כיכר השבת

"מתגעגעים למזוודות"

בנט: "חמאס לא אוהבים את הממשלה הזו"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פתח היום את ישיבת הממשלה והתייחס לפיגוע הירי במהלך השבת, לרפורמות הכלכליות אותן מובילה הממשלה ולנושאים נוספים שעל הפרק (פוליטי, ארץ)

41
יוני גבאי | כיכר השבת | ל' בניסן | 01.05.22
ישיבת הממשלה היום
ישיבת הממשלה היום (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פתח היום (ראשון) את ישיבת הממשלה והתייחס לפיגוע הירי במהלך השבת, לרפורמות הכלכליות אותן מובילה הממשלה ולנושאים נוספים שעל הפרק.

את דבריו פתח בהספד קצר על ח"כ אילן גילאון שהלך לעולמו הבוקר: "פתחנו את הבוקר עם בשורה עצובה. חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון, מחברי הכנסת החרוצים שידעה הכנסת ואיש ישר עם לב ענק, הלך לעולמו בטרם עת".

ראש הממשלה הוסיף: "אילן היה עובד קשה מסביב לשעון כדי לפתור בעיות פרטניות של אזרחים שפנו ללשכתו. לא רק מדיניות גדולה אלא גם להסתכל לבנאדם בעיניים. הוא היה חרוץ ומסור – משרת ציבור אמיתי. בשם ממשלת ישראל, אני מבקש לשלוח מכאן תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

בהמשך התייחס לפיגוע הירי במהלך השבת: "במהלך השבת נרצח באריאל המאבטח ויאצ'סלב גולב ז"ל בן ה-23. הוא נרצח בזמן שהגן בגופו על ארוסתו שאיבטחה איתו את המחסום של היישוב, והציל את חייה".

"הזוג המקסים הזה רק החל את חייו יחד. הלב נשבר. כוחות הביטחון כבר הגיעו אתמול לשני המחבלים, כפי שהם ישימו את ידם על כל מחבל. נזכור את ויאצ'סלב, יחד עם כל גיבורינו", בנט הוסיף: "גל הטרור הזה מחייב את מערכת הביטחון כולה להימתח עד הקצה".

"אני מבקש בשם כולנו, כל שרי ממשלת ישראל, להודות ולגבות שוב את צה"ל, השב"כ והמשטרה, ואת העומדים בראש הארגונים. מדובר באנשים שכבר שבועות ארוכים כמעט לא רואים בית. בקו התפר, בירושלים, בג׳נין, בצפון ובדרום".

"עלינו מוטלת המשימה לנצח גם את הגל הזה, עלינו ממשלת ישראל ואזרחי ישראל החובה להכיר לכם תודה, לגבות אתכם ולתת לכם את כל התמיכה והכלים להצליח".

בהמשך אמר: "אני מבקש בהזדמנות זאת לברך את מפקד הימ"מ, ניצב-משנה ח', שהועלה הבוקר לדרגת תת-ניצב וגם ידליק השנה משואה ביום העצמאות. לפני כחצי שנה קיבלתי את ההחלטה להכריז על הימ"מ כיחידה הלאומית של ישראל למלחמה בטרור. ממשלת ישראל הגדילה את התקציב של היחידה הנפלאה הזאת והם מתרחבים ומתחזקים. סוף סוף הם מקבלים את המקום הראוי להם".

בנט התייחס לפעולותיו של מנהיג החמאס נגד הממשלה: "שמעתי אתמול את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, קורא למנסור עבאס לפרק את הממשלה. נראה לי שכבר ברור לגמרי בשלב הזה שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזאת, אולי הם מתגעגעים למזוודות הדולרים, ואולי פשוט לא אוהבים את האפשרות של עבודה משותפת של כולנו לטובת שיפור תנאי החיים של אזרחי ישראל הערבים".

"זו נקודה חשובה מאוד שבה יורדות המסכות וברור לכולם מי רוצה מה. זה שחמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו - אומר הכל. וגם בזה, אסור לתת לסינוואר לנצח".

לסיום התייחס לרפורמות כלכליות אותן מובילה הממשלה: "לנושא אחר - בתוך כל הרעש הפוליטי יש גם המון עשייה טובה, במיוחד כלכלית, של הממשלה הזאת. הבוקר הודיעו שרת הפנים איילת שקד וסגן השר אביר קארה על סדרה של הקלות ברישוי עסקים. פחות בירוקרטיה מיותרת תקל על בעלי עסקים ותוזיל עלויות ומחירים לצרכנים. היום לפתוח ולהחזיק עסק בישראל, זה סיוט ולא צריך להיות ככה. היה לי ולאשתי עסק - זה סיוט, ואנחנו עובדים כדי שלא יהיה ככה, והמדינה תעודד יוזמה פרטית, תקל ולא תציק".

"עם החזרה לכנסת אנחנו נמשיך בהליכי חקיקה שמוביל שר האוצר, ידידי אביגדור ליברמן, עם הרבה מאוד בשורות. מתן סיוע לעסקים שנפגעו בגל האומיקרון, תוספת משמעותית בגובה 40% למענק העבודה למשתכרי שכר נמוך - זה דבר קריטי לאנשים עם השכר הכי נמוך במשק, המהלך שאנחנו מובילים יגביר להם את השכר. כמובן, נקודות זיכוי למשפחות עובדות בגובה של עד 5,300 ש"ח בשנה למשפחה, עבור כל ילד בגיל בית ספר יסודי".

לסיום אמר: "אלה דברים שנוגעים כמעט לכל בית ומשפחה בישראל, לא למגזר מסויים או לקבוצת לחץ בחברה הישראלית. פשוט לכל אזרחי המדינה. את זה הבטחנו ואת זה אנחנו מקיימים".

תוכן שאסור לפספס
41 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
32
לאיזה מזוודות אתה מתכוון? ה- 53 מיליארד + חצי מיליארד לביזבוזים שנתת להם? הרי שגם שנתת להם סכומים הזויים כאלה, הם לא אוהבים אותך ואת הקואליציה ההזויה הזאת, או אתה מתכוון לעשרות המיליונים הוצאות שיפוץ הבית שלך והכסף ששולם על האוכל מהכסף שלנו האזרחים? אתה נוכל, גנב, שלא רק גנב את קולות בוחריו אלא גם א
ר02.05.22
31
בנט פועל לפי רצונו של החמאס, האם החמאס מרוצה מהממשלה או לא, בנט חדל אישים.
אריה02.05.22
30
וגם לחמאס בשקט
הכסף עובר במזוודה למנסור עבאס02.05.22

הצגת כל התגובות

29
אז תתפטר רק עכשיו הבנתה
בני02.05.22
28
הבן אדם לא יכול להתנתק מנתניהו.. שחרר כבר.. תסמונת של אדם עם חוסר ביטחון. אתה חושב שאתה טוב אז תפסיק להתעסק בקודמך.. בקיצור תתחיל לעבוד .. ראינו איך אתה מגיב לכל בלון
שמעון01.05.22
למה ביבי ממש יכול להתנתק ממנו
חחח02.05.22
27
סוף סוף מישהו מטפל בכלכלה כל הכבוד!!!!
ראובן01.05.22
26
תענוג סוף סוף ממשלה נתפקדת למען כולם למרות כל ההתנגדויותו הקללות
ציפה01.05.22
ציפה-שריר, תקנה לך משקפיים, אתה פשוט עוור
חיים01.05.22
25
ואילן גילאון ז"ל יש לך הרבה מה ללמוד ממנו אמרת שהיה ישר אתה לא
גם אתה תתגעגע להיות חבר כנסת01.05.22
24
ממשלת בנט העצימה את דאעש. דם ישראל הפקר. דאעש בארץ ישראל מי חלם. אצל ביבי זה לא היה קורה כלל. זה החכמה. ביבי חכם. לא נכנס לצרות. בנט הוא בעצמו צרה מהלכת
חיים פ02.05.22
23
סמולנים וערבים צועקים עד חנק רק לא ביבי. הכל ורק לא ביבי. שימותו יהודים לא משנה כמה רק לא ביבי. שהערבים יקחו מיליארדים רק לא ביבי. שבנט יגנוב ינאף יזלול ירצח יתלה אנשים בחצר של ארמון הראיס ברעננה הכל מותר רק לא ביבי. ההמשך תעקבו. תיאטרון האבסורד במיטבו. ההצגה הכי קורעת לב והכי עצובה והכי טראגית: רק
פפפווועעע02.05.22
יותר מזה, גם אם השמאל ידע שיגאל עמיר, רוצח רבין ז"ל, היחידי שיביס את ביבי בבחירות, הם יבחרו אפילו בו, בין אם ישב בכנסת ובין אם ינהל את המדינה מהכלא, העיקר לא ביבי. אין לשמאל הנאלח הזה תרופה כי למחלה שלהם כי אין לה שם בשביל לדעת איזו תרופה להתאים.
ר02.05.22
מילים אמת. מילים אש. אני אעביר אותם הלאה
האמת האמיתית02.05.22
לא רוצים את ביבי כי הוא מושחת חסר תועלת שפוגע במדינה שלנו
זה לא נכון 02.05.22
22
החמאס מתאמצים מאוד לא להפיל את הממשלה... הם ממש מתאפקים, כי ברגע שהם יורים כמה טילים מועצת השורא מפילה את הממשלה... הם מעדיפים שעבאס תומך הטרור יקבל קודם את המגיע לו ויהרוס את הנגב ואז הם יפציצו כמו שצריך ואין ממשלה ואת התוצאות המרות נשלם הרבה שנים
אחד שיודע02.05.22
21
בנט אלוף ... זה לא משנה מה תגידו זו המציאות ! עלה והצלח ראש הממשלה הכי טוב שיש לנו
נריה02.05.22
שילך כבר האדיוט הזה
מדבר שטויות 03.05.22
20
נוכל דל גאה, נותן 53 מיליארד שח לתומכי כאמאס ולא מתבייש לפטפט
צבי01.05.22
19
אבל לביבי הדגול לא היתה מועצת העאשורה על ראשו. על ראשו הטמא של בנט יש עבאס לפיד וכל הזבל שבעולם. בנט תלך לאלף עזזאל עם כל ממשלתך ממשלת דמים עם עבאס חמאס לפיד וכו' כולכם טינופת
בנט=נוכל 01.05.22
18
חחחחחח ממשלה של עבאס...בנט אל תתנשא ,ותתפאר בממשלה שמאלנית קיצונית שכחת את ערכי הימין .נהיית כמו רבין ופרס.תמשיך לדמיין
ללא שם01.05.22
17
שקרן נוכל גנב רמאי רפורמי מה עוד אפשר להגיד עליו מי הוא בכלל חתיכת סמרטטהה
בנט הרשע01.05.22
16
אתה חושב שהציבור הישראלי מטומטם את ממשלת נתניהו חמאס אוהב מאוד .... התירוץ הם יודעים שאתה סחיט ולחיץ בצדק כי אתה נשען על כרעי תרנגולת אחרי עידן בנט עוד יתברר מה הנזק שממשלת בנט עשתה לעם היקר שלנו.
הלחמי01.05.22
15
עלאק מקיימים בווז עליך
אא01.05.22
14
בנט כרגיל משקר, החמאס מקבל עכשיו למעשה פי 3 מאשר קודם בהעברות ובחליפין דרך מצרים, ולכן אין ספק שהחמאס הרבה יותר מרוצה.
מנחם02.05.22
13
אז תפסיק לבלבל במוח
נכון הכסף של נתניהו עבר במזוודה ובמזוודה01.05.22
12
איזה קטע, אף אחד לא אוהב את הממשלה המסכנה שלך,אפילו החמס..
אריק01.05.22
11
חמאס מקבלים ממשלת בנט הרבה יותר כסף מאשר מממשלת נתניהו-20 מיליון לעומת 6 מיליון אצל נתניהו. אבל הכסף עובר בנפט ולא בדולרים ולכן בנט יכול לקשקש שהוא לא תומך בהם...
חסוי01.05.22
10
לא אוהבים .אוהבים מאודדד
מישהי01.05.22
9
בנט!! חשבתי שאתה מתואם רק עם מנסור עבאס לא עם אסמאעיל הנייה בעצמו תתבייש לך לרמות ככה את כל המדינה חצוף מחוצף אולי אנו חסרי אונים תחת אכזריותך אבל מטומטמים אנחנו לא
היהודי הנצחי02.05.22
8
נכון. רק שלא רק החמס לא אוהב את הממשלה הזאת ואותך אלא גם אנחנו, הימין, והשמאל שאותך לא רוצה, אתה רק דחליל בגינה בשביל השמאל בכדי שביבי לא יהיה ראש ממשלה, והוא יהיה בע"ה בקרוב. אתה לא מבין שגם אם יגאל אמיר רוצח רבין ז"ל, היחיד שיביס את ביבי הם יבחרו בו, אז זה לא שאתה כזה מועיל למישהו.
ר02.05.22
7
ראש הממשלה הכי טוב שיש
ברור01.05.22
הכי טוב לערבים ולשונאי הדת, כמו שמתאים לגוי
ציון01.05.22
6
נוכככככלללללל
דוד היימן01.05.22
5
איזה מזוודות הדולרים? ה- 53 מיליארד + חצי מיליארד לביזבוזים שהעברת לתומכי טרור? הרי שגם לאחר נתת להם סכום כזה הזוי, אתה בעצמך טוען שהם לא אוהבים את הממשלה הזאת, או מזוודות הדולרים שלקחת מהמדינה לשיפוץ הבית שלך ולאוכל שלך ושל משפחתך? נוכל וגם גנב לא רק את קולות הבוחרים שלו גם את הכסף שלנו האזרחים. וג
ר02.05.22
4
בנט נתן את התשובה
וגם אזרחי ישראל לא אוהבים את הממשלה הזאת02.05.22
3
הוא צודק ואני אסביר לכם למה הרי מי שלא אוהב את הממשלה שלו זה חרדים וערבים. שתי הקצוות זה אומר שממשלה שלא היא ממשלה נורמלית ומתונה שאין בה שום קיצוניות. אחלה נאום, אחלה בנט!!
נועם02.05.22
הערבים ובעיקר החמאס אוהבים מאד את הממשלה הזו. תתעדכן! החמאס מקבל פי 3 כספים בזמן הממשלה הזו ולכן הפסיק לתקוף. בשידורים בטלוויזיה בערבית, התנועה האיסלאמית מתגאה ביכולתה לשלוט בממשלה ולהכתיב לה מה שהיא רוצה.
חנן02.05.22
בנט יא דפוק לך לעבוד. תפסיק לפרגן לעצמך חולה נפש. תפסיק בעל אגו שכמותך. אין לך בגלובוס יותר מעשר מצביעים אשתך אולי כהנא שקד וקארא וכלפון וזה כל הסיפור. קשקשן עוףףףףףףף הביתהההעעעע
עוףףףף02.05.22
2
איזה ממשלה הם כן אוהבים...? אהבל... תשמע כסיל אם אתה אינך מבין שהם שונאים גם אותך כנראה שאתה באמת 'חוצן' או 'עב'ם' או שאתה פשוט מאד מחובר אליהם כי אתה יושב עם עבאס וחבריו המחבלים ומעיק להם מתנות
כסיל...02.05.22
1
גם אנחנו לא אוהבים את הממשלה תתפטר חמור גרם
.......02.05.22
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

האמירה המרתיחה

מדינה נוספת מנתקת את היחסים הדיפלומטים עם ישראל

דוד הכהן | 01.05.24

האיום והעונש

ישראל מאיימת: נגיב באופן שיקריס את הרשות הפלסטינית

יוני גבאי | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם