כיכר השבת

"קם גוש החרדים-גנץ"

איווט בלחץ: "דיל בין כחול לבן והחרדים להקמת קואליציה"

כפי שהתרגלנו מהבחירות האחרונות, ההסתה של איווט ליברמן נגד הציבור החרדי - נמשכת במלוא עוזה, ולאף אחד לא אכפת. עכשיו הוא מאשים שיש דיל בין החרדים למפלגת 'כחול לבן' (אקטואליה)

22
כיכר השבת | י"ח בכסלו | 16.12.19
איווט ליברמן
איווט ליברמן (צילום: פלאש 90)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, משדר לחץ בחשבון הפייסבוק שלו וטוען כי יש דיל סגור עם החרדים להקמת קואליציה אחרי הבחירות.

לטענת ליברמן, "דברי 'ההספד' של הח"כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן, וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק - יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות".

איווט מוסיף וכותב כי "הסימנים לכך נראו באופן ברור בחודשים האחרונים, כאשר ראשי כחול לבן יצאו מגדרם כדי לשמור על משה גפני כיו"ר ועדת הכספים, ותמכו ללא סייג בהעברת כספים קואליציונים למוסדות של ש"ס ויהדות התורה, בניגוד לעמדת 'ישראל ביתנו'.

"לזה נוסיף את דבריהם של ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה: 'גנץ הוא שותף פוליטי ראוי', ודרעי ברדיו קול חי: 'כחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל'".

איווט מוסיף וכותב: "אבל העדות המובהקת לכך שגוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ היא ההצהרה מאתמול של כחול לבן שצוטטה על ידי יובל קרני בידיעות אחרונות: 'לא ננהל קמפיין אנטי חרדי... ננהל מו"מ עם החרדים תוך כדי הקמפיין', ודבריו של ח"כ אלעזר שטרן ברדיו ירושלים: 'המילה חילונית הייתה נכונה לאותו זמן... זה היה נכון בתוך הקמפיין, אבל אני חושב שמה שקובע זה לא סלוגן זמני, מה שקובע זה המצע של המפלגה'".

"זו אותה מפלגה שהבטיחה לבוחריה לפני הבחירות האחרונות להקים ממשלת אחדות חילונית, שתפעל נגד הכפייה הדתית, והמבין יבין...", חתם ליברמן את דבריו.

אמש, הופץ ברשתות החברתיות סרטון הסתה של 'ישראל ביתנו', בשפה הרוסית כמובן, שיצא לאור במערכת הבחירות הקודמת, בה נאמרו דברי הסתה חמורים ומסוכנים כלפי הציבור החרדי.

בסרטון, נראה ח"כ אלכס קושניר מהמפלגה בדברי מבחילים: "תאר לעצמך שיש לך מבוגר שתלוי בך, אתה מאכיל, משקה אותו, אתה מלביש אותו, הוא לא עובד, הוא לא לומד, הוא לא משרת בצבא וממש לא יודע שום דבר יותר מזה, הוא מתחיל לדרוש זכויות ואומר לך איך לחיות. וזה קורה לכל אחד מאיתנו".

קושניר מחריף את המסרים בדברי הסתה: "יותר ממיליון נציגים של הקהילה האורתודוכסית מתקיימים היום על חשבוננו. המדינה מסבסדת אותם על חשבון המיסים שלנו, על חשבון העבודה שלנו מספיק".

בסיום דבריו הוא מבטיח לבוחריו ממשלה ללא חרדים בניגוד למסרים של היו"ר אביגדור ליברמן: "רק ישראל ביתנו חזקה מבטיחה ממשלה ללא אורתודוכסים, אחרת, נתניהו שוב יתכופף לדרישות של דרעי וליצמן, וכך גם גנץ. רק אנחנו נפסיק את התכתיבים של הדתיים. אם לא אנחנו אז מי?".

ח"כ משה אבוטבול מש"ס הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' להסתה ואמר כי "ממזמן כבר ישראל ביתנו מתנהגת כמו רוסיה ביתנו השנאה והאנטישמיות שהם מובילים כלפי המגזר החרדי כמו בסירטון המבחיל של ח"כ אלכס קושנר מי ששימש כמנכ"ל משרד העליה והקליטה מוכיחים שוב ושוב שנותר רק להתגעגע לפריצים והאינטישמיים הגויים ברוסיה הישנה שהיו קצת יותר עדינים כלפי היהודים".

תוכן שאסור לפספס
22 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
18
אדרבה שיתחברו לכחול לבן, החרדים יקבלו יותר, וליברמן ישאר בחוץ, זה סופו של כל ברנש... וכל בבריון ליברמן רוצה בחירות רביעיות וחמישיות ושישיות וחוזר חלילה.... מטורף הבן אדם, אף אחד לא מבין מה הוא רוצה כולל אנשי מפלגתו.
רפואה שלמה17.12.19
17
ליברמן ממשיך לסכסך בין כולם. והכל בשביל להישאר לשון מאוזנים ברגע שהוא קולט שהוא הולך להפסיד את התפקיד שהוא כבר התאהב בו להיות זה שמחליט איך הוא ומתי הוא מטרלל מדינה שלימה הוא נכנס ללחץ. נער הייתי ועדיין לא כל כך זקנתי אבל דבר אחד כן למדתי משנאת האחר לא נבנים לא צומחים אולי לזמן קצר אבל זה לא בניין
משה מאיר ישראל 16.12.19
16
אדון דוברמן כמה שינאה יש יש לך רק הבעייה שלך אם החרדים והכל מסודר תתבייש לך לך לרוסיה
נחום16.12.19

הצגת כל התגובות

15
כשזה נגד ערבים פוסלים נגד חרדים פשוט הכולללל כולל הכולללל מותר מדינה מתורללת נגד עצמה
בני16.12.19
14
תבדקו אותי - ח"כ משה גפני על אחמד טיבי והמגזר הערבי "אתם ליגיטימיים – אתה כמו איש דגל התורה" - אז אולי ליברמן הפעם צודק ???
אמת16.12.19
ומה הבעיה? הערבים פחות אנטישמים כלפינו, לעומת הציבור החילוני, "מי יתן לי תלמיד חכם ואשכנו כחמור"....
גגג17.12.19
13
ו
חיים16.12.19
12
בואו נעשה טבלת אקסל פשוטה: מה הרוסים קיבלו מהמדינה, ומה הם תרמו לה, ומנגד: מה החרדים קיבלו מהמדינה ומה הם תרמו לה, נראה לי שצריך להיות או עיוור או אנטישמי כדי לא לראות שחור על גבי לבן איזה מגזר הרס את המדינה בתמורה לכל סלי הקליטה השמנים שהוא קיבל, ואיזה מגזר מחזיק את המדינה ומקבל את כבשת הרש.
ריאלי16.12.19
11
כבר אי אפשר לראות אותו,הוא רק רוצה תשומת לב אם העיתונאים לא יתייחסו אליו הוא מתפגר
עמית16.12.19
10
הןא צודק יש דיל, את החרדים לא מעניין הכותל או תחבורה ציבורית בשבת, רק כסף, רק מיליארדים שנאמר " קנה אותנו ואת ישיבותינו בכסף, ותן מיליארדים ונחיה ולא נמות והישיבות לא תשמנה."
רבינו16.12.19
החרדים זה הציבור הכי פחות מתוקצב במדינת ישראל, מכל מקום מקצצים להם, כל אמירה אחרת מזכירה את האנטישמים בארופה שאומרים שכל מה שמעניין יהודים זה כסף, ולהשתלט על העולם....
מבלבל את השכל17.12.19
זה סקופ של משתמשים בלי מים מה אנחנו דפוקים מיצרים סקופים לא עזבו בחירות
איתי וייס16.12.19
9
יש מלא ספינים רבים בתקשורת כמו ליבני לכחול לבן כמו דיל חרדים שיאכלו חרה לאחר מכן מה אין בחירות מדשדשדים מה סקרים באמת משעמם
איתי וייס16.12.19
8
"תאר לעצמך שיש לך מבוגר שתלוי בך, אתה מאכיל, משקה אותו, אתה מלביש אותו, הוא לא עובד, הוא לא לומד, הוא לא משרת בצבא וממש לא יודע שום דבר יותר מזה, הוא מתחיל לדרוש זכויות ואומר לך איך לחיות. וזה קורה לכל אחד מאיתנו" התיאור לא מזכיר לכם מישהו העונה לשם "עיוות ליברמן"?
לוחם חרדי16.12.19
7
ליברמן התחיל, הוא מנסה לגרור אותנו ואת כחול לבן להצהרות שאין דיל ולא נשב אחד עם השני, ואז הוא יוכל לעלות על הבמה ולשחק להנאתו (וללכת עם כחול לבן....) שכל קודם ליברמן עצמו יצהיר עם מי הוא הולך, או יותר מדויק שלא ילך בשום פנים ואופן עם כחול לבן (ועם הערבים), אחר כך אנחנו נודיע (או שלא) מה נעשה
ליברמן התחיל,16.12.19
6
לידיעת ליברמן"המבוגר התלותי" שהוא מדבר עליו ש"לא עובד ולא לומד" אלו בדיוק אלפי פנסיונרים רוסים מקהל בוחריו שהגיעו לארץ וקיבלו סל קליטה שמן ודירות חצי חינם ולא תורמים למדינה כלום.והכל על חשבון מי?? על חשבונינו כמובן. אז שלא יקשקש, הגיע הזמן לענות לו.
מישהי16.12.19
5
ומי יממן לנו וודקה? אנחנו איוון וסרגיי איווט ואלכסי רוצים עבודה וודקה בית מרזח ואורטודוקסים יממנו אותנו. מה סטאלין אומר אנחנו עושים. למחוק דת ממדינה אנחנו מוחקים. מי עושה בעיות ק.ג.ב מגיע בשקט בשקט שולח לסיביר בררררררררר
מולדובה ביתנו16.12.19
😂😂😂
אילנה16.12.19
4
אחרי כמה פעמים בחירות נביחות ההסתה שלו בסוף יגרמו שהוא יימחק מהפוליטיקה. החרדים יישארו נאמנים לביבי. נראה לי שבבחירות פעם רביעית ליברמן יימחק.
מעניין17.12.19
3
הרב אבוטבול שלום. כמובן שאינני מחסידי ליברמן, אבל האמן לי שהפריצים באירופה בכלל וברוסיה בפרט היו שונים לגמרי מליברמן. די לקרוא מספר סיפורי חסידים להבין מה הפריצים היו עושים. ליברמן אולי לא אוהב אותנו, אבל בוודאי שלא עושה כמעשי הפריצים באירופה.
האברך דוד16.12.19
2
ממשלה בלי נתניהו זה לא ממשלה
אלה17.12.19
1
תמיד הכלבים הם עזי נפש במיוחד בבית שלהם.המולדבי מרגיש בבית יחסית לחרדים.
הפריץ.16.12.19
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 20:57

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 07:08

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 07:00

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24