כיכר השבת

שרה מתערבת

רעיית ראש-הממשלה פנתה לישי: השאר את ילדי הזרים

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו פנתה היום במכתב נרגש אל שר הפנים וביקשה: השאר את ילדי העובדים הזרים בישראל. "נושא זה קרוב מאוד לליבי, שכן אני רואה במקצוע שבו בחרתי שליחות יומיומית של טיפול וסיוע לילדים והורים", כותבת שרה נתניהו ליו"ר ש"ס. "תוכל למצוא פתרונות יצירתיים" (פוליטי)

26
דוד כהן | כיכר השבת | ד' באלול | 14.08.10
ילדי עובדים זרים
ילדי עובדים זרים (פלאש 90)

ילדי העובדים הזרים העומדים בפני גירוש מקבלים היום חיזוק מכיוונה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו שמתערבת לראשונה בפרשה וכותבת מכתב נרגש לשר הפנים, שנחשף השבוע בערוץ 2.

"אלי היקר שלום. אני פונה אליך כאם לשני בנים צעירים וכפסיכולוגית בשירות הציבורי", פותחת נתניהו את מכתבה לשר הפנים. "אני מבקשת ממך מעומק ליבי להשתמש בסמכותך לפי החלטת הממשלה ולאפשר לרוב רובם של 400 הילדים הנותרים להישאר בישראל", הוסיפה רעיית ראש הממשלה.

נתניהו מוסיפה במכתב כי עוד לפני החלטת הממשלה, פנתה פעמים רבות לבעלה והביעה את דעתו בעניין. "חובה על מדינת ישראל למצוא פתרון לילדים", היא כתבה. "אני רוצה להאמין שפניותיי אלה תרמו במשהו לעמדתו של ראש הממשלה להשאיר כ-800 ילדים מתוך ה-1,200", היא הוסיפה.

"נושא זה קרוב מאוד לליבי, שכן אני רואה במקצוע שבו בחרתי שליחות יומיומית של טיפול וסיוע לילדים והורים", אמרה נתניהו במכתב לישי. "מסיבה דומה פניתי לבעלי גם לפני כשלושה חודשים וביקשתי ממנו לסייע לדן גולדברג ולתאומים הרכים שנולדו לו בהודו, כדי שיוכלו להיכנס לישראל כחוק", אמרה נתניהו.

את מכתבה מסיימת נתניהו בתחינה על ילדי העובדים. "אני משוכנעת שגם במקרה זה תוכל למצוא פתרונות יצירתיים לקבוצת ילדי העובדים הזרים הנ"ל במסגרת החלטת הממשלה והסמכויות שמוקנות לך בחוק כשר הפנים", היא כתבה, "ובאופן שלא יפגע במדיניות ההגירה ובאינטרסים הלאומיים של ישראל כמדינה יהודית.

כזכור, ממשלת ישראל החליטה לפני כשבועיים לאפשר ל-800 ילדי עובדים זרים להישאר בישראל, בעוד ש-400 נוספים, שאינם עומדים בכללי שנקבעו בהחלטת הממשלה, יגורשו חזרה לארצות מוצאם, יחד עם בני משפחתם. כעת, ככל הנראה, צפוי מכתבה של נתניהו לטרוף את הקלפים בנושא וההערכה היא כי ראש הממשלה ייענה לבקשתה של אשתו ויביא את הנושא להחלטה מחדש.

תוכן שאסור לפספס
26 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק19.08.10
15
מי שרוצה עבירות במדינה שישאיר אותם. אין לי שום דבר נגד זרים, אבל ברגע שאני רואה את כל המדינות בעולם שמגרשות ממדינותיהן מסתננים מדוע שאהיה צדיק ומזולזל ונחות יותר מהם? ראו כיצד סרקוזי וממשלת אמריקה נוהגת בעניין זה ולימדו מהם. בי בי
90915.08.10
14
גם לילדים של אמהות יהודיות ישראליות שנמצאות במצוקה? אין לך בושה אה? קודם תדאגי לבעיות ולפתרונן של אלה שחיים פה, ונולדו פה, אבל לא אין לך זמן לזה, הכל פוליטקה אה? לא תקבלי מה שאת דורשת, מספיק הפלת את ביבי, אותנו לא. ישי, עזוב אל תתיחס והמשך בפעילות שלך. חזק ואמץ.
אמא יהודיה15.08.10

הצגת כל התגובות

13
טוב ששרה מתערבת בנושא. אננו כחרדים אמונים על הומניות, ואהבת האדם באשר הוא אדם. ש"ס דואגת להעלות את בני הפלשמורה למרות שאינם יהודים, למה? כי הם יצביעו לש"ס. אז גם העובדים הזרים צריכים להישאר.
קלמן15.08.10
כל הזרים האלה שבאו לעבודה זמנית יש להחזירם למולדת שלהם גם את ה- 800 שרוצים להשאיר בארץ, להחזיר למדינות שלהם! כאן ארץ ליהודים לא לעובדים זרים לא לתיאלנדים וסודנים ומוסלמים שיש להם מלא ארצות ומדינות ובאו לכאן רק זמנית לעבודה ויש להחזירם ומיד. לעם היהודי אין ארץ אחרת. וכל הרצון הזה להמשיך ול
א. לוי15.08.10
אם היית הומני היית בעד מדינה ליהודים... בנוסף למה בני הפלשמורה לא יהודים כי הרבה הקיצוני ,גלותי שלך עם הקשקשים והחליפה המרופטת שעושה חילול השם לא נהנה בקלפי מהם ולכן הם נחשבים גויים??!!
יוסי 15.08.10
אין לך יכולת לעצור את השנאה, והדעות הגזעניות שלך והן פורצות ממך החוצה ללא שליטה. אתה איש שונא. שונא זרים, שונא חרדים ששונים ממך, ואוהב רק את ש"ס.
קלמן15.08.10
12
בס"ד איפה הייתה שרה נתניהו כשהוציאו יהודים ממולדתם??? איפה היא הייתה? איפה??? איפה????
מגורש15.08.10
11
מי התיר לאלי ישי לתת אזרחות ל800 ילדים גויים? אלי ישי עובד על החרדים, וגם על הרב עובדיה. הוא נלחם לגרש 400 ילדים גויים, אבל מתיר ל800 לקבל אזרחות. האם הרב עובדיה מתיר לו זאת? או שמא הוא מסתיר זאת מהרב עובדיה. הילדים האלה כשיגדלו, עיקר העבודה שלהם יהיה בערים החרדיות הזקוקות לגויים של שבת וגויים של ח
ינון15.08.10
10
אבל חכו כשכל אלה יגדלו. איזה ז'ברים הם יהיו. ולא יהיה כבר מה לעשות. ויפה שעה אחת קודם. להעיף בלי הרבה נקיפות מצפון. כמו שטוב להם כאן יהיה להם גם טוב במקום אחר אולי אפילו יותר.אנחנו לא המחסן של אף אחד.
חיים15.08.10
9
לאשת ראש הממשלה, אני פונה אלייך כפסיכולוגית וכמי שמטפלת לפי דבריך בהורים וילדים, מדוע אינך מטפלת בבעיות פנים ארציים כ"כ כואבים, כמו לדוגמא משפחות נפגעות איבה, וכן האם פנית לעזרה למשפחה אשר איבדה בשבוע שעבר שבעה אנשים ילדים וטף, בתאונה הקשה והמזעזעת, האם פנית בעזרה לרבים בארצנו כאשר נמצאים הם בעוני ר
אתי14.08.10
אגב, היא סתם מחפשת פרובוקציה, הרי מה לה ולעניין זה? עאלק אשת ראש הממשלה , אשר מורדת בעובדים, מזלזת באנשים פתאום מרחמת על ילדי עובדי הזרים הגויים האלה.
אלונה15.08.10
דברים כהווייתן
אוריע14.08.10
8
גב' נתניהו היכן היית את והיכן היה ליבך כשאדונך ראש הממשלה קיצץ בבשר החי, מקצבות הביטוח לאומי של ילדי ישראל רק כדי לפגוע בילדי החרדים! הרי זו חוצפה מצידך לבוא עכשו ולבקש שישאירו את ילדי הזרים בארץ, על חשבון מי יהיו ההוצאות וכל מה שכרוך בכך עוד קיצוץ בקצבאות הילדים, עוד קיצו. בתלמודי התורה והרשימה
אמא לילד יהודי15.08.10
7
שרהלה שכחת מי ראש הממשלה??? את רוצה עובדים זרים ?את אנטי ציונית!, אנטי מוסרית! עכשיו אני מתחיל להאמין למה שאמרו שאת יושבת לכולם וגם לבעלך על הוורידים !לכי לכל הרוחות!ארץ ישראל שלנו.
רפאל בן מלך15.08.10
6
אני מזועזע מי מחזיק את השלטון, לכי לפילפינים ואולי שם יבחרו בך לרששות הממשלה, גברת גמרת לדאוג לכל הילדים בארץ, את פשוט דוחה אותי.
יוסי14.08.10
5
אני בעד לגרש את 400 ילדי הזרים ולהוסיף גם את ה - 800 ואם אפשר כל זר מגדול ועל קטן איש איש לכור מחצבתו וטוב שעה אחת קודם
יהודיה גאה15.08.10
4
כשאלפי ילדים יהודים מגורשים מביתם באכזריות בשם השלום, היא שותקת! ולהם אין ארץ אחרת! אבל על ילדי עובדים זרים שיש להם אמא ואמא שבאו לעבודה פה זמנית לארץ ויש להם ארץ ומולדת היא וכל הצבועים בתקשורת ובממשלה נלחמים עליהם להציף את הארץ בגויים כדי להמריץ את ההתבוללות. השם ישמור וירחם עלינו ויציל אותנו מכ
א. לוי15.08.10
3
כל הסיפור כאן רק מראה את הטמטום המדיני של ישראל מה אתם דואגים לעוד אנשים שיהיו לנטל מכל הבחינות עלינו טיפשים
לא פופוליסט15.08.10
2
כשבעלך חתך באכזריות בקצבאות אלפי ילדים יהודים , האם אז לא היית פסיכולוגית בשירות הציבורי , לא יעזור לך למצוא חן בעיני התקשורת השמאלנית בהזדמנות הראשונה הם ישתו את דמך .
אורי 15.08.10
1
ב"סד המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים מדינת ישראל לעם היהודי בלבד !!! אין עוד מלבדו
יוסי15.08.10
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

הדילמה של נתניהו: סמוטריץ' ובני גנץ עם אולטימטום נגדי

יוני גבאי | 28.04.24

מתקפה חריפה

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

עסקת החטופים

"נתניהו משנה את עמדותיו מקבינט המלחמה לקבינט המורחב"

יוני גבאי | 28.04.24

השיח מול חמאס

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

האשמה נגד החיילים

לפיד תקף ומה התברר? התקרית התרחשה בתקופת ממשלתו

יאיר טוקר | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

המלחמה מול איראן 

ה'טיימס': מצבו של נתניהו - הטוב ביותר מתחילת המלחמה

ישראל גראדווהל | 21.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

"הפרת זכויות הפלסטינים"

ארה"ב תטיל סנקציות על הגדוד החרדי בצה"ל | תגובות סוערות; בן גביר: "נקלוט אותם במג"ב"

יוסי נכטיגל | 20.04.24