כיכר השבת

רה"מ במתקפה חזיתית. צפו

נתניהו: נפתלי בנט הופך כל אבן, כדי להקים ממשלת שמאל

בפתח ישיבה מיוחדת של סיעת הליכוד, בתל אביב, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את בנט קשות. "יודעים במה הוא עסוק? למחוק פוסטים מהעבר", הוסיף ולגלג, וקרא לחברי 'ימינה' להתקומם (בארץ)

30
רפאל כהן | כיכר השבת | כ"ד באייר | 06.05.21
נתניהו, היום (צילום: הפייסבוק של נתניהו)

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, שנערכת בשעה זו (חמישי) במלון קרלטון בתל אביב, נשא ראש הממשלה נתניהו הצהרה חשובה לתקשורת ושוב תקף את בנט וקרא לשקד להצביע נגד ממשלת שמאל.

קודם שעלה נתניהו לנואם, אמר ליו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר בעוקצנות: "אתה יודע כמה פעמים כבר הספידו אותי?".

בפתח דבריו הרחיב נתניהו, על הסכמי השלום, הכלכלה והמצב הביטחוני השקט יחסית, שהכל כמובן קרה בזכות ממשלת הימין שעמד בראשותה..

"שמעתי את נפתלי בנט אומר אתמול שהממשלה שהוא מתכוון להקים תהיה ״ממשלת אחדות שלא תטפל בנושאים שנויים במחלוקת״. אז במה היא תטפל? כל הנושאים האלה שנויים במחלוקת. היא לא תילחם בהסכם הגרעין עם איראן? היא לא תגן על ההתיישבות? היא לא תפתח את המשק לעוד רפורמות?", תקף נתניהו את בנט.

"נפתלי בנט מנסה להסתיר את האמת. זאת תהיה ממשלת שמאל, ממשלה חלשה ורופסת, שתרכין את הראש מול הלחצים הבינלאומיים ותסיג לאחור את ההתקדמות האדירה שעשינו עבור המדינה שלנו בעשור האחרון. בנט מבין את זה יפה מאוד ולכן לפני הבחירות הוא התחייב, כולל בשידור חי בטלוויזיה שבו חתם על חוזה. הוא אמר ב-21.3: ״לא אאפשר ללפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה״. ב-7.3 אמר ״לא אשב עם לפיד גם אם יהיה שני ברוטציה״. בנט אמר שמי שמגנה את חיילי צה״ל, כמו ניצן הורוביץ, הוא מחוץ למחנה".

"עכשיו בנט מוחק את הפוסטים שלו. הוא עושה ניסיון אבסורדי למחוק את האמת ולהסתיר את העובדה שהוא הוליך שולל את אזרחי ישראל והבוחרים שלו".

"קראתי את המכתב של ח״כ עמיחי שיקלי. מכתב מכונן של אדם אמיץ, אדם עם יושרה וערכים, ובניגוד לבנט שיקלי מסרב להפר את ההבטחות שהוא נתן לבוחרים ומסרב להקים ממשלת שמאל בראשות לפיד. המעשה של שיקלי אמיץ ומתחייב וכפי ששיקלי עשה זאת, כך גם איילת שקד ועוד חברים בימינה יכולים וצריכים לעשות את המעשה הנכון ולא לחבור לממשלת שמאל מסוכנת".

כאן עבר נתניהו לאילת שקד: "בפברואר האחרון אמרה איילת שקד לווינט ש״לפיד לא יהיה ראש ממשלה בישראל, זאת תעמולה של נתניהו, אגדה אורבנית״. היא אמרה ב-22.2 שהיא לא תשב עם איבתיסאם מראענה בממשלה, ולא תשב עם מרצ. חבר הכנסת מתן כהנא אמר לפני הבחירות שלא ישבו בממשלה עם מרצ כי 'יש גבול לכל תעלול'".

"אבל מסתבר שיש תעלול ואין לו בכלל גבול. אם ימינה הייתה אומרת את הדברים האלה לפני הבחירות, שהם מתכוונים להקים ממשלה עם לפיד ומרצ והעבודה, בתמיכה של המשותפת, ממשלת שמאל עם רוב מוחלט של מפלגות שמאל, לא בנט ולא שקד ולא אף אחד מחברי ימינה היו יושבים היום בכנסת".

"כבר ב-2013 בנט ושקד מנעו מאיתנו להקים ממשלת ימין. אתם זוכרים את ״ברית האחים״ עם לפיד. ב-2019 במועד א׳ הם פילגו את הבית היהודי ולא עברו אחוז חסימה. עכשיו בפעם השלישית הם עושים זאת שוב בהונאה שלא הייתה כדוגמתה".

"בנט יושב כבר חודש עם לפיד כל יום והופך כל אבן כדי להקים ממשלת שמאל ולהדיח את הימין מהשלטון. אם חברי הכנסת של ימינה באמת רוצים להקים ממשלת ימין הם צריכים להודיע שיצביעו נגד ממשלה עם לפיד והשמאל, בדיוק כפי שהבטיחו בבחירות. אם איילת שקד תעשה זאת היא תקנה את עולמה, ואם תעשה אחרת היא תאבד את עולמה ברגע אחד. אם יעשו זאת, אני ואתם יודעים שנקים ממשלת ימין בלי בחירות נוספות תוך זמן קצר, כי יצטרפו עוד חברי כנסת נוספים מימין".

"אנחנו עומדים מול שפל גדול - ניסיון להקים ממשלת שמאל בקולות הימין. אנחנו עומדים מלוכדים מול הניסיון הזה. אני מודה לכל חברות וחברי הליכוד ולכל ראשי סיעות הגוש, על העמידה המשותפת, האיתנה, ועל הנחישות במאבק הצודק והנכון שאנו מנהלים יחד על עתיד המדינה".

"בואו נקים יחד ממשלת ימין שתעמוד איתן מול האתגרים העומדים בפנינו. זה בידינו, זה בידיכם", חתם ראש הממשלה נתניהו את המתקפה החזיתית.

תוכן שאסור לפספס
30 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
23
גם מי שלא אוהב את ביבי, יודע שהוא צודק פה בכל מילה!! בנט מכר את נשמתו לשטן. מכר את כל המדינה לממשלת שמאל סהרורית. ובשביל מה???? בשביל שררה ואגו. גועל נפש!!!!!
מישהו09.05.21
22
בנט
כל המגיבים פה מטעמי. מקבלים שכר מינימום.06.05.21
21
נתניהו הוא מהנפילים של שארית יהדות פולין וליטא עם המוחות הגדולים, אבל מאלה לא נשארו הרבה לאחר השואה, יש להתרגל לדור של מנהיגים מחומר שונה כלפיד כואב אבל זו האמת
דעה07.05.21

הצגת כל התגובות

20
עץ
בנט מוכן גם לפנות ישובים למען'"אחדות העם06.05.21
19
לשמוע מנתניהו על הפרת הסכמים זה הדבר הכי מגוחך שיש... לך הביתה נמאסת על כולם כבר. אפס מאופס.
מלאכי06.05.21
18
לך לעזאזל
ללא שם07.05.21
17
10 שנים ראש ממשלה, ולא עשה כלום כנגד מערכת המשפט האנטישמית ??? בושה!!!
שיח סוד06.05.21
16
נתניהו תפסיק להסית תפסיק לזרוע שינאה ומדון בעם ישראל!!!!!!!! די!!!!!!
טולי בן טולילה06.05.21
15
ביבי! טול קורה מבין עיניך! אתה המורה הגדול לחתום ולא לעמוד בהסכמים!
ירושלמי06.05.21
Zel
שביבי יתן לבנט להיות ראש הממשלה.. ואז הו06.05.21
14
כשבנט עובד על כולם פתאום מגלים את כמות התמימים בתגובות תצאו מהסרט החרדים לא ילכו עם מוקיונים נקודה!!! ושאף טירון בפוליטיקה הישראלית לא ילמד את החרדים איך לנהל מגעים או ומשא ומתן החרדים שבמשך שנים היו לשון מאזניים וסובבו את הכנסת על האצבע הקטנה שלהם בבקשה כאן הם מגלים א-ח-ר-י-ו-ת ללכת עם מוקיון כמו
---09.05.21
13
קנה את עולמך, ותפרוש עוד היום,
ינ06.05.21
12
די כבר תלך תודיע על התפטרותך וא תהיה ממשלת ימין.
רפאל06.05.21
11
וביבי הפך כל ערבי כדי להגיע ל61 ולא הצליח.
DAV07.05.21
10
וממשלת עבאס היא ימין...אני רואה אדם היסטרי שאיבד את עשתנותיו ועל סף אישפוז דחוף. אתה נוכל ושקרן וזאת הסיבה שלא תהיה ראש ממשלה. תן את מקומך לאחר די מספיק.
mike06.05.21
9
קנאה קנאה וקנאה
ללא שם07.05.21
8
כל הכבוד בנט. אסור שתהיה ממשלה עם חרדים
גרדוש06.05.21
זבל שתוק
שמשון07.05.21
7
כשאין מעשים אז שולחים פוסטים דביליים. מה עשיתם בנט ולפיד בחייכם? מול ביבי כלום כלום בריבוע. חבורת הזבל זה מה שאתם. ביבי הוא מלך. אינכם אפילו עבדים אתם אויר
ללא שם07.05.21
6
הביבסטים לא משנה מה שהוא יעשה הוא יהיה צודק הוא מוכן לשרוף ממשלת ימין בבחינת תמות נפשי אם כל מי שהולך אחרי במקום לתת לח"כ אחר בהליכוד להוביל בסוף יקום ממשלת שמאל ויעשו חוק שהוא לא יכול להתמודד לעולם וזה האיש החכם ונבון כמעט משיח והחרדים שנהורים אחריו לאבדון יבכו אחרי זה געוואלד אנשים צבועים שמפחדים
חיים06.05.21
5
חשיפה של השקרים וההונאה של ביבי: ממשלת בנט היא ממשלה שיותר מ 75% הם ימין-מרכז חזק!!! זה בטוח לא ממשלת שמאל, וזה בטוח לא ממשלה ""מסוכנת"", אלא ממשלה שמאחדת ותורמת ודואגת לאזרחי ישראל.
חשיפת הונאה07.05.21
ממשלה אים הרשימה המשותפת ומרץ והעבודה ויש עתיד ורעם זה ממשלת החדות זה ממשלת שמואל
ל07.05.21
אתה צודק מאוד-חבל שרבים מאחינו החרדים הפכו להיות משיחיסטים ומאמינים שביבי הוא המשיח--בע״ה תתעוררו בקרוב ותבינו שהוא משיח שקר!!!
שלמה07.05.21
הנה תגובתי לך שחזרת על שטות שכתב פה אחד שקדם לך הלוואי ויאיר לפיד יהפוך להיות ראש ממשלה במדינה הזו אז אנשים יבינו מיהו בכלל, למי להצביע ואולי אז יחשבו פעמיים לפני שהם מעתיקים תגובות ללא מחשבה רק תזכור שאתה תומך בו או בחבריו אני לעומתך לא מעלה על קצה דעתי שהוא יצליח להקים פה משהוא שעונה לשם מדינה
---09.05.21
רק מתקן טעות הקלדה *משהו
---09.05.21
4
ורע"מ זה ימין??? יאללה ביבי עזוב אותנו בשקט כבר
קוביי06.05.21
3
עכשיו אני מבין איך כולם בפוליטיקה מתעבים את נתניהו,תוקף מרמה משקר ונאחז בכסא אפילו שזה הורס את העם.ביזבז 10 מליארד שקל על בחירות...זה אלף דירות של מיליון שקל כל אחת בחינם למיסכנים חסרי דיור.לך נמאסת תן לברקת לתקן את החורבן שעשית.
א06.05.21
2
בנט, סער ולפיד, אני חרדי ומתפלל שבע״ה תצליחו להקים ממשלת אחדות ולרפא את העם והמדינה מממשלת השיסוי של ביבי. אני מקוה שבע״ה חברי הכנסת החרדים יפסיקו להיות משיחיסטים ולהאמין שביבי הוא המשיח!!!
שלום07.05.21
אגב כתגובה להקשר שערכת בין משיחיסטים לחרדים ולביבי הייתי ממליץ לך לפני הכול לוודא שמושגי יסוד כמו לוגיקה רציונל והגיון מובנים לך היטב בהצלחה
---09.05.21
1
כל מילה בסלע.
ישראל06.05.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

ביקורת בקואליציה

פרטי העסקה המתגבשת | ויתורים משמעותיים מצב ישראל 

דודי בן חמו | 27.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

לפי מקורות זרים

מנהיג החמאס סינוואר יצא מהמנהרות וסייר בשטחי הקרבות

יהודה גל | 24.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

האשמה נגד החיילים

לפיד תקף ומה התברר? התקרית התרחשה בתקופת ממשלתו

יאיר טוקר | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

המלחמה מול איראן 

ה'טיימס': מצבו של נתניהו - הטוב ביותר מתחילת המלחמה

ישראל גראדווהל | 21.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

"הפרת זכויות הפלסטינים"

ארה"ב תטיל סנקציות על הגדוד החרדי בצה"ל | תגובות סוערות; בן גביר: "נקלוט אותם במג"ב"

יוסי נכטיגל | 20.04.24