה צריכה לפחד ממנו. שמעת אות
רויטל04.02.19
1
יש רק יאיר שמחליף עמדות כמו זיקית כל שעה למילה אחת שיוצאת לו מהפה אסור להאמין נורא אם הוא יגיע לשלטון כמו נסבול כאן כולנו
אין עתיד04.02.19
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

הדילמה של נתניהו: סמוטריץ' ובני גנץ עם אולטימטום נגדי

יוני גבאי | 28.04.24

מתקפה חריפה

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

שיבח מחבלים

השופט ליועמ"שית: למה אין חקירה פלילית נגד אחמד טיבי?

יוני גבאי | 26.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

לפי מקורות זרים

מנהיג החמאס סינוואר יצא מהמנהרות וסייר בשטחי הקרבות

יהודה גל | 24.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

ספיישל לחג

אפילקציה חדשה למהדרין: מטיילים חוויתי בירושלים

כיכר בשיתוף הרל"י | מקודם

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

האשמה נגד החיילים

לפיד תקף ומה התברר? התקרית התרחשה בתקופת ממשלתו

יאיר טוקר | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

המלחמה מול איראן 

ה'טיימס': מצבו של נתניהו - הטוב ביותר מתחילת המלחמה

ישראל גראדווהל | 21.04.24