כיכר השבת

"הרדימו את הימין"

סמוטריץ' חשף: "זהו 'תרגיל ההונאה' של בנט ואיילת שקד"

"בנט משקר, איילת משקרת", כך האשים סמוטריץ' במסיבת עיתונאים שכינס, בה טען כי הם רקמו את תרגיל ההונאה הגדול להקמת ממשלת שמאל; "לאן עוד תידרדרו?!", תהה יו"ר 'הציונות הדתית' (ארץ)

25
רפאל כהן | כיכר השבת | ט"ו בסיון | 26.05.21
(צילום וידאו: ערוץ כנסת; תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ' כינס בצהריים (רביעי) מסיבת עיתונאים בכנסת במהלכה חשף כי בזמן מבצע 'שומר החומות', ראשי 'ימינה', נפתלי בנט ואיילת שקד, רקמו "תרגיל הונאה" שטרם נראה כמותו, כלשונו.

בפתח דבריו אמר סמוטריץ' כי "בזמן שאתם ישבתם בממ"ד תחת אלפי רקטות ששוגרו על ידי חמאס בעזה, בזמן שאתם חיבקתם חזק את ילדיכם בבית כי היה מסוכן לרדת לרחוב, בזמן שמחינו כולנו דמעה למראה בתי הכנסת שנשרפו בערים המעורבות על ידי פורעים ערבים, בזמן שמכוניות הוצתו, ודירות של יהודים נפרצו ונבזזו במהומות שלא ידענו מאז קום המדינה - בכל הזמן הזה נרקם תרגיל הונאה שטרם נראה כמותו. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו.

סמוטריץ' במסיבת העיתונאים

"ואני, כדרכי, אומר לכם כאן בקולי, באופן גלוי, לא בתדרוכים ולא בשם גורמים עלומים את מה שאתם העיתונאים מבינים כבר. נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו בשבועות האחרונים את מצביעי הימין, יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק, אך בפועל המשיכו לעמול בשקט בשקט, תחת אש, להקים ממשלת שמאל עם תומכי הטרור הערבים. עבדו עליכם. עבדו עלינו.

"הם הבינו שלא ניתן ציבורית להצדיק הקמת ממשלה עם מי שלא מסוגלים לגנות פרעות ביהודים, תוך כדי שהפרעות האלה מתבצעות, ולכן חיכו לסיום המבצע כדי שנשכח. שימו לב, לא בנט ולא שקד לא אמרו בקולם ולו פעם אחת עד כה שהם לא יקימו ממשלה עם השמאל ועם תומכי הטרור. אתמול הבנתי למה. אמש שמעתי במפורש מאנשי ימינה שהם בדרך לממשלת שמאל עם ערבים".

סמוטריץ' המשיך וחשף: "הבוקר הם אפילו שלחו אלי שליחים והציעו הצעות מרחיקות לכת כדי שאסכים אני להיכנס איתם לממשלת שמאל, אציל אותם מעצמם, ואכשיר להם את השרץ. אני לא לעולם לא אמכור את ערכי. נקודה.

"אני לא רוצה לספר לכם סיפורים. אני רוצה להגיד את האמת הפשוטה, שאני זועק מעל כל במה מהבוקר שלמחרת הבחירות: כל עוד ממשלת השמאל על השולחן, אין שום סיכוי להקים ממשלה טובה לישראל, ממשלה לאומית. כל עוד נעשים מעשים להקמת ממשלת שמאל אף אחד מהשואפים אליה לא יצטרף לממשלת ימין. הם יעשו זאת רק בהיעדר חלופה וכדי למנוע בחירות.

"תתכוננו: בימים הקרובים יכנס בנט מסיבת עיתונאים דרמטית ובה הוא יסביר שלאור 'העובדה' שלא ניתן להקים ממשלת ימין 'אין לו ברירה' וכדי למנוע בחירות חמישיות הוא 'נאלץ' להקים ממשלת שמאל בתמיכת הערבים תומכי הטרור, ולעמוד בראשה כמובן, ואף יקרא למפלגות החרדיות ולציונות הדתית להצטרף.

"בנט יספר לכם שהוא הרי הוריד מהפרק את ממשלת השמאל כבר לפני שבועיים, ולמרות זאת לא הצלחנו עדיין להרכיב ממשלת ימין. אבל האמת היא שאתם ואני חשבנו שממשלת השינוי ירדה מהפרק. המפלגות השותפות ידעו אחרת ופעלו אחרת. בנט פעל ופועל למעשה כל העת כדי להכשיל הקמת ממשלת ימין. בנט סיכם עם לפיד שהוא, לפיד, ינהל בשמו את המשא ומתן וישלים את ההסכמים, ואילו הוא, בנט, יבוא ברגע האחרון, כביכול מחוסר ברירה.

"חברות וחברים, בנט משקר. איילת משקרת. הסיבה היחידה שבגללה לא קמה ממשלת ימין כפי שהציבור מצפה שתקום - היא החתירה שלהם להקמת ממשלת שמאל. הניסיון הנואל, אחרי הפרעות האיומות שחווינו במדינת ישראל, לחזור שוב על החוצפה ולהאשים אותי במניעת הקמת ממשלה ימנית בשל סירובי להשען על תומכי הטרור, והבקשה החוזרת ממני לעשות זאת, הוא בלתי נתפס באפסיותו. לאן עוד תידרדרו?!

"היום, ברוך השם, כל בוחרי הימין ובראשם בוחרי הליכוד מבינים כבר שאסור להקים ממשלה שנשענת על חברי כנסת אנטי ציוניים, ששוללים את המדינה היהודית ומזדהים עם הגרועים שבאויביה. היחיד שעדין 'לא מבין' את זה הוא נפתלי בנט. אני קורא מכאן שוב לאיילת שקד, לניר אורבך, לעידית סילמן: אפשר וחובה להקים ממשלת ימין! דפי ההיסטוריה נכתבים בימים אלה. אתם תכריעו אם תהיו כתובים בהם כמי שהיו שותפים לתרגיל ההונאה הגדול ביותר שהיה כאן ושהוביל לאסון, או שתכתבו כמי שעצרו את ריצת האמוק המטורפת של בנט ותביאו להקמת ממשלת ימין".

בהמשך הוסיף סמוטריץ' כי "יש פגישות בין בנט ולפיד לכל אורך התקופה - והן מחבלות בממשלת ימין", הוא ציין כי הוא לא חושב שנתניהו רוצה ללכת לבחירות. "כולנו רוצים ממשלת ימין", אמר.

במענה לשאלת 'כיכר השבת' - מה הויתור שהוא דורש מנתניהו, והאם הוא קורא לו לוותר על מקומו הראשון ברוטצי, התחמק סמוטריץ' והשחב: "לבנט וסער יש פחות ממחצית מהקולות מנתניהו. ידרשו ויתורים, אבל לא אמנה אותם כאן".

תוכן שאסור לפספס
25 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
23
סמוטרי'ץ תפסיק לזרוע שינאה וריב בתוך עם ישראל!!!!!!!
טולי בן טולילה26.05.21
טולילה בן עשיו
עמלק27.05.21
22
מודה כל יום לה' שבחרתי בציונות הדתית
אני26.05.21
21
לכזו חרפה מוסרית אף יו"ר אופוזיציה בישראל עוד לא ירד. אלפי טילים משוגרים על ישראל, מיליוני אזרחים במקלטים, כוחות הביטחון נלחמים נגד השעון כדי לפגוע קשות בחמאס אבל יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מאשים את ראש ממשלת ישראל וח"כ מהספסלים האחוריים בהצתת האלימות. לך תסביר לעולם שישראל מגנה על עצמה מול ארגוני טר
אבי26.05.21

הצגת כל התגובות

20
נאום חזק ביותר. כל הכבוד.
ירושלמים27.05.21
19
בשנה האחרונה בחיי מרן כשהחלו הדיבורים על רצונם של הפוליטיקאים לפיד ובנט עלובי נפש לגזור גזירות על ציבור בני התורה והחרדים לדבר ה' וביתר שאת כאשר החלו אותם נבזים לממש את  דיבוריהם וגזרו גזירות של ממש על בני התורה גיוס בחורי הישיבות וכ"ו נשא מרן דברים נרגשים בדרשותיו הוא זעק את זעקת בני התורה ליבו לא
נתן26.05.21
18
מסכים אם כל מילה של סמוטריץ...
ללא שם26.05.21
17
סמוטריץ ובן גביר אולי צודקים אבל איתם אין שום סיכוי להציל את המדינה ולהקים ממשלה ימנית גם אם לא מדובר בממשלה הכי ימנית... אף פעם הקיצוניות מביאה תועלת באמת, היא עומדת עד שלה עד המוות... אבל עולם חסד יבנה, העולם קיים רק בזכות הפשרות והאיזון הנכון.
אריק26.05.21
16
הם פשוט הזויים לא מחוברים למציאות הם הפכו להיות הזוג הכי עלוב של המדינה פשוט מנסים לשרוד בכל מחיר מכוון שהם מבינים שהם מחוקים פוליטית ‼️ גם הם מבינים שמה שהם עשו זו רעידת אדמה הונאת הציבור לא עובר חלק לאף אחד מבוחרי ימינה שמאלה והם לא שוכחים לרגע שגנבו להם את הקולות רק בשל הגדלות של בנט לכיסא בכל מ
הגר26.05.21
15
צריך לשים לבנט כיפה יותר גדולה כנראה השכל ברח לו מהראש הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם
אאאא26.05.21
14
שקד צודקת--גם אנו החרדים חייבים להצטרף לממשלת אחדות שתציל את המדינה--ביבי וסמוטריץ מדרדרים אותנו לתהום
שלמה26.05.21
13
בנט גנב את הקול שלי, נחש רמאי נוכל שבגד בי ובמצביעי ימינה.
מזרחי26.05.21
12
{שוש} יאיר לפיד הגמד מארץ הגמדים בזמן מלחמה להזכיר לך מנהיגים אמתיים נרתמים למען ישראל אתה נרתם למען עצמך כמו שהייתה שר החוץ של עצמך , חי בתוך עולם השקר מעליל עלילות בזויות , , כל מה שמחזיק אותך זה תמיכת התקשורת שסללו לך דרך להנהגת המדינה ללא צידוק וללא קבלות כל כולך שרלטנות לשמה .
צחי26.05.21
11
סמוטריץ היחיד שצודק בכל הסיפור הזה, תכל'ס אם יהיו בסוף בחירות חמישיות סמוטריץ יכול לגדול ל10 מנדטים. בלי הגזמה. הציבור אוהב את הדבקות העיקשת שלו במה שמאמין בו, בלי טריקים ובלי שטיקים.
מישהו26.05.21
10
עמוס שוקן לשרון גל : נוציא את ביבי מבלפור ואחר כך נריב עם בנט . הוא זמני , המטרה היא להכניס את לפיד והגוש שלנו לבלפור . כרגע צריכים את בנט כדי שיזיז את ביבי . נתניהו מנהיג ימין חזק מדי ולא נצליח לנצח אותו בלי עזרת הימין . בנט אדם מסוכן , תמך בחוק הלאום . נטפל בו אחר כך .
נרי26.05.21
9
מר לפיד הלא יקר מה אתה עשית בו נשמע ,כלום ושום דבר !! ויותר מזה חוץ מגנות את ביבי כל הזמן אתה כלום ושום דבר אתה בחיית תחזור לתוכניות הארוח כי אתה יכול להיות קומקאי מוצלח
הלן26.05.21
8
סער, בנט, גנץ ולפיד יותר ימין ממך סמוטריץ--אתה ומפלגתך מסיתים יחד עם ביבי ומוכנים לדרדר אותנו לתהום--אין לי ספק שבע״ה אנחנו החרדים נצטרף לממשלת האחדות ברגע שתקום.
שלמה26.05.21
מהאתה כותב אנחנו החרדים ?? אתה חושב שמשהו מאמין לך ??
משה26.05.21
7
המשותף היחיד לממשלה הזו זה להפיל את ביבי נתניהו ואח"כ הם עצמם יפלו כי נגמר המחבר.
חוי27.05.21
6
סער ואלקין, בנט ושקד: הנדל והשכל: אחרי כל השנים בימין-מרכז הפוליטי, הגעתם לצומת דרכים מצד אחד נמצא המחנה הלאומי, ומצד השני מרצ והמשותפת, אתם מתלבטים? מה זה אומר עליכם? מה זה אומר עלינו שהחזקנו מכם אנשים ערכיים וישרים? הצלחתם לעבוד עלינו?
גרין26.05.21
5
אכן סוד כמוס וידוע לכולם .......... שבוע הבא קמה ממשלת שמאל
היכונו26.05.21
4
לעולם לא ניסלח לבוגדנים האלה. אפילו ליברמן התנהג בהגינות גדולה יותר מהחלאות. לא נתנו לימין הזדמנות להתארגן ולהבין שהם מתכונים לבגוד. ולכן לפחות בנט הולך עד הסוף.
דרור26.05.21
3
בלי נדר חלוקת תהלים למען עם ישראל שהשם יפר עצת סער בנט ליברמן ר"ת סב"ל וכל השמאל והערבים תקראו ותראו ישועות מי לוקח ספר אחד או ים אחד ? לכתוב למטה איזה ספר או יום בלי נדר ספר : א ב ג ד ה יום : ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת
מור26.05.21
2
היה לכם ספק שבנט ושקד הם נוכלים חתרנים מה שמעניין אותם הכיסאות ולא עם ישראל בושה וחרפה
ניקו26.05.21
1
לא מתביישים. נוכלים פוליטיים שהולכים לשתף פעולה. עם שולחי יהודים למזבלה, עם תומכי טרור שהבעירו פה מדינה. בתי כנסת נשרפו, אנשים עברו לינצים. ועם תומכי האג. אפסים אין מילה אחרת.
גד26.05.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

גנץ: "חזרת תושבי הצפון לפני פתיחת שנה"ל - על השולחן"

יוני גבאי | 07.05.24

"צעד חשוב במלחמה"

נתניהו: "חמאס ניסה לטרפד את הכניסה לרפיח. זה לא קרה"

יוני גבאי | 07.05.24

בצל מבצע רפיח

סמוטריץ' במתקפה: "לדבר רק באש, המשלחת לקהיר טעות"

דוד הכהן | 07.05.24

לא הסכים לפגישה

סמוטריץ' באולטימטום: טיפול ביוקר המחיה? רק אחרי רפיח

יוני גבאי | 07.05.24

דיווח בארה"ב

גורמים בממשל האמריקני דחו את ה"הסכמה" של חמאס 

יוני גבאי | 07.05.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

"לעולם לא נרפה"

גנץ מגיב לסירוב בישראל: דואגים לחטופים. אין שיקול פוליטי

דודי בן חמו | 06.05.24

באופוזיציה תוקפים

אחרי הודעת חמאס | בישראל הבהירו: ההצעה לא מקובלת 

דודי בן חמו | 06.05.24

"אחראי על המינויים"

רה"מ נתניהו מנסה למנוע מינויי קבע של ראשי אגפים בשב"כ

יוני גבאי | 06.05.24

לקראת כניסת צה"ל

גלנט: סירוב חמאס לכל מתווה, מחייב להתחיל פעולה ברפיח

ישי כהן | 06.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

"הטרפוד של נתניהו"

משפחות חטופים לגנץ ואיזנקוט: תגידו את האמת על המו"מ

ישי כהן | 06.05.24

"המרצחים לא הבדילו בינינו"

ראש השב"כ: "החוסן שלנו נפגע - מקדשי המוות ימצאו מוות"

יוני גבאי | 06.05.24

נגד הדיווח

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 06.05.24

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24