כיכר השבת

"הקצנה אין-סופית"

נפתלי בנט מתכנן "לטפל במדינה החרדית בתוך המדינה"

יו"ר ימינה אמר היום כי יקים ממשלה על כל חלקי הפוליטיקה הישראלית - "אחרת, איך נטפל במדינה החרדית שבתוך המדינה?" • הראיון כולו עורר סערה במערכת הפוליטית (בארץ)

102
יוני גבאי | כיכר השבת | כ"ט בטבת | 13.01.21
נפתלי בנט מתכנן "לטפל במדינה החרדית בתוך המדינה"
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט התראיין הערב (רביעי) במהדורה המרכזית של חדשות 13 שם חזר שוב על הצהרתו כי הוא מתמודד על ראשות הממשלה.

בדבריו אמר כי אחרי שינצח את הבחירות, יקים ממשלה עם כל חלקי הפוליטיקה הישראלית. "אחרת", כך תמה, "איך נטפל במדינה החרדית שבתוך המדינה?".

לא רק הציבור החרדי זכה למתקפה מצד בנט בראיון, אלא גם שותפו לאורך השנים האחרונות, ח"כ בצלאל סמוטריץ'. דרכיהם נפרדו, והאחרון הקים את מפלגת הציונות הדתית.

בנט תקף את סמוטריץ'. "אם יש תחרות של להיות עוד יותר קיצוני, מפצל ופרובוקטיבי - אני לא בעניין הזה. הרבה אנשים שהרגישו עד היום שהם לא יכולים להצטרף לימינה בגלל הקצנה ואי כיבוד של אנשים שונים בחברה הישראלית, יכולים להרגיש שאנחנו בית של כל עם ישראל".

"אחת הסיבות להיפרדות היא הקצנה אין-סופית ופרובוקציות. מתקיפים אותי שאני מתראיין בתוכנית ששודרה בשבת. זו דרכי, וכבר 10 שנים שאני מתראיין בתוכניות שמשודרות בשבת. אני נשוי לאישה מבית לא דתי ואני לא מזדהה כמגזר. אנחנו עם אחד".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר בתגובה: "יצא המרצע מן השק. למרות ניסיונות של בנט לגלגל את האחריות לפיצול על סמוטריץ' הוא הודה היום באמת לפיה הוא זרק את סמוטריץ' והציונות הדתית בשל רצונו להיראות טוב בפני החילונים במרכז ובשמאל. המשך החלטתו לשים את כל ערכי הימין והציונות הדתית בצד".

"אנחנו רואים שנפתלי החליט להתנהל בזריקת בוץ במלחמות פנים מגזריות, לא זו דרכנו. לא ניגרר אליה ולא נגרור אליה את הציבור שרוצה קמפיינים חיוביים. אנחנו נדבר על הערכים שלנו בגאון ונשתדל לייצג את הציונות הדתית ואת עם ישראל כולו. המלחמות הפנים מגזריות לא מביאות כבוד ואנו קוראים לבנט לחדול מהתנהלות זו".

בנט על גדעון סער: מפלגת בועה

גם מפלגתו החדשה של גדעון סער, תקווה חדשה, זכתה למתקפה מצידו של בנט ואמר כי אין בכוונתו לחבור אליו כי "הוא בעוד מחנה".

"סמוטריץ' אומר, 'אני רק נתניהו'. סער אומר, 'אני לא נתניהו'. אני אומר - לא מעניין אותי. את המצביעים מעניינת שאלה אחרת. מה גם, יש בינינו הבדל מהותי - אנחנו אנשים שעושים, והם מפלגה שנולדה אצל יועץ תדמית בתל-אביב".

"כשאני חרשתי את הארץ בשנה האחרונה, סער ישב עם יועצי תדמית והכין מפלגה". את זאב אלקין, צבי האוזר וסער עצמו כינה כ"פוליטיקאים ערמומיים. זה מה שישראל צריכה עכשיו? עוד ערמומיות פוליטית? יש לנו את מלך הערמומיות הפוליטית".

ממפלגת תקווה חדשה נמסר בתגובה: "נפתלי בנט, כדרכו - פזיז וחסר שיקול דעת. כשהוא בלחץ - הוא יורה לכל הכיוונים. לנפתלי בנט אין ולו חלק מזערי ממהישגים ומהרפורמות שבצע גדעון סער למען הציבור בישראל. גם בנט כבר מבין שגדעון סער הוא המנהיג היחיד שיכול להחליף את השלטון ולהוביל שינוי בישראל".

בנט על נתניהו: נותן לגיטימציה לתנועת האחות של חמאס

בתחילת הראיון, התייחס יו"ר ימינה לביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו היום בנצרת ואמר כי מדובר במהלך פוליטי עם "ציניות בלתי נתפסת".

"איך בנימין נתניהו לא מתבייש להתחבק עם מנסור עבאס, אדם שביקר מחבלים שרצחו חיילים בליל הקלשונים? זו בושה וחרפה". בנט הוסיף בפניה לנתניהו: "איך אתה מעז לתת לגיטימציה לתנועת האחות של חמאס?".

לדבריו, "היחס לאזרחים הערבים צריך להיות שוויוני לגמרי. אבל, לנתניהו אין גבולות? להתחבק עם אנשים שרצחו חיילים? הוא צריך להתנצל בפני עם ישראל. בושה וחרפה".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "השאלה פשוטה: האם בנט יישב או לא עם נתניהו בממשלה? בינתיים בנט מסרב ולא מוכן להתחייב לממשלת ימין. הוא קשר את גורלו לגדעון סער שאין לו ממשלה בלי לפיד ויתר השמאל".

תוכן שאסור לפספס
102 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
נפתלי מנסה לגנוב קולות ממצביעי לפיד😵
בושה08.02.21
77
ואיך אתה בנט לא התביישת לבנות בימת עבודה זרה של רפורמים בשריד בית מקדשנו????????? איך לא רעדו לך הידיים? איך לא התייבש לך הקול? איך???????????????
ואיך אתה בנט 14.01.21
76
אוי כמה שהרב עובדיה צדק, הוא הראשון שזיהה, בית של גויים.
מאיר14.01.21

הצגת כל התגובות

75
אוח אוח מה שביבי עושה לו. הוא פשוט מפרק לבנט את הצורה אוח אוח
חמודי14.01.21
74
השמאלנים הצבועים, שונאי הערבים הכי גדולים בעולם. הם לא מפסיקים לשטוף לנו את המוח שאנחנו חייבים להיפרד מהפלסטינים, בכדי שלא יהיה בארצנו רוב ערבי. אסור לשכוח ש80 קיבוצי השמאל יושבים על חורבות של 80 כפרים ערביים. תבדקו כמה ערבים חיים בקיבוצים, בהרצליה פיתוח, בכפר שמריהו, בצפון תל אביב ובכל מעוזי השמאל.
יעקב13.01.21
73
"הקב"ה ישפיל אותו עד עפר "- זה ציתות גולש מס' 4, אנא אח יקר זה לא דרכה של תורה, דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום, אין מצב שדוחים בשני ידיים אבל יש מצב שמקרבים בשני ידיים, ועלינו לקרבו וכל אחיינו הטועים לאבינו שבשמים שדברי חכמים בנחת נשמעים.
מיכאל13.01.21
מסכים עם מיכאל, שהרי הם שנאים אותנו כיון שאין אנו בנחת רוח עם הבריות, ואם נהיה בנחת רוח אז יאהבו אותנו.
דורון13.01.21
דורון אתה חי באשליות לא משנה מה תעשה - לא יאהבו אותנו ! גם אם תנסה להחניף להם כמו שעושה בנט ושות' . גם הוא וגם אלה שהוא מנסה להחניף להם - לא יאהבו אותנו !!!
דוד14.01.21
הכותב התכוון להשפלה פוליטית ולא אישית אפילו שאצל פוליטיקאים בגלל האופי המתועב שלהם זה אותו דבר. צדקו חז"ל על קופת השרצים . מותר להתפלל לקב"ה להשפיל אוייב פוליטי לא כאדם חלילה אלא כתנועה פוליטית. אין מה לקרב את בנט כי הוא הגרוע בפוליטיקאים מחניף ומכה, מברך ומשמיץ, תוקף ומגן הכל לפי הסדר האחרון שקיבל.
לא להושיט לחי 14.01.21
72
ערבים..יותר ראויים מבנט.. לך לחלום.. לך בלילה.. אגב..מה עם הספר הכושל? מכרת כבר 4 עותקים?? למה לא נותן עצות לכל ממשלות העולם החכם המהולל??? כי מדבר שטויות בדיקות ללא הפסקה... לך שב עם לפיד ומרצ..יותר טוב??? ערבים ישראליים הרבה יותר טובים ממך..אז תפסיק לחפור...מי שבגד..זה רק אתה..ומפלגת ימינה..אה..שמ
ישראל13.01.21
71
את הקול שלי הוא יקבל
חבגר13.01.21
אתה יכול גם לעבור בכביש בלי להסתכל.... עצם בחירתך בבנט. מראה שאתה כמוהו ואין שמירת היהדות מול עיניך, אז מה הרבותא... כמוך יש רבים בתל אביב וקיסריה.
asi@gmail.com14.01.21
עוד הרבה גויים בעולם
שמחה14.01.21
70
שירה מס' 72 כותבת בנט תן מדינה חרדית. כל הכבוד לך סוף סוף מישהו מבקש מדינת הלכה, רק נשאר שגם ח"קים חרדים וכל החרדים יתעוררו ויומרו זאת בלי לפחד ושאנו מבקשים דוד המלך ולא ראש הממשלה, ואולי תבקשי זאת מח"קים חרדים כי הם הנציגים שלנו.
אורן16.01.21
69
כגודל הכיפה כך גודל המוח הרופס חחח אין דבר עוד אדיוט שלא יעבור את אחוז החסימה
יוני14.01.21
68
מרן אמר את דברו: "בית של גוים" אין מה להוסיף, שום דבר לא השתנה מאז ועד היום אותה גברת בשינוי אדרת, אח של לפיד אותו זבל
דוד14.01.21
לפעמים בית של גויים יותר טוב מבית של פושעים. דבר עם אריה, אולי הוא יראה אותך, כרגע יכול להיות שמבחינתו אתה שקוף.
טוב דוד.14.01.21
67
לכול המלעיזים על ביבי שהיה ראש הממשלה הכי טוב שיכול להיות בנסיבות החיים ובנט הינו חיקוי חיוור לבבואתו המהודרת של ראש הממשלה .כי תבינו נתניהו הכי טוב לחרדים במצב הקיים. בל נשכח את ברית האחים שכרת בנט מיודענו אי שם בשלהי 2013 עם אחד פליט הפוליטיקה בשם לפיד שתקצר היריעה מפרוט כול המעללים שנהג בחרדים
רק ביבי 14.01.21
אריה זה ההוא שעכשיו מתהדר בכך שכתב האישום הוא רק על עבירות מס ולא על שוחד, מירמה והפרת אמונים? בתיאבון עם הבצל!
סע מהעיניים...14.01.21
66
בנט קורץ לשמאל, מקושש קולות בכל מחיר. הופך לבדיחה. ואני עונה לו לעניין: בבקשה ממך, אל תטפל בנו, תן לנו מדינה נפרדת. בואו ניפרד. באמת, בואו ניפרד. נקים פה מדינה חרדית שמרנית, ואל תתערבו לנו. רוצים לא לטפל בנו בבתי חולים? מעולה, נבנה לבד. אנחנו נסתדר. באמת,. אל תשלחו חיילים להגן עלינו, אנחנו נתסדר. רד
שירה14.01.21
65
הוא ואחיו לפיד ואח חדש ליברמן יטפלו בחרדים כמיטב המסורת האנטישמית
אפשטיין חרדק14.01.21
64
בנט הוא לפיד עם כיפה.
נפתלי14.01.21
לפיד עם סמרטוט? לא! זה לא כיפה, ובנוסף זה כ"כ מכוער וולגרי, למה אינך מוריד את הדבק מהראש?
יהודה14.01.21
63
אחרי הראיון המטונף היום של נפתלי בנט אין לי ספק שבצלאל סמוטריץ' יעבור בסקרים את אחוז החסימה החל מהיום
רונן14.01.21
62
רק אני רואה את נפתלי בנט לאחר הבחירות רץ בין הקלפיות השונות בכדי לגרד עוד קולות במטרה לעבור את אחוז החסימה?
מנדלבליט13.01.21
61
בנט אתה צבוע אתה מומחה בלהרוס בתים. אולי תנסה להרוס את בית המשפט בסלאח הדין. אתה תינוק מגודל שהורס כול צעצוע שמקבל. הציונות הדתית היא לא עוד צעצוע. אתה לא עובר את אחוז החסימה
גבי13.01.21
60
נפתלי זה היה נאום הגרוע ביותר שלך,גמגמת בלי סוף , מכרת את עצמך ואת מי שאתה בשביל הכיסא ,היום הפסדת כמה מנדטים טובים.
הלן13.01.21
59
חחחחח מצחיק אותי שהוא עדיין בסרט שהוא ראש הממשלה הבא
מזמשנה13.01.21
58
יאללה באמת הגיע הזמן לטפל בהם. יופי בנט. מצביעים ומצדיעים לך יחביבי
עיסא14.01.21
פרעה גם ניסה לטפל, ואתה יודע את הסוף, תתבייש לך שונא ישראל, מי אתה בכלל, מי קרא לך לפה, לך לגרמניה
צבי14.01.21
57
הבנט הלזה צריך בדיקה אחריו. לענ''ד, יש תזוזה קלה במבנה המוח שלו. וי''א דהנ''ל משתייך לכת מסויימת רח''ל, וראייתם מנעיצת טלפי הכת בכותל הקדוש - ביזמתו רח''ל
אבי העשל14.01.21
56
יראי חטא ימאסו האמת תהא נעדרת פני הדור כפני
עקבתא דמשיחא 14.01.21
55
כזה אדיוט רק מוזר שאיילת שקד אחריו באש ובמים
חיים14.01.21
54
סמוטריץ' עזב אותך כי אתה בתכנונים לממשלה עם לפיד וליברמן זה למה הוא לא נכנע לשמאלניות בהצלחה באחוז החסימה , אפילו הציונות הדתית לא מצביעה לך
מור13.01.21
53
מתי ראית את ביבי מתחבק עם מנסור עבאס יחרטטן בגרוש?!
נוח13.01.21
52
תשמע, אתה חייב להפסיק לעוף על עצמך. אתה תסיים עם 8 מנדטים. ברור לכולם שאתה מתכוון להקים את ממשלה עם סער לפיד חולדאי ומר"צ זה מה שסמוטריץ הבין. נפתלי כמה הזכרון שלך קצר, בסיבוב הקודם אתה ושקד חיפשתם קולות בפחי הזבל והתחננתם לאזרחים שיבואו לעזור לכם. אל יתהלל חוגר כמפתח
גרין13.01.21
איזה שמונה. הבחור פשוט אפס ועף על עצמו. בפעם שעברה קיבל 6 עם הבית היהודי וסמוטריץ. אנשים לא סובלים את היהירות והשחצנות שלו. כולם לא טובים רק תוקף. ב-2013 דיבר לעניין היום רק תוקף. גם בקורונה הכין ספר מצחיק שכבר הספיק לגנוז אותו אחרי שהוכח שהוא בלפן. אם היה מחבק את ביבי מימין הוא היה מנצח רק פשוט הב
חיים משה 14.01.21
51
תגיד מר בנט הורדת את המסטיק מה"כאילו" כיפה??? רק ביבי
נתן13.01.21
50
תשובה לדוד ול לא להושיט לחי" למה שכתבו מספר 30 מיכאל ודורון. אם אין עיניין לקרב בנט ואם אני חי באשליה וכל מה שנעשה תמיד הם ישנאו אותנו הרי כל מה למדנו חז"ל הכל שקר, שהרי הכתוב בתנא דבי אליהו פרק כח' שאם משא ומתן של תלמידי חכמים עם הבריות בנחת רוח אז אהבים אותם ואומרים הבריות נלמד ילדינו את התורה, וא
דורון17.01.21
49
אני אצביע לטיבי ולא לחולה "רוח" הכיפה שעל ראש הורסת את "היופי" שבקרחת שלך. "עלי קרח עלי קרח" פ ח ד ן לך עם לפיד. מעולם לא הועלת גם לא לציבור שלך.
בוקר טוב14.01.21
הוא לא מהציבור שלנו!!! זה שהוא רץ עם סמוטריץ זה לא אומר שהוא משלנו
ערב טוב14.01.21
מילא שלא למדת לימודי ליבה, אבל גם לצטט מהתנ"ך אתה לא יודע. איזה בזיון. לא כתוב "עלי קרח".
חילוני דתי14.01.21
48
הוא צודק
א14.01.21
47
תוכניות בשבת זה כלום !!! אוכל נבלות לתיאבון לא ציוני ולא דתי עוכר ישראל רשע!!!
נגעל14.01.21
46
מה לתומכי הרפורמים, נשות הכותל והלהטב ולציונות הדתית? די, הגיע הזמן להפנים שבנט ושקד, ממש לא מייצגים את הימין והציונות הדתית ובטח לא את תורת ישראל. הם חלק בלתי נפרד מגוש שמאל - שמאל קיצוני שרוצים להרוס את תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. הזהרו מן הצבועים שפוסחים על שני הסעיפים, הם הכי מסוכנים בעולם.
הלן13.01.21
הלן תגובה יפה ונכונה. צריך לשכפל אותה ולהפיץ .
דוד14.01.21
45
רק ביבי.. כמה סיקור אוהד..טוב שלא עברת לגור באולפני אלגזירה.. תמשיך לפנטז.. לא תעבור אחוז חסימה..אבל אתה כבר רגיל לזה... כל בלון נפוח..מתפוצץ בסוף
גיא13.01.21
44
אתה לא יכול להתמודד ליו'ר עירוני אשדוד בליגה א' אתה רוצה להיות ראש ממשלה?
הלפרין13.01.21
43
למה הוא שם כיפה?
פנחס14.01.21
42
א גרובא שייגץ!
נפתלי14.01.21
41
לא לחינם אמר מי שאמר שמיפלגת הבית היהודי מתאים יותר בית של גוים כעת יצא המרצע מן השק ניבא ולא ידע מה ניבא
ספרדי14.01.21
40
בנט ביבי אוכל אותך בלי מלח. אתה לא שם לב שעושים לך כיפה אדמה? בנט לדעתי אתה לא עובר את אחוז החסימה. אני מזהה שכולם בורחים לך. קח דחוף את בצלאל
וואלה14.01.21
39
הוא צודק רק הפוך, הציבור הכללי הוא מדינה בתוך המדינה של החרדים...
משה 13.01.21
38
אין שום פסול בערבים, יש פסול רק ברשימה המשותפת תומכת הטרור שצריך בכלל לאסור עליה לרוץ לכנסת
מלכה13.01.21
וביבי לא תומך טרור?הוא מביא כל חודש לחאמס ולגיהד מליוני שקלים הוא רוצח הבן אדםואחרי זה הוא זה ששולח חיילים למות על שטויות ופוליטיקה קטנה .מי שהולך לצבא הוא מתאבד
עעע13.01.21
יש פסול בערבים וזה שהם מצביעים בבחירות זה כבר בושה וחרפה
ג'קוזי מבעבע14.01.21
37
לא מצביעים לחבורת החנפנים והשקרנים שנראת "יהדות התורה וש"ס-לא מייצגים את היהדות כלל כל שכן את היהדות החרדית.
44413.01.21
36
חרטטן בלתי נילאה יציל את כלכלת ישראל ?? ינהיג את המדינה ??? יש מצב שהוא מאמין למה שהוא אומר ???
בכר13.01.21
35
כנראה שהאיש נזכר בביעותים בחלומות שחורים על מצבו בבחירות הראשונות לאחר המפץ של הקמת ימינה שהסקרים הראו לו 15 מנדטים והוא צנח צניחה חופשית חדה אל מתחת לאחוז החסימה , ועכב כך הוא מאבד עשתונות וקורץ שוב לברית האחים הידועה לשימצה ומברבר עצמו לדעת
מנחם 13.01.21
34
תגידו פרופיילינג -הקצנה ואפליה בשל שיוך דתי , אתני , וכו . ועוד מדתי מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
פרופ14.01.21
33
נכון שביבי מבחינת 'הדתיות' שלו לא יותר טוב מבנט וסער ולפיד אבל ביבי מייצג מליון ליכודניקים שרובם אנשי אמונה מסורתיים אנשי ארץ ישראל והוא המתאים המנוסה והמפלגה הגדולה שתהיה הציר המרכזי בממשלה. ליכוד - 30 שס - 8 סמוטריץ' - 5 יהדות התורה - 7 בנט - 11 שווה - 61 מנדטים. עוד 4 שנים 2025 בחירות נוספות וש
בנט=לפיד=סער14.01.21
32
''מתקיפים אותי שאני מתראיין בתוכנית ששודרה בשבת. זו דרכי, וכבר 10 שנים שאני מתראיין בתוכניות שמשודרות בשבת. אני נשוי לאישה מבית לא דתי'' אוי לו על הכיפה שבראשו. וכבר אמרו לנו חז"ל : אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן "הצבועין" שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמר
תורת משה14.01.21
נשוי לאשה לא דתית, אל תאשים עכשיו את הוריה--וכבר הזכרתי עניין טהרת המשפחה שיש בזה עניין כרת אבל אני בטוח שגם הקפדה על כשרות אין אצלך אז תוריד את הסמרטוט מהראש ותתפטר מהדבק
יהודה14.01.21
31
בנט לחוץ מאד הוא מרגיש שהוא יורד בסקרים ולכן הוא מוכן אפילו את הכיפה חצי גרוש שלו...לזרוק לחילונים העיקר לא לאבד את הקריירה הפוליטית שלו לא נראה לי שזה יעזור לו, בנט, פקה פקה...
איתן14.01.21
30
בנט צודק. צריך לטפל בקבוצות הקיצוניות במגזר החרדי.
בנט צודק13.01.21
מאחל לך להיות איתו בגן עדן
נננ13.01.21
אבל יותר חשוב לטפל בקיצוניים של נוער הגבעות שהם פשוט חסרי גבולות והם לא קבוצה קטנה, אלא כמעט חינוך שלם של המציאות הדת''ל. וכן לא לשכוח את כל המתנחלים שגורמים נזק בין לאומי לישראל מזה עשרות שנים.
MILA@gmail.com14.01.21
29
בנט היהיר השחצן המתנשא עם מחלת גדלות מעל מה שהוא.מחופש לדתי ולימני מגלומן שחקן צבוע שמאלן כל מה שמענין אותו זה לשקר ולחתור נגד נתניהו וכל אחד אחר ליצור ליכוד ב מפלגה גדולה שהציונות הדתית לא חשובה לו ולא הדת ולא המדינה רק הוא עצמו שיש לו שיגעון גדלות.בחיים הוא לא יהי רבע מנתניהו ולא יגיע הוא ואף אחד
עומר13.01.21
28
סוף סוף האמת יצאה לאור האם המפדל היה עבורו רק מקפצה פוליטית ? הדתיים הלאומיים מאוד תמימים ואין להם שאפתנות פוליטית (חבל!) כי הם נאמנים למשיח בן דוד ומחכים . אבל חשבו באמת ובתמימות שבנט יקדם כמו בולדוזר את ה דרך כמו שאומר סמורטירץ אנו אנשים של דרך לא של אנשים ,ועסקנות פוליטית. ואומר שהוא לא איש של מ
בת ישראל13.01.21
27
בנט תוריד את הכיפה המזויפת שעל ראשך. אתה תחווה מפלה נוספת אי"ה כי שינאתך לדת מובהקת ובולטת. חבל לי רק על איילת המוכשרת שנגררת אחרי כל גחמותיך.
עומר13.01.21
26
סוג של "הפתרון הסופי"?
אנונימי15.01.21
25
מה לך ולדת היהודית . רפורמי שהסתנן לדת היהודית לך תתנצר!!!!
צבי14.01.21
24
במילים אחרות! אם חרדי רוצה להצביע למפלגה דתית שלא יצביע עבור בנט אלא עבור סמוטריץ'!... זה יפה מצידך אדוני נפתלי בנט, שאתה מעודד את מפלגתו של סמוטריץ'!...
נחמיה14.01.21
23
הציבור החרדי לא ישכח לעולם את ברית האחים כן נפתלי בנט דחף לקיצוץ נרחב לעולם התורה והכוללים
דהן14.01.21
22
הוא ואחיו לפיד וליברמן יטפלו בחרדים כמיטב המסורת האנטישמית
אפשטיין חרדק13.01.21
21
הגיע הזמן שהחילונים והדתיים לאומיים יתאחדו מול החרדים, ויבנו מדינה יותר מודרנית וטובה
ג13.01.21
הלוואי אני מכחה שזה יקרה ואני לא יהיה קשור לציונים אמן שהאו"ם יקים מדינה וכל החרדים יעברו לשם
נננ13.01.21
זה בדיוק מה שהרצל רצה לעשות.. תראה מה יצא לו...
כבר חשבו על זה 14.01.21
20
שונא חרדים מובהק !!!!
בלי שכל 13.01.21
19
אם היתה לי הערכה אליו כעת זה נגמר .הגיע הזמן שילמדו כל הפוליטיקאים שמי שפוגע בתורה ולומדיה הוא נלחם עם בורא עולם וברור שאין לו סיכוי...חבל"ז
חוי14.01.21
18
בנט ר.ת בלון נפוח טמבל. ממש כמו בתמונה
ללא שם14.01.21
טוווווווווווובבבבבבבבבבב
.14.01.21
17
מזרחוניק מטומטם
אלי14.01.21
תסתכל במראה אל תסכים איתו אך אל תקרא ליהודי מטומטם . חרדי לדבר ה' אתה אתה לא אל תסכים איתו. וזהו. והוא לא מזירחוניק. ובוודאי שגם אתה לא . כי אם היית לא היית מדבר כך
מטומטם?14.01.21
16
בנט לחוץ מאד הוא מרגיש שהוא יורד בסקרים ולכן הוא מוכן אפילו את הכיפה חצי גרוש שלו...לזרוק לחילונים העיקר לא לאבד את הקריירה הפוליטית שלו לא נראה לי שזה יעזור לו, בנט, פקה פקה...
איתן14.01.21
15
מקושש קולות על ידי שינאה!!!
מסורתית21.01.21
14
לא מבין איך מעז ככה לדבר בקדוש ישראל. בציבור היראים לדבר ה. נשגב מבינתי
חרדי אמיתי14.01.21
13
יצא הבנט מהשק. מקווה שהוא לא יהיה תאומו של ליברמן
יהודי14.01.21
12
מחנוכטג
נ7ע6ט14.01.21
11
אגיד את זה פשוט: העקביות של בצלאל סמוטריץ' משכנעת ואותנטית הרבה יותר מהזגזגנות של נפתלי בנט, שפעם אחת עושה ברית אחים עם לפיד, פעם שנייה חובר לחרדים, אחר כך מתנתק מהציונות הדתית, ואז מתרסק וחוזר אליה, רגע אחד ימין-ימין, רגע אחר לא-פרנסה-לא-מעניין. אחי, תינעל על עצמך קודם ונדבר.
יוסי14.01.21
10
לקראת גירושם הצפוי של כ-400 מילדי העובדים הזרים מישראל, פנו שרי הביטחון והחינוך לנתניהו בדרישה לקיים על כך דיון נוסף בממשלה. "מבחינה מוסרית, יהודית ואנושית אסור לנו לגרש את הילדים האלה"
שנת 201113.01.21
9
בנט יא טיפש מי מתחבר עם מנצור עבאס ? ביבי הלך לקבל את תמיכת הציבור הערבי בנצרת העיר הערבית הגדולה בישראל בתמיכת ראש העיר שלא רואה וסולד מהמשותפת! אתה שטוף קנאה ושנאה תתפכח!
נחמן13.01.21
8
בנט התחיל את נסיונו הפוליטי על חשבון הדת"לים, כשהם ראו שהוא לא מספק להם את הסחורה הם זרקו אותו והוא נשאר בלי כלום. בסוף הוא הצליח לעבוד עליהם והם החזירו אותו. עכשיו שוב זרקו אותו, אז הוא מנסה לקרוץ לחילונים אבל הוא שוכח שאצלם יש מספיק כוכבים כך שאף אחד לא צריך אותו...
איש יהודי 13.01.21
7
לשמוע את גדעון סער מדבר זאת אכזבה גדולה. מלל פופוליסטי, חסר תוכן ורדוד. מילא אם הטיקט שלו היה הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט, אבל הוא תוקף בכל חזית: הוא טוב יותר מנתניהו בזירה המדינית, הוא טוב ממנו בזירה הכלכלית, הוא ייצור יחסים טובים יותר עם ביידן, יילחם בקורונה ומה לא. האמת היא שאנחנו במצב מצוין
פיני13.01.21
6
מסכים איתו לגמרי כל הכבוד על האומץ להגיד את זה
חרדי אוהב כדורגל13.01.21
5
נפתלי זה היה נאום הגרוע ביותר שלך,גמגמת בלי סוף , מכרת את עצמך ואת מי שאתה בשביל הכיסא ,היום הפסדת כמה מנדטים טובים.
גד13.01.21
4
מציע לבנט להוריד את הכיפה כבא עכשיו ויהיה לו יותר קל לטפל בחרדים ולהפוך לשמאלני מן השורה די לצביעות שהפכה את ימינה לאתרוג הסקרים של תקשורת השמאל. דווקא בנט שנכווה ברותחין הפעם הפעם יהיה בצוננין.
ח.ב.13.01.21
החרדים - תמיד הציעו בעד מסית שטחים והסכם אוסלו, העיקר שנתנו להם את הליטרת בשר בדמות תקציבים ומענקים, אז טול קורה מבין עינך שמאלן.
אבי13.01.21
ראשית החרדים התנגדו לאוסלו. אכן בנוסף כשהחרדים שמרו על היהדות והחינוך שאצלכם 50 אחוז ניהיים דתל''שים לפי כל המחקרים שלכם בעצמכם. היהדות היא מעל הכל. זה לא ליטרת בשר.
erial@gmail.com14.01.21
3
הייתי מתומכיו שרץ ב2013 לצערי מתברר שהוא אדם יהיר מספר סיפורי סבתא לא משדר אמינות בכלל. לדעתי הוא לא מקבל יותר מחמישה מנדטים. בפעם הקודמת היית המום שקיבל רק 6 כשהלך עם סמוטריץ והבית היהודי. לדעתי בנט משדר איטגוניזם איום, לפחות כך אני מרגיש יש לו בעיה חריפה. אני יועץ אסטרטגי לדעתי כל אלו שמקיפים
חיים משה 13.01.21
2
שני דברים טובים יצאו מהראיון הזה: א. חד משמעית ברור שאתה לא הולך לקדם ערכי ימין בכנסת הקרובה. ב. אתה אומר חד וברור שאתה לא מתיימר להיות מפלגה שמייצגת את הציונות הדתית. תפסיק לשקר שבצלאל הולך לקיצוניות, בצלאל מרים בגאון את ערכי הציונות הדתית, אותם ערכים שהציונות הדתית מקדמת כבר 100 שנה. כל מי שחשוב ל
נחמן13.01.21
1
חי בסרט שייבחר לראש הממשלה, תמיד יוצא נגד החרדים, הקב"ה ישפיל אותו עד עפר
ללא שם13.01.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

הדילמה של נתניהו: סמוטריץ' ובני גנץ עם אולטימטום נגדי

יוני גבאי | 28.04.24

מתקפה חריפה

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

עסקת החטופים

"נתניהו משנה את עמדותיו מקבינט המלחמה לקבינט המורחב"

יוני גבאי | 28.04.24

ביקורת בקואליציה

פרטי העסקה המתגבשת | ויתורים משמעותיים מצב ישראל 

דודי בן חמו | 27.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

לפי מקורות זרים

מנהיג החמאס סינוואר יצא מהמנהרות וסייר בשטחי הקרבות

יהודה גל | 24.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

האשמה נגד החיילים

לפיד תקף ומה התברר? התקרית התרחשה בתקופת ממשלתו

יאיר טוקר | 21.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

המלחמה מול איראן 

ה'טיימס': מצבו של נתניהו - הטוב ביותר מתחילת המלחמה

ישראל גראדווהל | 21.04.24