כיכר השבת

"כינוס חירום"

נתניהו: "הם משווים את הרשימה המשותפת לחרדים"

נתניהו נשא דברים וקרא לח"כים הימניים בכחול לבן לסרב לשיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת • בני גנץ אמר: "אקים ממשלה יציבה. העם הראה לנתניהו את הדרך" (פוליטי)

35
אבי רבינא | כיכר השבת | י"א באדר | 07.03.20
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90. וידאו: מתוך הפייסבוק של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב (מוצאי שבת) מסיבת עיתונאים בה קבל על הניסיון "לגנוב את הבחירות" כלשונו.

בליכוד כינו את הכינוס הערב כ"משדר חירום" זאת לאור כוונת כחול לבן וליברמן לחוקק חוק שימנע מנתניהו לכהן כראש ממשלה בשל כתבי האישום נגדו.

לדברי ראש הממשלה, "יכול להיות שהיינו מנצחים באופן מוחץ. בן גביר אמר לי, 'אני מוכן להוריד את המועמד שלי ולתמוך בליכוד' ולשנות את כל התמונה. אם בן גביר היה יורד, היה יכול לתרום לניצחון גדול יותר".

נתניהו הסביר מדוע נמנע מלעשות כן. "היה לו תנאי שאני אאשר תפילות של יהודים בהר הבית בשבת, זה היה מבעיר את המזרח התיכון".

עוד אמר נתניהו: "לפני הבחירות גנץ, יעלון ואשכנזי הבטיחו לא להישען על הרשימה המשותפת בשום צורה שהיא. תסתכלו על המצע של הרשימה המשותפת. הם שוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית. לקחו את כל ההבטחות שלהם מערב הבחירות וזרקו לפח".

"אני שואל את האוזר והנדל, אתם תיתנו לחרפה הזאת להתרחש? לרשימה המשותפת יש מצע שפגוע בביטחון המדינה. אתם תתנו את ידכם לדבר הזה? תזרקו את כל העקרונות שלכם לפח?".

נתניהו: "מבטיח לכם אני לא הולך לשום מקום אני נשאר מנהיג הליכוד. יש פה בעיה קשה מאוד. מיליון שלוש מאות חמישים אלף בחרו בי. כמעט שניים וחצי מיליון אזרחים נתנו את אמונם בי למרות שידעו את כל האשמות הסרק התפורות נגדי".

"נפעיל את כל הכוח המוסרי והציבורי, להבהיר שהדבר הזה אסור שיקרה. הציבור יתחשבן עם מי שיעשה פלסתר מכל מה שהובטח לו. בשעה שהם הורסים את הדמוקרטיה, אנחנו ממשיכים לפעול למען כל המדינה. הם משווים את הרשימה המשותפת לחרדים, הם מעלילים שאנחנו רצינו להביא את הרשימה המשותפת".

חצי שעה אחרי נתניהו, נשא יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ דברים ואמר: "אקים ממשלה יציבה. בשלושה סבבי בחירות הראה העם לנתניהו את הדרך. רוב העם לא רוצה את נתניהו".

"אנו נמצאים ימים ספורים לאחר בחירות שריסקו את כל הנורמות המקובלות של בין אדם לחבירו. הופעלו בדרך לא חוקית ולא מוסרית, רבנים מקליטים וחברות קש בניסיון לקנות שלטון בכסף ובאיומים".

גנץ המשיך, "אני מזהיר את נתניהו מדינת ישראל קמה לפניך, והיא תמשיך גם אחריך. לא אאפשר לך לשסות איש באחיו. נתניהו, האווירה הציבורית והאיומים מדאיגים כל מנהיג לאומי".

עוד אמר גנץ: "מדברים על גיוס עריקים כאילו מדובר על דבר נורמלי. השלטון שלך דרס את כל הנורמות. שלטון מוכה שלטו כוח ועיוורון. לא ניתן שישראל תהפוך לדיקטטורה. אותנו לא יפחידו. אזרחי ישראל, איני מתכוון לשתוק. לא ניתן למסיתים להשתולל".

"אקים ממשלה שתחזיר את השפיות ותנקה את השנאה שזרע אדם החושב רק על עצמו. אני אומר לכם הפלונטר הפוליטי מחייב החלטות מהירות ולגלות אחריות לאומית ולהקים ממשלה בהקדם. אקים ממשלה שתשרת את כל אזרחי ישראל".

תוכן שאסור לפספס
35 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
34
הדיוט ,נמצא בזירת רצח ולא יודע את השם שלו
אין צורך!!07.03.20
33
נראה את גנץ יוצא לפעולה בעזה. אני נותן לא חצי שנה להיות ראש ממשלה ברשות. אחמד
שלמה 07.03.20
32
עקביות של שמאלנים : רק עובדות רבין ז"ל לפני בחירות 1992 : "לא יעלה על הדעת שגם בשלום נרד מרמת הגולן. מי שיעלה על הדעת לרדת מרמת הגולן יפקיר, יפקיר את ביטחון ישראל". רבין ז"ל אחרי בחירות 1992 : מציע נסיגה מהגולן בתמורה לנורמליזציה מלאה ומוכר את שולה אלני בשקל שמונים וחמש כולל שטריימל עבור קואליציה
גלעד07.03.20

הצגת כל התגובות

31
התורה אומרת שהשנאה הוא הרגש הגרוע ביותר מכיוון שהיא מעבירה את האדם על דעתו מהציטוטים האחרונים של בוגי ניתן לראות לצערי שהוא עמוק מאוד שם
מלכה07.03.20
30
גנץ באמת אתה רוצה להיות ראש ממשלה אתה תביא לכאן חורבן לנאום אתה לא מצליח בחייאת
יהודי פשוט08.03.20
29
איתך באש ובמים
ציון07.03.20
28
עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום
זאב07.03.20
27
סגנית הקרן החדשה לישראל: ''הצבעה לרשימה המשותפת היא הדרך לסיום הכיבוש'' אנשי הקרן החדשה ( ארגון המועצה לשלום ובטחון ) ארגנו את עצרת השלום בה נרצח ראש הממשלה יצחק רבין שביקש לסגת שבועיים קודם מהסכמי אוסלו . ליבי לנקינסקי היא סגנית הקרן החדשה לענייני מעורבות ציבורית כיום מתמודדת בבחירות לקונגרס הציונ
משה07.03.20
26
עמיר פרץ צריך לקחת אחריות פוליטית. לכנס לממשלת ימין.
שלמה 07.03.20
25
שכל שונאיך עוכרי ישראל יהיו כפרה עליך
זיו07.03.20
24
צדק מי שאמר ליברמן נוכל ומושחת
שניאור07.03.20
23
אז נוריד את שס ויהדות התורה זה 42 מנדטים של הליכוד וקדימה לגנץ יש 47?מנדטים ציוניים אז השלטון שלו על פי צו האלוקים
עמרם08.03.20
22
שמאלנים תתפוצצו בשקט. לכו עם טיבי, עזה מחכה חכם יש מקום גם לעוד מיליון עוכרי ישראל הסתר את זה או דווח על זה
צחי07.03.20
21
מתמטיקה פשוטה. העם נמצא בכל המפלגות פרט למשותפת . 58 מול 47 . זה מה שהעם החליט .
מאיר נהריה08.03.20
20
אמר גנץ המסית הראשי מהשמאל הדועך והבובה המבולבלת של אחמד שנשען על המשותפת שלא מכירה במדינת ישראל . גנץ , יא מחדל לא נמאס לך לשקר ללא הפסקה, השמאל נחל מפלה בבחירות ,תפרוש!!
גבריאל07.03.20
19
לא תהיה ברירה אלא לערוק לגנץ. כי עולם התורה והאוכל לפי הטף החרדי תלוי ברצון הטוב של הממשלה, לכן רק הצטרפות לממשלת גנץ תציל את החרדים מחרפת רעב.
רבינו07.03.20
18
גנץ: העם אמר את דברו!!! לא ידעתי שהעם זה בל״ד??? כמה טיפש ושקרן האדם הזה!!!
דן07.03.20
17
שלושה רמטכלים עם תקשורת מגוייסת, עם שלושה כתבי אישום נגד ראש הממשלה לא מסוגלים לנצח את נתניהו, אז מה הם עושים מקימים ממשלת מיעוט שלא תחזיק מעמד, ומחוקקים חוק כדי שנתניהו לא יתמודד מולם וינצח אותם באופן סופי אלה מישהו אחר פשוט הזוי....
טל07.03.20
16
מה הבעיה לרוץ לבחירות רביעיות לנצח בגדול ולשנות את החוק שוב כשיהיה רוב לימין
סמי07.03.20
15
תכלס בגלל בן גביר הפסדתה עוד מנדט ולא אתה אשם אלא בנט שהעיף אותו ובנוסף לא סיפק את הסחורה רק ששה מנדטים אבל מגיע להם לאחר מה שעשו לבן גביר.
קובי07.03.20
14
נתניהו צדק זה היה באמת או ביבי או טיבי
תמר07.03.20
13
אתם ראיתם איך רינה מצליח קטעה את דבריו של ראש ממשלתינו היקר ? ועוד הוסיפה ואמרה בזילזול נחזור כשיהיה מעניין? תגידו לי זה אמיתי?
כפיר07.03.20
12
תראו מה קורה בלי יראת שמיים.שרון מכר את ישובי עזה כדי להציל את עורו. גנץ ליברמן יעלון ולפיד ימכרו את המדינה כדי להיתנקם בביבי. מסקנה!אם אין יראת ה" וכו... עלינו לזעוק אל ה" ולבטוח רק בו!
אמיר07.03.20
11
בני גנץ יהיה ראש הממשלה הבא תרצו או לא
משה07.03.20
10
התשקורת הישראלית מסתירה את מצע הרשימה המשותפת – לא מכירה בישראל כמדינה היהודית הנקודות העיקריות במצע: • "דחיית הדרישה הישראלית מהפלסטינים להכיר בישראל כמדינה יהודית" . • "הרשימה תעלה את גדר ההפרדה הגזענית והדרישה לפרקה" • "הרשימה תפעל לפירוק כל ההתנחלויות הקיימות" • "הרשימה תפעל נגד כל התוכניות האמ
ציפורי07.03.20
9
צר לי להגיד לכם שכחול לבן וליברמן וחבורת תומכי הטרור הולכים להשביע ממשלה - כרגע רק 2 בכל לבן מתנגדים. אם יצליחו לשכנע אותם - תגידו שלום לשר החינוך הבא אחמד טיבי ושר הביטחון הבא איימן עודה! תתבייש בני - עם ישראל לא יסלח לך לעולם!
דינר07.03.20
8
מדינת ישראל שלשה רמטכלים לשעבר התחברו אם הרשימה המשותפת רוצים להקים ממשלה שאנחנו הרוב זכינו בבחירות אסור שהילדים שלנו ילכו לצבא תחת ממשלה שאימן עודה יקבע מי יהיה שר ביטחון הילדים שלנו לא הפקר שלכם
יואל07.03.20
7
נתניהו ניצח בגדול וקיבל את אמון העם. השמאל נחל מפלה כל הגוש 40 מנדטים , מפלגת המרמה כחול לבן התרסקו. הכי מצחיק שהם אומרים גוש מרכז שמאל 55 מנדטים יחד עם הרשימה המשותפת להשמדת ישראל הנדסת המוח של התקשורת לציבור בעיצומה.
אורי07.03.20
6
עודד פורר יו״ר ישראל ביתנו :״אני חוזר ואומר שוב כמו שאמרתי לפני הבחירות, לא יהיה בחירות רביעיות.״ לפי זה רואים שזה היה מהלך שהם תכננו לפני הבחירות עם כחול לבן, עבודה/גשר/מרצ והרשימה המשותפת לכאורה, הכל כדי להפיל את נתניהו ושנאה לעם היהודי ולחרידים. כשישראל ביתנו ימליצו על גנץ בפני הנשיא, תראו מופת
ליברמן מושחת07.03.20
5
""למנהיגים"" ולמגיבים... ראשית למנהיגים במרכאות אוכלי נבלות וטרפות שקצים ורמשים בעלי מוח מטונף שאת עצמם אינם יכולים כל שכן את העם, וכן למגיבים...שכחתם כנראה שיש מנהיג לבירה ! יש בורא לעולם שהוא ואך ורק הוא קובע מה יהיה ואין בלתו ! לכן כל הספקולציות שלכם לא מחזיקים אויר. מ'ה ש'היה ה'וא שיהיה, ממשלה ל
מרדכי היהודי07.03.20
אתה המשיח מתל אביב פשוט אתה אומר את אותו תוכן
בעילום שם08.03.20
4
לא מבין מה הלחץ? בני גנץ הוא בסה"כ בובה על חוטים, הוא לא ממש מסוגל או מבין איך לנהל מהלכים. נתניהו יהפוך אותו לחומוס בפיתה.
רועי07.03.20
3
כחול לבן, עבודה/ גשר / ומרצ ירכיבו ממשלת מייעוט, בזמן ההצבעה עוד - 12 ח״כ ערבים יתמכו. ואז בני גנץ יהיה ראש הממשלה. ורגע, זה לא הכל. כדי להפיל את הממשלה בראשות בני גנץ, צריך 61 ח״כ , ולנו יש רק 58 - שזה אומר שבני גנץ הולך להיות רה״מ הבא של מדינת ישראל לצערי הרב. וכן, זה אמיתי! קיבלנו את בני גנץ ראש
מזרחי07.03.20
2
אנשי כחול לבן ינסו לחבל בפעילות כנסת ובכלכלת המדינה ולשבש את פעילות הכנסת בעת משבר כלכלי במקום להרכיב ממשלה בשעה שיש להם רוב לטענתם 62:58 . כך ינסו בכחול לבן להרכיב קואליציה: השלב הראשון - לא להקים ממשלה בני גנץ יודע שהוא רחוק מאוד מהרכבת ממשלה, ולכן בשלב הראשון הוא לא מכוון לשם. לדעת האסטרטגים של
צבי07.03.20
1
בשיחות סגורות למקורביו חושף ליברמן את הסיבה לסכסוך הקשה בינו לראש הממשלה. לטענתו, נתניהו עומד מאחורי תלונות נגדו ובנו לרשויות המס והמשטרה: "מדובר בחטא שאין עליו סליחה גם ביום כיפור"
חדשות07.03.20
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24