כיכר השבת

המפץ הפוליטי

גדעון סער פורש: אתמודד מול נתניהו על ראשות הממשלה

גדעון סער פורש שוב ממפלגת הליכוד - והפעם מודיע על הקמת מפלגה חדשה תוך שהוא מצהיר כי יתמודד על ראשות הממשלה • "הליכוד הפך לכלי שרת עבור האינטרסים של העומד בראשה" (ארץ)

76
רפאל כהן | כיכר השבת | כ"ב בכסלו | 08.12.20
גדעון סער פורש: אתמודד מול נתניהו על ראשות הממשלה
(צילום: מתוך השידור החי)
לחצו כאן

כאב ראש לנתניהו, גנץ ובנט: שר הפנים לשעבר, חבר הכנסת גדעון סער, הודיע הערב (שלישי) על הקמת מפלגה חדשה בגוש הימין והצהיר כי יתמודד מול בנימין נתניהו על ראשות הממשלה.

"ישראל מצויה מזה שנתיים במשבר פוליטי מתמשך, שסעים בעם, השיח הפוליטי רעיל יותר ויותר, האמון הציבורי מידרדר. ישראל חווה משבר כלכלי חמור שמחריף וישראל תצטרך להתמודד עם ההשלכות הקשות גם בשנים הקרובות".

גדעון סער תקף: "הממשלה הנוכחית ביזתה את האמון הרחב שניתן לה עם הקמתה. רבים מאזרחי ישראל מסתכלים בחרדה ולא יודעים איזה עתיד צפוי לילדיהם ונכדיהם. יש ישראל טובה יותר והיא מחכה לנו".

הוא הסביר את החלטתו לפרוש ממפלגת הליכוד תוך שהוא מזכיר את כישלונו בהתמודדות בפריימריז מול בנימין נתניהו, ובניסיונו לבצע את השינוי מתוך המפלגה.

הנאום המלא של גדעון סער:

לחצו כאן

"הליכוד היה ביתי כל חיי כאדם בוגר. התייסרתי תקופה ארוכה עם ההחלטה, הליכוד שינה את פניו לאחרונה, התנועה הפכה לכלי שרת עבור האינטרסים של העומד בראשה כולל משפטו הפלילי, פולחן אישיות לאדם בשר ודם, אין דיון אמיתי בשאלות של מדיניות".

"איני יכול עוד לתמוך בממשלה בראשות נתניהו ואיני יכול להיות חבר הליכוד בראשותו. אני אומר זאת בצער. היום ישראל זקוקה ליציבות ואחדות, נתניהו לא יוכל להעניק לה לא את זו ולא את זו, היום צו השעה הוא החלפת שלטונו של נתניהו".

סער ציין כי הוא יודע שייתכן ובגלל ההצהרה שלו לא יקדימו את הבחירות אלא יגיעו לפשרה, אך לדבריו - "ברגע שהחלטתי בצעד הזה, אני חש בשל לתפקיד ולנשיאה באחריות".

בנוסף, הודיע כי יתפטר מחר ממליאת הכנסת, שכן הוא נבחר על חשבון מקום של מפלגת הליכוד - מפלגה אותה הוא עזב, שכן הוא מקים כאמור מפלגה חדשה.

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "סער עוזב כי הוא הובס בפריימריז וכי בסקרים הפנימיים של הליכוד שנערכו בימים האחרונים הוא צונח לעשירייה השנייה".

"סער שנשבע פעם אחר פעם ש"הליכוד הוא ביתי ולא אפרוש אם אפסיד, אני לא מאמין ברסיסי מפלגות" - הובס, הפר את כל הבטחותיו ונטש את הליכוד דווקא בשעה שראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל, הוריד את התחלואה והתמותה לאחת הרמות הנמוכות בעולם ומביא הסכמי שלום היסטוריים".

עוד הוסיפו במפלגת הליכוד: "סער החליט לנטוש את הימין, לחבור ללפיד ולהצטרף לרשימה ארוכה של פוליטיקאים שנטשו את הליכוד ואחר כך התרסקו לחלוטין. כמו בעבר, הליכוד יישאר מאוחד ומלוכד ואם יגרר לבחירות - ינצח".

המהלך של סער לא הפתיע את המעורים במערכת הפוליטית, בעקבות יחסיו המתוחים עם נתניהו שנים רבות. סער, החמישי ברשימת 'הליכוד', היה היריב האחרון של נתניהו על ראשות המפלגה, לאחר שעבר "סיכול ממוקד" מצד ראש הממשלה, שניסה לדרדרו במקומו במפלגה.

אחת הסערות שנקשרו בשם השחקן החדש בימין הייתה האשמת נתניהו כי נשיא המדינה ראובן ריבלין חבר לגדעון סער בניסיון לעשות לו "פוטש" ולהדיחו.

המפלגה החדשה בראשות גדעון סער נועדה להוות "מקלט המצביעים" של ימנים שלא רוצים בשלטון נתניהו ומאוכזבים מאי עמידת גנץ בהבטחתו. על פי הסקרים, תחת קטגוריה זו עומדים כעשרה מנדטים, שכרגע תומכים ב'ימינה' של נפתלי בנט.

גורמים במערכת הפוליטית העריכו כי הצהרת סער בעת הזו, עוד קודם פיזורה הרשמי של הכנסת ה-23, נועדה כדי לשמור על אפקט ההפתעה ושהתכנון לא ידלוף.

לסער צפויים להצטרף שלוש חברות כנסת נוספות ב'ליכוד' ושני חברי קואליציה נוספים. מן 'הליכוד' תגענה מיכל שיר, שרן השכל וכמובן יפעת שאשא-ביטון, ששמה נקשר במספר מפלגות. יחד איתן עתידים להגיע גם חברי 'דרך ארץ', שר התקשורת יועז הנדל ויושב ראש ועדת החוץ והביטחון צביקה האוזר.

תוכן שאסור לפספס
76 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
70
63 מה יציע. מאיפה טמבל. החרדים לא יהמרו עליו אפילו שקלון קטן.
ללא שם09.12.20
69
מקווה שהחרדים ושס ירמזו שהם בכיס של אף אחד
רונן09.12.20
68
טעות בכותרת. סער מעולם לא פרש מהליכוד. הוא לקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים למשך שנתיים אבל נשאר חבר הליכוד כל הזמן.
מאיר09.12.20

הצגת כל התגובות

67
גדעון חבל על הזמן שלך לך הביתה תנוח אין שום סיכוי שאתה או ליצן אחר יכול להחליף את ביבי
חנניה09.12.20
66
מצויין, יביא לביבי את הניצחון על מגש של כסף!!! מי שאין לו סבלנות לכבד את המנהיג, לא יזכה להיות מנהיג!!!...
HILLEL08.12.20
65
ההנהגה שלנו שמה את כל הביצים בסל אחד, הפכנו להיות מזוהים רק עם ביבי, המשמעות היא שבעיני כל האחרים אנחנו מוקצים מחמת מיאוס ולכן כל ממשלה אחרת שתקום תזרוק אותנו לכלבים. החכים שלנו לא יודעים מה זה דיפלומטיה ומה זה פוליטיקה אמיתית. את מחיר הרעשנות והשחצנות הריקה שלהם כולנו עוד נשלם טבין ותקילין .
אין לנו הנהגה08.12.20
64
בנט אכל אותה חחחחחחחחחח ראש ממשלה עאלקקקקקק מי שהעביר את חוק הגיוס יפול כל חייו
אברהם08.12.20
63
חתיכת בוכרי ניסית בליכוד מול ביבי ולא הצלחת. קבל את הדין ואל תצטרף לאויבי הליכוד. לא תיבור אחוז החסימה
דוידוביץ08.12.20
62
רחמיי על בנט המסכן, עד היום קיבל חיבוק חם מהתקשורת ש"המליכה" אותו, ממחר הוא נזרק לכלבים כי לתקשורת יש "מלך" חדש בשם סער.
טרבלסי08.12.20
61
וואהוווו הוא נראה לי הולך לקחת בעעענננקק
ביבי08.12.20
60
הופה עוד מוקייון הרבה זמן לא ראינו מוקייונים כמוך מאז היינץ
זאב08.12.20
59
הוא הובס בפריימריז על ידי נתניהו. צחקתי בקול שהוא אמר שהוא יחליף אותו.
רובי08.12.20
58
ואני אצביע עבורו
אני חרדי08.12.20
57
זה יום חג לדמוקרטיה וזה יום חג למציאות ...ובעיקר זה יום חג לליכוד ..אחרי שעברנו אתציפי ליבני אולמרט שרון מופז שטרית ליברמן שקד ובנט הליכוד נשאר ליכוד ואיפה הם?? ..האחד היה בכלא! השניה עפה בטיסה מהפוליטיקה !השלישי הודח על ידה !! וכל השאר במקום ללכת קדימה הלכו לאחור ...
עובד08.12.20
56
חבל על החלומות של האליטות. עם ישראל לא יפקיר את נתניהו ועם קמפיין נכון, בבחירות הבאות פשוטי העם יביאו אותו אל הגדול בהישגיו איי פעם. גדעון סער לא עובר אחוז חסימה. ונגיד שכן? הוא סה"כ מתמודד עם בנט על אותו מאגר קולות של אלה שמתקשים להצביע עם פשוטי העם לאותה מפלגה.
ישראל08.12.20
55
תמיד שאלתי מה הדרק הזה מחפש בליכוד. מתנשא מנותק סמולני-ימני ככה בתפר לא יודע מה רוצה מעצמו. ביבי יודע מי להחזיק מי לנטוש. יאלה סע לך חמור. תיכף לא תשמעו ממנו בכלל
בושהההההההההההה09.12.20
54
בוכרי טיפש ולוזר
צפון תל אביבי09.12.20
53
סער צריך להחליף את השם לקלגנוב אין יותר חתרן ממנו
ורד08.12.20
52
בדקה 40:45 אפשר לראות את ההכנות לנאום... למה לא חתכו את זה? כנראה רוצים שיהיה לליכוד חומר לגיחוך לבחירות... כמו שעשו לבני גנץ...
יוסקה08.12.20
51
ביי בייי גייס חמישי פופוליסט וסוס טרויאני. לא סובל לא אותו ולא את אישתו
ישי08.12.20
50
הנדל העז והוזר הברוז הולכים עם חתרן
שמואל08.12.20
49
נאום של ראש ממשלה, מה יעשה נפתלי בנט?
ביתרי08.12.20
48
סער ה בכוס מים לא נראה לי שיש לו סיכוי בקושי מכירה אותו. מה יש לו להציע ? ראש ממשלה ????????!!! לא הגזמת ...
חוי09.12.20
47
סער רה"מ בחלום !!!!
אחד העם 09.12.20
46
מפלגת אחוז החסימה בקושי
איציק08.12.20
45
מזל טוב מדינת ישראל, נולד לך רק-לא-ביבי חדש. האם רק לא ביבי כי ביבי? ממש לא. רק לא ביבי כי לסער יש אגו ואין לו אופק בליכוד כל עוד נתניהו בסביבה. ומה עושים כשהאגו פצוע והדרך נמהרת? מעמידים פנים שהאדם החזק ביותר בימין, היציב ביותר בימין, זה שהפך את הימין לבלתי מנוצח משך עשור שלם - הוא אדם שאסור לשבת א
אשר08.12.20
44
גדעון סער, כמו בוגי בזמנו, פתאום החליט ש"הליכוד שינה את פניו"... אותה תנועת ליכוד בדיוק שרק לפני שנה התמודד על הנהגתה. מה השתנה? הוא פשוט הפסיד בענק. תמיד אפשר להכפיש את הליכודניקים כדי לקבל עוד חיבוק תקשורתי. אבל אנחנו גם תמיד ממשיכים הלאה. כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.
פריד08.12.20
43
האוזר והנדל חחח מדלגים ממפלגה למפלגה שכך אנשים שלא סגורים על עצמם שיעברו ויקימו מפלגה בשם חח מפלגת לא סגורים על כלום חחח גדעון הפרצוף שלך היום התגלה יותר מתמיד וטוב שאתה סוף סוף הולך זה מנקה את הליכוד מכל העשבים שכך מזמן אתה כבר לא ממש בליכוד אז לך לך ותיקח אתך את כל העשבים
רוני08.12.20
42
לדעתי גדעון סהר המתין על מנת לראות את מצבו של נתניהו בתחילת המשפט בתקווה כי מעמדו ויוקרתו של ראש הממשלה ירדו והוא יוכל להיות מחליף לקרב על ראשות המפלגה. כעת אחרי שהוא רואה ואני לא אקח סיכון אם אומר שלאכזבתו לפחות בתחילת המשפט הפרקליטות מתגלה במלוא מערומיה ו נתניהו רק מקבל יותר ויותר תמיכה וחיזוק מבו
עומר08.12.20
41
נו, מצויין, עכשיו יש יותר מקום בליכוד למנהיגים אמיתיים להם אנחנו ראויים כמו מיקי זוהר, שלמה קרעי, אסנת מארק, מירי רגב . . . יהיה שמח בחצר הקיסר
דווידי09.12.20
40
הרי אמר הליכוד זה ביתי אה.. כנראה ביתו זה גאולה אבן השמאלנית לך לעשות לביתך ולא תעבור את אחוז החסימה.
מילה שלו זו מילה ?08.12.20
39
גדעון, אם המהלך שלך כולל החלפת נתניהו, כרגע המפלגה החדשה שלך היא זו שתגרום לביבי להישאר וטוב שכך. למה? כי עכשיו חלק ממצביעי ימינה שגם רוצים בהחלפת השלטון יעברו אליך,וככה כל מפלגה תקבל קצת מאד מנדטים מה שכן הליכוד ימשיך להוביל. דרך אגב גדעון,החלפת שלטון לא נעשית דרך מפלגה שקמה בין לילה... אחחח גדע
ינון08.12.20
38
לך לשמאול המטונף כמוך ס-תום ע-ברין ר-שע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא צריח אותך
אני08.12.20
37
מעולה לא תעברו את אחוז החיסמה
זיו08.12.20
36
כריזמה של דג מושט
טלי08.12.20
35
ביבי ינצח ובגדול בעזרת ה'
חי על הקרקע09.12.20
34
לגדעון סער אנכבד אליך לפנות לאפי להב ראש השולמנים להציע לו להצתרף למפלגה בנוסף להביא יועצים ככלנים שיוכלו לבנות כיצד מטפלים ואיך באטלה ובונים תקציב לבחון אפשרות להפחתת מסים .ולהכל לזוגות צעירים . ובנוסף לא לירות לנגמש לכבד את מפלגת ימינה וליתקוף את מפלות הסמול . לכבד את מפלגת שס וג רק כך תוכל לנחצח
מר יעקב אליהו פעיל חברתי פוליטי09.12.20
33
סער מי השפיע עליך לעשות שטות זו ? אשתך השמאלנית ? נפול תפול כבראשונה ! בלי אשליות
שמואל 09.12.20
32
סמולני בוגד ביחד עם סמוטריץ גנץ בנט והערבושים
היידה08.12.20
מה לחרדים ולימין? החרדים ילכו גם עםאבו מאזן העיקר שיתן להם תקציבים, החרדים לא ימנים ולא שמאלנים, הם פשוט הולכים בעקבות הכסף...
סמולני?08.12.20
31
יששששש~!!!!! ביבי הביתה נמאס מממשלת הדיקטטורה
דוד08.12.20
30
אין לו ברירה הוא סוס מת .והיה חייב לנסות בנשימה האחרונה אבל כנראה שהוא לא יעבור את אחוז החסימה
רות08.12.20
29
מילה שלו אינה מילה אמר הליכוד זה ביתי... הוא ואשתו השמאלנית כנראה לא יכולים לשאת את הצלחת נתניהו.
הפסיד בפריימריז ברוך שפטרנו.08.12.20
28
הם לא יעברו את אחוז החסימה הסמרטוטים האלה
רועי08.12.20
אתה סמרטוט ותגובתך הזויה !
מי09.12.20
27
"מאויבי תחכמני". ברגע שתראו את החיבוק הגדול שסער מקבל מדרעקר, אברומוביטש, בן כזבית ועוד, מיד נבין שמדובר בעוד מפלגת חולי רק לא ביבי שמשרתים את השמאל הקיצוני. סוף סוף כל חולי רק לא ביבי הצבועים והחתרנים מגלים את הפרצוף האמתי שלהם. אחרי ליברמן, בנט ושקד, עכשיו הגיע התור של הצבוע והחתרן סער לגלות את הפ
ישראל08.12.20
בסוף ביבי יגלה שרק אנחנו החרדים נשארנו איתו. תפסיק להתלהב מהנוכל הזה כמו ילד קטן, הוא לא אלוקים ולא חצי אלוקים. הוא אגואיסט, אינטרסנט צבוע שימכור כל דבר בשביל האינטרסים שלו, גם את הברית המפוקפקת שלו עם החרדים. אם אתה חושב שהוא אוהב חרדים או מעריך אותם אתה לא יודע איפה אתה חי...
עוד טיפש08.12.20
26
חברים מי שאכפת לו מהחרדים יותר מביבי זה גדעון אז בבקשה
שלומי09.12.20
25
אין לו סיכוי מול ביבי, אלא אם כן יציע לחרדים כפול ממה שביבי יציע.
רבינו09.12.20
24
ביבי תהיה חזק העם אתך! הוא ניסה להפיל אותך בפריימריז ללא הצלחה אז גם עכשיו החתרן הזה לא ינצח! רק ביבי, רק מחל!
.08.12.20
23
אני בז לגדעון סער.יצור חמדן תאב בצע שרק חולם להיות ראש ממשלה.סוטר לבוחרים שלו ועל כן הוא יעלם מהמפה הפוליטית.
אמיר08.12.20
כמה אתה מקבל עבור הטוקבק ?
כמה09.12.20
22
צעד מתבקש...הוא היה כבר נטע זר בליכוד...אבל מפלגה ימנית זה רק עוצמה יהודית כל השאר זה פייק ימין.....הליכוד זה לא ימין חד משמעית !!!!!
יוחנן08.12.20
21
מצוין--עכשיו גם אני וחברי החרדים נצביע לסער הישר ולא לבעל השטיקים והטריקים
משה08.12.20
20
בשביל לצלוח את אחוז החסימה זה לפחות מאה חמישים אלף קול .מאיפה יש לו
הוא מתאבד08.12.20
19
אני רואה את ראש הממשלה עובד קשה יומם וליל בית המשפט נגדו המשטרה נגדו קואליציה בתוך אופזיציה הפגנות אופזיציה מכה וראש הממשלה נלחם מנהיג אמיתי למען עם ישראל בהחלטות לא קלות לא פופולסטיות , מצדיעה בפניו בנימין נתניהו אין ולא יהיה לך מחליף
ימית08.12.20
18
נחש מתחת לקש
ראובן08.12.20
17
גנץ 2 , מי זה בכלל , כריזמה של מלפפון יש לו . נכשל בנסיונות שלו בתוך הליכוד להכניס רעל נגד נתניהו , גרמו לו לצאת מהדלת כמו מסכן .
אבי08.12.20
16
כן, גדעון. יש אנשים שעשו את ביבי כמלך. יודע למה? כי הוא היחיד שהחשיב את תפקידו כשליחות עבור עם ישראל - ולא כסידור ג'וב עבור עצמו. הוא ראה את ישראל לפני טובתו האישית. תמיד. גם אם זה היה במחיר של הכפשות קשות נגד משפחתו. גם אם זה היה במחיר של כתבי אישום תפורים. במחיר של חוסר שעות שינה שנים לגבי שנים
יעקב08.12.20
וואלה אתה מזה צודק!
.08.12.20
15
נתניהו היה הראשון לזהות שגדעון סער הוא נחש שממתין לשעת כושר להכיש.
יאיר08.12.20
14
שחר של יום חדש
אבי08.12.20
13
הכותרות: סער פורש מהליכוד! המציאות: נתניהו הראה לו את הדרך החוצה כבר אחרי הפריימריז לרשימת המפלגה ודחף אותו פיסית עד לפתח היציאה אחרי הפריימריז על ראשותה. הבחור פשוט איטי ולקח לו זמן לקרוא את התמונה.
שמעון08.12.20
12
לגדעון סער אנכבד . אליך לפנות לאפי להב ראש השולמנים להציע לו להצתרף למפלגה ובנוסף לצרף יועצים כלכלנים שיבנו תקציב ויטפלו באטלה . לשקול תוכנית להפחתת מסים להכל לזוגות צעירים לפנות לנפטלי בנט ולסכם איתו שהם לא תוקיפים אחד את השני בבחירות לכבד מפלגת שס וג רק תוכל לנצח ולהכיב קוהלציה .
מר יעקב אליהו פעיל חברתי פוליטי09.12.20
לפני שתלמד פוליטיקה אתה צריך ללמוד לכתוב..
מחוכם09.12.20
11
מצוין גדעון. כל הכבוד. הציבור החרדי רואה בך אדם ראוי ומכבד. בהצלחה.
יהודי רגיל08.12.20
10
חחחחחחח חי בסרט
נאוה08.12.20
9
‏רוב מוחלט של מצביעי הימין מבין שהסיפור האמיתי של השנים האחרונות הוא לא ״השיסוי והפילוג״ מצד נתניהו, אלא מסע הציד נגד מנהיג מחנה הימין מצד כנופיית צלאח א-דין וההפיכה האנטי-דמוקרטית שמובילה מערכת המשפט. ‏גדעון סער אימץ הערב את טרמינולוגיית ״השיסוי״ השקרית של תועמלני השמאל ולא העז לומר מילה נגד הבריונ
צחי08.12.20
8
גדעון כפרה עליק, אתה מוזמן להחליף לי מנורה בבית.
טל08.12.20
7
חי בסרט
חי בסרט08.12.20
6
לא נתגעגע
גד08.12.20
5
לשלטון. דברים כדורבנות חוצבים את העדר הליכודי אולי סופסוף התעוררו 120000 ליכודנקים ,.... כשפך השמן נשפך על הליכדונקים ואין בו טיפת שמן הם מרגישים נסססס . והבן ליודעי חן
ביבי תגיד גידי09.12.20
4
לא נתפלא שהכל הוא סה"כ תכנית של ביבי לנגוס מנדטים מבנט ואז בשעת האמת בהרכבת הממשלה הבאה גדעון יכנס בגדול לממשלה
מנחם 08.12.20
3
אולי אכשיו ריבי עריה גם יפרוש מישס ויקים מיפלגה אים אייזנקות בשם קזבלן. קבודדד
ריבי עריה קבודדדדד מר'ן כחה פסק לנו אספר08.12.20
2
שקודם כל ידאג על הבית שלו שלא ילכו עם ערבים אח"כ לעם ישראל
מיכאל08.12.20
1
כל המתחת לאחוז החסימה יחברו יחד למפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה.
גיא08.12.20
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 10:23

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 08:14

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24