כיכר השבת

בצל קואליציה שברירית

בנט יפתיע - ויהיה חזק מביבי? // אלי שפירא

לצד המצב הביטחוני השברירי, עומד גם בנט במצב פוליטי שברירי. אלי שפירא בטור חדש מנסה להבין - האם דווקא בגלל המצב השברירי בו בנט נמצא - ייצא חזק מביבי (פוליטי, דעה)

38
אלי שפירא | כיכר השבת | ח' באייר | 09.05.22
כותב השורות
כותב השורות (צילום: ללא קרדיט)

כבר כמה ימים מתרוצצת במוחי מחשבה, שיש לפחות 30 מנדטים שיכריזו עליה כמחשבת פיגול אסורה, אך אינני סבור כי פיגול מחשבתי, אלא רציונל כזה, רגיל. מבט מפוקח על המציאות המורכבת שלנו כאן.

אני לוקח בחשבון שאלה לא המילים הכי פופולאריות, ואני גם מבין שאולי אני שוגה פה ושם, אבל איך אמר אותו מפגין בהפגנות השבת בבר אילן שצעק ללא הרף? "כשכואב אז צועקים" הוא אמר, אחרי שקיבל בעיטה מסוס משטרתי, ואז חטף תשעה קבין של נוזל כחול מבואש משטרתי, ולחש, "כשרטוב אז מצטננים".

אז אתעלם באלגנטיות מחוסר היכולת הכרוני שלי להגיע לפואנטה, ונקווה לטוב.

זוכרים את מחשבת הפיגוע מלמעלה- דוגמה? בבקשה. כשביבי (בנימין) נתניהו היה מחוץ לממשלה, אי שם ב-2010, הוא נסע לאשקלון המופגזת, (בתקופה שכיפת הברזל טרם באה לעולם) ואמר בקול הבריטון ושפת הגוף המשכנעת שישראל תשמיד את שלטון חמאס. "תמוטט" הייתה המילה, באותו נאום.

אותו ביבי, המושיע שממתין בשערי רומי, ועוד מעט יגיע אל גשר המיתרים בירושלים רכוב על חמור לבן, ירים את המטה ויזעק: "אני שחררתי את יחיא סנוואר בעסקת שליט". נרענן לבעלי הזיכרון הקצר. ביבי מלך ישראל שחרר תמורת חיל אחד 1100 מחבלים (לערך), שטבחו עד כה בעשרות יהודים.

סתם בשביל הידע הכללי- האסיר מספר אחת, רב המרצחים יחיא סנוואר, העומד בראש הזרוע הצבאית של חמאס, עומד על הבמה בעזה, בחולצה עם שילובי צבעים מבית עזה, וצווארון בגזרת שנות השישים, אותו צורר יהודים שנעצר ונכלא למאסר עולם מאחורי סורג ובריח- על מנת שלא יראה אור יום לעולם, אותו יחיא סנוואר, הגיש את הידיים לסוהר שהסיר ממנו את האזיקים, החזיר לו את בגדיו בשילובי צבעים עזאתיים טרנדיים איתם נעצר, וכך, יצא סנוואר הוא וחמשת שיניו המתפוררות, אל החופש. כלומר- לעזה. ובזכות מי? נכון. בזכות בנימין נתניהו.

בחאן יונס הוא התקבל כמלך השאהידים, ומיד נבחר לעמוד בראש הכוח הצבאי של חמאס. סנוואר והיום הוא איום ממשי על מדינת ישראל, עומד חופשי על הבמה בעזה, צועק ומעודד את ההמון המשולהב להציל על אל עקצא (להציל ממי? ממתנחל תמהוני עם כבש תמהוני לא פחות? אולי שמישהו יציל את הכבש)

כך או כך, בנימין נתניהו שחרר לחופשי את סינוואר, ועם הצורר הפלסטיני- עוד 1,100 מחבלים לחופש נולדו, ומאז הם רצחו כמה מאות יהודים. –אבל יש תמורה בעד העוולה: ביבי קיבל תמונה שלו לוחץ יד בחום לגלעד שליט הכחוש. תמונה היסטורית.

למחרת על כל העיתונים, בישראל, ובעולם כולו, מתנוססת תמונתו של גיבור ישראל, בנימין נתניהו לוחץ את היד הכחושה של שליט. תאמרו עליו מה שתאמרו, אבל זה מנהיג שיחקק בספרי ההיסטוריה המדינית העולמית לצד צ'רצ'יל ובוריס ג'ונסון.

אחרי לחיצת היד והפלאשים, הוא יסע לכנס בחירות של הליכוד שם יתנגן המנון המפלגה לתשואות הקהל שגילו הממוצע הוא 80.

"הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא בראש, הליכוד זה נכון.

רק אחד יכול (ביבי כמובן אלה מה) מול כל השמאל, הליכוד,

הליכוד זה נכון.

וכך חוברת לה המוסיקה טהורה וחפה מכל שקר, מניפולציה, הופכת לבת ערובה בידי מילים שנכתבו על ידי אשפי השקרים והספינים. רק אחד יכול מול כל השמאל, חוזר הפזמון, וביבי מדושן עונג, כבר רואה את הממשלה בכיסו. עם מנסור עבאס.

הלוא הוא ביבי, האחד- יכל מול כל השמאל, ושחרר למעלה מאלף מחבלים, ובהם את יחיא סנאוואר, ואת חוסם בדראן, עוד ארכי רוצח יהודים, ועוד כאמור יותר מאלף.

אותו ביבי שבאופן קבוע מבחירות לבחירות העדיף את שותפות השמאל על מפלגות שהן ימינה מהליכוד.

פעם, כשיאיר לפיד היה מראיין בתקשורת ולא שר חוץ, וביבי, היה.."אזרח מודאג" שסיים את הקדנציה הראשונה, ורצה לחזור אל כס הרוה"מ, אך בולדוזר גדול בשם שרון חסם אותו, שאל יאיר את ביבי- "איך היית רוצה שיזכרו אותך?"

ביבי היישיר מבט כריזמטי– עשה פאוזה של שלוש שניות כדי לייצר מתח ואז הפטיר: "אני רוצה שיזכרו אותי כמגן בטחון ישראל" –הוא היישיר מבט נחוש למצלמה.

אהוד אולמרט הוא לא כוס התה שלי, גם הוא אני אשתה אותה על הפנטהאוס של מגדלי הולילנד. הוא גם לא מגן ביטחון ישראל. כלומר- הוא לא כינה את עצמו כך. אבל הוא ניסה.

ובקצרה כאשר נחטפו חיילים בהר דב בשנת 2006 , אולמרט פתח על נסראללה "את שערי הגיהנום" כמאמר הביטוי , והמציא את המילה "כתישה" כאשר כתש את בירות, ללא רחם, כל בניין חדר או מבנה ברובע דאחיה הנשלט על ידי חיזבאללה.

כאשר קונדוליסה רייס מזכירת המדינה של הנשיא בוש באה ארצה לעצור את הפיכת בירות לעיי חורבות, אולמרט הודיע לעוזריו לעכב את המזכירה ביממה, עד לפגישה עימו. הקוראים הצעירים יותר אולי לא יזכרו, אבל בסוף, נשיא לבנון- פואד סניורה שמו, יצא אל המצלמות אוחז בדגל לבן, ומתייפח מבכי, ומתחנן מול העולם- תעצרו את ישראל, אנחנו נכנעים.

אותו אולמרט ב 2009 פתח את שערי הגיהנום על רצועת עזה במבצע המכונה "עופרת יצוקה", ובמכה הראשונה הטיל על רצועת עזה 500 טון חומר נפץ. בשבוע הראשון תקף מהאוויר בלי הפסקה, בשבוע השני הכניס את כוחות הקרקע, וגבה מרצועת עזה למעלה מ 2,000 מחבלים מתים. זה 2000 מחבלים מתים מול 1,100 מחבלים משוחררים מהכלא. חשבון שכזה.

ואגב, אולמרט לקח החלטה מהירה והשמיד את הכור הגרעיני שסוריה הייתה בשלבי הקמה מתקדמים שלו.

מאז- מלחמת לבנון השניה, גם כשנסראללה בשיחות סגורות הודה כי לא שיער בחלומות הכי פרועים שלו, שישראל תגיב בכזאת עוצמה, קנתה ישראל שקט בטחוני מוחלט בגבול הצפוני. 16 שנות שקט מוחלט.

אכן, בשנים האלה חיזבאללה התחמש. גם ישראל, האמינו לי. אפשר רק לקוות כי "מגן ביטחון ישראל" לא ינהל את המערכה הבאה מול חיזבאללה.

זוכרים את המספרים של אולמרט? אז במבצע שומר החומות שניהל ביבי, חוסלו 286 מחבלים. ובזמן שטראמפ בבית הלבן נותן לביבי את כל הקרדיט הבינלאומי לעשות את העבודה בעזה, ביבי אכן עשה את מה שהוא יודע- לסיים את הלחימה כמה שיותר מהר, ולרוץ למצלמות ולספר על ההצלחות הכבירות של המבצע. אגב בשומר חומות צה"ל הפציץ מהאוויר בניין אחד גדול בעזה, ואת תמונות הבניין הקורס שידרה התקשורת בלופים, מן עידוד דהוי לצופים. "תראו חברה, איך אנחנו מפציצים את אותו הבניין".

ב 2001 יצא אריק שרון למבצע חומת מגן. נכון, זה לקח יותר מידי זמן ונרצחים, אז כשהאינתיפאדה השתוללה ודם יהודי זרם ברחובות ירושלים כמו נהר של קידוש השם. אבל כשאריק החליט לצאת למבצע חומת מגן, הוא כבש את ג'נין, תול כרם ושכם תוך יומיים, חיסל לחלוטין את צמרת החמאס שפעלה שם, פנה לרמאללה, שם הורה לטנקים לכתר את המוקטעה, מקום מושבו של עראפת, וגם ניתק אותה מהחשמל.

אין לי שום אמפטיה לשרון אחרי מעשה הגירוש הנורא, אבל הייתי שולח את ביבי להשתלמות אצל אריק, ללמוד איך מייצרים תמונת ניצחון כשעראפת מכותר ברמאללה יושב בעלטה ומתלונן על היאהוד שהתחרפנו לגמרי.

אחד אחרון- גורמים בכירים מאוד במערכת המדינית סיפרו לי באחת הכתבות שערכתי, שכאשר טראמפ הכריז על העברת השגרירות לירושלים, ביבי התנגד, וניסה להניא אותו מהמהלך, שכן העברת השגרירות עלולה להצית בירושלים גל טרור והפגנות. טראמפ התעקש.

תקצר היריעה להמשיך ולחדד את הפואנטה שלדעתי הובנה, וזה האחרון לסיום. נחזור שוב למבצע שומר חומות. מטחי טילים נורו ללא הרף על שדרות, אשקלון, אשדוד, באר שבע. כן, גם עלי.

זכור לי היטב אותו הרגע כאשר אני ושני ילדיי יושבים על פיצה בשכונת רמות ירושלים, כשאזעקה עולה ויורדת גורמת לבהלה מטורפת וביתי בת ה 8 רועדת מפחד ומסרבת לעזוב אותי. את הדוקטורינה של "תירו על אשקלון ועד אשדוד כמה שבא לכם, אבל עד תל אביב" המציא נתניהו.

הפעם זאת לא הייתה תל אביב, אלא בירת ישראל, שמותקפת על ידי טילים. אז בא הרגע שבו נתניהו כבר לא יכל להבליג. הוא כינס את המטכ"ל בבוקר בקריה, והורה למפקד חייל האוויר לתת פקודה לשלושה מטוסי אף 15 לצאת לגיחה מעל עזה, ואז- הם החריבו בניין. תראו ביוטיוב. זה משודר עד עכשיו בלופ.

אני בטוח שאינספור אזרחים עדיין מתגעגעים ומייחלים לשובו של ביבי בלשכת ראש הממשלה, והטור כמובן לא עוסק ב "ביביזם- קווים לדמותו". אלא בעובדות פשוטות ורציונל מהצד הימני של המפה.

המצב הבטחוני מבעבע. עימות מול עזה בדרך. יש לי תחושת בטן, שבנט, דקות בטרם יצלול אל מצולות אוקיינוס ההיסטוריה הפוליטית, והציבורית- הוא יצא למבצע ראווה מול האוייב העזתי, במהלכו הוא ימקסם את היכולות ההתקפיות של צה"ל, ואולי מרוב זעם ותסכול על אחוז החסימה, לראשונה מזה שנים- אנחנו נראה פה, המילה הזאת שכולם שכחו, כן, אולי- אנחנו נראה פה ניצחון והכרעה על חמאס.

הים הוא אותו ים, וסינוואר הוא אותו סינוואר. אבל בנט הוא לא ביבי. מה זה אומר? ימים יגידו. והם ממש קרובים.

תוכן שאסור לפספס
38 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
26
נפתלי בנט מוכר את הארץ לערבים בשביל להישאר ראש ממשלה
חנן15.05.22
25
אני מסכים איתך אחלה כתבה
טי12.05.22
24
ככה תמיד השמאל עובד, מוכר לך חלומות על העתיד ומסיח את דעתך מההווה, וכשהעתיד הגרוע מגיע- הוא שוב מוכר לך חלום וכן הלאה והלאה...
אאא13.05.22

הצגת כל התגובות

23
תענוג לקרוא בכל פעם מחדש את הטורים שלך. הסארקזם שלך נפלא
הילה10.05.22
22
בשומר החומות הנשיא היה ביידן ולא טראמפ
רוטשילד12.06.22
21
מילה בסלע, ביבי חושב על ביבי. הא ראיה: אם הוא מפנה את מקומו יש כאן ממשלת ימין של 80 מנדטים. הוא שנוא כי הוא חושב רק על עצמו, הוא אהוב כי אוהביו שונאים את שונאיו המוצלחים השבעים והחמוצים.
יוני09.05.22
בתקופתו כראש ממשלה נתניהו עבד כמעט 24 שעות ביממה בשביל המדינה ועשה מה שהשרים שלו לא עשו. עכשיו בנט ולפיד ביחד לא עובדים באדיקות כזאת בשביל ישראל ומעדיפים כותרות בעיתונים וטיולים בחו"ל.
אדרבא11.05.22
למה לתת פרס לעלילות הסמולנים הא. נראה לך ר''מ מכהן יאלה קצת חקירות והביתה. נלחמים. זה יהודי. לא מרימים ידיים.
לכו לעזסאל10.05.22
20
אין על הכתיבה שלך!! מושך ומסקרן, הומריסטי במקצת ושנון הרבה.
ישראל09.05.22
19
כל "העובדות" לא רלוונטיות, הן לא משנות את היותו נוכל, ואת זה שאין לו סייעתא דשמיא, ואת זה שהוא חבר למפלגות פושעות והוא הדיר את היהדות החרדית והוא פועל כבר שנים להרוס כל בדל של יהדות והקפיא תקציבים חיוניים מאוד, ושהוא אתאיסט מושלם (כן, אני מדבר על ביבי, לא על בנט).
יאיר 10.05.22
מי אתאיסט הא? ביבי כמעט כל נאום שלו אומר ב''ה. בנט עם כיפה הוא אפקורוס עם תעודה. שים לב בנאום עצמאות אמר דברי בלע. לא הזכיר שם שמים כלל ועוד אמר סומכים רק על עצמנו וכדי להתחנף עוד יותר אמר רדפו אותנו בכל העולם ודילג על אוקראיינה שהרגו מיליון וחצי יהודים ותמיד הצביעו נגד ישראל באו''ם ועד היום לא פיצו
בנט=אפקורוס11.05.22
18
סוף סוף מישהו כותב את מה שכולם חושבים ומפחדים לומר בקול. שאפו- שפירא
הילה10.05.22
שפירא נעל
מוריאל12.05.22
מי זה כולם? השמאלנים, הערבים או החילונים להכעיס?
כולם15.05.22
17
אין על אולמרט גבר גבר
אולמרט המלך!09.05.22
גבר גבר עבריין שרצה לתת לערבים את הכל.
גבר11.05.22
16
אלי שפירא חובב את נפתלי בנט חברם של תומכי המחבלים והמתנכל לחרדים.
קבס11.05.22
15
הערה: הכותב הוא מעריצו של ראש ממשלת השמד שפעל לפגוע בחריידים
לדעת13.05.22
14
לא מסכים עם כל התוכן אבל אתה כותב ממש יפה, סוחף ומרתק, עם חוש הומור מבריק. כל הכבוד אלי היקר! מצפים לטור קבוע, כל שבוע.
יעקב10.05.22
13
נכוח בנט הוא הזבל זשל המדינה. מושחת שקרן ונוכל ואתה בנטיטוס שכמוץ משנחרב בית המקסש יתנה נבוא לאהבלים כמוך
ללא שם09.05.22
12
קשקשן חמוד
בז17.05.22
11
מוזר לי שקראתי בכלל את הכתבה (אני בכלל כלל לא קורא כתבות של חדשות מיינסטרים לא משנה איזה...) ויותר מוזר לי שאני מגיב... אבל הדבר הראשון שעלה לי בראש וכמעט בכל הכתבות מהסוג הזה זה הדבר הראשון שעולה לי, = "מרוב עצים לא רואים את היער", הכתב אין ספק יודע לשזור יפה את הגיגותיו אבל בורח מהתוכן ומהעיקר,
יעקב ישראל מלאח10.05.22
10
סוף סוף מישהו שכותב לעניין!!
שמוליק09.05.22
9
פרשן פוליטי אתה לא, עדיף שתמשיך עם המוסיקה
חיים11.05.22
8
ביבי זה בלופ. והחרדים מעריצים אותו כמו חסידים עיוורים. אין חצי מילה אמת של האיש הזה. כל טענה שיש לו על התפקוד של בנט אפשר להפנות חזרה אליו. חזק מול חמאס ? - מזוודות דולארים... חזק מול איראן? - הם דקה מפצצה גרעינית... חזק מול השמאל? - תמיד מכניס אותם לממשלה... וניסה להקים ממשלה אלטרנטיבית עם מנסור ע
ביבי = בנט10.05.22
חרדים חכמים יודעים לקנות ולמכור. ביבי חכם והאמת היא כך באמת. מה לעשות או תתיישרו עם האמת או תאכלו חזיר עם הסמולנים ותתכופפו במסגדים עם עבאס כלפי המכה וסעודיה ותצפצפו על ירושלים
הא11.05.22
כל הרע שנתניהו עשה, בנט עושה 10 מונים יותר. מזוודות דולרים שקיבלו, עכשיו מקבלים פי 3 בדרכים אחרות. כשהיה נתניהו האיראנים לא היו דקה מפצצה גרעינית כמו עכשיו שיש ממשלה שמפחדת לדבר עם האמריקנים והאירופים בנושא. ונתניהו והימין אף פעם לא יכלו לעשות ממשלה בלי השמאל או המרכז שחסמו כל מה שהיה צריך לעשות בשב
תתקן11.05.22
36 מנדטים לביבי זה לא חרדים. זה עם ישראל חי. גזען סמולן אנטישמי שכמותך.
ט10.05.22
7
חייב להודות שטעיתי חשבתי שאין לבנט אפילו תומך אחד, אז זהו שיש לו כן תומך, קוראים לו שפירא משהו
דניאל10.05.22
6
עצם ההשוואה בין נתניהו לשרון הבוגד שהפר את ההבטחה הבסיסית ביותר שלו (דין נצרים כדין תל אביב) ולאולמרט המושחת שהיה מוכן להרחיב את ה"התנתקות" ל"התכנסות", היא עוול לנתניהו. לגופו של ענין עדיף בהחלט מנהיג זהיר ממנהיג דורסני גם אם לעתים אנו מרוויחים מהדורסנות שלו כי את נזקיו קשה הרבה יותר לתקן. הנזק שגר
זאב10.05.22
5
הייתי ביביסט ואני עדיין אבל חייבים להודות שהכותב צודק
יודה09.05.22
4
סרק סרק סרק!! בנט כבר ז''ל. בעיני 99.9 אחוז של תושבי ארץ הקודש טוען כי בנט הוא ''מוקצה מחמת מיאוס'' ומומר להכעיס ולתטבון. מחלל שבת בביתו ובפרהסיא. ובכלל על בנט להביא ראי' שהוא רק רפורמי אבל מגזע היהודים. עפ''ל.
בנט שר''י10.05.22
3
אחר כל התגובות המחמיאות והמתייפייפות.... ראשית, כתיבתך נהדרת. ולעניין התוכן... ביבי לא מלך ישראל. ממש לא אבל מותר גם לדייק בעובדות! גם בתקופת ביבי למשל ,התקבלה ההחלטה איראן לא תתבצר בסוריה... עניין הצפון שונה בתכלית.. ספר לי מה הועיל מבצע עופרת יצוקה?? השמאל בקום המדינה הוא זה שעצם את עיניו מהבעיה
מציאותי09.05.22
2
יפה מאוד! משמח לראות שיש אנשים רציונליים, שבשבילם "ימין" זה לא "ביבי", אלא הבנת המציאות
בני09.05.22
1
בא נזכור, מי הימני הגדול? ביבי דיבר על 2 מדינות, שחרר אלף מחבלים, עצר בנייה ביוש לתקופות ארוכות מאד, הרס את המשילות בדרום, התקפל במגנומטרים, לא נתן להקים ישובים חדשים כמעט בכלל, לא עמד בדיבורו לספח, לא פינה את חאן אל אחמר, התייחס בבוז לציונות הדתית והשאיר אותה תמיד לסוף (כן כן, סמוטריץ הכלבלב הנאמ
צודק כל כך09.05.22
רק חילל שבת החריב את חומש והכניס חמץ בציבור. זה סיפתח קטן של בנט. אוטוטו יהיה כאן אוקראינא גופות בדרכים. בינתיים נוסעים באוטו ראש ממשלה הדלק של ביבי. אוטוטו יגמר ותבלעו הלשון בנטאטות ארורים
ביבי 1010.05.22
אמסלם הגדיר יפה. ממשלה זו כמו שיבר מים שהפסיקו אותו. בינתיים נשאר השאריות. בנט אין ממשלה תעיף כל הבלגן מרעננה ועם ישראל חי וחזק בארצו ומולדתו
1-011.05.22
אוסף שקרים. תתבייש! מי שלח אותך לשקר פה?
חנן15.05.22
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24