כיכר השבת

"ממשלה ליברלית"

לפיד וגנץ דחו את הצעת האחדות: 'בלוק סחטנים וקיצונים'

ראשי 'כחול לבן' דחו את הצעת האחדות של ראש הממשלה נתניהו שהקים את בלוק הימין. "המטרה שלנו היא ממשלת אחדות ליברלית", אמר לפיד; בני גנץ: "קידם ממשלת אחדות - בראשותי" (חדשות)

59
כיכר השבת | י"ט באלול | 19.09.19
לפיד וגנץ
לפיד וגנץ (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

סיעת 'כחול לבן' התכנסה בצהריים (חמישי) וראשיה, בני גנץ ויאיר לפיד, דחו את הצעת האחדות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמחזיק בבלוק הימין המונה 56 חברי כנסת.

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר בדבריו כי "לאחר מערכת בחירות שנכפתה על אזרחי ישראל, העם יצא לקלפיות, והכריע הכרעה ברורה. העם בחר אחדות. העם בחר בישראל לפני הכל. כחול לבן בראשותי, ניצחה את הבחירות. כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר. נתניהו לא הצליח להשיג את הגוש החוסם הפוליטי שאליו שאף. 61 חברי כנסת. הגוש החוסם שבגינו הוציא את כולנו לבחירות".

לדברי גנץ, "מלאכת הרכבת הממשלה החלה. אנחנו לא נכנע לאף תכתיב. המשא ומתן יוכוון על ידי וינוהל באחריות ובשיקול דעת. זאת על מנת למצות את המיטב עבור כלל אזרחי המדינה בנסיבות הפוליטיות שנוצרו. כדי להקים ממשלת אחדות, לא באים עם בלוקים פוליטיים וספינים אלא באים מתוך כנות, ממלכתיות, אחריות ורצינות. אני מעוניין ומתכוון להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית בראשותי. ממשלה שתביא לידי ביטוי את רצון העם. ממשלת שיתוק לאומי לא תיטיב עם העם".

ח"כ יאיר לפיד, המשיך בקו ההסתה שלו נגד החרדים ואמר כי "נתניהו מנסה לגרור את המדינה למערכת בחירות שלישית. הוא לא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות. בנאדם אחד מונע כרגע הקמת ממשלת אחדות ליברלית. אדם אחד. בין מה שטוב למדינה למה שטוב לאדם אחד, המדינה קודמת.

"אם ביבי יזוז הצידה, תהיה פה ממשלת אחדות. ממשלה עם כל מי שמאמין שצריך פה נישואין אזרחיים, ביטול חוק המרכולים, תחבורה בשבת. בלי כתבי אישום ובלי שחיתות. ולאור מה שקורה עכשיו, ממשלה שתשנה את חוק הבחירות, כדי שאי אפשר יהיה לגרור אותנו לבחירות כל שלושה חודשים.

"זו המטרה של בלוק הסחטנים והקיצונים שהוא הקים אתמול. זו מטרת כל הספינים שהוא זרק לאוויר בשעות האחרונות. העם לא נתן בו אמון – הוא מנסה להחליף את העם. כמו המפ"איניקים ב-77. העם לא רוצה אותו, הוא רוצה להחליף את העם. אסור לתת לו לגרור אותנו לעוד מערכת בחירות.

"המטרה שלנו היא להקים ממשלת אחדות ליברלית. זו המטרה שלנו. על זה הלכנו לבחירות. כדי להקים ממשלת אחדות ליברלית. עם ליברמן. עם הליכוד בלי נתניהו. עם שותפים נוספים. אדם אחד נמצא בינינו לבין הממשלה הזו. זה מה שרוצים רוב אזרחי מדינת ישראל. זה מה שהם בחרו בקלפי. זו הסיבה שאנחנו המפלגה הגדולה בישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריהם ואמר: "הופתעתי והתאכזבתי מכך שנכון לעכשיו בני גנץ עדיין מסרב להיענות לקריאתי להיפגש. הנשיא קרא לאחדות, ובלי פגישה בין שני ראשי המפלגות הגדולות אי אפשר להקים ממשלת אחדות.

"מדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות רחבה ככל האפשר - לא לבחירות חוזרות ובוודאי שלא לממשלה שנשענת על מפלגות אנטי-ציוניות. גנץ, הצעתי לפגישה בינינו בעינה עומדת. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו".

מוקדם יותר היום, במהלך טקס האזכרה לנשיא המנוח שמעון פרס, שנערך בהר הרצל שבירושלים, נרשמה לחיצת יד בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין התייחס בנאומו לתוצאות הבחירות, ולקריאתו של ראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלת אחדות עם גנץ. לדבריו, "גודל השעה מחייב אותנו להתכנס מהר ככל הניתן, מיד כשנבין את תמונת הקולות הסופית, על מנת לחתור להקמתה של ממשלה שתוכל לשוב ולשרת את מדינת ישראל ואת העם בישראל".

ריבלין הוסיף, "אני שומע היטב את הקולות הקוראים לכינונה של ממשלת אחדות ממשלה רחבה ויציבה. ואני מברך אותך אדוני ראש הממשלה על הצטרפותך הבוקר לקריאה זו. האחריות מוטלת לפתחכם, נבחרי הציבור, ובמיוחד על ראשי המפלגות הגדולות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בנאומו: "כשלא הייתה הכרעה ברורה בבחירות לכנסת, שמעון צידד באחדות העם. הוא ויצחק שמיר הסכימו לשתף פעולה – כדי לנווט את דרכה של ישראל לחוף מבטחים. גם בבחירות האלו אין הכרעה ברורה, ואני קורא לך בני – כמצוות הנשיא, הבה נפעל יחד כדי להביא גם הפעם את מדינת ישראל לחוף מבטחים".

נתניהו פנה לגנץ: "אני מציע שניפגש בהקדם האפשרי בלי תנאים מוקדמים כדי לשתף פעולה בהקמת ממשלת אחדות רחבה של כל אלה שמאמינים בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אין שום סיבה שנלך לבחירות נוספות. אני נגד זה. ממשלת אחדות רחבה זהו צו השעה".

תוכן שאסור לפספס
59 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
52
שיעשו בחירות פעם שלישית עם שתי פתקים אחד לראשות הממשלה ואחד לכנסת ומי שיהיה לו הכי הרבה מנדטים הוא יהיה ראש הממשלה ואז נראה מה השמאל יעשה כי בטוח לביבי יהיה יותר
מועד ג19.09.19
אדיר! וחבל שלא עשו את זה כבר במועד האחרון.
יצחק19.09.19
51
לפיד דורש: "ממשלת אחדות (ליברלית) ליברמנית..."
צבועים כחול לבן19.09.19
50
.
מסכימה עם סיון ! הוא חושב שהוא יכול לנהל19.09.19

הצגת כל התגובות

49
לכל החמוצים השמאלנים רק להגיד לכם שאתם בחיים לא תהיו בממשלה כי אתם בקושי כמה אחוזים,וביבי עושה לכם בית ספר ואתם תראו אותו עוד הרבה שנים בממשלה.
זאב19.09.19
48
עידן נתניהו רק ממשיך ולא אמר את המילה האחרונה . לפיד לנהל מכולת לא יודע. וגנץ רק בחיתולים.
יעקב19.09.19
47
צמד מסיתים שונאי ישראל, צמד שקרנים וצבועים, מצווחים שביבי מסית ומפלג
אפשטיין חרדק19.09.19
46
כולם מתעלמים מהעובדה שהחרדים הם אנטי-ציוניים. לא עומדים בצפירה לזכר חיילי צהל שנפלו כדי שגם כדי שהם ימשיכו ללמוד ולחיות על חשבוננו. הם לא מאמינים במדינת ישראל ועדיין מחכים למשיח
עדי20.09.19
45
חחחח אדון יהיר אתה מתחיל להזיע... לא נורא..... לך תשב יחד עם המפלגות הערביות בקואליציה. בבחירות הבאות תרוץ יחד עם ליברמן ורון קובי, אולי תעשו אלף קול... בהצלחה !!!
ירון19.09.19
44
הבעיה שכולם לא רואים זה פינדורס....משמים פשוט לא רוצים אותו וכל מערכת בחירות שהוא שותף לה נכשלת....הגזענות שלו הביאה לאלפי קפידות ועד שהוא לא יצא לא תהיה תוצאה.
דבורה 19.09.19
43
בני גנץ דורש מהנשיא לסלק את יולי אדלשטיין יושב ראש הכנסת
נועם19.09.19
42
אז בקיצור עוד חצי שנה עד 9 חודשים גג בחירות חוזרות.
אבי20.09.19
41
ההסתה של הערב רבניקים נמשכץ
גד19.09.19
40
איך שהוא מילכד את גנץ.... ותכלס בגלל גנץ-לפיד יהיה בלאגנץ ושוב בחירות.... האמת שאני מעדיף מועד ג - אבל שיהיה ברור שליברמן עשה את זה ת ועכשיו זה לפיד גנץ ליברמן יחד.......
ביבי גאון19.09.19
39
חבורת השמאל מתפוצצים מקנאה בנתניהו הם לא מצליחים להזיז אותו מתפקידו . בנימין נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלת ישראל על אפם וחמתם של חבורת השמאל הרופסת ותקשורת תעמולת השמאל הבזויה שתומכת בהם .
יוסף19.09.19
38
ליצן החצר הזה יגרור את כל העם שלנו לתהום.. עיוורים.. אתם עיוורים.. משקפי ראיה לא יזיקו.. וגם לקרןא קצת את ההיסטוריה של גנץ ולפיד ואולי את המצע ,הא וגם לראות כמה קטעים בהם הם מדברים על אחדות עם הערבים... מה שאתם לא מבינים.. כל היפיי נפש שחושבים פיס אנד לוב , שזה לא יקרה!!! אנחנו במלחמת קיום על המדינה
ויקטור19.09.19
37
במקום להגיב ככה אולי נתחיל לקרוא תהילים ומתעסק בקדושה ונראה תוצאות מפתיעות ונהפוך הוא ודברים יסתדרו בדרך מעל הטבע
מלכה 19.09.19
צודקת! הכי חשוב עכשיו זה להתפלל ולהרבות במעשים טובים לקראת יום הדין- שבר"ה הקב"ה יחליט איזו שנה תהיה לנו , והלוואי ונזכה לשנה טובה ושיהיה לחרדים הכי טוב!!
חרדית גאה20.09.19
36
ביבי ימכור את כל המדינה וכל הכסף לטפילים שלא עובדים עושים קומבינות רושמים בישיבות שלהם יותר תלמידים ממה שיש לקבל יותר כסף גפני בועדת כספים לוקח כספים מתחת השולחן כל הזמן סוחב כסף גפני גם דרעי במשרד פנים מעביר כסף מערים שלנו לערים הפרימיטיבים שם לא משלמים ארנונה אז לוקח כסף שלנו
חרדים סחטנים19.09.19
אם החרדים ירדו לחו''ל אז הילודה הערבית תכבוש את הארץ כי הילודה החילונית דלילה ולהרבה חילונים לא מפריע להתחתן עם ערבים, אז אם לא היינו והערבים היו כובשים את הארץ היה לך (או לבניך וניניך) שכנים מחבלים במקום שכנים חרדים מתפללים
משה בן אברהם19.09.19
כמה שקרים שאתה אוכל בתיאבון ולא בודק אותם אפילו לשנייה עם שכל ישר ובדיקת נתונים.אתה מסכן חסר מחשבה עצמית ואפילו לא יודע את זה. הייתי במקום שלך וברוך השם עם מסעי בתשובה גיליתי את כל השקרים שמספרים לנו שנים. החברה החרדית היא הכי פילנרופית בישראל הן כמותית והן מבחינת גדולה היחסי בחברה. זאת בגלל שבשונה
אסף19.09.19
35
מוכן לשבת עם ערבים תומכי טרור שמחלקים סוכריות לשהידים רוצחי יהודים כמו איימן עודה אבל לא מוכן לשבת עם נתניהו והחרדים חתיכת חלאה
אני19.09.19
34
נתניהו תיפגש עם יעלון ותתפייסו ואז יהיה ממשלה ימנית
יעקב19.09.19
33
רק אם תזרקו את לפיד הכל יסתדר הוא חולם על הרוטציה
יגאל19.09.19
כך גם אמרו נציגי המפלגות החרדיות, שעם גנץ אין להם בעיה לשבת איתם בקואליציה, הבעיה שלהם זה עם יאיר לפיד
יוסף19.09.19
32
ממש אחדות. מסכים להתאחד רק עם מי שרוצה נישואים אזרחיים, חוק גיוס, תחבורה ומרכולים בשבת. אחכ שיגיד שלא פוסלים אף אחד.
לפיד שקרן ושחצן19.09.19
31
לפיד צריך להכיר בזה שהוא לא יכול להיות אפילו חבר כנסת אדם ששונא יהודים בגלל שהם דתיים תהיה גבר בבית לפני שאתה יוצא לדבר על אנשים שעשו למען המדינה מה שאתה לא עשית.........יש לך דבשת תביט לאחור
אבי20.09.19
30
המדינה שייכת אך ורק ליהודים. חרדים,דתיים לאומיים וחילונים מאמינים,הם היחידים שיקבעו מה יהיה הצביון במדינת ישראל. מעניין אותי אך ורק הקדוש ברוך הוא וכל ייתר המפלגות השמאליות נלחמים בקדוש ברוך הוא ובכוונתם להמיט אסון על היהודים במדינת ישראל ובכוח הם רוצים להפוך אותנו למדינת פלסתין. למרות אורח חיי החיל
חילוני19.09.19
חילוני אתה לא.
רם19.09.19
29
ברוך השם כל התגובות נכונת [מ' 20] פשוט מטורף קבוצת חילונים שלא יודעת כלום כלום על היהדות, רק שנוצר מהקוף ושאר דברי בורות מבהילים, מפריע להם הדתה לראות תפילין? לשמוע פסוק בתורה לשמוע שיש הפרדה? לא נורמליים.
אבא 19.09.19
28
לפיד הלך לבחירות כדי להקים ממשלה ליברלית לפי הגדרתו. מה לעשות שהעם לא נתן לו את הכוח לעשות מה שהוא רוצה . אנא קבל את רצון העם ואל תגרור אותנו לבחירות חדשות.
יוסי19.09.19
27
לפידה לא יאדיה
אהרון19.09.19
26
חבל שמי שבחר בגנץ וארבעת המופלאים שלו שבקושי מסתדרים עם עצמם לא מבין, שנכון, אויבים תמיד יהיו לנו, וגנץ לא יהיה זה שיהיה מסוגל לבלום פיגועים או טילים, מה שקורה עכשיו, במשמרת של ביבי זה רק הפרומו לעומת מה שיקרה פה אם גנץ יעלה, אין לי שום עיניין אישי נגדו, הוא אדם נחמד מאוד, אבל, הוא חסר ניסיון , נכנס
סיון19.09.19
כמה שאת צודקת!!!!
מישהי19.09.19
25
הם ביניהם יעמוד השטן ויפריע להם שתשרור המחלוקת ביניהם
אברהם 19.09.19
24
עולם התורה נכנס לשנה חדשה עם ברוך של עמלקין ואנטישמיים מלבי שנאת דתיים מה יהיה על עולם התורה השם תושיענו מהצקה הזו שנפלה על העם היהודי אסון גדול בדמות חורבן היהדות בכל חלקי הארץ והעם התבוללות רמיסת השבת אסון גדול של שמד נורא על עמנו
ממש שנה טובה לחרדים19.09.19
23
למה החרדים לא התאחדו למפלגה אחת?
מנחם19.09.19
22
הלך לכם הכסף חחחחחחחחחחחחחחחחחח
לפיד מגיע19.09.19
21
לא נורא. גנץ צריך ללמוד ולהבין בדרך הקשה שהוא לא יכול להרכיב ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות. תגובה של טירונים.
זיו19.09.19
20
תעשה עם לפיד רוטציה על הירח בחיים לא תצליח להקים ממשלה ליצן הייתה וכך תישאר בניחותא
נח19.09.19
19
למה כל פעם שאני שומע או רואה את הגמד וכתב במחנה יאיר לפיד אני מקיא איכס בעעעעע
רון20.09.19
18
גנץ תזרוק את לפיד ותקים ממשלה נורמלית עם ביבי, מספיק עם השנאה, זה יביא לחורבן המדינה, תראה איך שהשונאים שמחים על ההפסד של ביבי
דוד19.09.19
17
‏הדרישה שנתניהו ילך ואז הכל יהיה בסדר היא הונאה. ‏היא תיהיה מסר לעוד שנים ארוכות לכל מועמד מהימין. ‏תיזהר. ‏אם תנסה לעשות שינוי. ‏המוסדות והתקשורת יעשו ממך קציצות. ‏ובגלל זה. ‏ובגלל שנתניהו הוא ראש ממשלה מעולה. ‏אסור לתת להם את הפרס הזה. ‏ולכן צריך להמשיך לתמוך בנתניהו. ‏ובכל הכח!
שמעון19.09.19
16
ליברמן עם שמונה מנדטים חושב שיכול לברבר וגנץ ושלושת המוסקטרים האחרים ביחד עם שלושים ושלוש חושבים שעשו היסטוריה....בתכלס ביבי לבד קיבל שלושים ואחד אז יאלה....אם צריך נעשה בחירות פעם שלישית עדיף משהמדינה תחזור עשרים שנה אחורה ושעודה יקבל עדכונים בטחוניים ויהיה בקשר ישיר עם אבו מאזן או החמאס
בני19.09.19
15
איך יכול להיות שקוראים לאחדות ובאותה נשימה ליברלית? מוציאים את כל מי שהתורה יקרה לליבו שזה חלק ענק מעם ישראל וקוראים לזה אחדות? זה ממש לא אחדות וממש לא לקרב. אין פילוג גדול מזה
טלי19.09.19
14
האם הייתם נותנים לנהג חדש להוביל אוטובוס עם ילדים..חתן וכלה.
יעל כהנא21.09.19
13
עם ישראל לא נתן לכם לנהל את העניינים כי הקולות של הערבים אומנם מן המניין אבל לא מן הדרך של הציבור היהודי ולכן אין לכם רוב נהפכו הרוב הוא ימני כולל חלק נכבד מתומכי ליברמן לכן בשורה הסופית אפשר להגיד שהעם בחר שוב פעם ביבי ואם לא מתאים לכם אז תקבעו מועד ג'..
פרופ'יש פתרון19.09.19
12
עוד תרגיל מסריח מבית מדרשם של ביבי וליצמן
בי19.09.19
11
אתה תקים ממשלה עם דובי הקוטב מקסימום
בלס19.09.19
10
אולי שלפיד יזוז הצידה זה הכי קל
דידי20.09.19
9
מפחיד שרמטכ"לים מוכנים למכור את המדינה בשביל כיסאות. "אם בארזים נפלה שלכת"...
חחח גנץ המלומד 19.09.19
8
אני דווקא בעד שהחרדים יפסיקו לסחוט ולעשוק את המדינה
תומך לפיד19.09.19
7
איך בדיוק? הבטחת שלא לשבת עם הרשימה המשותפת, וליברמן עדיין לא מוכן להתחייב להמליץ עליך. הגוש של נתניהו יותר גדול.
משה19.09.19
6
הכי מצחיק שלפיד חושב שהממשלה תחזיק מעמד עד שיגיע הרוטציה שלו.
יהודי20.09.19
5
למה גנץ מחכה???? הוא חי בסרט??? אין לו סיכוי להקים ממשלה. נקודה. הליכוד לא יעיף את נתניהו, ליברמן לא ישב עם הערבים. הוא לא יכול לכונן ממשלה עם הערבים כי אז חצי מבוחריו בורחים ממנו. אז מה כן??????????מה הוא רוצה? לעשות שרירים כדי להיות ראש ממשלה? שישכח מזה.
מישהו19.09.19
4
תתחילו לחסוך.... הלך הכסף...
לפיד מגיע19.09.19
3
ממש לא מבין מה לפיד וגנץ רוצים. רוצים וחושבים שאתם יכולים להקים ממשלה בלי ביבי והליכוד. אז קדימה. יש לכם את הרשימה המשותפת. הבוחרים שלכם יוכלו אתכם בלי מלח אם תעשו את זה אם הרשימה המשותפת. אין בררה. יהיו שוב בחירות
גדי19.09.19
2
האגו של גנץ יוביל אותנו לבחירות חוזרות חוסר אחריות מצידו.
קובי19.09.19
1
שמע זה יותר חמור מנאום הניצחון בבחירות באפריל איך תקים איך ????? מה לא הסבירו לך ??? 43 מנדטים זה הכל !!! בלי ערבים הם לא ישבו בקואליציה איתך ונניח שתצרף את ליברמן עדיין חסר לך אז מאיפה??? די זה כבר פאתטי
שולי19.09.19
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

נתניהו נגד האו"ם: "לא ניתן פרס לטבח של ה-7 באוקטובר"

יוני גבאי | 13:18

הזירה הבינלאומית 

לראשונה: מועצת הביטחון באו"ם תקיים דיון על גורל החטופים

יוסי נכטיגל | 14.05.24

בטקס המצטיינים 

הנשיא הרצוג: אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, לפעול באומץ

ישי כהן | 14.05.24

אחרי המשבר בתחילת השבוע

לקראת משבר עם מצרים? "נוריד את דרג היחסים עם ישראל"

יוסי נכטיגל | 14.05.24

"מצב קריטי ודחוף"

ג'ו סאליבן גינה את תקיפת משאיות הסיוע לעזה: "שערוריה"

דוד הכהן | 14.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

"זה אינו יום עצמאות רגיל"

ראש הממשלה נתניהו מתחייב: "נמשיך עד הסוף, עד הניצחון"

ישי כהן | 13.05.24

"אני מכיר את השכול מקרוב"

הנציג החרדי לדרוזים: "כולנו  משפחה  שכולה אחת גדולה"

יוני גבאי | 13.05.24

בראיון ראשון בתפקיד

למרות המשבר עם ביידן - השגריר מתעקש: "עסקים כרגיל"

יוני גבאי | 13.05.24

הממשלה תתפרק?

"הפערים בלתי ניתנים לגישור" | המו"מ עם חמאס במבוי סתום

יוני גבאי | 12.05.24
ש

הכשרה וניסיון במינימום זמן

בוער בך לתרום? זה המסלול היוקרתי של השירות אזרחי

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

"היא בולשת אחריי"

יאיר נתניהו חושף: "יש הרבה איומים איסלאמיסטים עליי"

בני סולומון | 12.05.24

"אף פעם לא הרגשתי ככה"

גיבור ישראל: "אני מרגיש מושפל, זה יום עצמאות שלא יישכח"

שאול כהנא | 12.05.24

"מזעזע לשמוע את זה"

טראמפ לצד ישראל: "הפעולה של ביידן - מהבגידות החמורות"

יוני גבאי | 12.05.24

"תחלופה טבעית"?

מדיניות 'היום שאחרי': בכיר במועצה לביטחון לאומי - התפטר

יוני גבאי | 12.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

בהפגנה בהרצליה | צפו

לא מתייאש | ח"כ לפיד: "אנחנו נשלח את הממשלה הביתה"

קובי אטינגר | 11.05.24

במהלך הקבינט

סמוטריץ' התנגד לציוץ של בן גביר - נתניהו התפרץ בצחוק רם

יוני גבאי | 10.05.24

ברוב גדול

האו"ם צפוי לשדרג את מעמדם של הפלסטינים - כמו מדינה

כיכר השבת | 10.05.24