כיכר השבת

רגע לפני ממשלת השינוי

בכיר חרדי: "רוה"מ נתניהו צריך לפנות את מקומו - עכשיו"

רגע לפני שיאיר לפיד יכריז "עלה בידי" להקים ממשלה, בזכות נפתלי בנט וגדעון סער, בכיר במפלגות החרדיות אומר ל'כיכר השבת' כי נתניהו צריך לפנות את מקומו - עכשיו, ולהציל את שלטון הימין (ארץ)

93
ישי כהן | כיכר השבת | כ' בסיון | 31.05.21
נתניהו, אמש
נתניהו, אמש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

קריאה אחרונה: בצל המשא ומתן המתקדם שמנהלים נפתלי בנט, גדעון סער ויאיר לפיד, להקמת ממשלה חדשה, בכיר באחת המפלגות החרדיות אומר הבוקר (שני) ל'כיכר השבת' כי נתניהו צריך לפנות את מקומו, עכשיו.

"רגע לפני שממשלת השינוי תורכב", אומר הבכיר, "נתניהו צריך לאפשר לגורם אחר בליכוד להקים את הממשלה ולהציל את שלטון הימין, אין ברירה אחרת".

הוא מוסיף ומנמק כי "הגענו למצב שלכל ברור שממשלת השינוי - תוקם, כך שישנה רק דרך אחת למנוע זאת ולהכניס את בנט וסער תחת ממשלת ימין על מלא".

והדרך, הוא שב ומחדד, היא שנתניהו יפנה את מקומו, כבר עכשיו - וכך יאפשר להקים ממשלת ימין שבראשותה יעמוד גורם אחר במפלגת הליכוד.

הצהרת נתניהו, אמש (צילום: מתוך הפייסבוק של נתניהו)

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', לאחר ההצהרה של יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, על ההליכה המשותפת לממשלת השמאל עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, צוותי המשא ומתן של 'יש עתיד', 'ימינה', 'תקווה חדשה' ו'כחול לבן', נועדו במהלך הלילה (שני) ועד השעה 3 לפנות בוקר, בניסיון להגיע להסכמות. במקביל, צוות של עודד פורר מ'ישראל ביתנו', שצפויה לשלוט במשרד האוצר, שם ימונה איווט ליברמן, ובוועדת הכספים של הכנסת, נועד עם הצוות המקצועי במשרד האוצר בנוגע לנושאים תקציביים.

בגוש השמאל, הפועלים יחד עם נפתלי בנט וגדעון סער להרכיב את הממשלה הבאה במטרה להדיח את בנימין נתניהו מראשות הממשלה, אומרים כי השיחות בשלב מתקדם של המשא ומתן. בגוש, פועלים כדי שיאיר לפיד, בידו נמצא המנדט להרכיב ממשלה, יודיע לנשיא המדינה ראובן ריבלין "עלה בידי להרכיב ממשלה" כבר מחר, או לכל המאוחר ביום רביעי, אז בחצות הלילה יפקע המנדט שקיבל.

בגוש השמאל חוששים מכל דחייה של ההודעה, שכן מבינים שהלחץ מצד הימין של המפה הפוליטית או מאוכזבי 'ימינה' המתוסכלים מהצעד של בנט ושקד, בחבירה לשמאל, יגברו ככל שיחלוף הזמן ועלולים להרוס את המבנה אותו הם מנסים להקים.

בנתיים, התגלעו לא מעט מחלוקות בין הצדדים, בעיקר על התפקידים. כך למשל תיק החקלאות שהובטח ל'ישראל ביתנו', זוכה לדרישה נחרצת מצדה של 'כחול לבן', שטוענת כי התפשרה מספיק אך זוכה לביקורת מהגוש, על עיכוב השיחות.

בנוסף, ב'ימינה' דורשים את המשרד לפיתוח הנגב והגליל עבור איילת שקד, תיק שהובטח גם כן ל'ישראל ביתנו', ואינם מוכנים להסתפק בתיק קטן אחר. וכן, נוצרה מחלוקת על תיק התפוצות, לאור החשש שהוא יופקד בידיו של הח"כ הרפורמי ממפלגת 'העבודה'. כמו כן ב'ימינה' דורשים להבטיח רוב לימין בוועדה למינוי שופטים, וזאת לאחר שייצוג אחד בוועדה הובטח ליו"ר 'העבודה' מרב מיכאלי, ושני נציגים נוספים של הכנסת אמורים להיבחר באופן חשאי. ב'ימינה' דורשים כי אם הכנסת תבחר שני נציגים מהשמאל, מיכאלי תוותר על מקומה.

ב'תקווה חדשה' דורשים תפקיד שר עבור ח"כ יועז הנדל, שחושק בתיק התרבות או בתיק החקלאות, שני התיקים עליהם מתעקשת 'כחול לבן'.

תוכן שאסור לפספס
93 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
79
זה לא תלוי בביבי, גם אם יחליפו אותו בנט וסער לא ילכו עם הליכוד, זה הכל תירוצים, הם רוצים לשלוט וזה הכל
צבי01.06.21
78
חחחח. למה שיפנה את מקומו כי אתם רוצים להישאר דבוקים לכיסאות הקואליציה. גם ביבי רוצה.
חיים31.05.21
77
יאיר לפיד ונפתלי בנט תבורכו מישמיים!!!!!! כל הכבוד!!!!! בהצלחה רבה בע"ה!!!!!!!
טולי בן טולילה31.05.21

הצגת כל התגובות

76
חייבים לדבוק בביבי משום הכרת הטוב, הקבה בחר בו כדי להוציא אותנו מהקורונה ורק על זה מגיע לו המון הכרת הטוב, מתוך עוד הרבה דברים טובים שעשה לעם ישראל , לא להיות בוגדים , ראינו כבר אחד כזה
איפה התגובה שכתבתי?31.05.21
75
דווקא הפוך, תנו להם שיקימו ממשלה ותחזיק מעמד כמה שבועות ואח'כ נתפטר לגמרי מהרשע בנט ושותפיו!
דני31.05.21
וואלה אני גם חושבת ככה!
אילה כהן01.06.21
74
לא צריך להיות "בכיר ב...." כדי להבין דבר כזה פשוט... עם כל הכבוד וההערכה- ביבי נכשל 4 פעמים בהקמת ממשלת ימין; יתכבד בתפקיד יו"ר וועדת חוץ ובטחון (זה יאפשר לו להיות ממש בעניינים)- ויוותר על ראשות הממשלה לאחר מהליכוד;
יואל31.05.21
73
חברי הכנסת החרדים איכפת להם רק מהכיס והכסא שלהם שיוכלו לבנות עוד כמה יחידות דיור בבני ברק שישבו קצת באופוזיציה לא יקרה להם כלום לא דואגים לנו ולא בטיח
חרדי מציאותי31.05.21
72
לא תמכתי בליכוד אלא במפלגה שחרטה על דגלה שהיא תומכת בביבי כראש ממשלה ויש כאלו לפחות 59 מנדטים ועוד כמה אצל סער אז יואיל בטובו בנט ושות' להחזיר את המנדט לעם הרי המהלך הזה יהיה הכי זול עבור מדינת ישראל!
אני לא מסכים31.05.21
71
איפה היית עד עכשיו 'בכיר' יקר??? הלכתם והולכתם את הציבור שולל אחרי הנוכל מס' 1 שיש בדור הזה, וכעת אתה נזכר שהוא צריך לפנות את מקומו, וגם בעילום שם... תהיה גבר ותגיד את זה עם שם מלא.
יוסי31.05.21
70
לא היה ולא יהיה ראש ממשלה טוב ממנו (כמובן בתנאים שהקב״ה העמיד אותנו כרגע) מי יכול לעשות את זה ממנו?
עכשיו רואים כמה הרבי צדק31.05.21
69
אם תקום ממשלת שמאל - תוביל את האופוזיציה. נחכה שהם יטרפו אחד את השני, עד שהממשלה הארורה הזאת תקרוס מעצמה. אנחנו נחכה - ונענה בקלפי בצורה המונית לך, אדוני רה"מ - ואנחנו מבטיחים שתקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר שנראה פה אי פעם למועמד לראשות הממשלה. אתה - ורק אתה - ראש ממשלתנו.
מלכה31.05.21
68
מי שברך אבותינו,אברהם יצחק ויעקב , הוא יברך את ראש הממשלה בנימין בן צילה, ה׳הקב״ה ישמור אותו מכל רע וידבר שונאיו וכל מבקשי רעתו ויתן לו חיים טובים וארוכים ברוב אושר ונחת לתפארת עם ישראל
טל31.05.21
ה' יברך את עם ישראל שהנוכל והשקרן הזה יעוף לנו כבר מהחיים.
שי31.05.21
67
נמשיך להאמין לקשקושים שלו אפשר לקחת את כל התוכן שאמר ורק להחליף איפה שנאמר נפתלי בביבי
בן01.06.21
66
שיעבירו חוק תקציב וצאו לבחירות!
שיעבירו חוק תקצ31.05.21
65
אלו שלא מעונינים בך לא שוים אותך .עם ישראל תמיד היה קשה עורף עוד מהיותינו עם במדבר לא פסקו נגד משה ואהרון התלונות.יאיר לפיד ובנט יהרסו את המדינה למצב רע בהרבה.לביבי לא יארע כלום.המדינה תהרס .ואז נראה אותכם טיפשים צרי עין.וקנאים.שום אידיאולוגיה רק קנאה וקנאה.יש היום כדורים לקנאה
שפויה31.05.21
64
צוואתו של אלכסנדר הגדול לשלומציון המלכה: "אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין, אלא מן הצבועין שדומין לפרושין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס". ובתרגום חופשי לימינו: אין מסוכנים מהצבועים עם הכיפה המזויפת שאומרים על עצמם "ימין" ובפועל יושבים עם מירב מיכאלי/זנדברג וכל התת רמה מהשמאל לרבות
איציק31.05.21
63
בעזרת ה' הכל התהפך לטובה . כי אין ולא יהיה תחליף לביבי. ובכל יום שעובר זה רק מוכיח יותר !!! כולם אפסים בוגדים. אוהבים אותך ביבי מתפללים להצלחתך
בכר31.05.21
אין ולא יהיה רמאי ונוכל כמו ביבי. אין תחליף לרמאי ונוכל כמו ביבי.
מלאכי31.05.21
62
צודק לגמרי, למרות שלא יהיה ראש ממשלה טוב ממנו
אדיר31.05.21
אם הנתניהו הזה ימשיך להיות בשלטון הילדים שלנו יצטרכו לחיות בפחונים, כמו בהודו. מדינת ישראל היא מהמדינות היקרות ביותר למחיה בעולם. חיזבאללה וחמאס ואיראן התעצמו והפכו למפלצות במשמרת של הנבל. הפשע משתולל ברחובות, ערביי ישראל אוגרים נשק באין מפריע. אבל לכו תנסו לשכנע שרוטים והזויים שמבחינתם ביבי אוכל הט
עוד שרוט31.05.21
רק על פי הוראת רבנים ולא ע"פ דעת עצמו של ה"הבכיר החרדי". ברגע שגדולי ישראל יאמרו שכך צריך לעשות אז חובה לקיים ולא ע"י סרן שמועתי.
אבג31.05.21
שמיר היה פי 1000 יותר טוב מביבי
ליטאי31.05.21
61
עכשיו הוא מתעורר??
יהודי31.05.21
60
זה נכון אבל מאוחר מדי. הכל כבר סגור. סער לא יבוא כבר. היה צריך מהתחלה לעשות פריימריז בין ברקת וישראל כץ ולתת למי שינצח להקים ממשלת ימין.
יוסף31.05.21
59
נו באמת ראיתם פנטזיה שמסתיימת בשלב הריגוש ??? פשטני מדי לתלות הכול בביבי ובכתבי אישום מגוחכים . בנט לא יוותר על החלום הוורוד להיות ראש ממשלה וסער לא יוותר על החלום להפיל ולהרוס את כל הליכוד בעד שום הון שבעולם ולא יעזור כל מנהיג אחר שיעמוד שם . אריה דרעי לא הסכים להיות רה"מ לאחר חריש עמוק שהבין כי
ג.מ31.05.21
58
ליצני החצר התעוררתם חשבם רק על עצמכם ולא על המדינה וכלל תושביה,עכשיו הכסא רועד אז קשה להיפרד מהכבוד והשררה, ולהיות כאחד האדם.
קריאת השקמה31.05.21
57
בנט השקרן, שרלטן, מגלומן קרא אמש ללפיד השקרן, שרלטן, מגלומן.. ידידי.אכן הם באותה רמת אידאולוגיה וכישורי מנהיגות הם ראויים זה לזה. לא לנו .
זאב31.05.21
56
‏תדע כל אם עבריה מאשקלון, באר שבע, ירוחם, אשדוד ובית שאן שעליה לתת את בנה לגולני וכפיר כדי שילחמו באויב שתומכיו יושבים בממשלת האחדות שבה אין לה מקום כי היא מוחרמת. לא קיימת. שקופה. תדע כל אם עבריה תומכת ליכוד שהיא רחם להשכיר ושגדולי אוייבי ישראל עדיפים עליה. על החתום: נפתלי בנט.
הגר31.05.21
55
אפילו היום שכבר מאוחר מדי--הם חוששים לומר זאת בגלוי--
משה31.05.21
54
חרדים הם "ימין על מלא" ?!?
חנן. ב.31.05.21
53
בכיר חרדי מדגל אומר חיכנו לרגע הזה שהציבור היתעשת ויבין כמה החכים החרדים באמת עוזרים ולא סתם יושבים שם בשביל המשוכרות
יעל31.05.21
הם לא
מנחם31.05.21
52
תגידו את זה לשרה.היא מחליטה
היא לא תזוז משם31.05.21
51
פניה אישית לבכיר החרדי. בטוחני לפי עצתך שלא עשית כלום מיימך ואם התקדמת בחיים זה בזכות מישהו אחר,. כי רק בטלן כמוך יכול לבקש מראש ממשלה שקיבל מיליוני קולות לפנות את מקומו לגנבת השמאל. אנחנו איתך ביבי נלך לאופזציה גג חודש
ירושלים31.05.21
50
חסרי תובנה בסיסית כל חולשה לשמאל תביא לדריסה
עמית 31.05.21
49
למה ה' נותן אפשרות של הקמת ממשלה ע"י דתיים מתחזים עם כיפה בגודל של אפונה יחד עם השמאל הקיצוני האוטו-אנטישמי ועם ליברמן בתפקיד המן הרשע +ערבים תומכי הטרור? איך זה בדיוק עוזר לנו היהודים? הרי אנחנו תמיד אומרי ש..."הכול לטובה", לא ככה? תשובה ראשונה: כדי שכל מי שבאמת אוהב את ה' ואוהב את התורה ואוהב את ה
שניאור31.05.21
48
בנט שקד ושאר חבורת ימינה זאת הקדנציה האחרונה שלכם, אתם חפרתם את הבור ואנחנו נכסה אותו. תהנו כל עוד אתם יכולים, זה לא להרבה זמן.
גלית31.05.21
נקבור אותם בחדווה רבה. קבורה פוליטית. ככה ייעשה לצמד נוכלים ושקרנים מהסוג השפל ביותר. לא נשכח ולא נסלח!!
דתי לאומי31.05.21
47
מי יתן וה' יבטל את רוע הגזרה שנקרא בנט מאה טון אגו מנופח
יוסי31.05.21
46
גפני הוא לא בכיר. הוא התחתית של התחתית
יוסף31.05.21
45
פנייה לאחי הדתיים: זו לא פעם ראשונה שמוליכים אתכם שולל, חבל, אתם ציבור תמים מידי, מאמין לכל לוקש שמוכרים לכם, והנה, תראו לאן הבאתם את המדינה.... אנחנו החרדים ה"אנטי ציונים" כהגדרתכם, דווקא אנחנו אלו ששומרים פה על המדינה ולא זזים מילימטר שמאלה מהקו הימני. ואתם כציבור שמתהדר ב"ימניות" לאומיות, ביישוב
חרדי31.05.21
44
מה הוא מושפע מהתקשורת? מה כל חטאו של ראש הממשלה? שהשמאל מנסה לתפור לו תיקים בעידוד התקשורת? דווקא עכשיו אסור לזרוק אבן אחר הנופל ובפרט שמפילים אותו בכח על לא עוול בכפו. לנו כחרדים יש ערכים נעלים יותר מפוליטיקה.
מוטקה31.05.21
43
לא תמכתי בליכוד אלא במפלגה שחרטה על דגלה שהיא תומכת בביבי כראש ממשלה ויש כאלו לפחות 59 מנדטים ועוד כמה אצל סער אז יואיל בטובו בנט ושות' להחזיר את המנדט לעם הרי המהלך הזה יהיה הכי זול עבור מדינת ישראל!
אני לא מסכים31.05.21
42
דווקא בתקופת קשיים מזהים את החברים האמיתיים, ודווקא לא כשהכל הולך טוב מצפה הבן אדם אשר בצרות לקבל חיזוקים. איפה כל המאמינים שאין יאוש בעולם? שצדיק ורע לו? אישית בחרתי בציונות הדתית ומעולם לא מתחרט. מהסיבה שלא עזבו את הספינה וכפי שאמרו מההתחלה, תומכים מימין. על כל סטייה לכיוון שמאל, הם הרימו דגל וסי
יואל 31.05.21
41
כולם עוד יתגעגעו לביבי נתניהו. עם ישראל תמיד ידע לא לדאוג למנהיג משה רבנו נהיה חולה בתפילה בשביל עם ישראל אבל אף אחד לא יעמוד ויגן על המנהיג הדתיים הולכים איפה שיש כסף ואפילו לשבת בממשלה שמוכנה למחוק את כל חוקי היהדות כסף כסף כסף
רשת ב 31.05.21
40
רגע של חשבון כולם תוקפים את בנט ושקד שיצאו פחי אשפה מדרגה עליונה אבל היום מתגלה לכל עם ישראל איך הרוסי המסריח ליברמן שם רשעים ירקב שתמיד היה אומר על הערבים גייס חמישי ועכשיו הוא בעצמו גייס חמישי ומנסור עבס הגבר שנים של רמאות והולכת שולל של רוב עם ישראל הימנים
טרבלסי31.05.21
39
בוקר טוב--מצער מאוד שה״מנהיגים״ שלנו מתעוררים מאוחר מדי--חייבים להחליף אותם הם רדומים ומהופנטים
שלמה31.05.21
38
אם אתה כל כך חכם אולי תגלה לנו מיהו הבכיר.
מי זה הבכיר ?31.05.21
37
הרכבת יצאה מהתחנה, טוב שהמגזר החרדי במיוחד העסקנים ישנו דיסקט מחשבתי ,לשיתוף פעולה ,עם ממשלת השינוי כך שכל הצדדים יצאו מרוצים...!! אני זוכר מנערותי את ממשלת מפאי עם הדתיים שהיו בשיתוף פעולה מעולה ,
ש.01.06.21
36
לא יעזור בנט כבר עמוק בתוך הבוץ עם מרץ וליברמן
מוישי31.05.21
35
פלוני
כפוי טובה!!!31.05.21
34
למה שיילך? בחרו בו מעל מיליון איש... החרמות האלה זה פשוט פשע זכותו להמשיך לדרוש את המגיע לו בצדק
ללא שם31.05.21
33
בכיר חרדי מוזמן לסתום את הפה שלו או לפחות להודות שמה שמעניין אותו זה הגובים שילכו לפח. יושבים בממשלה ולא עושים כלום חוץ מגובים ושכל זה הולך להסתיים הם פתאום מבינים את הברוך. שב בשקט כמו שעית בשנה שנתיים האחרונות.
יהודי31.05.21
32
גם אני בכיר חרדי. ואומר לביבי, חזק ואמץ והמשך, כי ממשלת הרשע תיפול בקרוב. בזמנך ביבי צמח עולם התורה פי 100 אשריך שנתפסת על דברי תורה. אשריך שחזקתנו
דניאל ווייס31.05.21
31
שטויות במיץ חארטה, גם אם ביבי יפנה את מקומו, זה לא ישנה כלום. בנט וסער רו-צ-י-ם ממשלה עם לפיד. נקודה. הם לא מאסו רק בביבי, הם גם לא רוצים את הליכוד, אז זה שביבי יזוז לא יעזור כלום.
חרדי31.05.21
30
הוא מבקש מנתניהו דבר שנתניהו לא מסוגל לעשות . כמו לבקש מבן אדם שיחתוך את הרגל שלו. הוא והכסא נהפכו להיות חטיבה אחת. אין אפשרות להפריד
חיים31.05.21
29
איזה השגחה פרטית. הנוכל והשקרן הגדול בעולם מאחד את כל כוחות הרשע, שונאי עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל תמורת זה שיושיבו אותו כדחליל על כס ראש הממשלה, בדיוק כשקוראים בתורה בפרשת 'שלח' פרשת המרגלים. בפרשה מסופר איך שהמרגלים הוציאו את דיבת הארץ לבני ישראל. כבר ידוע שהשמאל הקיצוני שמוציאים את דיבת הארץ
עוז31.05.21
28
אנחנו בחרנו במפלגות החרדיות כשאנו מתכוונים לביבי כראש ממשלה , אותו בכיר לא מייצג אותנו ועושה את אותה הפעולה של גניבת קולות כמו בנט ומעביר את הקולות שלנו לראש ממשלה אחר בניגוד לרצון הבוחרים!, בחרנו מפלגה חרדית =בחרנו ביבי, לעומת זאת לא מתעקשים על אף נציג מפלגה, "בכיר" ככל שיהיה והוא מוזמן לפנות את מק
שיפנה הוא את מקומו!!!31.05.21
27
מר גנץ תתעשט על עלבונות העבר.. אם טובת המדינה לנגד עיניך .. תסתובב לאחור וחזור למחנה הימין ותשתף פעולה עם רוב מצביאי הימין ... אתה רק תעלה למעלה ובכבוד גדול, זה חהיה מעשה נבון מצדך בוא ותציל את מדינתנו מממשלה רעה שאולי תקום על ידי בנט הרמאי
דן31.05.21
26
בכיר שלא מוכן להזדהות רק מראה כמה המשטר אפל ומוכיח את שלטון הפחד של ביבי. אנחנו החרדים אשמים ששמנו את כל הביצים בסל אחד. לא צריך לפחד ממשלה חלופית הם לא יעשו כלום ממילא.
ללא שם31.05.21
צודק מאה אחוז--העיוורון של המנהיגות החרדית--יש להחליף אותם כמה שיותר מהר!!
משה31.05.21
25
נמשיך להאמין לקשקושים שלו אפשר לקחת את כל התוכן שאמר ורק להחליף איפה שנאמר נפתלי בביבי
בן01.06.21
24
כמה נחת תהיה לראות כנסת בלי שבמרכזה ש"ס והחרדים השיכנוזים.
גיל31.05.21
23
הגיע זמן להפטר מהעלוקה שמוצצת את דמנו כבר שנים ארוכות וממשפחתו המטורללת. יאללה לכלא.
נלי31.05.21
22
ממש !!!!!!!! לפיד הצליח לחרפן מדינה שלמה על כל הראש????..??????????????
ללא שם31.05.21
21
למה לא מביאים מישהו במקום ביבי לכל הרוחות
חרדי מודאג31.05.21
20
נכון, נתניהו מספיק חזק לחזור אחר כך בבחירות הבאות להיות ראש ממשלה.
יוסף31.05.21
19
סוף סוף. בוקר טוב באמת נציגנו. התעוררתם? יאללה הלוואי שתצליחו בזה שביבי ילך כבר הביתה
דניאל31.05.21
18
קשקשן חרדי
קשקשן31.05.21
17
אני מאמינה שהדבר לא יצא לפועל והזדים האלה לא יצליחו להרכיב ממשלה, אני חושבת שביבי בלתי מנוצח ומספידים אותו מוקדם מדי.... נחכה וניראה
ללא שם31.05.21
16
פנייה לציבור הדתי לאומי. בחרתם בבגין והוא פינה אתכם מחצי האי סיני ב1982. בחרתם בביבי והוא מסר את חברון ב1997. הלכתם אחרי אריק שרון והוא עקר אתכם מגוש קטיף ב2006. נתתם את הנשמה למדינה אבל המדינה מפעילה מחלקה בשב"כ נגדכם. הלכתם (חלקכם) אחרי רבנים שמתירים כניסה להר הבית - גיריתם את הערבים בנו וקמה אינת
פריד31.05.21
15
לא היה ולא יהיה ראש ממשלה טוב ממנו(כמובן כח זמן שאנחנו בגלות)
עכשיו אנחנו גם רואים שדבר אחד אפילו מדב31.05.21
14
ואיזה פליקלק עשית אתה ביבי המושחת בהתנתקות לא שוכחים לך צבוע
איציק השוחק31.05.21
13
הוא הביא את המנדטים לליכוד לא אף אחד אחר
איציק31.05.21
12
טעות. אסור לבגוד בביבי. לא בוגדים בחבר, גם לא בשעת צרה ומצוקה. שיילך בנט הפושע לממשלת שמאל, שתחזיק מעמד יומיים וחצי, ואז בחירות, בהן בנט ירד מהמפה ויקבל רק 30 קולות (אולי). וככה ביבי יחזור לשלטון.
שירה31.05.21
11
נתניהו הרס את התקווה של הזוגות הצעירים לדיור בר השגה! נתניהו לפח הזבל של ההיסטוריה .
מע 31.05.21
נתניהו עזה גם את הסלוטייפ הזה שקשה למצוא את המקום שממנו מתחילים. לפח הזבל!!!!
יהודי31.05.21
תעבוד חמור ותקנה דירה באופקים סמולני נתעב ארץ ישראל זה לא רמת אביב המסריחה שלכם
בושהההההההההההה31.05.21
בשנות שלטון נתניהו מחירי הדיור עלו פי 2 נתניהו לא עשה כלום . חצוף .
הוא צודק !31.05.21
10
מי זה ואיזה הוא בכיר חרדי שאומר שנתניהו צריך לפרוש? למה אתה מתחבא ? תתבייש לך.
מוטי חרדי - ספרדי ימני קיצוני ששם אצבע ב31.05.21
9
הימין היחידי שמעניין את ה"בכיר" זה הכיס הימני ששמים בו את הארנק.
שרגל31.05.21
8
תזכרו את הצמד הזה: נפתלי בנט ואיילת שקד. אלו ששנים מכרו לנו סיפורים שהם "הימין שמימין לליכוד", אבל היום הלכו והקימו ממשלה עם מפלגות אנטי ציוניות כמו מרצ, ותומכות טרור כמו רע"מ והמשותפת. בנט ושקד הם אלו שבחרו לזרוק לאופוזציה, אותכם חובשי הכיפות מהציונות הדתית, כן אותכם. אתם שהבאתם את נפתלי לעמוד ברא
מנדלבליט31.05.21
7
ביבי הביא זאת על עצמו. הוא ייבש והשפיל את בנט וסער. שיתן למישהו אחר מהליכוד וישאר כשר חוץ על. טובת העם לפני הטובה האישית.
איינער31.05.21
6
נפתלי בנט נבלה סרוחה, את המכה בורא עולם ייתן לך יחד עם כל "ימינה" שלך!
ג'קי 31.05.21
5
והטיפש הטמבל והמפגר הגדול בני גנץ שחלם להיות ראש הממשלה וכמו כן גבי אשכנזי שנלקחו מהם הכל ובקושי השאירו לגנץ הנוכלים האלו את תיק הבטחון והם עוד חושבים לשתף אתם פעולה יא חתיכת טומטום ופסיכי כן הידד רק לא ביבי
איציק השוחק31.05.21
4
נציג חרדי???????? מתי נולדת????!!
.31.05.21
3
שילך הנהנתניהו הזה למעשיהו ,ואנו נכנס ונלך לחיים טובים ולשלום.
הומלס31.05.21
הומלס זה כנראה באמת אתה .טיפש וכסיל שלא שוה דיון
קובי31.05.21
איי קיו שלי עולה על שלך !!! טיפש וכסיל תקרא לבן שלך .
לקובי 31.05.21
2
מרצ יותר גרועה מכל מפלגה אנטי ציונית בעליל. האויבים רוצים לפגוע בנו .הצעת החוק של זנדברג,במילים מכובסות "השמדת העם היהודי". איזו זכות יש לנו על הארץ הזאת אם לא זכות אבות,המורשת והמסורת של העם היהודי. האמת לא מתרגש משום הצעת חוק.עם ישראל קיים מעל 3000 שנה ובדרך עבר אסונות גדולים שלא ידעה האנושות אך ע
ליאור31.05.21
1
עד היום שהוא העביר מיליארדים לחרדים היה טוב מאד. עתה שבגללו לא יעברו אותם מיליארדים, הוא רע מאד
נביא אמת31.05.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

גנץ מגיב לסירוב בישראל: דואגים לחטופים. אין שיקול פוליטי

דודי בן חמו | 06.05.24

"אחראי על המינויים"

רה"מ נתניהו מנסה למנוע מינויי קבע של ראשי אגפים בשב"כ

יוני גבאי | 06.05.24

לקראת כניסת צה"ל

גלנט: סירוב חמאס לכל מתווה, מחייב להתחיל פעולה ברפיח

ישי כהן | 06.05.24

"הטרפוד של נתניהו"

משפחות חטופים לגנץ ואיזנקוט: תגידו את האמת על המו"מ

ישי כהן | 06.05.24

"המרצחים לא הבדילו בינינו"

ראש השב"כ: "החוסן שלנו נפגע - מקדשי המוות ימצאו מוות"

יוני גבאי | 06.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

נגד הדיווח

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 06.05.24

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24