כיכר השבת

מתקפה חריפה • צפו

בנט תוקף את נתניהו: "תשחרר, אל תשאיר אדמה חרוכה"

ראש הממשלה המיועד נשא הערב נאום חריף ותקיף נגד ראש הממשלה נתניהו, וביקש ממנו לשחרר את המדינה ולא להשאיר אדמה חרוכה; "הממשלה הזו יותר ימנית מממשלת נתניהו", אמר • צפו (TV)

95
רפאל כהן | כיכר השבת | כ"ו בסיון | 06.06.21
בנט נואם בכנסת, היום (צילום: היוטיוב של בנט)

יו"ר ימינה, רה"מ המיועד, נפתלי בנט, נשא הערב (ראשון) דברים חריפים כנגד ראש הממשלה נתניהו, הנאום הועבר בשידור חי כאן ב'כיכר השבת'.

נפתלי בנט נועד היום עם שבעת ראשי המפלגות שאיתו בממשלה העתידית, לקראת הצהרת יו"ר הכנסת יריב לוין מחר במליאת הכנסת, כי עלה בידי יאיר לפיד להרכיב ממשלה. היום היועמ"ש אביחי מנדלבליט נתן את החותמת הסופית לכך שבנט יוכל לכהן כרה"מ ראשון, על אף שבידיו לא היה המנדט, זאת בשל חוק ממשלת החילופים.

בנט פתח ואמר: "בעוד מספר ימים נשביע, בעזרת השם, ממשלה חדשה. כדרכו של עולם, חלק מהמפלגות יכללו בה, ואחרות ישבו באופוזיציה. ממש כפי שאנחנו, בימינה, מתפקדים עד עצם ימים אלה כאופוזיציה לממשלה הנוכחית. זה הכל. זה לא קטסטרופה, זה לא אסון. חילופי ממשלה. אירוע רגיל ומובן מאליו בכל מדינה דמוקרטית".

"המשטר במדינת ישראל אינו מלוכני. לאף אחד אין מונופול על השלטון. כל שלטון, מטבע הדברים, מסתאב ומתנוון אחרי שנים ארוכות, הוא מוחלף, וחוזר חלילה. זהו מחזור החיים הבריא במדינה נורמלית. הממשלה החדשה תעמוד בסופו של דבר, למבחן העם. ישבנו מוקדם יותר כל ראשי המפלגות יחד, ואני יכול לומר לכם שיש רוח טובה בין כולם, ובעיקר רצון לגשת לעבודה כמה שיותר מהר. נפעל כדי לא לאכזב אתכם, כדי שתרגישו שלמישהו שם בירושלים אכפת מכם, שהשרים עובדים בשבילכם. לא בשביל עצמנו. בשבילכם".

בנט תקף את חסימות פייסבוק ואמר: "יש מי שמתנגד לממשלת האחדות ופועל למנוע את הקמתה וזה בסדר גמור. אפשר לדבר נגד, לכתוב נגד ואף להפגין נגד. לא כל התנגדות לממשלה היא הסתה, ואסור לחסום בפייסבוק מאמרי ביקורת, חריפים ככל שיהיו. במהלך שנותיי בפוליטיקה הבנתי שמנהיג חייב לדעת להקשיב לביקורת, להכיל אותה, וגם אם היא לא צודקת או מוגזמת - לפתח עור עבה וכושר עמידה, ולהמשיך הלאה. אבל - ביקורת מחד, והתנהגות מדאיגה מאידך.

בשלב זה עבר בנט לתקוף את נתניהו ישירות: "בשבועות האחרונים מופעלת מכונה אלימה על חברי כנסת מימינה ומתקווה חדשה: זה מבצע ממומן, מנוהל, שמטרתו לשבור אותם, על מנת שיערקו ויצביעו נגד הממשלה החדשה.

במבצע הזה, לצערי כל האמצעים כשרים. שמעתי את נתניהו היום אומר לתומכיו, ממש בשפה הזאת: "אל תפחדו להיכנס בהם". "להיכנס בהם", זה לעקוב יום שלם במכונית אחרי חברת כנסת, עם רמקולים מחרישי אזניים, להפחיד את ילדיה בדרך לבית ספר, לאיים בפיטורים מהעבודה, ולשלוח קללות ואיומים מכל עבר".

"אני קורא מכאן למר נתניהו: תרפה. תשחרר את המדינה להמשיך הלאה. מותר לאנשים להצביע בעד הקמת ממשלה גם אם אתה לא עומד בראשה. ממשלה שהיא, אגב, עשר מעלות יותר ימנית מהנוכחית. נתניהו טען היום בקולו שהוא מעולם לא הסכים להקים ממשלה שנשענת על מנסור עבאס. כולנו מבינים שהוא אינו דובר אמת. כולנו צפינו ב"אבו יאיר" מחזר אחרי מנסור עבאס".

"הרי אני הייתי חלק ממשא ומתן להקמת ממשלה בראשות נתניהו עם רע"מ, ויודע בדיוק מה נתניהו הבטיח להם.

הרי כל המשא ומתן שלנו עם רע"מ התבסס על מה שהליכוד כבר התחייב לתת, רק שאנחנו היינו קצת יותר קשוחים ושמרנים. הדברים מתועדים ואני מניח שעוד יחשפו. על מי נתניהו חושב שהוא עובד?"

"הבדל היחיד ביני לבין נתניהו", הוסיף בנט בעוקצנות, "בהקשר הזה הוא שנתניהו מסתיר את פגישותיו עם מנסור, ואני לעומת זאת מכבד את מנסור ולא מתחבא. אני אומר את הדברים לציבור כפי שהם. נתניהו גם מספר לכם שמוכרים את הנגב. שוב, שקר מוחלט. האמת היא שנתניהו הוא שמכר את הנגב משך 12 שנות שלטונו, לבנייה בלתי חוקית, לאלימות, לפרוטקשן, לפריצות לבסיסי צה"ל ולאובדן משילות רחב".

"תכנית ההסדרה שלנו עושה את הפעולה ההפוכה - מטרתה להחזיר את המשילות, ולפעול לריכוז הבדואים מכל הגבעות מסביב, לתוך יישובים מוסדרים. זה טוב לבדואים וטוב למדינה. במקום לגלגל את הבעיות הלאה, בכוונתנו לטפל בהן".

"אזרחי ישראל, נתניהו גם מכריז שמדובר בממשלת שמאל קיצונית. זה עוד שקר. ממשלה שאני עומד בראשה, איש ימין, חובש כיפה, בשר מבשרה של הציונות הדתית, ממשלה עם רוב למרכז-ימין, גם בקבינט ובפורומים האחרים, היא ממש לא "ממשלת שמאל". ובכלל, זה לא "אנחנו והם". אף אחד כאן לא אויב".

עוד הוסיף בנט: "יש אזרחים בעד, ויש נגד, יש רבנים בעד ויש נגד. יש לפעמים באותה משפחה כמה דעות שונות, ואפשר להסתדר. הכל טוב. מר נתניהו, אל תותיר אחריך אדמה חרוכה. כולנו, כל העם, רוצים לזכור את הטוב שהבאת בעת שירותך, ולא חלילה רוח רעה שתותיר עם פרידתך. אני מבחינתי, אמשיך לנהוג בך בכבוד. אני פונה מכאן ליושב ראש הכנסת יריב לוין: תקבע ליום רביעי הקרוב את ההצבעה להקמת הממשלה. כך ראוי, והסמכות בידך. אנו יודעים שנתניהו לוחץ עליך לעכב את ההצבעה, לדחות, למשוך, בעוד חמישה ימים, כדי לתת עוד זמן לציד העריקים".

"זו אולי טובת נתניהו, אבל אתה יודע, יריב, זו לא טובת המדינה. גם בליכוד כבר מזמן מבינים את זה. שחרר אותנו מעוד ימים ארוכים של רעל, אש, ותימרות עשן. יריב, נשבעת אמונים למדינה, ולא לאדם מסוים. העם מצפה ממך שתעשה את זה", הוסיף בנט.

צפו בוידיאו

תוכן שאסור לפספס
95 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
85
אם זה לא ממשלת שמאל אין דבר כזה ממשלת שמאל ובניגוד לדבריך אין שום רב בציונות הדתית שמסכים עם הממשלה ההרסנית הזאת ולגבי המחאה של הציבור זה עוד לא פסיק קטן ממה שעשו לביבי אז שב בשקט ולסיכום בנט אתה האדם השפל ביותר שראיתי בחיי בפוליטיקה ואני בן יותר מ50 ובעז'ה הקב'ה יוריד אותך מתה מתה כמה שיותר מהר בוג
1006.06.21
84
הכי אהבתי את ה3.5 הדקות הראשונות של הסרטון
חרדי06.06.21
חחח חלש
אני07.06.21
83
שימו לב מי הם 8 ראשי מפלגות של ממשלת השנאה יאיר לפיד - עיתונאי. ניצן הורוביץ - עיתונאי. מרב מיכאלי - עיתונאי. סליחה, עיתונאית. גדעון סער - פצוע רגשית מנתניהו. אביגדור ליברמן - פצוע רגשית מנתניהו. בני גנץ - פצוע רגשית מנתניהו. נפתלי בנט - חילוני עם כיפה. מנסור עבאס - סגן יו"ר הפלג הדרומי של התנועה
לב06.06.21

הצגת כל התגובות

82
אתה לא קשור לא לציונות ובטח שלא לדת תהנה מרגעי התהילה האחרונים שלך יא פח אשפה
יעקב06.06.21
81
הקול קול יעקב והידיים ידי עשו
כ06.06.21
80
ההגנה הכי טובה זה ההתקפה אתה קרמינל זאת הונאה גניבת בחירות שחרר אותנו מהגחמות שלך
תהלה06.06.21
79
שחרר אתה . אין לך מנדט מהעם .אתה אחוז אמוק להיות ראש ממשלה , בעבר הלא רחוק תמכתי בך וחשבתי שאולי אתה תחליף את ראש הממשלה לכשיפרוש אבל בדרך הזאת זה פשוט מבחיל , תזכור שגלגל חוזר בעולם והדרך הזו שאתה גורם לנתניהו לצאת כך אחרי כל העשיה היפה שלו , ושבתקשורת עושים מאמץ על אנושי לגמד ,זה יחזור אליך כמו שכ
גדי06.06.21
78
נתינהו והליכוד היו בפועל יותר שמאל מאשר רוב הממשלות בישראל, 12 שנה טילים, 12 שנה מימון חמאס בכסף ומצרכים, 12 שנה של הפקר טוטלי של הדרום הבדואים שולטים שם. עם ימין כזה פחדן חלש ועלוב כמו 12 שנות ביבי מי צריך שמאל
צודק כל מילה06.06.21
77
אבל אנחנו לא רוצים אותך ולא את הממשלה השמאלנית שלך בדיחה ראש ממשלה עם 6 מנדטים איפה ראינו דבר כזה
מזרחי06.06.21
76
בושה וחרפה!!! הבנאדם מכר את המדינה והערכים לא משנה כמה בנט ינסה לכבס את מילותיו יש לך רצון רצון להעיף את ביבי? הכל בסדר! אבל לא במחיר כזה!!! נפתלי בנט תתבייש
דודי07.06.21
75
בנט יא מנוול יא בנט יא רשע. שמת תפילין היום. ? בכל מקרה כל יום מול ספרי תורה אני מקלל אותך ואי ואי אוטוטו תלך לעזזאל בוודאות גמורה
ללא שם07.06.21
74
בנט לך הביתה אתה סיימת
ללא שם07.06.21
73
'מאד קשה להבין את ההחלטות שלו'... אולי עוד שנה נבין. טיפש שכמוך כולנו מבינים בדיוק שמתחשק לך התפקיד ובשביל זה מכרת את הכל, אבל ממש את הכל, זו האמת ואין בלתה
חחח מצטער שפגע.07.06.21
72
נראה כמו סיטואציה בעבודה שאיזה אחד דפוק מנסה להשתלט ולעלות לדרגת ר"צ בלי הכישורים הנדרשים:) תראו איך שהוא מישיר מבט כאילו "מאיים", כביכול מסכים איתכם שאני האחרון במקום הזה כרגע אבל תסתמו וזהו 
חחח06.06.21
71
השחצן הזה רוצה להראות כאילו הוא יותר חכם מביבי שהוא קורא בלי דף חחחחחחחחחחחחחח הכל כתוב לו במסך מולו ולא הבנתי מה הקשר של החיוכים הגועלים כל רגע בטח הוא כתב לו במסך לחייך,להרים גבה הבנאדם אם הכי הרבה פיצול אישיות שראיתי הי פעם שקרן!!!!!!!!!!!!!!! גנב קולות לא ניסלח לעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ע
אני06.06.21
70
שביבי ירפה? חצוף מנוול נוכל. 52 מנדטים בכנסת 4 מיליון בעדו. חצי מדינה. אתה תרפה כאלב כןלו 6 מנדטים ועוד עכשו לא עובר חסימה. אתה תנבח שביבי ירפה כמה חצוף אתה . אתה ממזר בוודאות
ללא שם07.06.21
69
חנוק על ידי הפרקליטות
בנט עכשיו חנוק על ידי השמאל הוא חשוד במע07.06.21
68
אתה ראש ממשלה שתופס את השלטון בגניבה תרפה אתה ותלך מאיתנו סופך יהיה רע ומר מה שאלוקים עשה לשרון יהיה קטן על מה שמחכה לך
בנט אתה מאפיונר שרלטן 07.06.21
67
ברוך שפטרנו מעונשו של ביבי מיליקובסקי,
מני06.06.21
66
יום לאחר שבנט נבחר ל'ראשות המשלה', השעון מורה על השעה 11:00 בבוקר. אויש אני ראש ממשלה.... לא נעים.... טוב, אמא תכתוב לי פתק.... מר בנט תתאפס על עצמך. אתה לא מבין כמה אתה מצחיק ???
עוזי06.06.21
65
שרה נתניהו לארוז מזוודות ... בינימין לארוז למעשיהו ...
לארוז06.06.21
אולי תארוז את השטויות והשנאה שלך למי שפעל ועשה גדולות ונצורות כאן בארץ וקצת בושה לא תזיק לך כי אני מבין שאתה מדבר מתוך איזה מצוקה שלא נוגעת כלל למשפחת נתניהו אז בבקשה אל תוציא את התיסכול שלך דרך המקלדת המשועממת שלך. ולך תחפש לך את החברים שאתה מתכווין לדבר למענם ולהתייפייף אצלם ותגלה שהם למעשה לא ירא
יהודי מפוכח06.06.21
ערב רב שונא ישראל
לך מכאן שמאלני 07.06.21
64
אי אפשר להאמין לו
לא יאומן06.06.21
63
בנטטטטט שיקר לציבור שלםםם של בוחריםם ועוד יש לו עזות פנים להראות את הפרצוף שלו אינשאללההה הממשלה הזאת תיפול ותחזור לחור שממנו באת
ח07.06.21
62
קשקשן..לך הביתה...לוקח לעצמך קרדיט שבכלל לא מגיע לך.. אתה הולך לקבוע שיא עולם חדש בממשלת ישראל והוא ראש הממשלה מיועד שכיהן הכי קצת זמן כראש ממשלה..
אני07.06.21
61
מה אתה חושב שאתה עושה, כפוי טובה שכמוך
איכסססססססססססס07.06.21
60
כמה הוא מגעיל!
קר06.06.21
59
שקרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שושי07.06.21
58
פרצוף של כלב...יותר טוב תשתוק ותמיד את הכיפה מעל הראש דלעת שלך..יא אפס
יהודה החסיד 07.06.21
57
תשחרר אתה אותנו מהאובססיה לכסא שלך ושל חבריך-ותנו לעם להחליט
אולי06.06.21
56
צריך להמציא עבורך מילה חדשה, כי 'בוגד' זו מילה חיוורת מידי למה שאתה עשית. אפס מאופס אתה - לא מתקרב ללכלוך שעל נעלי ביבי. פוי - צא מהחיים שלנו, ומהר.
חבל שקמת בבוקר06.06.21
סגנון הדיבור שלך והתוכן מוכיחים לעין כל את הנזקים של אמונה עיוורת בעבודה זרה שנקרא ב נתניהו...
מו07.06.21
55
נאום חלש רדוד תינוקי ושקרי
א06.06.21
54
חצוף..שחצן ויהיר..כולה כמה מנדטים ומרים את האף כאילו שהעם רוצה שאתה תחליף את ביבי..תעשה טובה שחרר אותנו ממך ותחזיר את המנדטים שגנבת לציבור..כבר 4 מערכות בחירות שאתה בקושי מגרד את אחוז החסימה ויש לך חוצפה לחשוב שאתה יותר טוב משאר חברי הכנסת..הפכת את עצמך לבדיחה..
אני06.06.21
53
אתם יודעים למה ניר אורבך לא מפיל את ממשלת השנאה למרות שהוא יודע שזה המהלך הנכון? התשובה פשוטה. כי אין לו זכות לעשות את זה. וחז"ל אמרו ש.. "מגלגלים זכות על ידי זכאי". כלומר אם ראית שמישהו עשה מצווה מיוחדת שאף אחד אחרי לא יכול היה לעשות, אז תדע לך שזה מכיוון שהאדם הזה כבר היה אדם מיוחד מאד מבחינה רוח
פיני06.06.21
52
צודק בכל מילה. בושה וחרפה ל'נציגנו' החרדים שעוד לא התעוררו והבינו עם איזה נוכל יש לנו עסק. ביבי, שחרר, לך הביתה. בעצם, פושע קורונה כמוך, שהמיט סבל על אזרחים תמימים בקנסות וסגרים, צריך לשבת בכלא.
שי07.06.21
מה אכלת מקולקל היום?
מישו07.06.21
51
האוהדים המכורים של נתניהו צריכים טיפול גמילה בקנאביס הכי חזק שיש.
מוטי07.06.21
50
בנט גימטריה שטן. הב מתחלפת עם ש בסדרת את בש. תזכרו הוא יחריב המדינה כמו נרון קיסר ברומא
הבה נתפלל בנו לך לעזזאל. הוא יותר גרוע מ07.06.21
49
אם בנט אוהב ערבים כנראה שדם ערבי זורם בתוכו. כנראה שלאמא שלו היה קשר עם ערבי וזה מה זץשיצא נוכל ושקרן. יהודי אמיתי לא מסוגל לעשות את מה שהוא עושה. אומר שיש לו בעיה. לערבי יש גם כפיה. עושה צחוק מעצמו כולם שונאים אותו. והוא שונא את עצמו ומשפחתו. סופו כמו שרון
ללא שם06.06.21
48
תתעוררו, לצערי בנט צודק. האינתיפאדה, הנגב,הפילוג בעם, המצב הכלכלי הגרוע הם בתקופת שילטון ביבי המהולל.
ביבי נכשל06.06.21
47
שי 77 בטח אתה ערבי מילדי עבאס עם עין הרע אמן. אין אחד שטיפל בקורונה יותר טוב מביבי. תשאל מנכל פפייזר. אלא מה אתה ערבי כפוי טובה רשע אפילו אמא שלך מתעבת אותך
ללא שם07.06.21
46
רוב הממשלה המיועדת הם אנשי שמאל. דווח כבר שהם רצו לאמריקאים והודיעו שהם מעוניינים מיד במו"מ מדיני למסירת שטחי יו"ש לערבים.
לא להסתיר07.06.21
45
אני גם רוצה להיות ראש ממשלה יאלהה. בנט לך לעזאזל אם אני אראה אותך לא אפסיק לצחוק עליך. ראש ממשלה שאף אחד לא בחר בו, ראש ממשלה שלא עבר את אחוז החסימה בבחירוצ הראשונות והפיל את כל הימין וגרר אותנו ל4 בחירות כי רצה להשתחרר מהרבנים שלו. לך לעזאזל אתה ומי שהביא אותך. גנבת קולות של 150 אלף איש. לך קבינימט
דוד07.06.21
44
נתניהו = עגל הזהב של ימינו, איכס
hh06.06.21
43
איזה פרצוף כלב יש לך חתיכת שקרן שכמותך שיקרת לבוחריך בפרצוף בוגד שכמוך נבל מנובל חתיכת 0 לקחת בכח את כסא ראש הממשלה כשאף אחד לא רצה אותך גם לא בוחריך האומללים והמנוצלים.
איציק לוי07.06.21
42
שאנשים הזויים עושים דברים הזויים וכל התקשורת "מוחאת להם כפיים" כבר היה בתהליך המטומטם שנקרא "תהליך השלום/אוסלו" ועד היום אנחנו סובלים מהדבר המטורף הזה . עכשיו זה שידור חוזר , אם התקשורת "מוחאת להם כפיים" הרי שבטוח נסבול מזה שנים רבות .
אבי07.06.21
41
משחק אותך תמים?? התקשורת שמרימה אותך כעת, תמחק לך את החיוך המזויף והמגעיל מהפנים, מהר יותר מכפי שחשבת, ואנחנו לא נשכח את העוול והבוגדנות שלך לעולם. מתברר שוב, שביבי צדק, ואתה רימית אין לך ערכים!!! זה פשע מאורגן שאתה שותף לו.
תמים??07.06.21
40
עבריין בושה וחרפה קבוצת שמאלנים רודפת את ביבי שנים ראש ממשלה הטוב ביותר שהיה פה במדינה ואתה מפמפם אחריהם ומדבר בנוסח שלהם תזכר לדיראון עולם
יפת06.06.21
39
שחרר אותנו אתה - בנט ! גונב קולות ואז מבקש שנשחרר
יוני06.06.21
38
שימו לב איזה פסוק מהתנ"ך יוצא בדיוק הגימטרייה של 8 השמות של 8 ראשי מפלגות של ממשלת השנאה בראשות הרפורמי נפתלי בנט: כידוע השמות המדויקים והמוכרים של ראשי 8 המפלגות הם: יאיר לפיד, בני גנץ, נפתלי בנט, מרב מיכאלי, אביגדור ליברמן, גדעון סער, ניצן הורוביץ, מנסור עבאס. וזה יוצא בגימטריה 3563. כמו כן הפסוק
זאב06.06.21
ועוד : הקנאה השנאה והתחרות מוציאין את האדם מן העולם.הפסדתם הפסדתם הפסדתם בגמטריה בדיוק 3563.
אבאתו06.06.21
37
תשחרר אותנו בנטטטטטטט
גיא06.06.21
36
באתה כופה עלינו את עצמך. מותר להחליף שלטון בצורה דמוקרטית !!! מה שעשית לא דמוקרטי. אין גבול לחוצפה שלך - תתבייש !!!
עילאי06.06.21
35
אם אתה יושב עם אנשים שרצו ורוצים כל הזמן לעקור דת ותורה בארצינו הקדושה. לפחות על תגיד בעזרת השם. כי הקב''ה לא עוזר לאנשים כמוך.
רבקי06.06.21
ממש אתה לא עובד בשבילנו חטפת את השלטוןןןן.לא נבחרת ואתה לא מנהיג
א07.06.21
34
שקרן! לא מאמין למילה אחת של מי שגנב אלפי קולות של אנשים. של מי שיודע לשחק אותה. אך שקרן וערמומי.
משה06.06.21
33
שקרן וגנב קולות, מי ביקש ממך את זה??? מישהו בחר אותך כדי שתיכנס לממשלת שמאל קיצוני? יש לך מנדט מקומץ הבחורים שלך? על מי אתה עובד חתיכת שקרן. תוריד את הכיפה כבר, די להצגה ולהעמדות הפנים.
זיו06.06.21
32
ד"ר אלי שוסהיים יו"ר אגודת אפרת שהצילה יותר 54,000 תינוקות מהפלה, התמוטט במהלך השבת ונמצא כעת בטיפול נמרץ. רבותיי, חייבים להכיר לו טובה ולהתפלל לרפואתו השלימה בתוך כלל חולי עמו ישראל. כמה מעשי רצח הוא מנע יחד עם האגודה. כמה חיים הוא הביא לעולם. כמה אושר ושמחה וילדים יהודים שגדלו לשמירת תורה ומצוות
גיא06.06.21
31
רמאי , שקרן וצבוע . העם לא רוצה אותך . אתה לא ראש הממשלה שלי
רועי06.06.21
30
חוצפן ושקרן אני לא מסוגל להיסתכל שניה עליך. זה לא עובד תבין אתה לא מצליח להיקלט אצל העם אנשים סולדים ממך. אתה כופה את עצמך על העם. איך אתה מסוגל לחיות עם זה???
גיא06.06.21
29
מדבר ונראה יפה ב3 וחצי דקות הראשונות, אח''כ הכל שקרים ונראה מכוער;) (למי שלא הבין: ב3 וחצי דקות הראשונות בנט בכלל לא דיבר ולא ראו אותו..)
רק בן גבירררררר08.06.21
28
החיוכים המעושים האלו.. מה אתה צוחק עלינו? או אולי הנאום הההזוי שלך מצחיק גם אותך?
החיוכים האלה-07.06.21
27
נתניהו הוא סמל.וסמל לא הולך לשום מקום מלבד הנהגה מחוזקת ונתמכת על ידי רב העם.רבים סבורים שיש לפנות למפלגת השעטנז דחקות את הבמה כדי שיתגלו במערומיהם.מעט שקט לפני הסערה האמיתית.והיא חזרת נתניהו בגדול להובלת המדינה,כאשר כל אויביו המוכרים בתקשורת ומחוצה לה מבינים ומפנימים שלמנהיג כזה זוכים פעם ב....מאסנ
דן06.06.21
26
שקרן נוכל גנב שחקן
אתה הגנב היחידי מותר לך לגנוב דעת בריות 06.06.21
25
בנט השביע אמונים לכסאו בלבד
יריב לוין06.06.21
24
החיוכים של נפתלי מדאיגים אותי מאד.
משה06.06.21
23
נפתלי! אתה מדבר יפה מאד. אבל אני לא מאמין לחצי מילה שלך. ואני דואג מהממשלה שתקים יחד עם שונאי החרדים ואויבי ישראל.
גדי06.06.21
22
יש אנשים חושבים אותם שהם דתיים. קוראים אותם מפד"ל, ויש קוראים אותם 'הבית היהודי'. זה בית יהודי? זה בית יהודי של גויים. הם רוצים לעקור את התורה, לעשות נישואים אזרחיים, לעשות תחבורה ציבורית בשבת. איזה דתיים אלה? אסור לקרוא להם דתיים, אסור לבחור בהם. מי שבוחר בהם הוא כופר בתורה
ידידה06.06.21
21
מי מאמין לו???
יוסי06.06.21
20
אפס!!!!
גד06.06.21
19
היו לי פעם עקרונות מכרתי את כולם עסקה מוצלחת בשבילי טובה גם בשבילם (אריאל זילבר)
אורי07.06.21
18
אדון בנט אתה שקרן עם חתימה כל מה שאתה אומר אף אחד לא מאמין לך הבוחרים שלך גם לא מאמינים לך
דוד07.06.21
17
ביננו- צודק... אני לא תומכת בו ובמהלכיו אבל ביבי פוורש בצורה כל כך מכוערת אחד הכללים החשובים זה לפרוש בשיא ביבי פספס אותו אבל יכל לפרוש בצורה מכובדת ובהבנה לי אישית הוא ישאיר זכרון של ראש ממשלה תככן וילדותי...
אנייי06.06.21
16
שחרר תרפא בסך הכל 6 מנדטים נכון לפני חודשיים היום 0
משה06.06.21
15
בנט מה אתה ממהרהפזיסת היא מהשטן
ללא שם06.06.21
14
אוי איזה בנאדם רע כמה סכנות הוא מביא עכשיו למדינה בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ניוזה שכמוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני06.06.21
למה כל הביביסטים עם שגיאות כתיב
ניבזה. לא ניוזה07.06.21
13
לא יכול לראות את הפרצוף שלו . רפורמי .
השלוש דקות הראשונות היו הכי אמינות 06.06.21
רואים שאתה לא חב"דניק במקום ללמד זכות אתה דן אותו לכף חובה ואם אתה היית במצב שלו בתור נער לא היית חוזר בתשובה
הי הי07.06.21
12
בזיון ממשלת אוסלו פרק ב׳ בחסות השרלטנים בנט, סער , האפסנאי ולפיד הבובות של מנסור עבאס‼️ ממשלת-השמאל ,סעיפים: א. שלטון בג"ץ קיבל הכרה. אסור לגעת בו. לא לחינם זאת הקבוצה שחגגה השבוע. הספין של הוועדה לבחירת-שופטים הוא חירטוט. ב. הוכרה אוטונומיה ערבית בגליל ובנגב, אוטונומיה שראשיה יישבו בכנסת-ישראל, ינה
ראובן06.06.21
11
שחרר אותנו ממך נקודה. קנאי!! פשוט בדיחה
עדי06.06.21
10
חי בסרט שמישהו יעיר אותו הוא מייצג רק את התאווה השלטונית שלו
יצחק06.06.21
9
ערב רב עם כיפה קטנה שבקושי רואים אותה כיאה לאיש! שתמות לפני שתזכה להקים את ממשלת הזדון הזאת עם חברייך שונאי ישראל ובראשם איילת שקד השנואה! להקיא ממכם פשוט
כלב! נבלה סרוחה07.06.21
8
מקום בלב חחחח...יש לך לב? שקרן, אתה מדבר כמו בחורה טיפשה
ללא שם07.06.21
7
לך הביתה יחתיכת שקרן אפס שמאלני בוגד אתה מנסה למחוק את העם היהודי צר לי לבשר לך שזה לא יקרה כול כך בקלות
קובי07.06.21
6
לך תמכור תותים נוכל ושקרן ארור בנט. זנדברג היא ממש ימנית או אולי שרי העבודה? מי יתן וממשלתך תיפול ביום הקמתה ולמצער שלא תחזיק זמן רב ותמצא עצמך מובטל, אם כי לצערי, לא תסבול חרפת רעב.
בני ברק06.06.21
5
ילד מגודל
אמא06.06.21
4
אם תוריד את מחירי הדירות . יצביעו עבורך מאות אלפים של מצביעים ! תוכיח את יכולתך בזה !
לבנט06.06.21
3
אמר האיש שלא הירפה לחפש קולות אחרי מועד א
אחוז חסימה06.06.21
2
6 מנדטים ראש ממשלה הרס הדמוקרטיה צריך להתבייש
משה06.06.21
איזה דמוקרטיה יש היום?
מני06.06.21
1
סמרטוט אפס מאופס תראה לאיפה התאווה הבייאה אותך למכור את כל העקרונות שלך תתבייש!!!!
עובד06.06.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

אחרי הודעת חמאס | בישראל הבהירו: ההצעה לא מקובלת 

יוני גבאי | 20:47

"אחראי על המינויים"

רה"מ נתניהו מנסה למנוע מינויי קבע של ראשי אגפים בשב"כ

יוני גבאי | 19:24

לקראת כניסת צה"ל

גלנט: סירוב חמאס לכל מתווה, מחייב להתחיל פעולה ברפיח

ישי כהן | 18:21

"המרצחים לא הבדילו בינינו"

ראש השב"כ: "החוסן שלנו נפגע - מקדשי המוות ימצאו מוות"

יוני גבאי | 12:58

נגד הדיווח

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 10:38
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24