כיכר השבת

פרישת בנט מהפוליטיקה

דרעי: "הונה את המחנה ונכשל" • גפני: "הולך בבושת פנים"

אחרי שנה ו-17 יום כראש ממשלה, נפתלי בנט הודיע על פרישה מהפוליטיקה: "אשתי וילדי עברו שנה קשה מאוד" • יאיר לפיד: "תודה בשם אזרחי ישראל" • כך הגיבה המערכת הפוליטית (פוליטיקה בארץ)

71
רפאל כהן | כיכר השבת | ל' בסיון | 29.06.22
בנט בנאום הפרידה, הערב
בנט בנאום הפרידה, הערב (צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

פרישת נפתלי בנט מהפוליטיקה: בנאום שנשא בכנסת, הודיע היום (רביעי) נפתלי בנט על החלטתו לפרוש מהחיים הפוליטיים, ועל העברת מושכות הנהגת מפלגת 'ימינה' לאיילת שקד. עד הבחירות צפוי בנט להישאר בתפקיד ראש הממשלה החליפי.

במפלגות החרדיות חגגו את מפלת בנט ותקפו את ממשלתו. ״בנט, רה״מ הראשון עם כיפה, הונה את מחנה הימין המסורתי והקים ממשלה הכי פוגענית לזהות היהודית ולמוחלשים", הגיב יו"ר ש"ס אריה דרעי. "‏מי שדיבר גבוהה על אחדות הוביל מסע פילוג קשה נגד מחצית העם וכינה אותו בכינויים. פרישתו מהחיים הפוליטיים בתום שנה - מסר מהדהד על ״ניסוי״ שנכשל. ‏בקרוב נחזיר את ישראל למסלול הנכון״.

יו"ר יהדות התורה משה גפני הגיב: "מתברר שהקדוש ברוך הוא מנהל את העולם. אי אפשר לשקר ולרמות את כל המדינה, לאורך כל השנה האחרונה היו טענות נגדינו על התבטאויות קשות מצידנו נגדו ונגד הממשלה הרעה הזאת, מתברר שצדקנו בכל מילה. כולם עזבו אותו, הוא נשאר לבד ועכשיו גם הוא הולך".

בנאום הפרידה שלו אמר בנט: "בעוד זמן קצר אסיים את תפקידי כראש ממשלת ישראל ואעביר את מקל השליחים לחברי, יאיר לפיד", פתח בנט. "אמשיך לסייע ולעזור לו במסגרת תפקידי כראש ממשלה חלופי ככל שיידרש. הצלחתו היא הצלחת המדינה. העברת התפקיד תהיה מקצועית ומסודרת. טובת המדינה, וטובתה בלבד, לנגד עיני. כך היה. וכך יהיה".

בכניסה למסיבת העיתונאים, הערב (צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90   )

הוא הוסיף: "אני מבקש גם לעדכן אתכם שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הקרובות, אבל אני אשאר חייל נאמן של הארץ הזו, אותה שירתתי כל חיי כלוחם, כקצין, כשר וכראש הממשלה שלכם. מדינת ישראל היא אהבת חיי. לשרת אותה זה היעוד שלי".

בנט נפרד מתפקידו: "אני מסיים היום מעל שנה בשליחות למענכם כראש הממשלה. אין עבודה קשה מזו אך גם אין זכות גדולה מזו. אני משאיר אחרי מדינה משגשגת, חזקה ובטוחה. הממשלה בראשותי הספיקה לעשות בשנה - מה שממשלות רבות לא עשו בקדנציה שלמה. מדינת ישראל חזרה להיות מנוהלת.

"הבאנו שקט לדרום, כזה שלא היה שנים, החזרנו מאות אלפי מובטלים לעבודה, התגברנו על שני גלי קורונה ללא סגרים, נלחמנו בנחישות מול גל טרור ויכולנו לו, העלינו את שכר החיילים האהובים שלנו, והבהרנו לאויבנו שמי ששולח מחבלים לתל אביב, ישלם את המחיר בביתו שלו".

בשלב הזה רימז: "בקרוב יהיו בשורות חשובות נוספות בתחומים שנוגעים לעתידנו ולעוצמתנו".

עוד קרא בנט בנאומו לממשלה רחבה. "דבר אחד צר לי, וזה שהרבה מאד ישראלים טובים שנציגיהם נותרו באופוזיציה, הרגישו בשנה החולפת שחרב עליהם עולמם. שמעתי את הקולות. אני מכבד אותם. וכשכואב לאזרח ישראלי, כואב לי.

"כל קבוצה בישראל תהיה לפעמים בקואליציה ולפעמים באופוזיציה, אנחנו צריכים ללמוד לקבל את זה. זה הסדר הנכון. אסור שכל אחד מחצאי העם ירגיש באבל כשהחצי השני מקים ממשלה. והכי טוב בעת הזאת - ששני החצאים יקימו יחד ממשלה גדולה וטובה".

לדבריו, "שאפתי כראש ממשלה לדאוג לכלל אזרחי ישראל, ללא קשר למי הם הצביעו. אני מאושר שהצלחתי להעניק ביטחון ושקט הן לתושבי שדרות שרובם מצביעים ימין, והן לחברי קיבוצי העוטף שרובם מצביעים מרכז ושמאל. הרי מחבלי חמאס אינם מבדילים בין ישראלים מימין או משמאל".

בנט בנאום הפרידה (צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90   )

בהמשך נאומו אמר: "אזרחים יקרים, הוכחנו השנה שאנשים עם דעות שונות יכולים לעבוד יחד. אף אחד לא צריך לוותר על עמדותיו, אבל בהחלט אפשר וגם הכרחי להניח בצד, לזמן מה, ויכוחים אידיאולוגיים ולדאוג לכלכלה, לביטחון ולעתיד של אזרחי ישראל. הוכחנו שיש טוב משותף.

"אני מבקש גם בעת הזו להזכיר לעצמנו: רק ביחד ננצח. אם נהיה מפולגים, פשוט לא נהיה. אם נהיה מאוחדים, אף אחד לא יוכל לנו. בואו נהיה טובים אחד לשני. בואו נקשיב. בוא נלמד להכיר ולכבד במקום לשנוא: "הִגִּיד לְךָ אָדָם מַה-טּוֹב, וּמָה יְהוָה דּוֹרֵשׁ מִמְּךָ, כִּי אִם-עֲשׂוֹת מִשְׁפָּט וְאַהֲבַת חֶסֶד וְהַצְנֵעַ לֶכֶת עִם-אֱלֹהֶיךָ".

הוא הוסיף: "אני מבקש להודות לאשתי גילת ולילדיי יוני, מיכל, אביגיל ודוד - ששילמו מחירים כבדים בשנה החולפת. לאמא שלי, מירנה בנט, שהיא דמות המופת של חיי. אני מבקש להודות לשרי הממשלה. אני מבקש להודות במיוחד לשותפתי לדרך שרת הפנים, איילת שקד שתקבל לידיה את הנהגת המפלגה, אני בטוח שתצליח להובילה לטובה.

"אני רוצה גם להודות לשר הדתות הטוב שהיה כאן, מתן כהנא, על חברות של 32 שנה ועל אומץ לב בביצוע רפורמות ועל אופטימיות נצחית. אני מודה גם לחברי הכנסת, אביר קארה ושירלי פינטו שעמדו לצדי גם כשהיה קשה. מעל לכל - אני מודה לקדוש ברוך הוא. גם כשהלכתי בגיא צלמוות לא ראיתי רע, כי ה' היה עימדי. חברים - לכל זמן. עתה הזמן שלי להתרחק מעט. להביט על הדברים מבחוץ. הזמן ישקיט הכל, אני הולך לי לדרכי - היו שלום, אני הייתי עמכם, ופי מלא תודה".

בימים האחרונים, מאז הכרזתו המפתיעה יחד עם שר החוץ יאיר לפיד על פיזור הכנסת והליכה לבחירות, כשנה אחר הקמת הממשלה, בחן בנט שורה של אפשרויות באשר להמשך צעדיו בפוליטיקה. בין היתר עלתה אפשרות ריצה יחד עם 'יש עתיד', כך לפי הדיווחים.

הערב, כאמור, הכריע בנט כי הוא פורש מהפוליטיקה. מלשכתו נמסר כי עד הבחירות הוא צפוי להישאר בתפקיד ראש הממשלה החליפי. איילת שקד, שבמשך שנים עשתה כברת דרך יחד עם בנט בפוליטיקה הישראלית, תהיה לפי הדיווחים יו"ר 'ימינה' הבאה. מתן כהנא צפוי לעבור למפלגה אחרת.

תוכן שאסור לפספס
71 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
רב עבריין מועד שמייצג מפלגה חרדית מלאה בעבריינים מועדים, מאשים את בנט בהונאה.
נביא אמת30.06.22
54
תראו מי מדבר על הונאה. אדם שישב בכלא, שרק לאחרונה הורשע בהונאת מס הכנסה, שהבטיח לגנץ להיות ערב לרוטציה שלו ולא עמד בדיבורו. אין לאיש הזה טיפת בושה.
מוטי30.06.22
53
חקיין ילדותי. אעלק "היו שלום". העתקת מילים ובלי שום תוכן. לך תחזור למשחקי המחשב בפלאפון שלך.
עדיין ביסודי29.06.22

הצגת כל התגובות

52
התגובות משקפות את החולי ואת הסחי של החברה החרדית, הדקדנס. איך אנשים יכולים להתפלש ככ ברכילות ובשנאה בבורות ובטמטום?
חרדש29.06.22
כל מה שכתבת נכון על בנט ולפיד לך לYNET תראה מה זה שנאה כלפי חרדים הם יצרו את השיח הדוחה הזה שיסוי פילוג ושנאה בין המחנות שהגיעו לשיא שטרם זכור
ד30.06.22
כנראה לא היית מעודכן בחדשות כל השנה
אני30.06.22
51
אין דבר העומד לפני התשובה...חודש טוב ומבורך לכווווולם...
שבנו אלייך בבושת פנים29.06.22
50
יאללללההה לללךךךךךך? עכשיו נוצרה שאלה חדשה בטריוויה העולמית מי האיש שכיהן את כהונת ראש הממשלה הכי קצרה בתולדות העולם?.תשובה:נפתלי בנט...בתקוה שמהר מאד לפיד ישבור את השיא וייכנס גם הוא לטריוויה
קובי30.06.22
49
דרעי וגפני מתפלשים בדמגוגיה. חבל.
ציפיתי מהם ליותר30.06.22
48
למה בושת פנים בדיוק? מה שמענין זה שבנט הולך לביתו יעשה המון כסף יטייל עם המשפחה ובעיקר יהנה ב 5 שנים הקרובות דרעי פרש מפוליטיקה אי שם לפני שנים לכלא והלך בגאווה גדולה הנה לכם מכבסת המילים בושת פנים הונאה וכו '
james30.06.22
47
מי הוא ראש הממשלה הבא??/ לא ביבי , לא לפיד, לא גאנץ . אלא הנחשית שקד!!!! מחנה לא ביבי יציע לה להיות ראש הממשלה כמובן שהיא תקפוץ על זה כי כך ביבי עף.... אחר כך היא מצטרפת לליכוד ועומדת בראשו ,כל חברי הכנסת בליכוד והחרדים יתמכו כדי לחזור לשילטון.
L30.06.22
46
אני מציע לסמוטריץ שבוא הרי אכול קנאה איך חברו ומאותו חוג שלו עשה עליו סיבוב ונהיה ראש ממשלה. שיעביר חוק שאין להכנס לספר ראשי ממשלה רק אם כיהן שנתיים
אלי30.06.22
45
לא נשכח איך קראת לנתניהו ח"כ בנימין נתניהו בלגלוג איך שהגלגל מסתובב. ככה בעז"ה נזכה לראות את לפיד
שלמה29.06.22
44
עזוב חוץ מכמה סמאלנים אף אחד לא מצטער עליך בפרט בפרט יהיר לפיד או סוף סוף היה ראש המששלה מזכיר את פרס שעד שלא מת משהוא לא נהייה ראש ממשלה
תימני29.06.22
43
דרעק נשאר דרעק מסכן אחד גדול 70 שנה יהיו צריכים לתקן מה שהרס בשנה אחת בלבד יהי זכרו לא לברכה. . . .
דוד כהן29.06.22
42
בנט הוא הנוכל הגדול בעולם שלא קם בעולם מששת ימי בראשית עברת את המן בערמומיות שלך, ואת פרעה בגזרות שלך פגעת בתורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל ב"ה ה' יתברך עצר אותך מלהביא חורבן כללי
דוד29.06.22
לא הגזמת קצת?
james30.06.22
41
הביתה בשמחה רבה .לך לשלום ואל תבוא לנו בחלום....
אילן 29.06.22
40
לך, ולא להתראות.
אריה29.06.22
39
בנט סיפורו של נוכל ושקרן
ללא שם06.07.22
38
לך לך
יהודה החסיד 30.06.22
37
צריך חשבון נפש .למה מן השמים איפשרו לו את השלטון שנה אחת וטוב (17) ימים??????? למה ??? מה כתוב במכתב ששלחו לכם מהישיבה של מעלה ??????? תחשבו תפלפלו ותשאלו את עצמכם.
אבאתו29.06.22
36
רק במדינה המטופשת הזאת אדם שנה לפני לא עבר את אחוז החסימה. אחר שהבטיח וחתם לעיני כל שלא ישב עם לפיד ועבאס בלי שאף אחד לא חייב אותו. ואנשים פחדו ששוב לא יעבור ולא יהיה רוב לימין ורק בגלל זה הצביעו לו לא שהוא עצמו שווה משהו. ושיקר לכולם. ושוב אח"כ אינו עובר את אחוז החסימה. איזה נוכלות של השמאל שאין בח
בב29.06.22
מה מטופש בזה ? מה שמטופש זה שאדם שיושב בכלא על עבירות שוחד מביא 9 מנדטים לי נשמע קצת יותר מטופש
james30.06.22
צודק
אני30.06.22
35
יופי מגניב
צ29.06.22
34
הוא פשוט יודע שהוא לא יעבור את אחוז החסימה אחרי שרימה את בוחריו
מרדכי29.06.22
33
...בשם אזרחי ישראל..מאחלים לך נוכל רמאי קירח גוי רפורמי אכזר..שיתוק על כיסא גלגלים.כך תלמד מה זה לגזול לחם מתינוקות של בית רבן...
חצקל29.06.22
32
אין זה מצב מתוקן בו החרדים תומכים במועמד חילוני גמור ואל הדתי, [שדי מקדש שם שמיים כגון במשפט שלו ''ומעל לכל - אני מודה לקדוש ברוך הוא. גם כשהלכתי בגיא צלמוות לא ראיתי רע, כי ה' היה עימדי.'' או בזה שבטקס החלופין מברך על הגפן, מה שמעולם לא ראינו אצל נתניהו.] הם מתייחסים כאל שרץ, השתלחות חסרת רסן וחסרת
ד30.06.22
מה לעשות "מדבר שקר תרחק ויראת מאלוקיך אני ה... אין תירוצים של טובת המדינה בלה בלה,וכל האלטרואיזם. יהודי הוא יהודי אבל את המעשה לא מראה את זה. משאיר הרבה אכזבות ממשהו עם כיפה, שאגב מה הקשר לקידוש ה?לא מבין את ההגיון בטענה הריקה הזאת.
מחילה 04.07.22
31
נוכל חסר מצפון שלא רואה את הדבשת העצומה שלו,גנבת ברמייה את השלטון מהעם היהודי ליהודי-אסלאמי,. הלכת עם תומכ טרור עוקרי הדת מרעיבי החרדים ורודפי הרבנים. ה' ינקום בך לפחות בגיהנם.
אורי30.06.22
30
ברוך שפטרנו ממך נוכל איפה האידישקייט שלך מאיפה באותה לעולם?איזה צרעת נהיתה ממש בושה וחרפה ההיתר. בכנסת ועוד עם כיפה של חצי גרוש טוב שאתה הולך מי צריך ראש ממשלה כמוך ׳נקווה שהבא אחריך יהיה יותר טוב ממך
דברה30.06.22
29
ברור כל זה היה כדי לשפץ את הבית על חשבון משלם המסים.
משנה תורה29.06.22
28
איזו שמחה. איזו שמחה. הוא הולך כבר. מקווים לבלי שוב. אי אפשר לסבול שקרן
תל אביב יפו29.06.22
27
אני מציעה לבנט בזמן הפנוי הרב שירויח עכשיו ולא ביושר ללמוד קצת תנ"ך יותר ברצינות ולא סתם להשתמש בפסוקים ולא סתם לסרס פסוקים מתהילים .דויד המלך אמר במזמור כ"ג: "לא אירא רע" והכוונה שלא פחד מהרע ולא כמו שאמר יקירנו לא ראיתי רע.
שמחה דניאל30.06.22
כאילו החרדים לומדים תנ"ך. שבי בשקט ועדיף לך שלא נפתח את הנושא.
חה חה חה30.06.22
26
יום אבל לאומי שהליצן עוזב .. לא יהיה אף אחד שיבדר אותנו לפורים
בני30.06.22
25
צריך לומר את האמת שעם ישראל צריך להודות לנפתלי בנט רק הוא ידע להגיב על בלוני תבערה רק הוא ביצע את יום ירושלים על מלא מלא לא פינה ישובים חיסל בחודשים כמעט 100 מחבלים חיסל בכירים באירן כמו לחמניות צלח שני גלי קורונה ללא הסגרים האיומים שהרסו את מערכת החינוך והעצמאים אבל הציבור הביביסטי הולך אחרי ביבי כ
איציק30.06.22
רק הוא אחראי ליוקר המחיה, רק הוא פינה ישובים יהודים רק הוא נתן 50 מליארד לערבים רק הוא הסדיר ישובים לא חוקיים ערבים רק הוא הקים מפלגת שיסוי ושנאה שרדפה חרדים עד מוות רק הוא מגלומן שחושב שהוא המושיע של עם ישראל, רק אותו עזבו כל האנשים שהיו לצידו בוגד זה עד הסוף בוגד
ד30.06.22
24
בנט יצא משער הכנסת בלבוש מלכות במכתב התפטרות לאזרחי ישראל הייתה אורה ושמחה וששון ויקר🥳🥳🥳🥳🥳🥳
אא29.06.22
23
איזו בושה. דרעי הגנב המורשע מעז לדבר על אחרים. גפני - הוא לא הולך בבושת פנים. הוא הולך בגאווה גדולה. לעומת זאת אתה נשאר בבושת פנים. אני מציע לך להיות ילד טוב ולשתוק. שאבא ביבי לא יבוא אליך :)
בושה29.06.22
אתה מסכן איך היתה המדינה ללא גפני ודרעי? מדינת גויים כן גויים!! גם אתה מסכן גדול!! תפתח עיניים
דוד כהן29.06.22
22
למה לא מדברים על הדירה נפתלי במט 58000000 מליון שקל מקבל מתנה לסיום התפקיד שלו צריך לתת לו דירה שהיתה שווה לפני השיפוץ ולמכור את הדירה ולהחזיר את הכסף למדינה
ישי יוסף30.06.22
בנט הוא גנב וגזלן, אבל המקצועניים האמיתיים הם החכי"ם של ש"ס, אלה מילאו בהמוניהם את מעשיהו וזכו להיות אלה שהנפיקו הכי הרבה עבריינים לרשויות הכליאה בישראל. נקה את החלב מהשפתיים ילד.
סע סע30.06.22
21
דרעי וגפני אתם מדברים על בנט? אתם ההונאה הכי גדולה של הציבור,מעניין אתכם רק כסף וגובים לילדים שלכם שסידרתם להם עבודה בקק"ל ,אתם התומכים הגדולים בעירית בני ברק אשר רומסת וכותשת את התושבים בקומבינות, ולסיום מכם יוצאים כל שני וחמישי ח"כ ונבחרי ציבור הנאשמים בפלילים וחובשים את מייטב בתי הסוהר .
יוסי30.06.22
20
אל תתלהב מר גפני ודרעי אתם תשארו עוד מלא זמן באופוזיציה הצהלה נגד בנט לא תעזור לכם להיות בקואליצייה המלכתם את לפיד לראש ממשלה שנוא נפשכם שפתאום נהיה צדיק ואינו עוכר ישראל כמו ביבי תתביישו לכם אתם נטל הדור מר גפני ודרעי
Hu29.06.22
זה לא הם זה בן גביר שסירב לעבאס
אלי30.06.22
גלגל חוזר... ובנט שכח את זה הבוחרים שלו לא ישכחו את הבגידה העצומה
ח30.06.22
כפרהה ביבי לוקח בבחירות הבאות שקד מעדיפה לשבת תחת נתניהו ולא תחת לפיד יש לה 5 מנדטחם בסקרים ויחד איתה גוש נתניהו מונה כ63 מנדטים
חדד30.06.22
כל מילה בסלע
אזרחית30.06.22
בנט המליך אותו, הצהלה נשארה במקומה כי לפיד לא יהיה פה לזמן רב הוא.. אוטוטו יש בחירות ויקמו ממשלה טובה גם לפיד מבין שבלי חרדים אין ממשלה לכן שינה את כל המצע שלו ואת כל הגישה שלו. לא מאהבת מרדכי אלא יודע שרק ככה יהיה לו השלטון לחרדים לא משנה ביבי השמאלן או לפיד השמאלן שניהם לא טובים, העיקר שהנציגים הח
ב30.06.22
19
משנה הבריות
ברוך שפטרנו 29.06.22
18
חשב למצוא מלוכה ומצא אתונות
ללא שם29.06.22
17
חתיכת כלב, מודה לבורא עולם אומר, בכל השנה שהיה ראש ממשלה לא הזכיר את בורא עולם לא בטקס שואה לא ביום הזכרון בשום טקס הזכיר רק כוחי ועוצם ידי. בורא עולם הגדול הראה לך מזה. ישתבח שמו לעד שהפיל אותך בבושת פנים כזאת. אני אף פעם לא שמח לאיד אבל עליך נאמר שובו בנים חוץ מאחר
יהושוע30.06.22
איזו שפה עשירה יש לך, מדהים החינוך החרדי, פשוט מדהים. החרדים אינם יהודים, הם דעא"ש של היהודים, הקללות הגידופים וניבולי הפה הם חלק בלתי נפרד מהאישיות שלהם. שלא לדבר על העצלנות הבטלנות הפרזיטיות וכפיות הטובה. אתם בלתי נסבלים בכל מקום בעולם, אף אחד לא רוצה אתכם, אתם נזק לעצמכם ולסביבה שלכם. יש לכם דריש
איזו שפה30.06.22
16
בנט דוב עשה אקזיט ומכר את המדינה. לא היה לי ספק שהוא לא יתמודד שוב. הבן אדם הרפתקן חסר גבולות היה חשוב לו שיהיה ברזומה שלו ראש ממשלת ישראל לשעבר זה הכל ברגע שיש לו את התואר הנכסף כל השאר לא מעניין אותו ולכן הוא הולך הביתה כסף לא חסר לו ברוך השם וברוך שפטרנו מעונשו של זה
יעקב30.06.22
15
כמה גדולים דברי חז"ל: התאוה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם.
יהודי29.06.22
14
בי בי נוכל שונא חרדים מכרת את המדינה בשביל הכסא
מ29.06.22
13
אי אפשר להאמין לו גם לזה
צא טמא29.06.22
12
חבל עליו, קורץ מחומר מושלם לפוליטיקה. שדרעי לא יטיף לו מוסר, בנט עשה פי כמה וכמה יותר ממנו למדינה, וזה אפילו בלי להיאשם בשחיתות...
יאיר30.06.22
11
טוב מאוד שהוא פורש זה ילמד את כל השאר שיש גבול הוא הוריד את הפוליטיקה לדיוטא התחתונה ביותר,פוליטיקה יושבת על עקרונות והשקפת עולם ולא על אגו וייצר נקמה,כל מי שילך בדרכו ילך הביתה,הליכה ללא חזרה אמן
פוליטלי קורקט30.06.22
10
מר בנט
דברה30.06.22
9
ברוך שפטרנו....
י.מ29.06.22
8
נפתלי בנט הוא גדול! רק, אלוקים, יודע את הגדולה של נפתלי בנט!
חצי הכוס המלאה 29.06.22
7
האמא היתה הדמות המופת של חיי מה עם אישתו???????????????????
ח29.06.22
6
גם הקדוש מודה מודה לך שעזבת סוף סוף
יהודי של אמת30.06.22
5
חבל יכל להמשיך עוד שנים.אם לא היה ראש ממשלה.זה מפחיד שעולים גבוה נופלים
אני30.06.22
4
גם אנחנו עברנו שנה קשה מאוד.... חבל...
אא29.06.22
3
זה סופו של כל נוכל
בי בי29.06.22
2
כשלפיד הדחליל אומר לבנט החלול "תודה בשם אזרחי ישראל..." הוא מתכוון לאזרחי מדינת תל אביב ויושבי המסבאות זכוכי היין והבירה הנהנתנים הפרזיטים ואוכלי חינם המסואבים והמזוהמים של ה'תרבות אנשים חטאים...'
הבנתם29.06.22
1
תגובות של פושע מורשע אסיר משוחרר, ושל סחטן מדופלם ושמאלני
רונן29.06.22
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 10:23

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 08:14

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24